Tregubov's Purrple Chamber @purrphyrogenit Channel on Telegram

Tregubov's Purrple Chamber

@purrphyrogenit


Думки. Виключно особисті. Не завжди тактовні.

Tregubov's Purrple Chamber (Ukrainian)

Ласкаво запрошуємо до Telegram-каналу "Пурпурова кімната Трегубова"! Канал під назвою "purrphyrogenit" запрошує вас у світ думок, які є винятково особистими. Тут ви знайдете вирази авторської позиції, які часом можуть не бути тактовними, але завжди є відвертими та відвертими. Хто такий Трегубов і що таке Пурпурова кімната? Співвласник каналу, Трегубов, представляє собою відому фігуру в українському інтернет-просторі. Він відомий своєю влучною критикою та оригінальним поглядом на світ. Пурпурова кімната - це місце, де цікаві думки обговорюються без боязні та обмежень. Нехай ваші думки розцвітають у пурпуровому кольорі, приєднуйтесь до каналу "Пурпурова кімната Трегубова" та діліться своїми враженнями разом з нами!

Tregubov's Purrple Chamber

23 Jan, 12:36


Був час, коли мені хотілося взяти усіх людей, які мені розповідали про "нормальну Таню Монтян", і прям щодня отак писком - нормальна? Нормальна? Просто трішки екзальтована? Нормальна?

А в ці дні я урочисто передаю великий привіт усім фанатам Арестовича.

Tregubov's Purrple Chamber

22 Jan, 17:11


Окей, зараз буде довгочит про ШІ та його продукти.

Ні, я не спеціаліст зі ШІ. Ні, я не художник (хоча як текстовик, знаходжусь з того ж боку “загрожених”). Зате я трішки вчив філософію свідомості.

Є такий відомий мисленевий експеримент, як “китайська кімната”.

Припустимо, дядька, що не знає китайської мови, посадили в кімнату і дали йому багатотомну інструкцію. Час від часу під двері кімнати підсовують записки китайською. Він користується інструкцією та, згідно алгоритму “отримав таке - пиши таке” пише відповідь та підсовує під двері.

Виникає феномен: дядько спілкується з кимось китайською, але китайської не знає, і навіть не має уявлення, про що там діалог. Зате для його респондента діалог виглядає змістовним. Питання: чи відбувається справжній діалог, чи його симуляція? Чи розуміє система “людина-кімната” китайську мову, чи лише удає?

Багато філософів тут списи поламало. На щастя, відповідь на це питання нам зараз не потрібна. Бо для кінцевого споживача результат, який є машина, є відповіддю китайською мовою. Можна сперечатися з тим, чи розмовляє кімната. Не можна сперечатися з тим, що споживач розмовляє з нею. І в цьому діалозі отримує змістовні відповіді.

Отже, в його суб’єктивній реальності цей діалог рівноцінний діалогу з носієм китайської мови. Можливо, в ньому він знайде потрібні йому відповіді. Можливо, навіть кращі за ті, що розповів би справжній китаєць. Не всі китайці однаково корисні.

Є прибічники теорій свідомості, які стверджують, що апарат, здатний повністю відтворити людину в усіх її взаємодіях, рівний людині в тому числі й в правах. Я так не вважаю жодним чином, я ще той біошовініст. Але не можна заперечувати, що апарат, що не має самосвідомості, може створювати той самий кінцевий продукт, що й жива людина з нею.

Ну може. Ми це вже бачимо. Так, щодо тих же графічних нейронок є аргументи, що вони просто “акумулюють зразки” - але людський мозок теж акумулює та обробляє само емпіричний досвід, просто інакше, через більш багатошарові узагальнення. Ваші знання про перспективу та теорію кольору, чи про стилістику тексту - це теж набуті знання. В ваших текстах та малюнках тисячі елементів, які ви в когось вкрали, причому скоріш за все несвідомо. Просто побачивши картину чи прочитавши текст, просто додавши в пам'ять "отак робити треба". До речі, це часто видно по ваших малюнках та текстах. Так, ви пропустили через себе, через емоційну складову. Але навчити машину відтворювати емоції - попри поширений стереотип, не дуже й складно. Відчувати нє. А відтворювати - тю.

Тому мають певну рацію ті, хто говорить, що бездушна машина не творить мистецтво. Але вона створює мистецький продукт, який, в свою чергу, може стати для когось нічим не гіршим за творення рук людських. Бо так, вже невдовзі робот зможе написати симфонію. І якщо ви не зможете відрізнити цю симфонію від написаної людиною, як ви зможете чесно сказати, яка з них краща чи більш якісна?
Отакий китайський феномен.

Tregubov's Purrple Chamber

22 Jan, 07:49


Український сервіс be like

Tregubov's Purrple Chamber

20 Jan, 18:47


- Я твій делегація легітимність хитав! - підкреслив налитий кров'ю п'ятий президент.

Tregubov's Purrple Chamber

18 Jan, 13:23


Скажіть, будь ласка, а який інтелекта шмат пустив мережею вой "от не треба було заводи в центрі міста будувати!" в контексті обстріляного завода Артема?

Нічого, що його в 19 сторіччі зводили, коли ані центру там не було, ані ракет будь-де?

Чи треба усе те на руцях перенести в чисте поле і росіянам показати "ось тут він тепер, туди не стріляйте"?

Tregubov's Purrple Chamber

17 Jan, 15:52


ААААААААААААААА

Tregubov's Purrple Chamber

14 Jan, 08:17


Щось кричу

Tregubov's Purrple Chamber

12 Jan, 19:14


Фух

Tregubov's Purrple Chamber

10 Jan, 08:24


Добре, скажу прямо.

90% актуальних військових проблем 2025 року, що у 2022 були відсутні або присутні в значно меншій пропорції, мають одну й ту саму причину.

Втрати?
Немає вчасного поповнення?
Немає чітких термінів мобілізації?
Підрозділи роздирають, щоб затикати дири на різних ділянках?
Недостатньо довга підготовка?
Мало кваліфікованих інструкторів?
Мало досвідчених сержантів?
Переводять з БПЛАшників та ППО в піхоту?

Все це - різні боки однієї проблеми. Нестачі особового складу.
В 2022 році нестачі особового складу не було, бо люди пішли в армію.
В 2025 році нестача особового складу є, бо всі, хто хотів, вже в армії, а інші не йдуть.

І будемо чесні, не йдуть вони туди не тому, що їх хтось недостатньо мотивує. Так само дитинка плює кашу не тому, що мама погана. Просто вони самі не хочуть недостатньо мотивуватися. І прикладають зусилля. І шукають виправдань. Хто шукає, той знайде. Навіть ті, що головою розуміють, які насправді ставки, все одно рішення приймають спинним мозком та інстинктами. Вони потужні.

І ні, я не кажу, що народ не той. Народ найкращий. Народ ошизенний. Я не вірю в те, що будь-який європейський народ знайшов би в собі такий відсоток людей, готових піти захищати свою країну.

Просто те, що цей відсоток дуже високий відносно інших, не значить, що він достатній.

І тепер мені дуже-дуже боляче дивитись, як все те, що здобувалося волею та силою найкращої частини народу, зараз під загрозою тому, що ця найкраща частина просто стерлася, а всі інші роблять вигляд, що то не їхня справа. Дуже боляче знати, що три роки тому на нас дивилися, як на героїв, а зараз - в найкращому випадку як на жертв.

Після всього того, що пройшла країна за десять років, після тих усіх нереальних, неочікуваних, неоглядних чудес, які ми з вами самі зробили, більш за все боюсь почути фразу з Перших визвольних змагань - "програли, бо більшості було байдуже".

Вибачте за емоційність.

Tregubov's Purrple Chamber

10 Jan, 08:05


Східний напрямок

Триває 1052 доба широкомасштабної збройної агресії російської федерації проти України.

‼️Загальні втрати російської армії лише на східному напрямку – в зоні відповідальності ОСУВ «Хортиця» за 09.01.2025 склали:

◾️особового складу – 1298;
◾️танків – 10;
◾️
бойових бронемашин – 22;
◾️гармат і мінометів – 17;
◾️протитанкових засобів - 1;
◾️автомобільної техніки – 65;
◾️
спеціальної техніки – 53;
◾️засобів РЕБ - 5;
◾️укриттів 178;
◾️
пунктів управління БПЛА - 5;
◾️
склади боєприпасів – 6;
◾️
склади ПММ – 4.

🔉Сили оборони продовжують активними діями завдавати військам противника втрат в живій силі та техніці, виснажувати ворога вздовж всієї лінії бойового зіткнення.

t.me/Khortytsky_wind

Tregubov's Purrple Chamber

10 Jan, 06:05


Часто чую, що тепер в нас армія радянська, офіцери погані, інституції погані, при владі зрадники, все таке. Тому ми зараз ворога недостатньо б'ємо.

Дивина та й годі, якщо враховувати, що ті ж люди казали, що у 2022 ми його били нормально так.

Офіцери в 2022 були ті ж. Тільки трішки менш досвічені.
Влада в 2022 була та ж.
Кротів в ній в 2022 було більше.
Структури, служби та інституції в 2022 були ті ж. Тільки механізми менш відпрацьовані.
Міжнародної допомоги в 2022 було менше.
Інформаційний тиск був огого, тільки відскакував, як горішки від броні.
Ворог в 2022 був співставний (інші пропорції по сильним та слабким сторонам, але співставний).

І цей ворог тікав, мокрий слід по собі лишаючі.

У мене є чесна відповідь на те, що змінилося. Немає лише права її озвучити. Озвучте-но собі самі.

Tregubov's Purrple Chamber

09 Jan, 15:35


Якщо ви з нами давно, то вже звикли до звинувачень у тому, що ДемСокира «тисне».

На суди, міністерства, силовиків та інші відомства. Такі ось ми противні люди.

І знову ж таки, якщо ви з нами давно – то вам подобається бути частиною цього тиску :)

Тож, користуючись нагодою, просимо вас піднатиснути ще трохи та підтримати петицію з вимогою до Кабміну внести на розгляд РНБО пропозиції про застосування персональних санкцій щодо ексзаступника голови адміністрації Януковича Андрія Портнова.

Петиція громадських активістів та журналістів вже набрала 22 тисячі голосів, треба – 25 000.

Уряд США наклав на Портнова санкції ще у 2021 році, обґрунтувавши рішення отриманим через корупцію та хабарництво впливом ексчиновника на судову та правоохоронну систему України.

Чому в Україні за майже три роки повномасштабного вторгнення рф Портнова досі немає у санкційних списках – питання відкрите та дивне. Хоча свій вплив на суди та правоохоронну систему він зберігає. А це – прямі загрози національним інтересам держави та вагома підстава для застосування санкцій Радою нацбезпеки та оборони.

