Adc @dfghjklzxcvbnmqwert Channel on Telegram

Adc

@dfghjklzxcvbnmqwert


روايات جنسية (Arabic)

روايات جنسية هو قناة تيليجرام شهيرة تهتم بنشر الروايات الإباحية والجنسية المثيرة. إذا كنت تبحث عن قصص مثيرة تثير الحماس وتثير العواطف، فإن هذه القناة هي المكان المناسب لك. يمكنك الاستمتاع بقراءة قصص جنسية مثيرة مكتوبة بشكل ممتع وجذاب. مع مجموعة متنوعة من الروايات الجنسية المثيرة المتاحة، ستجد نفسك في عالم من الإثارة والمتعة. انضم إلى هذه القناة لتستمتع بأحدث الروايات الجنسية والإباحية وشارك مع الآخرين تجاربك وآرائك. لذا، لا تفوت الفرصة للاستمتاع بتجربة فريدة من نوعها في عالم الروايات الجنسية عبر قناة روايات جنسية.

روايات جنسية

15 Jan, 14:44


روايات جنسية pinned «اوكي»

روايات جنسية

13 Jan, 12:38


اوكي

روايات جنسية

22 Sep, 03:23


صباح الخير للجميع

روايات جنسية

07 Jul, 19:45


شرين : احا خليه يدخل يشوف الزبر اللي على حق ده خول وشدتني وقعدت تمصه بحرفنه لغاية ما جبت في بوقها وشربته
أنا : طعمه حلو قوي نمنا في خضن بعض وبعدها دخلته كسها الاسمر الساحر
شرين : اوووووه يخرب عقلك زبرك كبير وحلو ماتخرجوش نيكني بكل قوتك
قعدت انيكها بكل قوة وهي في كذا وضع لغاية ما هجيب قالت في كسي يا ولا عامله حسابي وجبنا سوا
بعدها ريحنا وهي شغالة مص في زبري
شرين : تعالى بقى ايديني ورا أصل كسي اتهرى
وركبت طيزها وعملت واحد رهيب وهي بتصوت
وجالها تليفون
قالت له : اااااااااه كله بونو لا تمام حلو قوي جهزي نفسك انتي بس لحسن المهمة صعبة يا قلبي
وقفلت وانا زبري بيفتح خط انتاج لبن في طيزها حولها شكولاته باللبن
وقعدت معاها لغاية يوم السبت العصر كنا ملط تقريباً نكتها في كل حته في الشقة وعايشين عراينين نأكل و نريح بعض
والسبت كلمها جوزها قالها أنه جاي جريت لميت هدومي ولبست ونزلت وانا نازل لقيته في وشي
سألني عن سبب اني كنت فوق
قولت له كانت خالتي نواره بعتتني بحاجة لشرين
بعدها كلمتني شرين قالت لي أنها عند خالتي نواره وعوزاني ضروري جدا

روايات جنسية

07 Jul, 19:45


الجزء السادس مهمة صعبة

خلص الفرح و بس المتعة لسه مع عايلتي المحترمة وبعد الفرح بأسبوع كلمتني شرين بنت خالتي نواره
شرين بنت سمراء بس سمار جميل كده متجوزة من شهور هي حوالي خمسة وثلاثين سنة بس رغم
سمارها عندها جسم موزون بالمسطرة بزاز وسط وطيز مأمبره شوية بتلبس دايما فساتين و الحجاب
شغالة كوافيره .....كلمتني شرين
شرين : انت فين يا واد من ساعة الفرح لا سلام ولا كلام أخص عليك
أنا : ما أنتي عارفه يا شيري الشغل وسنينه
شرين : وانت مش هنفرح بيك بقى يا منيل
أنا : لا كده كويس ومريح مخي وتمام
شرين : هو الجواز حلو اه مش هنكر بس السنجلة احلى بصراحة
أنا : شوفتي اهه
شرين : خالتك بتسلم عليك .....وسمعت صوت خالتي ازيك يا ولا ياهيما ابقى تعالى اشوفك
أنا : سلمي عليها وقوليلها حاضر
شرين : لا بقولك ايه ما ياكلش الكلام ده ماما هيما هيتغدى عندنا الخميس الجاي وانا اللي هطبخ
خالتي نواره : طبعاً ينور ويشرف ده حبيب قلبي ده واحشني يا واد يا هيما
أنا : حاضر بس مش عايز اتعبكم يا شيري
شرين : أخص عليك تعبك راحه ياللا مستنينينك الخميس يا هيما
وقفلت
عدى الاسبوع طياره لغاية الخميس ورحت أتغديت غدوة كلها فسفور خلت الواحد يسخن ويعرق
وجيت أمشي من عندهم بعد قاعدة حلوة و ضحك وهزار و اكل
شرين : هيما ممكن توصلني بيتي في طريقك
أنا : ولو مش طريقي يااهلا و سهلا العربية تنور يا شيري
نزلنا وطلعت بالعربيه وقعدنا نحكي في كذا موضوع كانت الساعة حوالي عشرة ونص
شرين : بقولك ايه انا زهقانه انت مروح دلوقتي ولا لسه
أنا : لا كنت هوصلك والف شوية
شرين : أخص عليك مش عايز تفسحني
أنا : عايزه تتفسحي ماشي بس جوزك
شرين : لا ما تقلقش مسافر بره عنده شغل مهم ويرجع على يوم الأحد الصبح
أنا : يرجع بالسلامة
شيرين : ياللا شوف هتفسحني فين من زمان ما خرجتش اتفسح
وقعدنا نلف بالعربية وجبت ليها عصير وشكولاتات وروقت عليها وطلبت تروح تجيب كباب وكفته
حابت حوالي اتنين كيلو كباب وكفته وجابت عصاير وشيبسي وحاجات ساقعة
قولت أنا : أستني أطلعهم
شرين : طبعاً امال هتعشى لواحدي
أنا : لا مين أنا ولا أقدر
شرين شدت أيدي : تعالى بس هقولك هي لقمة بسيطة وبعدها قرر أن كنت هتاكل ولا هتنزل وتسيب الأكل سخن
طلعنا الشقة ودخلت تحضر الاكل وأنا قعدت في الصالون بتفرج على التليفزيون عقبال ما الأكل يجهز
حطت الاكل في ثواني وجهزته
شرين : هدخل اغير هدومي وأجيلك أستنى
دخلت قعدت حوالي ساعه وخرجت لابسه فستان مخايها صاروخ بيتلف حوالين رقبتها مش شكل قميص نوم
ولا قميص تقعد بيه قدام أخوها حتى أنا شوفته سرحت في حلاوتها وقولت هي ليله مش معدية
شرين : ها حلو يا هيما
أنا : ده قميص بيت ده
ضحكت شرين وبدلع قالت : ده اللي همك يعني انش**** يكون قميص نوم حلو ولا لأ
أنا : لا الشهاده لله شغل عالي اوي
شرين قصعت ضحكة وغمزت وقالت: ايه عجبتك
أنا : طبعاً يا شيري
شبكت أيدها وصدرت صدرها قدامي و بدلع قالت : يعني أنا ولا البت منى
أنا : منى انتي عايزه أيه
شرين : أخص عليك يعني تعمل معاها ومع أمها اللي عملته ده غير ريم وعيالها اللي عملته وانا لا
أنا : شرين انتي عرفتي إزاي
شرين: مفيش واحدة في العيلة ماقلتش انك كنت جامد معاها كلهم قالوا انك رهيب وانا لسه عروسه وعايزة اخد فكره
وحسست على زبري وهي بتغمزلي وتعض شفايفها
أنا بلمت : يا بنتي ووجوزك ازاي
شرين باستني بوسه توهت كل الكلام بوسة شرمووووووطة ناريه
شرين : يا عبيط دي فرسه ما تسيبنيش واترمت في حضني روحت شايلها زي العروسه ودخلنا على أوضة النوم
ونزلتها عند السرير
أنا : اليللة هتقطعي يا عروسه
وطت وصدرت طيزها ليه علشان تقلع الصندل بصراحة طيزها تهيج الحجر بنت اللازينة
لفت لي تاني
أنا : هو جوزك عطلان ولا ايه يا شوشو
شرين : اه بيفضى بسرعة أوعى تكون زيه
أنا : لا ده انا همتعك
شرين : اه أنا جايه على السمعة في العيلة وبتضحك
أنا: شكلك زي القمر يا شوشو
شرين فكت الفستان من فوق ونزل وكانت ملط تحته وقالت : انت لسه شوفت حاجة يا روحي وهي بتقلع
لقيت نفسي بين بزازها وعمال ابوس فيها وفي حلتمتها
شرين ::اه جب براحه هتاكلني أنا بتاعتك انت بس يا هيما اعمل اللي نفسك فيه
قعدنا نبوس بغض كتير من الشفايف لغاية ما هي ساحت وبقت على السرير بتزوووم وتقفش في بزازها
وانا باكل كسها واعضه
شرين : يخربيت حلاوتك اااااه يابن اللاعيبة ايوه كله ابن الوسخة اللي مشرمطني ده احححححح كمان كل كسي
ااااااامممم احححححح اووووه ممممم حلو اوي كده وجابت ميتها
أنا: ريحتك تعالى بقى علشان تريحي الكبير
ونزلت قدام زبري
شرين : خخخخخخخ احا كل ده زبر لا يستاهل ده كبير فشخ
أنا : جوزك لو دخل دلوقتي هيدبحنا

روايات جنسية

07 Jul, 19:45


نزلتها قدامه وضحكتلي وقالت وهي بتطلعه : لازم نرد السلام هاااااا يلاهوي ده حلو قوي
وخدت بوسة حلوة ورحت مقرب بقها منه وهي فهمت نزلت مص فيه براحه لغاية ما سخنت
خرجت بزازها وقلعت الأندر وهي بتمص وسخنت اكتر زودت في المص لغاية ما ضرب لبن في بوقها
وشربته وبعد كده نيمتها ونمت فوقها كأني نايم على مرتبه حلوة وزبري على باب كسها
وبوقي في بوقها وبلعب بايد في كسها والتانية في بزازها
منى : ايه حلوين يا حبي
أنا : يخرب عقلك ده انتي جامدة نيك
منى : طيب بمناسبة النيك وراحت ماسكه زبري مدخلاه كسها وقالت ااااااه حلو كده ياللا نيك
وفضلت راكب كسها ونازل نيك مده كبيرة
وعملت معاها كذا وضع لغاية ما هجيب قالت على صدري احاااااااا هاتهم عليه
وجبتهم على صدرها ونامت في حضني
منى : عارف انت عجبتني من ساعة المول وكان نفسي تبقى انت اللي جوزي حتى شرين
بتقول عليك جامد اوي دي لو عرفت هتتجنن
أنا : ايه يعني اتكيفتي
منى : ممممم انت طلعت حكايه و مشكله بصراحة عايزة أعمل معاك كتير
أنا : تجربي من ورا
منى : امتى دلوقتي
روحت منيمها ومصدر طيزها ونزل الحس خرمها
منى : يالاهوي انت ما تعبتش احيه براحه طيب انا مش قدك ااااااااه
ودخلته طيزها الكبيرة طيز أحلى عروسة ونزلت رزع لغاية ما جبنا مع بعض
وكان الصبح طلع لبست الروب بس
وطلعت على اوضتها و كلمتني واتس بعدها بكتير وكتبت لي أنها فهمت رامي أنه قطعها وأنها غرقت في لبنه
وبعتت صورة ليها ملط وجوزها نايم في حضنها
وسافرت شهر العسل وبعد ما سافرت
كانت آخر ليلة في فيلا خالي وكان في الاوضة حد كانت مش بس الغيرة اللي بتاكله

روايات جنسية

07 Jul, 19:44


الجزء الخامس.

