Ю.Г. | Юрій Гудименко @gudymenko_official Channel on Telegram

Ю.Г. | Юрій Гудименко

@gudymenko_official


Хороший ліберал — правий ліберал.

Ю.Г. | Юрій Гудименко (Ukrainian)

Ю.Г. | Юрій Гудименко - це Telegram-канал, який присвячений політичному аналізу та дискусіям на тему лібералізму в Україні. Засновник каналу - відомий український політичний експерт Юрій Гудименко. На каналі ви знайдете обговорення сучасних політичних подій, аналіз законопроектів та коментарі від самого Юрія Гудименка. Він вважає себе хорошим лібералом і прагне популяризувати правий лібералізм серед українців. Якщо ви цікавитеся політикою, хочете розуміти ситуацію у країні краще, та бажаєте почути думку відомого експерта, приєднуйтесь до каналу "Ю.Г. | Юрій Гудименко" на Telegram за посиланням @gudymenko_official.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

11 Jan, 13:13


Дуже дивний росіянин, який впорався зі словом «Демократична», але не впорався із «сокира».

Ю.Г. | Юрій Гудименко

09 Jan, 15:40


У звʼязку з напливом заявок прийом до бандформування призупинено.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

09 Jan, 14:06


Як мене заїбав цей цирк.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

09 Jan, 10:18


З усіх «розслідувань», «викривальних постів» і іншого потоку лайна, яким закидали мене і команду переможців на виборах до Антикорупційної ради, мені найбільше сподобався цей скріншот.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

08 Jan, 10:47


Довбойоб та гнида Тищенко прийшов у парламент

Ю.Г. | Юрій Гудименко

07 Jan, 19:19


НЕОФІЦІЙНІ результати.

Має ще затвердити і викласти Міністерство оборони.

Це. Абсолютно. Неймовірно.

Ви не просто круті. Ви найкращі. І ми бачимо, як вам болить те, що відбувається в Міністерстві.

Ми не підведемо.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

07 Jan, 18:58


100 000.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

07 Jan, 18:15


Більше 92000 людей проголосувало. Це просто космос.

Міністерство не зможе проігнорувати результати цих виборів. Ми про це подбаємо.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

07 Jan, 16:32


81000. Це рекорд рекордів, який наочно демонструє, наскільки українці хочуть змін і контроля у Міністерстві оборони.

Голосування буде йти до 21:00. Наскільки я розумію, станом на зараз серйозних порушень і глюків не помічено, окрім того, що Міноборони заборонило голосувати з-за кордону і під цю заборону опотрапили Старлінки на ЛБЗ. Плюс стандартні проблеми з верифікацією, які є під час кожного голосування.

Якщо ви ще не проголосували, проголосуйте. Станьте частиною великої історії.

Посилання і список – ось тут.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

07 Jan, 15:24


Якщо ви ще не проголосували за кандидатів в ГАР МО, то зараз саме час це зробити.

Плюс пара порад. Якщо ви сидите на старлінку, то система скоріш за все не пустить вас до голосування. Скористуйтесь, якщо є можливість, мобільним зв’язком або українським впн. Також у випадку, якщо ви на українському провайдеру і система вас не пускає, бо вважає що ви не в Україні, може бути допоміжним скопіювати адресу сайту та вставити її вручну в браузер.

Також багато людей побачило в логах айпі локалхоста замість айпі користувачів(тобто сервер замість зовнішнього айпі вставляє внутрішній). Виділити якусь прихильність чи атиповість розподілу голосів, які система записала в локалхост, не вдається. Тому є думка(але не впевненість) що це не махінація, а в черговий раз криворукі адміни з МО знову наплужили з налаштування, наприклад, проксі. І якісь з них віддають серверу замість айпішніка користувача власний внутрішній, бо він у всіх однаковий. Що з цим робити я хз, сподіваюсь що після закінчення голосування МО видасть повний лог і його можна буде порівняти з відкритим.

Ну а тепер як і за кого голосувати.

________

Нижче буде повний список людей, яких зібрав Гудименко. Але я б особливо просив підтримати членів РГК НАБУ, які йдуть до ГАР МО.

Ці кандидати - Антон Микитюк, Віктор Прудковських, Катерина Даценко та Микита Штанков. Їх мета - налагодити роботу НАБУ по корупціонерах в МО. І загалом вони почали просувати роботу НАБУ по оборонці вже давно і похід в ГАР МО для них логічне продовження треку. Їх номера - 40, 39, 38 та 8.

1. Нишпорка Олена Іванівна (ГО “Антикорупційна Сокира”)
2. Соловйов Микита Олександрович (ГО “Антикорупційна Сокира”)
3. Шуба Анастасія Вадимівна (ГО “Антикорупційна Сокира”)
5. Бріт Ореста Павлівна (ГО “БОН”)
7. Гудименко Юрій Володимирович (ГО “Ветеранська Сокира”)
8. Штанков Микита Володимирович (ГО “Ветеранська Сокира”)
22. Костецький Максим Юрійович (ГО “Незалежна антикорупційна комісія”)
23. Ніколаєнко Тетяна Володимирівна (ГО “Незалежна антикорупційна комісія”)
24. Трегуб Олена Миколаївна (ГО “Незалежна антикорупційна комісія”)
31. Біщук Віктор Павлович (ГО “Українське правниче товариство”)
32. Масюк Віталій Володимирович (ГО “Українське правниче товариство”)
33. Чернов Олег Валерійович (ГО “Українське правниче товариство”)
38. Даценко Катерина Андріївна (ГО “Центр суспільного контролю”)
39. Микитюк Антон Сергійович (ГО “Центр суспільного контролю”)
40. Прудковських Віктор Вячеславович (ГО “Центр суспільного контролю”)

Прошу підтримати їх і особливо номера 40, 39, 38 та 8.

Для нас важливо, щоб до Громадської антикорупційної ради увійшла вже злагоджена команда досвідчених та професійних спеціалістів, з розумінням антикорупційної політики, правничої сфери, а також люди із досвідом забезпечення потреб війська і безпосередньої військової служби, які мають чітку проукраїнську позицію.

Адже Міноборони відповідає за надто багато напрямків, і неможливо знайти одну людину, яка була б одночасно експертом в закупівлях та озброєнні, шпиталях та реабілітації, демобілізації, мобілізації та соціальній підтримці.
Ці люди стануть тією енергією змін, яка так потрібна для підвищення ефективності Міноборони.

Як проголосувати – ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ:

Крок 1: Заходимо на сайт для голосування: https://rgk.vote.mod.gov.ua/

Крок 2: Гортаємо до кінця списку кандидатів і натискаємо “Розпочати голосування”

Крок 3: Проходимо верифікацію через ID.GOV.UA

Крок 4: Обираємо зручний спосіб авторизації.

Крок 5: При використанні Bank ID, обираємо зі списку банк.

Крок 6: Перевіряємо коректність даних та натискаємо кнопку «Продовжити».

Крок 7: Обираємо зі списку 15 кандидатів, поставивши позначки навпроти їхніх прізвищ.
❗️❗️Нагадуємо номери кандидатів, яких просимо підтримати:
1, 2, 3, 5, 7, 8, 22, 23, 24, 31, 32, 33, 38, 39, 40. Особливо прошу підтримати номери 40, 39, 38 та 8.

Крок 8: Під списком обраних кандидатів натискаємо кнопку «Проголосувати».

Крок 9: Готово!

Голосуйте! Робіть репости, закликайте проголосувати друзів, колег та родину.
Ставте «+» в коментарях, якщо ви вже проголосували.

Дякуємо за вашу підтримку!

Ю.Г. | Юрій Гудименко

07 Jan, 14:18


Станом на зараз маємо 67000 людей, що проголосували. Якщо я не помиляюсь, це абсолютний рекорд всіх голосувань у громадські ради за всі часи.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

07 Jan, 12:30


Один з необхідних документів для участі у виборах до Антикорупційної ради – мотиваційний лист. Щось на кшталт розповіді про те, чому ти прийняв це рішення і до чого йдеш.

Ось мій мотиваційний лист з сайту Міноборони. Ви спитали – я відповів, все чесно.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

07 Jan, 10:05


Станом на 12:00 ситуація наступна. Йдемо на рекорд, не зупиняйтеся😈

Ю.Г. | Юрій Гудименко

07 Jan, 09:02


Станом на 11:00 вже проголосувало більше 20 тисяч людей. Політ нормальний. Танцюємо далі😈

Ю.Г. | Юрій Гудименко

07 Jan, 07:23


Номер бюлетеня заворожує.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

07 Jan, 07:00


Ну що, понеслась!

Друга спроба обрати Антикорупційну раду при Міноборони стартує тут і зараз. Ось наш список:

1. Нишпорка Олена.
2. Соловйов Микита.
3. Шуба Анастасія.
5. Бріт Ореста.
7. Гудименко Юрій.
8. Штанков Микита.
22. Костецький Максим.
23. Ніколаєнко Тетяна.
24. Трегуб Олена.
31. Біщук Віктор.
32. Масюк Віталій.
33. Чернов Олег.
38. Даценко Катерина.
39. Микитюк Антон.
40. Прудковських Віктор.

Проголосуйте, будь ласка, зараз, і проголосуйте за всіх.

