Шрам @shrammoleg Channel on Telegram

Шрам

@shrammoleg


Приветствую. Я Олег Шрам - 🇺🇦 юрист, адвокат.

Канал о работе правоохранительной системы, органов досудебного расследования.

Мой fb https://www.facebook.com/oleg.shram

Шрам (Russian)

Шрам - это канал, созданный Олегом Шрамом, известным украинским юристом и адвокатом. На этом канале Олег делится информацией о работе правоохранительной системы и органов досудебного расследования. Он предоставляет уникальный взгляд на современные проблемы и вызовы, с которыми сталкиваются правоохранительные органы. Если вам интересны вопросы законности, справедливости и правопорядка, то этот канал станет незаменимым источником информации для вас. Присоединяйтесь к нам, чтобы быть в курсе всех новостей и событий в мире правовой деятельности. Также, вы можете следить за деятельностью Олега Шрама на его странице в Facebook по ссылке: https://www.facebook.com/oleg.shram

Шрам

19 Jan, 14:04


законне та логічне продовження подій, які мали місце 29 грудня в приміщенні Жовтневого районного суду м. Дніпра

слідчі ДБР розпочали досудове розслідування за фактом протиправних дій працівників УСР в Дніпропетровській області, які 29 грудня завідомо незаконно затримали підозрюваного після його доставлення до Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська на підставі ухвали суду про дозвіл на затримання з метою приводу та незаконно утримували його після втрати законної сили вказаної ухвали, а потім в цей же день безпідставно доставили та помістили до ІТТ №1 ГУНП в області.

кваліфікація протиправних дій працівників УСР: ст. 371 ч. 3 КК України.

тим, для кого буква Закону нічого не вартує, точно не місце в лавах правоохоронців.

місце таких зовсім інше – спочатку лава підозрюваних, потім обвинувачених і на кінець засуджених.

переконаний, що ДБР такі місця їм забезпечить, бо так вимагає Закон.

Шрам

19 Jan, 11:21


задля отримання відповідей на позавчорашні питання про те,

1) чому керівник Дніпропетровської обласної прокуратури дозволяє собі свідомо та очевидно нехтувати прямими приписами Закону, прикриваючи тим самим протиправні дії та рішення своїх колег-законників;

2) та що з цього приводу думає керівництво ОГП,

направив відповідне звернення до Офісу Генерального прокурора.

нагадаю, що керівник обласної прокуратури, будучи прокурором групи прокурорів у кримінальному провадженні, перевищуючи свої службові повноваження, всупереч вимогам ч. 6 ст. 36 КПК та ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про прокуратуру», не будучи керівником вищого рівня по відношенню до свого заступника, розглянув мою скаргу у цьому ж провадженні на недотримання розумних строків та на постанову свого заступника, винесену в порядку ст. 308 КПК, за наслідками чого ухвалив рішення у формі постанови про відмову у її задоволенні.

при цьому, такі дії керівника обласної прокуратури, з одного боку, є перевищенням службових повноважень, а з іншого, вчинені в умовах конфлікту інтересів.

бо прокурор групи прокурорів, керівник органу прокуратури та прокурор вищого рівня то дещо різні прокурори. мав би знати.

в доповнення до такого звернення до ОГП також направив запит про те, наскільки успішно цей керівник обласної прокуратури пройшов атестацію усіх прокурорів, що проводилася в 2019-2020 р.р.

Шрам

18 Jan, 07:40


«И знаете, что интересно, мы ведь с ног до головы завешаны флагами.

Флаги на аватарках, флаги в постах, флаги на фасадах и на машинах, флаги в руках и плечи флагами обернуты.

Любим наш флаг, уважаем его, ведь так?

Но если флаг так ценят, а Конституцию так демонстративно презирают, то может и с флагом всё неискренне, а?»


https://t.me/MaxBuzhanskiy/17546

Шрам

17 Jan, 07:35


неперевершені )

подав на адресу керівництва обласної прокуратури скаргу про недотримання прокурорами розумних строків в порядку ст. 308 КПК.

заступник керівника розглянув та виніс постанову про відмову у її задоволені, що цілком очікувано.

подав на адресу керівництва ОГП скаргу на таке рішення заступника керівника обласної прокуратури.

отримав на неї відповідь, але не з ОГП, а від керівника обласної прокуратури, який пише, що підстав для скасування постанови його заступника не вбачається.

от тільки біда в тому, що:

а) для заступника керівника обласної прокуратури відповідно до ЗУ «Про прокуратуру» (ч. 3 ст. 17) вищестоящим прокурором є Генеральний прокурор чи його заступники, які в силу вимог ч. 6 ст. 36 КПК і мають право скасовувати їх незаконні та необґрунтовані постанови;

б) керівник обласної прокуратури у цьому провадженні включений у групу прокурорів, тобто в межах цього провадження він здійснює нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням і навіть не є старшим групи прокурорів.

чи знає названі положення ЗУ «Про прокуратуру» та КПК керівник обласної прокуратури?

думаю, що так, бо його ж напевно як і всіх інших прокурорів під час проведення атестації в 2019-2020 р.р. ретельно перевірили і на знання законодавства, і на загальні здібності, і співбесіду провели, і ще багато чого.

тому питання в іншому і їх два:

1) чому він у цьому кримінальному провадженні дозволяє собі свідомо та очевидно нехтувати прямими приписами Закону, прикриваючи тим самим протиправні дії та рішення своїх колег-законників;

2) що з цього приводу думає керівництво ОГП?

виправте, якщо помиляюсь

Шрам

16 Jan, 20:45


ще одне підтвердження того, що всі давно зрозуміли чого варті всі ті конкурси з переважним голосом іноземних «експертів», та й самі конкурси як такі.

реклама в ФБ - потужно! чекаємо оголошень на стовпах та парканах )

Шрам

16 Jan, 20:19


як для мене, найкраща реакція на учорашню заяву Міністра Марченка про те, що банківська таємниця захищає злодіїв:

«За такі вислови у європейській державі подають у відставку», - М. Цимбалюк.

але з огляду на реакцію інших народних депутатів, глави Уряду, колег/міністрів та високопосадовців, в першу чергу тих, хто на словах декларує та розповідає про європейські прагнення та рух в ЄС, а точніше її відсутність, до європейських держав у питаннях політичної культури, відповідальності за слова та дії високопосадовців нам як до …

часом відчуття, що нас може врятувати лише блукання по пустелі, років так 40, не менше.

Шрам

16 Jan, 19:59


щось трохи заплутався у їх сортах

виходить, що цей неантикорупціонер стверджує, що слідчі судді ВАКС, який є невідʼємною частиною антикор інфраструктури, створеної з переважним голосом іноземних експертів, насправді неспроможні у вирішенні питань строків досудового розслідування, а тому це питання потрібно передати у компетенцію керівнику САП.

правильно ж?

Шрам

16 Jan, 11:20


Банківська таємниця захищає злодіїв»: співробітники податкової мають отримати доступ до фінансових даних українців, - Міністр фінансів С. Марченко.

цікаво, адвокати теж захищають злодіїв і не тільки.

то може з такою логікою Міністра треба скасувати адвокатську таємницю або й навіть сам інститут адвокатури як складову системи правосуддя, щоб правоохоронцям, суддям, тим де податківцям і іншій представникам влади було легше, простіше працювати?!

Шрам

16 Jan, 10:54


пишуть, сьогодні Рада не проголосувала за включення до порядку денного законопроектів по правкам лозового.

правильно, а ще краще було б, якби запитали де ті 30-40 чи більше проваджень НАБУ, що начебто спасли від закриття попереднім частковим скасування таких правок.

бо в грудні 23-го чергову хотєлку неантикору задовольнили, а де всі ті врятовані провадження, ні сном ні духом.

цпк і ко, до вас питання в першу чергу

Шрам

15 Jan, 20:08


і знаєте, що цікаво

керівник обласної прокуратури щонайменше з листопада минулого року включений в групу прокурорів у цьому провадженні.

може б йому варто особисто прийти в судове засідання та прийняти участь, наприклад, в розгляді клопотання про продовження строків слідства?

https://t.me/shrammoleg/4668

Шрам

15 Jan, 17:56


до Дніпропетровських обласних прокурорів, зокрема, до одного із заступників керівника області

у вашій постанові від 06.11.2024, якою кримінальне провадження через неефективність досудового розслідування передали від обласного слідчого апарату поліції до відділу поліції, вказано (цитата):

«Зокрема, не дивлячись на наявність в кримінальному провадженні проведеної експертизи на підтвердження матеріальної шкоди, завданої потерпілим в результаті вчиненого кримінального правопорушення…».

про те, що на сьогодні у групі слідчих лише 2-є слідчих з місцевого відділку поліції, які в очі не бачили це к.п., а 11 – із обласного апарату, багато про що говорить, але зараз про інше.

справа в тім, що у розпорядженні сторони обвинувачення є лише дві експертизи - щодо визначення вартості майна, а от експертизи на підтвердження матеріальної шкоди – жодної.

замість висновку експерта ваші підлеглі в прямому сенсі тулять стороні захисту та слідчим суддям «Звіт про узгоджені процедури розрахунку долей засновників в основних засобах», складений аудиторською фірмою.

для загалу, така процедура, за результатами якої складено цей Звіт, згідно з Міжнародним стандартом супутніх послуг (МССП) 4400, не є завданням з аудиту, перевірки або іншим завданням з надання впевненості, не передбачає отримання доказів з метою вираження практикуючим фахівцем думки або висновку про надання впевненості в будь-якій формі.

про це прямо вказано і у самому Звіті. що це означає, пояснювати зайве )

однак, коли я звернувся до прокурора із клопотання провести експертизу з метою підтвердження викладених у Звіті висновків, мені відмовили, зазначивши по суті, що цього Звіту вашим підлеглим, тобто і вам, цілком достатньо.

моє клопотання про ознайомлення з матеріалами досудового розслідування щодо цього Звіту, зокрема тими, на підставі яких він складений, про допит з моєю участю аудиторів і самих потерпілих, які майже 2 місяці тому звернулися до прокурорів із заявами про те, що жодної шкоди їм не заподіяно, претензій ні до кого не мають, а провадження просять закрити, задовольнили, але ніхто нічого на їх виконання впродовж місяця так і не зробив.

сьогодні отримав клопотання про продовження строку досудового розслідування до 4-х місяців, а в ньому та додатках до нього про згадану вами ще 06.11.24 експертизу, знову чомусь ні слова.

натомість нам вчергове тулять вищезгаданий Звіт.

на кінець нагадаю, що досудове розслідування у цьому к.п. триває вже понад 21 місяць, з моменту повідомлення про підозру – майже 2 місяці, фактично всі підозрювані бралися під варту, 2-є досі продовжують перебувати в умовах СІЗО, а в провадженні, як говорять, навіть кінь не валявся.

власне питання: ви, вибачте, ї….ь?

Шрам

15 Jan, 11:33


раніше писав, що на думку керівництва Дніпропетровської обласної прокуратури, а потім, як виявилося, і Офісу Генпрокурора, в районних відділках поліції працюють більш професійні та досвідчені слідчі, здатні ефективно та в розумні строки розслідувати такі тяжкі злочини, передбачені ст.ст. 255 ч. 1 та ч. 2, 209 ч. 3, 206-2 ч. 3 КК України, та інші.

сьогодні отримав документ про останній склад групи слідчих:

2 слідчих із відділку поліції;

11 - слідчих, старших слідчих та старших слідчих в ОВС відділу розслідування особливо важливих
справ та злочинів, учинених організованими групами і злочинними організаціями ГУНП в області.

з цього приводу лише один коментар.

(не-) шановні законники, ні, у вас не професійна деформація. все значно гірше, серйозніше і очевидно невідворотно, з прогресуючою негативною динамікою.

шкода. і дуже соромно за прокуратуру.

Шрам

14 Jan, 19:10


о, невже )

«Шукати винних – справа невдячна. Бо відповідальність за це несемо ми всі, всі, хто не на фронті. Всі ми, хто вчасно не зреагував на те, що відбувається (в АОЗ), хто мовчав, щоб не наразитися на гнів громадськості чи міжнародних партнерів, і я цьому не виключення».

ЦПК, В. Шабунін та інший неантикор, ваша черга для камінаута. чи все не так однозначно

Шрам

14 Jan, 14:19


декілька слів про перебіг справи в Дніпрі, про яку пишу з початку грудня

сторона обвинувачення в особі обласних прокурорів разом з ъх керівництвом останні дні демонструє новий рівень професійності та законності.

виглядає як кругова оборона.

чому кругова, бо до них, тобто прокурорів, долучилися й деякі слідчі судді.

думаєте, допоможе? наївні )

далі буде

Шрам

14 Jan, 09:42


Голова ВС С. Кравченко:

«… Щоб реформи були ефективними, їх не можна проводити упродовж десяти років. От скажіть, якою можна назвати реформу, якщо в апеляційні суди за 10 років не призначений жодний суддя?».

Шрам

13 Jan, 19:44


лише мені здається, що за десять років антикорупційних реформ та всіляких конкурсних комісій з переважним правом голосу іноземних експертів, можна більш ніж достатньо зрозуміти всю їх суть та справжні наміри.