فرح منى وطلب مرات خالي
فاضل على الفرح ايام والكل بيجهز و فجأة يوصل لخالي فاكس أنه لازم يكون في باريس
بكره ومحدش عارف هيقدر يحضر الفرح ولا لا وكان لازم يبقى معاه خالد ابنه ومحب مدير مكتبه
وابن خالتي و تقريباً بقيت في البيت الراجل الوحيد أنا و ريم و منى العروسه و سهير مامتها
و خلاتي نواره وفريدة و شرين بنت خالتي وحماده أخوها جت ليه مشكله في شغله وروح
وكان موجود طبعاً شوشو ورورو وباقي الاطفال وهيام مرات محب وجت الخياطة للفساتين
وكان الجو مكركب قولت اخرج أشرب قهوة وارجع من الصداع اللي انا فيه روحت على كافيه
وانا معدي بالعربيه كان جنبي مول قولت أدخل أشوف بدله ولا حاجه علشان الفرح
دخلت و صدفه مكنتش متوقعها لقيت شابين ماشين بيعاكسوا بنتين وببص لقيت منى بنت خالي
طبعاً عملت فيها السبع رجاله وضربت واتضربت وكانت منى و معاها شرين بنت خالتي نواره
خايفين عليا وخدتهم بعصبية وطلعنا على الفيلا وطلعوا وقعدت في الجنينه مدخلتش البيت
جت طنط سهير : مالك ايه اللي حصل يا هيما
حكيت بعصبية
سهير : طيب أهدى كويس انك كنت موجود هناك ومحدش هيخرج غير باذنك مانت راجلنا هنا
وجت خالتي نواره و شكرتني ومعها خالتو فريدة وقعدنا نتكلم في كذا موضوع ومنى موجودة
وبعدها بكام يوم خلاص الفرح بكره خرجت مع منى وقعدنا نجيب شوية حاجات وعدت على
محل لانجيرهات
منى : هيما ممكن تستنانا في كافيه واحنا هنخلص ونكلمك
أنا بأستعباط: ليه انتي داخله هنا ليه
منى : أها وبعدين بقى ما تكسفنيش
أنا : يا بختك يا عريس عروستنا بتتكسف وداخله تجيبلك الألوان اوعدنا يا رب
منى : ايه عاوز تتجوز
أنا : لو بحلاوتك يا عروسه و **** لتتقطع وتتاكل
منى : ايه ده يعني تفتكر هعجب العريس ؟
أنا : حد يشوف الجمال ده و يقدر يقاوم يا ملكة جمال العيلة
منى : يا واد عيب خطيبي يدبحك
أنا : ياللا نصيبه ياخد شكولاته العيله
منى: بس بقي لحسن اجيبهولك
أنا : هاتيه وشوفي مين فينا اللي يثبت
منى : ماشي ياللا روح هناك وانا هخلص واجيلك
أنا : طيب ادخل أقيسلك طيب
ضربتني على كتفي بدلع وقالت : بس أولا عيب
مشت المحل نديت عليها وشاورت على قميص نوم
برقبتي و كلمتها بالشفايف بحركها يعني وبقول جامد قوي عليكي
ضحكت وبتشاور أمشي ووشها احمر
تاني يوم الفرح وزيطة ورقص و رقصت مع شرين بنت خالتي اللي رغم سمارها بس بطل
وكان الغريب أن جوزها قاعد وهي بتعولق في الرقص معايا رغم أنها أكبر مني
وخلص الفرح وطلعنا على الفيلا والعريس طلع مع العروسه و انا دخلت أنام
شوية ولقيت باب الاوضة بيتفتح وطنط سهير بتقولي هيما الحقني
أنا : فيه ايه خير
سهير :مش عارفه اقولك ايه
أنا : فيه ايه اللي حصل
سهير : الواد رامي العريس
أنا بضحك : ايه ماله هنج
سهير ضحكت : اوسخ يا هيما اوسخ الواد عمل واحد وهما خمس دقايق وبتاعه شخر والبت
جتلي تعيط الواد سخنها جامد وجابهم في ثواني و نام فسيخه احا على دول رجاله
ياريتك انت عريس بنتي وكنت تبقى جوزنا
أنا : يا ريت انتوا خط إنتاج الملبن في العيلة
سهير : مش عارفه اعمل ايه في الحكاية دي
أنا : بقولك ايه هو فتح ولا لسه
سهير : ايوه وهو واحد يتيم وبخ مفيش
أنا : ومنى فين
سهير : عندي في الاوضة ليه
اوعى تكون قصدك ....يالاهوي لا ما ينفعش انت عايز تنام مع البت ليلة فرحها
أنا : يعني عايزة تكسري بخاطرها ليلة فرحها يا سوسو
سهير : يعني أعمل ايه بس
أنا : مش انتي عايزه تريحيها يا سوسو
سهير : أكيد
أنا: قوليلها أن فيه واحد مكان اللي فضي لو رضت تمام ما رضيتش ترضى بنصيبها طول عمرها
وهي ليلة واحدة علشان تنام مبسوطه
سهير: مش عارفه بس الفكرة هيجنني نيك اقولك أنا هقولها
خرجت و بعدها لقيت منى جايه الاوضة عروسة وبتضحك
أنا : ****م صلي على النبي ايه القمر ده
منى : مكتوبه لك يا هيما دعيت والسما مفتوحة اني اكون عروستك
أنا : ورامي
منى : بياكل رز مع الملائكه
أنا : وانت ايه رأيك في الفكرة
منى :هي بصراحة حلوة راجلين في ليله الدخله حاجه جامده فشخ
أنا خدتها في حضني وقعدت ابوسها
منى بنت خالي بنت دبدوبه كده وشعرها سايح وهي اكبر بزاز العيلة جلي وطيز كبيرة
وقلعتها الروب
أنا : حد يسيب القشطة بالعسل دي وينام
ضحكت وقالت : طلع عنده السكر يا هيما تعالى بقى شوف الحلويات
وفكت الروب وكانت لابسه القميص اللي قولت لها عليه
أنا : احا انتي جبتيه
منى : اه اصله جامد نار عليا انت طلعت صح
أنا : ورامي نام أخا عليه
منى : المهم انت تصحى
أنا : أنا كل ما فيا صاحي
منى : بجد وهي بتبص على زبري
روحت ماسك أيدها وحطيتها عليه وقليل : حتى شوفي اهه صاحي وبيضرب تعظيم سلام
منى : واااااااو ايه ده ده كبير قوي يا هيما