Заходьте за посиланням https://rgk.vote.mod.gov.ua/ вже зараз, голосуйте і ставте + в коменти, щоб було зрозуміло, що у вас вийшло проголосувати. Можете зробити скріншот, щоб не загубити список.

Поїхали. Дамо джазу😈

Ю.Г. | Юрій Гудименко

06 Jan, 18:43


Так, народ, давайте зробимо те, про що я вас ще ніколи не просив. Ну, принаймні, не просив більшість з вас.

Поставте на завтра будильники-нагадувалки.

Завтра, 7 січня, о 09:00 ранку з другої спроби розпочнеться голосування до антикорупційної ради при Міністерстві оборони. Ми не знаємо, чи відбудеться воно цього разу, чи дійде до кінця, чи не буде прийняте рішення його зупинити достроково і визнати результати на момент закінчення. Гадати на Міноборони – приблизно те саме, що і на кавовій гущі, тільки каву ти перед цим не попив.

Я прошу вас поставити будильники і о 9:00 завтра зранку зайти на сайт Міноборони і проголосувати за список нашої коаліції – в максимально повному складі, бо коли ми формували цю групу, то виходили не з принципу «о, я його знаю, пішли», а з принципу «…і ще нам потрібен фінансист». Я знаю, що не так швидко проголосувати за всі 15 імен, але випадання людей зі списку призведе до падіння ефективності команди.

Ось наш список цілком:

1. Нишпорка Олена.
2. Соловйов Микита.
3. Шуба Анастасія.
5. Бріт Ореста.
7. Гудименко Юрій.
8. Штанков Микита.
22. Костецький Максим.
23. Ніколаєнко Тетяна.
24. Трегуб Олена.
31. Біщук Віктор.
32. Масюк Віталій.
33. Чернов Олег.
38. Даценко Катерина.
39. Микитюк Антон.
40. Прудковських Віктор.

Голосування має початись о 9:00. Коли воно почнеться насправді – знають тільки програмісти Міноборони. Але ставте будильники на 9:00.

І дякую вам. Потанцуємо.

Посилання на сайт, де завтра розпочнеться голосування: https://rgk.vote.mod.gov.ua/

Ю.Г. | Юрій Гудименко

06 Jan, 11:05


Гудименко про резерви, лицемірство держави, невідворотність війни і "Це ж було вже"!

Нагадуємо, що завтра, о 9:00 почнуться повторні вибори у антикорупційну раду при МО.
Продовжуємо викладати бліц-відповіді на ключові питання щодо виборів до ГАР МО, ситуації в Міноборони та країні від Юрія Гудименка.

🪓Демократична Сокира🪓

Ю.Г. | Юрій Гудименко

04 Jan, 12:50


...бєз ґаза

Ю.Г. | Юрій Гудименко

04 Jan, 09:56


Міністр оборони Рустем Умєров в інтервʼю LB.ua, 24 вересня минулого року.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

03 Jan, 17:56


Гетьманцев, спиш?

Ю.Г. | Юрій Гудименко

03 Jan, 10:11


Якщо ви вже сфокусувалися, почитайте текст Антона Микитюка, члена РГК НАБУ і кандидата в антикорупційну раду при Міноборони.

У списку нашої коаліції кандидатів до антикорупційної ради декілька діючих членів РГК НАБУ. Це частина плану, якій має покращити взаємодію між МО і НАБУ і наростити швидкість і якість розслідувань корупції в оборонці.

Почитайте.

https://censor.net/ua/blogs/3528295/rada-gromadskogo-kontrolyu-nabu

Ю.Г. | Юрій Гудименко

01 Jan, 11:02


Треба звичайно подякувати петуху Фістінгбомберу, що навіть в тому пеклі, яке оточує нас щоденно, він знаходить слова, які змушують нас посміхатися.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

31 Dec, 21:18


Поплач, лярво

Ю.Г. | Юрій Гудименко

31 Dec, 20:23


Бажаю, щоб в наступному році колишні солдати ЗС РФ *вызвались* розміновувати все, що вони замінували.

І бажаю, щоб кращі з росіян *вызвались* на краще завдання. Щоб Рамзан Кадиров, син Кадирова, всі родичі Кадирова і в цілому всі кадирівці *вызвались* розміновувати все, що ми замінували.

А насамкінець бажаю, щоб окремі найцікавіші з росіян *вызвались* на найцікавіше з завдань. Щоб Соловйов з усією редакцією, Скабєєва з усією редакцією, весь перший канал з Ернстом, весь Газпром-медіа і всі йобані воєнкори *вызвались* розміновувати те, що замінувало наше ТРО в далекому 2022 році.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

31 Dec, 17:05


📺 Шановні гості, дорога родино! Новорічне звернення лідера ДемСокири Юрія Гудименко!

У нас ще немає свого телеканалу, але як бачите - для наших котиків ми можемо все, що завгодно ❤️

Ю.Г. | Юрій Гудименко

29 Dec, 18:45


Голосування до Громадської антикорупційної ради Міноборони радісно зірвалось.
Репетиція виборів в «Дії», ага-ага.
Оперативно поговорили з Юрієм Гудименком про це, а також про ситуацію на фронті, демобілізацію, як Росія заново акумулює сили та багато ще чого.
Від мене - уклін і повага.
Дивіться обовʼязково!

https://youtu.be/8yYkOOrzBzM?si=eDdTFFHgvEegNXkE

Ю.Г. | Юрій Гудименко

27 Dec, 15:52


Не одне, так інше.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

27 Dec, 14:35


Хочу ще раз окремо подякувати всім тим, хто голосував – точніше, намагався – на вчорашніх виборах, і окремо подякувати членам нашої коаліції кандидатів. Вчора був довгий і нервовий день для всіх, і попереду ще один – 7 січня.

Тотальна безвідповідальність Міністерства оборони дуже яскраво показала всі його проблеми. Невміння налаштувати процеси будь-якого масштабу, неготовність відноситись до питань системно, створення хаосу на рівному місці – це все є і цього всього не має бути.

Снаряди, мінометні міни, мобілізація і демобілізація, шпиталі, дрони – після вчора суспільству стало чітко зрозуміло, чому у нас все так, як є, а не інакше.

Я хотів би звернутися до всіх, хто буде голосувати 7 січня. «Завдяки» міністру оборони Рустему Умєрову і «роботі» його команди, у нас всіх є ще більше тижня до перевиборів. Тож використайте трохи часу на те, щоб зробити свій вибір ще більш свідомим – за кого б ви не збиралися голосувати.

Почитайте біографії і відомості про різних кандидатів, що вони робили раніше і який мають досвід, чим мотивовані і що можуть привнести корисного. Почитайте більше про роботу самої Громадську антикорупційну раду при МО, почитайте звіти, почитайте про повноваження і можливості. Це буде корисно, бо так ваш вибір буде не емоційним, а раціональним. І це буде правильно і корисно для всіх нас.

Дякую вам ще раз. Обняв всіх наявними руками.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

27 Dec, 11:17


Оголошуємо останній збір у цьому році!

Збирати будемо на те, що дає військовим шанс вижити, та щодня рятує їх на полі бою.

🔺Що купуватимемо? 25 модулів РЕБ!

🔺Скільки грошей потрібно?
1 200 000 гривень

Ми хочемо піти в новий рік без боргів. Ви, впевнені, також. Тож маємо усього 5 днів, щоб зібрати необхідну суму.

Ціль амбітна, але це ніколи нас не зупиняло. Бо об’єднавшись ми закривали й не такі збори.

Кожен ваш донат — це подарунок війську на свята! Це — подяка за можливість жити та планувати майбутнє.

Долучайтеся:

🏦 Банка — https://send.monobank.ua/jar/9HBS8PKmM2
💳 Номер банки — 5375411218134117
🏦 Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/2Pvj6y2
💳 Карта — 5169335100475223
🌐 PayPal — [email protected]
(Обирайте в «Payment type» опцію «For friends and family»)
🪓Підписатися на регулярний донат — https://bit.ly/33x63od

Дякуємо ❤️

Ю.Г. | Юрій Гудименко

26 Dec, 12:03


Отже, Міністерство оборони України заявило про перенос виборів. Це була дуже показова і повчальна історія, бо тепер всі наочно побачили той дикий хаос, який відбувається в Міністерстві, і зрозуміли, що це потрібно терміново виправляти.

Я дуже дякую всім, хто підтримав мене і нашу коаліцію. Ви витрачали свій час і нерви, але це було недарма. Дякую – і вибачаюся за витрачений вами час, хоча вибачатися зараз маю точно не я.

Вибори перенесено на 7 січня, тож скоро ми побачимось знову.

Дякую всім. Ще потанцюємо.

P.S. Щоб не було маніпуляцій – ось результати з відкритого логу голосування на момент, коли Міноборони заявило про перенос. Дані на сайті МО відкриті, можете перевіряти, навіть без черги.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

26 Dec, 11:20


Шановні громадяни України!

Міністерство оборони України щиро перепрошує за технічні збої, що виникли під час проведення інтернет-голосування за членів Громадської антикорради при Міноборони.

