Kito San news @kito_news Channel on Telegram

Kito San news

@kito_news


Паблік про те що мені цікаво, тобто про науку, фантастику та програмування. Але зараз війна, я в армії, тому й пишу про війну.

Назва каналу - похідна від позивного.

Kito San News (Ukrainian)

Kito San News - це паблік, який присвячений науковим відкриттям, фантастиці та програмуванню. Однак, в наш час війни, автор перебуває на службі в армії, тому основна тематика каналу зараз - це воєнні події. Він ділиться цікавими новинами, аналітикою та своїм баченням ситуації з фронту. Назва каналу "Kito San News" походить від позивного автора. Приєднуйтеся до нашого каналу, щоб бути в курсі останніх подій з різних сфер життя, а також отримувати цікаву інформацію від людини, яка перебуває в центрі подій.

Kito San news

13 Jan, 16:40


Це, пацани, тільки початок. Далі буде гірше. На жаль, все дуже прогнозовано і призведе до дуже серйозних проблем у суспільстві в недалекому майбутньому.
Це якщо все піде за відносно нормальним сценарієм і ми не проєбем війну повністю. Тоді буде ще гірше.

Kito San news

13 Jan, 16:14


Еееее.. тобто прифронтове місто, частина території, що заявлена пуйлом як росія, кожен день під ударами, але ціни ростуть?

Що не так з цією країною?

Згадав як два місяці тому шукали житло в Запо і нам відмовились здати квартиру в центрі, то вони здадуть тільки сім'ї з маленькою дитиною і котиком. Запоріжжя - це центр туризму для дітей і котиків )

Kito San news

12 Jan, 20:09


Те що я кажу весь час вже рік. Не дрони, не Ф-16, ні будь яка інша вундервафля не виграють війну. Лише злагоджена робота всіх компонентів бою з грамотним командиром працює. Але основою завжди буде стійка і навчена піхота. Ті що приймають удар першими. Без них не буде нічого.

Пацани на відео нижче - леви. Велика їм повага.

Kito San news

12 Jan, 20:09


Це був найвідповідальніший та самий важкий бій для підрозділу. Сили противника переважали в десятки разів. Усі організми підрозділу 🇺🇦UA_REG працювали на знищення противника та збереження життя кожного бійця групи. Восьмигодинний бій показав наявність головної ознаки воїна - МУЖНІСТЬ, та наскільки високий рівень підготовки усього підрозділу. Сюжет фільму "300 спартанців" нервово курить збоку) Жоден боєць підрозділу не постраждав.

#ua_reg

Kito San news

12 Jan, 15:28


А давайте ще якось принизимо добровольців і тих хто тягне лямку з 22 року?

Пропоную ініціативу. Створити спеціальний фонд допомоги тим хто повертається з закордону, або знаходиться в СЗЧ. Наповнюватися фонд буде за рахунок відрахувань з бойових виплат. Процентів 50, я думаю. Бо нахрена гроші дебілам, вони все одно їх на снарягу переводять.

Kito San news

12 Jan, 14:25


Ні, блядь! Це свідчить зовсім не про це! Це свідчить про те, що вони значно підвищили свою оперативну майстерність. Або по простому - вони зараз воюють краще ніж ми.

Kito San news

11 Jan, 06:52


О, супер новина! Зараз піде по інтернету. Крадуть! Корупція! Ааааа!

Поясню що це значить насправді. Будь який чих має бути підтверджений так званими бойовими документами, де все вказано з точністю до хвилин і метрів. «Військовослужбовець Кожумяка о 03:23 почав переміщення з позиції … координати на позицію … координата, рух закінчив о …» І так абсолютно на все. Саме ці документи є підставою для виплати бойових, які фактично виплачується тільки на лінії зіткнення. Хоча часто буває, що на другій лінії ще більш небезпечно. Ну і звичайно ці документи важко вести в умовах інтенсивних бойових дій. За той же 22 рік їх взагалі ніхто толком не вів.

А от зараз до частин почати масово приїжджати аудити і всіх єбать. Багато де бойові офіцери сидять днями і строчать всю цю діч за минулий рік, бо інакше покарання. Очевидно ж, що війну ми виграли і саме час зайнятися документами.

Звичайно напевно десь є липові бойові, приписки і все таке. Мабуть. Але я нічого про це не знаю, в моєму світі їх нема. А те що я написав вище є.

Kito San news

11 Jan, 00:42


Ниттям підарів в їх пабліках задоволений. Можем павтаріть.

Kito San news

10 Jan, 22:33


Майже готова моя нова машинка, ура ура. А то третій рік катаюсь на власній і вона трохи втомилась.

Kito San news

10 Jan, 16:17


З СЗЧ У ГУР МО KRAKEN: ШАНС ПОЧАТИ НОВУ СТОРІНКУ

Якщо ви опинилися у статусі СЗЧ — це не вирок. Ми знаємо - в житті можуть бути різні обставини і розуміємо чому так відбувається.
Тепер у вас є можливість стати частиною спецпідрозділу, в якому людина - найвища цінність.

Ми створюємо найкращі умови, щоб допомогти вам повернутися до строю та реалізувати свій потенціал:

-надаємо юридичну підтримку для легалізації вашого статусу.
-пропонуємо найкращі умови служби в нашому підрозділі.
-забезпечуємо професійну підготовку, сучасне спорядження та гідне фінансове забезпечення.

Ми не засуджуємо, а даємо шанс. Разом з нами ви зможете показати свої найкращі якості, працюючи на захист України.

Якщо ви готові почати з чистого аркуша та стати частиною легендарної команди — заповнюйте анкету!

https://forms.gle/tcnwn9V1TWbhiPuf8

Або телефонуйте: 0800352727

Kito San news

10 Jan, 16:17


Отвєчаю, це чисто нормальні пацани. До них можна йти. В Кракені важко, битися доведеться по справжньому, але там дбають про людей. Там люди не мʼясо, а брати. А Чілі сам виходить в поле.

Kito San news

10 Jan, 09:32


Постійно підіймається питання "в ЗСУ 1 мільйон народу, у кацапів на території України 600 тисяч, навіщо мобілізація, ааааа, геноцид, хай син порошенко служить..."

Поясню для дітей природи.
Один мільйон - це загальна чисельність Сил Оборони України.

Сюди входять:
- Частини що стоять вздовж кордонів на відносно спокійних ділянках (наприклад кордон з Білоруссю).
- Частини ПВО, що захищають ваші міста.
- Транспорт-логістика-ремонт-заправка.
- Діловоди-персонал-бухгалтери, і не кажіть що це не треба. Всіх розумних запрошую до нас на позицію саме діловода, бо вже майже рік не можемо знайти людей.
- Медики.
- Навчальні центри.
- Може для когось це новина, але пацани в госпіталях, навіть покалічені, теж в армії. Бо так вони отримують лікування та грошове забезпечення. Звільнять їх після лікування. І поранених на жаль багато.
- Скажу єрєсь, але людям треба відпочивати. Хоча би інколи відходити в тил на відновлення.
- Насправді тут список буде на сто пунктів, але ідея зрозуміла і так.

На фронті, активних бійців не думаю що більше ніж 200-250 тисяч. І це нормально. Це так само як і в інших арміях світу, у нас співвідношення навіть зміщено більше до бойової частини.

Але цього катастрофічно мало щоб тримати фронт. Ну і кацапів банально більше. Бо за спиною їх 600 тисяч ще як мінімум пара мільйонів.

Дивно що треба пояснювати такі елементарні речі. І ще більш дивно, що народний депутат пиздить хуйню про "1 мільйон".

До речі, коли такий піздьож почався минулий раз, то почався "аудит і реформи". На фронт забрали трохи ПВОшників, а також розформували центр розробки і в піхоту пішли програмісти. Без сумніву, це дуже підвищило нашу боєздатність. Так переможемо!

Kito San news

07 Jan, 23:18


Хочу написати про людей, які зазвичай в тіні, про них ніколи не пишуть в новинах, вони рідко отримують нагороди, але без них війна була б неможлива.

Недавно у мене був допис про енергетики і там я написав, що нам їх видають. Багато хто тоді здивувався, типу нічого собі!
А сьогодні я заїхав на КСП і там крім їжі, вони і енергетиків лежала коробка снусів різних видів. Сам я не вживаю, але більшість пацанів так, тому це взагалі класний підгон. І ось все це у нас є завдяки одній людині, начальнику логістики, або ж S4, якщо по стандартам НАТО.
Машини завжди заправлені. Завжди є їжа: продукти, якщо готуєш сам, пайки на позиції, або горяча їжа туди де можна нормально привезти. Завжди є ніштяки, шоколад, енергоси, всяка фігня типу серветок і навіть снуси. Раз мені привезли стіки для айкоса коли я попросив.
І все це в умовах, коли штаби вище не допомагають, а скоріш заважають. Тобто людина на цій посаді має пахати як віл і демонструвати просто захмарний рівень кмітливості і підприємництва.
Уявіть собі війну без логістики. Все закінчиться за дві доби.

Коротше, Пух, ти красавчик і мощний тіп )

На жаль не в усіх підрозділах так. Але це вже питання до конкретних людей.

До речі, в арміях НАТО теж не мед. Як казали інструктори британці "Армія ніколи не дасть вам того, що ви просите. Це ваша задача, діставати все для належного виконання завдань і бути гнучкими".

Що стосується зброї та БК. Цим займається інша служба, РАО. І теж дуже важливо мати на РАО кваліфікованих, чесних і розумних фахівців. Бо від них залежить боєздатність. Про це якось напишу окремо.

