Культурний Дідько @cooldidko Channel on Telegram

Культурний Дідько

@cooldidko


https://www.youtube.com/@CoolDidko

Якщо вам подобається і ви хочете підтримати проект, то ось:
https://www.buymeacoffee.com/CoolDidko
https://www.youtube.com/channel/UCf6tst3Rs7PhI55x0nyhz_Q/join
Приват: http://surl.li/gxgkk

Культурний Дідько (Ukrainian)

Давайте познайомимось зі скоро знаменитим Культурним Дідьком! Це той канал, який відзначається своєю оригінальністю та культурною освіченістю. Якщо ви шукаєте цікаві та нестандартні відео з хіти літературних творів, мистецтва, або навіть історії, то Культурний Дідько - це саме те, що вам потрібно! Крім цього, ви завжди можете підтримати проект, перейшовши за посиланнями на різні ресурси, які наведені у описі каналу. Культурний Дідько завжди радий новим глядачам та обіцяє полонити вас своїми цікавими відео. Тож не зволікайте, приєднуйтеся до Культурного Дідька вже зараз та насолоджуйтесь неперевершеним контентом!

Культурний Дідько

30 Dec, 15:03


Вгадайте-но що я роблю? Правильно, рендерю чернетку.

Переконаюсь що все відрендерилось правильно і сьогодні вже виставлю ролик для спонсорів рівня "фокус-група".

Обговорю чернетку з найактивнішими глядачами з фокус-групи, внесу правки і якнайшвидше замовлятиму озвучку фрагментів з серіалів, у яких озвучки немає, щоб не перемикатись постійно на субтитри.

Коротше, найбільше западло, що я не знаю як швидко актори озвучення вийдуть зі святкових відпусток. А так, я вже на фінішній прямій.

Поки вони там записуватимуться, я ще скину на перевірку редакторам, щоб у мене не було помилок в мові. Я багато де залишив чорновий звук, бо все одно потім прийдуть правки і доведеться переписувати.

Культурний Дідько

30 Dec, 13:31


щоб ви розуміли, на що я витратив 15 хв життя. Вирішив вставити оцей момент. Але між тим як вона ставить стакан на стіл і починає говорити в українському дубляжі є брак по звуку.

Тож я вирішив підмонтувати оригінальну доріжку до моменту поки вона не почне говорити. Але виникла інша проблема. В українському дубляжі інша тональність саундтрека.

Тому я не вигадав нічого краще ніж нейромережами відокремити музику, голос і ефекти, після чого перезібрати самостійно, щоб ви не помітили, що взагалі щось було

Культурний Дідько

29 Dec, 22:35


Потішно, що другого Дедпула я на монтажі кольором позначаю як сторонній фільм, який потім розписуватиму в окремому файлі де яка вставка. А третього Дедпула я вже позначаю як внутрішній проєкт КВМ, який не розписуватиму.🤔

Культурний Дідько

29 Dec, 15:48


Що???? У Бетмена Hush є офіційний український переклад і його переклали як "Цить"??? Вооооу

Культурний Дідько

29 Dec, 15:23


Кайф, виявилось я вчора натис не ту кнопку і видалив половину файлів проєкту. Тож довелось шукати вчорашнє автозбереження. Словом, весь учорашній день насмарку

Культурний Дідько

29 Dec, 13:45


Цікаво, що у "Втікачах" вони не змогли одну з головних героїнь, Моллі, зробити мутанткою, бо в Марвел тоді ще не було прав на слово "мутанти", тож вони її зробили зараженою від іншопланетних уламків.

Як ти думаєте, що вони зробили з Тофером, коли дозволу на вампірів у телепідрозділу також не було, бо "Блейд" ще не вийшов? Правильно, зараження від іншопланетних уламків.

Взагалі мило, що вони в першому томі посилаються на Джоса Відона, який за іронією долі писатиме другий том. Я для ролику навіть цю сторінку переклав для вас)

Культурний Дідько

29 Dec, 12:11


Тільки-но погляньте скільки зазвичай важать вже готові проєкти оглядів. А потім порівняйте з оглядом серіалів Марвел третьої фази.

Воно зараз все дико вилітає, але я не звинувачую Прем'єр. Бо я знаю скільки важить папка з серіалами. А окрім серіалів в проєкті ще й усі фільми Марвел + купа інших фільмів і серіалів для вставок і все це з ефектами і кольоровою корекцією кожного кадру, бо я вирівнював відеоряд по яскравості.

Культурний Дідько

28 Dec, 19:37


Народ, я думаю оце варто прибрати, бо мені скажуть, що я не правий. Що думаєте? Претензія валідна?

Культурний Дідько

28 Dec, 18:08


Прикольно. Чувак спирається на чутки та якусь "злиту документацію" і каже наступне:

- Файґі був з самого початку проти телепідрозділу, адже це заважало будувати послідовне оповідання. Еммм, ми точно кажемо за один і той самий Марвел? Коли це в них було послідовне оповідання? А нічого що Файґі сам доклав руку до "Агентки Картер"?

- Далі автор стверджує що Файґі отримав керування над серіалами через те, яким успішним був "Ендґейм", що також повний булщіт. Просто "Марвел Телевіжн" перестала існувати.

