Ночной Сталкер @nightstalkerkyiv Channel on Telegram

Ночной Сталкер

@nightstalkerkyiv


Ночной Сталкер (Russian)

Ночной Сталкер - это увлекательный Telegram канал, который приглашает вас отправиться в виртуальное путешествие по улицам ночного Киева. Спрятанные уголки, загадочные переулки, исторические памятники - все это можно открыть, следуя за ночным сталкером. Каждый пост канала является своеобразным рассказом о том или ином уголке города, о его истории, загадках и тайнах. Раз в неделю вы получите уникальную возможность увидеть ночной Киев глазами сталкера, который знает много интересного. Присоединяйтесь к нам, чтобы узнать Киев совершенно по-новому!

Ночной Сталкер

11 Feb, 16:13


Гойда!

Ночной Сталкер

10 Feb, 20:53


Я от люблю таке. Приходиш в магазин, типу якогось Комфі чи Фокстрота.

- Доброго дня, а у вас є червонокнижний фазотрон 5 покоління?
- Ой, нема.
- Фігово.
- Але можемо привезти під замовлення.
- А термін?
- 2-3 дні.

Бляха, маркетологи ви мамкіни!
Невже я так погано виглядаю, що вам здалося, ніби я не здатен користуватися хоча б банальною Розеткою?

Якби у мене було 2-3 доби, я б не перся до вас, а замовив би в Інтернеті, причому відчутно дешевше.

Взагалі гадки не маю, як виглядає людина, яка у таких магазинах купує щось "під замовлення".

Щиро ваш, покупець.

Ночной Сталкер

09 Feb, 15:46


Десь на Раиссі.

- Рота, запє-вай!

- Лишь верблюды для солдат
Во степи потеха,
Лишь верблюд для казака
В степи женаааа!

Просити вгадати країну по фото не буду, і так ясно.
А так гарно починали, на Т-90, парадну форму із собою везли на Київ...

Ночной Сталкер

09 Feb, 11:32


Про всяк випадок офіційно заявляю - у мене з Безуглою нічого не було, крім срачів у ФБ.

Ночной Сталкер

08 Feb, 16:33


Я все думав: і де ж те дно, яке не зможе пробити Безугла?
А зараз розумію - такого дна не існує.

Ночной Сталкер

06 Feb, 08:27


Цинічьнєнько. Бодро і па-русскі, все як я люблю. Головне - тричі про боженьку згадати, тоді точно Ладу Калину можна буде купити.

Ночной Сталкер

06 Feb, 08:03


Асвабадітєлєв-штурмовіків підвезли. 1й Окремий Непридатний Кульгавий полк імені Джона Сільвера.

Ночной Сталкер

05 Feb, 14:46


Вибух у ТЦК м. Кам'янець-Подільський. Схема стандартна: через ТГ-канал знайшли якогось імбецила, який погодився занести рюкзак з вибухівкою на територію. Як тільки заніс - вибух активували дистанційно і єдиною жертвою став сам імбецил. Ідеальна схема - і бабло платити не треба, і зайвий свідок прибирається. Ну а для імбецила - епік фейл, його приклад - урок для інших.

Ночной Сталкер

04 Feb, 21:00


Так, стоп. Тобто, купка рагулів, які помилково є громадянами України, під час воєнного стану перешкоджають встановленню блокпосту, бо він заважає їм вільно грабувати державу - тобто, копати бурштин.
І при всіх цих діях їх не тільки не поклали кхуям з кулеметів, а навіть не заарештували. Більше того - вони ще там качають права і чогось там "вимагають".

Я все вірно розумію???

Якщо так, то всіх вітаю, нам пиздець.
Поки влада буде загравати з електоратом і продовжуватиме політику "спробуємо м'яким хуєм пристрасно трахнути" - пиздець буде все ближче і ближче.

Ночной Сталкер

03 Feb, 16:59


За попередній пост полетів в бан у ФБ на тиждень, тож до 10 лютого читайте мене тут :)))

Ночной Сталкер

03 Feb, 16:05


Істина

Ночной Сталкер

23 Jan, 11:42


Це настільки прекрасно, що не можу не поділитися. Це на тему "Вони теж люди". Та ні, вони не люди.

Ночной Сталкер

23 Jan, 11:42


«Русский мир», который они звали

Один из бывших лидеров сепаратистов «ДНР», идейный Z-патриот и экс-собутыльник Гиркина Павел Губарев рассказал душещипательную историю.

Однажды его ребёнку нужны были были лекарства, которых в «сверхдержаве», на удивление, не оказалось. Тогда ему прислал нужные лекарства одноклассник из Харькова.

В ответ на такую доброту россияне послали на Харьков ракеты…

К этому в первую очередь причастны такие, как Губарев, которые звали и ждали «русский мир», а также призывали бомбить своих бывших соотечественников, которых они променяли на сладкий кремлёвский хлеб.

@nexta_live

Ночной Сталкер

17 Jan, 11:57


Невеличке доповнення до попереднього посту.

В чому полягає проблема того факту, що фахівців відправляють в піхоту.

Так, в першу чергу в тому, що цвяхи намагаються забивати мікроскопом.
Але є і друга, глобальна, яка страшенно шкодить армії.
Проблема в тому, що такі факти нищать весь рекрутинг на корню, повністю, к хєрам, множать його на нуль.

Наприклад, сидить людина вдома і, під впливом рекрутингових заходів, думає обрати собі посаду у війську. Ну. припустимо, у ППО чи у кіберспецах.

Що тепер буде думати ця людина?
Правильно: вона буде думати, що ну вас нахуй з вашою армією, бо я програміст, хочу працювати за фахом, бути корисним, а ви мене відправите програмувати лопату.

Тобто, довіра до рекрутингу після таких пасажів втрачається повністю. Рекрутинг і без цього не був надто ефективним, а тепер його можна взагалі відспівати та поховати. Ну а рекрутерів - у піхоту, бо показники в них низькі, угу.

Ночной Сталкер

17 Jan, 11:57


Ну давайте поговоримо про переміщення непрофільних фахівців у піхоту.

Що ми маємо з гуся.
Ми маємо некомплект у бойових підрозділах, причому парадокс порягає в тому, що іноді штатка у них заповнена, а людей нема, і таке трапляється.
Маємо необхідність поповнення цих підрозділів.

Як це робиться "по науці".
Мобілізують людей, навчають, поповнюють ними підрозділи. Все. Все просто настільки, що аж невдобно.