Так, мене поправили що снуси дістав офіцер з МПЗ. Він теж молодець ) Але це ніяк не міняє все вище написане.

Kito San news

07 Jan, 12:47


Мій особистий рейтинг міст в яких я жив під час війни. Тобто жив я багато де, але деякі хочу виділити.

1) Харків. Харків - ван лав. Харків - мьод. Найкраще місто України для мене. Дуже подобається в усіх аспектах. Вийти пройтись по центру, випити кави, з'їсти шавуху біля Сумського ринки - майже ретрит.

2) Крам. Знаю що багатьом не загодить, але я люблю Краматорськ. Він затишний і з душею. Мені там подобається.

Ну і антирейтинг. Дуже вибачаюсь перед усіма своїми друзями, що в мене тут є, але... це Запоріжжя. Місто совка, депресії і водіїв єбланів.

Kito San news

06 Jan, 19:10


Доля кожного справжнього руцького націоналіста )

Вкрав у https://t.me/mikulichuncensored

Kito San news

06 Jan, 11:14


Кожен раз коли ми щось втрачаємо, зʼявляється купа дописів на тему «а чому там не заміновано все, ааааа». У мене зустрічне питання. А якими саме мінами, шановні? Україна взагалі то одна з країн учасниць Оттавського договору про заборону виробництва і використання протипіхотних мін. У нас їх тупо дуже мало. А от Росія договір не підписувала.

Kito San news

06 Jan, 09:53


Недавно я закінчив читати гарну книжку. Пітер Хізер "Падіння римської імперії". Рекомендую.

І серед всього іншого там є дуже цікавий момент. Поведінка імперської бюрократії, богатих землевласників, да і самих імператорів. Вони творили просто якусь унікальну хуйню. Можна навіть сказати, що імперія впала, бо її активно руйнували з середини. При тому очевидно ж, що всі ці люди хотіли чогось іншого, переслідували певні свої цілі, точно не хотіли руйнування Імперії. Але ми можемо оцінувати їх дії з історичної перспективи.
Подібна ситуація була, до речі, під час завоювання монголами Китаю. Там намісники тупо здавали провінції, щоб їх не відволікали від пияцтва і блядства. Насправді нічого нового, все це вже було. Наші дебіли ще і не найгірші. Погано тільки, що історію не знають.

Зразу відповім на "ти пишеш що не спиш, а от книжки читаєш!!! пиздиш! диванний воін!". Будь хто, хто служив знає, що в армії і особливо на війні у тебе не буде часу на себе. Але натомість буде досить багато часу, коли ти умовно не робиш ніхера. Сидиш в очікуванні, що щось станеться. "Спостерігайте!"
Можна тикать в хом'ячка, можна читати. Я читаю.

Kito San news

06 Jan, 09:30


Параллельный світ..
Ми програємо війну. І не просто якусь там війну, а війну за виживання. У держави Україна є всі шанси припинити своє існування. Як і в українців як нації. Це не рахуючи майбутніх концтаборів і геноциду.

Народні депутати: час дозволити гіпноз!

Kito San news

04 Jan, 20:52


Друзі, потрібна допомога. До мене звернувся мій друг і гарна людина.

Військова майстерня з ремонту БПЛА та іншого обладнання терміново шукає нове приміщення щоб розміститися довгостроково. З попереднього приміщення їх виселяють.
Умови: приблизно 500 кв.м. або більше, електрика, опалення, приміщення промислового або офісного типу, але бажано не ангар та не «сирий підвал», розділене на декілька кімнат, є туалети, кухня (або місце під кухню), бажано душ.
Контракт оформлюється на ЗСУ за 1 грн на місяць плюс всі комунальні. Можливо буде оплата через фонд, питання вирішується, але поки що так.

Писати @Dakar_f650

Фото публікуються з дозволу майстерні.

За репост промені добра )

Kito San news

04 Jan, 09:33


Класне інтервʼю. Погоджуюсь практично з усім. Хоча воно ж все очевидно для будь кого хто має мізки і хто в армії. Але інтерв’ю все одно раджу подивитись.

https://youtu.be/-IvJhZhvIQE?si=uvk5pBU66n2BRVsG

Kito San news

04 Jan, 07:57


В бізнесі є така штука - KPI, Key Performance Indicators. Тобто чисельні показники ефективності, вимірюючи які можна порівнювати ефективність різних підрозділів компанії, або ж як мінялась ефективність одного підрозділу в різні моменти часу. Виглядає ніби то розумно. Але водночас це дуже небезпечна річ, бо некоректне використання KPI вже зруйнувало не один бізнес. Цьому присвячено десятки книжок і досліджень, тема дуже складна.
Основні проблеми дві:
- часто вибирають показник який легко міряти, а не той що дійсно важливий;
- менеджери починають працювати над покращенням KPI, а не над бізнесом. І показники будуть рости, а бізнесу пізда. Про це окремо книги написані.

До чого це я? До того, що «подача втрат противника через Армія+, командири самі подають, без бюрократії, найкращі отримають озброєння, ура-ура» - це хуйова ідея, що призведе до нових проблем. Запитайте будь-якого нормального менеджера з корпоративного сегменту.
По друге, я не розумію навіщо воно? Ця статистика вже є! Кожен вечір підрозділ подає Підсумкове Бойове Донесення, де, в тому числі, дуже детально вказуються втрати противника. Навіщо ще один механізм?

Kito San news

03 Jan, 14:59


Просте пояснення навіщо ліплять нові бригади. Є довжина лінії зіткнення. Є норми на бригаду скільки вона має тримати в обороні. Є норми на ротації і відновлення. Просто арифметика - отримаємо необхідну кількість бригад. Не знаю вірне пояснення чи ні, сам придумав. Але це логічне пояснення без всякої зради, або корупції.

Але так НЕ працює. Бо самі норми давно застарілі. І саме це я називаю системним кризисом. Люди можуть все робити правильно і за книжкою і отримувати пизди. Бо зламана сама система.

Kito San news

03 Jan, 13:37


Пара думок з приводу "скандалу" навколо 155 бригади, що отримала західну техніку та бусифікований особовий склад і частково розбіглася, а частково була стерта на фронті за тиждень. Катастрофа, начальники дебіли - все так, ні з чим не сперечаюсь. Просто не згоден з висновками, що вже зробило суспільство. "Нові бригади - гівно, треба поповнювати старі, тоді переможемо". Так, досить дивно виглядає передача нової західної техніки хз кому, тоді як перевірені боями підрозділи воюють на корчах часів Першої світової. Але все трохи складніше чим здається. Що таке старі бригади? Це які? Просто я от знаю деякі бригади, що точно можно віднести до "старих" і навіть відомих, але рівень жопи там просто захмарний, повірьте. 155 отримала пизди і все, скандал. А там роками стирають людей і нормально.
Ну і ще можу нагадати про "нові" підрозділи, як мінімум Кракен і 3-тя ОШБР. Сформовані вже після початку війни, процентів на 70 загалі цивільними, але бойова ефективність ні в кого не викликає сумнівів. До речі, фактично не отримують західної техніки, Кракен так точно. Або ще приклад, можна мати реально топ бригаду, змінити комбрига і все летить до пекла.

Що я хочу сказати. У нас є величезна проблема - системна криза в армії. Існуючи схеми не витягують сучасну війну. Це стосується тупо всього: управління, або ж його відсутності, мобілізації, навчання. Кацапи, до речі, адаптували свою систему. Звичайно на кацапський манер, все вирішується виключно м'ясом, але пофіг, для них це працює.

І простих відповідей не буде. Не станеться дива, якщо перестати комплектувати нові бригади, а почати наповнювати старі. Як і раніше 3 ОШБР, або 92-га, або 54-та, або деякі бригади НГУ, або підрозділи активних дій ГУР МО (список неповний, але він не такий і довгий) будуть давати пизди і тримати фронт. А багато інших будуть пройобувать західну техніку.

Що робити? Тупа відповідь, але системно працювати. Знаходити, виділяти і масштабувати вдалі рішення. Визнавати свої помилки і не намагатися їх компенсувати життями. Зрозуміти нарешті, що легко не буде і срібної кулі не існує.

Kito San news

02 Jan, 14:02


Відео - повна жесть. Але це війна. І вона буває і такою.
Тут вже почалася хвиля про те що всім по три ножа, про бойові томагавки та навчання штиковому бою. Але давайте чесно, наш пацан бився гарно, дуже гарно і зламав би 9 з 10 противників. Просто попався ще кращий.
Але все одно, тренуйтесь пацани. При будь якій можливості.

Kito San news

02 Jan, 14:02


Важке відео. Але це прикре підтвердження написаного мною в цьому пості- на війні може трапитись все. Є хайп диванних експертів та інших «лідерів думок», «інфлюенсерів» хто до реальної війни не доїхав, а є реалії ближнього піхотного бою в різній місцевості.

Опис від ворога:
«Видео с нашлемной камеры украинского штурмовика, снятое в ходе боев за Трудовое.

Российский и украинский бойцы вступают в ожесточенную перестрелку на коротке, перетекшую в не менее жестокий рукопашный бой с применениеv ножей и подручных средств.

Боец родом из Якутии буквально выгрызает победу у своего оппонента. Под конец смертельно раненный солдат противника просил перестать его резать и дать умереть спокойно, также искалеченный тяжелой схваткой российский штурмовик выполняет его последнюю просьбу.»

P.S: в нашому підрозділі більш досвідчені командири зробили обовʼязковим для бійців на війні носити «вторичку»-пістолет на РПС. І як ми тоді доволі швидко це зрозуміли що це правильно, окрім ближнього бою зброя основна може заклинити у критичний момент і тд.