روايات جنسية

07 Jul, 19:44


في جسمك
محب : أنا هقتلك وهقتلها بتنام مع أختي يا ابراهيم
أنا : طيب ما انت نمت مع مرات خالك محدش أتكلم يعني
بدأ يوطي في صوته : انت بتقول ايه ؟
أنا : بقولك أهدى كده على نفسك يا محب وأقعد أما مصورك مع سهير و خالك محمود
لو شاف الفديو بتاعكم هيعلقك من بيوضك
نزل المسدس
أنا : ايوه أعقل كده اختك زي أي ست في ظروفها عايزه راجل في حياتها
محب : والفضيحة دي هنعمل فيها ايه ؟
أنا : فضيحة ايه اعتبره علاج اختك اللي جاية أوضتي بمزاجها ولو ما اتكيفتش أو مش برضاها
تقول ....ريم ها حلو اللي حصل
ريم : بصراحة أنا اللي اترجيته يعمل معايا كده يا محب وبصراحة كان احلى من خيالي
محب : ليه يا ريم
ريم : ليه نعم يا عنيا ما هو على يدك صغيره وست وواحد نط عليا جاب بنتين وخلع وسابني
أيه حرام تريحوني في تعبي
محب : أنا هموت من الغيظ بس مش قادر أعملكم حاجة وبيجز على سنانه
ودخل علينا الاوضة هيام
هيام : ايه ده ايه اللي بيحصل
بكل هدوء شرحت الموضوع وهي أتصدمت بس مش فاهمه ليه جوزها ساكت وهو شايف
اخته نايمه مع واحد
وبيداري وشه منها وبيقولها احنا بتشوف حل أنهم يصلحوا اللي عملوه
واتفقنا نكتب ورقة عرفي أنا وريم و محب اللي كتبها لنا وبقت في عرف مراتي
وكنت بنام في أوضتها مع شوشو ورورو وكنت اللي بختارها بنام معاها
لغاية ما في يوم لقيت تليفوني بيرن وواحدة بتتكلم بصوت رقيق جدا
الست : ممكن نتقابل في الكافيه .....
أنا : انتي مين ؟
لما تيجي هتعرف مستنياك ياللا باي وقفلت
روحت على المكان بسبب حلوة الصوت بس
قعدت أستنى ومحدش وصل جيت أقوم لقيت واقف ورايا هيام مرات محب أبن خالتي
وقعدت وانا مش مصدق جمالها ولابسه فستان يتعب أي دكر
هيام من اجمل الستات اللي الواحد يتمنى بس رمش منها مزه صاروخ روسي كيرفي وردي
هيام كانت لابسه فستان احمر صدره مفتوح وشعر أصفر وعيون زرقاء وتختوخه
من الاخر ليلى علوي في عزها قدامك الكافيه كله بيبص ويقول يا بخت امك
هيام : أنا عاوزه أسالك سؤال واحد ليه محب سايبك ومقتلكش الوقت ده كله
أنا : هترتاحي لو عرفتي
هيام : حياتي معاه بناء على الإجابة دي هنكمل ولا لا
أنا : بلاش تعرفي احسن يا هيام
هيام : علشان خاطري يا هيما قولي...... وبعد محايله
حكيت قصة جوزها مع سهير و ليه سابني علشان ما يتفضحش قدام خاله محمود
وهي بتسمع ومبسوطة و مستغربه اللي بحكيه وازاي نمت مع سهير و ريم وبناتها
وعماله تفرك في الكرسي
هيام : بس كفاية كده كتير أنا تعبت مش قادرة وقامت روحت وطيازها قدامي
مش بتفارق خيالي
وفي يوم صحينا عل زعيق من هيام وضرب من محب ليها
وبعد كده كان ساعة مغربيه دخلت أقعد في أوضتي ودخلت ريم وكانت لابسه روب
ومن تحته ملط خالص
قالت :انا عندي ليك حاجه حلوة وفتحت الباب ولقيت هيام ملط و محب كمان
محب : هيام عايزه تعمل مود وقالت أننا نتجمع مع بعض ممكن
أنا: يا أهلا يا أهلا
ضحكت هيام والكل قلع ملط
ونزلت ريم تمصلي و هيام بتمص لمحب وبصراحه كنت مركز مع هيام وهي بتضحك وتدلع وبتغمزلي
ولقيت محب هاج على منظر اخته وهي بتمصلي شدها وقالها تعالى يا لبوه انا عايز انيكك يا احبه
هيام : كده طيب هيما تعالى معايا وفشخت رجليها وقالت تعالى كسي مولع طفيه
محب : أعتبرها مراتك يا هيما عقبال ما أربي اللبوه أختي
حضنت هيام و قعدت الحس كسها وهي مبسوطة فشخ
هيام : يا بن اللعيبة يا جن اااااااه كسي حرام عليك يا وحش حطه في كسي يا ابراهيم أنا عوزاك تفشخني
ودخلته في كسها وهديتها نيك وجوزها ركب طيزها وبقينا بنيكها مع بعض و ريم حطت كسها في بوق
هيام اللي كانت بيني وبين جوزها وبعدها بدلت وحطيته في طيزها وكسها دخل فيه زبر جوزها
واتمتعت نيك وغرقت طيزها بلبني و بعدها نكنا ريم سوا وحبت في كسها وأخوها جاب في طيزها
وبعدها ريم راحت تنام مع محب وساب لي مراته والصبح نزلنا نفطر
ريم : كانت ليلة فاجره امبارح عايزين نكررها أخويا وحبيبي بيمتعوني احيه
هيام : امال أنا أعمل ايه ده كسي ورم زبر هيما طلع جاحد
محب : يعني أنا ولا هو
هيام : احا هو طبعاً أسأل اختك اللبوه
ريم : بصراحة هيما زبره تخين وحلو بيهد اي واحدة جامد فشخ بصراحة
وبعدها حصلت حاجة قبل الفرح خليت الأدوار تختلف لان كان فيه مصيبة حصلت
وطلب غريب من طنط سهير

روايات جنسية

07 Jul, 19:44


طيزها و اختها بعدها قامت تبوس فيا وشويه وقامت تمص وتحك طيزها
شوشو : أنا عايزة زي رورو أشمعنى هي ياللا اركب يا عبده ننينيني
أنا : انت طلعتي شمال يا بت
شوشو : وانت طلعت أسد وأنا لبوتك وصدرت طيزها وهي بتقول
لبوتك في خدمتك يا هيما
زبري هاج وعملت معاها واحد اجمد من أختها وجبتهم بعد صعوبة في طيزها
وخرجوا الاتنين وهما بيقولوا بعد بكرة هتلاقي المكافأة عندك في الاوضة
عدى يوم و التاني والتالت ومفيش حاجه حصلت
وفي رابع يوم لقيت شوشو ورورو عندي في الاوضة بالليل ومعاهم المفاجأة

الجزء الثالث المفاجأة
من أمتع البنات اللي نمت معاهم كانوا شوشو ورورو بصراحة كانوا جيل جديد يفرح من الشراميط
وكانوا وعدوني بمكافئة بعد يومين وعدى بعدها يوم واتنين وتلاته ومفيش حاجه وصلت
لغاية ما في يوم شوشو جت قعدت جنبي وقالت جهز نفسك المفاجأة في أي وقت ياهيما
بس أستعد علشان هتبقى زي الامتحان لازم تجاوب فيه صح وانا ورورو أتفقنا معاها وهي موافقة
حاولت أعرف مين مقدرتش أوصل لمين ولا امتى وبالليل في اليوم ده كنت دخلت نمت
وفي نص الليل لقيت الباب بيخبط فتحت لقيت شوشو ورورو داخلين عليا الاوضة وخدوني من أيدي
تعالى تعالى بس
ولقيت نفسي قدام أوضة صغيره كنت فاكر أن مفيش فيها حد بس لما دخلت
كأنهم مجهزين كل حاجه بس مفيش فيها أي ست وكان موجود سرير وشموع و مزيكا بس كل الكلام
ده لمين
اتفتح الباب بتاع الاوضة ودخلت المفاجأة
ريم ......اه امهم ريم طب أزاي وأزاي قبلت بأنهم يعملوا كده لا وهي جاية مكسوفه
وبتضحك لي طيب ازاي
أساله بتجري في دماغي ملهاش اجابه مقنعه
شوشو : ايه رأيك في المفاجأة دي
رورو : جامده مش كده
كانت ريم لابسه عبايه سوداء وعاملة ميكب مخليها عروسة وشعرها الاسود والجسم الجاحد وبزازها
الجيلي و جسمها الناعم وحاجة كده تقفيل جامد الغريب أكتر أنها تعتبر مربياني تقريباً
خرجت البنات و هي قعدت على الكرسي جنب التسريحة وبدأت تتكلم
ريم : طبعاً فيه في دماغك الف سؤال صح؟
أنا : طبعاً
ريم : أنا هفهمك ...بناتي بيقولوا لي كل حاجه ولما عرفت اللي عملتوه كنت هقتلهم بس قعدت
افكر ما هما كده كده هيتعمل معاهم كده في يوم من الأيام مع اجوازهم وطالما الموضوع معاك انت
يعني مفيش فضيحه
وقامت جت نحيتي وبدلع مسكت التيشيرت وقالت : بصراحة أنا كمان تعبت من اللي حكوه عنك
أنا : حكوا ايه بس
نفخت ببوقها وقالت : احيه دول بيقولوا فيك شعر
أنا : وانتي عايزه تنامي معايا يا ريم طب ازاي ده انتي مربياني ده انا كنت بقولك يا ابله من كام سنة
خدت بأيدي وحطتها على بزازها
ريم : ابله ريم تعبانه يا هيما فاكر لما كنت بجيبلك الحاويات والمصاصة ونزلت قدام زبري وخرجته
وهي بتضحك وبتقولي : أنا عايزة أمص أنا كمان
أنا مش مصدق وريم أو ابله ريم بتمص لي أنا بحلم
قومتها بعد ما شبعت مص وقلعتها العباية وكانت ملط من تحتها وشوفت جسم ناري ما يرحمش
أنا : هو جوزك طلقك ليه يا ريم
ريم طلع خول زبره صغير ما يكفيش كس عيله قد شوشو وانا بصراحه عايزة اتكيف
وشدتني من زبري ورحنا على السرير
وقعدت تبل كسها بايدها وقالت هتعرف تكيفني ولا تبقى زي جوزي الخول
اترميت في حضنها وقعدت ابوس فيها وهي بتمسك زبري وبتدخله كسها وانا بقفش بزازها الكبيرة
وأحلى اهاااااات اوووووووو يا مغتري انت بتهد كسي بزبرك ده اااااااه شمشون في نفسك أوي
اااااح يا بن الوسخة كسي وسع طفي ناري يا ولا ازاي الشراميط استحملوه ده عمود نور مش زبر
خخخخخخخ أنا هجيب وجبنا مع بعض و بعدها قعدت تمصه كتير وبعدها قام
وعملت وضع الفارسة و الكلبة وهاتك يا رزع في كس ياما حلمت انيكه واجيب فيه
وفعلاً مليته لبن وعسل من صاحبته لغاية ما اتهدينا احنا الأتنين والسرير غرقان بالمتعة
ضربتها على طيزها قالت ايه عجبتك يا ولا
انا : المهم تتمتعي انتي يا ريم
ريم : لا ده انت كبرت وبقيت عريس بس لسه اخر سؤال في الاختبار
رحت قايل بس للسؤال ده كبير قوي وانا ماسك طيزها
ريم قصعت ضحكة وغمزت وقالت: ايه صعب عليك اه صحيح هي اكبر سؤال في العيلة بس اجتهد
قعدت أمص في خرمها ولقيت زبري قام
ريم : ياللا بقى أنا ولعت من التسخين اركب بقى يا ولا مش قادرة
ودخلته خرمها الواسع ونزلت رزع فيه لغاية ما جبت في طيزها الكبيرة
وفجأة لقينا الباب بيتفتح علينا ودخل علينا حد كان هيقتلنا بس كان بيفتح باب من أبواب المتعة
للمحارم

الجزء الرابع ديوث تحت الطلب
فجأة وأنا راكب طيز ريم دخل علينا محب الجو أتكهرب و ريم رجعت تغطي
لحمها وأنا في الأول أتخضيت بس في ثواني لميت نفسي ولقيت نفسي في
حاله ثبات أنفعالي رهيب
محب : أنتوا بتعملوا أيه أنا هموتكم ورفع سلاح علينا
أنا بكل برود : تصدق خوفت أضرب لو جدع وأنا أوعدك روحي هتخرج مني تسحب أختها اللي