Посилання на петицію, яку, до речі, представники Портнова вже намагалися видалити з сайту Кабміна:

https://petition.kmu.gov.ua/petitions/7617

Підписуйте, поширюйте. Дотискайте!

Tregubov's Purrple Chamber

09 Jan, 08:38


У цієї братії є дуже характерна фраза: "главное - всегда оставаться человеком".
Іронія ситуації полягає в тому, що вони людьми ніколи й не були.

Tregubov's Purrple Chamber

08 Jan, 22:27


Кажуть, цих двох регулярно бачили біля дому Тиграна Кеосяна.

Tregubov's Purrple Chamber

08 Jan, 12:31


Не пам'ятаю вже, коли ми вперше пройшли у виборний антикорупційний орган. Здається це було ргк набу в 2018м.

Страшний був небувалий вайн. Обіцяли суди, скандали, відміни перевибори.

Не допомогло.

І так далі кожен рік. Портнов нам судами грозився, вони там якихось своїх диких дебілів надіслали з телевізора, апасова та діордіцу. Олена Лукаш писала страшні прокляття і точно вже обіцяла суди перевибори питки казні.

І так кожен раз.

Кожен раз ми йдемо. Кожен раз ми проходимо. Кожен раз я пишу hemos pasado, тому що кожен раз hemos pasado.

Цього разу все те ж саме. І знову нам кажуть що будуть суди питки казні перевибори.

Але факт такий, що знову ми просто набрали більше всіх голосів. І всім очевидно, що за нас голосували просто всі взагалі.

Питки і казні це звичайно прекрасно.

Але hemos pasado, з чим я всіх і вітаю. Цей результат - результат усієї попередньої роботи усіх наших команд в усіх відповідних антикорупційних органах. Просто дуже багато років без пройобів гарантують довіру, що наступні роки також будуть без пройобів і наступного разу ми також пройдемо.

Вітаю кожного члена наших попередніх складів наших численних РГК. Це ваша перемога. Вітаю кожного, хто за нашу команду проголосував цього разу. Це ваша перемога. Вітаю всіх, хто сьогодні пройшов і буде працювати наступні два роки. Все це перемога.

Всіх, кому це не подобається - п'ять років п'ю ваші сльози і це все смачніше.

Tregubov's Purrple Chamber

07 Jan, 18:20


Народ, доста.

Трамп каже, що хоче захопити чи не всю північно-західну чвертькулю.
Кремль - що буде роздавати вакцину від раку.
Китай - що винайшов надточний атомний годинник та військовий мобільний 5G.

Є такий анекдот - "от і ви кажіть".

Tregubov's Purrple Chamber

07 Jan, 07:06


Вибори ГАР МО стартували!

За результатами рейтингового онлайн-голосування з-поміж 40 кандидатів буде обрано 15 членів Громадської антикорупційної ради при Міністерстві оборони строком на два роки. Голосування триватиме тільки сьогодні (і після минулого разу ми на це дуже сподіваємося), 7 січня, протягом 12 годин – з 9:00 до 21:00.

Ми підтримуємо коаліцію з кандидатів, яких вважаємо достойними представляти українське суспільство, контролювати діяльність Міноборони і робити його ефективнішим та швидшим. А як показав досвід виборів, котрі не відбулися МО це вкрай необхідно:

1. Нишпорка Олена
2. Соловйов Микита
3. Шуба Анастасія
5. Бріт Ореста
7. Гудименко Юрій
8. Штанков Микита
22. Костецький Максим
23. Ніколаєнко Тетяна
24. Трегуб Олена
31. Біщук Віктор
32. Масюк Віталій
33. Чернов Олег
38. Даценко Катерина
39. Микитюк Антон
40. Прудковських Віктор


Для нас важливо, щоб до Громадської антикорупційної ради увійшла вже злагоджена команда досвідчених та професійних спеціалістів, з розумінням антикорупційної політики, правничої сфери, а також люди із досвідом забезпечення потреб війська і безпосередньої військової служби, які мають чітку проукраїнську позицію.

Адже Міноборони відповідає за надто багато напрямків, і неможливо знайти одну людину, яка була б одночасно експертом в закупівлях та озброєнні, шпиталях та реабілітації, демобілізації, мобілізації та соціальній підтримці.

Ці люди стануть тією енергією змін, яка так потрібна для підвищення ефективності Міноборони.

Як проголосувати – ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ:

Крок 1: Заходимо на сайт для голосування: https://rgk.vote.mod.gov.ua/

Крок 2: Гортаємо до кінця списку кандидатів і натискаємо “Розпочати голосування”

Крок 3: Проходимо верифікацію через ID.GOV.UA

Крок 4: Обираємо зручний спосіб авторизації.

Крок 5: При використанні Bank ID, обираємо зі списку банк.

Крок 6: Перевіряємо коректність даних та натискаємо кнопку «Продовжити».

Крок 7: Обираємо зі списку 15 кандидатів, поставивши позначки навпроти їхніх прізвищ.

❗️Нагадуємо номери кандидатів, яких просимо підтримати:

1, 2, 3, 5, 7, 8, 22, 23, 24, 31, 32, 33, 38, 39, 40.


Крок 8: Під списком обраних кандидатів натискаємо кнопку «Проголосувати».

Крок 9: Готово!

Голосуйте! Робіть репости, закликайте проголосувати друзів, колег та родину.
Ставте «+» в коментарях, якщо ви вже проголосували.

Дякуємо за вашу підтримку!

Tregubov's Purrple Chamber

06 Jan, 07:27


Guilty pleasure: ходити по сторінках людей, обурених матюками Зеленського, та шукати по запиту "Дещиця".

Tregubov's Purrple Chamber

05 Jan, 09:03


Друзі,

На правах реклами справи, до якої дотичний - ось телеграм-канал ОСУВ Хортиця. Там бувають приємні відео зі знищенням ворога та розповіді, яка бригада сьогодні найкращий молодець, але головне не те. Головне - щоденна статистика боїв на найгарячіших напрямках. Хортиця - це від Харкова до Времіївського напрямку, це саме те, де зараз відбувається чи не три чверті боєзіткнень загалом. Так, тут зараз важко та гаряче, але тим важливіше мати перед очима не тільки розгони анонімних телеграм-каналів, а й офіційні дані.

Якщо підпишетесь та поширите, буде користь.

Tregubov's Purrple Chamber

03 Jan, 21:43


Проект "Хочу знайти" оголосив, що росіяни подали до 50 тисяч заявок на пошук зниклих без вісті родичів. Таку ж цифру зниклих нещодавно випадково видала під запис заступниця міністра оборони РФ, пані Цивілева, Путіна рідна племяшка. І мова йшла лише про ті випадки, коли родичі а) були, і б) звернулись.

Це до питання підтвердження втрат росіян. 50к тільки заявок на зниклих - загиблих самі прикинути можете.

Tregubov's Purrple Chamber

28 Dec, 12:46


Спроби Кремля використати К.А.Дирова як переговорника з ісламським світом поки що вкладаються в одеську формулу "це ти там в Москві великий пуріц, а у нас в Одесі ледве-ледве поц".

Хоча у випадку Азербайджана краще згадати відомий місцевий шлягер.

Tregubov's Purrple Chamber

28 Dec, 07:34


Як християнин із релігієзнавчим та богословським дипломом, маю зауважити, що до ханукії на Майдані претензій бути не має. Не вища за хрести - і добре. До дідуха й то було б більше зауважень.

Tregubov's Purrple Chamber

27 Dec, 12:20


Оголошуємо останній збір у цьому році!

Збирати будемо на те, що дає військовим шанс вижити, та щодня рятує їх на полі бою.

🔺Що купуватимемо? 25 модулів РЕБ!

🔺Скільки грошей потрібно?
1 200 000 гривень

Ми хочемо піти в новий рік без боргів. Ви, впевнені, також. Тож маємо усього 5 днів, щоб зібрати необхідну суму.

Ціль амбітна, але це ніколи нас не зупиняло. Бо об’єднавшись ми закривали й не такі збори.

Кожен ваш донат — це подарунок війську на свята! Це — подяка за можливість жити та планувати майбутнє.

Долучайтеся:

🏦 Банка — https://send.monobank.ua/jar/9HBS8PKmM2
💳 Номер банки — 5375411218134117
🏦 Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/2Pvj6y2
💳 Карта — 5169335100475223
🌐 PayPal — [email protected]
(Обирайте в «Payment type» опцію «For friends and family»)
🪓Підписатися на регулярний донат — https://bit.ly/33x63od

Дякуємо ❤️

Tregubov's Purrple Chamber

26 Dec, 07:24


Ну шо, котики, понеслась.

Голосування почалося.

Посилання на сайт МО: https://rgk.vote.mod.gov.ua

Заходите, проходите верифікацію (ні, правила обирав не я) і голосуєте. Номери осьо внизу, збережіть собі чи зробіть скрін.

А я нагадаю прізвища (номери як в бюлетені, тобто тьфу, на сайті):

1. Нишпорка Олена.
2. Соловйов Микита.
3. Шуба Анастасія.
5. Бріт Ореста.
7. Гудименко Юрій.
8. Штанков Микита.
22. Костецький Максим.
23. Ніколаєнко Тетяна.
24. Трегуб Олена.
31. Біщук Віктор.
32. Масюк Віталій.
33. Чернов Олег.
38. Даценко Катерина.
39. Микитюк Антон.
40. Прудковських Віктор.

Хто не встиг детально почитати про кандидатів – на сайті МО є всі анкети і документи. Робіть вибір свідомо. Голосуючи за збалансовану команду, ви збільшуєте шанси на стабільну і ефективну роботу.

Ваші 6 хвилин часу можуть змінити на краще роботу Міноборони на цілих 2 роки. Я вважаю, що це непогана угода.

Тиць на посилання в коментарях, і нехай усе палає. І ставте «+» в коментах, хто вже проголосував, так буде зрозуміла динаміка.

Дякую вам. Понеслась.

Tregubov's Purrple Chamber

25 Dec, 21:34


Тобто, ми так успішно посилали дрони на Чечню раз за разом, що Рамзан влаштував істерику Путіну і отримав собі ПВО.

Але виявилося, що для того, щоб управлятися з ПВО недостатньо бути академіком з скотоложства.

Тому першим ділом відважні кадирівці підбили азербайджанський літак цивільної авіації.

Другим ділом вони уронили розгонний блок від ракети пво на власний торговий центр.

Третім ділом вони смєкнулі, шо підбили не те шо хотіли, тому щоб замести сліди відмовили літаку в аварійній посадці, шоб він упав у Каспійське море разом з усіма доказами.

Але літак замість цього дотягнув до Казахстану і розбився там з великою кількістю жертв.

Літак азербайджанський, а не російський. Розслідування казахське, а не російське. Тому ми все це за один день і дізналися.