@ViktorovichDumaye

Kito San news

02 Jan, 03:11


Monter і Burn Fruit Energy мої фаворити серед енергосів. Видають Hell і Non Stop Military Edition, але мені вони не дуже. Тому купляю.
А у вас як?

Kito San news

31 Dec, 22:52


Ну і з Днем Народження Провідника!
Батьку, ми стараємся )

Kito San news

31 Dec, 22:06


Подивились три останні хвилини Президента, випили коли, зʼїли по пиріжку. І дали чергу з Мк19)
З Новим Роком!

Kito San news

31 Dec, 15:31


Абсолютно вірне рішення, але трохи запізно.
По факту це фіксація поточного стану речей. Я знаю мабуть десяток сержантів і солдатів, що де факто працюють на капітансько-майорських посадах, де юре залишаючись якимось номером обслуги міномету. Начальники розвідки, нач звʼязку, начальники оперативного відділ. Отримуючи весь пиздець бойової офіцерської роботи, але не отримуючи жодних бенефітів. Я сам такий.

Ті хто напишуть про «тепле місце» зразу йдуть нахуй. Я три рази вже писав рапорти, щоб повернутися на посаду згідно зі званням. Всі порвані. Насправді я розумію чому.

Kito San news

31 Dec, 11:39


Реально, це круто. Нова армія. Нові традиції. Як на мене, у них трохи перебір з пафосом, але то їх справа. Вони кров'ю заслужили право робити так як їм подобається.

Третю Штурмову максимально по поважаю.

Kito San news

31 Dec, 11:39


Пам'ятати — клянемося!

День Мертвих — унікальна традиція про вічне братерство воїнів Третьої штурмової бригади.

День, коли при вогнях смолоскипів ми згадуємо всіх полеглих на війні з ворогом побратимів. Під бригадною хоругвою бійці підрозділу вигукують позивні кожного з них, де сотні й тисячі голосів зливаються у єдиний.

Так щороку вшановуємо пам'ять про тих, з ким опліч знищували загарбників. Запалюємо дракар, і підношення полеглим братам Хорунжа служба бригади ховає під курганом памʼяті. Вони живі у наших серцях. 

«Ми будемо пам’ятати вас, знищимо ворога заради вас. Ті, хто залишиться живими, побудують кращу країну заради вас», — командир бригади, полковник Андрій Білецький.

Полеглі брати Третьої штурмової – присутні!

3ОШБр | Instagram | Facebook | YouTube | ab3.army | TikTok | Підтримай Третю штурмову🇺🇦

Kito San news

30 Dec, 15:11


Ось вам корисний канал про тактичну медицину і різні піхотні лайфхаки. Зразу скажу, що я згодний не з усім, що там написано. Але саме не згодний в плані дискусії, а не відкидаю як шкідливу хуйню. Людина знає про що пише.

https://t.me/neit_war

Kito San news

30 Dec, 08:52


Буду дуже вдячний за поширення посилання на канал або на окремі дописи. Бо треба якось набирати аудиторію)

Kito San news

30 Dec, 02:07


В продовження попередніх дописів про кризу ініціативності і відсутності кардинальних змін в армії.
Я вважаю що у цього є одна причина: армія по своїй суті - це протилежність змін.

Чому так? Задайте собі питання, навіщо потрібна армія? Яка мета її існування? Яка функція для суспільства? Ну тобто так, тупе питання. Всім зараз очевидно яка. Але війна - явище виключне, зараз у нас перша велика війна в Європі за дуже багато років. Армії існують у мирний час. І от що робить армія, коли війни нема?

Трохи по іншому. У бізнесі є дуже чіткий критерій ефективності - гроші. Людина, що заробляє гроші корисна, її треба рухати вверх, її треба стимулювати і цілувати в сраку, щоб вона заробила більше грошей. Що є таким критерієм в армії мирного часу? Да насправді немає такого критерію. Є набір якихось речей, яким має відповідати офіцер, причому майже всі вони вигадані або сто років тому, або ж у мирний час. А якщо розібратися, то основним критерієм буде вміння чітко слідувати директивам командування, не вийобуючись і не задаючи питань. Такий офіцер подобається начальству, бо він не створює проблем. Його і будуть рухати вверх. Проблемою я називаю будь які речі, що потребують від старших начальників певних зусиль. Навіть якщо це класна і розумна ідея. Але нахрена воно потрібно? І так все добре працює. У нас що, війна?
Та ось війна починається. І тут все стає по іншому. Але чи готова армія ось так взяти і змінитись за одну добу? Люди що вчились і жили десятиріччями в одній концепції, мають переформатувати себе і стати зовсім іншими. Ага, вже побігли )
Це не те щоб якась новаторська ідея. В багатьох книгах і фільмах непогано показана протиріччя між офіцером миру і офіцером війни. Людина може бути просто ідеальним офіцером у мирний час, але повним гівном на полі бою. Бо потрібні по суті абсолютно інші якості.

Що з цим робити? Розуміти проблему і продовжувати працювати, як би важко не було.

Насправді у нас все не так і погано. Як раз в цьому ми на дві голови вище кацапів. У нас є новатори навіть серед вищого командування. Є цивільні в минулому, що зараз командують великими і дуже успішними підрозділами. Або ж цивільні в минулому, що відіграють досить значну роль в своїх підрозділах. У нас є молоді і дуже талановиті офіцери, не зіпсовані армійським совком. Чого у нас немає, так це часу. Але і вибору теж немає. Тому продовжуємо маслати наскільки вистачить сил.

Kito San news

29 Dec, 22:43


Що я думаю з приводу Гордона, перемирья, щось станеться і тд. А думаю я, що це хуйня. Долю цієї війни і нашої країни буде вирішено на полі бою. Все інше - диванний піздьож.

Kito San news

29 Dec, 22:34


Побачив в обговоренні одного смішного роліка дискусію на тему штаб / робота в полі.
І там один учасник написав, що краще б він виходив на позиції, бо там відсидів свої 3-4-5 днів, тебе міняють і ти відпочиваєш. Аніж працювати місяцями 24/7 без жодного вихідного і перепочинку під постійним жорстким тиском. На що інша людина посміялась: "які 5 днів, люди сидять місяцями в ямах без ротацій і нормального постачання, пляшку води з дрона кинуть і то за щастя".
І тут я погоджусь і з першим і з другим. Але є нюанс. Люди саме тому і сидять місяцями, не мають змін, не мають логістики і евакуації, бо їх штаби гівно. Бо там де є нормальний працюючий і професійний штаб, все це буде. І логістика, і евакуація, і спостереження постійне, і вогнева підтримка. Це робота штабу. Не писати йобані бумажки для старшого начальника, щоб прикрити свою жопу під час перевірок (хоча писати доводиться, нікуди не дінешся), а забезпечувати і підтримувати своїх пацанів на землі. А інколи і вийти з ними, якщо є необхідність (ну а ще це єдиний спосіб отримати вихідний).

Kito San news

28 Dec, 14:36


В минулому дописі я писал про одну з великих проблем в армії - відсутність позитивної мотивації за ініціативу і розум. Набагато краще не відсвічувати і мовчки робити те що скажуть.

З цього витікає друга біда. Навіть якщо ти довбойоб, то будеш рости. Головне не бути зальотчиком, не бухать занадто нагло і не пиздіть на начальство. Дорости до капітана/майора - це взагалі нефіг дєлать. Тобто ще раз. Ніякі здібності не потрібні, IQ може бути як у барсука. Голове щоб людина не створювала проблеми начальству. Це не снобізм колишнього цивільного перед кадровими. Це самі кадрові кажуть, бо вони так само страждають від системи.

І це не виправити заміною генералів і навіть Головкома. Так працює сама система.

Kito San news

26 Dec, 23:13


Що я особисто вважаю величезною проблемою в нашій армії (а можливо не тількі в нашій).
В цивільному житті та в бізнесі ключову роль відіграє позитивна мотивації ініциативи. Якщо ти розумний і активний, то тебе помічають і стимулюють. Ти отримуєш більшу ЗП, вищу позицію та інші ніштяки. Є прямий зв'язок між дією і винагородою. Але в армії працює не так. Головна армійська приказка "ініциатива єбе ініціатора". Тобто якщо ти демонструєш активність, генеруєш ідеї, отримуєш нові навички, то отримаєш лише більше роботи, за яку тебе будуть більше єбати. Особливо на цьому паляться цивільні, що приходять в армію добровольцями і починають працювати. Їм швидко пояснюють, що так не треба. Треба робити своє і не вийобуватись. Є виключення звичайно, але комізм у тому, що ці виключення зазвичай створені НЕ військовими. Як підрозділ того ж Мадяра, як Ахіллес, або навіть 3-тя ОШБР.
Ми не виграємо цю війну за рахунок ресурсів чи техніки. У кацапів завжди буде більше ресурсів, а будь які нові технологічні рішення вони будуть копіювати і масштабувати. Виграти ми можемо лише за допомогою креативності і людей. Саме тут вони ніколи не зможуть з нами зрівнятись просто в силу структури свого суспільства і культури. Але для цього має змінитися наша армія. Основна ставка має бути не на кількість людей, а на якість і розвиток та використання потенціалу кожного. Цього поки що не стається. Поодинокі виключення не рахуються.

В наступному дописі поділюся своїми думками про глибинні причини цього явища.

Kito San news

26 Dec, 17:38


До речі в Армія+ я так і не зʼявився. Може моїх документів не існує і я можу йти додому?)

Заявку на перевірку подати проблематично, бо там треба вказати ТЦК. Але на початку війни можна було мобнутись просто через військову частину. І без ВЛК. До речі, не впевнений що це було законно.