Як це робиться у нас.
У нас, як я розумію (бо сам не був присутнім, не чув), поставили армії задачу обходитися наявними ресурсами, а поповнення здійснюється "по краплі в місяць".
Причин тому три:
- відсутність "яєць" у можновладців, щоб нарешті залишити в спокої рейтинги та вологі мрії про вибори и почати нарешті вирішувати питання мобілізації радикально;
- повна відсутність волі у "мирного" народу щодо захисту держави. Тобто, пишатися ЗСУ народ згоден, а воювати ні. Тобто, хай воюють герої, а ми ж не герої, тому в сад;
- причина, яка сприяє першим трьом. Чудова, просто блискуча інформаційна робота противника, яка спрямована на зрив мобілізації. Тут я маю зняти перед ними капелюха, відпрацювали як по нотах: закинули чудові меседжи у дуже благодатний грунт. Спрацювало ідеально - тупорилі пересічні тягають по соцмережах пости про "погані ТЦК" та "командирів - м'ясників". Умочкі, ну просто мяу.

Скажу лише по третьому пункту.
Дорогі пересічні!
Я розумію чудово, що страшно. Що хочеться, щоб пішли воювати хто завгодно, але не ти: діти депутатів, депутати, поліцейські, мами поліцейських, син Зеленського і кішка Порошенка.
Я все це розумію.
Але скажу сувору правду - всі вищезгадані категорії воювати не підуть.
Ну от не підуть. Тому що перпендикуляр і чавунні труби.
І ти, звісно, можеш не піти. Але до них буряти не прийдуть, бо вони втечуть за кордон або перейдуть на службу окупантам.
А до тебе - прийдуть. До тебе особисто. І результат їхнього візиту викличе у тебе масу емоцій, але точно буде не радісним.

Давно вже треба визначитися - ми воюємо, чи ми капітулюємо?
Якщо воюємо - давайте воювати. Якщо капітулюємо - то готуйтеся сідати на пляшки.

Ночной Сталкер

07 Jan, 14:38


❗️ГОЛОСУЙ ЗА ГРОМАДСЬКУ АНТИКОРУПЦІЙНУ РАДУ ПРИ МІНОБОРОНИ

🫡 Війна забирає найкращих, але навіть у тилу є ті, хто бореться за зміни та справедливість. Ці люди — ті, кому довіряють військові, волонтери та громадські діячі. Вони знають справжню ціну кожної гривні на фронт і готові вигризати правду, а не обіцяти реформи.

👉🏻 Важливо обрати тих, хто готовий боротися проти корупції та змушувати систему працювати на оборону країни.

🔥 Надійні кандидати:
🛑№13 Олександр “Поляк” Олівінський — доброволець, націоналіст, борець за справедливіст.
🛑№14 Олексій “Сталкер” Свинаренко — громадський діяч, ветеран Іловайська, який власним життям знає ціну кожної гривні на фронті.
🛑№19 Ганна Плоска — волонтерка, рекрутерка, аналітик. Знає, як вдосконалювати військові процеси.
🛑№20 Давид Пшеничний — юрист, громадський діяч, експерт із розслідувань та викриття злочинів.
🛑№21 Єлизавета Яциняк — правник, реформаторка, незламний борець за зміни в системі.

Як проголосувати:
1️⃣ Перейди на сайт: rgk.vote.mod.gov.ua
2️⃣ Авторизуйся через Дію чи BankID.
3️⃣ Проголосуй за номери: №13, №14, №19, №20, №21.

❗️Голосування триває до сьогодні, 21:00.

Ночной Сталкер

07 Jan, 14:38


Сьогодні вся стрічка ФБ у Юрі та Дані, тому буду не в тренді і запропоную ще кандидатів, для балансу і перемоги демократії:)

Ночной Сталкер

05 Jan, 15:54


Ухилянтики наскражилися, тож читайте мене у ТГ до 8 січня :)))))))

Апд. А, ні, після перевірки все повернули :)

Ночной Сталкер

04 Jan, 19:29


Мене доволі часто питають, чому в мене таке радикально зневажливе ставлення до ухилянтів, яке іноді межує з ненавистю.

Причин тут багато.
1.Я не люблю лицемірів і брехунів.
Ухилянт лицемір. Він на словах вірить у ЗСУ, але сам йти до ЗСУ не згоден.
Ухилянт брехло, бо бреше сам собі: він сам себе переконує, що він не сцикло сране, а має "комплекс обгрунтованих поважних причин".
2.Я не люблю крадіїв. Ухилянт краде життя і час інших людей. Саме через них не вистачає людей, немає ротацій, немає такого омріяного дембеля і так далі.
Саме через це люди на фронті валяться з ніг, чергують "за себе і за того хлопця" і так далі. Саме через некомплект бригад у нас противник протискає фронт. Саме через них резерв комбригів іноді складає 3. Ні, не 3 роти і навіть не 3 взводи. А 3 бійця.
3.Я поважаю емоційно дорослих людей. Ухилянт є інфантильнім підлітком, який відростив пісюна, але хоче, щоб всі проблеми за нього вирішили дорослі люди, сам він дорослішати не хоче.
4.Я поважаю відповідальних людей, які здатні на вчинки. Ухилянт на вчинки не здатен.

Ми програли інформаційну війну. В черговий раз ворог, не маючи змоги перемогти у відкритому бою, перемагає нас інформаційно. Це вже було, неодноразово. І на початку минулого століття, і буквально 5 років тому.

Ми можна виправити ситуацію?
Вже - ні, ніяк, принаймні лояльними методами. Вже пізно.
Ніякі підвищення зарплат, рекрутинг, плюшки і поцілунки в сраку не допоможуть, бо страх ухилянтам сильніше за все плюшки.
Може допомогти тільки страта (ну чи довічне) за ухилення, з конфіскацією майна, але на це ніхто не піде, на жаль, бо держава орієнтована на електорат, а не на перемогу.

Чому лише такі суворі методи?
Тут дві причини.
1. Має бути те, що сильніше за страх. Коли ти розумієш, що шанс вижити на війні є, а після вироку - немає, то це трохи змінює свідомість.
2.Головне. Ухилянт - це майбутній солдат армії ворога. Бо коли прийдуть буряти, то вони не будуть слухати плаксиві розповіді, вони візьмуть за шкибарки і відправлять у Шторм-Z, м'ясом штурмувати наші позицій, це вже перевірено.
А нащо нам поповнювати армію ворога? Краще позбавитися потенційного ворожого солдата.
Я розумію, що все це - мої вологі мрії, і такого ніколи не буде, але іншого шляху немає. Вже - немає. Бо інформаційно нас дуже гарно трахнули і продовжують це робити. Ну а наш нарід тільки цьому і радий, радісно підспівує пісням про погане ТЦК. А потім ці ж люди дивуються, чому немає ротації та дембеля.
Тому що, бля!
Як казав один молодий політик-початківець: "Тому що довбойоби ви їбучі, ось чому" (с).