Для збереження довіри до процесу та забезпечення його повної прозорості Міністерство оборони України ухвалило рішення:
• Анулювати результати сьогоднішнього голосування.
• Перенести проведення голосування на 7 січня 2025 року.
• Голосування відбудеться у той самий час: з 09:00 до 21:00 за посиланням: https://rgk.vote.mod.gov.ua/.

🔗Детальніше:

Ю.Г. | Юрій Гудименко

26 Dec, 10:36


Пане Рустем Умєров, як ви і ваші підлеглі можуть пояснити, що:

1. Голосування у Громадську антикорупційну раду фактично зірвано – і зірвано тільки і виключно Міністерством оборони;

2. Незважаючи на те, що голосування мало розпочатись о 9:00, дехто голосував і публічно звітував про це вже о 8:00, а отже, вибори розпочалися вже «з бюлетенями в скринці»;

3. Вибори, які ви і без того відкладали більше ніж півроку, тепер імовірно доведеться відміняти і проводити наново – а отже, ви і ваші підлеглі продовжать діяти без працюючої Антикорупційної Ради.

І ми маємо повірити, що це була випадковість?

За це доведеться нести відповідальність, пане Міністре. Комусь політичну, а комусь і більш серйозну.

Dixi.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

26 Dec, 10:02


Впав і відкритий протокол на сайті МОУ.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

26 Dec, 09:57


Їблани криворукі.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

26 Dec, 09:50


Хто не зміг проголосувати (а таких абсолютна більшість) – зайдіть у коменти на сторінку Міноборони і повідомте їм про це: https://facebook.com/MinistryofDefence.UA/

Бо це якійсь пздц.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

26 Dec, 08:52


А, до мене дійшло, чому на сайті Міноборони можна було проголосувати вже о 8:00, хоча офіційно вибори розпочинаються о 9:00.

Тому що 8:00 по нашому часу – це 9:00 у Москві.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

26 Dec, 08:29


Що ми маємо станом на зараз:

1. Сайт МО періодично лежить і пише про чергу.

2. «Джокер» виклав скрін, як він проголосував о 8:36. При тому що вибори розпочинаються о 9:00. Висновки з цього факту очевидні, відповідні дії готуємо.

Дякую всім, хто долучається до надважливого голосування. Будь ласка, якщо у вас не вийшло проголосувати одразу, спробуйте за годину чи дві. Самі бачите, який хаос відбувається в Міноборони і як потрібно навести там порядок.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

26 Dec, 07:12


Ми уронили сайт Міноборони. Ой.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

26 Dec, 07:04


Ну шо, котики, понеслась.

Голосування почалося.

Посилання на сайт МО: https://rgk.vote.mod.gov.ua

Заходите, проходите верифікацію (ні, правила обирав не я) і голосуєте. Номери осьо внизу, збережіть собі чи зробіть скрін.

А я нагадаю прізвища (номери як в бюлетені, тобто тьфу, на сайті):

1. Нишпорка Олена.
2. Соловйов Микита.
3. Шуба Анастасія.
5. Бріт Ореста.
7. Гудименко Юрій.
8. Штанков Микита.
22. Костецький Максим.
23. Ніколаєнко Тетяна.
24. Трегуб Олена.
31. Біщук Віктор.
32. Масюк Віталій.
33. Чернов Олег.
38. Даценко Катерина.
39. Микитюк Антон.
40. Прудковських Віктор.

Хто не встиг детально почитати про кандидатів – на сайті МО є всі анкети і документи. Робіть вибір свідомо. Голосуючи за збалансовану команду, ви збільшуєте шанси на стабільну і ефективну роботу.

Ваші 6 хвилин часу можуть змінити на краще роботу Міноборони на цілих 2 роки. Я вважаю, що це непогана угода.

Тиць на посилання в коментарях, і нехай усе палає. І ставте «+» в коментах, хто вже проголосував, так буде зрозуміла динаміка.

Дякую вам. Понеслась.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

25 Dec, 15:40


Росіяни скорблять по вдалому прильоту нашої ракети в штаб їхньої 810 бригади. А нижня картинка це просто ор, титри до рімейку фільма Гая Річі у постановці режисера «Смєшаріков».

Ю.Г. | Юрій Гудименко

25 Dec, 14:17


Крутим вийшов сьогодняшній ефір з Ігорем Лапіним (підписуйтесь, до речі). Про ГАР МО і взагалі про МО розкладали по поличкам. Enjoy.

https://youtu.be/loLQG4JhjXA?si=N7ZQ3rJDAEBsRgVA

Ю.Г. | Юрій Гудименко

24 Dec, 17:20


Багато зі згаданих людей колись носили патч з єнотом і були моїми побратимами-саперами. Почитайте про них.

(А хороший позивний для групи це реально важливо. Я досі памʼятаю, як у таблиці позивних навпроти саперів-«єнотів» стояло загадково-інтимне слово «Поласкун».)

https://suspilne.media/amp/909349-spodivausa-mene-vidpustat-pidpisuvati-snaradi-rizdvana-istoria-pro-rotu-sedrik-na-pokrovskomu-napramku/

Ю.Г. | Юрій Гудименко

24 Dec, 12:16


Я сподіваюсь, що моя дружина не читає мій телеграм-канал

Ю.Г. | Юрій Гудименко

24 Dec, 12:16


Ну така агітація не контриться, Гудименко фактично виграв вибори достроково

Ю.Г. | Юрій Гудименко

24 Dec, 10:46


Список коаліції у ГАР МО:

Гудименко Юрій — ветеран, молодший сержант ЗСУ у відставці, громадський діяч, співзасновник руху «Демократична Сокира» та голова ГО «Українське обʼєднання «Мрія». Бріт Ореста  — військовий волонтер з 2014 року, засновниця благодійних організацій “БОН” (Україна, США, Литва), радниця Головнокомандувача ЗСУ Валерія Залужного у 2022-2024 рр.

Чернов Олег — ветеран, старший сержант у відставці, журналіст, співзасновник і головний редактор видання “Форпост.Медіа”, медіаменеджер, громадський діяч.

Ніколаєнко Тетяна — журналістка видання «Цензор.Нет», членкиня ГАР МО першого скликання, де працювала в комісії з питань комунікацій, кадрової роботи та експертних обговорень. Постійно висвітлює тему корупції. Соловйов Микита — громадський діяч і волонтер, економіст, автор курсів з фізики, математики та фінансового права, неодноразово брав участь у розробці законопроєктів. Шуба Анастасія — волонтерка, юрист, громадська активістка. Членкиня та активна учасниця РГК НАБУ двох скликань, заступниця голови ГАР МО першого скликання. Трегуб Олена — співзасновниця і голова організації НАКО, що бореться з корупцією у сферах нацбезпеки. Експертка з міжнародних санкцій та експортного контролю з досвідом співпраці з міжнародними донорами та інституціями (ООН, USAID, ЄБРР, Світовий банк, МВФ), членкиня ГАР МО першого скликання. Костецький Максим — адвокат, волонтер, юридичний радник НАКО. Тривалий час працював юристом в ОПК та у сфері антикорупційної політики, має значний досвід судового представництва та правових досліджень; голова ГО “Центр формування політики”. Нишпорка Олена  — бухгалтерка, підприємиця, експертка з аналізу нормативно-правових актів, які регулюють фінансову сферу на предмет наявності корупційних ризиків. Прудковських Віктор — працює у сфері міжнародної логістики, член РГК НАБУ чотирьох скликань. Секретар ГАР МО першого скликання.

Микитюк Антон — юрист, громадський діяч, експерт з антикорупційних питань та діяльності ОПК. Член та заступник Голови Ради громадського контролю при НАБУ двох останніх скликань. Масюк Віталій — економіст, фахівець з діджиталізації та оптимізації процесів, співзасновник та директор ІТ-компанії HBG SYSTEMS. Член ГАР МО першого скликання та заступник голови РГК при НСЗУ.

Даценко Катерина — журналістка, громадська активістка, яка працює з командою над меморіалізацією військових. З червня 2024 року — членкиня Ради громадського контролю при НАБУ.
Біщук Віктор  — журналіст, теле- і радіоведучий, ветеран російсько-української війни. Штанков Микита  — ветеран, громадський активіст з досвідом в антикорупційній та правозахисній діяльності, підприємець. З лютого 2024 року – член РГК НАБУ двох скликань та Конкурсної комісії №1 Бюро.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

24 Dec, 10:41


Я дуже втомився.

Я втомився відповідати своїм побратимам на «у нас немає снарядів/мавіків/мінометних мін/капсуль-детонаторів, зроби щось».

Я втомився від того, що проєкти, які на 100% світлі і корисні для армії, для бійців ЗСУ, реалізуються за рік і більше (вже більше), а щоб прийняти рішення віддати 23 мільярди на своїх постачальників – міністерству оборони вистачає одного дня.

Я втомився від того, що мої пацани працюють на фронті 24/7, і загинути можуть в будь-яку секунду, а чиновники по міністерствах працюють з 9 до 17, у пʼятницю раніше.

Я дуже втомився від цього. І я дуже, ДУЖЕ злий.

Так багато змін, потрібних ще до повномасштабного вторгнення, не ухвалені і не впроваджені досі. Один кабінет часто не знає, що робить інший. Звільнення одіозних персонажів відбуваються тільки після грандіозних скандалів, і то — надто часто — за схемою “на підвищення”.