- Окей, те, що Файґі хотів змінити правила гри і робити замість серіалів міні-серіали, з бюджетом і підходом як у фільмів. Багато хто скаржився, що багато проєктів відчувались як наче це були фільми, які штучно розтягнули на 6 годин, щоб продати на ДіснейПлюс. Гадаю, що це не Файґі хотів змінити правила гри, а це Дісней хотіли привернути увагу до свого нового сервісу, якому тепер потрібен безперебійний постійний потік контенту. І вони пам'ятали, як швидко широка спільнота втратила інтерес до, наприклад, "Агентів ЩИТа", коли зрозуміли, що там не буде бюджетів і видовищності як у фільмах.

- От стаття "Голівуд Репортер" це вже цікаво. Там йдеться про те, що Марвел не пишуть пілотні епізоди, не наймають шоуранерів і вкладають божевільні за телевізійними мірками гроші в реалізацію будь-якої ідеї кімнати сценаристів. А коли все починає розвалюватись, займаються дорогими перезніманнями, як в кіно. І якщо за цим всім намагається слідкувати і контролювати той самий пул продюсерів, що і фільми, то зрозуміло, чому від такої кількості проєктів страждає якість.

- Далі він розповідає про серіал "Шибайголова: Народжений наново". Мовляв виробництво застопорилось через забастовки сценаристів і акторів. Тож у Марвелів був час сісти і продивитись відфільмований матеріал, який їм не сподобався. Подейкують, що фокус-група скаржилась, що Шибайголова вдягав свій костюм тільки аж у 4-й серії і це всіх вибісило. Тож Марвел звільняють головних творців, відмовляються від відзнятого матеріалу і заявляють, що все перепишуть і виправлять. Після чого оголошують про створення другої версії "Марвел телевіжн", в якій вони повернуться до традиційного телевізійного підходу виробництва: з пілотними епізодами, шоуранерами та бюджетами.

Останні дві статті я не читав, але звучить правдоподібно. Взагалі якщо ми дістанемось колись до огляду четвертої фази, я затрону цю тему, як Файґі дістався до вершини світу, до місця в кінематографі де він буквально може робити будь що і витрачати будь які гроші на будь яку забаганку. Останньою настільки впливовою людиною в кінематографі був хіба що Волт Дісней.

А взагалі мене найбільше веселить, скільки претензій у фанатів до КВМ, при тому що всі ті самі проблеми все життя існують в коміксах і нікого ніколи не бентежили. Але коли авдиторія стала настільки величезною, то одразу знайшли до чого докопатись. А потім всі почали критикувати телешоу Марвел за в принципі все те саме, що було присутньо в цих телешоу ще з другої фази і всім було ок. Але тепер прийшла ширша авдиторія і полились невдоволення. Типу щороку Марвел хоронять-хоронять і все ніяк.

https://youtu.be/kMtWVmANtG4?si=5x-2pyQj8TPnuIxz

Культурний Дідько

28 Dec, 10:01


Що за фігня? Я думав, що "Панда Кунг-Фу" дитячій мульт, а тут жарти рівня "Дедпула"

Культурний Дідько

27 Dec, 20:44


Ех, за два роки 10 відев, так собі результат

Культурний Дідько

27 Dec, 11:51


Не став вже вчора пізно писати. Дошерудив перші півтори години про Нетфлікс. З огляду третього сезону "Джессіки" вдалось вирізати півтори хвилини сумнівного тексту і переформулювати його значно коротше. Єдине, так і не вигадав як вписати в сценарій оцю репліку, яка мені ну дуже подобається, поки вона стирчить в огляді трохи невиправдано.

Тож у підсумку на оглядах Нетфлікса, незважаючи на те, що додав кілька нових жартів, я виграв аж 2 хвилини. Здебільшого просто утрамбувавши краще матеріал.

Уві сні проганяв матеріал, передивлявся монтаж і на ранок зрозумів ще пару моментів, які можна підрізати і буде в цілому краще. Ну і коли замовлю озвучку, тоді можна буде попідрізати павзи в цитатах з серіалів і тоді воно ще щільніше буде.

Культурний Дідько

26 Dec, 23:26


О, прибрав трохи самоповторів і виграв ще 20 секунд на огляді "Карателя". Отако потихеньку і приберемо відчуття затягнутості. У відоса на три години....

Культурний Дідько

26 Dec, 22:24


Так, ну я зміг виграти ще 50 секунд на огляді третього сезону "Шибайголови". Нічого не викидав, просто краще утрамбував те, що є. Хотілось один прикольний жарт додати, але вже нема куди, все прям щільно. Треба змиритись, що усього не розкажеш і все не згадаєш, якщо хочеш тримати якийсь темп.

Як от, наприклад, дуже хотілось згадати, що в другому сезоні "Карателя" грає акторка, яка грала Лану Ленґ в старих фільмах про "Супермена", а потім мати Супермена в "Таємницях Смолвіля". Але усього не згадаєш. Зараз буду передивлятись огляд "Карателя", він теж здався затягнутим

Культурний Дідько

26 Dec, 21:22


Народ можете допомогти знайти референс, як люди роблять прикол про Rage mode? Ну типу коли очі загоряються червоним і починає трясти екран. Хочу відтворити, а знайти щось не можу прикладів.