Ночной Сталкер

29 Dec, 05:36


Перші два фото - пропагандистські листівки, які ЙР скидає на наші позиції. Другі два - аналогічні листівки Третього Рейху. Хто в кого вчиться, думаю, зрозуміло. Ну а на п'ятому фото ми бачимо результат "доброго поводження з полоненими", яке обіцяли ці листівки. Фото наших, звільнених з полону, не буду постити з етичних міркувань, але всі їх бачили, виглядають люди не краще. Ну і про те, що факти страти наших полонених у бойових умовах вже стали майже системними - думаю, ні для кого не секрет. Путін вчився у Гітлера, тому дивуватися нема чому.

Ночной Сталкер

28 Dec, 06:38


Священники стали захищені від мобілізації, а церкви визнані "критичною інфраструктурою".
А у нас точно світська держава? Бо інакше я, мабуть, піду отримаю духовний сан у Церкві Літаючого Макаронного Монстра.
А яка чудова корупційна годівничка відкривається - ну просто ням! За "допомогу храму" буду визнавати ухилястів послушниками моєї церкви. Ідеально, просто ідеально.
Чому раніше таку геніальну схему не вигадали?

Ночной Сталкер

27 Dec, 05:23


Люблю спостерігати за інформаційними тенденціями, це цікаво, хоча і ні разу не радісно останнім часом.
Аналізуючи тенденції, приходжу до висновку, що російська ІПСОшка і деякі наші депутати отримують список наративів з одних і тих самих планів, які базуються на ідеально точній схемі більшовиків.
Такими самими вкидами в голови солдат та соціуму більшовики розвалили армію в Першу Світову війну.
І зараз все повторюється.
От дивіться на список цих тенденцій з початку 2023 і мій прогноз на подільші:
- Політики не винні у невдачах на фронті, винні військові.
- І не просто військові ,а особисто ГК ЗСУ (накат Безуглої і армії ботів на Залужного);
- І не тільки ГК ЗСУ, а і генерали (поливання брудом всього генералітету, яке відбувається останні місяці);
- І не тільки генерали, а й комбриги-комбати (розгон інциденту у понтонно-мостовій бригаді, накат на Ахілеса, зараз очікуємо ще якесь лайно);
- ***ВИ ЗАРАЗ ТУТ***
- Солдати! З такими командирами ми не переможемо!
- Солдати! Вам нема чого ділити з росіянами! Вони такі ж мобілізовані як і ви! Багнети в землю! Не слухайте офіцерів, саботуйте накази!
- Братайтеся з росіянами, давайте домовлятися, нам нема чого ділити!
Ось така приблизно послідовність.
Спостерігаємо, махаємо і посміхаємося.
Летимо в прірву, радісно підвизгуючи.
Ну і наостанок - скріншотика вам.
Якийсь пупс зі 150 підписниками постить відео, яке отримує неймовірний для його аудиторії розгон. Це випадковість, однозначно. Вірю!
Ну і кнопочка "Підписатися" нам явно каже, що цей пост потрапив у вашу стрічку, тому що був оплачений ФБ за рекламу. Це теж випадковість, впевнений у цьому!
Який висновок? Ну ясно ж, що це простий токарь Петро запостив, що це аж ніяк не іпсятина, угу (сарказм, якщо що).

Ночной Сталкер

24 Dec, 16:32


Пару тижнів тому на очі потрапило відео, де журналісти опитують українців, чи згодні вони на територіальні поступки в обмін на завершення війни.
І більшість відповідала в руслі "Так, згодні, краще жити в маленькій, але заможній та європейській Україні".
Спочатку не розумів, з якого дива громадяни так відповідають, а потім побачив на відео вулиці Львова і все стало на місця.
Ні, я нічого не маю проти львів'ян, але коли війна десь там, за тисячу кілометрів від твого ВЛАСНОГО буднику, коли ти в майновому сенсі не втратив геть нічого, коли в тебе є самовпевнена думка, що "до нас вони не дійдуть" - то дуже легко розкидуватися територіями і не своїм домом. Про "Україна - наш спільний дім" зараз не будемо, не про це зараз.
Я б на місці журналістів ставив питання інакше:
- А чи згодні ви на теориторіальні поступки в обмін на мир?
- Так, згоден, мирна, заможна, блаблабла....
- А ви готові за це віддати окупантам свою квартиру чи будинок?
Думаю, у відповідь було б щось типу "мууууу, мееее, ухххх".
Тому що коли ти ОСОБИСТО нічого не втратиш внаслідок таких домовленостей, то дуже легко розкидуватися територіями. А от коли доведеться віддавати щось своє (в сенсі власності) - то погляди одразу міняються.
Ну а про те, що ніякі доволеності не зупинять війну, а лише поставлять її на паузу - я неодноразово писав, повторюватися не хочу.
Всім веселого вечора, дякую за увагу.

Ночной Сталкер

24 Dec, 09:58


Прийнятий за основу законопроект про декриміналізацію порно.
Оскільки я людина занудна, то поліз одразу читати картку законопроекту, бо знаю, що наші нардепи можуть прийняти таке, що стане лише гірше, ніж було.
Як фейсбучний експерт, авторитетно можу сказати, що мені проект сподобався.
Лишили лише кримінальну відповідальність за збут порно неповнолітнім та посилили відповідальність за залучення у цю діяльність неповнолітніх та малолітніх.
Як на мене, це цілком логічно і правильно.
Принаймні, тепер з моделей-онліфанщиць можна чесно і без лицемірства вимагати сплату податків.
Ну і не буде абсурдних судових процесів над дівчатами, які фото піськи своєму хлопцю відправили, бо іспанський сором за таке просто знесилює.

Ночной Сталкер

24 Dec, 08:24


#міркуванчики
Російське ІПСО:
- ТЦК - квиток в один кінець!
Деякі українські депутати:
- ТЦК - квиток в один кінець!
Російське ІПСО:
- Генерали ЗСУ - нездари та м'ясники!
Деякі українські депутати:
- Генерали ЗСУ - нездари та м'ясники!
Російське ІПСО:
- Скільки б не мобілізували, командири ЗСУ всіх покладуть!
Деякі українські депутати:
- Скільки б не мобілізували, командири ЗСУ всіх покладуть!
Увага, завдання! Знайдіть 5 відмінностей. Я от не зміг.

Ночной Сталкер

23 Dec, 21:49


Інформація неповна!

