The CEO Secrets (@theceoneedsstrategy) Kanalının Son Gönderileri

The CEO Secrets Telegram Gönderileri

The CEO Secrets
Місія екосистеми The CEO — допомагати гармонійним капіталістам будувати сталий системний бізнес.

😎 Наші продукти: https://theceo.world/educational-programs/

Support: @eugeniia_theceoworld
2,009 Abone
201 Fotoğraf
8 Video
Son Güncelleme 11.03.2025 07:47

The CEO Secrets tarafından Telegram'da paylaşılan en son içerikler

The CEO Secrets

10 Mar, 12:49

261

🗞M&A новини останнього місяця

1️⃣ Goldman Sachs Leads $55 Million Round for AI Startup 73 Strings

Підрозділ Goldman Sachs Asset Management очолює інвестицію серії B на суму 55 мільйонів доларів у компанію 73 Strings — фінансово-технологічну компанію, яка використовує штучний інтелект для аналізу даних портфельних компаній.

2️⃣ Український стартап Griselda залучив $600 000

Український стартап Griselda, що створює рішення з обробки даних для оборони та безпеки, залучив $600 000 під керівництвом фінсько-українського фонду Double Tap Investments.

3️⃣ Новий AI-стартап Міри Мураті оцінюється у $9 мільярдів, згідно з джерелами

Колишня технічна директорка OpenAI Міра Мураті представила свій новий стартап Thinking Machines Lab, який планує залучити $1 мільярд при оцінці компанії приблизно в $9 мільярдів.

4️⃣ Програмний єдиноріг Darwinbox отримує фінансування від KKR та Partners Group

Darwinbox залучив $140 мільйонів у раунді, очоленому KKR & Co. та Partners Group AG, щоб поглибити свою присутність у США та підготуватися до виходу на фондовий ринок.

Залишайте реакцію, якщо новини актуальні 🔥
The CEO Secrets

04 Mar, 08:09

552

💬 У коментарях запитали — як правильно вимірювати ROI від інвестицій в Account Management?

Ділимось відповіддю від ментора Executive Mentorship Program, Мілени Жураєвої.

📈 ROI від АМ вимірює, наскільки ефективно ця роль приносить компанії прибуток порівняно з витратами на неї. Оскільки АМ в ІТ-компанії працює з клієнтами, його вплив проявляється у збільшенні доходу від існуючих клієнтів, підвищенні лояльності та зменшенні відтоку клієнтів.

📌 Основна формула ROI:

ROI = ((Дохід, згенерований АМ - Витрати на АМ) / Витрати на АМ) * 100%

Дохід, згенерований акаунт-менеджером — це приріст доходу завдяки його роботі. Витрати на акаунт-менеджера — це його зарплата, бонуси, навчання, інструменти (CRM, софт) тощо.

Щоб коректно оцінити внесок АМ, потрібно визначити, на які саме фінансові метрики він впливає у вашому бізнесі:
◽️ Приріст доходу від існуючих клієнтів (Upsell & Cross-sell);
◽️ Зменшення відтоку клієнтів (Churn Rate Reduction);
◽️ Клієнтська лояльність і довгострокова вартість клієнта (LTV).

Приклад:

Компанія витрачає на акаунт-менеджера $5,000 на місяць (зарплата + бонуси + софт), а його робота дала такі результати за квартал (3 місяці):
◽️ Upsell та Cross-sell принесли додатково $30,000.
◽️ Churn Rate зменшився, втримавши дохід у розмірі $20,000.
◽️ Загальний приріст доходу = $30,000 + $20,000 = $50,000.
◽️ Витрати на акаунт-менеджера за 3 місяці = $5,000 × 3 = $15,000.

ROI = ((50,000 - 15,000) / 15,000 ) * 100% = 233%

Це означає, що кожен $1, вкладений в акаунт-менеджера, приніс компанії $2.33 додаткового прибутку.

❗️Якщо ROI низький або негативний, варто переглянути стратегію АМ: автоматизація процесів, поліпшення комунікації з клієнтами, краще відстеження KPI, навчання та підвищення кваліфікації АМ тощо.

Ставте 👍 якщо корисно.
The CEO Secrets

28 Feb, 08:21

695

🟢 Як побудувати продажі, що працюють роками, а не місяцями?

