جنگ فکری Soft War @soft_war_1924 Channel on Telegram

جنگ فکری Soft War

@soft_war_1924


جنگ فکری: دریچه‌یی بسوی نهضت و بیداری امت از انحطاط فکری.
آدرس انستاگرام جنگ فکری: https://www.instagram.com/soft_war_1924/profilecard/?igsh=NHV5djM3NnBhaHNn

جنگ فکری Soft War (Persian)

آیا شما به دنبال یک کانال تلگرامی هستید که افکار و مفاهیم خالص اسلامی را منتشر کند؟ با خبرنامه جنگ فکری Soft War آشنا شوید! این کانال توسط کاربر soft_war_1924 برای انتشار افکار و مفاهیم اسلامی تاسیس شده است. نام این کانال از واقعیت دومین مرحله‌ی دعوت پیغمبر ص برای تاسیس دولت اسلامی الهام گرفته شده است. اگر به دنبال یادگیری و فهم بهتر اصول اسلامی هستید، این کانال برای شماست. با دنبال کردن این کانال، می توانید به مطالب متنوعی درباره اسلام، فلسفه، اخلاق و دین دسترسی پیدا کنید. با جنگ فکری Soft War، به عمق افکار اسلامی نفوذ کنید و اطلاعات خود را گسترش دهید. پس حتما این کانال را دنبال کنید و از محتوای ارزشمند آن بهره مند شوید!

جنگ فکری Soft War

21 Nov, 17:22


بلی! شما می‌توانید؛ اگر «ملی‌گرایی» مقصد و هدف نباشد، اگر «دوستی و دشمنی» برمبنای «مرزهای ملی» شکل نگرفته باشد. یمنی‌ها از باب‌المندب و مصری‌ها از کانال سوئز، ایرانی‌ها و عمانی‌ها از تنگه‌ی هرمز و مالیزیایی‌ها و اندونیزیایی‌ها از مالاکا و ترک‌ها از باسفرس و مراکشی‌ها از جبل‌الطارق با ریشه‌کن‌سازی استعمارگرانِ قلدر همچون امریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان سرنوشت جهان را تغییر خواهند.
اما با منافقت و دورویی کنونی ملاهای ایرانی، بزدلی اردوغان سیکولار، تن دادنِ حکام عرب به غرب، و هراسِ سایر حکام سرزمین‌های اسلامی از استعمارگران بدون شک به سان کیک منابع مان را خواهند برد، و به سان فلسطینی‌ها قتل‌عام مان خواهند کرد. پس این چه بی‌عزتیست که مسلمانان با این‌همه ظرفیت و مهم‌تر از آن نیروی اسلام حتا در جغرافیای خویش سردچار شده‌اند؟!
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

18 Nov, 15:32


وحدت مسلمانان یک امر طبیعی است و به‌زودی به‌وقوع خواهدپیوست؛ زیرا مسلمانان توسط عقیده‌ی اسلامی، که نظام اسلام از آن سرچشمه می‌گیرد، باهم پیوند خورده‌اند.
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

18 Nov, 15:23


لازم است چیزی که جامعه می‌گوید زیباست، را به‌خاطر چیزی که خداوند می‌گوید زیباست، قربانی کنی!
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

17 Nov, 17:46


فکر آزادی این خط مقدم داریم
فکر یک رهبری ثابت و محکم داریم

به هزار حیله و نیرنگ به ما تاخته اند
فکر نابودی این مبدا مبهم داریم

همه‌گی وعده و حرف و سخن بیهوده‌
ما ز حکام خود اینگونه سری خم داریم

صد و چند سال گذشت و همه در نابودی
ای خلیفه تو کجایی که چنین غم داریم

غزه‌ام غرق به خونش شده است و همه مان
از غم و غصه‌ی او گریه و ماتم داریم

همه کفار علیه من و تو می‌جنگند
معتصم حال کجایی که تورا کم داریم
محب‌الله حزین
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

15 Nov, 02:40


فریاد دادخواهی پیرمردِ مسلمانِ کشمیری!