Но Рамзан Ахматовіч молодець, шо сказать. Прям на кожному повороті атлічілся тут.

Tregubov's Purrple Chamber

24 Dec, 11:00


Я дуже втомився.

Я втомився відповідати своїм побратимам на «у нас немає снарядів/мавіків/мінометних мін/капсуль-детонаторів, зроби щось».

Я втомився від того, що проєкти, які на 100% світлі і корисні для армії, для бійців ЗСУ, реалізуються за рік і більше (вже більше), а щоб прийняти рішення віддати 23 мільярди на своїх постачальників – міністерству оборони вистачає одного дня.

Я втомився від того, що мої пацани працюють на фронті 24/7, і загинути можуть в будь-яку секунду, а чиновники по міністерствах працюють з 9 до 17, у пʼятницю раніше.

Я дуже втомився від цього. І я дуже, ДУЖЕ злий.

Так багато змін, потрібних ще до повномасштабного вторгнення, не ухвалені і не впроваджені досі. Один кабінет часто не знає, що робить інший. Звільнення одіозних персонажів відбуваються тільки після грандіозних скандалів, і то — надто часто — за схемою “на підвищення”.

Ви все знаєте. Я все знаю.

Я готовий працювати. Підтримайте мене.

Я особисто готовий заходити у склад незалежної Громадської антикорупційної ради при Міністерстві оборони. Це виборна НЕОПЛАЧУВАНА посада у громадській раді – фактично органі, через який суспільство може контролювати рішення Міноборони і впливати на нього.

Ми створили коаліцію ветеранів, волонтерів, експертів і юристів. Це міцна команда людей з різних організацій і спільнот, які обʼєднані єдиною ідеєю: відремонтувати нашу оборонку. Зробити краще. Зробити правильно.

Ваша підтримка потрібна не словами і не молитвами. Ваша підтримка буде потрібна при голосуванні на сайті Міноборони у четвер, 26 грудня, з самого ранку.

Ми можемо зробити те, що ви хочете. У нас є знання і енергія.

Підтримайте нас. У цей четвер.

Tregubov's Purrple Chamber

24 Dec, 11:00


Список коаліції у ГАР МО:

Гудименко Юрій — ветеран, молодший сержант ЗСУ у відставці, громадський діяч, співзасновник руху «Демократична Сокира» та голова ГО «Українське обʼєднання «Мрія». Бріт Ореста  — військовий волонтер з 2014 року, засновниця благодійних організацій “БОН” (Україна, США, Литва), радниця Головнокомандувача ЗСУ Валерія Залужного у 2022-2024 рр.

Чернов Олег — ветеран, старший сержант у відставці, журналіст, співзасновник і головний редактор видання “Форпост.Медіа”, медіаменеджер, громадський діяч.

Ніколаєнко Тетяна — журналістка видання «Цензор.Нет», членкиня ГАР МО першого скликання, де працювала в комісії з питань комунікацій, кадрової роботи та експертних обговорень. Постійно висвітлює тему корупції. Соловйов Микита — громадський діяч і волонтер, економіст, автор курсів з фізики, математики та фінансового права, неодноразово брав участь у розробці законопроєктів. Шуба Анастасія — волонтерка, юрист, громадська активістка. Членкиня та активна учасниця РГК НАБУ двох скликань, заступниця голови ГАР МО першого скликання. Трегуб Олена — співзасновниця і голова організації НАКО, що бореться з корупцією у сферах нацбезпеки. Експертка з міжнародних санкцій та експортного контролю з досвідом співпраці з міжнародними донорами та інституціями (ООН, USAID, ЄБРР, Світовий банк, МВФ), членкиня ГАР МО першого скликання. Костецький Максим — адвокат, волонтер, юридичний радник НАКО. Тривалий час працював юристом в ОПК та у сфері антикорупційної політики, має значний досвід судового представництва та правових досліджень; голова ГО “Центр формування політики”. Нишпорка Олена  — бухгалтерка, підприємиця, експертка з аналізу нормативно-правових актів, які регулюють фінансову сферу на предмет наявності корупційних ризиків. Прудковських Віктор — працює у сфері міжнародної логістики, член РГК НАБУ чотирьох скликань. Секретар ГАР МО першого скликання.

Микитюк Антон — юрист, громадський діяч, експерт з антикорупційних питань та діяльності ОПК. Член та заступник Голови Ради громадського контролю при НАБУ двох останніх скликань. Масюк Віталій — економіст, фахівець з діджиталізації та оптимізації процесів, співзасновник та директор ІТ-компанії HBG SYSTEMS. Член ГАР МО першого скликання та заступник голови РГК при НСЗУ.

Даценко Катерина — журналістка, громадська активістка, яка працює з командою над меморіалізацією військових. З червня 2024 року — членкиня Ради громадського контролю при НАБУ.
Біщук Віктор  — журналіст, теле- і радіоведучий, ветеран російсько-української війни. Штанков Микита  — ветеран, громадський активіст з досвідом в антикорупційній та правозахисній діяльності, підприємець. З лютого 2024 року – член РГК НАБУ двох скликань та Конкурсної комісії №1 Бюро.

Tregubov's Purrple Chamber

17 Dec, 07:19


Завжди вважав електросамокати небезпечними!

Tregubov's Purrple Chamber

16 Dec, 15:11


Є одна річ, яка мене занадто дратує, і вже час виписати.

Це нерозуміння людьми того, як працює так зване призупинення сумнівів в художніх творах. І навіщо воно взагалі. І як його калібрувати.

Коли ми знайомимось з якимось художнім твором, ми приймаємо певні умовності тому, що розуміємо: інакше нам історію не розкажуть, або вона не буде для нас цікавою. Це і називається призупиненням сумнівів.

Тому в книжках, фільмах, компьютерних іграх час викладається нелінійно, а сюжет концентрується на цікавих подіях, а не описує кожен похід героя до вітру. В театрі ми миримося з тим, що декорації - це наче місце події, а ота картонка - то башта. В кіно - що пласка картинка на екрані є чимось на кшталт вікна в інший світ. В компьютерних іграх - те, що персонаж може відроджуватися, або те, що аптечка миттєво лікує поранення.

Це все ок. Без цього “кіна б не було”.

Існують також додаткові жанрові умовності. Так, ми звикли, що в фентезі є магія та інші людиноподібні раси. Існують навіть традиційні умовності окремого сетингу чи серії творів: так, в Зоряних Війнах чутно вибухи в космосі.

Є, втім, хороше правило: кожна умовність є зайвою. Це милиця, що дозволяє автору довезти до нас вигаданий світ, не розтрусивши. Якщо можна без неї, то краще без неї.

Тому багато глядачів б’є себе по лобі, коли в фільмі персонаж починає товкати трихвилинну передсмертну промову після того, як йому в груди прилетіла черга з крупнокалиберного кулемету. Або коли герой, як у “Джентльменах”, після довгої пробіжки дістає з-під поли немаленький пістолет-кулемет, і виникає питання, в якому отворі він його ховав всю дорогу. Або коли комуніст-відлюдник в хатині в лісі вирощує своїх дітей вундеркіндами з багажом знань кількох університетів та вільним володінням китайською. Ну й над фентезі 80-х, де найбільш розповсюдженим комплектом одягу воїна були хутряні труси (у випадку воїтельниці доповнювалися бронеліфчиком), народ вже в тих же 80-х починав посміюватися.

Звісно, це все можна, якщо жанр - абсурдистська пародія, яке-небудь Кунг Фьюрі, яке якраз це все стібе. Навіть треба. А от в інших ситуаціях для кожної додаткової умовності, кожного спонукання глядачі до припинення сумнівів, потрібне обгрунтування.

І отут ми підійшли до проблем сучасності.

Я втомився чути від людей, що якщо в творі є хоч одна умовність з призупиненням сумніву, то тепер можна скільки завгодно.

Ні, те, що в світі твору є дракони, не означає, що косинус в ньому може доходити до чотирьох.

Ні, те, що там є іншопланетяни, не означає, що люди зможуть побудувати комунізм.

Ні, те, що там є магія, не скасовує ані закони Ньютона, ані закони Менделя. Долати може. Але не скасовувати.

І головне - кожне таке додаткове “але” має бути обгрунтовано чимось більшим, ніж “а в нас все одно і так є багато умовностей”.

Саме це і є причиною більшості срачів щодо “woke” в творах. Не слід шукати чорношкірого самурая в темній комнаті, якщо там його немає, і робити його, шкаф з антресолями, асасіном серед полутораметрових японських селян. І те, що у вас там іншопланетяни і перенесення пам’яті в поколіннях - не аргумент. І всовувати африканку в скандинавський пантеон не треба. Бо всім очевидно, що робите ви це не задля художньої мети. А коли додаткова умовність, додаткова вимога призупинити сумніви падає людині на голову через те, що у авторів ідеологія - це завжди курвить.

Ну просто для прикладу візьмемо радянську “повесточку” - ви “За двома зайцями” бачили? А вас там не дратували “положительні герої” - себто ті самі соцреалістичні пролетарії з ідеальною вимовою? Саме тому, що вони в творі виглядали просто як чергові по казармі. А не дивувало, якого милого головний кредитор Голохвостого в кінці його здає, хоча вся історія зі шлюбом затівалася саме для того, щоб повернути йому борг, і з ним же проговорювалася?

Все це туди впихнули просто в межах ідеології. І око різало, і вибивалось із загальної стилістики фільму.

Tregubov's Purrple Chamber

16 Dec, 15:11


Підсумовуючі - людей часто дратує woke не тому, що консерватори та засранці, а тому, що це зайвий елемент нереалістичного без обгрунтування. Аналогічно аргумент “в нас є вампіри, а значить, пінгвіни можуть жити в Арктиці” - не аргумент.

Ні, не значить.