روايات جنسية

07 Jul, 19:43


ومش بيهمها حد وعندها ستاشر سنة
دورت على البنات مش لاقيهم قولت أشوف عم سالم الجنايني روحت سألته قال أنهم خرجوا
يادي المصيبة كلمتهم بيكنسلوا
فين وفين لغاية ما لقيتهم داخلين من باب الفيلا بيضحكوا
زعقت معاهم وشدينا وطلعتهم على الاوضة
وبعدها لقيت نفسي أفورت قولت أطلع أصالحهم
طلعت على أوضتهم لقيت الباب مقفول بالمفتاح لقيت علشان أمشي سمعت صوت كلام
عملت نفسي ماشي ووقفت أسمع
شوشو : الحمد لله مشي تفتكري حس بحاجة
رورو : حس بأيه يا بنتي زمانته نزل تحت
شوشو : بس بصراحه الواد مز فشخ هو اه عصبي بس جامد
رورو : بصراحة هو عاجبني جدا بس بخاف منه
(كل ده أنا فاكر أنهم كانوا بره مع واحد وكنت هكسر الباب بس قولت أنقل )
شوشو : طيب ما تفرجيني تاني على الفديو
رورو : ماشي بس هوطي الصوت
شوشو : قشطة ياللا
مكنتش سامع كويس لغاية ما رورو قالت
رورو : دي طنط سهير طلعت شرمووووووطة كبيرة
(أنا قلبي كان هيقف معقولة يكون صورونا بس ممكن يكون قصدهم لما كانت مع خالهم محب )
شوشو : اااااه يا بختها لقت حد يريحها أمنى نتجوز ونعمل زيها
رورو : ممممم بس هيما بتاعه حلو قوي نفسي امصهوله ويغرقني بلبنه
شوشو : وانا عوزاه يحطه في توتي لغاية ما تبقى زي شكيرا كده اااااه
عصبي بس جامد قوي يخرب بيت بتاعه حلو نيك
أنا نزلت وانا مش مصدق عيلتين صغيرين عجبهم اللي عملته مع مرات خالي
كان خالي مانع النزول البسين
كلمتهم علشان هنزلهم البسين وأتعمدت أنزل قدامهم فارد عضلاتي بالمايوه ونزل عيال ولاد خالتي
والاتنين واخدين جنب في البسين وشغالين وشوشه وبيشاوروا عليا و تيجي واحدة منهم تحك طيزها
في زبري والتانية تحضن فيا من ظهري ولعب لغاية ما خرجت والشورت كان عامل خيمة من زبري
طلعت أنشف نفسي
ولقيت الأتنين بيضحكوا جامد
أنا : فيه ايه يا جزمة انتي وهي
شوشو : ايه انت تعبت ولا ايه
أنا : تعبت من ايه يا مفعوصة انتي
رورو : هيما أطلع غير هدومك ولم ال...وهي بتشاور بعنيها على زبري
عملت نفسي أتحرجت وطلعت على فوق جري وهما بيضحكوا
دخلت اخد دش في الاوضة وخرجت لقيت منظر مش طبيعي
كنت لابس الفوطة بس على وسطي
وقدامي شوشو ورورو وافقين بالمايو متنحين ناحية زبري
أنا : فيه ايه يا بت أنتي وهي مالكم
شوشو : جينا نطمن عليك
قعدت أنا على السرير وقولت : تطمنوا على ايه أن شاء ****
رورو : اصلك شكلك تعبان قوي قولنا نساعدك ترتاح
أنا : تساعدوني أرتاح ازاي يا بت
لقيت شوشو بتمد أيدها على رجلي وبتقول بصوت واطي انا بحبك قوي يا هيما
وبتاخد بوسة أنا عملت نفسي اتخضيت
أنا : بت انتي ايه اللي عملتيه ده انتي أتجننتي
رورو : ما تخافش يا هيما احنا عاوزين نرتاح معاك وتريحنا
أنا : وأنا بقول عليكي كبيرة وعاقلة
شوشو : من الاخر كده احنا شوفنا اللي حصل بينك وبين طنط سهير وصورناه ولو مظبطناش زيها
هنبعت الفديو ده لخالو محمود وشوف بقى هيعمل فيك ايه
أنا: يا بت انتي وهي انتوا عارفين لو ده حصل هيحصل ايه
رورو : ما تقلقش احنا اصلا نمنا كتير مع اولاد يعني مش فيرجن
أنا: وامك عارفه
شوشو : احنا بنهاف فن لما يجي حد يعجبنا وخلاص
أنا : وبعدين
رورو : وبعدين نشوف لو يستحق مكافئة بنديله هديه
أنا : اللي هي ايه ؟
شوشو مسكت زبري من على الفوطة وقالت : عايز تعرف المكافئة تورينا انك جامد
أنا : رورو روحي أقفلي الباب وتعالي
الأتنين بيضحكوا
رورو : هوا بس أستنوني
ولقيت شوشو فكت الروب ونزلت على زبري ومسكته وقالت ااااه تعالى يا مجنني
وجت رورو أبوسها من شفايفها وهي بتقلع مع أختها ملط وبقينا ملط كلنا في ثواني
ونيموني على السرير
ايه الحلاوه دي بنت خالتي خلفت ابطال
واحدة بتمصلي والتانية قاعدة بكسها الاسمر على بوقي وفاشخة رجليها وتقفش لنفسها
وأحلى اهاااااات
وبعدها قولت ياللا مين عاوزه تجربه في كسها
شوشو : أنا يا هيما
أنا : يا بت انتي لسه صغيره
شوشو : هي هي هي ده مفيش ولد منمتش معاه في المدرسة ده انا الخبرة كلها
ونزلت بوضع الفارسة على زبري وهي بتقول : يلا هههههههههه اي بتاعك كبير نيك اااااه احححح
واختها بتبوس في بيوضي وانا بفشخ كس أختها وبعدها جه الدور على رورو ونكتها كتير في كسها
رورو : اه مش قادرة كل ده بتاع ده انا روحي هتطلع احيه ااااه كمان يا سيد الرجالة ااااااه
كتكوتي ورم حرام عليك
قولت هجيب ولقيت الأتنين نزلوا وجبتهم على وشهم
الأتنين فرحوا وقعدوا يلعبوا مع بعض باللبن اللي غرقهم
وخدتهم في حضني عريانين وقعدنا نلعب لبعض لغاية ما زبري قام
رورو : ممكن تحطه في توتي يا هيما
أنا : هتستحمليه يا رورو
رورو : بس براحه بتاعك كبير قوي عاوزه بالراحة
دخلته شوية شوية وهي بتصوت لغاية ما اتعودت وعملت واحد تاريخي في طيزها وجبتهم في

روايات جنسية

07 Jul, 19:43


سهير : انت مش فاهم حاجه يا ابني انا ست ولسه بتعب و محب أنا طلبت منه ده خالك بقى مهملني جدا
ومش بيعمل معايا حاجة خالص وانا تعبت من الإهمال ده ويصبر نفسي مع حد مش هيفضحني لغاية ما
انت عرفت يالاهوي وقعدت تلطم وتعيط
أنا : وهو أنا لو عايز افضحك كنت زماني بتكلم معاكي ما كنت سيبت خالي يطلع يشوفك مع ابن اخته
ولا كنت روحت قولت له
سهير : بجد والنبي يعني مش هتقوله
أنا : اه بس بشرط تقطعي علاقتك بمحب خالص خالي لو عرف هيموت
سهير : حاضر قطع معاه خالص بس انا ست واي ست محتاجه حد يطبطب عليها
أنا : بصي أنا بحب خالي محمود جدا ومش هسمح لحد يكون السبب في موته
سهير بلبونه : طيب خالك وبتحبه ومرات خالك لا يا هيما
أنا شوفت فرس قدامي شديد بزاز كبيره وطيز مأمبره وشبه القطط السيامي لبوه شرقانه من زمان
لفيت أيدي حواليها لحد ما قدرت وخدت بوسة من بوقها رهيبة توهتنا سوا
كانت لابسه فستان ديكولتيه نزلت ابوس صدرها وطلعته بره الفستان وقعدت ارضع منها ورجعت ابوسها
وهي بتسيح ونزلنا على الأرض و دخلت أيدي من تحت الفستان العب في كسها
أنا : ده انت بعشق مرات خالي
سهير : يا واد انت يا شقي
أنا : انتي لسه شوفتي حاجة ده انت همتعك يا سوسو
سهير : بس براحه انا مش قدك واحدة واحدة عليا
أنا : لا انتي هتتظبطي الليلة
سهير : طب روح اقفل الباب وتعالى
روحت قفلت الباب وسهير بتقلع القستان وبقت في ثواني ملط ايه ده ده خالي ده اعمى سايب برميل القشطة
ده ازاي احا
بلبونه قالت : بيقولوا عليك انك نسوانجي وجامد وبصباعها شاورت تعالى كده وريني همتك معايا
وفتحت لي كسها
نزلت اكله بسناني اكل واطلع زنبور ها وحلاوة كسها الوردي وهي بتقفش في بزازها الكبيرة
سهير : ايوه اااااه احيه انت بتعمل حاجات بتهيج فشخ احححححح اووووه كسي موحوح يا هيما
ااااااااه يا كسي ممممم يالا بقى طفي ناري طلع زبرك عيزاه يشق كسي المولع
قومتها وخرجت زبري
سهير : احا كل ده زبر خخخخخخخ ده كبير قوي عازوة امصه ممكن
أنا : تحت أمرك يا سوسو
كانت خايفه منه بتلاعبه في الاول وبعدها عملت احلى بلوجوب في حياتي طلعت شرمووووووطة مالهاش مثيل
لغاية جبت في بوقها
شدتني من شعري وقالت أنا ريحتك يا ولا تعالى اركبتي ودخله
نزلت العب في كسها وطلعت خدتها في حضني ولقيت زبري قام بقى على آخره
حدفتها على السرير وقولت لها تعالي اريحك يا سوسو دخلته في كسها براحه
سهير : احيه يا بن الايه زبرك تعشقه النسوان يا ولا وكبير فشخ براحه هتشقني بزبرك متعني براحه
اااااه كمان يا ولا فينك من زمان. اه اكتر كسي بيعشق زبرك يا ابن اللازينة اه امك سهير الشرموطة
عايزه زبرك في كسها كمان اكتر اااااااه يلاهوي كسي هيجيب ميته احا مش قادرة
جبنا سوا
سهير : ايه المتعه بنت المتناكة دي ولا انت جامد فشخ من هنا ورايح مش هيدخل كسي غير زبرك
أنا : ايه عجبك يا سوسو
سهير : عجبني احا ده انا نفسي في تلاته منه واحط واحد مكان السيجار وواحد في كسي وواحد في طيزي
وامشي طول العمر بيهم ويفضلوا يجيبوا في لبن جوايا
أنا خبطها على طيزها قالت اي براحه
روحت منيمها ومصدر طيزها ليا
سهير : يخرب عقلك انت كمان هتركب المقطورة يا ولا ....لا ده انت عالمي بس براحه بتاعك كبير وجامد هيعورني
دخلته صوتت
سهير. احا يخرب بيت امك هتعور
أنا : يعني أطلعه يا سوسو
سهير : احا ده انا ادبحك يا هيما خخخخخخخ
يالا هد طيزي لحسن دي تستحق ميت زبر ينيكوها اه اه اه اه كمان وريتني قوتك
نزلت فيها رزع لغاية ما جبت نامت بعدها في حضني
وخرجت من عندها خلصان ونزلت لقيت رورو وشوشو بيتفرجوا على حاجه على الموبيل
وموطين الصوت وبيضحكوا ولما شافوني قفلوا الموبيل قوام وقعدوا يضحكوا قدامي
مخدتش في بالي وطلعت على أوضتي أنا بعد يوم صعب مع سوسو مرات خالي
و مادريتش الا تاني يوم الصبح وصحيت على حاجه مصدقتهاش عنيا خالص