کجا هستید ای مسلمانان؟!
مشغول چه هستید ای مسلمانان؟!
در داخل کشمیر، کفار با مادران، همسران و دختران‌مان بازی می‌کنند!
درحالی‌که آسمان موی سر زنان‌مان را ندیده‌بود، نظامیانِ هندویِ کافر با آنها زنا می‌کنند!
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

11 Nov, 17:04


نصر و نصرت چی معنی دارد، مترادفات آن کدام‌ها استند، مفهوم شرعي نصرت چیست، نصرت الله متعال برای بنده‌گان و نصرت دادن از طرف بنده‌گان به الله متعال چه معنی دارد؟ پاسخ دقیق و تفصیلی به این و سؤالات مهم مشابه دیگر را در روشنی نصوص شرعي در این رساله مطالعه کرده می‌توانید.

جنگ فکری Soft War

11 Nov, 16:05


‏راه حق طولانی است!
خداوند ترا به‌دلیل نرسیدن به هدف محاسبه نخواهدکرد، بلڪه برای عدم پایداری در این راه محاسبه خواهد ڪرد.
{فَاستَقِم ڪَما أُمِرتَ}
پس آنگونه ڪه فرمان یافته‌ای استقامت ڪن.( سوره‌ی هود آیه ۱۱۲).
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

10 Nov, 02:07


فاطمه، همسر عمر بن عبدالعزیز رحمه‌الله می‌گوید:
به اتاق شان داخل شدم و دیدم که اشک‌های شان محاسن‌ شان‌ را تر کرده‌است.

گفتم: ترا چه شده‌است، که این‌قدر آشفته‌حالی؟
پاسخ داد: امور این امت به من واگذار شده است، به فقیران، یتیمان و مظلومانی فکر می‌کنم, که در روز قیامت در پیشگاه پروردگار درباره‌ی آنان از من سؤال خواهد شد و مدافع آنان، محمد صلی الله علیه وسلم خواهد بود. از این می‌ترسم، که هیچ یک از توضیحات من نزد ایشان اعتباری نداشته باشد و از همین‌روی به حال خود گریانم!

برداشته از البدایة و النهایه
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

05 Nov, 17:38


تماشای این ویدیو به خیر دنیا و آخرت هر مسلمان است؛ ان‌شاءالله!

جنگ فکری Soft War

05 Nov, 17:37


ویژگی های دولت اسلامی

پس از سقوط خلافت اسلامی در سال 1342 هـ.ق گروه های مختلفی در سرزمین های اسلامی به قدرت رسیدند  و تلاش نمودند تا دولت اسلامی را احیا کنند اما در دام نظم بین المللی افتاده و بلاخره بجای اسلام عزیز قوانین بین المللی را که با اسلام در تضاد قرار دارد اختیار کردند.

اما به راستی ویژه گی های یک دولت اسلامی چیست؟
هرگاه یک دولت در پنج عرصه؛ حکومت داری، اقتصاد، تعلیم، اجتماع و سیاست خارجی اسلام را بشکل همزمان تطبیق نماید این دولت اسلامی  است. اما در عصر حاضر در هیچ سرزمین اسلامی، حکام فعلی، اسلام را در پنج عرصه ذکر شده بشکل کامل و همزمان تطبیق نمی‌کند و بسیاری از مسلمانان هدف اساسی حکومت داری اسلام درین پنج عرصه را درست درک نکرده اند...

با دیدن این ویدئو به ویژگی‌های دولت اسلامی آشنا می‌شوید.

جنگ فکری Soft War

03 Nov, 14:57


دیگر هرکس نزد شما از حقوق بشر، حقوق زن، حقوق کودکان بی‌سرپرست، و غیره مظاهر کاغذی سازمان ملل حرفی زد؛ حتما ادب‌اش کنید.
چه‌قدر بی‌ادب است او که هنوز از این مزخرفاتِ منقضی‌شده تعریف و حمایت نماید؛ یا حتی در مقابلش بی‌طرفی اختیار کند.
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

03 Nov, 02:31


پس کجا شد آن همه حماسه و احساسات؟
آیا فراموش کردید قبله‌ی تان را که تحت تسلط یهود است؟
آیا به این زودی غزه‌ی باعزت را فراموش کردید؟
آیا فراموش کردید پدری را که بر چشم‌های دختر شهیدش بوسه میزد و روح‌الروح صدایش می‌کرد؟
آیا فراموش کردید ناموس تان را که زیر خروارها خاک گیر مانده است؟
آیا فراموش کردید موی‌سفید تان را که از پسر شهیدش می‌خواهد برای پیغمبر از بی‌اعتنایی امت‌اش نسبت به برادران فلسطینی‌اش بگوید؟
آیا فرمان خدای تان را فراموش کردید که شما را به یاری هم‌عقیده‌های تان امر نموده است؟
آیا فراموش کردید که قیامت حق است و از شما در مورد هم‌عقیده‌های تان سوال می‌شود؟