Ще він вимагав розігнати отих людоловів з ТЦК і відправити їх всіх в окопи.
Ще він сказав, що коли у аліхархав заберуть усі кошти і роздадуть простим людЯм, то Україну того самого дня приймуть в НАТО, а війська НАТО одразу втрутяться у війну і простому Миколі зі Здолбунова не доведеться воювати. Микола буде сидіти і рахувати грошики алігархав у себе в кишені.

Любі друзі, які репостять оте, що на фото, скажіть: ви геть у тупих дегенератів перетворилися?
Ви взагалі інфогигієни хоч трохи дотримуєтеся чи від похолодання геть мозок замерз?

Ночной Сталкер

21 Dec, 09:49


Я до 23 грудня в бані на ФБ, тому читайте мене тут.
Або не читайте :)

Дуже сподобався коментар заступника міністра оборони.
Що можу сказати - так, він правий.
Але є одне "але".
Щоб підготувати заміну, її спочатку треба мобілізувати у кількості точно більше 0,5 мільйона людей.

Чи буде це хтось робити, враховуючи, що у повітрі почало смердіти виборами?
Ніхто і ніколи, бо це політична смерть, а рейтинги і без цього не зашкалюють.
Тому, панове військові, всіх вітаю (насправді ні), ми в армії до кінця, який би він не був.

Ночной Сталкер

18 Dec, 12:13


За виготовлення порно - стаття ККУ.
Але якщо вже виготовив, то податочок сплати ощипувачу гусей.

Ні, податки - це правильно.
Але виглядає в цьому випадку все якось "гадєнько".

Ночной Сталкер

18 Dec, 12:12


Трохи про скандал щодо нестатутних методів боротьби з аватарами.

Пункт 1. Чи правильними є такі методи, які ми бачимо на фото? Відповідь - звісно, ні. Вони неправильні та незаконні.

Пункт 2. Чи є такі методи очікуваними та закономірними? Так, абсолютно. Чому? Бо читайте пнт. 3.

Пункт 3. Чому такі методи виникають? Та лише тому, що у командирів НЕМАЄ адекватних важелів впливу.
Ви Дисциплінарний статут ЗСУ почитайте, про дисциплінарну владу командира роти, наприклад.
Що він може зробити за порушення дисципліни (будь-яке)? Зауваження зробити, догану оголосити та пальчиком погрозити. Все. На цьому його "неймовірна" влада закінчується.

Так, є ще задувка, яка закінчується штрафом, і на цьому... ВСЕ!
І на ту задувку ще треба відвезти власними ресурсами, бо ВСП до тебе в окопи не поїде аж ніколи.

Тобто, немає жодного ефективного законного метода у військового командира, ось тому і виникають незаконні, але закономірні - ями, наручники, побиття і решта.
І, якщо хтось не знав, це методи ще за часів АТО, вони не виникли вчора. Про них всі знають, але закривають очі, бо кожен розуміє, що регулювати ситуацію суто статутними методами - на жаль, шлях до повного розвалу дисципліни у підрозділі.

Резюме.
Поки у командира не буде законних важелів, він буде використовувати незаконні. Буде, неодмінно буде. Якщо він, звісно, у бойових умовах хоче зберегти хоч якийсь притомний рівень дисципліни.

Ночной Сталкер

12 Dec, 20:57


Друзі, я колись писав про миколаївських кулібіних, які у вільний час майструють для війська багато електроніки - пауербанки, ліхтарики з одноразових електронок, великі зарядні станції (типу ЕкоФлоу) і так далі.

Зараз в них знову непростий період, тож допомога їм точно не завадить.
Допомога може бути не тільки фінансова, вони приймають акумулятори (не автомобільні), комплектуючі і багато іншого.

Не полінуйтеся, зайдіть у їхній ТГ-канал і, по можливості, допоможіть.

Особисто я залип на тому каналі трохи :)

https://t.me/help_zsu_mk

Ночной Сталкер

12 Dec, 10:36


Діалог з військового чату. Не можу не поділитися.

- Ну от і поїхали ми за кордон навчатися. Там нас іноземні інструктори-сержанти ганяли.
- І як?
- Та норм, тільки нам телефони заборонили, наказали здати. А я свій приховав.
- І?
- Ну а інструктор це побачив.
- І що було?
- Телефон вилучили, а сержант вручив мені цеглину і сказав, що це тепер мій телефон.
- Так ти що, цеглину не міг сховати?
- Я сховав. Але за два дні сержант спитав, чому він мені не може додзвонитися.
- Бгггг.
- Я відмазався, що телефон на зарядці, збігав і приніс ту цеглину. А сержант дав мені другу цеглину і сказав, що це мій powerbank, щоб я завжди був на зв'язку.
- Ахахахаха :))))
- Скажи? Круто, про людей дбають. Це не якась тупа совкова задрочка :)))))

Ночной Сталкер

12 Dec, 10:23


Почув сьогодні доволі цікаву і навіть розповсюджену думку, що не треба фокусуватися на особі спікера, а варто слухати суть спічу.

З одного боку, так воно і є.
З іншого боку - ні.

Наприклад, у вас є сусід, який доволі давно і міцно зловживає забороненими речовинами, що є загальновідомим.
І ось він просить вас позичити йому грошей, мотивуючи це... неважливо, хай буде хвороба якогось родича.

Питання не в тому, позичите ви йому чи ні, а чи повірите у цей мотив?
Думаю, що аж ні разу.

Так само - чи повірите ви військовому експерту, який жодного дня не служив в армії, а до війни був "фахівцем з криптовалюти"?

Так і тут. Тому - ні, персона спікера теж важлива для оцінки його фаховості чи щирості в озвучених ним питаннях.

Ночной Сталкер

12 Dec, 08:05


А в мене потужні друзі, пишаюся.
Якщо ви змогли передивитися три години нарцисизму і самоторчання мальчіка з п̶і̶с̶ю̶н̶о̶м̶ сигарою у роті - у вас неймовірна витримка і дуже міцна (простигосподи) нервова система.
Я от не зміг, пролистував швиденько, бо якщо захочу подивитися, як чувак мастурбує сам на себе, я Арестовича увімкну.

Ночной Сталкер

06 Dec, 10:56


З колекцій когнітивних помилок людей.

Зазвичай ми вважаємо тими, хто "пише правду", тих журналістів/блогерів/громадських діячів, чиї тексти співпадають з нашими поглядами.

Так само як розумними ми вважаємо тих людей, які з нами згодні.

Ночной Сталкер

04 Dec, 11:35


Я не знаю, скільки точно чоловіків ховаються від ТЦК, цілком можливо, що і мільйон.