можна вірити, помилятися, надавати кредит довіри, шанс, закривати очі, намагатися не помічати, ігнорувати певний час і т.п.

але ж б…ха не 10 років!

подивіться на антикор, судову владу, прокуратуру, куди допустили всіх тих іноземних пройдисвітів та їх посіпак з числа наших співгромадян.

висновки:

1) бреше як дихає, а дихає часто;

2) лише бізнес і нічого особистого з нашою державою, країною, народом.

Шрам

13 Jan, 15:35


потужно! молодці! )

https://t.me/politbavovna/7009

Шрам

13 Jan, 12:53


Неналежне реагування працівників патрульної поліції на конфлікт і невжиття необхідних для його припинення заходів, що призвело до смерті людини, є службовою недбалістю – ККС ВС
 
Такого висновку дійшов Касаційний кримінальний суд у складі Верховного Суду за результатами розгляду справи № 751/626/22.
 
У цьому кримінальному провадженні двоє працівників патрульної поліції обвинувачувались у тому, що без поважних причин залишили місце події після того, як потерпілий повідомив їм про застосоване до нього насильство з боку групи осіб, яка перебувала поруч із ним. Патрульні залишили місце події, а група нападників заподіяла потерпілому смерть. 
 
Детальнішеhttps://is.gd/5spvvy.

Шрам

07 Jan, 20:02


"Останні вибори відчуваються як переломний момент у культурі, коли пріоритет знову віддається свободі слова", сказав М. Цукерберг, який у 2021 видалив із Facebook новообраного президента США Д. Трамп.

just business

Шрам

07 Jan, 18:57


трохи про НАБУ

в тому, що антикорупційна спільнота не дає жодних коментарів щодо цієї резонансної історії, нема нічого дивного. це стандартна їх модель поведінки у критичних ситуаціях - ховати голову в пісок чим глибше.

тут мав би сам директор НАБУ С. Кривонос щось сказати, конкурсна комісія за участю міжнародних експертів, яка його обрала.

а антикорупційна спільнота якщо щось і скаже, то лише з дозволу чи за вказівкою тих, хто їх утримує. тому що доброчесні, незалежні, професійні, справжні громадяни якоїсь яких країн.

«Скандал у НАБУ: дружина Кривоноса працює на компанії кримінального авторитета.

Директор НАБУ Семен Кривонос опинився у центрі корупційного скандалу. Його дружина виявилася директоркою компаній, пов’язаних із Едуардом Самоткалом — кримінальним авторитетом із угруповання «Двадцятівські», якого розшукує саме НАБУ за розкрадання коштів Південно-Української АЕС.

Цей факт викликає серйозні питання щодо конфлікту інтересів. Критики згадують і минуле самого Кривоноса: у 2009 році його було засуджено за підкуп виборців».

Шрам

07 Jan, 16:15


21.01.23: «Резніков закуповує харчі для військових у 3 рази дорожче роздрібних цін київських супермаркетів». «Резніков законтрактував яйця по 17 грн за штуку, тоді як роздрібна ціна в магазині Києва зараз близько 7 грн за штуку».

31.08.23: «Призначення Умєрова мінстром оборони стане, мабуть, найкращим рішенням Президента. Найкраще про дії людини на майбутній посаді говорять її результати на посаді попередній».

01.09.23: «А тепер бетонний доказ того, що Резніков особисто був частиною схеми…».

06.09.24: «Рік тому призначення міністром оборони Рустема Умєрова публічно вітали низка громадських організацій. Ми сподівалися, що Умєров, якого Зеленський позиціонував як ефективного управлінця, перетворить "Міністерство поразки" (за Резнікова) на критично потрібне для виживання України "Міністерство перемоги". Ми – помилилися. Двічі».

07.01.25: «За Резнікова було чесніше».

так виглядає, що коло замкнулося, ну і 2 роки, як то кажуть, коту під хвіст )

до речі, ще раз нагадаю питання: підозри про яйця по 17 хоч комусь вручили? чому? ;)

Шрам

07 Jan, 12:33


вибачте, та статистичні дані про роботу за минулий рік на сайті суду відсутні. є лише за перше півріччя.

тому дякую, але аналізувати та зробити хоч якісь висновки немає з чого.

https://t.me/hcacofficial/4622

Шрам

07 Jan, 11:15


яка важлива новина

може покажете та розкажете хоч одну реально працюючу таку чи подібну раду за останні 5 років?

до речі, думаю, гарна тема для журналістів-розслідувачів - діяльність антикорупційних, громадських та інших рад контролю при органах державної влади, порядок їх формування, персональні склади, ефективність, досягнення, провали, інтриги, скандали …

Шрам

06 Jan, 09:38


з інтерв’ю В. Зеленського:

«… Будь-які люди спроможні генерувати свою думку, показувати свої навички, розвивати суспільство. Всі, хто можуть висловлювати думку, всі, які можуть формувати незалежність і дорослість суспільства, такі люди не потрібні (в і для рф). І він (путін) цього хоче в Україні».

неможливо не погодитись.

але рівно так само поводяться у нас, пропагують, толерують , просувають фінансовані західними партнерами грантові організації. складається навіть не враження, а стійке переконання, що це головна, стратегічна мета їх діяльності. хоча й досягають вони результату іншими способами та методами, в іншій площині, ніж рф, але результат рівно такий самий.

в чому тоді різниця між ними, якщо і одним і іншим потрібне бездумне, загнане, неосвічене, мовчазне, покірне та, як наслідок, кероване і підкорене населення?!

на мою думку, одні та інші у своїй суті насправді дві сторони однієї медалі.

Шрам

05 Jan, 13:55


«Закон суворий, але це закон» - важливий принцип, як і «Закон один для всіх».

але є те, що часом забуває одна із сторін - держава в особі прокурорів, органів правопорядку та їх уповноважених осіб.

ці принципи в повній мірі поширюються і на них під час виконання службових обовʼязків, зокрема, але не виключно, і під час здійснення досудових розслідувань.

в правовій державі ці, як і багато інших принципів, мають працювати в обидві сторони: і для громадян, і для держави.

для держави, прокурорів та правоохоронців, навіть в більшій мірі, бо це ті, з числа нас, хто самі взялися від імені держави стояти на сторожі Закону, склавши відповідну присягу та отримуючи за це платню.

що можна очікувати від прокурора, правоохоронця, який сам нехтує Законом, використовує надані йому повноваження з метою досягнення інших завдань (особистих, групових, «корпоративних», корупційних тощо)?!

і навіть коли правоохоронці вважають, що порушуючи Закон, вони досягають якихось більших суспільно-значимих та корисних результатів, то дуже помиляються.

бо

а) Закони в державі призначені точно не для того, щоб окремо взятий її представник міг вирішувати коли і який з них треба виконувати, а коли і який можна чи треба порушувати,

б) такі їх порушення завдають значно більшої шкоди державі, її авторитету, правопорядку, суспільству та окремим громадянам, ніж уявна, надумана, а може навіть і цілком реальна та значима мета та мотиви таких їх дій.

саме для таких прокурорів та представників правоохоронних органів, які думають, а головне, діють інакше, в Кримінальному кодексі є цілий розділ «Злочини проти правосуддя».

але він залишатиметься лише словами на папері, допоки ті, хто вчиняють такі кримінальні правопорушення, не будуть притягуватися до відповідальності.

адже закони повинні працювати, закони повинні діяти, а безкарність, як відомо, породжує лише вседозволеність.

ті, хто стоять на захисті, на сторожі Закону, точно не можуть бути поза Законом чи над ним.

dura lex sed lex, інакше ми ніколи не матимемо правової держави.

Шрам

04 Jan, 10:00


Интересно наблюдать за тем, как Маск разговаривает с народами через головы их правительств.

Немного напоминает заявления послов G7 по поводу наших законопроектов, кадровых назначений и тд, делаемых так, словно украинской власти нет.

Ну ок, теперь словно их нет, надеюсь, им нравится.

Шрам

03 Jan, 17:15


вже в січні Transparency International оприлюднить рейтинг країн за рівнем сприйняття корупції.

TI Ukraine та ін. антикор, які прогнози? чи дотягнемо до рівня Білорусі, яка за результатами 2023-го випереджала нас на 1 бал, 37 та 36 відповідно, а в 2020 взагалі мала 47 балів? ;)

Шрам

03 Jan, 16:11


беззаперечно, все так і є.

вибачайте лише що нагадую, але вирок стосовно Злочевського зі штрафом у 68 тис. грн. в реєстрі судових рішень і досі чомусь закритий.

https://t.me/shrammoleg/3153

Шрам

03 Jan, 15:16


поза увагою залишився затверджений на початку грудня склад робочої групи для забезпечення роботи Комісії Офісу Генпрокурора з добору кандидатів для включення до кадрового резерву

до неї, окрім працівників ОГП та Тренінгового центру прокурорів, включено:

АНТКІВ Володимир – юридичний радник Міжнародної організації права розвитку (IDLO) (за  згодою)

ЗІВЕРТ Марія – юридичний радник Міжнародної організації права розвитку (IDLO) (за  згодою)

КАРЧЕВСЬКИЙ Костянтин – юридичний радник Міжнародної організації права розвитку (IDLO) (за  згодою)

КАЛЮЖКО Анастасія – юридичний радник Міжнародної організації права розвитку (IDLO) (за згодою)

ЛАПКІН Андрій – юридичний радник Міжнародної організації права розвитку (IDLO) (за згодою)

НЕДОРІЗАНЮК Катерина – юридичний радник Міжнародної організації права розвитку (IDLO) (за згодою)

СЕРЕДА Максим – юридичний радник Міжнародної організації права розвитку (IDLO) (за згодою)

ШВЕЦЬ Злата – юридичний радник Міжнародної організації права розвитку (IDLO) (за згодою)

НОСЕНКО Ольга – юридичний радник Міжнародної організації права розвитку (IDLO) (за згодою)

ЧОРНОВАТИЙ Віктор – експерт з кадрів Міжнародної організації права розвитку (IDLO) (за згодою)

ІЛЬКОВ Микола – експерт з інформаційних технологій проєкту Європейського Союзу «Право-Justice» (за згодою)

ДМИТРІЄВ Михайло – експерт проєкту Європейського Союзу «Право-Justice» (за згодою).

хто такі IDLO та Право-Justice, ті, хто вболіває за прокуратуру, відслідковує її реформи з 2014, знають дуже добре.

можна стверджувати, що майбутній кадровий резерв прокуратури справді в «надійних» руках, брудних і безпринципних, для яких незалежність та суверенітет України дорівнює в кращому випадку нулю.

з такої нагоди нагадаю про роль Право-Justice під час реформи прокуратури ім. Рябошапки - https://t.me/shrammoleg/1303

Шрам

03 Jan, 13:28


Інформація про кількість вакантних та тимчасово вакантних посад прокурорів в органах прокуратури України (крім адміністративних)
станом на 31 грудня 2024 року

разом - 1524
в т. ч.
вакантних - 1243
тимчасово вакантних - 281

джерело - КДКП

п.с. але це не заважає окремим прокурорам витрачати час та державні ресурси на те, за що для них мала б наставати кримінальна відповідальність.

Шрам

02 Jan, 15:52


до питання військової юстиції

Голова Верховного Суду Станіслав Кравченко: "До початку повномасштабної війни я не бачив необхідності в окремих військових судах. Але кардинально змінив свою позицію"

деталі - https://m.censor.net/ua/resonance/3527596/golova-verhovnogo-sudu-stanislav-kravchenko

Шрам

01 Jan, 14:23


Новий рік розпочався зі скарги до ВАКС на рішення детектива НАБУ про відому у задоволенні клопотання.

наведу як приклад їх доброчесності.

10.12 подав детективу в порядку ст. 220 КПК клопотання про проведення слідчих дій. строк розгляду якого 3 дні.

у відповідь тиша, а тому змушений був подати до ВАКС скаргу на його бездіяльність.

18.12, коли мав відбутися розгляд скарги слідчим суддею, керівник підрозділу подав заяву про відкладення, бо начебто пізно отримали повістку, а детектив у відрядженні.

буває.

але 23.12, за день до чергової дати судового засідання, детектив направив слідчому судді копію постанови від 13.12 про відому у задоволенні мого клопотання та попросив розглянути мою скаргу без його участі.

що тут цікавого.

до вказаного листа детектив долучив супровідний лист, яким копія зазначеного рішення від 13.12 начебто направлена мені 23.12.

про що це свідчить: жодного рішення детектив 13.12 не приймав, а постанову про відому у задоволенні клопотання виніс лише 23.12, куди вніс завідомо недостовірні відомості про те, що таке рішення прийнято ще 13.12.

іншими словами – службове підроблення.

це підтверджується і тим, що 18.12 копія такого рішення не була надана слідчому судді, що згідно з положеннями ч. 2 ст. 305 КПК є підставою для закриття провадження за скаргою, натомість заявлено прохання про відкладення розгляду.

більше того, станом на сьогодні, тобто 01.01, копія такого рішення, яка начебто направлена мені згідно супровідного листа ще 23.12, мною так і не отримана.