У новому випуску нашого подкасту CEO "Ракети продажів", Катерина Чабанова, розкриває свою перевірену систему:

Довгострокова гра в продажах: 5 ключів працюючої системи

Психотипи Head of Sales та сейлз менеджерів — хто виживе на ринку

Коли настає час будувати сейлз команду та як це зробити
Про все це та більше в новому випуску.

Дивіться за посиланням та діліться своїми думками в коментарях!

Переходьте на
▶️ YouTube
▶️ або подкаст платформи

Приємного прослуховування! 🎧

Катерина Чабанова — ментор The CEO University.
Деталі про Executive Mentorship за посиланням.
The CEO Secrets

19 Feb, 08:01

772

🎯 Чому фокус на акаунт менеджмент у 2025-му році важливий?

1️⃣ Збільшення рівня утримання клієнтів на 5% може призвести до зростання прибутку компанії на 25%+ протягом певного періоду

2️⃣ Компанії отримують 65% свого бізнесу від існуючих клієнтів, які, в середньому, витрачають на 67% більше, ніж нові.

3️⃣ Ймовірність продажу існуючому клієнту становить 60–70%, тоді як новому клієнту – лише 5–20%

4️⃣ 80% доходу приходять від 20% ключових клієнтів (ключові акаунти – акаунти, які мають потенціал зростання, і на яких фокусується АМ)

Чи знаєте ви свій ROI від інвестицій в аккаунт менеджмент в минулому році? Чи складно його підрахувати?

Можливо є ще якісь питання про АМ?

Пишіть в коментарях – ми підготуємо відповіді разом з менторами Executive Mentorship Program
The CEO Secrets

18 Feb, 08:54

731

💸 5 інвестиційних трендів 2025

Згідно до US Venture Capital Outlook від PitchBook, матеріалів від Andreessen Horowitz (a16z), та від наших партнерів, інвестиційної платформи ICLUB.

1️⃣ Стримано позитивний макроекономічний прогноз
Економіка США продовжуватиме ріст. 2025 рік очікується сприятливим завдяки стабільному ВВП (~2%) і помірній інфляції.

2️⃣ Відродження ринку IPO
Фокус інвесторів буде зосереджений на стартапах з доступом до широких ринків та довгостроковою стратегією. Найбільш цікаві компанії, що займаються енергетикою, та ядерною енергією, AI та автоматизацією, а також проекти у сфері охорони здоровʼя.

3️⃣ Еволюція ринку AI
Хоча AI-бум триває, фокус зміщується з інфраструктури та моделей (які стають комодитизованими) на розробку додатків і спеціалізованих рішень.

4️⃣ Венчурний ринок стає привабливішим у порівнянні з IPO
На відміну від 2022-2023 років, зараз венчурні інвестиції виглядають більш вигідними з точки зору оцінок компаній та потенціалу зростання.

5️⃣ Зростання ліквідності венчурних інвестицій
Попри волатильність публічних ринків, тренд на виходи через IPO та M&A починає відновлюватися. Цей тренд може отримати підтримку від нової політики адміністрації Трампа.

В результаті, для венчурних інвесторів термін повернення і примноження вкладень пришвидшиться.

✍️ Цікаво детально розібратись у темі венчурних інвестицій?

Напишіть “+” у коментарях.

Якщо збереться достатньо відповідей, запросимо вас на закриту зустріч — перший крок до ваших інвестицій у венчурний ринок.
The CEO Secrets

14 Feb, 07:55

799

📚 Радіємо вашим відгукам — і продовжуємо створювати продукти для власників, і топів технологічних компаній.

Чекайте нових анонсів!

Більше про The CEO University за посиланням
The CEO Secrets

13 Feb, 14:09

676

🧠 Яку "їжу для роздумів" забрали з собою учасники зустрічі СЕО у Валенсії?

Ось кілька тез.

▪️ Sales функція потребує регулярного моніторингу.
Важливо відстежувати показники на періоді день - тиждень - місяць - квартал - рік. Слідкувати за показниками конверсій на кожному етапі воронки.

▪️ Бути власником і сейлзом, за виключенням найперших етапів розвитку компанії — патова стратегія. Ти сам встановлюєш правила, і сам же їх порушуєш.