Але я точно знаю, що народній депутатині Васильевській-Смаглюк варто прикрити своє мурло і сподіватися, що люди забудуть і пробачать їй вислови про "Жителі Бучі, залишайтеся вдома, росіяни нічого не зроблять цивільним".

Не всі в нашій країні мають пам'ять рибки гуппі.

Ночной Сталкер

27 Nov, 12:10


Танунахєр!
Низька температура???
Висока вологість ???
В Україні, у грудні? Та ну, не може такого бути, це геть дурня.

Я думаю, причина в іншому. Наприклад, у впливі кисню на пороховий заряд. Ніхто ж не очікував, що їх будуть на свіжому повітрі використовувати.
Або, наприклад, нештатний погляд розрахунку міномету на міни. А нєхєр отак от на ці міни було дивитися! Вони образилися і тепер не спрацьовують.

Ночной Сталкер

27 Nov, 11:32


Знову трошки про "ТЦК в окопи".

Мене вже багато років нудить від популізму, а особливо - від шкідливого популізму, який може призвести до катастрофічних наслідків.
До цієї категорії я відношу, в тому числі ,крики про розформування ТЦК (без пропозиції розумних альтернатив).

А тепер без пафосу, криків про корупцію і всього того, що гідно мітингів, а не холодної розмови по суті.

Є три шляхи.
1. Мобілізація. Це коли людей призивають до війська, не питаючи їхньої згоди. Плюс системи: масовість. Мінус: демотивований контингент.
2. Рекрутинг. Це коли до війська беруть добровольців. Так-так, контрактник - це теж доброволець, якщо що. Плюс: більш-менш якісний контингент. Мінус: низька ефективність в сенсі кількості.
3. Змішана система, 1+2.

Зараз у нас працює саме третя система, коли ТЦК зайняті пунктом 1, а рекрутери - пунктом 2.

Чи можна повністю відмовитися від першого пункту і повністю перейти на другий?
Пффф, це не просто легко, а ДУЖЕ легко! Але дуже дорого.
До речі, цим шляхом пішов наш противник і я не можу сказати, що він неправий.
Вони заманюють до війська банально, але ефективно - грошима. І це працює. Вони пропонують своєму солдату зарплату нашого полковника, і це спрацьовує, бо в якихось умовних Нових Засранях за Уралом таких грошей ніколи в руках не тримали.
Тобто, ворог використовує той інструмент, який у нього є. І тут я, на жаль, визнаю, що в них це виходить краще, аніж у нас.

Чим можна мотивувати грошима у нас?
Та можна, як і будь-де у світі, але питання: звідки взяти ці гроші? Про розкуркулення олігархів не будемо, то шариківщина, будьмо реалістами.

Я вже не кажу про деякі прості для будь-якого HR речі. Наприклад, про те, що діючих співробітників теж треба додатково мотивувати, бо якість їхньої роботи неодмінно падає! 
Це на тему "чому вигорають військові". Так, втома, депресія і все інше. Але за відсутності додаткової мотивації вигорить будь-хто. Тільки у цивільному житті людина просто звільняється з такої роботи, а в армії не може, от і вся різниця.

Тому станом на зараз я не бачу якоїсь адекватної альтернативи мобілізації.
Нагадаю, що людей на фронті не вистачає КАТАСТРОФІЧНО, рахунок йде не на сотні і не на тисячі.
Людей треба не просто багато, а дуже багато.

От така сумна фактоконстатація.

Ночной Сталкер

09 Nov, 06:00


Заходиш у ці ваші фейсбуки і з подивом дізнаєшся, що якщо ти відомий блогер і збираєш багато донатів, то військовий обов'язок тебе не стосується.

Хм. А я от знаю багато людей, які і воюють, і донати збирають мільйонні. Тобто, одним можна так робити, релігія дозволяє, а іншим - ні?

У прикольні часи живемо, мда...

Ночной Сталкер

08 Nov, 14:38


З обох боків фронту зараз почалися розмови про можливу заморозку війни на лінії "там де зараз".
Що характерно, з обох боків стверджують, що це зрада, але мова навіть не про це.

Заморозка страшна навіть не втратами територій та наших громадян, хоча це реально жах, особливо про громадян.

Найгірше полягає в іншому, повторюся вкотре.
Така заморозка буде не фінішем війни, а лише паузою! Росія не зупиниться, вона лише візьме тайм-аут на накопичення сил, ресурсів та боєприпасів, вона проаналізує тактику, зробить висновки і кинеться на нас з новою силою.

Що зробимо під час паузи ми? Ми скоротимо армію, припинимо всі військові розробки і будемо знімати веселі телевізійні бугагашечки для бидла.
Чому я такий впевнений? Бо я це вже бачив. І, що погано, народ все це буде бачити, розуміти і МОВЧАТИ. Хіба що у цих ваших ФБ буде обурення, але не довго.

А потім буде новий наступ ЙР і народ здивовано запитає:
- Ой, а як це так?! А де наша армія, ко-ко-ко?! Як це - нема? Як це - всі добровольці повиїжджали за кордон?!
А військові відповідатимуть:
- А ми вам, блядь, 1000 разів казали! Але ж ви телевізор слухали, а там вам розповідали, що все чудово!

Гарантії безпеки?
Та блін, не смішіть мої Талани, їх ніхто не дасть.
Бо ті, які дадуть - ті не діють, а ті, які діють - не дадуть.

Це вам так, оптимізму на майбутнє.

А поки немає ніякої заморозки війни, доповідаю голосом, що збір на РЕБ точно замерз.
Хто хоче допомогти "розморозити", реквізити нижче.

5375 4112 1871 7101

https://send.monobank.ua/jar/4XQ8xARvwM

Ночной Сталкер

05 Nov, 07:16


Я обожнюю наших народних депутатів.
Коли вони щось пишуть, то не завжди зрозуміло - вони просто некомпетентні, чи навмисно маніпулюють.

Наприклад, всі знають, що захист держави є обов'язком кожного громадянина України, на що нам нещодавно натякнули деякі нардепи, коментуючи вкиди про мобілізацію жінок.

Хотілося б дещо пояснити.
Захист держави, без сумнівів, є обов'язком кожного громадянина. Кожного. Незалежно від статі, професії і навіть іноді - стану здоров'я.
Тому що "захист держави" і "військовий обов'язок" - це НЕ СИНОНІМИ.
Бабця, яка нагодувала окупантів смачним грибним супом, після якого окупанти швидко стали "хорошими", теж захищає державу.
Дідусь, який передає нашим координати позиції противника, теж захищає державу.
Підліток, який кидає у вантажівку противника коктейль Молотова, теж захищає.
І так далі.