بدانید که هرچند شما فراموش کرده باشید، خداوند فراموش نکرده‌است و حتما و قطعا از تک تک مان سخت و سنگین خواهد پرسید!
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

01 Nov, 01:12


حالت مومن‌

حالت مومن طوری است که چون‌ عملی را انجام دهد، آن را با اخلاص کامل و محض رضای خدا انجام می‌دهد؛ چنان با رضایت خدا توام، که‌‌ هرچند به ضرر دنیایی‌اش تمام‌ شود؛ و چنان با اخلاص عجین، که گویی آن‌ عمل، آخرین عمل‌ او بر زمین است؛
و‌ او (مومن) و هر انسان دیگر، چه می‌داند که‌ این عمل آخرین عمل‌‌اش بر زمین نباشد؛ حال آن‌که‌:
پلک‌ برهم‌ بزنی‌ یک نفر از ما‌ مردیم
مرگ نزدیک‌تر‌ از شاه‌رگ‌ گردن‌ ماست

و انسان چه‌ می‌داند که اخلاص او در این عمل‌ چنان خداوند‌ را خوش آید که تمام گناهان‌ گذشته‌اش را معاف نماید و با همین عمل او را وارد بهشت کند؛ خدایی که متکبر است و کیفیت را در عمل معیار پذیرش و رضایت قرار داده است، نه کمیت‌ را؛ چه بسا انسان عملی بزرگ‌ انجام دهد ولی در آن اخلاص نداشته باشد و مستوجب ثواب کم گردد؛ و چه بسا انسان عملی خُرد انجام دهد ولی در آن اخلاص داشته باشد و مستوجب ثواب بسیار گردد و به نسبت او که عمل‌ بزرگ‌ انجام داده است، اجرش‌ عظیم‌تر باشد.
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

27 Oct, 15:12


طاغوت زمان پیغمبر در لباس لات و منات و قومیت و دیگر مظاهر ظاهر شد و در زمان ما در لباس سازمان‌ملل، دموکراسی، سیکولاریسم، مرزهای ملی، منافع ملی، حقوق بشر و غیره ظاهر شده است که باید به طواغیت عصر خود کافر شویم.
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

25 Oct, 02:58


مرزها، صرف برای پراکنده‌سازی جمع امت، نابودسازی قدرت امت و آسان‌کردن روند چپاول امت طرح شده است.
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

25 Oct, 02:57


سکوت و بی‌طرفی در نبرد حق و باطل/اسلام و کفر، از صفات منافقان است؛ واژه‌ی منافق از "نفق" اشتقاق شده‌است و "نفق" در زبان عربی به موشی اطلاق می‌شود، که غار دوسوراخه دارد و این به‌خاطری‌ست، که اگر کسی یک سوراخ را ببندد، بتواند از سوراخ دیگر فرار کند.
منافقان نیز چنین اند، هم با کفار و هم با مسلمانان سر دوستی و برادری دارند و به مقتضای حال، یکی را ترک می‌کنند و به دیگری می‌پیوندند.

(مذبذبین بین ذلک لا الی هؤلاء ولا الی هؤلاء)[منافقان] بین این دو [گروه مؤمنان و کافران] متحیّر و سرگردانند؛ نه با اینانند و نه با آنان.
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

23 Oct, 14:31


طاغوت، اصلاً یک مفکوره است، که در برهه‌های مختلف زمانی در لباس‌های مختلفی ظاهر شده است؛ طاغوت زمان پیغمبر در لباس لات و منات و قومیت و دیگر مظاهر ظاهر شد و در زمان ما در لباس سازمان‌ملل، دموکراسی، سیکولاریسم، مرزهای ملی، منافع ملی، حقوق بشر و غیره ظاهر شده است. قاعده‌ این است که مسلمانان طاغوت را بشناسند و به آن کافر شوند؛ تا به ریسمان ناگسستنی ایمان دست‌ یابند، که هیچ پاره‌شدن و گسستنی برایش نیست.