Культурний Дідько

26 Dec, 21:12


Блін, а оце прикол. Перше - це кадр з Неймовірного Халка. А оце в кадрі це будівля Мет Лайф Білдінг. Події Халка - це 2011 рік, а вже у 2012-му події Месників, де на місці Мет Лайфа буде вежа Старка. Тож виходить, що Старк зніс цю будівлю під свої забаганки

Культурний Дідько

02 Dec, 12:24


Так, продовжуємо перегляд Люка. Тож тепер і Місті називають курандерою. Я погуглив що це, це як мольфарка в Латинській Америці. Тобто у неї реально є магічні сили? Я думав, що то у неї просто дедукція, а воно он як

Культурний Дідько

02 Dec, 08:50


О, на початку 6-ї серії голосове камео Тріш. Гарне нагадування, що Люк міг би звернутися до Джессіки, щоб та допомогла накопати щось на Корнела.

Культурний Дідько

02 Dec, 08:33


О, прикольно мати Клер натякає, що бабуська була відьмою, а Клер в це не вірить. І це при тому, що Ванду вже встигли в новий склад Месників прийняти.

Культурний Дідько

02 Dec, 08:10


"- Я вірив тобі...
- Це не я, вони вибили інформацію із Скваблза"

Гей, а звідки вона знає такі подробиці? Вона що, знову бреше?

Культурний Дідько

02 Dec, 08:05


"- Вони тут влаштовують бійцівський клуб у в'язниці. Ти знала про це?
- О боже, ні."

Враховуючи, що декілька сцен тому вона клялась, що нічого не знала про експерименти, а пізніше ми дізнаємось, що вона брала в них активну участь і її не торкало навіть те, що під час них люди вмирали, то я прям не знаю, чи можна їй вірити.

А взагалі, хтось зрозумів, що то були за експерименти? Бо сам серіал нічого не пояснює. Типу вони намагалися вилікувати людей? А бійцівський клуб тут причетний? Чи це окрема тема? На вікі вважають, що вони намагались відтворити сировотку Ерскіна, але я не знаю на чому ґрунтується це припущення.

Культурний Дідько

02 Dec, 06:58


О, ну так, режисер Шерлока Маꥳґан додав свій фірмовий почерк, окей-окей

Культурний Дідько

02 Dec, 06:17


Я вже настільки просвятився, що починаю впізнавати серед режисерів Люка Кейджа прізвища людей, відповідальних за Шерлока ВВС

Культурний Дідько

02 Dec, 06:07


Мені здається, Люка Кейджа можна було закривати після того як він в кінці першої серії каже, що він не герой за наймом, бо це вже якась зрада тотальна

Культурний Дідько

01 Dec, 22:20


Моя улюблена сюжетна лінія.

"- Ми знайшли суперзброю, здатну змінити баланс сил у світі і надати неабияку перевагу тій стороні, що нею володітиме. Називається Чорне небо.
- І що воно таке?
- Ніхто не знає, бо ніхто ще не застосовував."

Пізніше:
- Чорне небо це просто чергова ніндзя. Нічого особливого.
- Кайф. Але який у неї був промоутер, як всіх заінтригував...

Культурний Дідько

01 Dec, 21:47


"О, вітаю, мадам Ґао, ваш бізнес наче мали б накрити ще в першому сезоні, але мені потрібна від вас інформація, тож я потеревеню і не здаватиму вас поліції, тому що нам з вами ще зустрічатись в кросовері. Тому я мовчки піду"

Культурний Дідько

01 Dec, 21:29


Мабуть найтупіша сцена в другому сезоні, де Карен закочує сцену, що у "Метта в ліжку якась жінка". Бо ну так, картина на вигляд як повна зрада, згоден, особливо оцей дід, що чатує в кімнаті, прям 100% схоже на бордель.

Культурний Дідько

01 Dec, 20:40


Це хронометраж ролика про серіали третьої фази. Вчора весь день монтував блок з висновками, бо 300 разів переписував його. Там про статус канонічності, тож доводилось демонструвати аргументи обох сторін, для цього доводилось все 300 разів перевіряти, переформулювати і т.д. Щоб і не затягувати, і надати повну картину.

Наразі ще раз передивляюсь другий сезон "Шибайголови", щоб зробити більш розгорнутий відгук, а не того формату, як планував на початку. З нього починається відео і на момент його монтажу, я ще був впевнений, що огляди серіалів і фільмів будуть одним відео.

А потім ще хочу повторно навернути перші сезони Кулака і Кейджа, щоб дещо перевірити свої твердження і теж розширити відгуки.

Тож, гадаю, ще декілька хвилин додасться. Прогнозую, що в підсумку вийде десь 2 години 40 хвилин. В той час як відео по фільмах трохи більше 2-х годин, але після правок буде десь 2 години 15 хвилин, щось таке. Кажу ж, врешті-решт виходить під 5 годин огляд третьої фази.

Культурний Дідько

01 Dec, 19:48


І головне: дякую всім спонсорам, хто попри війну знаходить бажання і можливість мене підтримувати. От реально, зараз весь канал на вас тримається.

Культурний Дідько

27 Nov, 16:18


"- Я заходила до кімнати дітей: на стінах висять малюнки, а на столі спортивні кубики.
- Мене довго не було, я багато пропустив.
- А ще були іграшки, розкидані по всій доріжці. Іграшкові динозаври.
- Так, це моєї дочки. Це Лізі. Вона гралася ними, видавала потішні звуки."