Kito San news

26 Dec, 10:01


Багато хто каже зараз про системну проблему або ж кризу управління в армії. Так, вона присутня. Я, навіть з відносного низу харчового ланцюгу, це спостерігаю. Просто тому що маю досвід, бо на гражданці в харчовому ланцюгу я був досить високо, і саме організація управління як системи, було моєю сильною стороною.
Але більшість робить помилку. Вони припускаюсь корупцію, політичні ігри, навіть зраду. Все простіше, але водночас і складніше.
Просто ніхто НЕ РОЗУМІЄ ЩО РОБИТЬ. Старі схеми більше не діють. Бажання не достатньо. Не можна реалізувати складний проект у будь якій сфері виключно на бажанні. Потрібні знання і скіли, яким просто ніде взятися. Більш того, не вистачає досвіду і компетентності навіть для УСВІДОМЛЕННЯ своєї обмеженості.

Гуглимо і читаєм про "принцип Пітера". Ну або ж ефект Даннінга-Крюгера.

Kito San news

26 Dec, 09:23


Механізм переводів в армії який ніколи толком не працював, так і не працює. Всі ті чудові ініціативи, про які писали декілька місяців тому так і залишились ініціативами.
Але був інший механізм, трохи простіший.

Прикомандирування. Там маса нюансів з оплатою, немає відпустки, але людина все одно могла знаходитись фізично в тій частині і на тій посаді де їй місце. Таким чином багато фахівців, що на початку війни просто пішли в найближчі ТРО, могли працювати більш менш за фахом.

Так от. Є наказ з самого верху. Всі прикомандировані ідуть назад в свої частини. Без виключень.

Kito San news

25 Dec, 21:10


До речі, з приводу Ахіллеса. Мав до цього підрозділу саме пряме відношення, і зараз в самих теплих і близьких стосунках з пацанами. Це максимально професійний і ефективний підрозділ. Армія нового зразка. Якщо хтось шукає варіант куди піти, то Ахіллес категорично рекомендую.

Kito San news

25 Dec, 15:24


Тупа сучка Безугла наїхала на Юру «Ахіллеса» Федоренка, командира батальйону Ахіллес. До цього був наїзд на Мадяра? У неї взагалі херово з головою?

Kito San news

23 Dec, 22:47


Зняв 20К зі своєї банки, щоб закинути на групу Панч. Посилання на їх збір парою дописів вище.

Kito San news

23 Dec, 19:00


Збираюсь на бойове чергування. Якраз на Святвечір. Просто як в пісні все)

Будемо святкувати Різдво відправивши декількох підарів до пекла.

Kito San news

23 Dec, 17:27


Спостерігав з тривогою як останні дні на офіційних сайтах зʼявлялись наїзди на DeepState. І ось вже вони самі заявляють про тиск.
І так, брехня нас всіх погубить.

Kito San news

23 Dec, 14:01


Так, ось ці пацани мені як рідні.
А ще вони навалюють норм і роблять підару бобо неперервно. Давайте допоможемо.
Деталі в наступному дописі.

Kito San news

23 Dec, 14:01


Шановні підписники!

Ми щодня виконуємо складні бойові завдання, які вимагають високої концентрації, злагодженості та надійної техніки.

Для забезпечення ефективної роботи підрозділу звертаємося до вас із проханням про допомогу. Нам необхідно закупити комплектуючі, матеріали для ремонту техніки, а також інші важливі ресурси, які забезпечують безперебійну роботу нашої команди.

Ваш внесок допоможе нам підтримувати боєздатність підрозділу та продовжувати виконання завдань для спільної перемоги.

🏦 Банка для збору:
https://send.monobank.ua/jar/675pfvuxnm

💳 Номер картки:
5375 4112 2010 2573

💸 PayPal:
[email protected]

Ми вдячні кожному, хто підтримує нашу команду.
Ваша допомога – це запорука успішної роботи підрозділу та внесок у нашу спільну перемогу.

Дякуємо за небайдужість!

Kito San news

22 Dec, 19:11


Парадокс і комізм ситуації в тому, що ми воюємо і вмираємо в тому числі і за те, щоб клоуни могли писати в коментах, що "я тебе туди не посилав" та "рассія нє такая і плахая". А росія в свою чергу воює щоб всіх таких "розумних" посадити на бутилку.

Kito San news

22 Dec, 18:50


Тут один єблан почав в коментах постити відео де менти когось крутять, на них кидаються люди, бійка.. як з машини витягують якогось надто умного.. Типу у нас ще гірше. Я його видалив нахуй і заблокував.

Але люди, ви серйозно?? За будь який спротив поліції, навіть словом, а не дією, в рашці б посадили. А перед тим пиздили б тиждень. У вас хуйово зовсім з пам'яттю? Підлітків єбали гантелею за плакатік або пост в ВК. Вбивства опозиціонерів. Купа народу на зоні. Купа виїхала. Та блін, всі ці наші єблани коментатори в росії би вже сиділи давно. Чому немає відео з протестами з росії, а є з України? З тієї ж причини, чому немає таких відео з Північної Кореї. Протестувальників не залишилось.

Дивно що треба пояснювати настільки прості речі.

Kito San news

22 Dec, 18:13


Мені цікаво, клоуни до попереднього посту і все таке, то типу це норм? Так і має бути, а Росія страна свободи і мєчти? Чи як?

Kito San news

22 Dec, 13:08


На окупованих територіях теж живуть люди.. це війна за інтереси олігархів.. ну і ще багато різної хуйні, що бачиш майже кожен день.
Ми повністю забули, що це війна не за територію або ресурси. Це війна проти абсолютної темряви і зла. І навіть якщо наша сторона хуйова багато в чому, це не міняє нічого. Бо з того боку безодня.
Відео ілюстративне, одне з багатьох тисяч, що легко знаходяться в інтернеті.

Kito San news

20 Dec, 14:41


Якщо чесно, то до сліз..
Три роки вже скоро.

Kito San news

20 Dec, 07:27


Просто хочу нагадати факт, про який часто забувають, а багато хто і не знає. Жертви ракетних ударів - це ВИКЛЮЧНО цивільні. Кількість загиблих і поранених серед військових ніколи не озвучується зі зрозумілих причин.

Kito San news

19 Dec, 18:30


Відео від братиків з Кракену. Як завжди пафосно. Запоріжжя може спати спокійно, тут бʼються найкращі.

https://t.me/kraken_kha

Kito San news

19 Dec, 09:15


40 тисяч з банки ще на експериментальні пристрої РЕР.
Так, я постійно пробую щось нове. На жаль воно не безкоштовне.

Kito San news

18 Dec, 12:38


Попереднє відео з каналу https://t.me/captain_parker який я рекомендую бо він прикольний.

Kito San news

06 Dec, 20:02


Вище в коментах було питання.
З Прозоро якась закупка і там потужний ігровий ноут для СБУ чи армії. Ну і типу "навіщо"?

Пояснюю. Я частково "польовий" чувак. Але технічні скіли і знання нікуди не ділись. І от як працюю з досить різними системами, деякі з яких потребують просто дохрена ресурсів. Наприклад, GIS системи. Ви пробували коли небуть рендерить ортофотоплан? Мій не самий слабенький Lenovo Thinkpad трохи всирається. Тому друг купив мені більш потужний лептоп, саме для таких задач.

Не треба думати, що в армії компьютер тільки щоб рапорти друкувать.

Kito San news

06 Dec, 19:27


Один мій друг, що живе в США запитав, чому ми називаємо підарів підарами? І чи не має бути повага до противника навіть на війні.
Можливо колись так і було. Вороги поважали один одного. "Можете залишити вашу шаблю, сер, і запрошую вас не вечерю...". Можливо. Колись. Але не в ці часи. І не з цим ворогом.

Сьогодні по Запоріжжю бомба прилетіла на стоянку великого супермаркету. В п'ятницю. Якраз після роботи.
Вони не орки, до орків треба ще дорости. Вони підари.

Kito San news

06 Dec, 15:07


До речі, поздоровлення можна кидати на банку, що закріплена в каналі)

Або ж поширити канал серед знайомих і взагалі.

Я чесно стараюсь писати частіше, але не завжди є час, сили і, на жаль, мотивація. Я вже старий і пара діб з мінімумом сну, дуже мене вибиває.

Kito San news

04 Dec, 08:57


- 15К з банки на ремонт бусіка (
Блядські французи це не Тойота на жаль.

Kito San news

04 Dec, 08:12


Пару слів з приводу бракованих мін, пройобаних грошей на військові закупівлі і всього іншого. У нас дуже люблять пояснювати все корупцією. Або зрадою. Якби ж все було так просто...
Проблему корупції вирішити можна. Набагато складніше вирішити проблему відсутності професіоналів.
Апріорі вважається, що якщо людина чесна та патріотична, то все зразу буде заєбісь. Але більшість повної дічі, що я спостерігав, робили саме чесні та патріотичні люди. Я б краще мав справу з розумним шахраєм, чим з кристально чесним дуболомом. Бо з шахраєм можна хоча б домовитись.

Kito San news

03 Dec, 18:19


Тут вище вже написали що стрілець Дмитро Рашевський типу бандит, замішаний в якихось мутках і все таке. Я нічого не знаю про цю людину. Знаю тільки що він ветеран, воював і був декілька разів поранений.
Що до "кримінального минулого", то подивіться на ще двох людей.
Командир 225 ОШБ, Герой України, хлопці якого як леви бились під Часіком і першими зайшли на Курщину. Почитайте про нього.
Ну і можна про командира Кракена, Чілі. Да і ще можу назвати декілька імен. І що тепер?