Tregubov's Purrple Chamber

16 Dec, 07:33


Щодо кулінарного шоу Клопотенка в трапезній церкві Києво-Печерської лаври. Дозвольте підійти з релігієзнавчої точки зору.
Православний храм - простір, відповідним чином освячений та, за традицією, структурований на три секції (притвор, середня частина, вівтарна частина), які наслідують єврейському Єрусалимському храму.
Притвор, по суті, не є сакральним простором, а лише введенням до нього. Туди й в найсуворіші часи могли пускати іновірців і нехрещених. Сакральний простір - середня частина, зарезервована для вірних християн. Вівтар - надсакральна, зарезервована за священниками та дияконами.
Трапезна - монастирська їдальня. Вона може бути окремою будівлею в комплексі монастиря, прибудовую або розширенням притвору. Але в відносно нові історичні часи трапезні також використовували як "зимові" храми" - коли центральний храм консервували на зиму, щоб зекономити на опаленні.
Якщо безпосередньо в трапезній є престол та антимінс (спеціальний плат з мощами святих), то вона виступає в ролі окремого храму. Відповідно, її призначення храмове і, наприклад, кулінарні шоу там вкрай недоречні.
Якщо в трапезній такого немає, вона є їдальнею або притвором. В обох випадках приготування та споживання їжі там не те що припустимо, а й нормально, особливо якщо це з благодійною метою (наскільки мені відомо, в Клопотенка саме так). Нормальна та історично поширена християнська практика. Більш того, сучасні форми християнського богослужіння виросли з ранньохристиянських благодійно-молитовних вечерь - агапе - а ті, в свою чергу, з Тайної вечері.
Таким чином, від загального до конкретного.
1. Я не пам'ятаю точного плану будівлі трапезної Феодосія та Антонія Печерських Києво-Печерської Лаври, але мені здається, що сама трапезна частина (та, що довга, під сірим дахом) в ній або взагалі окрема прибудова, або подовжений притвор. Тоді як основна та вівтарна частина - під зеленим куполом, що копіює структуру Софії Константинопольської.
2. Якщо це так, і якщо Клопотенко писав програму саме там, я не бачу причин для зауважень суто з точки зору традиції, бо приготування їжі з благодійною метою співпадає з функціональною метою будівлі. Я, звісно, розумію, що багатьох це могло тригернути саме тому, що сприймається частиною храму, але будемо чесні, наші відчуття не завжди корелюють з нашим же віровченням.
3. Якщо ж там окремо у тому приміщенні престол з антимінсом, або якщо програма писалася в основній частині будівлі (під куполом), а деякі коментатори казали мені, що саме так і було, це груба помилка з кількох точок зору. Окей, в нас світська держава і не має керуватися релігійними вченнями, але це, по-перше, не означає, що слід дратувати громадян на рівному місці, по-друге, дуже невдала подача на проросійські сили, і по-третє просто порушення правил експлуатації пам'ятки культури. Себто, гра свічок не варта. Простіше було або обрати іншу локацію, або просто обмежити дію притвором.
P.S. Окремо зауважу, що пам'яткою історії чи давно намоленим храмом ця трапезна не є. Це одна з найбільш молодих будівель Лаври, її зведено у 1895 році, і через радянське панування більшу частину своєї історії вона не використовувалася за призначенням. Ну й, знаючи деякі особливості владики Павла, я можу - і побоююсь - що ця будівля бачила дещо страшніше за зачіску Клопотенка.

Tregubov's Purrple Chamber

15 Dec, 22:43


Аж заволав.
Колісна, пілотована!

Tregubov's Purrple Chamber

14 Dec, 14:17


Шановні гості, дорога родино, нагадуємо, що у нас є новенькі патчі.

Як отримати?

♦️Зробити донат від 333 гривень — це мінімальний донат, щоб отримати один патч.
♦️Надіслати скриншот донату в бот — @d7channelbot (https://t.me/d7channelbot)
♦️Також надіслати таку інформацію:
• кількість патчів.
• ваші ПІБ, номер телефону та відділення 📦📦 Нової пошти/Укрпошти
❗️Велике прохання надсилати всю інформацію ОДНИМ ПОВІДОМЛЕННЯМ

Усі кошти підуть на поточний збір на засоби такмеду.

А донатити, як завжди, сюди:

🏦 Банка — https://send.monobank.ua/jar/9HBS8PKmM2
💳 Номер банки — 5375411218134117
🏦 Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/2Pvj6y2
💳 Карта — 5169335100475223
🌐 PayPal — [email protected]
(Обирайте в «Payment type» опцію «For friends and family»)
🪓Підписатися на регулярний донат — https://bit.ly/33x63od

Tregubov's Purrple Chamber

08 Dec, 23:47


Люблю совкодрочний клікбейт.

Сидить такий скромний-скромний Гагарін, поряд скромна-скромна жіночка, скромною-скромною ложечкою зі скромного-скромного баняка хлібає. Звичайна проста людина на пікніку. От кожен громадянин СРСР так робив.

От тільки ексклюзивна чорна "Волга" (вже третя) на задньому плані трішки псує аскетизм картини. До неї ще особистий водій поставлявся.

Втім, на тлі його ж єксклюзивного Matra Bonnet Djet V це майже воз з волами.

Tregubov's Purrple Chamber

08 Dec, 22:36


Ітоги подведьом (с)

За десять років Росія здобула:
- Крим з сірим юридичним статусом,
- Окуповані території Півдня та Сходу зі знищенною інфраструктурою та голодним населенням,
- Януковича.

Втратила:
- трильйони доларів,
- понад половину вартості національної валюти,
- економічну співпрацю з усіма ключовими акторами, окрім Китаю,
- сотні тисяч бійців,
- левову долю техніки, якою СРСР збирався з усім світом воювати,
- позиції в міжнародній спільноті,
- Сирію (судячі зі всього, навіть з тим, що лишалося з совкових часів),
- Карабах (та Вірменію в своїй орбіті),
- ОДКБ,
- нейтральний буфер між нею та НАТО у вигляді Швеції та Фінляндії,
- левову долю "м'якої сили" в Європі,
- майже всю "м'яку силу" Російської православної церкви (яку накопичували, без перебільшень, півтисячоліття),
- будь-який вплив в Україні,
- можливість саморепрезентації в світовому спорті.

Під питанням вплив в Абхазії та окремо вплив в Грузії.

Хто молодца? Володимирич, хто молодца?

Tregubov's Purrple Chamber

07 Dec, 21:24


Цікаво, як тепер Антиохійський патріархат оцінює можливість визнання Православної церкви України?:)

Tregubov's Purrple Chamber

06 Dec, 08:56


- цивільний та допомагаєш армії: хулі не в армії?
- мобілізуєшся: хулі лише зараз?
- мобілізувався в масштабку: хулі не в 2014-му?
- служиш в тилу: хулі не в зоні бойових?
- в зоні бойових: хулі не в піхоті?
- в піхоті: хулі не штурмовик?
- штурмовик: хулі ще не вбив усіх?
- демобілізуєшся: хулі не поранений?
- поранений: хулі так легко?
- тяжко поранений: хулі не мертвий?
- мертвий: так а хулі він туди пішов?

- а сам-то шо?
- а я тут до чого?

(вкрав у посестри Цианід та з її коментарів на Х)

Tregubov's Purrple Chamber

02 Dec, 14:38


Закупівлі, поставки, запити, все спакувати, запхнути в бусик, відправити.

Між цим вирішити, що зараз найнеобхідніше на фронті, щоб відкрити збір. Але обрати завжди важко, адже потрібно все. Закінчили один збір — відкриваємо інший, бо десятки заявок чекають, а сотні військових сподіваються на нашу допомогу.

Кожен день волонтерів ДемСокири схожий на попередній, і проходить під гаслом «Встигнути все».

Сьогодні ми відкриваємо новий збір на засоби такмеду. Три місяці від останнього збору промайнули дуже швидко, тільки й встигай дивитись, як склад пустішає.

Треба все. Знову. І розраховувати ми можемо лише на вашу підтримку.

🔺Турнікети — 500 шт.,
🔺гемостатичні бинти — 500 шт.,
🔺протиопікові серветки — 500 шт.,
🔺назофарингеальні повітропроводи — 500 шт.,
🔺термоковдри — 500 шт.,
🔺медичні ноші — 20 шт.,
🔺медичні рюкзаки — 10 шт.

Зібрати потрібно 1 300 000 гривень! Сума значна, але й купувати ми будемо найнеобхідніше.

Не проходьте повз. Підтримайте збір, який рятує життя:

🏦 Банка — https://send.monobank.ua/jar/9HBS8PKmM2
💳 Номер банки — 5375411218134117
🏦 Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/2Pvj6y2
💳 Карта — 5169335100475223
🌐 PayPal — [email protected]
(Обирайте в «Payment type» опцію «For friends and family»)
🪓Підписатися на регулярний донат — https://bit.ly/33x63od

Tregubov's Purrple Chamber

29 Nov, 21:51


Зі зворотнім зв’язком в армії дійсно проблеми. І ці проблеми є якраз тим справжнім радянським спадком.

У нас коли кажуть про “совок” в армії, часто мають на увазі якісь дуже дивні речі класу “тиграм м’яса не докладують” - типа бійця копати змусили, накричали чи видали завдання, яке той вважає безсенсовним і взагалі “чому я”. Таким людям було б цікаво опинитися, наприклад, в US Marine Corps, де совка ніколи не було, а та ж фігня на максималках.

Справжній же совок полягає в дещо інших речах. Наприклад, в тій самій відсутності зворотнього зв’язку.

І ця проблема прямо випливає з радянських традицій підготовки офіцерського складу.

Спосіб підготовки офіцерів в пострадянських військових вузах я б описав як тиранічний перфекціонізм. Всі ті ж вимоги, що й щодо солдатів, але ще більша прискіпливість. Все та ж ідеальна відповідність статутним вимогам, готовність завжди отримати по голові за найменший косяк та беззастережний страх перед керівництвом.

Щодо солдатів це явище, хай огидне, колись мало на меті виховання людини, яка в критичний момент буде не думати, а виконувати наказ. Тому присутнє і в інших арміях світу - хоча зараз все менше. Щодо офіцерів це не мало сенсу від самого початку - їхнє завдання в нормальних, не-радянських арміях, якраз думати та ухвалювати рішення.

Але головна проблема в тому, що тиранічний перфекціонізм не робить людину кращою.

Курсант у військовому виші завжди перебуває в умовах, в яких його можуть покарати. Вимог мільйон, частина з них в певні моменти протирічить одна одній, всі не виконаєш. Командири це знають, командирам так зручно - адже завжди можна пояснити підлеглому, що той неправий та не порається. Тому замість того, щоб розвивати свої навички військового та командира, курсант розвиває такі:

- запопадливість,
- переховування від керівництва на будь-якій місцевості,
- запобігання будь-яким ініціативам (чим менше ти робиш, тим менша ймовірність накосячити),
- вміння уникати відповідальності, перекладати її на інших, підроблювати документи та подавати значно ідеалізовану (чи взагалі вигадану) звітність.

Саме таким свіжеспечений кадровий офіцер приходить до ЗСУ.

Що ми маємо в наслідку? Безініціативних командирів, які панічно бояться “залетіти” в очах власного командування, і які завжди пишуть в звітах тільки те, що те хоче бачити.

А тепер уявімо, що всі звіти проходять багато етапів. Взводний, ротний, комбат, комбриг, ОТУ, ГШ… Поки воно дійде до найвищого командування, там вже буде така патока, що хоч кожному Героя давай, а від комбрига і вище відразу два.

І це ламати треба ще на рівні виховання офіцера.

А, вибачте, просто направити генерала в окоп - ну ок, він побачить проблеми в одному конкретному окопі. Хоча ймовірно не побачить, бо я не вірю, що йому там не забезпечать стерильну чистоту.