پس کافر شدن به تمام مظاهر ام‌روزی طاغوت از سازمان‌ ملل گرفته تا دموکراسی و مرزهای ملی و‌ غیره، مقدمه‌ی دست‌ یافتن به عروت‌الوثقای ایمان است که مسلمانان را به‌ سوی خیر در دنیا و آخرت سوق می‌دهد؛ چنان‌که کافر شدن به تمام مظاهر دی‌روزی طاغوت از لات و منات گرفته تا مفکوره‌های پلید دیگر، مقدمه‌ی دست‌ یافتن صحابی کرام به عروت‌الوثقایی بود که آن‌ها را در دنیا بر، بر و بحر حاکم ساخت و به آن‌ها بشارت بهشت جاوید را داد و رضایت پروردگار را شامل حال شان ساخت.

پس کافرشدن به طاغوت و مظاهر آن از مسایل عقیده است؛ نه از احکام، تا مسلمانان با ترک آن صرفا گناه‌کار شوند؛ بلکه با ترک این امر هر مسلمانی از دایره‌ی اسلام خارج می‌گردد؛ چون "لا اله الاالله" خود مقتضی نفی غیرخدا (طاغوت‌ها) می‌باشد و با عدم نفی غیرخدا، ایمان محقق نمی‌گردد. بناء بر هر فرد فرض عین است تا به تمام مظاهر ام‌روزی طاغوت کافر باشد؛ تا در دایره‌ی ایمان واقع شود.
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

20 Oct, 14:58


واقعیتِ ام‌روز امت مسلمه

همه‌ی مسلمانان می‌گویند، بلکه ایمان دارند که تنها راه‌حل اساسی برای رفع مشکلات امت مسلمه، تاسیس دوباره‌ی دولت اسلامی (خلافت) بر منهج نبوت است؛ اما در عمل، فیصدی بسیار کمی برای تحقق این آرمانِ بلند کارمی‌کنند!
این در حالی است که مسلمانان منحیث مخاطب خداوند در عنوان امت شاهد، وسط، واحد، خیر و عادل، مسوول حمل "اسلام" به تمام بشر اند و امت مسلمه، در واقع، پس از پیغمبرِ خاتم، عهده‌دار است تا دین الهی را بر تمامی ادیان غالب سازد؛ حکم الهی را بر تمام زمین جاری کند و انسان‌ها را از بندگی طاغوت‌ها به‌سمت بندگی خالق شان سوق دهد.
ام‌روزه چون امت مسلمه به انحطاط فکری دچار است و تنها در گفتار اسلام را منحیث برنامه‌ی زندگی قبول دارد و در عمل، بدان پای‌بند نیست و دید سلامتی از اسلام ندارد، وظیفه‌ و هدف زندگی‌اش را گم‌کرده است؛ این است که برایش مهم نیست دین خدا غالب است یا مغلوب؛ هم‌چنان برایش تفاوتی ندارد که حاکم‌اش حکم خدا را بر او جاری می‌سازد و یا حکم بشر را و این است که بر اسلام منحیث برنامه‌ی زندگی اعتماد ندارد و برای حاکم‌شدن دوباره‌ی آن کار نمی‌کند.
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

18 Oct, 02:40


حالا فهمیدید که مفهوم ملّی چیست؟
اردوی ملی؟ پولیس ملی؟ سرمایه‌ی ملی؟ تجار ملی؟
ملی؛ یعنی محدود در یک جغرافیا و جزیره‌ی کوچک.
- اردوی ملی؛ یعنی اردویی که فراتر از مرز، حق شلیک و دفاع از برادر مسلمانش را ندارد.
- پولیس ملی؛ یعنی پولیسی که صلاحیت تأمین امنیت خانه‌ی همسایه‌ی مسلمانش را ندارد.
- سرمایه‌ی ملی؛ یعنی سرمایه‌یی که حق کمک از آن جهت دفاع از معتقدات و ارزش‌های دینی آن‌سوی مرز را کسی ندارد.
- تجار ملی؛ یعنی تجاری که تمام خیرات و صدقات شان محدود در یک جغرافیا است و بس.