الجزء التاني الجيل الجديد
تاني يوم نزلت من الاوضة كان مفيش حد غير خالي محمود اللي قالي أني هاخد بالي من عيال
ولاد خالتي لغاية ما يرجعوا من بره لأن الكل خرج حتى سهير مرات خالي اللي مش بتخرج كتير
خرجت تقابل صحابها روحت أعمل قهوة وخرجت أطمن وكله تمام مفيش مشاكل بأمن أن الكل
موجود وتمام ...ايه ده أمال شوشو و رورو فين و تعالوا اقولكم مين دول اكتر
رورو وده دلعها هي أسمها روضة و شوشو أختها ودي أسمها شهندة بس هما في العيلة
شوشو ورورو طبعاً روضة الكبيرة عندها عشرين سنة ورثت جمال السمار عن بنت خالتي
جسمها من اللي بيتقال عليهم فاير من وهي اربعتاشر سنة وجسمها جسم شابه شعرها كيرلي
وسمراء و دلوعة بتحب تتفرج على افلام رومانسيه ونفسها تحب وتتحب أختها شهندة
هي شبها شوية بس أبيض شوية و أحلى شويتين بس بتحب المذاكرة جدا وجريئة جدا

روايات جنسية

07 Jul, 19:43


خالي محمود راجل غني جداً ومعاه فلوس كتير جدا رجل أعمال شديد قوي متجوز طنط سهير
ست جميله جدا والاتنين كبار في السن بس سهير ست جميله وهي حتى عجوزه قشطة بيضاء
ليهم بنت وولد البنت منى ودي أساس الحكاية و أبنهم خالد وده ولد صغير بتاع عشرين سنة
في يوم من الأيام كلمني خالي وعزمني مع العيلة نطلع نقضي كام يوم و نجهز لفرح بنته منى
وكان وقتها اجازه من شغلي طويلة شويتين لان مفيش عقود نشتغلها قولت وماله نطلع
طلعت ووصلت لقيت العيلة تقريباً كلها موجوده أنا عندي خال واحد وخالتين
خالي محمود وده حكيت ليكم عن أسرته
خالتي فريده ودي ست كبيره في السن قوي متجوزة عمو عادل وده برضو كبير في السن
عندهم ولد وبنت البنت ريم ودي متجوزة ومخلفه بنتين واحدة تسعتاشر سنة والتانية ستاشر سنة
اسمهم رورو و شوشو و ريم مطلقة وطلقيها مسافر كندا بيبعت ليهم فلوس للبنات علشان تصرف
عليهم ويعتبر ريم ليها مكانة في قلبي جدا لانها كانت بتحبني وبتخاف عليا من وانا صغير
الولد بقى محب مدير أعمال خالي محمود ودراعه اليمين من الاخر الصندوق الاسود بتاعه
وده متجوز واحدة قشطة بيضاء أسمها هيام كيرفي من اللي مفيش منه وهو دايما
بيزعقلها ويضربها وهي مش بتحبه بس العيال اللي مخليها تكمل
خالتي نواره ودي ست جميله قوي متجوزة من عمو سمير راجل أسمر رغم أنها بيضاء جدا باختصار
هي ايكونة الجمال في العيلة و عندها شرين بنت لسه متجوزة من سنة و حماده وده متجوز ومخلف
بنت اسمها لمياء
كل دول كانوا موجودين في السرايا بتاعت خالي محمود
لما وصلت كان فيه ترحيب من الكل وكانت قعدة حلوة والكل بيهزر ويضحكوا لغاية لما الفجر طلع
كله طلع ينام وتاني يوم صحيت ونزلت الدور اللي تحت وخرجت مع خالي أجيب اكل البيت وللقافلة دي
ورجعنا على بليل متأخر
طلعت أنا ميت على السلم لأوضتي وخالي دخل مكتبه وأنا طالع سمعت صوت آهات مكتومة من عند أوضة
خالي محمود ....أزاي وخالي بره البيت ومين اللي جوه
اتعمدت أنده بصوت عالي على خالي الصوت سكت وشوية وطنك سهير خرجت بالروب بتلم جسمها
سهير : ايه يا هيما هو انتم رجعتم
أنا : اه وخالي طالع
وشها أصفر وقالت : طيب خش انت يا حبيبي وانا نازله ليه أحضر له العشاء
أنا : طيب وعملت نفسي دخلت الاوضة وهي عملت نفسها بتنزل
ورجعت فتحت الاوضة وانا براقب من خرم المفتاح وكانت المفاجأة ده
محب أبن خالتي ودراع خالي محمود في الشغل مع مراته وخطف بوسه وجري على الأوضة
معقول اللي شوفته
مكنتش مصدق اللي شوفته دي بجد صدمة ولو خالي عرف هيموت فيها
تاني يوم صحيت وكان تقريباً الكل خرج ومفيش غير العيال ولا بنت خالتي وانا و طنط سهير
و الخدامين وخالتي نزلوا يعملوا فساتين الفرح
قعدت مع طنط سهير
سهير : انت ابن حلال يا هيما خلتني امبارح افتكر العشاء علشان خالك ربنا يبارك فيك
أنا : اي خدمه يا طنط
سهير : ايه طنط دي هو انا كبيرة أنا اسمي سهير اقولك قولي يا سوسو
أنا : تمام يا سوسو
سهير : هتتخرج النهارده ولا قاعد
أنا : لا انا تعبان هريح النهارده وانتي
سهير : لا انا قاعدة مع العيال اهه بتسلى
أنا : هو انا ينفع أسالك سؤال ؟
سهير : طبعاً يا هيما
أنا : ممكن أعرف ليه بتعملي كده
وشها أتخطف وقالت بتهتها
سهير : اعمل ايه
أنا : انتي فاهمة كويس أنا بتكلم عن ايه
سهير ريقها نشف وقالت : لا بجد مش فاهمه
أنا : اللي حصل امبارح
سهير وقلبها بيقف : حصل أيه مش فاهمه
أنا : سوسو أنا غطيت عليكي انتي و مح....ولسه هكمل حطت أيدها على بوقي وقالت
سهير : اسكت خالص ولا كلمة تعالى معايا
دخلنا السرايا جوه وطلعت معاها على الاوضة
سهير : انت شوفت ايه بالظبط
أنا : اللي حصل شوفت ابن اخت جوزك وهو خارج من أوضتك وانتي بتودعيه ببوسه
نزلت همد على السرير وهي بتعيط وبتحط أيدها على وشها
سهير : ابوس ايدك بلاش تقول لخالك هيدبحني
أنا : أنا بس عايز اعرف ليه لو محب اللي غصبك قولي وانا هتصرف

روايات جنسية

20 May, 22:35


مممممم اموووواه ايوة كدة بس يامجنون خلاص هتعورني هههههه
ممدوح / مش قادر انا هجبهم خلاص
ايمان / لا متجبهمش انا لسة عوزاك تااااني لا لا اووووف انا مخدتش حقي كدة
ممدوح / منا مش قادر امسك نفسي اعمل ايه بس اوعدك شوية كدة وهوقفه تاني مرة هطول وهمتعك
ايمان / غووور من وشي انا بني ادمة وليا حقوق حرام عليك بقي
ممدوح / معلش ياحبيبتي انتي مسمعتيش نفسك  بتحكيلي ايه ويتوصفيلي حصلك ايه عوزاني انا امسك نفسي طب ازاي بس
ايمان / طب اوعي كدة تدخل وتنزل وتخرج ادي الليي انا باخدو منك
ممدوح / رايحة فين
ايمان / داخلة استحمي
ممدوح / ماشي يا قلبي