Але це абсолютно не означає, що ці категорії зобов'язані служити у війську.
Захищати державу всіма доступними їм методами - зобов'язані. Служити - ні. Служба у війську регулюється законом України "Про військовий обов'язок та військову службу", і там чітко визначено, хто саме має служити.
Також є закон про мобілізацію, який теж регулює деякі аспекти.

Тож не плутайте ці речі, бо деякі ... люблять маніпулювати, користуючись незнанням людей.

Ночной Сталкер

02 Nov, 10:20


Ось таке йобана русня розкидає над Херсоном.

Хто не в курсі, Херсон зараз є фактично містом-привидом, же життя є хіба що в одному районі і те - лише десь до 15.00.
Решта районів як вимерли, бо місто під постійними обстрілами, скидами, ударами ФПВ.
Цивільні гинуть або отримують поранення буквально кожного дня, і інтенсивність обстрілів тільки підвищується.

І в цей час йобана русня скидає листівки, в яких закликає цивільних їм допомагати.

Я колись думав, що бачив межу цинізму, але зараз вважаю, що ні.

Ночной Сталкер

29 Oct, 11:00


Навіяло дискусією під постом одного френда.

Розмова про КАБи, а точніше - про ФАБи з УМПК, що є на озброєнні противника і є проблемою для нас.
Хто не знає, про що мова, пояснюю.
ФАБ - фугасна авіабомба.
УМПК - по суті, планер, на який кріпиться ФАБ.

Виходить щось середнє між крилатою ракетою і авіабомбою.
Точність цієї дури, звісно, не завжди айс, але при потужності від 500 до 3000 кг тротилу це не грає великої ролі.

В чому полягає проблематика.
1.КАБи (для спрощення буду їх називати саме так) спокійно розбирають будь-якій укріплення: бліндажі, будівлі, багатоповерхівки - та все що заманеться. Ти можеш побудувати 100500 укріпрайонів, але КАБи їх все одно розберуть.
2.Головне. Відсутність будь-якої протидії цьому звіру.
По решті засобів протидія є, хоча і питання ефективності винесемо за дужки.
Дрони? Є РЕБ, та й дрони є у нас також.
Артилерія? Є контрбатарейна боротьба (хоч і в теорії більше), та наша артилерія.
КАБи? Немає нічого. Ні протидії, ні своїх КАБів в достатній кількості.

Поки не буде знайдене якесь системне рішення чи хоча б ми не досягнемо паритету в цьому питанні, наша позиційна оборона буде продавлюватися противником.
Ну або поки не підуть якісь геть асиметричні дії, хоча навіть уявити не можу, які саме.

Ночной Сталкер

28 Oct, 11:11


Коли трохи випадаєш з інформпростору, то навіть складно повернутися в нього без пояснювальної бригади.

Довго намагався зрозуміти, чому "вовину тисячу" порівнюють з "йуліною", коли "йуліна" у 2008 році - це 173 долЯра, а "вовина" у 2024 - це десь 24 долЯра, але то таке. Все одно візьмуть і добре, якщо задонатять на ЗСУ, бо загальна ситуація на фронті, звісно, поки далека від такої, що дарує оптимізм.
Причин тому маса - не вистачає людей (в першу чергу), не вистачає снарядів та дронів, та ще багато всього типу КАБів.
Така ситуація буде триматися як мінімум до виборів у США і розуміння подальшого курсу.

В будь-якому випадку, війна триває, життя продовжується, а на РЕБ ми ще не зібрали необхідну суму.

Приєднуйтесь, не чекайте "вовиної тисячі" :)

5375 4112 1871 7101

https://send.monobank.ua/jar/4XQ8xARvwM

Ночной Сталкер

18 Oct, 10:50


Не встиг на добу випасти з ФБ, а тут вже на ядерну зброю планують донатити, ракети для цієї зброї конструюють, мріють про нову Хіросиму на місці Москви...

Люди, альоу, запийте холодною водичкою свої рожеві мрії, зараз вам все розповім. Про все й одразу, все до купи.

Почнемо з потужного плану перемоги.
По-перше. План - це такий документ, який містить у собі кінцеву мету та поетапні шляхи досягнення мети з вказанням термінів і залучених ресурсів. Повірте як людині, яка геть трохи займалася плануванням, що те, що ви бачили на виступі у ВР - це не план. Це перелік бажань, "хотєлок", мрій - чого завгодно, але не план.
По-друге. План має вести до певної мети, яка має бути досяжною. Планувати пофарбувати небо можна скільки завгодно, але це не має сенсу. Я не побачив в плані (чи переліку хотєлок) головного - кінцевої мети, головної задачі, місії. Без неї говорити про планування - трохи смішно.

Тепер про ядерку.
Та бляха, ну ви серйозно? Ну камон, люди, ну ви як діти, їй-богу!
Ця теза озвучена не для нас, а для партнерів. Партнери теж чудово розуміють, що ніхто ніяку зброю не зробить, бо по-перше, цього нам не дозволять зробити, а по-друге, нема ресурсів, все пішло на голів МСЕК та корабельні сосни.
Але у партнерів теж є електорат, який теж не надто розумний і може почати галас на тему "Візьміть їх в НАТО, бо вони ж від відчаю точно якусь брудну бімбу можуть зробити".
Це просто теза тиску, а не програма дій чи мета.

Тепер про НАТО.
Розумієте яка тема... 
НАТО - це альянс свого часу і своєї реальності. Коли він створювався, світ тільки вийшов з величезної війни і на тому запалі був готовий, якщо треба, її продовжувати. Були рішучі політики, були досвідчені генерали, була Вісь Зла, проти котрої треба було воювати.
Починаючи десь з кінця 80х НАТО почало нагадувати радикальних феміністок, коли мета ніби досягнута, а не зрозуміло, що робити далі. Ну не розбігатися ж, правда? Ну зібралися, нормально ж сиділи весь час, давайте продовжувати. А що робити? Та хз, давайте з якимись аллахакбарами дружно повоюємо. 
Ну і все в такому сенсі.
Плюс до того змінився світовий соціум. Вирішувати питання війною стало "не сучасно", "не модно", "не толерантно", треба домовлятися, "стримувати", вести перемовини і закликати агресора до совісті. 
Те, що ця хуєта (вибачте) геть не працює - чомусь нікого не цікавить. Треба бути толерантними і терпіти, навіть нашкодивши собі. Все, немає зараз рузвельтів, ейзенхауерів та паттонів, а ті, хто є - їм затикають рота.
Чи потрібен Україні такий "беззубий" альянс? Не знаю, не впевнений.
Навіть не впевнений, що він потрібен світу, бо його можливості та бажання по протидії агресору є небезпідставно сумнівними.