Ви все знаєте. Я все знаю.

Я готовий працювати. Підтримайте мене.

Я особисто готовий заходити у склад незалежної Громадської антикорупційної ради при Міністерстві оборони. Це виборна НЕОПЛАЧУВАНА посада у громадській раді – фактично органі, через який суспільство може контролювати рішення Міноборони і впливати на нього.

Ми створили коаліцію ветеранів, волонтерів, експертів і юристів. Це міцна команда людей з різних організацій і спільнот, які обʼєднані єдиною ідеєю: відремонтувати нашу оборонку. Зробити краще. Зробити правильно.

Ваша підтримка потрібна не словами і не молитвами. Ваша підтримка буде потрібна при голосуванні на сайті Міноборони у четвер, 26 грудня, з самого ранку.

Ми можемо зробити те, що ви хочете. У нас є знання і енергія.

Підтримайте нас. У цей четвер.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

23 Dec, 17:16


411 батальйон ЯСТРУБИ стає полком!

Ми розширюємося і шукаємо вмотивованих добровольців та вже досвідчених фахівців в нашу зграю.

Робота для вас знайдеться як в тилу так і на передовій.

Нам потрібні ті, хто готовий боротися з ворогом у новітньому форматі: оператори БПЛА різних типів, сапери, інженери, медики, юристи, водії, діловоди.

Ти можеш не мати досвіду, але якщо в тебе є бажання та рішучість, ми навчимо тебе всьому, що потрібно.

Як доєднатися до нас?
- пряма мобілізація цивільних в військову частину. З подальшим проходженням БЗВП
- переведення діючих військовослужбовців через Армія+ (за наявності підстав)
- повернення військовослужбовців з СЗЧ (за умови відкритого кримінального провадження)

Заповнюй анкету за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScigcsSdZz1jMTS0lERs-3OjTLzXtK8ySnbzCKYgPyzPd1fiw/viewform

Разом ми переможемо ворога і в небі і на землі 🦅🦅🦅

Ю.Г. | Юрій Гудименко

23 Dec, 15:38


🫡 Завжди працювали і докладали максимальних зусиль задля перемоги і допомоги нашим бійцям і нашій країні

Тому маємо залізну репутацію і ту найціннішу довіру серед суспільства, а найголовніше — серед військових. Тому маємо найвідомішу мапу російсько-української війни в Україні та світі.

Але, на жаль, не всім главкомам подобається правда і це прикро.

Безмежно всім дякуємо за підтримку. Нам пише і телефонує величезна кількість людей. Ця підтримка надзвичайно велика і це дає сил та натхнення! Ви всі неймовірні! Працюємо задля перемоги і не здаємося!

Брехня нас всіх погубить!

Ю.Г. | Юрій Гудименко

23 Dec, 12:18


Зараз буде болюче. Готуйте каміння.

«Міністерство внутрішніх справ України у взаємодії з іншими інституціями впроваджує нову систему на загальнодержавному рівні… […] Максимальний пріоритет – безпека в навчальних закладах, передусім у школах по всій країні. Поліцейський у школі – обов’язково!..»

Це цитата із промови Володимира Зеленського «План стійкості» у парламенті 19 листопада цього року.

Я провів невеличке розслідування, не виходячи з кабінету і не злізаючи з телефона, щоб зʼясувати, звідки і чому ці слова зʼявилися.

Результат наступний:

На деякі міністерства за декілька днів до промови (комусь раніше, комусь з затримкою) з Офіса Президента спустили задачу – підготувати декілька пунктів (тез) реформ, які готуються, які реально можна зробити і яку можна презентувати публічно.

Міністерство внутрішніх справ, на яке також спустили це розпорядження, вставило свої декілька пунктів. Вочевидь, на відміну від інших міністерств, у МВС всі реформи пореформовано, проблем у особового складу немає, злочини розкриваються миттєво і так далі, тож ключові пункти, які МВС вставило в промову Зеленського, наступні:

а) в кожній школі в Україні має бути постійно присутній мінімум 1 (один) представник МВС;

б) на входах в школу треба встановити металодетектори. Крапка.

Чому саме ці пункти? Тому що вони дозволяють вбити декількох зайців за один постріл.

Перше – це спосіб заховати від війни тисячі поліцейських Департаменту поліції охорони (тому що звичайно що ніхто не буде ставити на охорону шкіл патрульну поліцію – патрульні будуть працювати на вулицях і воювати на війні, як і зараз).

Причому кількість поліцейських для охорони буде тільки зростати. Бо там же мова і про рамки-металошукачі, вірно? І він же ж буде якось працювати, цей металошукач. І потрібно буде робити особистий огляд. І виходить, що потрібні одночасно мінімум один поліцейський і одна поліціянтка – бо після перших же обшуків старшокласниц поліцейськими-чоловіками батьки цих старшокласниць винесуть на вилах і школу, і рамку, і самих поліцейських.

Тож потрібно багато, багато поліцейських. А це – збільшити штат, збільшити обсяг грошей, зарплат, це закупки рамок, це закупки амуніції, машин і так далі. Зважаючи на закритість МВС і закупівель в них – це клад, скарб, подарунок. І це друга причина.

А третя – що під лозунгом «захищаємо дітей у школах» це все їм зійде з рук. Вже зараз у поліції охорони 16000 здорових чоловіків, які на 100% заброньовані від армії. А тепер же треба набрати ще, бо охорона шкіл – це додаткове навантаження на додачу до охорони магазинів і квартир. І звичайно всі мають бути без вад, сильні та здорові. І звичайно, всіх забронювати. Бо хто проти цього – той проти дітей, той проти безпеки в школах, той ворог, ату його.

Ну окей, ату мене. Бо я вважаю, що ніщо так не загрожує безпеці дітей, як ворог. Що зараз каби, ракети, шахеди вбивають дітей, і мати піхоту та ПВО важливіше, ніж мати охоронців в школі, які все одно не зможуть знаходитись у всіх місцях, де вашу дитину можуть образити.

А якщо ми хочемо захистити дітей в школах, то хай Міносвіти по областях і громадах проводить тендери серед приватних охоронних компаній, які і не заброньовані як правило, і їх легше змінити, якщо вони працюють не так як треба. Поліцію ж не зміниш, поліція одна.

І мені здається огидним прикриватися дітьми у явному намаганні розпиляти бюджети і створити черговий підрозділ «силовиків», куди можна за бабки приписувати синків мажорів, щоб ти мали бронювання і можливість розмахувати ксивою в «Гудвайні».

Молодший сержант Гудименко доповідь закінчив, можете кидати каміння.

P.S. Сину 10 років, живе і навчається в київській школі.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

23 Dec, 09:48


Корчевоз на ДР.

Цель сбора 750 000 грн.
Собрано 253 000 грн.

Обычно я стараюсь сильно со сборами не нависать. Но один раз в году свой День рождения можно, я думаю :)

Я уже почти два года хочу реализовать этот проект, так что это действительно будет мне отличным подарком.

Тачка, которая сможет быстро вытаскивать поврежденные тачки из простреливаемой зоны. Потому что куча поврежденных тачек уничтожается окончательно в течение следующих суток из-за невозможности их вытащить.

Условно машиной за цену двух пикапов мы обеспечим возможность восстановления кучи пикапов. И в остальное время ей тоже работа найдется :)

Реквизиты для подарков:

https://send.monobank.ua/jar/8WZmzpdHXf
банка

4441111039902402 моно

5363542108064677 приват

[email protected]
PayPal (Выбирайте в «Payment type» опцию «For friends and family»)

Ю.Г. | Юрій Гудименко

20 Dec, 05:24


Довбойоб, ти шо, обідівся

Ю.Г. | Юрій Гудименко

19 Dec, 19:05


Ну я так зрозумів, що це буде пісня дня.

https://music.youtube.com/watch?v=ThyxObw-LvA&si=zK6NFMCHPe-Rv6Fu

Ю.Г. | Юрій Гудименко

17 Dec, 10:40


Якщо вам цікаві дані генерала, якого підірвали електросамокатом - заходьте по ссилці і дивіться.

Є СНІЛС, номер телефону та паспортні дані.

Можливо ще щось цікаве для себе там знайдете ;)

https://russian-torturers.com/profile/1449

Ю.Г. | Юрій Гудименко

15 Dec, 16:32


Проблема не в Бойку. Проблема в тому, що у нас тисячі таких бойків. І ті, що у парламенті, просто більш помітні.

Такі бойки є у обласних центрах, в райцентрах і в селах. Є ті, хто роками підтримував таких бойків, є ті, хто роками брав від них кеш, є ті, з ким вони мають спільні «тємкі», є ті, хто мав би сука з цим працювати, але не працює.

Десятиліттями головною політичною проблемою силовиків були українські націоналісти. Десятиліттями. За дуже рідкісним виключенням, проросійські чорти могли творити що хочуть і як хочуть, а проукраїнські пацани і дівчата вигрібали по повній. І ті, хто думає, що цей корабель, який йшов одним курсом з самого СРСР, різко розвернувся у 2014 або 2022 роках, мають зняти рожеві окуляри.

Питання нашого виживання як держави – системно відпрацювати по своїм же гнидам. І станом на зараз відповідь така, що жити нам не хочеться.