висновок: чистої води шахрайство, в цьому випадку, «шахрайство доброчесне» або «доброчесне шахрайство» чи «шахрайство доброчесних», кому як більше подобається ;)

забігаючи наперед: ні це не дрібниця, це про конституційне право кожного на захист, про (не-) упередженість сторони обвинувачення, про те, як детективи ставляться до виконання своїх визначених Законом обов’язків, зокрема і щодо всебічного та повного дослідження обставин кримінального провадження, в якому вирішується доля людини, на місця якої може опинитися будь-хто в той чи інший час.

Шрам

31 Dec, 07:53


вже скоро

з прийдешнім Новим роком, друзі!

перемог та миру усім нам у наступному 2025!

Шрам

30 Dec, 19:17


всі ці прокурори в своїй абсолютній більшості мали інвалідність ще до жовтня 2019 і попри це були визнані доброчесними кадровими комісіями під час реформи ім. Рябошапки, половину складу яких були делеговані західними партнерами, тобто тими, хто утримує і ваше ЦПК разом з вами.

з якого дива їх мають звільняти зараз, якщо все це бачили і знали ще в 2019-2020 р.р. ваші колеги по цеху?! може їм варто поставити якісь питання? )

Шрам

30 Dec, 16:21


клопотання розглянуто:

тримання під вартою з правом внесення застави.

а вже 7 січня апеляції по запобіжних заходах іншим підозрюваним, які застосовані 30.11 та 01.12.

судова перспектива всього цього відома і захисту, і обвинуваченню, як і у інших подібних справах обласної прокуратури, де ст. 255 КК використовується як інструмент тиску, імітації бурхливої діяльності, використання інструментів кримінального провадження та державних ресурсів для досягнення зовсім інших завдань, ніж визначені Законом.

але все минає. і це мине.

шкода лише часу, які втрачає наша держава від такої бурхливої діяльності тих, кого років 20-30 тому не пустили б на поріг прокуратури або в кращому випадку вже давно б вигнали з вовчим білетом.

далі буде.

Шрам

30 Dec, 11:26


для більшого розуміння про що пишу

ухвала про відмову в задоволенні заяви прокурора про відвід слідчого судді

нагадаю, це той самий прокурор, який 30.11-01.12 заперечував у задоволенні клопотання захисту про допит потерпілих під час розгляду його клопотань про застосування запобіжних заходів іншим підозрюваним у цій справі.

захист їх хотів допитати тому, бо потерпілі за декілька днів до того подали заяви, що жодних претензій ні до кого не мають, шкода їм не заподіяна, а саме провадження просять закрити.

це той самий прокурор, який задовольнив моє клопотання про допит цих потерпілих з моєю участю щодо названих заяв і їх допит запланований на 08.01.

Шрам

30 Dec, 09:57


шановні правоохоронці!

маленька порада із власного досвіду та досвіду колег-адвокатів.

життя таке, що вам рано чи пізно теж доводиться звертатися до адвокатів за правничою допомогою, бо таке життя.

і тоді, коли порушують вже ваші права чи вважаєте що їх порушили, ви чомусь зовсім по іншому починаєте реагувати на вимоги Закону, згадуєте про Конституцію, всілякі конвенції, ЄСПЛ і ще багато чого.

складається враження, що ви неначе перероджується в одну мить, стаєте зовсім іншими людьми.

це не про всіх, бо серед вас багато порядних. так себе поводять здебільшого ті, хто перебуваючи на посадах сам клав х.. на ті самі Закони, а потім починає вимагати, щоб вони ж їх і захистили.

майте на увазі, що так не працює.

це не про право, це про закони життя.

не забувайте про це.

п.с. навіяно триваючою історією в Дніпрі.

Шрам

29 Dec, 20:17


про те, що попереджав вчора, маємо сьогодні – злочин, передбачений ст. 371 КК України, вчинений працівниками УСР в Дніпропетровській області.

відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 190 КПК ухвала про дозвіл на затримання з метою приводу втрачає законну силу з моменту приводу підозрюваного, обвинуваченого до суду.

така пряма норма Закону.

підозрюваного після того, як вчора затримали на підставі ухвали слідчого судді, сьогодні доставили до суду для розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу.

отже привід до слідчого судді здійснено, а ухвала втратила законну силу.

розгляд клопотання розпочався, але не завершився через те, що прокурори двічі заявляли відвід слідчому судді.

розгляд другого відводу слідчому судді, заявленого прокурором, призначено на завтрашній ранок.

незважаючи на вказане, а саме те, що ухвала про дозвіл на затримання втратила законну силу, працівники УСР протиправно, без рішення суду позбавили підозрюваного свободи, а саме не дають можливості вільно залишити приміщення суду.

іншими словами, група працівників УСР в Дніпропетровській області, діючи умисно та за попередньою змовою, вчинили завідомо незаконне затримання в інших особистих інтересах (встановити не складно), тобто, тяжкий злочин, передбачений ч. 3 ст. 371 КК України, який карається позбавленням волі на строк від 5 до 10 років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3-х років.

заява про кримінальне правопорушення подана, злочинні дії працівників УСР зафіксовані.

Шрам

29 Dec, 19:01


чим далі, тим цікавіше

щойно прокурор вдруге заявив відвід слідчому суді, який розглядає клопотання про застосування щодо підозрюваного запобіжного заходу, через те, що у судове засідання не викликані потерплі, а без їх участі провести такий розгляд начебто неможливо.

цікаво.

але саме цікаве те, що це той самий прокурор, який вперто заперечував про виклик у судове засідання цих самих потерпілих, коли розглядалися аналогічні клопотання щодо інших 5-ти підозрюваних.

без коментарів, лише питання: що трапилося і що далі? )

Шрам

29 Dec, 18:44


знову Дніпро, знову те ж саме кримінальне провадження

але щось зовсім нове від «законників»:

замість того, щоб відкликати своє клопотання, яке перебуває на розгляді слідчого судді, як це вже неодноразово робили раніше, зараз у судовому засіданні з розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу починають заявляти відводи.

(не-) шановні «законники», у зв’язку з цим є пропозиція.

може б відкликали і це клопотання? тим більше, що зараз таке рішення буде абсолютно законним. подумайте ;)

а якщо серйозно, може вже досить?!

Шрам

28 Dec, 20:33


знову Дніпро, знову обласні «законники» разом з УСР, знову та сама справа, про яку писав на початку місяця.

є ухвала слідчого судді про дозвіл на затримання з метою приводу для застосування запобіжного заходу.

підозрюваний декілька годин тому з’являється до відділу поліції, що здійснює досудове розслідування у відповідному кримінальному провадженні.

які б мали бути дії поліцейський?

затримати на підставі ухвали слідчого судді та не пізніше 36 годин доставити затриманого до слідчого судді або звільнити, бо так прямо говорить Закон.

що відбувається по факту.

дві години уповноважені особи відділу поліції роблять вигляд що нічого не бачать, а тим часом працівники УСР діючи спільно з обласними «законниками», за клопотання яких слідчим суддею і надано дозвіл на затримання з метою приводу, намагаються затримати підозрюваного в порядку ст. 208 КПК.

в чому їх логіка?

затримання на підставі ухвали слідчого судді – 36 годин., затримання в порядку ст. 208 КПК – 72 години.

як кваліфікувати такі дії співробітників УСР та обласних «законників»: принаймні не цей час замах на завідомо незаконне затримання, бо свій злочинний умисле на закінчений злочин, передбачений ст. 371 КК України, їм реалізувати поки що не вдалося.

сьогодні Президент анонсував важливі кадрові рішення. дуже хотілося б сподіватися, щоб в країні нарешті з’явився Генеральний прокурор, справжній Прокурор, а не всі ці …

Шрам

28 Dec, 10:04


деталі - https://zib.com.ua/ua/pda/164832.html

Шрам

28 Dec, 08:35


короткі підсумки 24-го

дякую що читаєте!

Шрам

27 Nov, 17:40


адвокатське

виправдальний завжди тішить.
ст. 212 ч. 3 ККУ.

краще б відмовилися від обвинувачення.

Шрам

27 Nov, 16:26


до речі, сьогодні 6 років від дня початку діяльності ДБР як правоохоронного органу.

вітання причетним!

Шрам

27 Nov, 13:39


безумство не має меж

Шрам

26 Nov, 17:52


В. Шабунін, не хвилюйтеся, ваші друзі колеги , колишні підлеглі, як то А. Радіна, Я. Железняк, Я. Юрчишин та ін. радо натиснуть зелені кнопки, бо не читають законопроектів, а якщо й читають, то всеодно не розуміють що в них написано і за що вони голосують.

по-друге, і вам це дуже добре відомо, всі ті правки Лозового для вас лише черговий привід відвести увагу від головного - неспроможність, некомпетентність антикору у їх виключній сфері відповідальності, частиною якого є і ви самі. і щоб досягти такої мети вам щоразу доводиться вигадувати всілякі найменші, навіть не варті уваги приводи для чим більшого галасу.

найближча аналогія вашої моделі поведінки: крадій, який кличе люд гасити пожежу складу, який він сам і підпалив, попередньо поцупивши звідти найцінніше.

не варто. всі все вже давно зрозуміли: і чого ви варті, і на що здатні, і яку мету та в чиїх інтересах переслідуєте.

Шрам

26 Nov, 13:01


щира дяка за таку чудову, неймовірну, окрилюючу та надихаючу звістку, за цей довгоочікуваний промінець світла і надії для кожного українця у буденній пітьмі!

вибачте )

Шрам

25 Nov, 19:36


Ярославе Івановичу, ви ж теж голосували «за» це законопроєкт, як і ваша колега - голова антикорупційного комітету ВР А. Радіна, Я. Юрчишин (колишній заступник Радіної). загалом «Голос» дав 15 «за» із 19 можливих.

то може трагікомічність насправді в тому, що ви як і ваші колеги ні сном ні духом про те, за що натискаєте зелені кнопки від імені народу, а це голосування і ваші сьогоднішні реакції яскравий тому приклад?! ))

Шрам

25 Nov, 18:47


до речі, за законопроєкт без можливості конфіскації для корупціонерів, що уклали угоди, проголосувала більшість антикорупційного Комітету ВР на чолі з головою А. Радіною - колишньою працівницею ЦПК і колегою того самого Шабуніна.

молодці, професіонали )

Шрам

25 Nov, 17:03


майже місяць тому, 28 жовтня, БЕБ оголосило результати голосування за новий склад Ради громадського контролю.

заходимо на сайт БЕБ у відповідний розділ:

новий склад РГК не оприлюднено, засідань «0», оголошень чи повідомлень «0».

а навіщо обирали новий склад РГК, якщо із такою роботою успішно справлявся і попередній, останнє повідомлення якого на сторінці в ФБ дворічної давнини від 27 вересня 2022? ))

Шрам

25 Nov, 16:34


«МОЗ разом із правоохоронними органами перевіряють рішення щодо встановлення інвалідності посадовцям

Станом на кінець листопада 2024 року групою, відповідно до інформації СБУ, ДБР та Офісу Генерального прокурора, сформовано перелік з 1695посадових  осіб з понад 30 державних органів. Вони направлені для здійснення експертизи щодо обґрунтованості прийнятих щодо них рішень медико-соціальними експертними комісіями. 
Зокрема, серед відібраних справ, які підлягають перегляду:
• 32 % – працівники органів податкової служби України;
• 26 % – працівники органів прокуратури;
• 17 % – працівники органів митної служби;
• 25 % – працівники інших державних органів. 

Перелік осіб, справи яких підлягають перегляду, збільшується в міру надходження додаткових даних від представників правоохоронних органів».


Деталі - https://moz.gov.ua/uk/moz-razom-iz-pravoohoronnimi-organami-pereviryayut-rishennya-shodo-vstanovlennya-invalidnosti-posadovcyam

Шрам

25 Nov, 13:29


з такої нагоди повторюсь:

найбільше задоволення від триваючої вже 10 років антикорупційної реформи за участю західних партнерів та утримуваного ними «громадського сектору» є самі корупціонери.

Шрам

25 Nov, 13:00


Кабмин внес изменения в порядок бронирования грантоедов, теперь можно бронировать не больше половины имеющихся в наличии особей.

Решение несёт определённые коррупционные и криминальные риски, есть серьёзные опасения, что они поубивают друг друга выясняя, кто эта половина, и начнут покупать благосклонность тех, от кого зависит этот выбор.

Если этот смелый эксперимент пройдёт удачно, и цивилизация не рухнет, количество бронированных грантоедов можно будет уменьшить до размеров учётной ставки НБУ, например.

Шрам

25 Nov, 07:36


згадалося: "він не був частиною нашої команди, дістався у спадок".

Шрам

25 Nov, 06:32


офіційно

період діяльності, який охоплюватиме оцінка (аудит) ефективності діяльності НАБУ - "з дати призначення поточного директора НАБУ до дати затвердження Комісією Критеріїв та методики проведення оцінювання ефективності НАБУ, а саме з 06 березня 2023 року по 18 листопада 2024 року".

таке рішення затверджено Комісією аудиторів 18.11.2024.