Я нагадаю, що в сольнику він скаже, що на момент смерті їй було 12 років.

Культурний Дідько

27 Nov, 14:33


Я раніше недооцінював персонажку Марсі.

"- Серед моїх партнерів є чутки, що Реєс [окружна прокурорка] націлилась на крісло мера. А політичний капітал вона хоче заробити, посадивши Френка Касла. Якщо посадять його, буде судовий прецедент проти народних месників. Зацікавились вже деким з нашої фірми. Дівчина на ім'я Джессіка Джонс. А знаєш, хто наступний? Той, із рогами."

А тепер гляньте, де хронологічно відбувається другий сезон "Шибайголови" і зрозумійте до чого нас сценаристи сюжетно готували. До "Суперсімейки"

Культурний Дідько

27 Nov, 14:22


Ех, газети КВМ і їхні локалізації. В третьому сезоні "Шибайголови" студія Цікава Ідея газету не перекладали, просто Нью Йорк Булетін. І в принципі, в Карателі обидві студії дотримувались того ж принципу. Але в другому сезоні газету всі називають "Вісником Нью Йорку"

Це як з Дейлі Б'юґл, який в другому "Людині-павуку" називались "Щоденний набат", а вже в третьому "Щоденна сурма".

Культурний Дідько

27 Nov, 14:12


І оця жіночка була спочатку в "Люку Кейджі", а потім в "Джессіці Джонс", а ще у Мерайї з Фіском був один і той самий чорний адвокат.

Стривайте, чому всі персонажі, що перетинаються між серіалами чорні? Для другорядних персонажів існує якийсь портал між серіалами, який пропускає тільки афроамериканців?

Культурний Дідько

27 Nov, 14:07


Балін, я тільки зараз зрозумів, що оцей цру-шник лайнюк з другого сезону в третьому стане окружним прокурором лайнюком.

А я думав то був рандомний чувак

Культурний Дідько

27 Nov, 14:04


І я розумію, що у них дивні газети висять на стінах, але башти-близнюки? Серйозно? Там було написано з цього приводу щось таке, що заслуговує на рамку на стіні?

Зате прикольно, що Стен Лі в Агентці Картер читав саме цю газету. Все пов'язано і це круто)

Культурний Дідько

27 Nov, 13:42


О, кайф по телеку той самий ведучий, що оголошував, що Пітер Паркер - це Людина Павук. І в перших Месниках він здається був, і в Докторі Стрейнджі.

А ви кажете, що персонажі фільмів і серіалів раніше не перетиналися.

Культурний Дідько

27 Nov, 13:36


Щось я не розумію, в "Шибайголові" Френк каже, що він забрав доньку зі школи, вона просила почитати їй перед сном дитячу книжку, але він був втомленим, пообіцяв, що завтра, але завтра її вбили.

Але в другому сезоні сольника він скаже, що вона померла, коли їй було 12. Га? Дівчата у 12 просять почитати їм перед сном "раз трамвайчик, два трамвайчик, проскакав по лісу зайчик"? Чи як там переклали цей віршик, що він цитував.

Цей серіал мене харасить

Культурний Дідько

27 Nov, 13:28


О, то сім'я Френка також змінила зовнішність в сольнику для конспірації? Поважаю

Культурний Дідько

20 Nov, 20:30


Друзі, це звіт!

Дякую всім, хто долучився, на ваші кошти було придбано дрон, пульт до нього, батареї, а також тканину, щоб наші волонтери могли пошити комбінезон для виконання складних небезпечних задач. А також трохи ще було за пересилку медикаментів та корсетів.

Воїни вам дуже вдячні і передають вітання. Гроші, що залишились, перекину на наступний збір.

Культурний Дідько

20 Nov, 17:25


Народ, може хто знає, а Люка Кейджа в коміксах про Джессіку малювали з Майка Коултера чи як? Ну прям капець як схожий.

Культурний Дідько

20 Nov, 15:48


Знайшов інтерв'ю, де Фін Джонс описує скасований третій сезон "Залізного кулака" і не знаю, як перекласти цю фразу, щоб вона не звучала як боротьба з діареєю.

Редактор запропонував "повністю контролюючого всю цю свою фігню", але може у вас будуть вдаліші пропозиції? Воно і в оригіналі дивно звучить, але ну якось переклад все одно викликає відчуття, що щось тут не так.

Культурний Дідько

19 Nov, 21:30


О, я знаю, хто міг би зіграти Трампа в кіновсесвіті Марвел

Культурний Дідько

19 Nov, 18:44


Джессіка Джонс s02e03 – на екрані монітора дата 5 травня 2017
Джессіка Джонс s02e05 – на екрані планшета дата 1 червня
Джессіка Джонс s02e06 – на екрані планшета дата 5 липня

Ще оце дивно, бо я не думаю, що події серіалу затягнулись так надовго. Принаймні між 5-ю і 6-ю серіями точно не могло минути місяця. Мені здавалось, що всі події сезону там максимум на тиждень, тож тут теж банально кіноляп, я гадаю і реквізитор не став заморочуватись.

Але враховуючи, що Тріш постійно рекламує весняно-літню колекцію і розповідає, що на дворі "капризна весна", то дата 5 травня нам підходить, все інше ні. Хоча після згадки "Дня матері" я не знаю, наскільки ми можемо орієнтуватись на її рекламу.