[[ بعد ما الفكرة الجهنمية ده جاتلها ان طالما العرص التاني اللي اسمه محمود بيهددها بجوزها كدة بقي ملوش اي حجة تانية ومش فاضل غير حاجة واحدة بس الفيديو اللي اتصور ازاي تجيبه وتمسحو من تليفون محمود وطول ما هي بتستحمي وعمالة تفكر هتعمل ايه وهتتصرف ازاي لحد ما جاتلها فكرة انها تكلم باسم وتعرفه اكيد هيلاقي حل ف الفيديو ده ومن ناحية تانية بردو ممدوح يتصرف هو كمان وبكدة هي مبقتش لوحدها وجاتلها فكرة تانية كدة فكرت انها تعرضها علي ممدوح يمكن وبعد ما خدت شاور وخرجت م الحمام وممدوح دخل ياخد دش هو كمان وهنا استغلت الفرصة علشان تكلم باسم ]]
ايمان / الو اسمع ياباسم مفيش وقت قبل ممدوح ما يطلع م الحمام  بص محمود نكني وصورني وقولتلو انك نكتني
وعرفت ممدوح وهاج ووافق اني اتناك من محمود وناكني بعد ما حكتله اتنكت ازاي بس المشكلة هنا الفيديو اللي محمود مصورهولي وانا بتناك وكمان بيقولي جوزك عارف وبيعرص عليكي وبقولو باسم ناكني بس اخوك ميعرفش طب سلام دلوقتيي علشان خرج هكلمك بعدين لما ينزل
باسم / طب اس............
ممدوح / يخربيتك دنتي فرسة انا اول مرة انيكك كدة بالهيجان اللي كان فيكي من ساعة جوازنا
ايمان / هههههههه انت بس اللي خول وهجت عليا لما  عرفت ان مراتك كانت لسة بتتناك علي سريرك ومن صاحبك صح
ممدوح / بصراحة صح، بس انا مش معرص
ايمان / انت هتقولي دنت سيد المعرصين ههههههههههههههههه
ممدوح / خلينا ف المهم دلوقتي انا عندي فكرة مش بطالة تخلينا ناخد الفيديو من محمود
ايمان / فكرت ايه
ممدوح / بصي انا المفروض هسافر بكرة وهو هيوصلنا  وبعدين انتي تروحيلو الشقة علشان ينيكك والا هيبعتلي الفيديو او التسجيل اللي بتقولي عليه صح
ايمان / ايوة صح
ممدوح / انتي مش هتروحيلو وانا هكون سبب في  حجة غياب ليكي انتي ناسية انه كان سامع ان نور جايالك بكرة صح
ايمان / اه متتكلم علي طول بقي الل* متزهقنيش بقي
ممدوح / انا بكرة هكلمك ف الموبايل واقولك اني كلمت  باسم هيطلعلك دلوقتي وياخدك انتي ونور وتقعدو ف اي حته هادية وتعرفيهم ببعض وبكدة هو هيعرف انك مجتيش غصب عنك
وانا هقولو انك قولتيلي ان محمود يجي يتغدي معانا لما ارجع يعني مانك بتعوضيلي الغدوة بسبب المشكلة الليي حصلت وكدة وطبعا لما يجي هنا. انا هتعمد اخليه يدخل معاكي المطبخ وانتي علي اد ماتقدري تخليه ينيكك جوة المهم تطولي عقبال انا ما ادور علي الفيديو ف تليفونه وامسحه خالص وبعدين وانتي داخلة بالشاي او القهوة او اي حاجة سخنة تروحي دلقاها علي تليفونه بالغصب وقتها هو نفسه هيخاف يودي التليفون يتصلح لحسن هو يتفضح كمان علي اساس ان الفيديو موجود وبكدة ميبقاش ماسك عليكي زلة وانا بالتدريج امنعه يدخل البيت وكمان اشوفلي شريك تاني وبكدة اكون خلصت منه خالص ايه رائك
ايمان / انا مبقتش عارفة هو مين فيكم الشيطان انت  ولا هو يخربيت امك ده فكرة متخطرش علي ابليس نفسه
ممدوح / شوفتي بقي لما تشركي جوزك حبيبك معاكي انا مستحيل ارضي انك تخافي او تفضلي قلقانة
ايمان / بس كدة فيه مشكلة مهو ممكن يكون يعمل نسخة تانية
ممدوح / وارد بس وقتها بو فكر يهددك هيقول لمين
ايمان / هيقولك انت
ممدوح / وانا هعمل ايه
ايمان / هتعرص عليا ههههههه
ممدوح / لا مش هعرص عليكي ايمان / اومااال هتعمل ايه
ممدوح / هعرص عليك انت ياجميل  طبعا هههههههههههههههه
ايمان / تسلملي يا معرص هههههه ،بقولك ايه عوزاك  تنزل تجبلي لبوس م الصيدلية بتاع الالتهابات كسي مش قادرة نااار وسعني ابن العرص زوبره تخين اوي
ممدوح / حاااضر يا متناكة يا ام كس مفشوخ هلبس وانزل اجبهوللك م الصيدلية. هو اسمه ايه
ايمان / مش فاكرة قولو بس لبوس لالتهابات المهبل هو كوتيزيون كروتيزون حاحة زي كدة
ممدوح / خلاص انا هروح صيدلية بعيد عن المنطقة  منا مش هينفع اروح لحد عارفنا واقولو عاوز لبوس لكس مراتي هههههههه
ايمان / ماشي يادكري
ممدوح / مبلاش دكري ده وخليه معرص
ايمان / اممم ماشي يا معرص
ممدوح / هههههه تحسي انها وقعت الكلمة بتهيج اوي
ايمان / البس بقي وانزل كسي تاعبني مش قادرة

روايات جنسية

20 May, 22:34


حمود / منتي لو كنتي سمعتي الكلام من غير  ماتتشرطي عليا مش انا اللي شرموطة زيك بتتناك من اخو جوزها العيل ده وتتشرط عليا خخخخخخخ احااا يا متناكة
[ صوت باب الشقة بيتفتح ]
بسرعة افضلي عيطي وكاني بصالحك ممدوح وصل
محمود / خلاص بقي يا ايمان مقولتلك ممدوح مكنش قصده يشتمك
ايمان / اه منت صاحبه ولازم تدافع عنه
محمود / انا هرن عليه يطلع علشان كدة انتي هتتعبي مينفعش التهريج ده
ممدوح / مترنش انا هنا
ايمان / مش عاوزة اشوف حد
محمود / طيب انا همشي انا ياممدوح وطيب خطرها  مينفعش كدة يا ايمان جوزك عنده سفر ومينفعش يمشي ويسيبك كدة
ايمان / عياط عياط عياط عيااااط

[[ايمان هنا بتعيط علي المصيبة اللي وقعت نفسها فيها والفيديو اللي اتصور ومش عارفة تتصرف ازاي والوحيد اللي فاهم كويس جدا هي بتعيط ليه هو محمود اللي سابهم ومشي زي اللي قتل القتيل ومشي في جنازته عادي جدا كان هو الشيطان اللي دخل وبرجل حياتها ف كل حاجة وهنا قررت تلعب علي الشيطان نفسه خصوصا ان التهديد ممكن يوصل لجوزها فكدة مفيش قدامها بعد تفكير واحد انها تتلبون علي جوزها وهي اللي تخليه يقف ف صفها ضد الشيطان ده بس الاول تستغل نفس السلاح وهو التهديد وحاجة تامن نفسها بيها قدامه واول ما ممدوح وصل محمود للباب كانت ايمان جابت تليفونها وفتحت الفيديو وقررت تسجل هي كمان لجوزها ودار المشهد كالتالي ممدوح دخل ع ايمان اوضة نومهم ]]
ممدوح / حبيبتي خلاص بقي متزعليش انا اسف
ايمان / انت السبب ف كل حاجة بتحصلي
ممدوح / سبب ايه انا مش فاهم حاجة فهميني
ايمان / متستعبطشي يعني مش عارف
ممدوح / مالك متتكلمي يا ايمان حصل ايه وانا تحت
ايمان / مفيش
ممدوح / اتكلمي بقولك متقلقنيش اكتر من كدة
ايمان / مش انت اللي قولتلي عاوزك تدلعي علي محمود علشان شغلك يمشي معاه
ممدوح / حصل ايه متنطقي
ايمان / حصل ولا محصلش مترد
ممدوح / حصل ياستي عملك حاجة وانا تحت ع القهوة
ايمان / طبعا حصل يعني سايب مراتك وصاحبك وتنزل  تسبهم لوحدهم ف الشقة ومستني ميحصلش حاجة يعني
ممدوح / متتكلمي يا ايمان بقي حصل ايه
ايمان / حاول يغتصبني
ممدوح / ايه ..
ايمان / وانت فاكر ايه دخل اوضتي ولقاني نايمة ع  السرير بعيط راح ناطط فوقي وكتم بوقي وحاولت امنعه مقدرتش
ممدوح / وبعدين كملي
ايمان / رفع عبايتي ونزلي الاندر وراح مطلع زوبرو  ودخلو ف كسي بالعافية ومقدرتشش اصوت كان كاتم نفسي كل ده مش مهم المهم بقي انه قالي عاوزك تقولي بتناك منك وجوزي تحت وانك انت اللي متفق معاه وسبتني ليه زي ماسبتنا ف المطبخ لوحدنا وخلاني اقولو نكني ياباسم
ممدوح / باسم
ايمان / اه قالي قولي كدة والا هفضحك وقولتلو طلع  الجبان بيصورني فيديو وقالي انا بقي هعدل الفيديو وهبعته لجوزك وهقولو انك بتتناكي من اخوه ومتنسيش انك قايلة باسم ناكني ف الفيديو
ممدوح / ومقولتليش ليه
ايمان / اقولك ايه انا خفت علي شغلك ياحبيبي انا مراتك حبيبتك وشغلك هو المهم
ممدوح / ابن الكلب الحيوان انا لازم اقتله
ايمان / يعني انا غلطانه اني قولتلك
ممدوح / طب اعمل ايه معاه
والفيديو ده هيعمل بيه ايه
ايمان / بص هو قالي اروحلو الشقة بعد ما يركبك  القطر بكرة والا هينزل الفيديو ع النت طبعا يعد مايداري وشه
ممدوح / حقك عليا ياحبيبتي انا مكنتش متصور انه  بالوضاعة ده انا عارفه بتاع نسوان بس ينيكك وعلي سريري
ايمان / لا ناكني علي سريري انا

[[ وهنا ايمان تمسك زوبر ممدوح اللي لقته واقف زي الحديدة هو صحيح اصغر زوبر فيهم سواء زوبر اخوه باسم او زوبر محمود صاحبه بس ده ميمنعش انها هايجة وعاوزة تتناك حالا بس لما لقت زوبرو واقف كدة قالتله ]]

ايمان / انت هجت لما عرفت ان مراتك اتناكت يا ممدوح
ممدوح / ايه لا انا بس ....
ايمان / ششششششش متتكلمش انا هعملك كل اللي انت عاوزه طالما بموافقتك
ممدوح / بجد يا ايمان يعني مش مضايقة م اللي حصل
ايمان / تقصد انك سبت صاحبك ينكني ونزلت ع القهوة
ممدوح / اووووف يخربيت كلامك ده يهيج العفريت
ايمان / ههههههع منت اللي خول وهجت لما عرفت اني اتنكت
خلاص قولي عوزه ينكني تاني ولا خلاص
ممدوح / مش عارف انا اه عاوزك تتناكي تاني بس  الفيديو ده كدة فيها رقبتي تحت ايده ف اي وقت ممكن يقطعها
ايمان / طب انا عندي فكرة بس هقولهالك وانت بتنكني
ممدوح / خلي الفكرة بعدين وقوليلي ناكك ازاي بالظبط
ايمان / انا كنت نايمة علي بطني كدة وبعيط ولما  حسيت انك داخل عليا كنت رافعة العباية لحد قبل الاندر يحجات بسيطة كنت مفكراك انت اللي هتدخل تصالحني
ممدوح / اممممم وبعدين يا متناكة كملي
هو دخل ورفعلي العباية ونزلي الاندر
ممدوح / ومسك طيزك انهي اليمين ولا الشمال وهو بينزل الاندر
ايمان / هو مش نزلو اوي هو مسك طيزي الشمال وتاخر الاندر وراح مطلع زوبرو
ممدوح / اوووووووف اححححح كملي
ايمان / ايوة كدة بالظبط بس زوبرو كان تخين  اووووف عليه فشخني، ومسك ايديا الاتنين جابهم علي بعض ومسكهم بايد واحدة وراح لاففني عليه وباسني جاااامد ف رقبتي كان فاضل يقطعهم مص ، ا