این پسوند نا آشنا، یک جمله‌ی وارداتی  است که دیگران برای ما به ارمغان آورده‌اند؛ اما دشــ،ـمنان اسلام که امروز ظــلم، وحــشت و جـــنایت شان هیچ حد و مرز را نمی‌شناسد، این را بدانند که فکر ما، اندیشه‌ی ما، باور ما، اعتقاد ما و دین ما، ملی نه؛ بلکه بین‌المــللــی و اسلامی است و هیچ دیوار آهنین مانع عبور آن شده نمی‌تواند.
ما به فراتر از مرزها می‌اندیشیم و آنچه در ورای مــرزها بالای برادران مسلمان ما صورت می‌گیرد، همانند تیر، بدن تک‌تک ما را درنوردیده و قلب‌های ما را متأثر می‌سازد.
باور و عقیده‌ی ما، همانند عقاب بلندپرواز، آشیانه‌اش را تمام جهان می‌پندارد و به هر جایی که خواسته باشد، به پرواز درمی‌آید. به قول اقبال لاهوری:
هر ملک ملک ماست، که ملک خدای ماست
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

16 Oct, 17:53


‏اگر ولاء (دوستى) برای خاک می‌بود؛ رسول الله مکه را ترک نمی‌کرد، اگر برای قبیله می‌بود، با قریش نمی‌جنگید، اگر برای فامیل می‌بود، از ابولهب اعلان بیزاری نمی‌کرد. لیکن عقیده؛ برتر از خاک و خون است.
ادهم شرقاوی
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

15 Oct, 17:09


غزه در آتش و امت در بی‌خبری

درحالی که غزه‌ی مظلوم هر روز در آتش می‌سوزد، امت درگیر مسایل قومی، مرزی و زبانی‌ است؛ این درحالی است که ارتباط‌های قومی و زبانی و مرزی و هر نوع ارتباط دیگر، وقتی در تقابل با عقیده قرارمی‌گیرد، باید ازبین برده شود.
امت باید فارغ از هر قوم و زبان و مرز، براساس عقیده‌ی اسلامی جمع شود و دولت خلافت را بر منهج نبوت احیا نماید و به داد تمام برادران و خواهران مظلوم خود در سراسر دنیا برسد؛ چه تنها راه‌حل مشکلات مسلمانان در گرو احیای دولت اسلامی خلافت است و بس.
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

13 Oct, 17:55


إبن‌ أبی‌ دنیا از حذیفه إبن یمان صحابی پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وسلم روایت کرده است :

«ممکن است یک مرد در موقعیتی قرار بگیرد که باید برای رضای خداوند سخنی بگوید اما این کار را نمی‌کند، پس قلبش دیگر هیچ‌وقت مثل قبل نخواهد شد».

خطاب به کسانی‌ که امروز به جای دفاع از دین‌شان سکوت اختیار می‌کنند؛ تعجب نکنید اگر فردا قلب‌تان کاملاً تغییر کند بدون این‌که حتی خودتان متوجه شوید!‌‌

• دکتر إیاد قنیبی

پناه بر خدا از این تغییر که فرجام دنیوی و اخرویِ خوبی ندارد!
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

11 Oct, 04:10


هرکس شاهد ریخته‌شدن خون مسلمانان باشد و ساکت بماند یا در مورد نماز و زکات سخن بگوید و چیزی در مورد خون و جان خلق‌الله، که حلال شمرده شده‌اند نگوید، خاین است.

محمود شعبان
ترجمه: امین پورصادقی
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

08 Oct, 17:14


عالم، خطیب و منبرنشینی که در واقعیت موجود ( تفرق امت و سرزمین اسلامی، قتل‌عام مسلمانان فلسطین توسط یهود و اسارت مسجدالاقصی) به موضوعی دیگر (موضوعات فرعی‌) می‌پردازد، ظالم و خاین است؛ به این خاطر ظالم است که متناسب واقعیت و مشکلات موجوده‌ی امت سخن نمی‌زند؛ و به این دلیل خاین است که مطابق آن‌چه از پیغمبر ص برایش به میراث مانده سیر نمی‌کند؛ حالآنکه در واقعیت فعلی، باید مسوولیت مسلمانان را برای شان گوش‌زد کند؛ حرمت مرزهای ملی را روشن سازد؛ خیانت حکام حلقه‌به‌گوش را برملا کند؛ ناروا بودن ۵۷ حاکم و وجوب وجود حاکم واحد را بیان دارد؛ ناممکن بودن تطبیق اسلام در مرزهای ملی و هر‌ مدلی غیر از مدل خلافت را آشکار سازد؛ بر وجوب وحدت سیاسی مسلمانان تاکید کند‌ و ماموریت مسلمانان (حمل دین و برنامه‌ی الهی) را منحیث امت شاهد برای شان تبیین نماید.
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