Kito San news

03 Dec, 09:58


США передає системи дистанційного мінування. Ось це добре. Це те що треба.

Kito San news

03 Dec, 07:11


Тобто на третьому році війни у нас все ще існують муніципальна варта і різні варіанти ДФТГ. Все вірно?

Kito San news

03 Dec, 06:52


З приводу ситуації з Дмитром Рашевським, що застосував зброю в Києві.

Що я точно не підтримую, так це шатаніє по кабакам, але то таке.

Головне питання в іншому. Шість тіпов. Явно спортсмени. З травматами. Муніципальна варта. Тємщики. Хто це взагалі?? Як? В воюючий країні де на позиції йдуть медики і ПВО вже, бо більша нікому. Ну як так може бути то..

І ще. Мабуть треба переглянути ставлення до власної безпеки.

Kito San news

02 Dec, 19:55


Дивлюсь на трофеї в Сирії і офігеваю. Панцирь, Смерч, літаки.. Навіть краще ніж у нас в 22му. Ех..

Kito San news

01 Dec, 13:40


Сука)))
Зрозуміють не всі ))

Kito San news

01 Dec, 13:39


З підарського каналу.
І там такого по 10 разів на день, на всіх рівнях. Це звичайно дрібниця, але дуже знакова.

Можете далі розказувать про те як в Мелітополі теж люди живуть. Живуть, без сумніву. Якщо стан постійного страху можна назвати життям.

Kito San news

01 Dec, 09:41


Цікава і знакова річ в пабліках. Багато хто вже перепостив відео як очкатий підер проникливо розповідає історію про мальчіков в трусіках, які зі штик ножами.. умєрлі всє...

І знаєте що? Да вся країна внімає. Ах які герої.. спасі хоспаді наших мальчікав.. Ну і все таке. Для них це реальний Подвиг з великої літери.

А тепер уявіть це у нас. Ні, у нас теж дебілізм і м'ясники на кожному кроці, але ніхто не буде цим хвалитись. Я точно знаю що декі генерали хотіли б, але не будуть.

Штик ножі блядь ) Просто якийсь Вархаммер)

Kito San news

30 Nov, 21:24


Моя робота як на гражданці, так і в армії пов'язана з умінням бачити неочевидні речі. І одна з речей, що я бачу зараз - це підвищена активність кацапських інтернет серунів. Тобто більшість людей, що тут свариться - це наші люди. Хтось боїться, хтось думає по іншому, але все ж таки наші. А от деякі ні. Деякі коментатори починають дуже чітко запускати дези або ж давити на конкретні емоції. Причому досить професійно. Чиста українська мова, ніби то живі емоції, але за ними видно чіткий план. Тому бан буде вмикатись тепер набагато частіше.

Навіть цікаво. У мене ж дуже невеликий і не самий популярний канал. С хера лі вони сюди лізуть? )

Kito San news

30 Nov, 11:03


Ще один тупий єблан пішов в бан.

Kito San news

30 Nov, 09:11


Ось так насправді виглядає виконання цієї чудової пісні.
Моє життя більше не буде таким як раніше))

Kito San news

29 Nov, 19:25


Пару слов про "новаторську" тактику підарів, про яку весь час згадують у новинах, типу "тактику малих груп".

Що насправді.
Коли вони намагаються проводити класичні загальновійськові операції, з арт підготовко і подальшим штурмом на техніці, то вони зазвичай отримуються пізди. Бо наша арта і ФПВ знають свою роботу. Насправді, пізди вони починають отримувати ще раніше, на етапі накопичення. Бо у нас є літачки, ударні літачки і інколи Хаймарси.

Але є інший шлях.
Спочатку артою і дронами розбирається декілька передових позицій, щоб наша піхота відійшла. Потім вперед йдуть невеликі групи, що риють нори у сіряку. Тоді йде наступна група, знову нори. Наступна. І так аж поки вони не дійдуть до наших покинутих або напівпокинутих позицій. І ось уже лінія фронту трохи прогнулась. Чому вони при цьому не помирають? А вони помирають. Десятками. Ми не раз бачили як підари тижнями жили між жмурів, пили власну мочу, але не відступали. Ті хто ходячі йдуть вперед, навіть 300. Хто ходити не може, ті сидять на закрепах. Їжу і БК доставляють піші кур'єри "мули", що часто навіть без зброї, або ж мотоцикли/багі. Дуже важко зупинити такий повзучий наступ лише мінометами або дронами.

Так як у нас не досить особового складу, то досить часто вони знаходять "діри". Тоді просування йде швидше. В діру може заскочити і беха або МТЛБ з десантом. Але суть така сама.

Будемо чесними, часто піхота не досить стійка і починає відступати під тиском. Інколи навіть без бою. Особливо коли зв'язку нема, комунікації між позиціями нема, ти не розумієш хто справа, а хто зліва і чи не відійшли сусіди.

Що з цим робити? Да просто вбивати ворога. У них великий людський ресурс, але не безкінечний. І морально вони теж ломаються.

Але для цього треба декілька умов.

1) Стійка і навчена піхота, що вміє облаштувати позицію, знає що таке сектори вогню, веде постійне спостереження і не боїться стріляти. Не досить просто сидить в бліндажі, бо з цього толку мало. Нц і на позиціях мають бути кулемети, бо кулемет це ІМБА.

2) Вогневі для ближнього бою, виставлені грамотною людиною з навченими операторами. Перш за все це Mk-19 та 60мм міномети. У нас дуже недооцінюють ці міномети. Але вони дуже точні, непомітні і дуже ефективні коли треба нахлобучіть "зомбі" групу.

3) Постійне спостереження за полем бою з дронів і СП.

4) Вогневі і ФПВ дрони, що готові вдарити на випадок великого накату, а коли накату немає, то постійно розбирають підару передній край. Якщо буде ніде накопичуватись, то і йти вперед стане важче.

5) Грамотний і навчений штаб, що працює 24/7 без вихідних і відпочинку і зводить це все до купи. Недостатньо мати засоби, треба щоб все це працювало як одна велика машина.

Ще одна чисто практична порада. У нас не дуже люблять розмовляти з піхотою, йди туди, там буде позиція, посидиш пару днів... Людина так влаштована, що розуміння дає впевненість. Якщо піхотинець знає хто в нього сусіди, знає що його підтримають вогневі, впевнений в евакуації, знає яким маршрутом вийти на евак, у нього є зв'язок, то він буде стійким. А якщо просто відправити в нікуди, то і спецназ відступить.

Нічого складного і секретного, як мені здається, але..

До речі. "Новаторська" тактика пішла від Вагнерів. Вони це робили під Бахмутом ще.

Kito San news

28 Nov, 10:25


Так, мені тут вище знову натикали, що я військовий, а там цивільні, ай-ай-ай...

Да ви реально заєбали. Три роки тому я був максимально мажорним ІТшником і технічним директором великої компанії, більшу частину року жив за кордоном, пив дорогий віскарик і носив костюм. Починав потроху викладацьку карьєру, бо мені це подобалось (і зараз подобається). У мене були плани. Я до цього дня пам'ятаю про що думав ранком 22.02.24. Я мав читати лекцію через 2 дні, яку я довго готував і яка мені дуже подобалась. От про неї і думав.

Але я більше не читаю лекцій. Як і не ношу костюми. І свою дитину не бачив хуй знає скільки вже.
І так, я хочу своє життя назад. Я не розумію чому я маю хуярить вже ТРИ РОКИ, в той час як більшість країни "ой, вони ж не військові", "ой, да в акупации тоже люді живут". Я щось зробив погане в житті? Мене програли в карти? Чи що? Де пояснення? І знаєте що. Тут майже всі таки. Ми всі були просто звичайними людьми зі своїм життям.

І с хуя лі я маю поважати людей, які ставляться до таких як я, як до.. я навіть не знаю як до кого.

Тепер чекаю на массову відписку.

Kito San news

28 Nov, 06:14


Кожний раз коли атака, то в інтернетах купа фоток з київського метро, де «незламні» кияни…
Десь половина - чоловіки призовного віку. Так, я розумію що вони ніколи не підуть воювати.

Kito San news

27 Nov, 17:50


Пішли новини шо США тисне на Україну щоб знизити моб вік до 18 років.
І знаєте що? А то що це ніхуя не допоможе. Можна хоч до 13 знизити.

1) Система підготовки абсолютно неякісна, поповнення не боєздатне, новостворені бригади взагалі незрозуміло навіщо створені. Скажу більше.Навіть серед тих хто воює давно.. якість бойової підготовки ну дуже кульгає. У нас чомусь немає системи обміну досвідом і підвищення кваліфікації. Навчений особовий склад - це не БЗВП. Не досить вміти бігати і стріляти з автомата в мішень. Всі якось зациклились або на базових речах, або на дронах. Хоча грамотно виставлений Mk-19 або пара кулеметів здатні перетворити всі ті штурми на багі та мотоциклах на величезний цвинтар. Але цю зброю треба вміти використовувати, треба розуміти тактику, як використовувати рельєф і ще багато чого. Те що я пишу весь час, грамотна піхота - це ІМБА, вона вирішує.
Те ж саме стосується офіцерів штабу. Не можна працювати лише наверх, треба працювати для свого особового складу. Треба вчитися весь час.
Резюмуючи, якщо не змінити систему підготовки, то похер скільки народу набрати в армію.

2) Взагалі то моб ресурс 25+ дуже великий. Просто мобілізація не працює як система. Тупа бусифікація виникла саме тому, що не працює система. Треба робити хоч щось, от вони і роблять те на що вистачає клепки. Виходить не дуже.