Ну і так, ліричний відступ.
Див.картинку.

Знаєте, чому світ зараз має не верхній вигляд, а нижній?
А бо природній (і навіть штучний) відбір більше не працює.
У сучасному світі слабкий і тупий має такі самі шанси на виживання та продовження роду, як сильний та розумний.
Чому йде еволюція? Та тому що ті, хто не пристосовані до життя, вимирають. Вони не продовжують рід і тому вимирають.
Слабкий? Тебе з'їсть вовк.
Тупий і не сховався? Теж з'їсть.
І так далі.
Знаєте, чому переважна більшість євреїв є доволі розумними людьми (ну за моїми спостереженнями це саме так)? Бо ті, хто був тупим і не міг пристосуватися до реалій свого життя (а в цієї нації воно століттями було доволі складне) - той вимирав.

Але зараз картина інша. Зараз толерантність, рівні права для геніїв і тупих, можливість голосувати, голос має рівну вагу і так далі.
От тому і маємо 3/4 "мавп" у суспільстві.
За це і не люблю демократію.
Але то були думки вголос.

Щиро ваш, я. Цілую з розбігу.

Ночной Сталкер

16 Oct, 10:19


Прочитав пункти презентованого "потужного плану перемоги".

Довго мовчав, бо кричати сил немає вже, нервів не вистачає.

В принципі, після першого пункту можна далі не читати.
"Запрошення України в НАТО".
Класний пункт, особливо для людей, які вважають НАТО якоюсь неймовірною вундервафлею, якої має одразу злякатися Їуйло і втікти в бункер на Валдаї.

Ну, по-перше.
"Запрошення".
Слово яке хороше. Не "членство", а лише "запрошення", прошу зауважити. Я запросив вас в гості, а коли ви прийшли, мене не було вдома або я не відчинив двері.
Це, вибачте, ніачом.

По-друге. А хто вам сказав, що членство в НАТО нас вбереже від подальшої ескалації? На мій погляд, імпотентність цієї структури, яка загралася в дипломатію і перетворилася з воєнного блоку у зал нарад - вже майже очевидна.

Ну а решта пунктів - це хатєлки з серії "повоюйте замість нас", їх навіть не коментуватиму.

Ночной Сталкер

16 Oct, 07:47


Про 5000 потенційних двохсотих північних корейців.

Так, шириться інфа, що один диктатор з дебільною зачіскою відправив до нас 5000 камікадзе.

Що можу сказати.
Сильні сторони цього противника:
1. Висока мотивація та бойовий дух. Повірте, це так, бо відібрали 5К саме таких, які перевірені по 100500 разів на вірність партії і зарекомендували себе як відбиті прихильники Кіма. І ні, нікуди вони не розбіжаться "в пошуках життя у нормальній країні". По-перше, вони думають, що тут кляті капіталісти, а по-друге, у випадку втечі всі їхні родичі будуть знищені в концтаборах.
2. Все. На цьому їхні плюси закінчилися.

Слабкі сторони.
1.Армія КНДР не має бойового досвіду, особливо у сучасній війні. Враховуючи, що армія завжди готується до минулої війни, то ми матимемо 5000 мотивованих, але геть не підготовлених солдат.
2. Складне управління через мовні моменти. Так, можна тягати з собою перекладачів, але це реально ускладнює процес.

Тож, якщо в двох словах.
Чи можуть їх кинути у якийсь дурний, самовбивчий, але навіть результативний зерг-раш?
Так, можуть.
Вони поляжуть, але завдання виконають.
Думаю, саме так їх і використають, а 5К солдат - це не багато, це лише одна бригада.

Гірше буде, якщо це 5000 фахівців з обслуговування корейських ракет.

Ночной Сталкер

15 Oct, 12:05


Ох, ладно, спробуємо, хоча це буде дуже тяжко, точно знаю.

Отже, мета: зібрати на 2 комплекти автомобільного РЕБ, який потрібен вже, але якось їздимо без нього.
Сума станом на зараз поки точно не відома, але складатиме від 200 до 240 тисяч гривень.
Ставимо максимум, а там вже як буде.

Реквізити банки - нижче.

Заздалегідь дякую.
Якісь призи і решту для найбільш активних донатерів - придумаємо.

5375 4112 1871 7101

Ночной Сталкер

12 Oct, 07:12


Ну і ще одне.

Я доволі багато спілкуюся з командирами рівня комбат-комбриг.

Знаєте, на що основні скарги зараз?
На НЕКОМПЛЕКТ ОСОБОВОГО СКЛАДУ!

Навіть не на ліміт снарядів (хоча і на це теж), не на недоліки управління (хоча і на це теж), а на те, що не вистачає ЛЮДЕЙ!

Ми вже дійшли до того моменту, що навіть зброї плюс-мінус вистачає, стріляти мало, але є чим.
А от людей - йок.

І на фоні цих розмов мені чхати з великої колокольні на все це їбуче ниття ухилянтів про "негідників з ТЦК".
Нам перемога потрібна, а з правами ухилянтів після війни розберемося.

Ночной Сталкер

12 Oct, 06:50


Страшніше за смерть.

Зараз буде непопулярний пост, після якого я прочитаю купу коментарів на тему того, що "ми ж не такі як расєя, ко-ко-ко, ми демократичні, ліберальні, толерантні, свобода, права, Конституція" і ще купу вскукарєків про те, що можна в'ялим членом якісно займатися сексом. 

Про що мова.
Вчорашній випадок з ТЦК після концерту ОЕ викликав неабияке обурення у тих ваших фейсбучіках - мовляв, айайай, як вони могли, які негідники, ти диви! Як же ж це можна, у людей під час воєнного стану документи перевіряти?! У нас Конституція, права людини, ліва людини, середина людини, ого-го, і куди тільки західні партнери дивляться?!

Але давайте зараз без емоцій проаналізуємо, що ж таке сталося.
Перевірка документів? 
Ну і що?
Маєш при собі документи, які тобі дозволяють не служити - то нема за що хвилюватися.
Не маєш або не носиш із собою - тоді ти сам собі злобний буратіна і олень рогатий.

Взагалі цей хайп стався лише тому, що це відбулося В КИЄВІ!
В деяких обласних центрах блокують зранку цілі райони, ставлять мобільні блокпости, перевіряють документи, і нікого це не дивує, до цього звикли, це не є подією.
А коли те саме, а навіть у 10 разів легше, трапляється в Києві, то одразу "жах, ко-ко-ко, права людини".