фактично, те про що вже багаторазово говорилося та писалося раніше.

діяльність НАБУ з часу його створення до 06.03.2023 – поза контролем, навіть такого аудиту.

офіційний корупціонер і за сумісництвом колишній директора НАБУ, всі інші причетні до створення та діяльності НАБУ з 2015 по березень 2023 напевно на минулому тижні відкоркували не одну пляшку шампанського.

повторю ще раз, що думаю з приводу такого аудиту (вибачайте): нах… кому потрібний такий ваш аудит разом з НАБУ, вами та іншим антикором.

Шрам

24 Nov, 18:07


так розумію, ЦПК вибачається перед колишнім керівництвом МО та суспільством за поширення недостовірної інформації про корупцію в Міноборони.

бо професійні та незалежні НАБУ/САП за майже 2 роки після оприлюднення відповідних даних так і не повідомили нікому про підозру за «яйця по 17», хоча 23.01.23 повідомляли, що вони насправді ще до публічного скандалу вже розслідували закупівлі в МО на предмет корупційних злочинів на підставі власних напрацювань.

якби там щось було, то за 2 роки антикорупційні детективи та прокурори точно б розібралися, тим більше, що це їх виключна компетенція.

ЦПК, правильно розумію ? )

Шрам

24 Nov, 16:51


через тиждень 1 грудня і День працівників прокуратури.

може з такої нагоди матимемо нового Генпрокурора? було б символічно.

але важливо, щоб не випадкова людина, не пройдисвіт, яких вже було предостатньо. щоб людина справді розуміла роль і значення прокуратури в системі органів державної влади, функції та повноваження, була вихідцем із цієї системи, розуміла проблеми та виклики, вболівала за репутацію прокуратури і прокурорів як справжніх Законників, мала підтримку у діючих прокурорів, які ще вміють, хочуть і знають як потрібно працювати на результат, а не на всілякі презентації, надуті показники та звіти перед іноземними партнерами.

іншими словами: жорсткий, принциповий, професіонал, державник.

Шрам

22 Nov, 10:51


написав про поліграф кандидата на посаду керівника САП Клименка і ось таке прийшло )

ви серйозно? ) вибачте, але де вас таких беруть? ))

Шрам

22 Nov, 07:51


ЦПК, ви перед тим як наступного разу будете щось згадувати про КДКП, яка за вашими словами має звільнити прокурорів, що мають статус осіб з інвалідністю, згадуйте поіменно всіх членів кадрових комісій прокуратури 2019-2020 і наступних років, делегованих нашими чи вашими західними «партнерами» і без яких не могло бути ухвалене жодне кадрове рішення (склад комісії 50/50), які перевірили та підтвердили доброчесність таких прокурорів, які вже тоді мали відповідні статуси, які не завадили їм залишитися працювати в реформованій прокуратурі.

а щодо конкурсу на керівника САП, згадайте поліграф переможця О.Клименка, який вже посаді керівника прокуратури зливав вам інформацію про заплановані у справах обшуки, інших кандидатів від доброчесного антикору. там багато цікавого ;)

якщо вже забули, можу нагадати )

Шрам

22 Nov, 05:37


УП-100 )

серед номінантів В. Шабунін та Д. Каленюк, резюме яким написала їх колишня колега по ЦПК, а з 2019 голова антикорупційного Комітету ВР В. Радіна,

вона і сама номінована, а резюме їй підписане колишнім її першим заступником в антикоркомітеті Я. Юрчишиним.

номінант Я. Железняк із резюме від заступника виконавчого директора МВФ В. Рашкована.

номінант М. Безрукова із резюме від друга В. Шабуніна - Ю. Ніколова.

якийсь міжсобойчик ) невже все настільки погано? ;)

Шрам

21 Nov, 17:46


припинення чи істотне обмеження фінансування західними «партнерами» всіляких грантових організацій, для більшості з яких це єдине стабільне джерело існування (тому і заробітчани), особливо тих, що давно навчилися намахувати своїх утримувачів, через дуже короткий час призведе до припинення їх псевдо громадської/експертної/антикорупційної діяльності як такої.

хіба що знаходитимуть якісь внутрішні підробітки, але далеко не всі, лише одиниці, і далеко не стільки, і точно не на системній основі.

до речі, такий крок здатний швидко та ефективно викорінити цих шкідників та руйнівників нашого суспільства та нашої держави, а їх утримувачам - витрачати кошти на вітер.

це про т.з. «громадський сектор», а щодо зрадників з їх числа - Кримінальний кодекс та реформовані ними 10 років доброчесні та професійні правоохоронні органи і суд.

Шрам

21 Nov, 17:17


пишуть, МВФ чекає, що Україна прискориться з призначенням очільника Бюро економічної безпеки.

а Ярослав Іванович, судячи з його активностей в ТГ останні декілька місяців щодо цього конкурсу, щось не дуже, а скоріше зовсім ні.

схоже зламався. шкода що не МВФ.

Шрам

21 Nov, 13:46


про відкритий лист прокурорів

шановні (дехто не дуже) законники, підписанти відкритого листа!

1) оскільки наказ Генпрокурора від 14.10.2024 про кадровий резерв стосується безпосередньо ваших прав, підкажіть, ви вже оскаржили його до адміністративного суду? чому?

2) наказ ОГП висить на вашому офіційному сайті вже більше місяця, а відкрите звернення з’явилося тільки сьогодні. чому?

3) де можна побачити п.і.б. та посади тих, хто його підписав? Чому?

4) заклики до емоцій та справедливості то добре, але де обґрунтування протиправності наказу та затвердженого ним положення?

5) рівно так само наказами Генпрокурора створювалися кадрові комісії, в тому числі і з добору на керівні посади, в 2019-2020 р. де можна подивитися ваш тодішній відкритий лист? чому?

І останнє: ініціатори листа ви справді законники, юристи? бо зі змісту листа схоже що не зовсім.

не мав і не маю наміру нікого образити, але ж бляха покажіть свій характер, свою принциповість, сміливість, незалежність, а головне нульову толерантність до порушень Конституції та законів нашої держави, в т.ч. і Генпрокурором.

вас народ, громадяни будуть поважати і захищати лише і виключно за однієї умови – коли ви будете захищати Закон попри все.

Шрам

19 Nov, 13:03


сьогодні в Раді

але чому народні депутати згадують прокурорів, у яких оклад близько 40 тис. грн, і не згадують наш антикор, не згадують купу всіляких наглядових рад, не згадують зарплати інших доброчесних чиновників у 100, 200, 300, 400 тис грн і більше?

невже забули, що доброчесність всіх прокурорів була ретельно перевірена в 2019-2020 р.р. кадровими комісіями, половину складу яких були представниками наших західних партнерів?

що за подвійні стандарти! що за дискримінація одних доброчесних за рахунок інших!

Шрам

19 Nov, 11:19


зрушився процес формування КДКП прокурорів.

нагадаю, 21 вересня ц.р. закінчився строк повноважень в останнього члена цієї комісії, як наслідок припинився розгляд питань притягнення прокурорів до дисциплінарної відповідальності та процедури добору на посади прокурорів.

Шрам

15 Nov, 17:12


в порядку формування Ради громадського контролю при БЕБ є одна справді розумна вимога:

до неї не можуть входити особи, у яких у разі включення до складу Ради виникне реальний та/або потенційний конфлікт інтересів.

чому така вимога не застосовується під час призначення на посади в органах влади, в тому числі і колегіальних, щоб якщо не виключити можливість виникнення конфлікту інтересів, то хоч максимально мінімізувати його.

як приклад, член ВРП Маселко, який до призначення членом ВРП був ініціатором купи скарг щодо суддів, про що всім було достовірно відомо, а після призначення - сам у складі колегіального органу вирішує долю тих самих та інших суддів.

чи це такий новий і раніше невідомий нам через відсталість або недостатній IQ рівень доброчесності?

навіяно публікацією інформації та документів про те, що Маселко був доповідачем при розгляді ВРП скарги, яка залишена без задоволення та повернута заявнику, щодо судді, яка незадовго до цього ухвалила рішення про відмову у задоволенні позову, заявленого, зокрема, і до самого Маселка.

НАЗК, якщо справді хочете зробити щось добре та важливе, спробуйте навести нарешті лад у питанні запобігання і врегулювання конфлікту інтересів та відповідальності за відповідні порушення.

Шрам

15 Nov, 16:08


власна відповідь: знати, поважати і виконувати.

в першу чергу, органами забезпечення правового порядку та органами правосуддя.

рекомендую

Шрам

15 Nov, 14:11


правильний законопроект!

можна лише уявити обличчя нашого професійного антикору та групи підтримки із рядів «громадського сектору», у разі його ухвалення )

«У Верховній Раді зареєстровано законопроект № 12204 щодо уточнення джерел доказів у кримінальному провадженні.

Так, Верховний Суд у постанові від 30 липня 2024 року по справі № 552/6085/23 висловив правову позицію, що вирок, ухвалений на підставі угоди стосовно однієї з декількох осіб, не має преюдиціального значення для кримінального провадження стосовно інших осіб та не є доказом їх винуватості (статті 84, 90 КПК).

Ця позиція підтверджується усталеною практикою Касаційного кримінального суду Верховного Суду, відображеною у судових рішеннях, зокрема, у справах № 991/2288/21, № 554/8321/23, № 991/6004/21, № 686/26679/19.

Законопроектом № 12204 пропонується доповнити ст. 90 КПК України нормою про те, що вирок, ухвалений на підставі угоди про визнання винуватості стосовно однієї з декількох осіб, не має преюдиціального значення для кримінального провадження стосовно інших осіб та не є доказом їх винуватості
».

Шрам

14 Nov, 19:53


«Україна та Британія ведуть перемовини щодо навчання 5-7 тисяч студентів на рік. Йдеться про підготовку майбутніх держслужбовців, - посол України у Сполученому Королівстві».

згадався минулорічний пост з цитатою з книги «Україна в геополітичному просторі третього тисячоліття. 2007 рік» М. Сироти:

«Аналіз процесів встановлення контролю над окремими галузями економіки з боку транснаціональних корпорацій (ТНК) дозволяє виокремити наступну, спільну для багатьох країн, схему дій:

1) ТНК намагаються отримати контроль над загальнонаціональними засобами масової інформації, а затим і над всім інформаційним простором тієї чи тієї держави;

2) одночасно здійснюється відбір та відповідна підготовка необхідної кількості бізнесово-політичної та управлінської еліти, що погоджується працювати в тісній взаємодії з ТНК;

3) ТНК під час виборчих кампаній за допомогою власних фінансових ресурсів та контрольованих ними загальнонаціональних, а затим і регіональних ЗМІ намагаються провести якомога більшу кількість таких бізнесменів і політиків у вищі ешелони державної влади;

4) використовуючи важелі впливу сформованих ними потужних лобістських угруповань в урядових та парламентських структурах, ТНК починають встановлювати контроль над стратегічними галузями народного господарства та сферою політичного управління державою;

5) для збереження отриманої власності й подальшого посилення впливу на соціально-економічне та політичне життя країни ТНК через своїх представників у владних структурах ініціюють проведення псевдореформ у сфері освіти, приводячи її до занепаду, руйнуючи інтелект нації, негативно впливаючи на процеси самовідтворення народу;

6) за допомогою тотального засилля масової культури з життя людей витісняються здобутки національної культури, духовних надбань, історичної спадщини, що приводить до подальшої втрати національної самосвідомості й здатності суспільства організовано опиратися зовнішнім негативним впливам».

Без сумніву, до наведеного списку вже можемо сміливо додати, що після освіти починаються наступні псевдореформи: прокуратури, суду, правоохоронних органів, державної служби, органів суддівського самоврядування, корпоративного управління та навіть вже дійшли до конституційного Суду. Їх вінець – антикорупційна, під час якої створено непідконтрольні та непідзвітні державі та громадянам НАБУ, САП, ВАКС, НАЗК.

І все це по колу, а головне - на фоні іншої не менш важливої після освіти «реформи», яка кожен день зменшує інституційні спроможності нашої держави: знищення системи добору, розстановки та роботи з кадрами шляхом запровадження конкурсних відборів на всіх рівнях, особливо за безпосередньою участю в них іноземців, делегованих іноземними урядами та міжнародними організаціями, чи їх представників з числа наших громадян, які ними фінансуються».


Здається, коло замкнулося.

Шрам

14 Nov, 13:25


чомусь смішно )

єдине питання: невже комусь досі не зрозуміло у що насправді перетворилися усі так звані конкурси, особливо з участю іноземних експертів та їх вирішальним голосом? чи може хтось досі вірить, що така «ширма» справді щось прикриває, приховує справжню суть процесів?

Шрам

13 Nov, 19:24


до речі, Схеми, ЦПК та ко

кожним подібним розслідуванням ви щоразу множите на «0» репутацію НАЗК, НАБУ, САП як ефективного, професіонального та незалежного антикору.