3) Ну і головне. Країна просто не хоче воювати. Ми програємо ідеологічно. У підара є велика мета, практично релігія - "боротьба з фашизмом". Похер що це тупа шляпа, що воно не має жодного відношення до реальності - воно працює. Це Ідея, Велика Війна, майже Хрестовий похід. А у нас що? Кордони 91 року? Честно, навіть мені на них похуй.

Хоча фактично така мета є, вона дуже проста. Для нас це війна за виживання. Питання життя або смерті. Але говорити про це чомусь моветон. Всім зручно сховати голову в пісок і робити вигляд, що нас це не стосується. Повний провал інформаційної політики.

У мене немає відповідей на жаль, лише питання.

Kito San news

25 Nov, 18:48


Депутат Ткаченко заявив що 150 тисяч біженців повернулися на окуповані території.
А потім сказав, що таких даних немає, він це "припустив".

В будь-якій, навіть у найдемократичнішій та найліберальнішій країні, за такі "припущення" під час війни депутата Ткаченка взяли б конкретно за яйця. Бо це очевидна робота на ворога. Він або зрадник, або дебіл.

І абсолютно неважливо скільки насправді тих хто повернувся. Така інформація є офігенним козирем для кацапа. Просто єбєйшим. І озвучує її народний депутат України.

Kito San news

25 Nov, 18:04


Вчора телефонний дзвінок.

- Вас турбує тренажерний зал ... Я тренер. Не хочете знову прийти на тренування, покращити форму?
- О, ви тренер, здорово! У мене є краща пропозиція! Давайте ви до нас! Штурмова піхота! Ви нам дуже тут потрібні. Вийдемо разом на новий рівень!

Коротше, не склалась у нас розмова )

Kito San news

24 Nov, 07:30


Ще одне практичне питання. Який з телефонів має кращий GPS на борту? Який найбільш стабільно працює в умовах подавлення?

У мне старий айфон і все дуже погано. Хоча на справді з ним просто все погано, бо він старий, телефони стільки не живуть, тому виборка не релевантна )

Але все ж таки цікаво, чи є телефони які хоч якось витягують?

Kito San news

23 Nov, 22:04


Дуже гарне інтерв’ю Білецького.

https://youtu.be/kecOf5D6z1w?si=WvcXMzaD_uHtTx0F

Kito San news

23 Nov, 21:36


"Генерал, який не був в окопі, для мене — не генерал, попри досвід. При всій повазі, сьогодні найскладніша ситуація на передньому краї, в окопі. Генерали повинні бути в окопах. Ось така війна." - Зеленський.

Категорично не згоден. Командир має бути гарним командиром. У гарного командира роботи стільки, що він НЕ МАЄ часу бути в окопі. У нього банально інша робота. При цьому командир звичайно має мати бойовий досвід. Ну і бувають ситуації коли "всі хто має змогу тримати зброю..." Але ще раз, робота командира та офіцера штабу потягає в іншому. Відправити всіх в окопи - це дешевий популізм. Пілотів теж в окопи? І артилеристів? Заодно і фінансистів з кухарями?

До речі, в моєму підрозділи офіцери просяться вийти на позицію. Тому що це пара днів відносного спокою, після якого ти же і маєш право на законний відпочинок. Відповідь зазвичай ні, "ось закінчиш з цим, цим,цим, підготуєш заміну і тоді пиздуй.." ) Ну інколи дозволяють )

Kito San news

23 Nov, 20:21


Два дні я займався всякою бюрократію, а сьогодні ввечері подивився другого Гладіатора. І що я скажу.. Скажу що хай вже починається та ядерна війна. Світу потрібна перезагрузка )

Kito San news

23 Nov, 15:32


Питання з Віндою закрито. Добре мати друзів по усьому світу, і в Мікрософті теж))

Kito San news

23 Nov, 15:22


Друзі, практичне і важливе питання. Де взяти вінду 11 не за всі гроші світу? Може знижки для військових?
Піратку не пропонувати. Просто в мене в господарстві зʼявився ще один лептоп. Треба йому вінду.

Kito San news

22 Nov, 18:57


Ось цей чувак міг би бути штурмовиком або розвідником. Сержантом би став.
А ті кого бусифікують обично бєсполєзниє.

Kito San news

22 Nov, 04:10


До речі. Сьогодні їду здавать посаду. Після двох років і двох місяців у статусі відрядженого мене нарешті переведуть.

Kito San news

20 Nov, 19:40


Одного дня десь на півдні, один маленький підар втомився після важкого дня, заліз в яму і ліг спати. А снилось йому як він купує Ладу Гранду.. Неподалік пролітав український дрон. Стало йому жалко нещасного підара.. І тепер у його сімʼї скоро зʼявиться нова Лада.
ЗСУ - здійснює мрії!

Kito San news

20 Nov, 08:24


США дадуть нам протипіхотні міни, що заборонені женевською конвенцією, ура!!

А на цьому фото результат невеликої прогулянки по одному з сотень сіл, які захищають СОУ. Як по гриби сходить! Женевська конвенція, ау!

Нагадаю, що свої запаси мін ми знищили самі, бо … конвенція. І зараз для мінування в половині випадків використовуються самопал. Правда деякі розробки просто ух, дуже сильні штуки.

Kito San news

20 Nov, 07:36


Що я думаю з новини про згоду Путіна на переговори. Думаю що він дуже хитра і досвідчена потвора. Так, вони помились в 22 стратегічно, але потім в цілому вирівнялись і далі помиляємся вже ми. Не потрібні йому ніякі переговори, це блеф. Але він розуміє наскільки у нас незграбна в багатьох питаннях влада. Зараз хтось щось пиздане дурне і вони такі "ну бля, ми ж пропонували! тепер ви бачите, да?" І це буду використане як на міжнародній арені, так і для розхитування всередині України.
Якщо уявити гіпотетично, що Україна піде назустріч, вони просто відморозяться. Бо їм НЕ ПОТРІБНА зупинка війни.

Kito San news

19 Nov, 15:34


Нарешті починає доходить до всіх, на всіх рівнях.

Kito San news

19 Nov, 10:32


Тисячний день війни. І тисячний день як я приєднався до СОУ. Навіть у воєнніку стоїть мобілізація 24 лютого 2022 року. Коли я йшов то думав що на пару місяців..)

Kito San news

18 Nov, 12:21


В армії є цікавий феномен, який важко зрозуміти людині зі сторони, але який багато чого пояснює.

Якщо ти ровний і професійний тіп, то в мене для тебе погана новини. Ти будеш хуярить 24/7 нон стоп і будеш постійно йобаний. Бо гарно і в термін виконана робота - це просто так має бути, дякую ніхто не скаже. А за будь який косяк будуть єбать.
Якщо ти довбойоб чи просто єблан, то життя у тебе буде в цілому норм. Тебе банально ніхто не буде чіпати.
При цьому у гарного професіонала мало шансів на рост. Бо він корисний, навіщо його відпускати кудись? У нас постійно створюють нові бригади. Де беруть офіцерів? Вірно, вже з існуючих. Приходить якомусь комбату наказ, що треба віддати декількох офіцерів. Не важко здогадатись хто саме поїде на нове місце і отримає вищу посаду.

Вище написане стосується офіцерського складу більше. У солдатів там свої моменти, але теж нічого веселого.

Kito San news

17 Nov, 20:37


Ці поважні люди займаються так званим wargame,тобто розігрують бойові операції на карті. В середовищі професійних військових вважається дуже корисною штукою. Wargame є важливою частиною MDMP, планування операцій. Але на практиці я ні разу не бачив, щоб її проводили. Лише на курсах. В житті зазвичай просто не вистачає часу. Розумію що мій досвід обмежений, може десь по іншому (але сумніваюсь).

Самий відомий історичний wargame провели японці перед атакою на Мідвей. І тоді один з молодих офіцерів запропонував варіант, що американці їх можуть чекати. Це б повністю змінило розклади при проведенні операції. Йому натикали хуйцов, сказали що такого не буде, сиди і не пизди, слухай що тобі старші люди кажуть.
Але американці чекали. І дали японцям пізди. А чекали вони, бо японський шифр був викритий спеціалістами криптографами, яких і за офіцерів толком не вважали. Диваки, очкарікі.
Все це досить непогано показана в фільмах, і в старому і в новому.

Kito San news

16 Nov, 10:03


Включив банхаммер, бо дістали.

Kito San news

15 Nov, 17:38


Пітух Шевченко відправився під варту. А як же піцназ? Що то я не пойняв.

Kito San news

15 Nov, 12:28


Ситуація що викликає, м'яко кажучи, подив. У мене є троє знайомих, що виявили бажання служити. Один вже служить, ще двоє в процесі. І тягнеться цей процес вже більше ніж півроку. У хлопця що служить пішло місяців 7 на всю бюрократію.
Ще раз, люди хочуть служити. Прийшли самі. Підрозділи різні, тобто не всі до нас. Один солдат, два офіцера. Півроку!!! Це коли війна і людей не вистачає!
Але при цьому кожен день возять бусифікованих. Що не так з цією країною?

Kito San news

15 Nov, 12:08


Чисто комічна ситуація з Гугл мапами.

Нова зона, рекон, тобто доріг ми не знаємо. Я прибув перший, трохи освоївся, має приїхати група в хату, що я знайшов.
Дві машини прибули, третьої немає (їхали роздільно). Телефон.
- Ти де, блядь?
- Я застряг...
- Який блядь, застряг! Тут же асфальт! Хуйовий, але асфальт!
- Я не знаю....
- Кидай точку..