Культурний Дідько

19 Nov, 18:15


Дивіться, по суті, глобально нестиковки три, все інше нормально працює. Але може у вас будуть якісь думки з цього приводу:

👉Каратель s01e09 – показують дані Люїса Вілсона, дата народження 30 травня 1991 року, а йому на момент подій серіалу 26 років (НЕ СТИКУЄТЬСЯ)

Отут відвертий ляп, бо йому не може у листопаді 2016 бути 26 років, якщо його дата народження травень 1991-го.

👉Шибайголова s03e05 – Карен, відповідаючи на запитання, як давно вона не бачила Метта Мердока, каже, що вже «місяці» (НЕ СТИКУЄТЬСЯ)

Отут просто дивно, бо з подій "Захисників" минуло півтора року. Навряд хтось відповів би "місяці", він прям довгенько пролежав у церкві. І це підтверджує Фіск, коли каже, що його посадили "2 роки тому", а в другому сезоні "Шибайголови" він казав, що вони з Меттом не бачились "декілька місяців", тож так, все інше збігається окрім дивної репліки Карен.

👉Джессіка Джонс s03e08 – по телебаченню Тріш каже «до Дня матері залишилось півроку», в США День матері святкують у травні (НЕ СТИКУЄТЬСЯ)

Події відбуваються наприкінці весни, тож до Дня матері ніяк не може бути півроку, хіба що вони пишуть якусь програму прям сильно заздалегідь, що, знову таки, не впевнений, що релевантний аргумент, враховуючи, що вона працює в прямому етері.

Культурний Дідько

19 Nov, 17:42


У дослідників таймлайну Марвел на вікі інколи така всрата аргументація. Вони пред'являють за нестиковки, мовляв там помилка на один рік в Карателі, але при цьому цитата: "ми не знайшли посилання на якісь конкретні роки, тож взяли вік акторки, і порахували роки по ньому".

Тож я все ж сів і прям розписав та перевірив самостійно всі моменти, коли можна визначити, коли відбувались події. Це тільки по Нетфліксу. Нарахував три нестиковки і два кіноляпи. А загалом, складається враження, що хтось дійсно слідкував за тим, щоб все було послідовно. Звісно, це далеко не вся аргументація, бо я так на вскидку ще можу згадати пару незначних прикладів, але те, на чому зупинилась фанатська спільнота, скажемо так.

Тепер навіть цікаво, що б там було, якби серіали терміново не скасували, бо всі наступні сезони мали б відбуватись після клацання Таноса. Принаймні остання сцена другого сезону Карателя вже йде після клацання.

Культурний Дідько

13 Nov, 20:23


Якщо шоуранером обох цих проєктів була одна людина і вони вийшли з різницею в півроку, чи не значить це, що він працював над ними одночасно? Може саме це вплинуло на їхню якість?

Культурний Дідько

13 Nov, 12:43


як вам мій варіант перекладу?

Культурний Дідько

12 Nov, 20:25


Слухайте, а серед вас є хтось, хто шарить за комікси про Люка Кейджа і Місті Найт і може допомогти з відеорядом?

Культурний Дідько

12 Nov, 18:35


Народ, нагадую про наш збір.

Банка: https://send.monobank.ua/jar/4uPDrdrzKS

Картка банки: 4441 1111 2872 4659 (копіюється при натисканні)

Культурний Дідько

11 Nov, 18:49


а це прикол, що навіть ТРЕЙЛЕР Залізного кулака починається з кадру, де мала б бути вежа Старка?

Культурний Дідько

11 Nov, 12:04


Взагалі цікаво, що шоуранери всіх шоу Нетфлікс кажуть, що підписували папірець про нерозголошення власних планів на майбутні сезони, але, наприклад, шоуранери Шибайголови такі "а ми розповімо, нам пофіг, все одно нас на кожен сезон міняють".

Про Шибайголову більш-менш відомо що планувалось. В четвертому сезоні мала знову з'явитись Мері Вокер з "Залізного кулака", тільки вони хотіли насрати на "Залізного кулака" і зробити з неї Тифозну Мері феміністичною фем фаталь (щоб це не значило). А також мав з'явитись син Ліланда Оуслі, якого вбив Кінгпін в першому сезоні. І цей син мав стати Совою та мститись за смерть батька.
В п'ятому мав повернутись Булзай, а Пітер Мелвін перетворитись на Гладіатора. Хоча мені і не сподобалось оці чутки, що вони планували для фінального сезону повернути Кінгпіна. А оскільки багато хто з касту вважав, що п'ятий мав стати останнім, то виходить, що п'ятий сезон був майже як ремейк третього. Типу, скільки можна експлуатувати Фіска? В третьому сезоні з нього з чистим сумліням вижали весь потенціал.

Потім ще й Стів Лайтфут, шоуранер Карателя, казав, що хотів би в подальших сезонах зхлеснути Касла з Фіском і щоб до них на тусу забіг Метт. Офігезний план. Свіжо що капець.

Фін Джонс в інтерв'ю, в принципі, достатньо описав запланований третій сезон "Залізного кулака". Він обіцяв нам те, що ми б хотіли побачити ще з першого сезону. Повністю зрілого Залізного кулака. Він казав, що у них з Вордом мало бути баді-муві з мандрами по світу і містичними пригодами, поки Коллін в Нью-Йорку розбиралась би з новими суперсилами.