У Кінга була така оповідь — «Інколи вони повертаються». А ці чорти повертаються завжди.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

12 Dec, 18:47


Якщо ви хотіли спитати, яке хобі може обрати ветеран з розваленою рукою, то власне ось.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

12 Dec, 18:44


👿 Про новий рівень прозорості в Київраді.

🧔‍♂️@malenko_kyiv

Ю.Г. | Юрій Гудименко

08 Dec, 18:04


Ну, по-перше, не «уходите», а «уйобуєте», по-друге не факт що повністю, судячи з новин про сумних руснявих солдатиків, які в оточенні колишніх терористів, а нині опозиції палять свою ж техніку і співають біля неї сумних пісень.

А по-третє, вам зараз без цих баз і в Африці доведеться охуїти.

По-четверте, донатьте на ЗСУ, щоб читати в новинах про наші звільненні села і міста.

Доповідь закінчив.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

08 Dec, 13:06


Лох

Ю.Г. | Юрій Гудименко

07 Dec, 18:02


Коли всі поспішаєте моніторити ситуацію в Сирії в телеграм-каналах

Ю.Г. | Юрій Гудименко

05 Dec, 19:11


Тим часом прихильники Асада в Сирії:

Ю.Г. | Юрій Гудименко

25 Nov, 18:50


ДрукАрмія продовжує динамічно зростати, надаючи всім охочим можливість задонейтити свій час та навички для пришвидшення наближення перемоги.

Любиш дивитись відео на яких окупантів розриває на шматки та маєш 2+ роки досвіду Frontend-розробки? Тоді для тебе в команді розробників ДрукАрмії є вакантне місце!

🆘Використай свої професійні навички (Angular 17, RxJS, Material Design) для підвищення кількості знищених ворогів!

Година-дві на день/тиждень/місяць, скільки в тебе вийде задонейтити — все добре.

Пиши в тг @volnov

Маєте друзів фронтендерів або є частиною професійної спільноти? Будемо вдячні за поширення посту.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

21 Nov, 20:44


https://youtu.be/4D-OvB1qvgo?si=nbONA0-J6e7bJQ7O

Ю.Г. | Юрій Гудименко

21 Nov, 16:59


Тема мобілізації є однією з найгостріших у суспільстві – і для кожного ветерана особисто. З одного боку, ми пройшли цей шлях, маємо цей досвід і розуміємо про що говоримо. А з іншого боку – ми розуміємо, що у випадку нестачі бійців на фронті ми програємо цю війну. А отже, все те, чим пожертвували ми, наші побратими і посестри, було марним.

Ми пропонуємо частково переглянути підхід до мобілізації, який зараз впроваджений в державі, бо ми бачимо очевидний перекос: значна частина державних службовців і близьких до держапарату осіб є заброньованими, навіть ті, хто по стану здоровʼя ідеально підходить для служби. А в той же час у Сили оборони України масово мобілізовують людей, які за станом здоровʼя можуть бути скоріше шкідливими, аніж корисними при виконанні бойових задач.

У відкритому зверненні ми пропонуємо ряд кроків для системного вирішення цієї проблеми і підвищення ефективності мобілізації.

Це не означає, що не потрібно проводити мобілізаційні заходи серед цивільного, молодого населення але треба звернути увагу на мобілізаційний ресурс, котрий вказаний у нашому листі із числа силового блоку.

Громадська Рада при Мінветеранів України.

Підписка:
https://t.me/+WQe8kDmifAyasL4h

Ю.Г. | Юрій Гудименко

21 Nov, 09:48


Я правильно розумію, що ми є першою країною, по якій нанесено удар МБР?

Не в режимі випробувань, звичайно.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

20 Nov, 13:47


Ну слава богу, що загинули, а так би могли за «STALKER 2» сісти.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

20 Nov, 09:29


😇

Ю.Г. | Юрій Гудименко

19 Nov, 14:51


Підтримайте петицію Останнього Капіталіста та Ціни Держави про перегляд програми з Роздачі чергової 1000 гривень

У часи, коли половина видатків державного бюджету фінансується за ґрантові чи кредитні кошти партнерів, проста роздача грошей всім і без будь-яких умов є черговим популістичним та найважливішим неефективним кроком.

Мінекономіки звітує про те, що на цю програму будуть спрямовані кошти західних партнерів, які не можна витрачати на війну. Імовірно ці кошти є залишками за деякими бюджетними програмами, які не встигають використати до кінця року.

У зв'язку з цим формується питання ефективності витрати цих коштів на те, щоб їх роздати кожному громадянину.

Все ж дійсно, є громадяни, які потребують фінансової допомоги, та це лише частина громадян. Метою цієї програми є підтримка населення в зимовий період, що очевидно необхідно для певної кількості громадян.

Проте, це необхідно лише для певного переліку громадян: пенсіонерів, малозабезпечених сімей, багатодітних сімей, вимушено переміщених осіб і тп.

Якщо влада вже і захотіла підтримати малозабезпечені категорії населення, то виплата чергової тисячі має відбуватися адресно. По аналогії із субсидіями. Для тих, хто дійсно цього потребує!

Якщо не хочеш повторення популістичних помилок, підписуй нашу петицію на сайті Президента: https://petition.president.gov.ua/petition/237068

@OstanniyCapitalist

Ю.Г. | Юрій Гудименко

18 Nov, 20:28


Це шиншила Дементій, названий на честь н.п. Дементіївка.

Дементія, який тоді не був Дементієм, а був «невідома тварина зупинила рух на одній з доріг Києва», приволокла моя дружина, коли я валявся в шпиталі і очікував на операцію по ремонту руки. Дементієм він став, коли стало зрозуміло, що у Дементія зламана верхня лапа. І оперували нас з ним в один день: мене за рахунок платників податків, а Дементія за рахунок нас з дружиною.

(Справедливості заради, після довгих роздумів дружина все ж спочатку приїхала до мене, а шиншил почекав.)

Тепер це створіння живе своє краще життя, бігає, пригає і жере. Ну і власне все.

Заздріть шиншилі Дементію.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

18 Nov, 11:30


🐱 ДемСокира збирає гроші на планшети для котиків!

Ні, не тих, що вдома під боком калачиком муркочуть, а для тих, хто на полі бою кожного дня.

Планшети на фронті — це більше, ніж просто гаджет.

Це — навігація та координація, взаємодія між підрозділами та ефективне командування, швидке та точне наведення артилерійських систем, спостереження за ворогом та його ліквідація.

Зібрати треба 250 000 гривень на 25 сучасних планшетів, які потягнуть потрібні програми та закриють усі потреби військових.

Хоча запит і невеликий по сумі, але по термінах дуже горить, тож маємо лише 2 дні на цей бліц-збір. Долучайтеся!

🏦 Банка — https://send.monobank.ua/jar/6u5SMzT1uz
💳Номер банки — 5375411221488682
🏦 Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/2Pvj6y2
💳 Карта — 5169 3351 0047 5223
🌐 PayPal — [email protected]
(Обирайте в «Payment type» опцію «For friends and family»)
🪓 Підписатися на регулярний донат — https://bit.ly/33x63od

PS: Кажуть, тим, хто донатить понеділок, приходять низькі платіжки за опалення. Перевіримо?👀

Ю.Г. | Юрій Гудименко

18 Nov, 10:45


Сержанти – хребет армії.

Ага.

У хребта армії грижа. Протрузії. Хребту армії може бути як 30 років, так і 55. Хребет вміє розмовляти словами, від яких його шкільна вчителька мови і літератури перевернулася б на збірці Квітки-Основʼяненко.

Хребет армії пʼє енергетики і каву, вбиваючи свій організм для того, щоб день за днем виконувати задачі. В майбутньому він про це пожалкує, але зараз його горизонт майбутнього – це декілька годин.

Хребет армії тягне на собі проблеми підлеглих. На цьому хребті алкоголізм одного, хвора мати другого, дружина, що не бере трубку в третього. Хребет армії живе зайобаним, прокидається зайобаним, зайобаним засинає і таке відчуття, що зайобаним народився.

Хребет армії витягує все або майже все. Бронік, каска, рація, зброя, бюрократія йобаного штаба, ворожий обстріл, свій же обстріл, бо смежники дебіли, знову бюрократія, знову папери, згідно-відповідно, дзвонив ротний, докурюєм-погнали.

Хребет армії витягує все або майже все.

Хребет армії дуже важко зламати.

З днем сержанта.

Гудименко, молодший сержант ЗСУ у відставці

Ю.Г. | Юрій Гудименко

17 Nov, 16:11


Шановні, тут залетіла пропозиція для списаних ветеранів війни від моїх друзів. Прошу репост ⚠️

Беруть на роботу навіть із певними інклюзивними особливостями. Головне щоб людина могла працювати та хотіла розвиватися у колективі.