Коротше доїхав я туди тільки тому що у мене заряджений позашляховик. При чому, висаджував людину, щоб він йшов попереду (їхав ЧІТКО по Гуглу). Знайшов того бідосю. Витягти не змогли, він сів намертво. Приїхала наша основна ударна сила, крузак 70ка пікап. Теж шляпа. Поїхали спати, наступного дня знайшли трактор.

Ще раз, все було згідно навігатору. Можна було проїхати весь шлях асфальтованою дорогою.
Дякую вам, захисники довкілля з Гугла!

Kito San news

15 Nov, 09:09


Чисто практичне питання. Як відкрити лінк для Google Maps в іншому навігаторі, в Waze наприклад? Нічому розумнішого ніж скопіювати координати я не придумав, але ж має бути нормальний спосіб?

Google Maps мабуть найгірша з поширених програм. Вона жахлива. Не треба мені розказувать, що "у мене все працює". В Києві можливо так, за його межами - це повний пиздець. Особливо з новою функцією "еко", коли він відправляє за маршрутом що "зменшує шкідливі викиди і економить пальне". Правда у більшості випадків цього маршрута не існує )

Waze не ідеальний, там маса косяків, але Вейз не намагався звести мене з траси і відправити в ліс, де я виїхав тільки тому що в мене заряджений всюдихід.

Але люди все одно відправлять одне одному посилання з Google Maps (я теж, так).

Kito San news

14 Nov, 18:54


Вже декілька знайомих кинули мені дописи або сторіз від якихось тіпів, що на Запоріжжі жопа, підер пре, укріплень нема, хлопці голі-босі, чекаємо фортецю Запоріжжя.
Ніяких подробиць я писати не буду звичайно, але вони перебільшують, якщо не сказати пиздять. Все поки що зовсім не так критично. Питання в тому навіщо це людям? Навіщо сіяти паніку там де не потрібно? У нас досить місць на фронті де справжній пиздець, так навіщо вигадувати ще одне?

Kito San news

13 Nov, 19:42


Історія агінь.
Чувак ярий патріот і націоналіст. Мовний інспектор (!!!). Але воювати за Україну зась. Не для цього мати черешню ростила.

Можете скільки завгодно писати що я нагнітаю, що треба любити ухилянтів і все таке. Але цей чувак підар.

Kito San news

12 Nov, 15:19


Нефіга ж собі срач з пари банальних побутових історії)

Kito San news

12 Nov, 14:10


Запоріжжя чесно дивує. І не в кращий бік.

Потрібна квартира де буде проживати група інтелігентних чоловіків, що мають відношення до збройних сил. Після деяких невдалих спроб, прошу допомогти свою знайому. Бо місцева і жінка.

- Да, вот квартира по объявлению.. хорошие люди.. заплатят залог.. никаких проблем.. первый и последний месяц сразу..
- Ну.. мы готовы пустить только семью с ребенком.. можно с котиком..

Йоб вашу мать! Запоріжжя це саме те місто, куди з усієї України їдуть сімʼї з маленькими дітьми. Центр дитячого туризму, блядь!

По факту, зняти квартиру військовому дуже важко.

Ситуація друга.
Сідаю в машину що стоїть у дворі. Не по формі, але MTac та 5.11, на боку пістолет і він добре помітний. Машина джип без номерів. Підходить якийсь тіп.
- Ви поставили машину на моє місце…
Щоб ви розуміли, це старий двір, машина стоїть навіть не в дворі, а поруч, на пустирі.
- Я не бачу тут місця
- Ну ми тут завжди ставимо
- Я дуже за вас радий, тепер я теж буду ставить.

Коментарів і висновків не буде.

Kito San news

09 Nov, 10:09


До попереднього допису )
Це мій особистий канал і ніхто крім мене тут не пише. Саме тому і бувають перерви на декілька днів, а інколи і на тиждень.

Kito San news

09 Nov, 09:44


Є декілька популярних каналів, що позиціонуються як канали реальних воєнних. Але при цьому дописи там кожен день. Поясніть мені дебілу, як вони це роблять? )

Kito San news

07 Nov, 11:31


До речі.
В мордорі буде досить важко продати заморозку по лінії фронту як перемогу. Як мінімум їм треба буде конституцію для цього міняти. Ну і ісконний нарід може не зрозуміти.

Kito San news

03 Nov, 09:48


Треба написати щось позитивне.
Не дивлячись на всі проблеми, підр ще досить далеко від досягнення своєї мети. А метою є знищення Сил Оборони України як сили, що може чинити організований опір. Більш того. У нас все ще є великий потенціал. Як по вдосконаленню процесів, так і людський. Але треба дістати голову з жопи і почати щось робити.

Kito San news

03 Nov, 07:47


Якийсь депутат каже що треба мобілізувати півмільйона народу і що мобілізація взагалі стала.. А ще в піхоту відправляють медиків, дронщиків та ПВО.

Просто нагадаю що однією з основних причин звільнення Залужного було саме те, що він наполягав на мобілізації. Тоді як Сирський обіцяв обійтись тим що є. Вибрано було саме популістське рішення.

З таким ворогом як Росія треба або битися або ж ні. Якщо битися, то мобілізація, економіка тільки на армію, реформи, за корупцію в армії під трибунал. Або ж домовляємось як є, здаємо території.
І перший і другий варіанти мають право на життя.

Але вибраний третій. Якось воно буде, ми почекаємо, а потім нас врятуюсь.

Для мене особисто це означає безглузду смерть десь в посадці. Бо при такому варіанті ми все одно здамо території, але вже набагато більше.

Kito San news

01 Nov, 19:01


Трохи поясню свій попередній допис.
Армія і війна - це абсолютно інший світ. Його не можна зрозуміти якщо не служив. Це повністю інша модель взаємовідносин між людьми, до якої важко адаптуватися цивільному. Тут немає кнута або пряника, зазвичай лише кнут. Ти весь час знаходишся в стресі. Це може бути просто стрес, або піздець стрес. У тебе не буде вихідних, не буде вільного часу. І так майже три роки.
А це в якийсь момент розумієш що старого життя вже не буде. Тому що ти зовсім інша людина. Розумієш що навряд чи зможеш повернутися до минулої цивільної роботи. Особливо якщо тобі не 20. Що старих друзів не залишилося. А нові.. а нові.. а нові наполовину на твоєму персональному цвинтарі. Дуже у багатьох тріщать по швах або взагалі руйнуються відносини.. Можна ще довго пояснювати, пре який сенс? Ті хто тут, і так все розуміють.

Kito San news

01 Nov, 17:51


Майже у кожного хто тут, приходить момент коли загальний вплив середовища і подій на психіку перевищує її можливості до адаптації і спротиву. Що тоді робити - хз.

Kito San news

31 Oct, 21:11


До речі, з приводу "скандалу" з піджаком Порошенка за 2.5К євро. Абсолютно не розумію посилу і чому всі за це вчепилися. В чому він мав бути? В фуфайці? Петро Порошенко не бідна людина, чому б не носити гарні речі?

Те що він допомагає армії не викликає сумніву. Те що не віддав все до останньої копійки, так можна подумати невдоволені коментатори віддали )

У мене до речі є красний кабріолет з іншого життя. І влітку в Києві я на ньому їздив. Бо корч був на ремонті і просто хотілось хоч пару днів нормального життя. Поки країна воює і хлопці гинуть! Як мажор і поц

Kito San news

31 Oct, 21:04


Втрата Селідово - дуже поганий знак для нас. Місто втрачене без затяжних міських боїв і без перетворення його в руїни. Сили СОУ тануть.

При чому країна все ще має величезний потенціал. Але не має бажання битися. Перш за все бажання не має влада.

Kito San news

31 Oct, 06:35


Мені вже людей 10 прислало новину про спрощений план переводів. Це звичайно добре, але…

1) Це лише проект, сам механізм поки що НЕ працює.

2) Він працює лише всередині сухопутки, а є і інші.

3) Основний елемент - підпис Головкома залишився. Тобто сама процедура не змінилася, вони лише її прискорюють за рахунок використання цифрових каналів звʼязку.

4) Навіть у сухопутці це буде стосуватися лише визначених бригад, тих кого затвердить Головком.

Тобто добре що роблять хоч щось. Мені конкретно це ніяк не допоможе.

Kito San news

28 Oct, 09:14


Не сплю третю добу. На диво почуваюся досить нормально. Ну або це вже галюцинації)

Kito San news

26 Oct, 20:57


Нічого додати)

Kito San news

26 Oct, 07:52


І чому військові інколи не люблять цивільних? Дійсно, чому?? ))

Це не бот, повністю жива людина.

Я до речі повністю ок, ще в 23 писав, що не за горами той час, коли нам будуть плювати в спину.

Kito San news

26 Oct, 06:24


Бісить відкривати телеграм. Всі копіюють новини один у одного і тому вся стрічка виглядає як «Жесть! Ось так виглядає будинок … після прильоту»

Вам показать як виглядають цілі міста розвалені вщент? Де немає жодного вцілілого будинку?

Те саме буде і з вашим містом, якщо не почати робити щось вже зараз.

Kito San news

25 Oct, 05:36


Я думаю всі звернули увагу, що нові західні пакети допомоги майже нічого не змінюють? Темп просування кацапів стабільно високий, не дивлячись на всі заяви, як позитивно змінилось співвідношення розходу снарядів, або наскільки більше у нас FPV?
Багато місяців я пишу одне і теж.. Люди первинні, не зброя. Люди тримають позиції. Люди штурмують посадки. Не дрони.
Цей аспект ми повністю проєбали і продовжуємо.
- Мобілізація провалена повністю. Бусифікація - це вірна ознака системно проваленої мобілізації. Дебіли займаються хуйнею просто від нерозуміння що робить. Ви не посадите в бусікі 200 тисяч людей. Таку массу можна мобілізувати лише системно.
- Навчання, за виключенням декількох окремих підрозділів - ні про що. За кордоном теж.
- Тактично, на жаль, ми теж поступаємся суттєво. Після певних подій щось пішло не так.
- Ну і відношення до людей... Єдині про кого дбає влада - це СЗЧшники. Скоро їм ще доплачувать почнуть. І цілувати в дупку. Найгірше ж відношення до тих кто хоче перевестись, або ж до прикомандированих. Тобто до людей, які ХОЧУТЬ служить і приносити користь там де вони найбільш потрібні.