روايات جنسية

20 May, 22:34


ممدوح / ياض يا ايهاب هاتلي شيشة وقهوتي
ايهاب / وعندك احلي شيشة للاستاذ ممدوح وقهوة مظبوطة م البن الوصايا وصلحووووو
مالك يا رياسة شكلك كدة في حاجة
ممدوح / مشاكل يا ايهاب
ايهاب / روق ياريس وكل شئ يدبر انت بس سبها علي الل* وكل شئ هيتصلح
ممدوح / ونعم بالل*
ايهاب / اتفضل يا رياسة تؤمر باي حاجة تانية
ممدوح / انتو ليه دخلتو الكراسي جوة كدة
ايهاب / نزل قرار ان القهاوي تقفل علشان كدة دخلنا كل حاجة جوة علشان محدش يرخم علينا
ممدوح / يابني طب ما لو حد بلغ عليكو كدة هتتشمع
ايهاب / طب هنعمل ايه بس ده بيوت مفتوحة والكرونا الل* يخربيتها خربت بيوتنا والحال وقف
ممدوح / ومين سمعك يا ايهاب مفيش بايدنا حاجة
ايهاب / ربنا يعديها ع خير يا استاذ ممدوح
ممدوح / يارب

[[ ف نفس الوقت اللي ممدوح خرج من باب الشقة وقرر يسيب محمود وايمان لوحدهم ف البيت زي ما هو معتقد ان البيت فاضي خصوصا بعد ما باسم قال انه خارج، اللي طبعا ميقدرش باسم يخرج م البيت وممدوح يشوقو لان وقتها هيسال انه ازاي خرج ورجع من غير ما ممدوح يشوفو وهو داخل البيت الامر اللي اجبر باسم انه يفضل منتظر خلف الباب لحد ما يشوف هيعمل ايه كان محمود وايمان والشيطان لوحدهم ف الشقة ودار المشهد كالتالي وبعد ما محمود دخل اوضة نوم ايمان وهي نايمة علي بطنها علي السرير و بتعيط ومن غير ما تاخد بالها كان مجهز تليفونه علي تصوير الفيديو وحط التليفون بحيث انه يصور ويسجل كل شئ علشان يمسكها زلة عليها لو مرضيتش فيما بعد تسلمله تاني نفسها ]]

محمود / ايمان ممكن تهدي بقي علشان نتكلم
ايمان / اطلع برة للبيه مش عاوزة اتكلم مع حد
محمود / بيه مين ممدوح نزل ع القهوة
ايمان / نعم نزل ازاي وسابنا لوحدنا
محمود / عادي جدا هو مضايق وقالي تعالي وانا  اصريت اني ادخل اطيب خاطرك بكلمتين فزهق عليا ونزل وسابنا لوحدنا ف البيت كلو
ايمان / وانت عايز ايه بقي دلوقتي
محمود / انا جاي اريحك
ايمان / نعم مش فاهمة
محمود / ده انسب فرصة لينا
ايمان / انت هتعمل ايه
محمود / تنا مش هعمل ده زوبري هو اللي عاوز يعمل
ايمان / بس بس اممم اااه بس بس يامجن... امم ... ان .....
محمود / مش قادر اشوفك كدة وافضل واقف ف مكاني انا مش حجر
ايمان / ابعد بقي انت مقرف
محمود / مقرف ليه
ايمان / هو انت شايفني بهيمة داخل تطلعلي زوبرك وتبوسني بالعافية
محمود / يعني ايه انتي مالك مكنتي ف المطبخ كويسة جرالك ايه
ايمان / انا قولتلك مش هتلمسني غير لما تخلي ممدوح  يعرص عليا يموافقته او انك تمسكني حاجة عليه علشان لو فكر يفضحني باللي بيني وبينك
محمود / ماشي بس دلوقتي لازم انيكك ياكسمك وبعدين اي حاجة تانية
ايمان / ابعد عني....................

[[ محمود ينط علي ايمان ويطلع زوبره م البنطلون ويرفع لايمان عبايتها البيتي ويشدلها الاندر الفتلة اللي كان داخل ف طيزها وهيج محمود اكتر وراح بعد مقومة من ايمان انه نجح انه يدخل زوبره في كسها واللي كان ضيق جدا بالنسبة لزوبره التخين اللي ايمان نفسها هاجت جدا وبعد مقاومات فاشلة منها استسلمت للنيكة وكلها خوف ان ممدوح يطب عليهم بس حصل هنا حاجة قلبت كل الموازين كلمة واحدة اتقالت ف وقت النيك غيرت كل حاجة لدرجة ان محمود طلع زوبره من كس ايمان. وساب بزازها اللي كان بياكل فيها اكل ]]
ايمان / نكني كمان ياباسم
محمود / ايه باسم احاااا هو باسم بينيكك يا متناكة لا دنتي تقوليلي احسنلك
ايمان / لا طبعا انت مجنون
محمود / انا بردو لما انتي كنتي بتكلميني بليل كنت  سامع صوت جمبك اهات كان حد بينيكك بس مفكرتش ازاي انه باسم متخفيش سرك ف بير وبعدين انا مش هضرك
ايمان / توعزني محدش يعرف
محمود / اوعدك انتي دلوقتي بتكلمي نفسك
بس الاول قومي بقي واعدلي هدومك كدة علشان ممدوح علي وصول زمانه شرب قهوته وهيطلع
ايمان / ماشي
محمود / باسم اخو جوزك ناكك يوم ما كنتي بتكلميني بليل وانا ف بورسعيد صح
ايمان / اه ناكني ارتحت
محمود / بس ياشطورة نكمل بقي الحكاية كلها بكرة عندي ف الشقة بعد ممدوح مايسافر تجيلي
ايمان / انت مجنون لا طبعا مينفعش اجيلك وبعدين انت مش قايل اقابلك برة ولا نسيت
محمود / لا برة ايه دلوقتي الاوضاع اختلفت بكرة هتجيلي شقتي غصب عنك
ايمان / يعني ايه غصب عني
محمود / شايفة الموبايل اللي هناك ده سجلك وانتي  بتقولي باسم اخو جوزك ناكك ده طبعا غير الفيديو وانا زوبري راشق ف كسك وانتي نايمة ع بطنك يا متناكة.
ايمان / ياواطي ياخسيس بقي انا اسلملك نفسي تقوم تعمل كدة
محمود / تسلمي مين ياكسمك انتي بتحوري عليا  ممدوح مين اللي عوزانيي اقولو يوافق اني انيك مراته انتي اتهبلتي
ايمان / اطلع برة
محمود / انتي عارفة عنواني كويس هستناكي بكرة الساعة 3 العصر
ممدوح هركبه القطر الساعة 2:30. والساعة 3 الاقي جرس الباب يرن والا هتلاقي التسجيل يتقطع وابعته لممدوح وساعتها هقولو ان مراتك بتتناك من اخوك وعرضت عليا انكها وده الدليل وانا طاوعتها لحد ما اتاكد ياصاحبي واعرفك
ايمان / انت حقير وهتستفاد ايه
م

روايات جنسية

20 May, 22:34


بكلم باسم ف موضوع جوازه من نور اللي كنتي قولتيلو عليها،
ايمان / اه فاكرة طبعا هي هتجيلي بكرة تطمن عليا
ممدوح / تطمن عليكي ازاي يعني
ايمان / اصلي بقالي اسبوع مشفتهاش وكلمتني ف التليفون. فانا قولتلها تعدي عليا بكرة علشان افاتحها ف الموضوع واهو بالمرة باسم يشوفها
باسم / ربنا يستر ومتطلعشي حولة ولا عارجة انا عارف انتو عاوزين تخلصوا مني ههههههه
ايمان / ياسلام نخلص منك ليه يعني،
لا طبعا وبعدين هو انا اعرف حد كدة !
متنقي كلامك ياباسم مالك متغلطش ف صاحبتي
باسم / انا مش قصدي يا مرات اخويا انتي زعلتي ولا ايه وبعدين يا ستي حقك عليا متزعليش
ممدوح / انتو هتقلبوها دراما ليه مكنا حلوين وبنهزر وبعدين يا ايمان هو بيهزر اكيد يعني ميقصدش
ايمان / حصل خير بكرة تشوفها وتعرف انها مش حولة قااال حولة قااال دي زي القمر
محمود / طب متجوزهالي انا هههههه
ايمان / لا انا عندي ليك عروسة هتعجبك
محمود / بجد
ممدوح / انتي هتشتغلي خاطبة ولا ايه ههههههههه وياتري مين ده سعيدة الحظ
ايمان / شيماء بنت الدكتور حمودة صاحب الصيدلية اللي علي اول شارعنا بنت مؤدبة وجميلة وبعدين متربين انا وهي سوا
محمود / طالما زيك انا موافق وانا مغمض عيني اكيد يعني مش هلاقي حد ف اخلاقك وادبك غير واحدة متربية معاها زي ما بتقولي
ممدوح / الحق يتقال ده انسب واحدة ليك وهي فعلا بنت محترمة ومؤدبة متتخيرش عن ايمان
باسم / تسلم ايدك
ايمان / انت لحقت تاكل
باسم / معلش يدوبك علشان عندي مشوار
ممدوح / طيب معاك فلوس
باسم / اه معايا
ممدوح / شكلك مش معاك قوم هاتلي المحفظة ف جيب البنطلون اللي متعلق ع الشماعة ف اوضة النوم بتاعتي
باسم / لا لا مش عاوز معايا
ممدوح / اسمع الكلام بقولك قوم ياض انت هتعمل دكتور عليا ولا ايه قووم
باسم / حاضر ...............
اتفضل
ممدوح / خد 200 ج كفاية
باسم / كفاية اوي
ممدوح / طيب خد بقي المحفظة رجعها مكانها
باسم / حاضر ............
بعد اذنكم وتسلم ايدك ع الغدا يا مرات اخويا
ايمان / ابقي اقفل الباب الكبير وراك متسبوش مفتوح علشان القطط بتبهدل الزبالة اللي ع السلم
باسم / حاضر بعد اذنكم