Продовжити свою боротьбу можна зібравши військовий модуль, котрий буде встановлений на бронеавтомобіль та який розірве на шматки русака у бою

Далі текст:

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВСЬКЕ ЦЕНТРАЛЬНЕ КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО АРМАТУРОБУДУВАННЯ» висловлює свою повагу та зацікавленість у налагодженні співпраці з Вашою організацією, яка робить надзвичайно важливий внесок у життя ветеранів Збройних Сил України та підтримку наших захисників, зокрема через працевлаштування ветеранів бойових дій.
Наша компанія є провідним машинобудівним підприємством критичної інфраструктури, яке спеціалізується на розробці та виробництві продукції для атомної та теплової енергетики, хімічної промисловості, нафтогазового комплексу, авіаційної галузі та інших високотехнологічних секторів. Ми працюємо на благо нашої країни, сприяючи її енергетичній незалежності та безпеці.
В умовах сьогоднішньої ситуації ми усвідомлюємо відповідальність за забезпечення належних умов праці для ветеранів та ветеранок, які захищали нашу державу. Колишні військовослужбовці мають професійну підготовку та здатні до вирішення проблем в екстремальних умовах, командної роботи та прийняття на себе відповідальності.
Співпраця з нашою компанією може стати чудовою можливістю почати новий етап у своєму житті, зацікавити ветеранів можливістю працювати у високотехнологічному середовищі з чіткими цілями та завданнями.
Також наше підприємство займається випуском продукції для оборонної галузі нашої країни.
Ветерани, які погодяться працювати та долучаться до виконання благородної мети нашої компанії, зможуть продовжити боротьбу почату на полі бою таким чином продовжуючи свій внесок в обороноздатність країни, яка наблизить нас до перемоги.
 
На сьогодні нам терміново потрібні працівники робітничих та інженерних професій:
- токарі;
- оператори верстатів з програмним керуванням;
- слюсарі механоскладальних робіт;
- комірники;
- менеджери з постачання;
- контролери відділу технічного контролю;
- інженери з якості;
- інженери-конструктори;
- інженери-технологи.
 
Ми пропонуємо такі умови:
·  Соціальну інтеграцію та професійну адаптацію. Забезпечення відчуття мети та місії.
·  Гідну оплату праці та можливості для її зростання, а також систему бонусів.
·  Комфортні умови праці: Забезпечуємо безпечне робоче середовище з усіма необхідними інструментами, зручний графік роботи та соціальні гарантії відповідно до чинного законодавства.
·  Можливості для професійного розвитку. На підприємстві існують програми навчання, підвищення кваліфікації та кар'єрного зростання, що дозволяє співробітникам розвиватися та вдосконалювати свої навички.
·  Ми також зацікавлені в пошуку працівників без належного досвіду роботи та необхідних фахових навичок. Наші професіонали готові поділитися своїм безцінним досвідом та навчити нової професії.
 
 
Ми впевнені, що наша співпраця сприятиме успішній інтеграції ветеранів та ветеранок у суспільство та забезпечить їм гідне майбутнє.
 
Додатково залишаємо контакти:
Тел. 0503559419, [email protected] – менеджер з персоналу;
Тел. 0974365150, [email protected] – інспектор з кадрів.

Підписка:
https://t.me/+WQe8kDmifAyasL4h

Ю.Г. | Юрій Гудименко

16 Nov, 09:43


Розпочалися вихідні, а отже для хорошого настрою варто подивитись, як російський солдат душить себе жгутом насмерть.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

14 Nov, 14:10


Резина для 227.

Цель сбора 550 тыс. грн.

Собрано 230 тыс. грн. и 2150 дол. Суммарно примерно 350 тыс. грн. Это уже почти две трети, если точнее, то 64%.

Сбор идет на этой неделе хорошо, но нужно продолжать. Идеально было бы нам за эту неделю его закрыть или хотя бы максимально приблизиться к закрытию.

Напоминаю. Мы с вами собираем на переобувание в зиму 227-го батальона 127-й бригады. Когда-то ТРО. Мы с вами помогаем этому батальону уже больше двух лет. Уже дважды переобували их в зиму.

Наша цель простая. Обеспечить все пикапы и рабочие внедорожники батальона внедорожной резиной, бусики и большие бусы зимней (часть грузовой). Список наиболее критичных машин (для нас с вами комплектов колес) 39 позиций. В идеале, есть еще 15 желаемых, но это уже если потянем. А 39 комплектов прямо надо-надо.

Я уже начал поиск и подбор резины, естественно. Поставщики уже плачут, просят отпустить их к маме и не заставлять их продавать в убыток. Как вы понимаете, я глух к этим их мольбам.

Автомобили все в технически исправном состоянии. (На находящиеся сейчас в ремонте мы не собираем сейчас.) То есть возможность и дальше эффективно обеспечивать перемещения зависит только от резины. Часть резины просто лысая. Часть порвана в хлам, как я вам позавчера показывал, и сейчас машина или вообще стоит, или ездит на какой-то вообще не подходящей перекатке.

Да, сбор большой. Но задача, которую мы с вами закроем этим сбором, вообще колоссальная. И я продолжаю настаивать, что это максимально эффективное использование денег доноров, ваших денег, какое я могу придумать. Суммой в 550 тысяч мы обеспечим нормальную эксплуатацию 39 авто. Это фантастическое число для такой суммы!

https://send.monobank.ua/jar/7614aFBZXZ
банка

5375411423665145 моно

5168742244697748 приват

[email protected]
PayPal (Выбирайте в «Payment type» опцию «For friends and family»)

Ю.Г. | Юрій Гудименко

13 Nov, 07:41


За право надати першу допомогу побились автомеханік і ортопед

Ю.Г. | Юрій Гудименко

11 Nov, 14:56


Я б сказав, не тільки пошкодив, а ще і подряпав.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

08 Nov, 11:34


До нового року залишилося 53 дні. Як плануєте святкувати?

А тепер, коли ми привернули вашу увагу, перейдемо до дійсно важливих нових.

Окрім того, що сьогодні Всесвітній день без WiFi, і ви його точно не празнуєте, ДемСокира продовжує збирати 2,3 мільйона на тепловізори, старлінки та зарядні станції.

Ба більше, ми вже перетнули позначку в 1 000 000 гривень та оплатили з цього збору 50 генераторів. Тож діло за малим — дозбирати решту суми.

Не станемо нагадувати, що кожен девайс — важливий, і необхідний на фронті ще «на вчора».

Донатьте! Підтримуйте! Поширюйте інформацію про збір.

Кожен внесок важливий — чи то 53 або 530 гривень. Репост, вподобайка і коментар — теж помічні.

🏦 Банка — https://send.monobank.ua/jar/9HBS8PKmM2
💳 Номер банки — 5375411218134117
🏦 Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/2Pvj6y2
💳 Карта — 5169335100475223
🌐 PayPal — [email protected]
(Обирайте в «Payment type» опцію «For friends and family»)
🪓Підписатися на регулярний донат — https://bit.ly/33x63od

Дякуємо!

Ю.Г. | Юрій Гудименко

06 Nov, 18:51


Потужна аналітика з 2020 (здається) року працює і досі!

(Дякую тобі, боже, що я не давав прогнозів по виборах в США і мені не доводиться, як деяким, зараз поспіхом терти пости місячної давнини.)

Ю.Г. | Юрій Гудименко

06 Nov, 10:28


Та ви заїбали.

Перш ніж битися головою об Трампа/Харріс/всіх інших, спитаємо себе, чи МИ зробили все від нас залежне у цій війні, аби умити руки і сказати, що тепер мʼяч на стороні союзників?

Ми вибудували ефективну систему мобілізації? Ні? Хто завадив, демократи чи республіканці?

Ми реформували міноборони, на процеси немає нарікань, ми випереджаємо ворога по всіх пунктах і не маємо корупції? Ні? А це чия провина, німців чи поляків?

По армії немає питань, все чітко, всі призначення заєбісь? Ні? То мабуть британці нам комбригів призначали?

Прокуратура, суди, ДБР і так далі – хто нам винен цього разу?

Домашнє завдання на нас. Мене так принаймні вчили, коли вперше ставили на керівну посаду. Спочатку ти робиш все від себе залежне, потім дивишся навколо. Так, може не вийти – є такі ситуації. Але. Ти. Маєш. Зробити. Максимум. Сам.

У незалежності є і мінуси. Треба робити щось самим, а не тільки озиратися нагору і по сторонах.

Доповідь закінчив.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

03 Nov, 16:50


З днем інженерних (і саперних!) військ.

«Це найкраща робота в світі.»

Ю.Г. | Юрій Гудименко

02 Nov, 19:06


Якийсь ухилянт з двома побрякушками і справжній герой цієї війни.

(Так, у мене палає.)

Ю.Г. | Юрій Гудименко

02 Nov, 16:35


Музики вам під вечір.

https://youtu.be/sPj6uontN0k?si=XF21L8capxnfnPbR

Ю.Г. | Юрій Гудименко

01 Nov, 12:45


Допоможи очистити Україну від маркерів окупації!

Зараз найкращий час кожному з нас докласти зусиль, аби позбавити український культурний простір маркерів російського впливу.

Ви можете долучитись до процесу деколонізації прямо зараз: підписуйтесь на Деколонізація.Україна і надсилайте інформацію про об’єкти, які необхідно демонтувати у вашому місті чи деінде. Це пам'ятники, меморіальні дошки, покажчики зі старими назвами вулиць, реклама та вивіски російською мовою.

А ще там щодня свіжі фото і відео, як падають пам'ятники Пушкіну, Горькому, Ватутіну та іншим толстоєвським!