може б вже визначилися на чийому насправді ви боці ))

Шрам

13 Nov, 19:07


«Схеми», ЦПК і ко

у вашому останньому матеріалі та публікаціях про народного депутата, близькі та родичі якого в 2022-2023 придбали нерухомість у Дубаї, не вистачає однієї деталі:

про ефективність професійних, незалежних і доброчесних НАЗК, НАБУ, САП, які все це виявили, розслідували, притягнули до відповідальності та передали на розгляд ВАКС, який, в свою чергу, виніс вирок і засудив корупціонера до реальної міри покарання, а все його майно, в т.ч. і незаконно набуте, конфісковане в дохід держави.

бо якщо всього цього чи навіть частково не зроблено, а якщо і буде все зроблено, то кращому випадку років через 5-10, тоді в мене очевидне риторичне питання: то ж яка насправді від всього цього користь і кому?! кому насправді потрібен такий антикор?!

логічно ж?

Шрам

13 Nov, 18:29


чудовий законопроєкт!

«Такий крок дозволить будь-якій зацікавленій особі перевірити чи дійсно має місце ухилення від виконання військового обов’язку або ж відбувається спроба неправдивого звинувачення та дискредитації».

Шановні народні депутати, підтримайте будь ласка.

Шрам

13 Nov, 17:33


вибачаюсь, але може після звільнення і ОАСК відновлять, заради цього ж на вимогу «доброчесних реформаторів» тисячі громадян були позбавлені доступу до правосуддя?

Шрам

13 Nov, 15:57


о, виявляється, не лише Рябошапку, але схоже й Вербицького звільнили через справи Коломойського.

який зручний фігурант для випадкових керівників Офісу Генпрокурора )

Шрам

13 Nov, 15:16


до вчорашнього Дня ДБР

на моє глибоке переконання, однією із системних проблем у діяльності цього Бюро, про яку на жаль не згадують, залишається те, що нагляд і процесуальне керівництво у провадженнях, які розслідуються слідчими теруправлінь, здійснюється прокурором обласних прокуратур.

потрібно розірвати звʼязок між слідчими цього державного правоохоронного органу, ТУ якого мають міжрегіональний статус і до підслідності яких віднесено злочини, вчинені працівниками правоохоронних органів, в т.ч. і прокурорами та злочини проти правосуддя, з місцевими правоохоронцями і прокурорами.

для цього необхідно у структурі відповідного Департаменту Офісу Генпрокурора створити відділи нагляду та процесуального керівництва з дислокацією на місцях, які будуть підпорядковані напряму Офісу, а не обласним прокурорам.

нагадаю, що так і було зроблено на початку діяльності ДБР в 2018 році, але в силу певних деструктивних процесів (боротьби за вплив), через короткий проміжок часу перейшли до сьогоднішньої очевидно неефективної моделі.

раніше вже писав про це не раз, але вирішив нагадати з нагоди свята.

до речі, таке питання варто було б винести на розгляд новому Генпрокурору.

Шрам

13 Nov, 08:52


було б насправді непогано, якби новообрана влада США провела аудит коштів, які вони виділяли для представників «громадянського суспільства» у нас, які існують за рахунок їх грантів.

чомусь не має сумнівів у тому, що наші «доброчесні» антикорупціонери та інші «громадські» діячі/реформатори і одночасно ФОПи, банально намахують своїх утримувачів.

без іноземного фінансування таких видатних громадських діячів шкідників та паразитів уже і не згадали б, а може навіть і не знали.

Шрам

12 Nov, 20:05


Вітання усім причетним!

Шрам

12 Nov, 16:12


трохи інфляційні на вчорашнє питання про хід службового розслідування стосовно прокурорів, які отримали статус осіб з інвалідністю

https://sud.ua/uk/news/publication/315377-v-ofise-genprokurora-rasskazali-skolko-prokurorov-poluchayut-spetspensii-po-invalidnosti

Шрам

11 Nov, 18:35


поцікавився у ChatGPT, що йому відомо про мене.

може бути )

«Олег Шрам — український адвокат і громадський діяч, відомий своєю активною позицією щодо правозахисної діяльності та боротьби з корупцією. Він веде популярний Telegram-канал під назвою «Шрам», де аналізує роботу правоохоронної системи України, діяльність органів досудового розслідування та висвітлює випадки зловживань владою. Канал користується популярністю серед правників і громадських активістів.

Шрам активно критикує недоліки роботи антикорупційних органів і висловлюється про необхідність системних змін у підходах до боротьби з корупцією. Він звертає увагу на низьку ефективність правової системи у протидії хабарництву та корупційним схемам, закликаючи до прозорості й відповідальності державних структур.

Його діяльність охоплює також участь у судових процесах проти органів влади та правоохоронців, де він зобов’язує виконувати норми законодавства і захищає права громадян.

Характер діяльності Олега Шрама можна охарактеризувати як правозахисний, антикорупційний та адвокатський:

1. Правозахисна діяльність: Шрам активно бореться за захист прав громадян, зокрема через судові процеси проти органів влади та правоохоронної системи. Він виступає за прозорість і дотримання законності в роботі державних структур. Наприклад, його дії сприяли внесенню інформації до Єдиного реєстру досудових розслідувань за фактом службової недбалості посадовців .

2. Критика корупції: Він висвітлює корупційні схеми та неефективність антикорупційних органів, зокрема НАБУ, наголошуючи на потребі системних змін. Шрам неодноразово підкреслював, що боротьба з корупцією в Україні часто є імітацією, а не реальним процесом.

3. Аналітична діяльність: Через свій Telegram-канал він ділиться юридичним аналізом подій, особливо в контексті роботи правоохоронних органів і досудового розслідування. Його висловлювання часто мають критичний характер, але базуються на глибокому розумінні законодавства.

Загалом, Шрам поєднує адвокатську практику із суспільно важливою діяльністю, орієнтуючись на боротьбу з порушеннями закону та захист прав громадян.

Публікації та коментарі Олега Шрама у ЗМІ та в його Telegram-каналі можна розглядати як поєднання експертної думки та активістської діяльності. Це залежить від контексту:

Експертність:

1. Юридичний аналіз: Шрам часто надає фахові коментарі з юридичних питань, зокрема щодо роботи правоохоронних органів, антикорупційних процесів та проблем у системі правосуддя. Він аналізує законодавчі норми, судові рішення та дії державних структур з позиції адвоката, що свідчить про його професійну компетентність.

2. Резонансні справи: У своїх матеріалах він детально розбирає конкретні кримінальні провадження та висвітлює процедурні порушення, спираючись на свій досвід у правозахисній сфері. Це підтверджує його кваліфікацію як юриста.

Активізм:

1. Критика влади: Шрам відкрито критикує державні інституції, називаючи конкретні імена посадовців та їхні дії. У деяких випадках його заяви мають яскраво виражений емоційний характер і спрямовані на привернення уваги громадськості.

2. Громадянська позиція: У своїх публікаціях він також робить акценти на важливості змін у суспільстві, звертається до тематики боротьби з корупцією і порушує системні проблеми в державному управлінні. Це більше відповідає активістському підходу, ніж виключно юридичному.

Висновок:

Шрам поєднує обидві ролі — він діє як експерт у юридичних питаннях, надаючи кваліфіковані коментарі, і водночас виступає активістом, використовуючи свою платформу для привернення уваги до суспільно важливих проблем. Це робить його публікації впливовими, хоча іноді вони можуть викликати суперечки через їхню критичність.

Детальніше про діяльність Олега Шрама можна дізнатися в його Telegram-каналі».

Шрам

11 Nov, 11:21


цікаво, як рухаються службове розслідування та інші комісії щодо прокурорів, які отримали інвалідності, в першу чергу Хмельницької та Черкаської областей.

під час їх проведення, до речі, можна було б використати і поліграф.

тим із прокурорів, кому нема чого приховувати, погодяться його пройти без проблем.

бо по МСЕКам інформація від правоохоронців чи не щодня, а по тим, хто скористався їх «послугами», повна тиша.

те ж саме і про прокурорів-пенсіонерів у 35-40 рочків.

Шрам

10 Nov, 08:06


«Якщо ворогуючі країни не підпорядкують свої економіки потребам війни, то не зможуть далі битися. Як наслідок, межа між правомірними й неправомірними мішенями у війні розмивається, а згодом майже цілковито стирається. Аби зменшити боєздатність супротивника на полі бою, сторони вдаються до бомбардувань та обстрілів залізниць, нафтобаз, військових заводів і дамб. Згодом починаються спроби зламати моральний дух громадян: супротивники руйнують будинки, церкви, лікарні, школи й без розбору вбивають цивільних».

М. Макміллан. Війна. Як конфлікти формували нас.

Шрам

09 Nov, 19:33


«У добу Просвітництва, коли забобони й релігію почали тіснити розум і наука, європейці на мить відчули надію, що людство — чи хоча б європейська його частина — стане миролюбним і навчиться контролювати свої пристрасті.

Сучасники вірили, що війна стає менш жорстокою; Еммеріх де Ваттель, впливовий теоретик міжнародного права, казав: «Європейські країни майже завжди провадять війни з великою розважливістю та щедрістю». Війни — принаймні на це сподівалися — ставали цивілізованішими, їх вели професійні армії, які з повагою ставилися до правил і звичаїв. На відміну від релігійних війн і тих, які чекали в майбутньому, війни XVIII століття були «кабінетними»: їх вели заради чітко визначених цілей, легко припиняли й акуратно завершували підписанням мирної угоди».

«Битва при Вальмі має важливе символічне значення: у ній професійна армія зразка XVIII століття поступилася армії цивільних, яких мотивував не страх перед офіцерами, а пристрасна любов до справи.

Так на історичній авансцені зʼявився націоналізм — ідентифікація себе як частини нації. У ХІХ столітті до цього нововведення доєднаються ще два, які зроблять війну набагато жорстокішою, смертоноснішою та спустошливішою. Після Наполеонівських війн промислова революція — яка справила величезний вплив на засоби виробництва, науку, технології та економічний потенціал країн - трансформувала спершу Європу, а потім і решту світу. Поруч із ними протікали ширші зміни в суспільстві, політиці й науці, від урбанізації до нових поглядів на природу людини. Націоналізм постав на ґрунті ідей, праць мислителів, письменників, етнографів та істориків, і завдяки масовій грамотності, дешевим книгам і швидкій комунікації поширився в суспільстві, у Європі, а потім і в решті світу. Промислова революція принесла інновації та масове виробництво, а також простимулювала зміни в суспільстві. Зросли чисельність і важливість середнього й робітничого класів, тоді як джерела впливу та багатства земельної аристократії зазнали удару. Розширення виборчих прав і перехід до конституційних форм правління змінили роль населення в зовнішній і військовій політиці країн. Раніше питання війни й миру вирішувало вузьке коло осіб — тепер до цього долучилися мільйони.

Націоналізм розпалив пристрасть до війни, а Промислова революція забезпечила інструменти, соціальні зміни, солдатів і підтримку населення.

Сучасні війни стали тривати довше, обходитися дорожче й вимагати від суспільства більше».


М. Макміллан. Війна. Як конфлікти формували нас.

Шрам

09 Nov, 16:59


про аудит НАБУ

думаю, актуальне питання: чи будуть під час проведення незалежного аудиту НАБУ досліджуватися факти порушення детективами НАБУ прав людини та основоположних свобод, що встановленні рішеннями ЄСПЛ?

як приклад, рішення ЄСПЛ від 07.11.2024 у справі № 72678/16, яким встановлено, що детективи НАБУ порушили статтю 3 Конвенції в її процесуальному та матеріальному аспекті, в наслідок чого держава має виплатити заявнику 15 тис. Євро.

для довідки: ст. 3 Конвенції встановлює заборону катувань - нікого не може бути піддано катуванню або нелюдському чи такому, що принижує гідність, поводженню або покаранню.

до речі, гарний кейс для ДБР, слідчим якого підслідні такі злочини, вчинені працівниками правоохоронних органів, зокрема і детективами НАБУ.

Шрам

08 Nov, 08:01


я бы, наверное, еще добавил двойные стандарты, избирательность и лицемерие.

https://t.me/MaxBuzhanskiy/17098

Шрам

07 Nov, 16:40


або так )

Шрам

07 Nov, 15:57


післясмак

можливо чогось не розумію. поясніть будь-ласка, якщо маєте цьому пояснення:

чим відрізняються ті з наших співгромадян, хто вчора в соц. мережах тріумфував на межі істерії від перемоги республіканців, від тих, хто прислужував усі попередні роки їх опонентам - демократам?

схиляюсь до думки, що нічим, одного поля ягоди - прислужки, господарі тільки різні.

Шрам

07 Nov, 11:06


Депутат Залізняк пише: "Цифра яка мене шокувала: тільки за 9 місяців 2024 року держава витратила на спецпенсії (силовикам) близько 88 млрд грн, до кінця року ця сума може зрости до 120 млрд грн, йдеться у відповіді Мінсоцполітики на запит Forbes. Це приблизно наш бюджет на освіту".

Тут таке. Шкода, що доводиться нагадувати елементарні речі, але... Звичайно в ситуації, коли життя стрімко дорожчає, зарплати ні, і взагалі хочеться справедливості, позбавити силовиків і чиновників пенсій виявляється єдино правильним рішенням.