Але це був вступ, тепер до суті.
Чому людина йде воювати? 
Ну от в сухому залишку. Що її мотивує йти туди, де є великий ризик загинути, отримати інвалідність, бути пораненим і так далі?
Ну от просте ж питання ніби - ЩО САМЕ?

Відповідь така.
Якщо прибрати всіляку мішуру, то людина стає перед вибором: або великий шанс загинути, або отримати те, що для неї гірше за смерть.
Тобто, вибір між "погано" і "геть погано".
Патріотично налаштована людина, або просто відповідальний громадянин йде на війну, бо жити під владою окупантів для таких - це гірше за смерть, от і все.
Але таких категорій у нас десь 20-25% від загалу.

І є решта 75-80%, у них інше сприйняття.
Вони живуть за принципом "та якось воно буде", "та какаяразніца", "вірю у ЗСУ, але воювати не піду".
Так ось ця категорія не вважає окупацію страшнішою за смерть, і тому воювати НЕ ХОЧЕ і добровільно НЕ ПІДЕ.
Ні, НІКОЛИ (!!!) не піде, хоч чим ти їх заманюй у військо - хоч грошима, хоч пільгами, хоч мотивуючими відео. 
Не підуть! НЕ ПІ-ДУТЬ! Добровільно - ніколи у житті. Бо страшно, бо там можна загинути.

Що можна запропонувати такій категорії? Нічого, окрім варіанту, коли вибір буде між "ризик загибелі" та "гірше за загибель".
За часів ДСВ дезертир або "ухилянт" (до речі, майже будь-якої країни-учасниці) знав, що йому світить не тільки дуже суворе покарання, аж до розстрілу, а ще й його сім'я постраждає, буде уражена в правах, а може, ще й помре голодною смертю, бо продовольчий пайок не буде отримувати.
Тобто, у людини був вибір - або погано (воювати), або дуже погано (покарання, ганьба, погіршення умов для сім'ї і так далі).

Я не закликаю саме до таких методів, але розумію, що окрім як жорстким примусом, ми не знайдемо необхідну кількість людей.
Ну от не знайдемо, які б плюшки не пропонувала держава. Добровольці закінчилися, і їхня кількість не зросте, особливо на тлі "роботи" деяких нардепів, які сіють зраду і по яких плаче в'язниця.

Дякую, що дочитали, всім гарного дня.
Грає пісня ОЕ "Не твоя війна".

Ночной Сталкер

11 Oct, 19:45


Хоч якісь хороші новини.
Бо Київ давно став Меккою для ухилянтів.

Ночной Сталкер

09 Oct, 15:00


Пишаюся своєю державою!
Тільки в Україні якась голова Хмельницької МСЕК може зібрати бабла більше, ніж вся Словаччина!
Україна - країна можливостей!

Ночной Сталкер

08 Oct, 12:06


От тепер і ви мучайтеся

Ночной Сталкер

07 Oct, 09:42


Д. Довіряють.

Ночной Сталкер

04 Oct, 19:48


Ну і останнє на цю тему.

"160 мільйонів гривень. Рівно таку суму занесли прості люди хабарникам з МСЕК у Хмельницькій області, скоївши тим самим злочин".

Скажіть, цікавий був би заголовок для новини?
Не оте банальне "у хабарника знайшли кошти", а "люди заплатили йому ці кошти".

Так-так, саме так.
Ці гроші вони не вкрали, не витягли у когось з кишені, не зламували банківські сейфи та рахунки і не грабували пенсіонерок у парадних.

Ці гроші їм ВІДДАЛИ "прості люди"-богоносці.
Віддали за "парєшать вапросікі", за те, щоб записали фейкову інвалідність, щоб замість 3 групи отримати 2 і так далі.

Причому впевнений, що, враховуючи ситуацію в країні, вони на хабар навіть не натякали нікому, бо і так бажаючих було стільки, що хоч в чергу ставай.

Хабарі - це як секс, завжди є як мінімум дві сторони.

Ночной Сталкер

04 Oct, 18:39


До речі.
В голову прийшла така "срачова" думка.

А ось це чудове сімейство, де мамо-тато-сина займають державні посади і мають мільйони доларів "благодарочЬкі" - вони ж українці.

Звичайні українці, напевно себе ще як патріоти позиціонують, фоточки у вишиванках постять і українською чудово розмовляють, впевнений у цьому.
Тобто, не "інородці" якісь, народилися і виросли тут.

Цікаво, що скажуть адепти бугагатєльної теорії, що "країну розкрадають інородці, а коли керуватимуть українці, все буде чудово".
Ну ось вам, українці, на керівних посадах. Подобається?

І не треба мені тут тільки дитячих відмазок "вони не українці, вони українці лише по крові, але не по духу" і решта дурного пафосу.
Українці вони. Звичайнісінькі українці, на превеликий жаль.

І поки не еволюціонує соціум і не припинить ставитися до корупції як до "вирішити питання", "парєшать" та "жити ж якось треба" - НІХЄРА в нас не зміниться.

Не може зникнути корупція в країні, в якій корупція вигідна ВСІМ.

Ночной Сталкер

04 Oct, 12:16


Ні, я дійсно розумію, що крали, крадуть і - що найстрашніше - будуть красти.

Але що цікаво...
Якщо у звичайного голови обласної МСЕК знайшли 4 з гаком ляма зелені готівкою, то які суми пішли вище?

Ну не розповідайте тільки мені, що ці персонажі ні з ким не ділилися і всі гроші забирали собі, ну це ж смішно.
Основна маса грошей йшла наверх, собі вони залишали тільки якийсь відсоток "за ризик".
То який же ж тоді порядок цифр, занесених "нагору"?

4 млн доларів - це 1000 мавіків 3Т, або 800 човнів "Зодіак", або гвинтівки М4 кількістю на бригаду.

Якось все це навіть обурення не викликає, а банально "не налазить на голову". От трапляються факти, які ти зрозуміти можеш, а усвідомити - ні.
Тут якраз цей самий факт.

Ночной Сталкер

04 Oct, 04:44


м. Вовчанськ, Харківська область. 2024
🇺🇦Канал "Чорний сержант"

Ночной Сталкер

04 Oct, 04:44


Жесть. Мабуть, так виглядав Дрезден після бомбардування. Тільки він ще й горів.

Ночной Сталкер

02 Oct, 13:19


Пустив сльозу, ага

Ночной Сталкер

02 Oct, 07:53


Як добре, що вівці мають хутро...

І взагалі - жінки, відрощуйте бороди, це вбереже вас від арабських прутнів в месенджері.
Правда, і від українських також, інфа 💯.

Ночной Сталкер

02 Oct, 07:26


Н. Наслужив.