▪️Важливо швидко приймати рішення щодо звільнення менеджерів з продажів, які не на своєму місці. Особливо на етапі випробовувального терміну.

▪️Зациклювання будь-якої бізнес-функції на власнику — гальмує розвиток компанії. Будь-які "подвиги" приховують помилки в менеджменті, відсутність стратегії та системних процесів.

▪️Account Manager має розуміти індустрію, бізнес-модель, бізнес домен клієнта, щоб допомагати йому розвиватися і досягати цілей. Він працює саме з ключовими акаунтами, а не з усіма підряд.

▪️Цінне запитання в рамках Account Management: що ще нам може дати клієнт, крім прямих замовлень?

Який з цих пунктів "зачепив" найбільше?
Діліться в коментарях ⬇️
The CEO Secrets

10 Feb, 13:47

778

⚡️ Відчуйте цю атмосферу!

Ілля Рейніш влаштував круту ініціативу, і крім Q&A сесії, разом з учасниками закрив збір на 2 приціли для наших захисників 👏
The CEO Secrets

10 Feb, 08:13

753

3 насичені дні The CEO Re-Union у Валенсії 🇺🇦🇪🇦

Розбирались, як працює прибуткова бізнес-модель сервісного IT у 2025 році. Фокусувались на ціноутворенні, акаунт-менеджменті, та продажах.

Дякуємо нашим спікерам:
▪️ Ольга Куракса, VP of Portfolio Accounts Ciklum, ex-Deloitte
▪️ Мілена Жураєва, Senior Account Manager at EPAM Systems (Лондон, UK), ex-Luxoft
▪️ Катерина Чабанова, Sales Consultant, яка разом з командою побудувала 157 відділів продажів у 14+ нішах

А також запрошеним гостям:
Сергій Гончаревич, Managing Partner у Capital Times
Костянтин Магалецький, співзасновник Green Recovery Fund, Ex-Horizon Capital
Ілля Рейніш, співзасновник та комерційний директор LABA Group

І, звісно, учасникам 🙌

Продовжуємо ділитись з вами користю, та розбудовувати спільноту власників технологічних компаній.

Ставте 🔥, якщо цікаво дізнатись найголовніші інсайти з івенту!
The CEO Secrets

03 Feb, 08:00

931

Жив-був СЕО. Якось заробляв. Зростав поступово.
Зрозумів, що жити просто для того щоб заробляти гроші — сумно і нудно. Скільки б їх не було, завжди недостатньо…

Замислився:
“Ось вже 20 років я будую бізнес, працюю, а далі що?”

І почав шукати рішення — відкрив Interactive Brokers, закинув $20к. Вийшло не дуже цікаво, чекати довго…і приріст досить прогнозований.

Потім спробував історію з нерухомістю, обирав під забудову чи комерційну, в якій локації. Визначився. 7% річних крапають.
Далі слухає скептично про крипту. Майже повністю її ігнорує.

Дивиться іноді на венчурний ринок, почитує інтервʼю VC.
Дивується які ікси там можливі, скептично. Якщо чесно, хочеться так само, але ж можна і втратити інвестицію...

З чого почати інвестувати в стартапи? Як придивитись та познайомитись з цим світом?

Є вже перевірена протоптана доріжка.

ICLUB від TA Ventures дозволяє інвестувати від $5,000 у ретельно відібрані технологічні компанії.

Ставши членом ICLUB, ви
▪️ Отримаєте доступ до венчурного ринку в ролі інвестора
▪️ Міжнародну спільноту інвесторів з 40+ країн, освітні матеріали
▪️ Регулярні апдейти ситуації на ринку, та нових можливостей що діють до 22Х Return
▪️ Відкриті знайомства з міжнародними фаундерами, усі цифри і детальну аналітику

Для підприємця критично важливо тримати руку на пульсі — читати кейси, знайомитись з цифрами технологічних бізнесів з різних ніш, на різних етапах. Це класна можливість побудувати надивленість.

ПРИЄДНАТИСЬ ДО ICLUB

VC відноситься до класу високо ризикових активів, тому наша рекомендація — додавати їх у власне портфоліо після більш класичних інструментів та в усвідомленій пропорції.

💸 А куди інвестуєте ви?