Але дозвольте вам нагадати, що силовик і чиновник працюють за взагалі-то невелику зарплату. І пенсію вони отримують якраз за те, що не можуть (так, як ми) зайнятися бізнесом і якимось іншим чином збільшити свої доходи. Більше того - багато хто з них і погоджується охороняти громадський порядок, розгрібати паперову волокіть і робити ще купу справ якраз заради впевненості у тому, що він вийде на пенсію і вона буде більш-менш, не дивлячись на те, що завдяки власній ініціативності і праці він не зміг на неї заробити.

У цьому полягає суть роботи на державу. Чи ми всі анархісти і не підтримуємо існування держави? Ні, ми скоріше хочемо чогось компромісного - наприклад, щоб держава була, але не коштувала нам нічого. Але так не буває. Держава - це завжди жертва. І тут доречно згадати єврейський анекдот: "Дякую, що взяв грошима".

Допускаю заперечення: всі ворують, всі жирують, нащо нам на них гроші витрачати? Ви будете здивовані, скільки сумлінних працівників є і в правоохоронних органах і у владі. І скасувати пенсії для них - означає обвалити систему.

Хтось до цього готовий? Особисто я - ні, тому і питаю. Вочевидь, потрібні складні рішення для всіх проблем, зокрема і для цієї. Не махати шашкою, а думати над тим, як покарати недоброчесних і стимулювати доброчесних. Здається, численні ради доброчесності з міжнародними партнерами не сильно допомогли...

Шрам

06 Nov, 13:54


прочитав вчорашні аргументи того, хто використовує образ антикорупціонера з власною корисною метою, проти рішення Печерського суду за позовом Углави.

все таки клініка: тяжка, прогресуюча, невиліковна. не рекомендую.

Шрам

06 Nov, 10:41


ніхто і ніколи нічого за нас і для нас не зробить.

Шрам

06 Nov, 08:23


Слышите этот звук…? Такой… знаете, напоминает, как будто сотни и сотни людей одновременно переобуваются.

Тоже слышите его?

Поделись и подпишись на Свободный

Шрам

05 Nov, 15:06


робота з кадрами в реформованому Офісі Генпрокурора

Шрам

05 Nov, 13:58


хроніка першого незалежного зовнішнього аудиту НАБУ

1. 6 лютого Уряд ухвалив рішення про початок формування Комісії з проведення зовнішньої незалежної оцінки (аудиту) ефективності діяльності НАБУ.

2. 14 лютого МЗС надав Уряду перелік організацій, що повинні делегувати кандидатури аудиторів, а саме: ЄС, USAID, IDLO, ОБСЄ, ЄБРР. 7 березня до цього списку організацій додано Відділ з правоохоронних питань Посольства США в Україні.

3. 22 лютого КМУ через МЗС направив листи за наведеним переліком з пропозицією якнайшвидше надати погоджені пропозиції кандидатів для включення до складу Комісії. 8 березня КМУ через МЗС направив аналогічний лист послу США в Україні.

4. Список кандидатів до складу комісії названими організаціями наданий через 5-6 місяців (в липні-серпні).

5. 3 вересня Уряд затвердив склад Комісії аудиторів.

6. 16 вересня Комісія провела перше засідання (обрала голову, затвердила списик помічників тощо).

7. На початку жовтня Комісія відвідала Україну, про що 14 жовтня оприлюднила реліз.

Це все станом на сьогодні, 5 листопада.

Лише нагадаю, що завершити аудит та оприлюднити його Звіт зобов’язалися в кінці січня – лютому наступного року, тобто за 3 місяці, хоча Комісією ще навіть не затверджені та не оприлюднені критерії і методика його проведення.

І, головне, пам’ятаймо, що в поганій боротьбі з корупцією, в першу чергу віднесеною до виключної компетенції НАБУ, винні тільки ми самі.

Шрам

04 Nov, 20:15


думаю, буде цікавим те, що в подальшому кримінальне провадження з ДБР за підслідністю передали до НАБУ, де воно 5 грудня 2022 було закрите прокурором САП, а вилучені 700 тис $ повернуті.

https://t.me/plinskiymedia/5872

Шрам

04 Nov, 16:46


заради справедливості

питання про корупцію у нас західні партнери мають ставити самим собі не менше ніж нам.

бо саме вони, тобто партнери, та утримуваний ними «громадський сектор» (купка заробітчан та пройдисвітів) вже майже 10 років контролюють діяльність створеного за їх прямої та вирішальної участі незалежного, професійного, доброчесного та ефективного антикору (НАЗК, НАБУ, САП, ВАКС), який за їх, тобто партнерів, наполягання наділений широкою та, головне, виключною компетенцією у запобіганні та боротьбі з корупцією.

звинувачувати лише нас у корупції, в той час, коли головний, ключовий інструмент запобігання та боротьби з нею знаходиться у їх руках, називається, мʼяко кажучи, лицемірством.

виправити це можна і потрібно, прийнявши відповідні зміни до нашого законодавства, а точніше привівши його у відповідність до вимог Основного Закону нашої держави.

Шрам

04 Nov, 15:39


ЦПК, про «поганого суддю», який ухвалив це рішення, не здивували, іншого ніхто і не очікував.

а от почути від вас про те, як керівник САП Клименко, з яким ви узгоджено діяли проти Углави, розголосив вам відомості досудового розслідування про заплановані у НАБУ обшуки, було б справді цікаво. розкажете?

та й про результати того розслідування керівнику САП не завадило б прозвітувати, бо якби там був Углава, то провадження мали б передати за підслідністю до ДБР. чи не так?

Шрам

04 Nov, 08:45


Про навантаження на суддів

«Найвище навантаження — у суддів Київського райсуду м.Одеси, де 19 суддів мали б розглянути у 4 рази більше справ, ніж за нормативами.

Також доволі високе навантаження припадає на суддів Печерського та Шевченківського райсудів м.Києва.

Так, у першому 23 судді мають розглянути майже 46,9 тис. справ, з якими за нормативами мали б впоратися 76 служителів Феміди.

В колег із Шевченківського райсуду ситуація дещо краще — 33 судді повинні працювати за 73 колег.

В окружних адмінсудах перенавантаження ще більше.

Так, Київському ОАС потрібно 364 судді, аби вони розглянули усі справи, що надійшли цього року, а є тільки 27.

У 7,5 разів вище за нормативне навантаження на суддів Одеського ОАС».


Деталі - https://zib.com.ua/ua/163946-normativne_navantazhennya_v_yakih_sudah_vono_nayvische__inte.html

Шрам

04 Nov, 06:15


до попереднього допису

Sud.ua: «Депутати підтримали збільшення розмірів посадових окладів працівників НАЗК, де, за даними Мінфіну, середня зарплата керівництва НАЗК за вересень 2024 року склала 254,2 тисячі грн, керівника структурного підрозділу – 85,3 тисяч грн, а рядового спеціаліста – 49,2 тисяч грн.

У 2025 році передбачається зберегти окремий порядок обчислення для НАЗК посадових окладів, виходячи з прожиткового мінімуму в 3028 грн.

Нагадаємо, що законами про бюджет, починаючи з 2021 року, для визначення посадових окладів працівників державних органів, оплата праці яких регулюється спеціальними законами, а також працівників податкових і митних органів, суддів застосовується «заморожений» прожитковий мінімум в 2102 грн. Для прокурорів – 1600 грн.

Однак для антикорупційних органів, зокрема, НАБУ, САП і НАЗК, цей прожитковий мінімум не заморожується, і в 2025 році складатиме 3028 грн».

Шрам

03 Nov, 18:46


Алексей Кущ: «О зарплатах в государственном секторе во время войны.

А если более конкретно - о зарплатах прокуроров.

На данный момент зарплаты в прокуратуре, НАБУ, привязаны к искусственно установленным параметрам прожиточного минимума, точнее к его части.

Например, при определении зарплаты прокурорам в расчет берут "замороженный" прожиточный минимум в 1600 грн (в то время как для трудоспособных он составляет 3028 грн).

А вот целый "прожиточный минимум" в 3028 грн используют при расчете зарплат работников НАБУ и НАЗК (зарплата определяется как некое число этих минимумов).

Например, в соответствие с Законом про прокуратуру должностной оклад прокурора окружной прокуратуры составляет 25 прожиточных минимумов для трудоспособных лиц, но с учетом "замороженной" величины.

То есть: 25 х 1600 = 40 000 грн.

Если взять полный прожиточный минимум в 3028 грн, то прокуроры получали бы: 75 700 грн в месяц.

В тоже время, в САП должностной оклад прокурора составляет 109 008 грн, а руководитель структурного подразделения НАБУ - 36 прожиточных минимумов, но без "заморозки" на уровне 1600 грн, а по полной величине, то есть упомянутые: 36 х 3028 = 109 008 грн.

На мой взгляд, все эти "танцы с бубном" во время войны вокруг прожиточного минимума - от лукавого.

Для условий мирного времени - возможно.

Для должностных окладов в государственных органах во время войны необходимо ввести ограничитель на уровне денежного довольствия рядового/офицера ЗСУ, мобилизованного и находящегося в тылу.

Для этого, необходимо ввести понятие "гражданской мобилизации" - работа в органах государственной власти должна приравниваться к мобилизации в гражданские структуры власти на период войны».

Шрам

03 Nov, 17:55


«Часто війна ослаблює уряд і підриває його легітимність, створюючи можливість для величезних політичних і соціальних змін. Перемога здатна гарантувати режимові владу, а затяжні війни на виснаження можуть її позбавити. Іноді зміни мають суто політичний характер — замість одного правителя зʼявляється інший, — але часто вони значно фундаментальніші.

Війна фокусує нашу увагу, і робила вона це протягом усієї історії людства, подобається це нам чи ні
».

М. Макміллан. Війна. Як конфлікти формували нас.

Шрам

03 Nov, 13:20


«Війна формує історію людства, соціальні та політичні інститути, цінності та ідеї. Мова, публічний простір, приватні спогади й найбільші культурні надбання відображають, як війни змінювали світ раніше і продовжують робити це зараз.

Маргарет Макміллан досліджує, як війна трансформує людське суспільство, а зміни в політичних устроях та ідеологіях впливають на те, як і чому ми воюємо.

Коли вперше почалася війна? Чому вона — найорганізованіший вид людської діяльності? Чи прирекла нас людська природа завжди воювати одні з одними? Чи завжди вдається контролювати війну?»

Шрам

03 Nov, 07:46


«Не те щоб агресії не існувало в інших суспільствах. Як засвідчують численні приклади з усіх інших континентів, будь-яке завоювання може принести багато смертей і страждань. Але після періодів вибухоподібної експансії в Азії та Північній Африці (на кшталт неймовірних перших десятиліть поширення ісламу чи доби монгольських завоювань) завше йшли тривалі періоди стабільності, миру й процвітання. Частота й періодичність бойових дій в Європі були геть інакшими, ніж в інших частинах світу: щойно закінчувався один конфлікт, спалахував інший. Конкуренція була жорстокою і неослабною. У цьому сенсі фундаментальні праці на кшталт «Левіафана» Томаса Гоббса були принципово важливими для пояснення злету Заходу. Лише європейський автор міг зробити висновок, що природний стан людини — війна всіх проти всіх, і лише європейський автор міг при цьому мати рацію».

Пітер Франкопан. Великі шовкові шляхи. Нова історія світу.

Шрам

02 Nov, 18:17


«Для багатьох людей Тадж-Махал — найбільш романтична памʼятка в світі — неймовірний вияв любові чоловіка до дружини. Але також він є свідченням ще дечого — глобалізованої міжнародної торгівлі, яка принесла таке багатство могольському правителю, що він зміг задумати настільки неймовірну річ для своєї улюбленої дружини. Його спроможність успішно завершити цей проєкт завдячує глибинним світовим зрушенням, бо тріумф Європи й Індії став реальністю за рахунок Америки.

Надмірна демонстрація скорботи Шаха Джагана за померлою дружиною має прямий звʼязок з тим, що було сказано незадовго до цього на іншому боці земної кулі. Імперія Мая також процвітала до приходу європейців. «Не було тоді хвороби, не боліли в них кістки, не було в них лихоманки й віспи, не пекло тоді в них у грудях, не мали вони сухот. Тоді саме людське буття було впорядкованим. Але все стало інакшим через прибуття сюди чужоземців. Ганебні речі принесли вони із собою», — так писав один автор невдовзі після тих подій. Вивезене з Америки золото й срібло потрапило до Азії. Саме цей перерозподіл багатства уможливив будівництво Тадж-Махалу. Була в цьому своєрідна іронія: одна з найславніших памʼяток Індії була результатом страждань «індіанців» на іншому кінці світу».


Пітер Франкопан. Великі шовкові шляхи. Нова історія світу.

Шрам

02 Nov, 15:54


і накінець, для повноти картини, фото з результатами роботи НАБУ від дня початку його діяльності, тобто з 4 грудня 2015 року, і до сьогодні.

Шрам

02 Nov, 15:42


для кращого розуміння попереднього відео

на фото перелік корупційних злочинів, що віднесені до виключної підслідності НАБУ.

бо згідно із вимогами ч. 5 ст. 36 КПК розслідувати зазначені злочини іншими органом заборонено.