Про що мав бути третій "Люк Кейдж" також і так зрозуміло, в коміксах, наскільки я знаю, він вже ставав мером. Єдине, я знайшов, де Годарі Кокер каже, що третій сезон мав "замкнути коло" сюжетної арки Люка після чого почав розповідати як йому подобається перезапуск Люка в коміксах від Брайяна Бендіса. А Коултер казав, що для нього ідеальним завершенням серіалу стало б весілля з Джессікою і спільна дитина, як було в коміксах Бендіса і як спочатку і хотіла Розенберг. Тож моя гіпотеза, що Люка в кінці мали повернути до стосунків з Джессікою. Тоді дійсно було б коло.

До речі, сама Меліса Розенберг після третього сезону "Джессіки" пішла до Ворнерів щось знімати тепер вже за великі гонорари, тому я взагалі не впевнений, що плани на четвертий сезон були, бо новий шоуранер ледве встиг обійняти посаду, перш ніж проєкт закрили. Принаймні я не зміг нарити жодної інфи, окрім як роздумів фанатів, про що мало бути продовження, але там глуздом поїхати можна від того польоту фантазій.

Може я щось пропустив, виправте мене в коментарях.

Культурний Дідько

11 Nov, 11:39


Пошерудив ютуб, можливо я щось пропустив і хтось в інтерв'ю десь ще розповідав про плани на скасовані серіали Нетфлікс. Поки знайшов цілу купу роликів від блогерів і всі як один звучать отако:

"Ми нічого не знаємо, було б круто, якби ми щось знали, але ми нічого не знаємо. Сподіваюсь вам сподобалось відео, ставте лайк і обов'язково пишіть коментарі, що ви думаєте з цього приводу"

Просто. Муа.

Культурний Дідько

11 Nov, 10:02


Народ, нагадую про наш збір.

Банка: https://send.monobank.ua/jar/4uPDrdrzKS

Картка банки: 4441 1111 2872 4659 (копіюється при натисканні)

Культурний Дідько

10 Nov, 22:18


Відео вийшло 4 роки тому, автори Шибайголови сидять і такі "ой, ну закрили і закрили, за пару років серіал повернуть з тим самим акторським складом, скріньте. Шкода тільки, що радше за все потім не ми вже писатимемо продовження"

Культурний Дідько

10 Nov, 22:15


"— О! Ви планували зробити з Еліс Ів Тифозну Мері?
— Так. Знаєш, у мене була інша версія, ніж та, що продемонстрував Рейвен у “Залізному кулаку”. Я наче перезавантажував її образ. І ми збирались зробити щось на кшталт збоченої історії кохання і детектив з вбивствами. Зробити з неї щось типу фатальної жінки. Але більш сучасний феміністичний варіант, а не застарілий класичний архетип фем фаталь."

Ніфіга собі план, наплювати на Залізного кулака. Звучить, як щось епічне.

Культурний Дідько

10 Nov, 19:39


Слухаю розмови творців Шибайголови щодо запланованого колись 4-го сезону, який так і не зняли. Поки дуже сподобалось "Вінсент Донофріо навеличніший лиходій, він страшна людина і в житті, він змусив мою дівчину посадити мене на дієту, бо він сам тоді сидів на дієті. Ніколи йому цього не пробачу"

Культурний Дідько

10 Nov, 12:44


Чорт, сьогодні в голові застрягла пісня Крихітки "Прима" і я йду і думку гадаю: "а чого я цю пісню не згадав, коли робив огляд Нарнії? Я вказував на те, що вони в перекладі ліхтар назвали смолоскипом. Це ж ідеальна відбивка була б, оця скоромовка з пісні "в тебе ліхтар, в мене факел""

https://youtu.be/qh4zG1JsWvs?t=70&si=lrSsTuWO2Gr9oaUo

Культурний Дідько

10 Nov, 11:38


Народ, хлопці, що мочать росню дронами, попросили нас про допомогу. Треба зібрати 14 000 грн.

Зараз до них заганяють новачків, які вчаться на симуляторі, а це трошки не те, тож потім в польових умовах ті б'ють вже робочі дрони. Тому хлопці попросили допомогти придбати їм навчальний дрон, пульт і акум до нього. На все про все потрібно усього 14 000 грн

Банка: https://send.monobank.ua/jar/4uPDrdrzKS

Картка банки: 4441 1111 2872 4659 (копіюється при натисканні)

Культурний Дідько

08 Nov, 20:03


А це означає, що мій прогноз щодо хронометражу цього ролику ймовірно виявиться правдою. Себто огляд серіалів третьої фази Марвел займе теж 2 години. і половину часу ми говоритимемо виключно про проєкти Нетфлікс... жерсть

Культурний Дідько

08 Nov, 20:01


Приколдес. Оце зелене - це те, де почнеться оповідь про наступний серіал. Я її поставив приблизно розраховуючи, скільки часу займе огляд цього серіалу. І, як бачите, майже вгадав.

Культурний Дідько

08 Nov, 14:58


Якщо знаєте якісь приколи про Найтвінга, якими можна це відбити, кидайте в коментарі)

Культурний Дідько

08 Nov, 14:50


🤔 Чи можна називати мандалорців шляхтичами?