07 Oct, 15:15


دستان این کودکان مظلوم در میدان حشر گریبان تک‌تک مسلمانانی که سکوت کرده اند را خواهدگرفت!
آن‌ها از مسلمانان و حکام و ارتش‌های شان در دین یاری خواستند، همه ولی با وصف امر خداوند ج مبنی بر یاری شان، سکوت کردند؛ بدانید که در میدان حشر سخت بازخواست خواهندشد!
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

03 Oct, 16:20


غزه‌ی مظلوم، سازمان‌ملل، حقوق بشر، حقوق زن و... مظاهر به‌ظاهر زیبای نظم غربی را به زباله‌دانی تاریخ فرستاد و دیگر هیچ انسان عاقلی آن‌ها را منحیث ارزش نمی‌پذیرد و ماهیت پلشت آن‌ها را به‌‌خوبی می‌شناسد.
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

02 Oct, 17:01


جنگ فکری Soft War pinned «آیا اسلام مدل مخصوصی برای حکومت‌داری ندارد؟ ام‌روز، انحطاط، عده‌یی از مسلمانان را به‌جایی رسانده است که فکر‌ می‌کنند اسلام مدل حکومت‌داری مخصوصی ندارد؛ یعنی اسلام، با آن‌که ادعا دارد تمام جوانب زندگی انسان را تحت پوشش قرارمی‌دهد و برای تمام جهات زندگی‌ انسان…»

جنگ فکری Soft War

02 Oct, 16:54


آیا اسلام مدل مخصوصی برای حکومت‌داری ندارد؟

ام‌روز، انحطاط، عده‌یی از مسلمانان را به‌جایی رسانده است که فکر‌ می‌کنند اسلام مدل حکومت‌داری مخصوصی ندارد؛ یعنی اسلام، با آن‌که ادعا دارد تمام جوانب زندگی انسان را تحت پوشش قرارمی‌دهد و برای تمام جهات زندگی‌ انسان برنامه دارد، بازهم قالبی برای تطبیق این نظام‌ها و برنامه‌ها ندارد؛ به این معنا که اسلام مظروف دارد، اما ظرفی برای حمل آن مظروف ندارد؛ پس در هر ظرفی که خواستی می‌توانی آن را قراردهی.
این، اوج انحطاط این عده از مسلمانان را می‌نمایاند. چه‌طور می‌توان چنین فکری داشت؟ آیا این برنامه‌ی الهی (اسلام) با نظام‌هایش، به‌سان مایعی است که در هر ظرفی جای می‌گیرد؟ پس طبق این ادعا، اسلام متغیر است و در هر ظرفی شکل همان ظرف را به خود می‌گیرد؛ یعنی مظروف اسلام (نظام‌هایش) را می‌توان در ظرف و قالب جمهوریت قرار داد و ادعای تطبیق همه‌جانبه‌ی اسلام را داشت؛ ولی آیا در این قالب می‌توان تمام نظام‌ها و احکام و مقررات اسلام را پیاده کرد؟ آیا می‌توان در قالب جمهوریت جهاد کرد؟ آیا می‌توان در قالب جمهوریت سرزمین پارچه‌پارچه‌شده‌ی مسلمانان را یکی ساخت و آن را تحت یک لواء و رایه و تحت حاکیمت یک خلیفه و امیر قرار داد؟ یعنی پیغمبر ما ص، برای ما نظام زندگی آورده است ولی مدل و قالبی نیاورده تا این نظام‌ها را در آن قرار دهیم و  طریقه‌ی تطبیق نظام‌ها در میدان زندگی را برای امت‌اش ابراز نداشته است؟
بدانید که اسلام مانند مایع متغیر نیست تا بتوان آن را در هر مدلی پیاده کرد و یا آن را در هر ظرفی قرار داد؛ بلکه اسلام متبلور و ثابت است و قالب حکومت‌داری مخصوص خودش را دارد که توسط پیغمبر ص، با مرکزیت مدینه‌ی منوره تاسیس شد و پس از او، خلفا آن را در همان مدل (خلافت) تطبیق و حمل نمودند.
و بدانید که اسلام برنامه‌ی زندگی است که از سوی خالق انسان برای تنظیم امور زندگی‌اش فرستاده شده است و برای تمام جوانب زندگی انسان برنامه دارد؛ چنین که‌ هم فکره دارد و هم طریقه‌ی اجرای فکره و قالب مخصوص حکومت‌داری خودش را نیز دارد، که در طول تاریخ به‌نام "خلافت اسلامی" مشهور بوده و همواره از عقیده، ناموس، جان و مال مسلمانان حراست نموده و پرچم‌اش همواره لوا و رایه‌ی پیغمبر ص بوده و همواره به حمل دین الهی پرداخته است.
و بدانید که وعده‌ی خداوند‌ مبنی بر خلیفه قراردادن جمع ایمان‌آورده‌ی صالح‌عمل بر زمین، و بشارت پیغمبر ص مبنی بر تاسیس خلافت بر منهج نبوت پس از انهدام حکومت‌های جبریه، حقِ انکارنشدنی است و زود است که به واقعیت بپیوندد؛ و خوشا به‌حال سابقون و غربایی که برای تاسیس آن بر منهج نبوت کارمی‌کنند و تکلیف شرعی شان را ادا می‌نمایند و درجات بلندِ مقربانِ به‌خداوند را صاحب می‌شوند.