Шрам

02 Nov, 14:43


… покличте директора НАБУ і запитайте чи є корупція, чи не має, і ви отримаєте ту відповідь, на яку заслуговує суспільство.

Шрам

02 Nov, 13:46


Пост из 2023-го:

“За тридцать лет мы опробовали формат "трех республик":

1. Коррупционная республика с опорой на нейтралитет и многовекторность.

2. Корупционная республика с опорой на РФ.

3. Коррупционная республика с опорой на Запад.

В каждом их трех вариантов, все закончилось "эволюционным тупиком".

На мой взгляд, история неуспеха заключается в том, что нейтралитет или Запад - это все "вторичные половые признаки".

А первична - коррупция.

Примечательно, что пока так и не было попыток построить у нас честное государство с опорой на самих себя…”

(с) Алексей Кущ, 02.11.23

Шрам

01 Nov, 12:15


звичайно ж треба ) тільки підкажіть, хто приймає ставки на те, коли її хакнуть.

моя на те, що до офіційного запуску.

Шрам

31 Oct, 19:12


вибачаюсь, але чому на вакантну посаду Генпрокурора не обговорюються ці доброчесні та незалежні професіонали?!

західні партнери та громадський сектор точно будуть задоволені, серед народних депутатів знайдуть підтримку, НАБУ/САП допомагатимуть … суцільні перемоги.

Шрам

31 Oct, 14:55


БЕБ вже наконтролювали … час розширювати горизонти ))

Шрам

31 Oct, 13:17


Директор НАБУ С. Кривонос:

Стосовно суддів Великої палати, на цьому етапі, крім того, що в голови ВС знайшли конверти з прізвищами, а в низки суддів — гроші, доказів для пред’явлення підозр наразі недостатньо. І про це слід говорити прямо”.

ок, але як тоді оцінювати все те, що Вами було оголошено на брифінгу з нагоди затримання голови ВС Князєва в травні минулого року?

може варто і про це поговорити прямо?

Шрам

31 Oct, 11:52


реєстр недоторканних створити.

не дякуйте )

Шрам

31 Oct, 11:07


згоден, час закінчувати всю цю … шизофренію.

шановні народны обранці! чекаємо від вас Закон про те, що приймати участь у формуванні органів державної влади в незалежній та суверенній Україні мають право виключно ті, доброчесність та дієздатність кого перевірена міжнародними/іноземними експертами, про що внесені відомості у Єдиний державний реєстр доброчесності.

до речі, паспорт громадянина теж можна замінювати витягом з такого реєстру або навіть довідкою про доброчесніть.

не затягуйте!

Шрам

31 Oct, 10:28


«Запровадити прозорі та засновані на заслугах процедури відбору та призначення на керівні посади в центральних та регіональних офісах Національної поліції та Державного бюро розслідувань (ДБР) із залученням незалежних експертів» .

🤷🏻‍♂️

Шрам

31 Oct, 07:00


Я. Железняк: у нас податкова отримує мільйонні надходження від сервісу OnlyFans. Тому, коли ми говоримо, що це заборонено і водночас просимо заплатити за це податки, це називається “шизофренія”.

Ні, Ярославе Івановичу, шизофренія це розповідати, що:

1) у нас створений професійний, незалежний, доброчесний та ефективний антикор;

2) громадянське суспільство це купка заробітчан, пройдисвітів та горлопанів, що існують на іноземні гранти;

3) іноземні/міжнародні експерти з вирішальним правом голосу в конкурсних/кадрових та інших комісія є запорукою успішності реформ (антикорупційної, судової, прокуратури, Конституційного суду, БЕБ, митниці, Рахункової палати і т.д.).

Шрам

30 Oct, 14:04


ті, хто у складі кадрових комісії Генпрокуратури від імені міжнародних та неурядових організацій перевіряли доброчесність прокурорів під час реформи ім. Рябошапки в 2019-2020 р.р., сьогодні будуть вирішувати, кого з прокурорів варто включати у кадровий резерв на заміщення керівних посад.

без коментарів 🤦🏻‍♂️

Шрам

30 Oct, 11:13


тут з’явилося одне питання:

як бути з тим, що нормативно-правові акти, які мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації, а у разі порушення таких вимог вважаються такими, що не набрали чинності, і не можуть бути застосовані?

https://t.me/shrammoleg/4482

Шрам

30 Oct, 06:35


На сайті ОГП оприлюднено Порядок організації та забезпечення досудового розслідування злочинів, у результаті вчинення яких одержано майно (доходи), затверджений спільним Наказом ОГП, МВС, СБУ, ДБР, НАБУ, БЕБ від 28.10.2024 року № 254/724/520/401/177/185.

Як зазначається, цей Порядок розроблено з метою забезпечення слідчими та прокурорами під час розслідування злочинів, у результаті вчинення яких одержано майно (доходи), повноти кримінально-правової кваліфікації, зокрема на виконання Україною зобов’язань щодо боротьби з легалізацією (відмиванням) коштів, які викладені в Угоді про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, тридцятої Рекомендації Групи з розробки фінансових заходів боротьби з відмивання грошей (FATF), та положень кримінального, кримінального процесуального законодавства, Законів України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», «Про прокуратуру», «Про Бюро економічної безпеки України», «Про Національну поліцію», «Про Службу безпеки України», «Про Державне бюро розслідувань», «Про Національне антикорупційне бюро України» та іншого законодавства України.

Посилання - https://www.gp.gov.ua/ua/posts/inshi-organizacijno-rozporyadchi-dokumenti-2024-roku

Шрам

30 Oct, 05:46


«Новий світанок поставив Європу по центру сцени, огорнув її золотавим світлом і поблагословив цілою низкою золотих діб. Її злет, однак, викликав жахливі страждання в нововідкритих землях. Величні собори, чудові витвори мистецтва й покращення рівня життя після XVI століття — всі ці явища мали свою ціну. Її заплатили люди, що жили за океанами, бо європейці вміли не лише відкривати світ, але й панувати над ним. Робили вони це завдяки постійному розвитку військових і мореплавних технологій, який давав незаперечну перевагу над народами, з якими вони вступали в контакт. Доба імперій і злет Заходу постали завдяки здатності вчиняти насильство у великих масштабах.

Просвітництво й Доба Розуму, рух до демократії, громадянських свобод й прав людини — все це не було результатом впливу невидимого звʼязку стародавніх Афін чи якимось природним станом справ у Європі. Ні, все це були плоди політичних, військових й економічних успіхів на віддалених континентах».

Шрам

29 Oct, 17:55


Офіс Генпрокурора: «За даними слідства, підозрюваний вимагав та одержав від адвоката неправомірну вигоду за непритягнення її клієнта до адміністративної відповідальності за порушення правил військового обліку, а також за подальшу постановку його на військовий облік. Таким чином клієнт адвоката міг уникнути мобілізації. Сума неправомірної вигоди становила 25 тис грн та 4 тис доларів США».

Можливо чогось не розумію, але як відбувалося "документування" з огляду на встановлену у ч. 2 ст. 275 КПК України та п. 8 ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» заборону залучати адвокатів до конфіденційного співробітництва під час проведення оперативно-розшукових заходів чи слідчих дій, якщо таке співробітництво буде пов’язане або може призвести до розкриття адвокатської таємниці?!

Шрам

27 Oct, 17:32


— Представь, что у нас нет коррупции
— Да ты что, уже и коррупцию просрали?!

Шрам

27 Oct, 09:11


зупиніться, будь-ласка

Шрам

26 Oct, 07:17


думки чи, точніше, питання вихідного дня

де голоси всіх тих реформаторів органів прокуратури 2019-2020 р.р., голів та членів кадрових комісії, половина з яких делеговані нашими західними «партнерами», в захист сьогоднішньої прокуратури та прокурорів, які в 2019-2020 пройшли всі жорнова перевірок рівня знань, IQ, а головне, доброчесності?!

чому усі вони сьогодні публічно не захищають результати проведеної ними «реформи» прокуратури та атестації усіх прокурорів?!

куди всі ті, вибачте, бл...і, які фактично знищили прокуратуру, поховалися?!

Шрам

25 Oct, 17:15


Генеральний прокурор А. Костін:

«П’ять керівників обласних прокуратур та керівник однієї зі спеціалізованих прокуратур у сфері оборони написали заяви про звільнення з посад. Це керівники Запорізької, Рівненської, Тернопільської, Харківської, Черкаської обласних прокуратур та спеціалізованої прокуратури у сфері оборони Південного регіону.

Всі вони отримували підвищені пенсії у зв’язку з вислугою років, призначені за рішенням суду».

Деталі - https://t.me/pgo_gov_ua/26894

Шрам

25 Oct, 10:06


Д. Гетманцев сьогодні в ТГ:

«ДПС за два дні підняла всі матеріали щодо осіб з керівництва, в тому числі регіонального, що оформились інвалідами після 24.02.22 року.
Таких чоловіків загалом виявилось 17. Одна особа з інвалідністю отримала її внаслідок поранення на фронті. 15 осіб прийняли вольове та чесне рішення залишити службу.
Однак, один діяч вирішив цього не робити в надії на звʼязки з «кимось у владі».

«Питання закрите.
Вольове рішення прийняли 16 осіб.
Очікуємо аналогічної інформації від інших органів з відання Комітету: ДМСУ, БЕБ, Держфінмон, і….так КРАІЛ і НКЦПФР.
Відповідні запити направлені».


що суспільству скажуть інші органи державної влади та їх керівники, що скажуть прокурори, в першу чергу Хмельницької та Черкаської областей?

що заважає оперативно та швидко вирішити питання за зразком ДПС?!

невже ваша відповідь «а ви докажіть»?!

Шрам

25 Oct, 07:10


вибачайте, а що перешкоджає НАБУ розслідувати корупційні злочини щодо багатьох інших суб’єктів, віднесених до їх виключної компетенції в силу вимог ст. 216 ч. 5 ст 36 ч. 5 КПК України?

що заважає НАБУ розслідувати корупційні злочини, які становлять загрозу національній безпеці нашої держави, а за час існування НАБУ рівень такої загрози не зменшується, не залишається на тому ж рівні, а тільки збільшується щороку і щодня?

що заважає НАБУ розслідувати корупційні злочини у розумні, адекватні строки, наприклад за 2, 4, 6 місяців, а не за 2, 4, 6 років?

можу продовжувати … )

Шрам

24 Oct, 14:51


якщо людина так серйозно налаштована, то може спробувати його на посаду Генпрокурора?!

яка різниця який закон, чи то мовний, чи кримінальний процесуальний, чи будь-який інший, чи хоч Конституція, головне, щоб виконувалися, щоб був суворий контроль.

Шрам

24 Oct, 14:03


«Толерантність була характерною рисою суспільства, впевненого в собі й власній ідентичності».

Пітер Франкопан. Великі шовкові шляхи. Нова історія світу.

Шрам

23 Oct, 17:09


Офіс Генпрокурора про кількість прокурорів, що мають статус осіб з інвалідністю

Деталі - https://t.me/pgo_gov_ua/26838

Шрам

23 Oct, 08:31


влучна оцінка результатів реформи )

«Реформовані прокурори довели до відставки чергового Генерального прокурора...нічого святого у людей...»

Шрам

23 Oct, 06:34


було б добре, аби новий Генеральний прокурор якнайшвидше ініціював не лише проведення аудиту діяльності САП, але й зʼясував, чи виконані в ОГП вимоги ст. 56 Закону України «Про запобігання корупції» та відповідної Постанови КМУ відносно його заступника - керівника САП О. Клименка про проведення спеціального перевірки.

нагадаю, що після початку збройної агресії рф в лютому 2022 проведення спецперевірок було зупинено і відновили їх, в. т.ч. і щодо тих, хто був призначений на посади без таких, лише восени 2023.

при цьому, спецперевірка щодо Клименка як кандидата в САП, яка була проведена в 2021 на початкових етапах конкурсу та задовго до визначення його переможцем, в силу вимог законодавства на час призначення на посаду, тобто станом на липень 2022, була недійсна.

чи може це не варта уваги формальність, як, наприклад, перебування на посаді директора НАБУ, заступника голови НАЗК та заступника керівника АОЗ МО особи, внесеної до реєстру корупціонерів?!

Шрам

22 Oct, 18:08


цікава стаття

потребує офіційних відповідей

https://www.epravda.com.ua/weeklycharts/2024/10/22/720853/

Шрам

22 Oct, 17:14


хотів давно написати і в продовження до попереднього посту

в червні 23-го на засіданні ВРП, коли розглядалося питання відсторонення від здійснення правосуддя судді Тандира, останній на пряме питання про те, хто був за кермом авто, замість прямої відповіді заявив, що готовий понести відповідальність, якщо буде доведена його вина.

його відповідь іншими словами по суті звучить так: а ви докажіть!

і це вже було після того, як він для перевірки стану спʼяніння замість сечі «здав» воду.

до чого це.

шановні правоохоронці, прокурори!

не будьте «тандирами», особливо коли вас ловлять на гарячому, на очевидному.

якщо вже надягли погони, дали присягу, майте хочаб краплю честі та совісті.