Культурний Дідько

08 Nov, 14:22


Не знаю чому, але мене розсмішила фраза "тріади теж люди". Але ще смішніше це слухати на тлі її слів з іншого серіалу

Культурний Дідько

06 Nov, 17:16


Нагадаю, що в нас розіграш і прошу відгукнутися переможців

Культурний Дідько

06 Nov, 12:55


Знаєте, мабуть доведеться все ж встановити назад собі тік-ток. Бо так без нього економиться купа часу і я не дратуюсь, що люди там як останні покидьки спойлерять новинки кіно, але також я перестаю бути в темі актуальних жартів. Я багато вставок з фільмів познаходив у тікі-тоці, багато інфи, яка мене наштовхнула на якісь думки.

Наприклад, вчора перед сном хвилин 15 вирішив спробувати позаліпати в ютуб шортс. Ніколи до цього не пробував. Так я випадково дізнався, що старий фільм Родрігеза в укр адаптації називається "Від сутінок до світанку". Це ж тупо ідеальний жарт для ремастеру вийде.

Коротше, мабуть доведеться повернутись у тік-ток

Культурний Дідько

05 Nov, 20:24


Коротше, я змонтував вже огляд другого Люка Кейджа. Загубив скріни, тож довелось передивитись сезон ще раз. Тепер там прям багато приколюх і огляд вийшов непоганим.

Вирішив, що й по другому Залізному кулаку теж текст вийшов ніяким. коротким і ні про шо. Тож вирішив передивитись ще раз і поскрініти моментів для сміху як слід. Я і до того почав помічати, що з баштою Старка у Нетфлікса прям не склалось. А тут прям в очі кидається.

І я не розумію, в чому була проблема або домальовувати її, якщо ви позиціонуєте себе як КВМ? Або хоча б як Агенти ЩИТа не показувати постійно ту місцевість

Культурний Дідько

04 Nov, 16:55


Оскільки я принципово не оплачую телеграм преміум, щоб не платити гроші росіянам, прикріплюю фото призів окремим постом)

Будь ласка, переможці, відгукніться в коментарях, щоб ми могли вислати вам подарунки.

Культурний Дідько

04 Nov, 16:54


Народ, пам’яєтаєте у нас був збір на бус для військових? Прикиньте, нещодавно в цей бус прилетів рашистський дрон. Благо, з хлопцями все добре, ніхто не постраждав, вони вам дуже вдячні, бо бус буквально врятував їм життя.

Так от, ми вирішили розіграти серед донатерів призи, просто тому що ми можемо.

Отже:
- Іван Смирнов отримує від нас крутезну гільзу.
- Олег Константинов стає власником трофейного рюкзаку.
- Альона Полецька тепер буде з чарівною рафаткою.
- Тетяна Гогина зможе повісити на стіну картину.
- Олександр Якимчук зможе додати в колекцію сух пай.
- Анастасія Філіпова зможе влаштувати з Олександром ментальну романтичну вечерю, адже також виграла колекційний сух пай.
- Дмитро Петін забере додому монету + календар.
- Ольга Чмир теж насолоджуватиметься чудовою картиною.
- Наталя Бегун матиме можливість нашити собі шеврон + отримає мотанку.
- Валерій Дорошитський тепер також буде власником шеврону.
- Євген Понаморенко зможе тепер спати з розкішним нічником.
- Дарина Кучай матиме в інтер’єрі розписну гільзу яку вручну розмалювала наша волонтерка Наталка.

Будь ласка, переможці, відгукніться в коментарях, щоб ми могли вислати вам подарунки.

Культурний Дідько

04 Nov, 12:28


Стоп, вона що, реально в кожній сцені порушує правило вісімки?

Культурний Дідько

04 Nov, 12:25


Якщо щиро, я інколи не розумію монтаж в Люці Кейджі, що цим намагались сказати? Що Мерайя домінує над монтажерем?

Культурний Дідько

23 Oct, 17:37


Хех, не думав, що тут буде так легко перекласти вираз "в лєсу каждий кльон пілон". Отут лайк перекладачам.

Єдине запитання, чи використовується жердина саме в стриптизерському значенні?

Культурний Дідько

23 Oct, 13:45


Так, мем "как нєожіданно і пріятна" я так розумію також роснявий, але тут тільки аудіальне відсилання, тож гадаю можна щось вигадати з укр мемів.

Може будуть ідеї?

Культурний Дідько

23 Oct, 13:06


"ТЕТ робить кісс, ТЕТ робить кусь"

Як крінжово мені...

https://tet.tv/novyny/sutinkoviy-kinovikend

Культурний Дідько

23 Oct, 11:35


Чим би замінити оцей кадр компосту? Може хто знає, де це ще демонструвалось? Бажано українське

Культурний Дідько

23 Oct, 07:09


Знову складний каламбур, в оригіналі:

- Я єйо толька падвьоз.
- Та ти єй дажє в падвьоз нє гадішся. Кстаті, доча, а гдє твой падпьос?

Варіант Валерії не стикується з українським дубляжем, тож написав свій варіант і щось він мені... ну таке собі. Може у вас будуть варіанти?

Послухав як воно в дубляжі від ТЕТ, там він каже "я її просто підвіз". Тобто тут можна вже "та ти їй ні в підвіз, ні в підніс не годишся, до речі, доча, де твій підпес?"