Проблема потребує системних рішень, а не красивих жестів.

Tregubov's Purrple Chamber

29 Nov, 21:30


Генералів в окопи - це приблизно таке ж рішення, як топ-менеджмент Дженерал Моторс за фрезувальний верстат.

Краще не буде ані виробництву, ані простим роботягам, ані менеджерам. Не виключно, що постраждає навіть верстат.

"Вони там побачать простих солдат і в них буде зворотній зв'язок" - потужний аргумент. Але нагадаю, що нормальний окоп йде ламаною лінією через кожні кілька метрів, тож простих солдат вони звідти побачать небагато. А от щодо зворотнього зв'язку потрібний окремий розгорнутий допис.

Власне, наступний. Хочу окремо виписати.

Tregubov's Purrple Chamber

28 Nov, 14:29


В сусідньому дворі викинули прекрасного мужчіну.

Породній, сибіряк. До 5 рочків
Спокійний, лагідний кт

Спокійно дає подивитись вуха-рот-лапи. Єдине що не любить, коли відривають від землі

Привеземо в будь-яку точку Києва і допоможемо з перевезенням по Україні

Пишіть @kira_vmouse

Tregubov's Purrple Chamber

28 Nov, 14:29


Узріть КОТЕЯ!

Tregubov's Purrple Chamber

28 Nov, 08:58


В цій цитаті вражає кожне слово.

"В Петербурге по обвинению в изнасиловании 10-летней девочки арестован православный блогер, участник войны в Украине Клауд Роммель"

Tregubov's Purrple Chamber

23 Nov, 16:51


Націонал-куколди: кококо, кукареку, польскі фермери перекривають кордон з Україною, бо українські перевізники самі винні і їм шкодять!

Польські фермери: перекривають кордон з Україною, протестуючи проти підписання ЄС торгівельної угоди з Південною Америкою.

Tregubov's Purrple Chamber

21 Nov, 18:57


Той незручний випадок, коли русня грозиться в'їбати по нам ядеркою, а тебе хвилює не те, що в'їбуть, а те, що вестерни поведуться на цей блеф.

Tregubov's Purrple Chamber

21 Nov, 17:33


УНІАН такий УНІАН

Tregubov's Purrple Chamber

21 Nov, 09:22


Я душніла, тому мене люто курвить, коли під фото денисовця чи неандертальця їх порівнюють з Царьовим чи Валуєвим.
Люди, у нас немає підтверджень, що денисівці та неандертальці були тупіші за кроманьонців того ж періоду. Можливо навпаки. Не принижуйте наших далеких родичів.

Tregubov's Purrple Chamber

18 Nov, 15:07


🐱 ДемСокира збирає гроші на планшети для котиків!

Ні, не тих, що вдома під боком калачиком муркочуть, а для тих, хто на полі бою кожного дня.

Планшети на фронті — це більше, ніж просто гаджет.

Це — навігація та координація, взаємодія між підрозділами та ефективне командування, швидке та точне наведення артилерійських систем, спостереження за ворогом та його ліквідація.

Зібрати треба 250 000 гривень на 25 сучасних планшетів, які потягнуть потрібні програми та закриють усі потреби військових.

Хоча запит і невеликий по сумі, але по термінах дуже горить, тож маємо лише 2 дні на цей бліц-збір. Долучайтеся!

🏦 Банка — https://send.monobank.ua/jar/6u5SMzT1uz
💳Номер банки — 5375411221488682
🏦 Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/2Pvj6y2
💳 Карта — 5169 3351 0047 5223
🌐 PayPal — [email protected]
(Обирайте в «Payment type» опцію «For friends and family»)
🪓 Підписатися на регулярний донат — https://bit.ly/33x63od

PS: Кажуть, тим, хто донатить понеділок, приходять низькі платіжки за опалення. Перевіримо?👀

Tregubov's Purrple Chamber

17 Nov, 15:12


Про Трампа та наше майбутнє.

Усі попередні пропозиції людей, наближених до нового президента США свідчать про таке.

1. Він прагне зупинити російсько-українську війну за принципом "війна стій, раз-два".
2. Йому не дуже важливо, чи будуть при цьому враховані інтереси України. Втім, інтереси Росії ненабагато важливіші.
3. Йому все одно, скільки буде триматися цей "мир". Він старенький, йому треба перемогу тут і зараз, тріумфальну та галасну.
4. Хай хтось інший це все підтримує в рівновісному стані.

АЛЕ.

5. Плану в нього немає.

Себто, взагалі жодного. Пропозиція "а давайте європейці там поставлять миротворців" по ступеню загальної абсурдності - це як "побудуємо стіну і заплатять мексиканці", тільки на максималках.
Таким чином, він станом на зараз навіть не має уявлення, як досягти хоча б короткотермінового миру.
Високоймовірно, що сподівається просто задавити авторитетом. Таке вже було. Він таким чином за першого терміну здійснив офігенну зовнішньополітичну перемогу - замирив та денуклеарізував Північну Корею. Про результат ви знаєте.

Якщо він спробує повторити цей успіх, це буде закріплення по лінії розмежування під чесне слово дорогого друга Володимира Володимировича.

Які є варіанти в України?

Перш за все, треба зрозуміти, що нас схиляють не до миру, а до тимчасового перемир'я. Себто, навіть якщо воно буде проголошено, буде нова агресія. Питання в тому, коли та на яких умовах.
Таким чином, має сенс торгуватися за те, щоб ці умови були для нас сприятливі. Ідеальний варіант - "любий друже Дональд, ми не можемо офіційно відмовитися від окупованих територій, але готові не воювати за них за твого президентства. І навіть з Курщини самі підемо. Єдине прохання - домовся, щоб росіяни з Херсонщини та Запорожчини пішли. Ти ж сильний, ти ж можеш, і буде чим похвалитись".
Звісно, росіяни почнуть впиратися. Але тоді як в тому анекдоті - хай Абрам не спить. Себто, хай лаятись з Дональдом буде їхнім завданням.

Ми, насправді, можемо воювати без прямої підтримки США. На цьому етапі - можемо, за умови збереження підтримки інших держав. У нас зараз вузькі місця не у постачаннях зброї. Але чи збережеться ця підтримка? Коротше, вступаємо в ще одну смугу турбулентності.

Втім, окремо зазначу, що і противник теж давно в ній.

Tregubov's Purrple Chamber

15 Nov, 15:13


Принагідно нагадую, що найбільшою перемогою пана Дональда Трампа під час попереднього президентства було "замирення та денуклеарізація Північної Кореї".

Tregubov's Purrple Chamber

14 Nov, 08:50


Фанати Трампа - він такий непередбачуваний!

Трамп: пропонує на голову Нацрозвідки навіжену, а на генпрокурора місцевий аналог Ківи.

Фанати Трампа: гм, непередбачувано.

Tregubov's Purrple Chamber

13 Nov, 15:27


Трішки із запізненням ділюсь, але - поговорив з Громадським радіо https://youtu.be/1BFgYcRZECQ?si=MsmOCoyZFBQAWEbL

Tregubov's Purrple Chamber

13 Nov, 11:14


Маю улюблену розвагу і guilty pleasure.

Береш ліберального російського опозиціонера з плашкою "патентований іноагент" і читаєш його висловлювання щодо подій в Європі та на пострадянському просторі. І він весь такий за мир будь-якою ціною, і весь такий закликає критикувати лише можновладців, а не народи, і взагалі багнети в землю та обіймемось.

От приклад - заступник голови партії "Яблуко" Шлосберг на днях заявив, що Україна не є жертвою агресії, бо вона не дала себе вбити, а ще й відбивається. І що ця війна - це зайва кров, а краще просто зафіксувати все миром та припинити вбивства. Ну так, Україна втратить вже вкрадене Росією і ніхто не воскресить вже вбитих, але треба бути реалістами і виходити з тієї ж ситуації, що є.

А потім беремо цього ж ліберального російського опозиціонера (Шлосберг також чудово підходить) і гуглимо його думку про арабо-ізраїльський конфлікт.

Такі миттєві перетворення з голуба миру та прибічника неспротиву злу насиллям у кривавого яструба відбуваються, охрінівати не встигаєш.

Tregubov's Purrple Chamber

10 Nov, 20:05


Побачив на ворожому ТГ-каналі. Цікаво, що вони знають?:)

Tregubov's Purrple Chamber

08 Nov, 11:33


До нового року залишилося 53 дні. Як плануєте святкувати?

А тепер, коли ми привернули вашу увагу, перейдемо до дійсно важливих нових.

Окрім того, що сьогодні Всесвітній день без WiFi, і ви його точно не празнуєте, ДемСокира продовжує збирати 2,3 мільйона на тепловізори, старлінки та зарядні станції.

Ба більше, ми вже перетнули позначку в 1 000 000 гривень та оплатили з цього збору 50 генераторів. Тож діло за малим — дозбирати решту суми.

Не станемо нагадувати, що кожен девайс — важливий, і необхідний на фронті ще «на вчора».

Донатьте! Підтримуйте! Поширюйте інформацію про збір.

Кожен внесок важливий — чи то 53 або 530 гривень. Репост, вподобайка і коментар — теж помічні.

🏦 Банка — https://send.monobank.ua/jar/9HBS8PKmM2
💳 Номер банки — 5375411218134117
🏦 Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/2Pvj6y2
💳 Карта — 5169335100475223
🌐 PayPal — [email protected]
(Обирайте в «Payment type» опцію «For friends and family»)
🪓Підписатися на регулярний донат — https://bit.ly/33x63od

Дякуємо!

Tregubov's Purrple Chamber

08 Nov, 07:53


Мені видається неправильним, що в медіа називають "кримінальними авторитетами" усіх місцевих бандюків вище гопника.

Або я занадто буквально сприймаю блатну романтику, або статус Долотенка зі Сміли чи Павлюченка з Полтави - козли-активісти, що є протилежним до цього визначення.

Tregubov's Purrple Chamber

06 Nov, 08:38


Не такий страшний дідусь, як контроль над двома палатами та божевільний заступник.

Дідусь старенький, може й коні задвинути. Це лякає ще більше.

Tregubov's Purrple Chamber

05 Nov, 18:45


Шановні смішні люди, які кажуть, що народ у військо через погану владу не йде - ви мене вибачте, але я ж свого часу пішов у 2015-му. Ще на зарі попередньої. Я добре пам'ятаю, якими кількісно та якісно були п'ята та шоста хвиля, і як ми побратимів на шикування несли. Власне, тому і сьома не відбулась. При зовсім інших командирах і набагато менших потребах народ теж чомусь не горів. От ви горіли?

А відповідь на "чому на початку 2022 були черги до військоматів, а зараз ні" насправді проста і страшна.

Вони всі вже тут.
Або там.