خداوندا! بر ما، با نصرت خود منت نه؛ و شانه‌های ما را لایق حمل برنامه و دین مبارک‌ات گردان؛ و بر این راه بمیرانِ مان!
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

29 Sep, 15:33


https://shorturl.at/KS4Lx

جنگ فکری Soft War

28 Sep, 16:11


ما به وعده‌ی پروردگار خود مبنی بر خلیفه‌قراردادن جمعِ ایمان‌آورده‌ی صالح‌عمل بر زمین و بشارت فرستاده‌ی او مبنی بر احیای خلافت بر منهج نبوت پس از انهدام حکومت‌های جبریه، ایمان داریم و کوشش داریم تا خالق ما این وعده‌ و این بشارتِ شدنی را با دستان ما محقق نماید و ما را لایق این اجر عظیم بگرداند؛ ان‌شاءالله.

جنگ فکری Soft War

28 Sep, 16:08


مژده‌های پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وسلم هر یک:
- فتح شام؛
- فتح روم؛
- فتح فارس؛
- فتح قسطنطنیه؛
و ... محقق شد و زود است که مژده‌ی او صلی‌الله‌علیه‌وسلم در خصوص احیای خلافت بر منهج نبوت، نیز محقق شود!
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

27 Sep, 16:16


وقتی به خدا ایمان می‌آوری و برنامه‌اش را منحیث برنامه‌ی زندگی قبول می‌کنی و در صدد تطبیق آن برنامه در تمام جوانب زندگی‌ات هستی، پس بدان که در عقبه (سنگلاخ) گام گذاشته‌یی و رنج و مشقت امری طبیعی است؛ اما در عوض رنج و مشقت، خداوند دیدار مبارک خود و نعمت‌های بهشت جاودان را بهره‌ات می‌گرداند و قطعا پیروزی بزرگ جز این نیست و هرچه به‌غیر دیدار خدا و بهشت‌اش بینجامد، غایتِ باخت و ذلت است.
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

27 Sep, 12:42


خداوند ج در نص صریح، وعده‌ی خلافت را برای ایمان‌آوردگان صالح‌عمل می‌دهد و فرستاده‌اش نیز بشارت تحقق این وعده‌ی شدنی را. وعده‌ی خداوند حتما عملی می‌شود؛ اما گپ این است که این وعده با دستان چه کسانی عملی خواهد شد؛ بی‌شک آن کسان، از مقربانِ به‌خداوند استند که مراتب بلند بهشت بهره‌ی شان خواهد بود. پس برای نصب برنامه‌ی خداوند در مدل مخصوص‌اش (خلافت) بر منهج نبوت کار کنید و در این راه از هیچ فداکاری‌یی دریغ نکنید، که وعده‌ی خداوند مبنی بر خلیفه‌قراردادن بندگان صالح‌اش حق انکارنشدنی است و بشارت پیغمبر خاتم مبنی بر احیای خلافت بر منهج نبوت پس از فروپاشی حکومت‌های جبریه صدقی است مبین!
https://t.me/Soft_war_1924

جنگ فکری Soft War

26 Sep, 16:55


درود بر موسس دولت اسلامی؛ او که از نخستین سیاست‌هایش پس از تاسیس دولت در مدینه، کم‌کردن شر یهود از سر مسلمانان بود!
https://t.me/Soft_war_1924