Та, звучить вже не так влучно, але ідей поки нема

Культурний Дідько

23 Oct, 06:12


Отут почав ламати голову чим замінити. В плані, чи є у нас, чи бодай у світі хтось, хто асоціюється виключно з сумними піснями?

Поки замінив на Білі Айліш, але може у вас будуть влучніші пропозиції.

Upd: окей назву Радіохед

Культурний Дідько

23 Oct, 05:06


Добре, а от тепер в мене відпала щелепа і справді охрінів.

По-перше я знайшов open mate всіх п'яти фільмів "Сутінки" і вони здебільшого розширяють кадр та майже нічого не обрізають, а значить, я ремейкну і український ролик, виріжу з нього одну росняву вставку заодно і можливо, почищу косяки мови. Себто буде ремастер всіх 4-х роликів.

По-друге, на момент створення огляду 4-5 частин цього точно не було, але тепер я знайшов дубляж від ТЕТ взагалі УСІХ частин, не тільки першої. Я коли трапив в кінотеатральному дубляжі на пропущену репліку, поліз дивитись інші озвучки. І ці дубляжі від ТЕТ прям місцями приємніші... якого біса? Іще й голос Джейкоба однаковий в обох варіантах (принаймні мені здалося). Тобто тепер для оглядів доведеться обирати в якому із ДУБЛЯЖІВ дивитись. Переклад то в одному то в іншому краший, голоси... тут на поціновувача я ще поклацаю, подивлюсь, але це вау. Тобто окрім кінотеатральних дубляжів (тільки перший фільм виходив у кінотеатральному закадрі) у нас тепер є телевізійні дубляжі, зроблені не гірше. Воу...

І я не знаю, от думаю, може зробити дві версії оглядів з різними дубляжами? Але як їх випустити, щоб всіх вкрай не заплутати, я не знаю. Може створю другий канал і фігану туди. Жарти майже всі працюють на обох перекладах, різниця буде мінімальною, єдине, треба буде вампірському братству якесь прізвисько вигадати, щоб не писати по два дублі, в одному Вольтурі, а в іншому Волтурі. Хоча в першому фільмі вони наших додіків називають "Калєни" в кінотеатральному закадрі і це прям дика крінжа. О, а ще на ТЕТ вони не кажуть "викарбуватись" , тільки "був пов'язаний", тож мабуть переозвучення деяких моментів буде не оминути.

Чорт, це якийсь маразм... нічого не обіцяю, але поки як ідея звучить цікаво.

Культурний Дідько

22 Oct, 19:28


Може: "а в них вже конфлікт, через скільки? Два? Три? Покоління? Так, стоп"

Або ж: "а це вже відчувається як стосунки молодесенької дівчинки з чванливим дідом. Так, стоп"

Мені останній варіант найбільш подобається

Культурний Дідько

22 Oct, 18:54


До речі, оцінили її футболку? Хтось помітив взагалі?))

Тут в оригіналі я кажу "конфлікт дідів і дітей", але я тільки зараз дізнався, що то відсиланка до "атцов і дєтєй" Тургєнєва, а значить Тургєнєв йде в сраку, тож адаптував вираз як:

"Отакоїнка, вони ще не одружилися, а в них вже конфлікт непорозумінь з дідусями. Так, стоп..."

Може будуть кращі пропозиції?

Культурний Дідько

22 Oct, 18:47


Тут мені сподобалася адаптація Валерії, та я дещо виправив ритмічно

Upd: цей переклад запропонував Матвій Терехов

Культурний Дідько

22 Oct, 17:55


Або ж такий варіант:

"Наразі важко сказати, на кого розраховані ці фільми, це підлітковий твір, який вже не цікавий СУЧАСНИМ підліткам. Тобто "Сутінки" це щось, де немає суті по суті"

Культурний Дідько

22 Oct, 17:51


Ок, поки випливає якийсь такий варіант:

"Наразі важко сказати, на кого розраховані "Сутінки", це підлітковий твір, який вже не цікавий СУЧАСНИМ підліткам. Вже ніхто не кричить: "Едварде, ти намазався не хайлайтером, а хейтлайтером!". А тодішні сутіпідлітки вже встигли стати сутінерами... поганий жарт, врубайте фільм!"

Культурний Дідько

22 Oct, 17:25


Сів наводити лад в перекладі третіх Сутінок (другі ще ніхто так і не переклав). Вже встиг офігіти, що бутерброд то накладанець, а в моєму випадку взагалі накладанка, ну то таке. Але нумо йти по черзі.

Тож питання перше. Я розумію, що гра слів "бумєркі-зумєркі" працює тільки з росіянською назвою "сумєркі". Тож тут доведеться вигадати новий жарт про те, як це спримає нове покоління.

У когось є ідеї як адаптувати жарт на самому початку?

Культурний Дідько

22 Oct, 12:30


Ще в березні намалювали це прев'ю для ремастера ролику про всесвіт Закляття.

Я вирішив розділити відео на два: про Аннабель і Ла Йорону окремо, про фільми Закляття і Черницю окремо.

Тож для першого відео вирішив просто взяти оригінальне прев'ю і розгрузити його від персонажів. Звісно, я ще додам напис, покручу кольори, дооформлю і таке інше, але я не знаю, може моя ідея лайно? Я б на таке навряд клікав би... що думаєте?

Може у вас будуть ідеї як яскраво показати цих трьох персонажів?