Tregubov's Purrple Chamber

04 Nov, 20:26


Маю висловити власне враження.
Якщо ми програємо війну - це буде не через зраду союзників, корупцію, плохих командирів чи ворожу міць. Хоча все це є в тій чи іншій мірі.
Найбільша проблема зараз - тупо не вистачає людей. А з неї випливає купа інших - складнощі управління, складнощі навчання, переведення між родами військ, нарізання окремих частин і так далі.
Найбільший ризик наших Третіх Визвольних Змагань - те, що забагато українців відвернуться та пройдуть повз біду, твердячи "хтось інший хай розбереться".
Все.

Tregubov's Purrple Chamber

01 Nov, 13:56


І оце, курча, царство Нургла, хоче світу свою культуру нести

Tregubov's Purrple Chamber

31 Oct, 10:51


Як я іноді волаю.

Я звик до того, що люди кажуть "а от в Ізраїлі", не уявляючі, що там в Ізраїлі і додаючи якусь ідеалізовану мішанину з власної голови.
Я звик до того, що люди кажуть "я ціную британський гумор", знаючи його лише по радянським екранізаціями Дж.К. Джерома з Мироновим та Ширвіндтом.
Але до фрази "у Франції спокійно стоять поряд пам'ятники королям та вбивцям королів" життя мене не готувало.

(для довідки - Франція, певно, абсолютний світовий чемпіон по знесенню монументів минулих епох в промислових масштабах. Як наслідок, повноцінних пам'ятників королям на всю Францію, здається, аж три, причому два з них поновлені після попередніх знесень)

Tregubov's Purrple Chamber

31 Oct, 09:14


Гордий Житомиром. Себто, відсутністю Житомира.

Tregubov's Purrple Chamber

31 Oct, 08:12


І ще трішки навздогін по булгаковосрачу.
Є ще такий аргумент "ну, насправді, це не Булгаков українофоб, а його герої. І не люблять вони не те щоб прям українців, а тільки поганих, диких та невихованих".
Це дуже смішно, якщо враховувати, скільки героїв Булгакова насправді мають за прототипа самого автора, точніше, його фантазії про себе (набагато пізніше цей жанр відкладеної літературної помсти всім, хто в дитинстві образив, назвуть "мерісью"). Чи якщо враховувати його власну біографію.
Але справа не в цьому. Справа в тому, що Булгаков абсолютно сплановано зображував українців саме такими. Серед свідомих українців в його творах я не пригадую жодного, симпатичнішого за толкінівського орка.
- От ну й що, ну й що - вже написали мені в коментарях. - Можна подумати, серед петлюрівців усі святі були!
Певно, не всі. Так само, як зараз не всі святі у ЗСУ. Але уявімо, що хтось скаже "взагалі російський фільм Солнцепьок дуже достовірний. Ну що ви, вважаєте, що в ЗСУ всі світлі лицарі, а не купа свіжемобілізованих різного штибу?" Цього когось ми назвемо Шарієм і трішечки образимо. Бо неоднорідність ЗСУ не робить правдивими тупі агітки, де усі ЗСУ показані демонами.
Так от, вибачте, "Біла гвардія" - це "Солнцепьок" сторічної давнини, хіба що з вищими мистецькими якостями. Від чого не краще.
Ну а тепер - про відповідальність автора за наративи в художньому творі.
Є такий художній твір - кінострічка "Єврей Зюсс". Історичний контекст, сюжет, до якого зверталися поважні люди від Гауфа до Фейхтвангера. Дуже якісно зроблена на свій час стрічка, мала популярність і поза Німеччиною. Потім коли режисера - теж колись поважну людину, Файта Харлана, публічно запитали (в тому числі Фейхтвангер), чи не западло йому було за завданням Гебельса знімати фільм, який потім сам же Гебельс охарактеризував ідеально антисемітським, Харлан саме так і відповів.
Мовляв, а чого ви так трактуєте, а з чого ви взяли, що я виступаю на стороні антисемітів? Як взагалі можна продемонструвати їхню огидність та помилковість їхніх ідей, якщо не надавати їм слова та не показувати їхнє обличчя?
І знаєте що?
Кримінальної відповідальності уникнув, але фільм потрапив під заборону, а сам Харлан втратив всю свою соціальну та мистецьку вагу.
Не повірили люди чомусь, от диво-то.

Tregubov's Purrple Chamber

31 Oct, 08:12


Я нагадую, що у нас заброньована поліція охорони кількістю 16000 чоловік, заброньована судова охорона, заброньовані мережі продуктових магазинів, заброньовані футбольні клуби, заброньовано здається нахуй все, ОКРІМ ТОГО ЩО ПОТРІБНО.

Неймовірне, фантастичне шкідництво, про яке напишуть в підручниках історії України, якщо у України залишиться історія.

Tregubov's Purrple Chamber

30 Oct, 18:55


У зв'язку із різнобарвним рімейком булгаковосрачу в мене у стрічці, маю зауважити наступне, бо вже несила.

Дуже часто чую аргумент "от ті, хто з Булгаковим бореться, дуже схожі на його Шарікових та Швондерів".
Аргумент красивий, а головне дозволяє відчути ту емоцію, за яку люди Булгакова і люблять - мовляв, я тут красиве небидло з відтопиреними на всіх кінцівках пальчиками, а довкола мене чєрнь сплошная в скатертини сморкається.

Втім, є у цього аргумента і проблема. Він - повнісінька брехня.

Ні, ті, хто зараз бореться з булгаковщиною, не схожі на Шарикових та Швондерів. Це суто технічно неправда. Вони схожі на інших негативних - ще більш негативних, ніж Шарікови та Швондери - героїв його творів. Пригадуєте?

"Мразь с хвостами на головах".
"Страшная, вопящая кутерьма".
"Серая туча со змеиным брюхом", що говорить на "проклятом языке", "гнусном языке, которого и на свете не существует".

Яких він розстрілював. Ну, себто не він, а його автобіографічний персонаж, доктор Яшвін. Сам Булгаков не розстрілював, звісно - основними рисами його характеру були боягузництво і пристосуванство, рішучість він залишав власним героям. Він "перемагав", розстрілюючи та обливаючи брудом тих, кого ненавидів, поза очі, на папері.

Так що свята правда. Булгакова низводять герої творів Булгакова. Просто не ті.

Характерно, що сам Михайло Опанасович забуття забороненим прийомом не вважав. "Память о Петлюре да сгинет" - писав він.

Іронічно, але пам'ять по Петлюрі не згине. А от по Булгакову - значно послабне.

Ми ж постараємось.

Tregubov's Purrple Chamber

29 Oct, 18:23


Розбудіть нас серед ночі та спитайте, чим зараз займається ДемСокира, без вагань скажемо: «Воює, служить, волонтерить і… знову збирає гроші на ЗСУ».

Ага, ніколи такого не було. І от знову 😁

Сума збору чимала — 2,3 млн гривень. Натепер зібрано лише 180 тисяч.

Допомагаймо!

🗒 Що придбаємо за ці кошти?

🔺50 генераторів (різної потужності)
🔺20 тепловізорів
🔺10 Starlink’ів
🔺10 зарядних станцій


Друзі, ви бачите, яка ситуація на фронті. Бійцям потрібна підтримка, і чим швидше. З важким озброєнням ми навряд допоможемо, та ці потреби цілком можемо закрити.

Самотужки не впораємося — нам потрібні ви.

🐱 Закиньте пару гривень за себе та того, хто пропустить цей пост. Кожні 50/100/500/1000 гривень важливі й помічні.

🏦 Банка — https://send.monobank.ua/jar/9HBS8PKmM2
💳 Номер банки — 5375411218134117
🏦 Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/2Pvj6y2
💳 Карта — 5169335100475223
🌐 PayPal — [email protected]
(Обирайте в «Payment type» опцію «For friends and family»)
🪓Підписатися на регулярний донат — https://bit.ly/33x63od

❤️‍🔥 Незмінно уклінно дякуємо!

Tregubov's Purrple Chamber

29 Oct, 14:04


Перша ілюстрація дворічної давнини - Кадиров пропонує Маску пройти навчання в чеченському Університеті спецназу.
Друга ілюстрація вранішня - власне, чеченський Університет спецназу ім. В.В. Путіна.

Tregubov's Purrple Chamber

28 Oct, 09:39


Ідеологія - це зазвичай не про те, якою людина бачить себе, а про те, якою мріяла би бути.
В природі зустрічаються зигомьоти, схожі на засмаглих садових гномів, консерватори-інцели, комуністи, що нічого важче пляшки в руках не тримали, та мамкіни анкапи без досвіду керівництва власною піпкою.
З країнами те ж саме.

Tregubov's Purrple Chamber

27 Oct, 21:20


Від альтфатера чую!

Tregubov's Purrple Chamber

26 Oct, 00:55


Мдєєз…

Ну я то не сплю зрозуміло чому(вішу у нічному клубі «Несподіване завдання»), так би я з радістю б блядь спав. А вам хулі та Безугла? 500 каментів, хоча й не без скаму.

Корочі, підписники з вас так собі.
Ви б так за РГК БЕБ голосували.

Нагадую, що ці єблани з БЕБ влаштували голосування на три доби. Повністю з нуль часов до нуль часов туда сюда. У вас все є час.

Так що ви можете все одно проголосувати у вечір пʼятниці.

Нагадаю вам про кандидатів.

12 Аксьонов Михайло Юрійович – ГО «Центр суспільного контролю»
15 Котов Тарас Олександрович – ГО «Центр суспільного контролю»
17 Чижмарь Василь Юрійович – ГО «Центр суспільного контролю»
22 Білий Михайло Віталійович – ГО «Антикорупційна Сокира»
24 Ткаченко Андрій Вячеславович – ГО «Антикорупційна Сокира»
30 Шевченко Данило Тарасович – ГО «Українське правниче товариство»
35 Химчак Віталій Валентинович – ГО «Антикорупційна Сокира»
38 Хутор Тетяна Миколаївна – ГО «Інститут законодавчих ідей»
44 Гайдай Юрій Ігорович – ГО «Центр економічної стратегії»

Як проголосувати?

1️⃣Заходимо на сайт для голосування: https://competition.esbu.gov.ua/
2️⃣Проходимо верифікацію через ID.GOV.UA
3️⃣Обираємо зручний спосіб авторизації.
4️⃣При використанні Bank ID, обираємо зі списку банк.
5️⃣Перевіряємо коректність даних та натискаємо кнопку «Продовжити».
6️⃣Обираємо зі списку 9 кандидатів, поставивши позначки навпроти їхніх прізвищ.
7️⃣Під списком обраних кандидатів натискаємо кнопку «Віддати голос за обраних кандидатів».
8️⃣Готово.

Звернуть увагу! Обрати можна лише 9 кандидатів з-поміж 44 у списку.

Нагадуємо номери: 12, 15, 17, 22, 24, 30, 35, 38, 44.