Ю.Г. | Юрій Гудименко

30 Oct, 17:01


Я чудово знаю поліцейських, які їбашаться на фронті. І їх досить багато, і воюють вони круто. Переважно це патрулька, але це може бути викривлення через мою власну бульбашку, бо я не знаю всіх.

Але такі пояснення міністра дискредитують і їх, і його, і мене особисто. Бо я на війну пішов з «білим квитком» і нічо. І в підрозділі моєму були і менеджери, і архітектори, і адвокати, і кого там блять тільки не було.

Ніхто не народжується для окопа. Але дехто здається народжується пиздіти хуєту.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

30 Oct, 09:38


Я нагадую, що у нас заброньована поліція охорони кількістю 16000 чоловік, заброньована судова охорона, заброньовані мережі продуктових магазинів, заброньовані футбольні клуби, заброньовано здається нахуй все, ОКРІМ ТОГО ЩО ПОТРІБНО.

Неймовірне, фантастичне шкідництво, про яке напишуть в підручниках історії України, якщо у України залишиться історія.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

29 Oct, 18:00


Розбудіть нас серед ночі та спитайте, чим зараз займається ДемСокира, без вагань скажемо: «Воює, служить, волонтерить і… знову збирає гроші на ЗСУ».

Ага, ніколи такого не було. І от знову 😁

Сума збору чимала — 2,3 млн гривень. Натепер зібрано лише 180 тисяч.

Допомагаймо!

🗒 Що придбаємо за ці кошти?

🔺50 генераторів (різної потужності)
🔺20 тепловізорів
🔺10 Starlink’ів
🔺10 зарядних станцій


Друзі, ви бачите, яка ситуація на фронті. Бійцям потрібна підтримка, і чим швидше. З важким озброєнням ми навряд допоможемо, та ці потреби цілком можемо закрити.

Самотужки не впораємося — нам потрібні ви.

🐱 Закиньте пару гривень за себе та того, хто пропустить цей пост. Кожні 50/100/500/1000 гривень важливі й помічні.

🏦 Банка — https://send.monobank.ua/jar/9HBS8PKmM2
💳 Номер банки — 5375411218134117
🏦 Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/2Pvj6y2
💳 Карта — 5169335100475223
🌐 PayPal — [email protected]
(Обирайте в «Payment type» опцію «For friends and family»)
🪓Підписатися на регулярний донат — https://bit.ly/33x63od

❤️‍🔥 Незмінно уклінно дякуємо!

Ю.Г. | Юрій Гудименко

28 Oct, 18:48


❗️Коаліція громадських організацій звернулось до НАЗК із проханням провести антикорупційну експертизу Національної стратегії доходів

Коаліція громадських організацій звернулась до Національного агентства з питань запобігання корупції з проханням провести антикорупційну експертизу Національної стратегії доходів до 2030 року.

Звернення підписали Українська Рада Бізнесу, Торгово-промислова палата України, Рада Міст Захисти ФОП, ГО “Асоціація приватних роботодавців”, ГС “НОРТ”, ГС “Нацплатформа МСБ”, ГО “Всеукраїнська професійна асоціація підприємців”, бізнес-асоціація “4Бізнес”, ГО “Мікробізнес Волині”, ГО “УО Мрія”, ГО “Центр суспільного контролю”, просвітницька ініціатива “Останній капіталіст”, ГО “Інститут соціально-економічної трансформації”, ГС “Центр соціально-економічних досліджень - CASE Україна”.

«Ми хочемо звернути увагу Національного агентства з питань запобігання корупції, що у тексті згаданої Національній стратегії доходів нами вбачається значна кількість корупціогенних факторів, які безпосередньо зазначені в Методології проведення антикорупційної експертизи, що може мати катастрофічні наслідки як для приватного сектору, так і для економіки України загалом», - йдеться у зверненні.

Серед корупціогенних факторів Нацстратегії автори звернення виокремили: надання податковим органам доступу до банківської таємниці; стягнення податкового боргу без рішення суду; запровадження приводів для перевірок суб'єктів спрощеної системи оподаткування; надання правоохоронних функцій митним органам; делегування органам місцевого самоврядування додаткових податкових повноважень та розширення повноважень органів контролю; закріплення принципу презумпції винуватості платників податків.

Згідно зі зверненням, Національна стратегія доходів потребує не лише часткового доопрацювання, а повного перенаписання і перезатвердження на основі принципів рівності органів контролю і платників податків перед законом, презумпції правомірності рішень платника податків, гарантій дотримання законних прав платників податків, а також встановленні чітких запобіжників щодо недопущення будь-яких корупційних та інших зловживань з боку податкових та митних органів.

Як повідомлялося, наприкінці 2023 року уряд погодив "Національну стратегію доходів" до 2030 року. Цей документ визначатиме, як держава буде жити наступні шість років та фінансувати свої потреби, зменшуючи залежність від партнерів.

Згідно з заявою Української ради бізнесу, до складу якої входить 112 бізнес-асоціацій різних галузей економіки, членами яких є 28000 підприємств, реалізація деяких положень Нацстратегії негативно вплине на економічний та інвестиційний клімат країни, економічне відновлення України.

У квітні аналітичний центр CASE Україна (проект "Ціна держави") та просвітницька ініціатива "Останній Капіталіст" ініціювали петицію про перегляд Національної стратегії доходів на 2024-2030 роки. У червні петиція зібрала потрібну кількість голосів, проте уряд її відхилив.

✍️Повний текст звернення та перелік підписантів

@costukraine

Ю.Г. | Юрій Гудименко

27 Oct, 19:15


Вибачайте, що пізно, але весь день за кермом на трасі. Самі розумієте, ніщо так не утримує від написання постів за кермом, як наявність лише однієї працюючої руки. Лайкнув – і цілуєш дерево в кюветі, ага.

Отже, особисто від мене величезна дяка всім, хто голосував на виборах до РГК БЕБ, навіть якщо ви голосували за інших людей. Сам факт того, що вам не байдуже і того, що ви долучились до розбудови системи громадського контролю – робить вас суперкрутими.

Дякую всім. Дуже, дуже велике.

Обняв.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

27 Oct, 09:39


Маємо попередні дані по виборах. Всі кандидати, яких ми з вами підтримували, набрали найбільшу кількість голосів, сильно випередивши конкурентів, та увійдуть до Ради громадського контролю БЕБ.

Офіційні результати оприлюднять завтра.

Та вже сьогодні ми хочемо дякувати всім, хто довірився нам, проголосував та підтримав наших кандидатів.

¡Hemos pasado! Ми пройшли. Ми в РГК БЕБ.

Дякуємо вам!

🪓Демократична Сокира🪓

Ю.Г. | Юрій Гудименко

26 Oct, 16:23


Bloomberg пише, що потенційні відповіді НАТО на дії КНДР є обмеженими, але можуть включати:
- стурбованість
- занепокоєння
- падіння на мороз
- рубання окуня
- хитання головою
- поцокування з сумним обличчям
- надання систем Patriot росіянам для захисту НПЗ

Ю.Г. | Юрій Гудименко

26 Oct, 14:51


Філологи вважають, що неможливо «потєрпєть катастрофу».

Але справжній росіянин може потєрпєть шо угодно.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

26 Oct, 12:11


🍎Друзі, сьогодні – останній день інтернет-голосування на виборах РГК БЕБ. Опівночі голосування завершиться.

Якщо ви ще не проголосували, будь ласка, зробіть це прямо зараз!

Потрібні лише 5 хвилин вашого часу, щоб Бюро економічної безпеки держави отримало належний громадський контроль.

📋 Список кандидатів, яких підтримуємо самі та просимо підтримати вас:

12 Аксьонов Михайло Юрійович
15 Котов Тарас Олександрович
17 Чижмарь Василь Юрійович
22 Білий Михайло Віталійович
24 Ткаченко Андрій Вячеславович
30 Шевченко Данило Тарасович
35 Химчак Віталій Валентинович
38 Хутор Тетяна Миколаївна
44 Гайдай Юрій Ігорович

Як проголосувати?

Крок 1: Заходимо на сайт для голосування: https://competition.esbu.gov.ua/
Крок 2: Проходимо верифікацію через ID GOV UA
Крок 3: Обираємо зручний спосіб авторизації.
Крок 4: При використанні Bank ID, обираємо зі списку банк.
Крок 5: Перевіряємо коректність даних та натискаємо кнопку «Продовжити».
Крок 6: Обираємо зі списку  9 кандидатів, поставивши позначки навпроти їхніх прізвищ.

👀 Нагадуємо номери наших кандидатів: 12, 15, 17, 22, 24, 30, 35, 38, 44.

Крок 7: Під списком обраних кандидатів натискаємо кнопку «Віддати голос за обраних кандидатів».
Крок 8: Готово! Ви неперевершені ❤️

Вибори триватимуть до 00.00 27 жовтня.

За їхніми результатами з-поміж 44 кандидатів буде обрано 9, які отримають найбільшу кількість голосів. Вони й сформують новий склад РГК БЕБ, що контролюватиме від громадськості роботу БЕБ найближчі два роки.

Більше про наших кандидатів, їхній досвід та фах, про те, чому ці вибори важливі, що не так з кадрами та реформами у БЕБ, а також про роль РГК у розбудові основного держоргану по боротьбі з економічними злочинами, читайте у наших попередніх постах (посилання нижче).