Kito San news

22 Oct, 06:56


Зразу напишу "чому не зелений" і "де хрести"?

Якщо машина не приймає пряму участь в бойових діях, а використовується для транспортування майна і особового складу, то її не треба красить. Вона має виглядати максимально цивільно і колхозно. Треба пояснювати чому?

До речі, 90% машин не використовуються безпосередньо в бою. Але треба банально на чомусь доїхати до точки, де ти пересядеш на броню. Треба доїхати до нової зони виконання бойового завдання разом зі своїм мотлохом. Треба доїхати до хати, бо армія живе максимально розподілено. Без машини немає війни і життя взагалі.

Kito San news

22 Oct, 06:47


Бусік на який пішли гроші з банки. Може не найновіший, але майже в ідеальному технічному стані.

Kito San news

20 Oct, 06:53


Скоро від мене підуть всі підписники, упс )

Kito San news

20 Oct, 04:41


Новий друг) Класний песик у нас зʼявився.

Kito San news

19 Oct, 19:20


Наткнувся на пост в інтернеті.. Взагалі то я не хочу "залупатись" і наїзжати на конкретних виробників. Але треба мати совість.

Якщо конкретно, то мова про РЕБ. Виробники трохи попутали бєрєга і загубились в реальності. Декілька фактів з власного досвіду (без претензій на істину).

1) Ціна дуже багатьох виробів визначається не якістю, а тим що "гроші очень надо".
2) Кількість діапазонів не має значення. Набагато важливіша діаграма направленості та щільність сигналу. Можна закрити на бумажці хоч взагалі весь спектр і отримати пізди від самого дешманського дрона на 915. Бачив багато разів.
3) Величезні ящики з купою антен-штирьків НЕ ПРАЦЮЮТЬ. Просто не працюють.
4) Від РЕБ рюкзаків користі дуже мало. Штурмовик буде нести патрони і воду, а не незрозумілу хуйню. Згадайте відео штурмів. Багато бачили людей з РЕБ рюкзаками?

Тепер ще більш важливі речі.
Більшість виробників думає лише про діапазони і про те як воно красіво на полігоні. Ніхто не думає про реальні тактичні кейси.
Антена типу клєвєр з тонкої проволочки, мімімі.. Ви серйозно? Що з нею буде коли пікап проїде по лісу?
Ящик вагою 20 кг. Як його використовувати? Як він попаде на позицію? Як змінити батарею?
Я якось запитав виробника "як мені це тягнути". "Так це на машину!!!"
Блядь, що? Як його кріпити? Навіщо взагалі там батареї, якщо машина дає досить енергії?
Тисячу разів бачив ці примотані скотчем коробки на даху з виламаними антенами.

І зразу наступне питання.. Вилітає антена, горить модуль, перебитий кабель.. ще 10 причин. І ніякої розумної індикації. Людина думає що в нього РЕБ, а реба давно вже нема..

Тобто, треба зробити наступний крок. Перейти від полігонного виробу до реальних. Думати про те як вироби використовуються. Спілкуватись з бійцями. Може і самому поїхати. Тоді діло піде. Але набагато цікавіше просто заробляти гроші.
Чи є нормальні вироби? Є, але небогато і це часто досить невелике виробництво. Інколи взагалі на базі ВЧ.

І головне. РЕБ - це не магічний щит. Все що робить РЕБ, так це трохи змінює ймовірності в вашу користь. Навіть найкращий.

Kito San news

19 Oct, 15:36


До речі, грошей на моїй банці стало значно менше.. Але не тому що я витратив їх на віскі і дівок )
Просто я купив бусік для своєї групи. Фото викладу завтра чи післязавтра.

Kito San news

19 Oct, 15:35


Недавно я викладав збір для друзів у себе. Ось вони прислали фото. Все купили, всім дякують.

Kito San news

19 Oct, 15:06


На попередній пост вже 4 відповіді і всі очікувані - підготовка до виборів.
І це дуже знаково.

Навіть топ політики і їх команди НЕ ХОЧУТЬ розуміти, що виборів може не бути з причини відсутності країни. Для них питання виживання держави не суттєве. Воно не стоїть. Як тоді вони можуть вимагати помирати від інших?

Kito San news

19 Oct, 14:56


Просто цікаво.
Те відео де Порошенко розказує як він зі зброєю в руках обороняв Гостомель, Бучу і взагалі врятував Україну, це що? Як це розцінувати?
Ну крім гіпотези про наркотики або алкоголізм?

Kito San news

17 Oct, 06:16


Дуже радий за засуджених, але...

В лавах ЗСУ є такі люди, як "прикомандировані". Це коли ти хотів перевестись до іншої частини, але спочатку тебе командирують, паралельно запускають процес переводу. І ось ти служиш в новій частині і на тебе десь там роблять документи. Ніби то все добре, але:
- тобі не можуть дати нове звання;
- ніяких доплат, типу на оздоровлення і тд;
- не завжди, але можуть бути проблеми з виплатами бойових, бо їх платить попередня частина;
- ніяких курсів та навчання;
- і ніякої відпустки в принципі, бо для цього треба повернутись в попередню частину.

І це місяці, а може і роки. У мене вже майже два роки так.

Kito San news

16 Oct, 05:54


Всі накинулись на Ляшка, ай-ай-ай, зробили комбатом! Що це коїться! Тепер програємо війну!
Тобто коли когось за гроші роблять прокурором, то це нормально? Це ми всі звикли, ніяких емоцій. А тут відразу катастрофа? Треба або хрестик зняти, або штани одягнути.

Якщо серйозно.
Я нічого не знаю про Ляшка і який він там офіцер. Але він хоча б вдягнув форму і це вже йому плюс. Призначення "потрібних" людей на посади в армії так само процвітають, як і в цивільному житті. Армія - дзеркало суспільства.
І до речі, призначення людей з "іменем" на посаду це не завжди погано. Знаєте чому? Тому що вони можуть діставати речі. Дрони, машини, РЕБи. Я сам стикався з таким і ці люди були дуже корисні. І інколи були не самими гіршими командирами.

Ще раз. Я нічого не знаю про конкретну ситуацію і про конкретного лейтенанта Ляшка. Але я розумію чого його могли призначити і розумію, що з цього може бути користь. А ось коментатори розносять суєту виключно з причини його імені і того що він був нардепом.

Kito San news

14 Oct, 16:10


День діставання зимового спальника. Бо щось холодно вже.

Kito San news

14 Oct, 07:31


Простий уявний експеримент.
Завтра Росія (Північна Корея, інопланетяни) нападають на Польщу. Війна йде не дуже, оголошується мобілізація.

Як думаєте, чи будуть польські ТЦК відбиватись від тисяч українців? Бо Україна їм нічого не дала, а от Польща..
Це риторичне питання. «Чому я маю воювати??? Я навіть не громадянин!»

Просто справа не в країні і не у владі. Зовсім в іншому.

Всі питання та претензії до української влади та командування повністю підтримую.

Kito San news

13 Oct, 17:31


10 тисяч корейців - це три бригади. Чи може це змінити розклад на фронті? На жаль, зараз може.

Kito San news

12 Oct, 14:55


Да ви заєбали)

Kito San news

12 Oct, 14:29


ТЦК провели рейд в Собі клаб. По живому ріжуть, гади)

А якщо серйозно, то все це повна хуйня. Мобілізація провалена, на фронті пиздець. Навіть якщо зараз нагребти 200-300 тисяч, у нас все одно величезна яма на період їх підготовки. Яку заповнити ніким.

По суті вони просто роблять картинку, нічого більше. Але війна це не про рейтинги.

Kito San news

12 Oct, 11:34


Гіпотетична ситуація.

Концерт (нічний клуб, метро, будь яке інше місце). Йдуть люди. До чоловіка підходить представник ТЦК і просить документи. Після чого людина або йде далі, або ж отримує повістку. І через 2-3 дні йде на ВЛК. Без скандалу і криків "Ганьба".

Та ні, хуйню якусь написав )

Kito San news

12 Oct, 11:19


Облави після концертів і в нічних клубах - загроза українській культурі та економіці. А війна з кацапами значить ні?
Ну ок)

Kito San news

11 Oct, 06:36


Непогана аналітика про новостворену 155 бригаду. Можливо я помилявся і вийде добре. Дійсно гарно що вони готують штаб. Що тренування «реальні». Що інструкторів достатньо. Це все позитивно.

https://t.me/in_factum/28857

Kito San news

10 Oct, 15:49


Не дуже розумію відео про 155 бригаду, що навчається у Франції. Як пишуть, бригада отримає 198 бронемашин, 18 Цезарів і ще всяке корисне. Ну і матиме комплектацію 4500 особового складу.
Дуже просте питання. Чому нову техніку не віддають в перевірені бригади? Навіщо нам ще одна?

Тобто може саме ця виявиться офігенною і буде всіх розвалювати. Але практика та досвід показує що ні.
До речі майже всі мʼясні бригади, що я зустрічав, теж вчитись десь за кордоном. Але цього недостатньо.