А про Безуглу я вам напишу завтра. Обіцяв жеж. Свята Мати Марія.

Tregubov's Purrple Chamber

24 Oct, 09:15


😮 Вибори РГК БЕБ стартували!

За результатами рейтингового онлайн-голосування з-поміж 44 кандидатів буде обрано 9 членів РГК БЕБ строком на два роки. Голосування триватиме три дні – до 00.00 27 жовтня.

Та якщо вам не спиться через тиск на бізнес, корупцію та економічні злочини чи повітряні тривоги, не відкладайте на ранок – ходіть голосувати прямо зараз! Це займе зовсім небагато часу.

👤 Ми висунули команду своїх кандидатів:

12 Аксьонов Михайло Юрійович – ГО «Центр суспільного контролю»
15 Котов Тарас Олександрович –
ГО «Центр суспільного контролю»
17 Чижмарь Василь Юрійович –
ГО «Центр суспільного контролю»
22 Білий Михайло Віталійович –
ГО «Антикорупційна Сокира»
24 Ткаченко Андрій Вячеславович –
ГО «Антикорупційна Сокира»
30 Шевченко Данило Тарасович –
ГО «Українське правниче товариство»
35 Химчак Віталій Валентинович
– ГО «Антикорупційна Сокира»

👤 А також підтримуємо ще двох фахових кандидатів від незалежних профільних організацій:

38 Хутор Тетяна Миколаївна – ГО «Інститут законодавчих ідей»
44 Гайдай Юрій Ігорович – ГО «Центр економічної стратегії»


Підтримайте їх! Для нас важливо, щоб до РГК БЕБ увійшли досвідчені, професійні люди, із сильною експертизою у сфері права, антикорупційної політики, податкового законодавства, захисту прав бізнесу та економічної безпеки, з чіткою проукраїнською позицією.

Як проголосувати?

Крок 1: Заходимо на сайт для голосування: https://competition.esbu.gov.ua/

Крок 2: Проходимо верифікацію через ID GOV UA

Крок 3: Обираємо зручний спосіб авторизації.

Крок 4: При використанні Bank ID, обираємо зі списку банк.

Крок 5: Перевіряємо коректність даних та натискаємо кнопку «Продовжити».

Крок 6: Обираємо зі списку 9 кандидатів, поставивши позначки навпроти їхніх прізвищ.

‼️Нагадуємо номери кандидатів, яких просимо підтримати: 12, 15, 17, 22, 24, 30, 35, 38, 44.

Крок 7: Під списком обраних кандидатів натискаємо кнопку «Віддати голос за обраних кандидатів».

Крок 8: Готово!

Голосуйте! Робіть репости, закликайте проголосувати друзів, колег та родину.
Ставте «+» в коментарях, якщо ви вже проголосували.

Дякуємо за вашу підтримку!


🪓Демократична Сокира🪓

Tregubov's Purrple Chamber

23 Oct, 06:27


Зате тепер вона живе у вигнанні одна, щаслива!

І вовки ситі, і вівця ціла, і пастуху вічна пам'ять

Tregubov's Purrple Chamber

12 Oct, 21:35


Деякі наочні проблеми економічного бронювання.

Кажуть, це поважний бізнесмен Сергій Положай, найбільший виробник вікон в Україні.

Tregubov's Purrple Chamber

11 Oct, 09:55


Знов почалися велемудрі розмови про заморозку війни під якісь там умови чи гарантії.
Шановні, не витрачайте пікселі. Всі ці розмови зводяться до єдиного питання: чи готові будуть держави-гаранти в разі повторення Росією агресії включитися в війну на боці України.
Відповідь - ні.
Таким чином, жодних гарантій бути не може. Це значить, що замороження ситуації стане лише паузою перед новою війною. У Росії більше шансів скористатися цією паузою для відновлення, ніж у нас - банально тому, що війна, за виключенням Курщини, не на їхній території шла.
Отже, цей сценарій зробить лише гірше.

Tregubov's Purrple Chamber

10 Oct, 12:25


ДемСокира на ПНБ для військових натепер зібрала 430 000 гривень.
Це — хороша новина.

Але цього недостатньо, бо потрібно 1,5 мільйона.
І це — не дуже хороша новина. Маємо прискорюватися.


Тож дякую кожному, хто вже долучився.
А хто ще не встиг, прошу, зробіть свій донат прямо зараз.
Важлива кожна гривня.


🇺🇦 Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/33x63od
🇺🇦 Карта — 5169 3351 0047 5223
🇺🇦 Банка — https://send.monobank.ua/jar/6j3jn9D7wi
🇺🇦 PayPal — [email protected]
(Обирайте в «Payment type» опцію «For friends and family»
🇺🇦 Підписатися на регулярний донат — https://bit.ly/33x63od

Tregubov's Purrple Chamber

08 Oct, 08:26


"Як люди ведуться на усіх цих шахраїв та шахрайок? Певно, дуже тупі. От я б ніколи..."

Людоньки, є така штука - стан стресу. А також стан дистресу (це коли стрес триває довго, і не виходить до нього призвичаїтися).

Ці стани характерні тим, що людина в принципі втрачає раціональність мислення. Навіть якщо до цього була холодна та виважена, як Спок зі Стар Треку. Це нормально, так голови влаштовані.

Людина, що перебуває в безпорадності внаслідок стресу, стає довірливою та схильною до магічного мислення.

Тому для того, щоб людину обвести довкола пальця, її спочатку вводять в стан стресу. А вже в ньому її розумність та прохаваність просто збоїть.

Тому люди, які чудово знають про розводку "мамо, скинь гроші, я потрапив в ДТП", таки скидують гроші. І потім не розуміють, що це було. І потім ще згадують, що "але ж голос був такий же, як в моєї дитини". Насправді ні, просто увага та пам'ять в стані стресу теж чудять.

Тому вуличні розводіли хапають за руки чи оточують групою. Швидкий та несподіваний тілесний контакт чи купа людей довкола тебе вже змушує напружуватись і трішки втрачати адекватність.

Тому ви зараз такі розумні. Але не факт, що ви самі знаєте, як себе поведете, якщо вас переконають, що життю рідної людини загрожує небезпека. Бо як ми поведемо себе у стресі, видно тільки зсередини стресу.

Отож не вважайте, що це тільки дурних вражає, а вас не вразить. Якраз ця думка багатьох і губить.

Tregubov's Purrple Chamber

04 Oct, 20:57


👀 ❗️ДемСокира збирає на «очі» для ночі!

Знаєте, що об’єднує арту та піхоту, танкістів та десантників, розвідку та бійців ССО? Усі вони потребують якісної оптики, щоб виявляти ворога не тільки вдень, але й у темряві.

Ми розпочинаємо збір 1 500 000 гривень на десять сучасних приладів нічного бачення, щоб наші бійці могли розрізняти позиції ворога, виявляти засідки, проводити нічні рейди та операції.

Формула дуже проста. Ви донатите. Ми купуємо нічну оптику. Військові роблять ворогу гаряче.

Погнали!
Долучайтеся до спільної справи за реквізитами нижче:

🏦 Банка — https://send.monobank.ua/jar/9HBS8PKmM2
💳 Номер банки — 5375411218134117
🏦 Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/2Pvj6y2
💳 Карта — 5169335100475223
🌐 PayPal — [email protected]
(Обирайте в «Payment type» опцію «For friends and family»)
🪓Підписатися на регулярний донат — https://bit.ly/33x63od

Дякуємо кожному, хто робить свій внесок!

Tregubov's Purrple Chamber

02 Oct, 06:40


Якось в представників однієї східноєвропейської країни, які якраз відбивались від геноциду, виникло питання - чому одна близькосхідна країна не те що не продає їм таку потрібну зброю, а й забороняє її перепродаж від третіх країн - хоча при цьому попередньо допомогла озброїтися країні-агресору?

На це було сказано: ви що, у нас тут дуже складна безпекова ситуація, що вимагає нейтралітету. Навіть якщо ми просто дозволимо іншим передати вам колись куплену в нас зброю, ваша країна-агресор може образитися і почати тісне співробітництво з нашими ворогами! Потім ще й по нам стріляти будуть!

Пройшло зовсім небагато часу і хочеться запитати словами класика - ну що, синки, допомогла вам ваша багатостороння дипломатія?

Tregubov's Purrple Chamber

01 Oct, 12:54


Спостерігаю за істерикою довкола квадроберів з зоологічною цікавістю.

І аж ніяк не щодо квадроберів.

Дуже прикольно спостерігати, як люди заново проговорюють ті самі страхи та ті самі стереотипи, що й у минулих поколіннях, навіть не відстрілюючи цього. Буквально слово в слово.

От, наприклад.

“Це ескапізм, втеча від реальності, а в час, коли дитяча психіка лише розвивається, це може сильно зашкодити”.

Тут я, звісно, згадую, як це свого часу про рольовиків казали, але не суть. Іронія в тому, що так, це дійсно ескапізм. Втеча від реальності.

Як і будь-яка гра за визначенням.

Будь-яка ігрова активність і будь-яка форма творчості є ескапізмом. Також ним є сприйняття будь-якої чужої творчості - включно з читанням книжок, театром, переглядом серіалів хоч про доктора Хауса, хоч про рабиню Ізауру, відеоіграми і переглядом футболу. Казати “ой леле, дитина займається ескапізмом” - це безумство на кшталт переймання тим, що дитина грається. Дитина має займатися ескапізмом. Якщо вона їм не займається, час хвилюватися за її здоров'я. Дорослим теж час від часу не завадило б.

Чи “це заважає дитині соціалізуватися”.

Взагалі-то рівно навпаки. Будь-яка характерна активність, яку поділяють інші діти, допомагає дитині соціалізуватися. В неї з іншими дітьми виникає ще одна спільна тема.

Окремі батюшки шукають там психічні відхилення та біснуватість. Хоча краще б пошукали в собі відповідь на питання, чому вони вбачають демонів там, де діти виконують заповідь бути, як діти.

Окремі люди шукають там вплив закордонної агентури, що розтліває нашу молодь. В повітрі висить тяжкий запах огірків, бобових та плану Далеса.

Деякі включають “а ми покоління тому…”

Саме так - кидали карбид в калюжу, жбурляли згори кондоми з водою, билися вулиця на вулицю. В кращому випадку - збирали фантики від поганих турецьких жуйок. Буває. А ці діти краще.

"А якщо воно далі піде..."

Бо ж, як відомо, сегодня ты играешь джаз, а завтра родину продашь. А від саксофона до ножа - один крок.

І, головне, всі ці аргументи чудово можна спроекувати на будь-яку забавку чи субкультуру. Вони універсальні тому, що вони не про якесь конкретне явище, а про страх перед чимось незнайомим. Все те ж можна було сказати - і казали - про дітей, що засиджувались над книжками, про дітей, що слухали рок та носили довге волосся, про дітей, що грали в “Вовк ловить яйця”.