[[ يابنت المتناكة بتحرجيني قدامهم، وابن العرص  التاني يحسسني اني عيل صغير وبيديني مصروفي قدام محمود، ولا خلاص بقي اكمنها شافتلها واحد تاني يبرد كسها وينكها، بس انا اللي استاهل منا اللي قولتلها تجر رجله مكنتش اعرف انها هتجر رجله وهتتقلب عليا، طب بنت الوسخة ده كانت بتقولي هتمشيهم ازاي وعوزاني انكها ولا كانت بتزحلقني، لا لا لا مهي لو بتزحلقني مكنتش قالتلي م البداية اصلا هو حد كان غاصبها تحكيلي ولا هي اللي حكتلي من نفسها ،طب وايه العمل دلوقتي انا وهي قفشنا ع بعض يعني ممكن تسبني علشانه، احااا هو انا بحبها ولا انا بغير ولا ايه ،لا اهدي كدة وفكر بالعقل هتتصرف ازاي ف الحكاية ده اول حاجة لازم اقابلها لوحدنا انا هنزل شقتي واقفل ع نفسي كاني خرجت واستني تليفون منها او اسمع اخويا خارج هو وصاحبه وقتها اطلعلها وافهم كل حاجة بالتفصيل ]]

محمود / علي فكرة يا ممدوح باسم زعل
ممدوح / البركة ف ايمان بقي
ايمان / وانا عملت ايه مش هو اللي بيقولي صحبتك حولة وعرجة
ممدوح / ماشي وقولنا مان بيهزر انا بتكلم ع اخر حاجة دلوقتي
محمود / اه فعلا انا كنت هقول السبب ده
ايمان / سبب ايه بقي وعملت ايه
ممدوح / خلاص اقفلي الموضوع طالما هتقلبي وشك
ايمان / ولا قالبة ولا متكلمة وقايمة وسيباكو انا غلطانة
ممدوح / ايه يابنت الوسخة هتقلبي وشك عليينا غوري ف ستين داهية تاخدك وتاخد اللي جابك
محمود / ايه ياممدوح مش كدة ياجدع متسبها تقوم ليه بس تغلط ف اهلها وهما ميتين مينفعش كدة
قوم راضيها بكلمتين
ممدوح / مهي مستفزة ومش متنيل مراضي حد
محمود / طب ادخلها انا
ممدوح / ياعم ولاتدخل ولا بتاع كبر دماغك منها سبها تتفلق
محمود / لا انا هدخلها ماشي
ممدوح / محمود متوجعش قلبي اهي عندك اهي اعمل اللي تعملو ده بقت عيشة تقرف انا هنزل اقعد ع القهوة
هتيجي ولا هتقعد
محمود / طب واللي بتعيط ده مش كدة يا ممدوح حرام عليك
ممدوح / خلاص خليك انا سايبلكو الشقة ونازل اولع انت وهي
محمود / خد ياممدوح ياممدوح

[[ ممدوح يزهق وينزل ويسبلهم الشقة ولحد دلوقتي مش معروف هو قاصد ولا عادي ولا ايه بالظبط انا سامع صوت رجل ع السلم بصيت من خرم الباب لقيت اخويا نازل لوحدو ومحمود لسة فوق ومينفعش اطلع لاني معرفو اني خارج طب اعمل ايه بقي وياتري بيحصل ايه وسابهم لوحدهم ليه وهيعملو ايه ممكن يكون بينكها واخويا بيعرص عليهم طب نازل زهقان ليه هتجنن من كتر التفكير ]]

روايات جنسية

20 May, 22:34


ار مش ولابد متفكروناش
ممدوح / عندك حق يا محمود لحسن المصايب عمالة ترف علينا واحنا مش ناقصين ،من بعد ما بعتولنا نخفض العمالة
باسم / ربنا يستر وتعدي غ خير
ممـــدوح / يارب ياباسم لحسن اشغالنا قربت تقف ربنا يستر
باسم / اومال ايمان فين مش شايفها يعني
ممدوح / ف المطبخ بتجهز الغدا

[[ وادي كمان باسم جه كدة كملت 3ازبار وكسي ههههه لما اطلع اقولهم يجو ياخدو الاكل بقي ]]

ايمـــان / الاكل خلص وجاهز ايه ده باسم انت جيت امتي
باســـم / ازيك يا ايمان انا لسة جاي حالا
ايمان / طيب كويس جيت ف وقتك تعالي بقي خد مني الاكل دنا كنت لسة هنتقل ع محمود وكان هيساعدني اخوك مكسل ياخد مني الاكل
باسم / وده اسمه كلام، الراجل معزوم ع الغدا نتعبه معانا بالشكل ده
محمـــود / ياباسم مفيش تعب انا مش غريب ولا انت معتبرني غريب
باســـم / انا بصيت لايمان لقتها بتغمزلي ففهمت انها بتدبر حاجة فقولت، لا ابدا مش غريب انت واحد مننا وف مقام ممدوح انا كان قصدي منتعبكش
ايمان / مت****كو ع بر مين هيجي ياخد الاكل مني
محمود / لو باسم معندوش اعتراض انا هاجي
باســـم / لا طبعا مفيش بس
ممدوح / سيبو يا باسم هو عاوز يتعب يا اخي، تعالي انت عاوز اقولك ع حاجة مهمة
باســـم / اللي تشوفوه، حاجة ايه يا ممدوح
ممدوح / انت عملت ايه ف الموضوع بتاع نور صاحبة ايمان
باســـم / معملتش انا مشوفتهاش اصلا فهوافق اتقدم لواحدة منغير ما اقعد معاها واشوفها هو انا هشتري سمك ف ماية. هههههه
ممدوح / خلاص لما ايمان تيجي ترتبلنا الكلام ده وخير
باســـم / ياتري بيعملو ايه ف المطبخ بنت اللبوة ده بتروح مع اي حد يعني ممكن تكون بتمصلو زوبرو دلوقتي احا هو بغير عليها ولا ايه
ممـــدوح / ايه ياباسم مردتش عليا انت سرحااان ف ايه
بـــاسم / لا ابدا بفكر نور ده حلوة ولا وحشة ولا حكايتها ايه
ممدوح / بصراحة البت زي فلقة القمر
[[ محمـــود لمـــا دخـــل المطبـــخ ل أيمـــان علـشـان يجيب الاكـــل منها دار الحـــوار كـــالتالـــي ]]
محمـــود / بقولك ايه يا ايمان متجيبي بوسة
ايمـــان / انت اتجننت ولا ايه باسم وممدوح برة يعني ممكن حد يدخل علينا ع سهوا
محمـــود / هو انتي لسة هتتكلمي بقولك مش قادر منظر بزازك يخبلو
ايمـــان / طب يس يامجنون براحة هتقطع الجلبية، انا هطلعلك بـــزازي بـــس بسرعة مـــش عاوزة فضايـــح
محمـــود / اووووف احـــلي بـــزاز
ايمـــان / بـــس يامحمود مش كدة سيب صـــدري انت ايه مشفتاش بزاز قبل كدة ،كفاية بقي هيجتني يخربيتك
محمـــود / اوووووف هيجتك، اعمل ايه انتي اللي بـــزازك غيـــر اي بـــزاز......
ايمـــان / بس هتفضحنا بقي كفاية مص ف صدري اوعي بقي
وخد الاكل ده وطلعه، انت ناقص تنكني وجوزي ف الصالة يخربيتك هههههه
محمـــود / ياريـــت، هاتـــي الصنية ده هوديـــها وارجعـــلك هـــوا ماشـــي
ايمان / عجبك كدة اهو صدري جاب لبن منك اوعي بقي لما امسحه علشان ميبهدلش هدومـــي وحـــد يـــاخـــد بالو
محمـــود / ماشـــي انا طالـــع هـاتـــي الصنية ده
باســـم / هات عنك، فيه اكل تاني ولا خلاص كدة
محمود / ده عملة وليمة هههههه هي قالتلي ودي ده وتعالي خد صنيتين كمان
باسم / طيب خلي عنك انت بقي وانا هاخد الباقي منها
ممدوح / خلاص يا محمود خليه يكمل هو باسم مش عاوز يتعبك
محمود / مفيش تعب ولا حاجة وعلي كل حال ماشي انا بس كنت حابب اساعد
باسم / حبيبي يا استاذ محمود
ايمان / انت فين يازفت م الصبح انا كنت هقلع واخليه ينكني
باسم / احا حصل ايه، ومين ده اللي هينيكك
ايمان /محمود اوووف علي زوبره تخييين اوي وهيجني ومسك صدري بلاوي يكفي اني اقولك انه دلوقتي كان بيمص بزازي وهيجني موووووت اوووووف
باسم / احا دنتي فاجرة كل ده حصل لا دنا لازم اعرف كل حاجة
ايمان / فكرتك المنيلة بص انا هخليه ياخد ممدوح معاه وهو نازل وهحكيلك كل حاجة وانت بتنكني انا مش قادرة لو منكتنيش هخليه ينكني انا قولتلك اهو انا تعبانة وع اخري
خد الاكل ده واطلع
باسم / ماشي يا لبوة

[[ الغدا بعد ما تم تجهيزه ومحمود خد صنية وباسم اطوع انه يكمل ويجيب بقيت الغدا وبالفعل جاب صنية وايمان جابت صنية ودلوقتي متجمعين ع الاكل كلهم ممدوح وعلي يمينه ايمان وعلي شمال ممدوح قاعد محمود وقدام ممدوح كان باسم وبدا الاكل ودار الحوار كالتالي ]]

ايمان / دوقوا وقلوليلي رائيكم ايه
ممدوح / تسلم ايدك احلي فراخ ممكن اكلها ف حياتي من ايدك
ايمان / تسلملي ياحبيبي
محمود / انا مش لاقي وصف اقولوه يعبر عن جمال نفسك ف الاكل حقيقي تحفة انتي هتخليني كدة اغير نظرتي عن الستات واتجوز
ايمان / هههههههه ومالهم بقي الستات
محمود / لا ده حكاية طويلة ممدوح يبقي يحكهالك انا دلوقتي عاوز استمتع بنفسك ف الاكل
ايمان / ماشي بالف هنا وانا ليا قاعدة مع ممدوح يحكيلي
ممدوح / هههه ياعم انت بتدبسني ليه بس
باسم / تسلم ايدك يا مرات اخويا. ده العادي بتاعك دايما بتبهرينا باكلك
ممدوح / بقولك ايه يا ايمان
ايمان / ايه ياحبيبي خير
ممدوح / كنت

Adc

24 Mar, 09:12


Channel created

11,644

subscribers

0

photos

0

videos