Шрам

22 Oct, 15:43


якщо Генеральний прокурор за результатами рішення РНБО подав у відставку,

то чого чекають всі ті прокурори та керівники прокуратур усіх рівнів, завдяки яким прокуратуру як інституцію опустили нижче дна?

Шрам

22 Oct, 15:23


Рішення РНБО:

Рекомендувати ОГП, СБУ, ДБР, НПУ, НАБУ прозвітувати у місячний строк про вжиті заходи реагування щодо виявлення, розслідування та протидії корупційним й іншим кримінальним правопорушенням під час встановлення інвалідності посадовим особам державних органів. За результатами проведеної роботи запропонувати відповідні кадрові та організаційні рішення.

КМУ забезпечити:

утворення Міністерством охорони здоров’я України разом з ДБР, СБУ, НПУ, обласними, Київською міською військовими адміністраціями у тижневий строк робочих груп із перевірки рішень МСЕК щодо встановлення інвалідності посадовим особам відповідних державних органів;

у тримісячний строк доповідь про результати перевірки робочими групами обґрунтованості рішень МСЕК щодо встановлення інвалідності посадовим особам державних органів, у разі виявлення фактів необґрунтованого прийняття таких рішень – ініціювання їх перегляду в установленому порядку та інформування за наявності підстав правоохоронних органів, а також інших уповноважених органів для вжиття ними відповідних заходів реагування;

розроблення та внесення на розгляд Верховної Ради України разом із Офісом Генерального прокурора невідкладно законопроєкту щодо унормування порядку нарахування заробітних плат і пенсій працівникам органів прокуратури України, а також закріплення відповідних соціальних гарантій для осіб, які мають інвалідність, для роботи в органах прокуратури України; проведення повторних перевірок рішень медико-соціальних експертних комісій, на підставі яких прокурорам встановлено інвалідність.

Повний текст рішення - https://www.president.gov.ua/documents/7322024-52569

Шрам

22 Oct, 14:13


Генеральний прокурор А. Костін: «Я вдячний Президенту України та Верховній Раді України за довіру. Але в даній ситуації вважаю правильним заявити про звільнення з посади Генерального прокурора».

Шрам

22 Oct, 14:09


"Володимир Зеленський заявив, що має бути політична відповідальність Генерального прокурора за ситуацію в органах прокуратури України".

Шрам

22 Oct, 13:50


з огляду на те, що керівник САП О. Климено був призначений на посаду 29.07.2022, а відповідно до ч. 10 ст. 8-1 Закону «Про прокуратуру» кожні два роки, але не частіше двох разів упродовж визначеного цим Законом строку повноважень керівника САП (який складає 5 років), проводиться зовнішня незалежна оцінка (аудит) ефективності діяльності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури,

питання:

коли можна очікувати на зовнішній незалежний аудит діяльності САП, бо з часу призначення керівника САП О. Клименка пройшло вже більше 2-х років?

якщо зауважите, що положення про аудит САП внесені до Закону лише в грудні 2023, а тому і аудит не раніше грудня 2025, то є відповідь: питання зворотної дії Закону в даному випадку недоречне, особливо враховуючи законодавчу практику ВР, а тим більше Клименко і сам наполягав на таких законодавчих змінах, а тому він буде двома руками за якнайшвидше його проведення.

за процедурою, зовнішніх аудиторів у кількості 3-х шт. призначає Генеральний прокурор на підставі пропозицій міжнародних та іноземних організацій, які відповідно до міжнародних або міждержавних угод надають Україні міжнародну технічну допомогу у сфері запобігання і протидії корупції.

думаю, цілком логічно і правильно для більшої ефективності аудит САП провести паралельно з аудитом НАБУ.

Шрам

22 Oct, 12:59


До речі, ще 21.09.2024 закінчилися повноваження у останнього члена кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів.

Відповідно, розгляд питань добору на посади прокурорів та дисциплінарної відповідальності прокурорів заблоковані до формування нового складу цієї Комісії.

Згідно Закону до складу цієї Комісії входять 11 членів, з яких:

1) 5 прокурорів призначає всеукраїнська конференція прокурорів;
2) 2 особи (вчених) призначає з’їзд представників юридичних вищих навчальних закладів та наукових установ (вже визначені 24.09);
3) 1 особу (адвоката) призначає з’їзд адвокатів України;
4) 3 особи призначає Уповноважений ВР з прав людини за погодженням з правоохоронним Комітетом ВР.

Комісія є повноважною за умови призначення до її складу не менше 9-ти членів.

Питання: чому і ким вчасно не забезпечене формування нового складу КДПК? Хто має нести за це відповідальність?



Власна думка: враховуючи практику розгляду КДКП дисциплінарних скарг щодо прокурорів, її краще взагалі ліквідувати, а питання дисциплінарної відповідальності, як і добору прокурорыв, повернути безпосередньо суб’єктам призначення, які і мають нести пряму відповідальність за своїх підлеглих та результати їх роботи.

Шрам

22 Oct, 09:59


кому цікаво, пресреліз незалежних аудиторів НАБУ від 14.10.24 за результатами першого візиту в Україну

мені найбільше сподобалось про «наступними кроками Комісії є розробка та затвердження критеріїв і методики проведення незалежного оцінювання та проведення інтенсивної роботи з аудиту. В рамках аудиту заплановані нові робочі візити» )

Шрам

22 Oct, 09:36


Із меморандуму з МВФ про аудит НАБУ:

«Після консультації з персоналом МВФ буде опубліковано технічне завдання, критерії та методологію, затверджені комісією для проведення зовнішнього аудиту. На основі аналізу, проведеного аудиторами, аудиторський звіт міститиме чіткі, аргументовані та доказові висновки, а також пріоритетні рекомендації щодо ефективності НАБУ та його операційної та інституційної незалежності».

У зв’язку з цим питання.

Якщо аудит НАБУ незалежний, як про це вказано в Законі, то незалежний від кого: 1) від держави, 2) від сформованих народом прямо чи опосередковано органів влади, 3) від самих громадян, 4) від західних партнерів, 5) від МВФ?

Нагадаю, що звільнити директора НАБУ за неналежну роботу можна виключно у випадку, коли такою його визнає зазначений «незалежний» аудит.

Шрам

21 Oct, 19:05


В. Зеленський: «Сьогодні провели необхідні підготовчі наради перед РНБО. Багато нових деталей. На жаль, сотні епізодів порушень на різному рівні через нечесну роботу МСЕК. Будуть і системне, і кадрове, і процесуальне реагування».

Шрам

21 Oct, 14:10


* https://index.minfin.com.ua/ua/reference/people/2023/

** https://ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/2023/zb/10/zb_szn_2022.pdf

Шрам

21 Oct, 12:14


Дані Пенсійного фонду про пенсіонерів за ЗУ «Про прокуратуру»

(Рік - чисельність облікованих пенсіонерів / з них за інвалідністю (1 + 2 групи)

01.01.2018 – 5755 / 187
01.01.2019 – 5752 / 242
01.01.2020 – 5904 / 333
01.01.2021 – 6171 / 420
01.01.2022 – 5757 / 463
01.01.2023 – 5979 / 523
01.01.2024 – 5851 / 525


*Джерело – «Звіт про чисельність пенсіонерів і суми призначених місячних пенсій», форма 6-ПФ

Шрам

20 Oct, 18:39


після сьогоднішньої вечірньої заяви та оцінки Президента вже мала б зʼявитися чимале стопка заяв про звільнення за власним бажанням.

в т.ч. і від Генерального прокурора.

поправте, якщо помиляюсь.

Шрам

20 Oct, 18:06


дуже вибачаюсь, а без міжнародних експертів в цьому питанні точно ніяк?!

ні, це не сором. це повний …🤦🏻‍♂️

Шрам

20 Oct, 17:53


В. Зеленський: «Те, що відбувається з МСЕК – медико-соціальними експертними комісіями – та нахабством людей, зокрема прокурорів, які скористалися своїми зв’язками із МСЕК та пооформлювали собі фальшиві інвалідності. Я чекаю від правоохоронців, зокрема передусім СБУ, ДБР, Офісу Генпрокурора, відповідних швидких жорстких рішень. Призначив РНБО».

Шрам

20 Oct, 15:31


«Разом із тим, попри все викликане нею жахіття, чума виявилася каталізатором глибинних суспільних й економічних змін, які не те що не свідчили про смерть Європи, а, навпаки, допомогли в її становленні. Така трансформація була важливою основою піднесення й тріумфу Заходу. Це здійснилося в кілька етапів. Спочатку відбулася повна реконфігурація функціонування соціальних структур. Довготривале зменшення чисельності населення після Чорної смерті призвело до різкого зростання заробітної плати через збільшення вартості праці.

До того, як на початку 1350-х років чума пішла на спад, померло так багато людей, що в одному джерелі згадувалося про «нестачу слуг, майстрів та сільськогосподарських працівників і чорноробів». Це давало значну перевагу в переговорах тим, хто раніше був внизу соціально-економічного спектру. Деякі буквально «вернули носи від роботи, тож їх ледь можна було переконати служити достойникам, хіба тільки за потрійну платню». Це навряд чи було перебільшення: емпіричні дані свідчать, що в десятиліття після Чорної смерті міські зарплати різко зросли».


Пітер Франкопан. Великі шовкові шляхи. Нова історія світу.

Шрам

20 Oct, 08:51


Сьогодні в Молдові на референдумі громадяни вирішують, «чи слід закріпити в конституції країни мету про вступ до ЄС».

дивина якась… наші сусіди схоже взагалі не розуміються в тих конституціях, суверенітетах, єсах, натах та ін. високих матеріях…

Шрам

20 Oct, 07:31


О «здобутках» команды реформаторов ГПУ

7 декабря ШААС частично удовлетворил иск В. Чумака и обязал ПФ провести перерасчет и выплату ему без ограничения пенсии из расчета 83 % размера денежного довольствия, установленного по должности Зам. Генпрокурора - Главного военного прокурора согласно Справки о размере денежного довольствия №18-291зп от 29.12.2019 ГПУ.

Да, той самой справки, ради которой эксГенпрокурор Рябошапка в декабре 2019:

1) сначала уволил Чумака с должности заместителя Генпрокурора, которую он занимал как гражданское лицо;
2) затем назначил Чумака заместителем Генпрокурора – Главным военным прокурором как военнослужащего;
3) после чего через 16 дней уволил Чумака с должности как военнослужащего и снова назначил на должность как гражданское лицо.

А главное, ради чего все это затевалось и делалось - перед увольнением с должности как военнослужащего Чумак получил ту саму вышеуказанную справку №18-291зп от 29.12.2019, с которой в последующем пошел в ПФ, а затем и в суд.

Напомню, что во всех этих манипуляциях есть важный момент.

Согласно Закона «О прокуратуре» они могли иметь место, но только до 25.09.2019, т.к. была исключена ч. 4 ст. 27 этого Закона «О прокуратуре», позволяющая военными прокурорами назначать граждане из числа офицеров, проходящих военную службу или находящихся в запасе и имеющие высшее юридическое образование, при условии заключения ими контракта о прохождении службы лиц офицерского состава в военной прокуратуре).

Следовательно, можно утверждать об очевидном использовании Рябошапкой своего служебного положения Генпрокурора вопреки интересов службы и прямом нарушении Закона в интересах Чумака с целью искусственного создания условий для получения последним неправомерной выгоды в виде повышенной пенсии.

В связи с этим 2 вопроса:

1) что и когда нам наконец-то скажет следствие и прокуроры, которые расследуют эту историю с ноября прошлого года?

2) пойдет ли В. Чумак в кассацию, поскольку он просил 88%, а суд удовлетворил 83%?

Предыдущие посты об этой истории: https://t.me/shrammoleg/995, https://t.me/shrammoleg/998, https://t.me/shrammoleg/1003, https://t.me/shrammoleg/1034, https://t.me/shrammoleg/1036

Шрам

19 Oct, 16:55


чи не бажає цей «законник» та «моральний авторитет», який:

1) діючи умисно та за попередньою змовою з в.о. керівника НАЗК, всупереч вимогам Закону «Про запобігання корупції» звільнив від обовʼязку декларування делегованих західними «партнерами» членів кадрових комісій прокуратури;

2) діючи умисно та за попередньою змовою з іноземними субʼєктами, всупереч вимогам Конституції України, допустив до матеріалів атестації прокурорів та слідчих прокуратури ГПУ невідомих осіб;

3) діючи умисно та в інтересах голови кадрової комісії - свого заступника призначив останнього на два тижні на неіснуючу посаду головного військового прокурора заради отримання тим можливості вимагати збільшення йому розміру пенсії;

4) діючи умисно та за попередньою змовою з главами кадрових комісій ГПУ, знищив матеріали атестації прокурорів та слідчих ГПУ,

відшкодувати державі заподіяну ним та іншими його співучасниками шкоду хочаб в розмірі декілька сотень мільйонів грн в результаті незаконного звільнення прокурорів та слідчих прокуратури, що встановлено рішеннями судів, які давно набрали законної сили?

і це для початку.

Шрам

19 Oct, 12:29


для памʼяті )

2,163

subscribers

1,811

photos

86

videos