Бо це не про дітей. Це про дурних, переляканих дорослих.

Якими краще не бути.

Tregubov's Purrple Chamber

27 Sep, 13:24


Еталон коментатора!

Tregubov's Purrple Chamber

27 Sep, 07:55


В помірному лібертаріанстві є така концепція - держава як нічний вартовий. Себто, держава, яка забезпечує громадян армією, поліцією та судами, а все інше - на приватних структурах.

Я не хочу зараз сперечатися, наскільки ця концепція коректна та життєздатна, хоча моїм симпатіям вона багато в чому близька. Я б скоріш хотів підкреслити те, що в цій концепції обмеженість функцій державного апарату компенсується їхньою суворістю. Вони мало в що можуть лізти, але якщо вже влізли - то обух батогом не переб'єш.

Мені здається, наша проблема в тому, що в нас постійно будується протилежна модель. Я б назвав її "державою - бабкою на лавці".

Бабці на лавці до всього є справа, бабка не лавці до кожного докопається, кожного оцінить і завжди винесе свій вирок. Довжина юбок та висота підборів, кількість дітей та їхній одяг, все особисте життя - об'єкт її оцінок. Вона, звісно, і користь може приносити - підняти гвалт, якщо в дом лізе хтось незнайомий, чи насварити когось за викинуте повз урну сміття, але весь будинок нею буде тричі задовбаний. І, що особливо паскудно, при всій своїй спробі бути в кожній бочці затичкою справжню загрозу бабка не відверне. Бо бабка має вплив лише на вихованих та спокійних людей. Насварити бабка може студента, який ввечері вечірку вдома влаштував. А алкану, який в той же час дружину смертним боєм лупить, бабка нічого не зробить. Тупо нема повноважень.

І проблема в тому, що саме такої поведінки від держави очікують широкі народні маси. Які хочуть, з одного боку, щоб держава контролювала все і обмежувала все, що їм не подобається, але з іншого - щоб поліцейського можна було прогнати жіночим вереском, договори можна було не виконувати, а на кожну претензію відповідати "а от на сусіду мого подивіться, він ще гірший" або "а що ви мені такого зробили, щоб я вас слухав".

Проблема також в тому, що оця концепція от точно нежиттєздатна.

Tregubov's Purrple Chamber

27 Sep, 06:23


Два маленькі коментарі щодо деяких закликів в стрічці.

1. "Оксана Маркарова має піти у відставку, просто про всяк випадок, щоб відвести підозри!"

Рідні, сам заклик до відставки Маркарової з боку Джонсона був зроблений для того, щоб у випадку її відставки Трамп мав можливість розвинути тему втручання українців в вибори. Бо так це лише оціночне судження, а так - от бачите, вони відставили посла, отже, самі визнали, что втручання було!

Хтось має хоч найменший сумнів, що це буде миттєво використано в війні з демократами?

"Ааа, як погано, що ми побили горшики з республіканцями, нам потрібна двопартійна підтримка"

Ні, ми не побили горшики з республіканцями. Просто Трамп вирішив використати нас в тій же ролі, що й гаїтянських мігрантів: противників, проти яких він мобілізує електорат. Це персональне рішення Трампа в межах його передвиборчої стратегії, воно взагалі не про нас і від наших дій не залежало. Гаїтянці теж котів не їли.

Тепер все вирішиться на виборах. І тут є два варіанти.

Якщо Трамп переможе, домовлятися доведеться не з республіканцями, а з Трампом особисто. Партія ляже під нього так, як Комуністична партія Китаю під Сі Цзіньпіном не лежить.

Якщо ж Трамп програє - не знаю, як ви, а я очікую ХХ з'їзд Республіканської партії та доповідь "Про культ особи та його наслідки". За результатами якого республіканці, окрім тих, що підуть у вигнання за лідером, ще будуть розповідати, як вони все життя були за Україну і тихо чинили спротив спробі встановити диктатуру в партії.

Аргумент тут простий. В США вибори - це інвестиція. Якщо Трамп зараз програє, він перестає бути інвестиційно привабливим, незважаючи на кількість персональних прибічників. І навіть не тому, що він навіжений, а тому, що він старий. Діду 78 рочків, він може двинути коні дуже швидко, тому ці вибори - це його останній шанс (і те, підозрюю, що багато інвесторів вже побоюються вкластися в Трампа, а отримати Венса). В разі програшу він стає токсичним для своїх же.

Тому, на жаль, подальший розвиток подій саме на цьому напрямку вже не дуже від нас залежить.

ІМХО.

Tregubov's Purrple Chamber

26 Sep, 17:13


Друзі, привіт!
Військовим на всіх напрямках фронту дуже потрібні РЕБи, і чим більше, тим краще. Бо це — єдиний захист від ворожих дронів, яких росіяни щодня використовують тисячі.
ДемСокира продовжує збирати на 50 засобів РЕБ. Та збір забуксував. А треба ще 590 000 гривень.
Самотужки не впораємося — нам потрібні ви.
Закиньте пару гривень за себе та того, хто пропустить цей пост. Важливі кожні 50/100/500/1000 гривень.
🇺🇦 Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/33x63od
🇺🇦 Карта — 5169 3351 0047 5223
🇺🇦 Банка — https://send.monobank.ua/jar/6j3jn9D7wi
🇺🇦 PayPal — [email protected]
(Обирайте в «Payment type» опцію «For friends and family»
Дякую!

Tregubov's Purrple Chamber

26 Sep, 08:59


Это так ужасно - потерять поддержку трампистов. Прям кошмар.

Правда, у нас этой поддержки никогда и не было. Ебаная гопота во главе с Джей Ди Вэнсом и Марджори Тейлор Грин валила бюджет помощи Украине, как могла, и распространяла ахинею про нашу страну, переплевывая Соловьева и Симоньян. А теперь мы потеряли их поддержку. Жуть.

Я расстроен так же, как спрингфилдские гаитяне, потерявшие поддержку Трампа из-за поедания котов.

Если серьезно, поддержка в Конгрессе у нас была полуторапартийной - демократы и вменяемые республиканцы. С невменяемыми как-то не сложилось.

5 ноября будет переизбрана 1/3 Сената и вся Палата представителей. Новый состав начнет работу в январе 2025.

В Сенате большинство будет у республиканцев, а в Палате - хз. Вероятен вариант, что обе палаты будут за респами.

Но все будет зависеть от того, сохранят ли упоротые свое влияние на Конгресс. В случае избрания Трампа, сохранят и увеличат. В случае его поражения, пока неясно.

Поэтому принятие нового бюджета помощи Украине в полном тумане. Этот состав Конгресса, погруженный в предвыборную борьбу, и думать о ней не будет, а как поведет себя новый - загадка.

Так что цените существующую помощь США. Потом ее может не быть.

Tregubov's Purrple Chamber

23 Sep, 18:44


Чекаєте S.T.A.L.K.E.R. ?
Ми теж!

А поки нам обіцяють нові дати релізу, ми розігруємо СКРИНЮ КОЛЕКЦІОНЕРІВ до гри S.T.A.L.K.E.R.

Комплектація скрині – вражаюча. Ви можете її переглянути на наших фото, або за 👉посиланням👈

Але зверніть увагу — ЦЕ НЕ ПОВНОЦІННА ГРА.

Ключова мета розіграшу — допомогти зібрати гроші на РЕБ для Сил оборони України.

⚠️ Нагадуємо умови розіграшу:

♦️Донат на 1 000 гривень та скріншот донату.
♦️Чим більше донатів по 1 000 гривень, тим більше шансів. ОБОВ'ЯЗКОВО надсилайте скріншот вашого донату у бот — @d7channelbot (https://t.me/d7channelbot)
♦️Розіграш триватиме до 12:00 30 вересня, переможця визначимо за допомогою рандому. Про це буде пост на каналі.

🏦 Банка — https://send.monobank.ua/jar/9HBS8PKmM2
💳 Номер банки — 5375411218134117
🏦 Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/2Pvj6y2
💳 Карта — 5169335100475223
🌐 PayPal — [email protected]
(Обирайте в «Payment type» опцію «For friends and family»)

Tregubov's Purrple Chamber

23 Sep, 09:10


Так. Вибачте, це вже переходить межі пристойності.
Я повертаюсь до питання демаршу Сергія Гнезділова. .
Люди в обговоренні цього демаршу явно вважають, що Сергій пішов в СЗЧ з фронту.

Це просто неправда. І, судячи з подій останнього дня, Сергію комфортно з цією неправдою - він не тільки не уточнює, коли люди в обговоренні його вчинку позиціонують це саме так, але й сам каже про "п'ять років на фронті". Ні, не п'ять.

Виправте мене, будь ласка, але подкаст "Громадського" Сергій вів не з окопу під Бахмутом, а з офісу компанії на площі Слави, що в Києві. Я знаю, бо я в нього там був. А веде він цей подкаст з жовтня минулого року. А виходить цей подкаст раз на тиждень. Ні, я припускаю, що можна записати кілька випусків водночас. Але вибачте, будь-хто, хто бачив особливості служби, не сумістить в голові "піхотні труди" з постійними виїздами на запис телешоу.

Захищався від "хлопців Карася" Сергій не в Покровську, а в Києві, біля Європейського дому, куди прийшов з дівчиною споглядати фільм.

Фестиваль "Виделкафест" Сергій влаштовував не в Часовому Ярі, а в Чорноморську. І я, як людина, що влаштовувала масові події, далекий від думки, що процес його організації він суміщав з обов'язками командира піхотного взводу.

Фото з песиком Старлінком Сергій постить не з Курщини, а з Поштової площі.

Зрештою, вчора Сергій сам сказав, що у "СЗЧ" він пійшов з лікарняного. Що... дивно.

А тепер увага. Я не заперечую, що Сергій воював. Я знаю, що він воював, ще й як.
Я не маю проблем з тим, що Сергій зараз перебуває в Києві. Я навіть переконаний, що цьому є якесь офіційне, законне та моральне пояснення. Я теж перебуваю в Києві, не мені докопуватись.

Але зараз він, м'яко кажучи, трішки кривить душею, коли намагається подати свій демонстративний вчинок як вчинок втомленого піхотинця. Бо це як "вбивство в стані афекту" через рік після стану афекту. Себто, "втеча з фронту" після року в тилу.

На моє пряме питання, де він був останній рік, Сергій моментально мене забанив. До цього ми обговорювали його вчинок впродовж доби, але саме просте та безоціночне питання викликало таку швидку і нервову реакцію.

Можливо, його має запитати про це хтось інший.
Можливо, цей текст потребує розголосу ще до того, як ще більше людей почнуть бачити ситуацію трішки не так, як вона виглядає насправді.