😮 Голосуйте! Робіть репости, закликайте проголосувати друзів, колег та родину.
Ставте «+» в коментарях, якщо ви вже проголосували.
Ваш голос важливий!



📜 Тарас Котов про РГК БЕБ як спроможний кейс громадського контролю.

📜 Інформація про кандидатів, яких треба підтримати.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

26 Oct, 11:03


Геніальний Нікіта Тітов:

хто вам сказав, що ви ніколи не почуєте, як над вами летить російсько-іранський шахед?

Ю.Г. | Юрій Гудименко

26 Oct, 08:58


🤦🏻Маємо черговий шедевр бюрократичного мистецтва. При голосуванні за Раду громадського контролю при Бюро економічної безпеки ми стикаємося з вражаючим фактом: відсутній доступний онлайн протокол голосування. Це означає, що ви не можете перевірити, чи ваш голос був зарахований, і чи голоси інших людей не зникли в невідомому напрямку.

Без можливості перевірки відкривається широкий простір для фальсифікацій. Голоси можуть додаватися або відніматися за бажанням тих, хто має доступ до системи. Відповідно якимись працівниками БЕБ, які систему голосування і писали. Ніхто не зможе довести, що щось пішло не так, бо немає жодних слідів. Це як грати в шахи на невидимій дошці: ви не знаєте, чи ваш хід взагалі був зроблений.

У ідеальному світі, після голосування ви отримуєте унікальний ідентифікатор — хеш. Цей хеш заноситься в онлайн-протокол разом із таймстемпом. Ви можете перевірити, що ваш голос є в системі, не розкриваючи свою особу. Після завершення голосування відкривається повний протокол, де замість хешів відображаються номери обраних кандидатів. Це дозволяє перевірити, що ваш голос враховано, відстежити динаміку голосування та виявити будь-які аномалії чи маніпуляції. Без такого механізму прозорість процесу падає до нуля.

Порившись у коді сайту голосування, я виявив, що система збирає IP-адреси, локацію на рівні областей, та іншу інформацію про голосуючих. Доступ до цих даних для громадськості закритий, але якщо ти маєш необхідний токен, то можна відкрити сторінку зі статистикою, де все це можна переглянути. Тобто існує реалізація для збору таких даних, існує закритий онлайн-протокол для особливих людей, а от публічно доступного протоколу голосування — немає. Чудово, правда?

Усі голоси зберігаються на бекенді і можуть бути доступні через API для "закритої статистики". Відсутність явних бекдорів з клієнтської сторони сайту голосування не означає, що їх немає на серверній стороні. Тобто, при відсутності можливості верифікації, якщо хтось захоче, він може легко маніпулювати голосами. Прозорість? Ні, не чули.

Зловмиснику з БЕБ не треба навіть обходити систему ідентифікації від Дії. Ви просто у готовий список з голосами можете додати будь-яку кількість записів, і перевірити це без доступу до серверної частині та її логів, або логів ідентифікації у Дії неможливо. Тобто замість простої і прозорої системи, яка була раніше у аналогічних голосуваннях, ми отримуємо закриту складну систему, у якій викрити фальсифікації силами громадськості не дуже вийде. Доведеться підключати депутатів та правоохоронців.

Для порівняння, у НАБУ є відкритий онлайн-протокол голосування. Кожен може зайти на сайт і в реальному часі побачити, скільки людей проголосувало. Можна зберігати "знімки" голосування і при кожному новому голосі перевіряти, чи не зникли голоси, скільки голосів додається в кожен проміжок часу, де ваш голос (за хешем), де голоси інших людей, які поділилися з вами своїми хешами. Після відкриття протоколу можна співставити хеші зі "знімків" з реальними даними і проаналізувати динаміку голосування. Це дозволяє верифікувати кожен голос і бути впевненим у чесності процесу.

Відсутність такого протоколу в нашому випадку означає, що можна додати будь-які голоси в будь-який момент, і ніхто ніколи не доведе, що їх не було. Динаміка не відстежується, а значить, поле для маніпуляцій відкрите.

Якщо б ми довіряли БЕБ, то і вибори в РГК БЕБ були б не потрібні. Проблема в тому, що ми НЕ довіряємо БЕБ. Організація голосування за РГК БЕБ в такому вигляді довіри аж ніяк не піднімає.


Михайло Аксьонов, член Ради громадського контролю НАБУ, кандидат на виборах до РГК БЕБ

🪓Демократична Сокира🪓

Ю.Г. | Юрій Гудименко

25 Oct, 18:16


На фоні історії з підняттям податків, бо грошей не вистачає, на фоні йобаних танців на кістках бізнесу від податкової, на фоні того, що в запитах Генштаба по озброєнню і снарядах стояла цифра, яка у Вікіпедії підписана як «трильйон», і цих грошей звичайно нахуй нема, на фоні того, що народ вимагає голови корупціонерів –

– роздамо по тищщі гривень.

Ібать як я горю. Палаю прямо.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

25 Oct, 11:29


Так як пан Данило Гетьманцев продовжує вперто і душно бродити по коментарям у мене в телеграмі, я звернуся до нього ще раз.

Пане Данило, ви напевно вже читали свіже інтервʼю голови НАБУ, де він чітко говорить про те, що корупційні гроші від розблокування податкових накладних (1,5-3%) ідуть по вертикалі нагору, з обласних податкових в центр.

І так як ми багато представлені в РГК НАБУ, то чітко розуміємо, що швидко там справи не розвиваються. Це факт. Але і заминати ми їх, як правило, не даємо.

Це означає, що хтось, наприклад, з керівництва харківської податкової, що нещодавно отримало підозру в повному складі, вирішить зменшити собі рівень проблем, здавши своє керівництво, якому щомісяця передавали долю. А те здасть своє. А там і ви.

Може, це буде нескоро. Але воно точно буде. І ви після довгого, нудного суду сядете в тюрму. Але не одразу.

Спочатку вас посадять у ІТТ (ізолятор тимчасового тримання). Там як правило немає скла у вікнах, холодно взимку і неймовірно спекотно в літній час. Потім вас відправлять в суд, і, імовірно, випустять під заставу.

На етапі досудового слідства вам натиратиме браслет, який вам доведеться носити цілодобово. Вам будуть дошкуляти журналісти. Всі ті, хто зараз дарує вам подарунки на всі свята, перестануть брати від вас трубку. У вас проведуть обшук, а може і не один. А це неприємно, повірте. Чисто емоційно це болюче.

Потім вам дадуть строк. Не те щоб дуже великий, може пару-трійку років. Перші пару днів ви проведете в СІЗО і дізнаєтесь, що таке «стояти на дорозі» і де саме в «хаті» шукати дальняк. А потім вас етапують на зону, де ви проведете вказану кількість років – забутий, нещасний і ненависний українцям.

Воно вам не треба, правда. Ви можете цього уникнути. Прийдіть у НАБУ самі, і надиктуйте все що знаєте. А знаєте ви стільки, що НАБУ, імовірно, гарантує вам імунітет від переслідувань. Назвіть імена, назвіть дати і обставини. Станете героєм і проживете життя з відносно спокійною совістю.

Годинник тікає, пане Данило. А скоро битиме дзвін. І битиме він вас.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

25 Oct, 11:08


Друзі, сьогодні – другий день інтернет-голосування на виборах РГК БЕБ.

Якщо з якихось причин ви, раптом, не змогли проголосувати за наших кандидатів вчора, зробіть це сьогодні. А краще – прямо зараз, не відкладаючи. Це займе не більше 5 хвилин.

Громадський контроль за роботою державних інституцій занадто важливий, щоби покладатися на випадок. Особливо коли йдеться про питання економічної безпеки країни у стані війни.

Отже, маємо зробити все можливе, щоби до РГК при Бюро економічної безпеки пройшли справді фахові, активні, досвідчені та доброчесні люди.

Ми просимо вас підтримати саме таких:

12 Аксьонов Михайло Юрійович – ГО «Центр суспільного контролю»
15 Котов Тарас Олександрович – ГО «Центр суспільного контролю»
17 Чижмарь Василь Юрійович – ГО «Центр суспільного контролю»
22 Білий Михайло Віталійович – ГО «Антикорупційна Сокира»
24 Ткаченко Андрій Вячеславович – ГО «Антикорупційна Сокира»
30 Шевченко Данило Тарасович – ГО «Українське правниче товариство»
35 Химчак Віталій Валентинович – ГО «Антикорупційна Сокира»
38 Хутор Тетяна Миколаївна – ГО «Інститут законодавчих ідей»
44 Гайдай Юрій Ігорович – ГО «Центр економічної стратегії»

Як проголосувати?

1️⃣Заходимо на сайт для голосування: https://competition.esbu.gov.ua/
2️⃣Проходимо верифікацію через ID.GOV.UA
3️⃣Обираємо зручний спосіб авторизації.
4️⃣При використанні Bank ID, обираємо зі списку банк.
5️⃣Перевіряємо коректність даних та натискаємо кнопку «Продовжити».
6️⃣Обираємо зі списку 9 кандидатів, поставивши позначки навпроти їхніх прізвищ.
7️⃣Під списком обраних кандидатів натискаємо кнопку «Віддати голос за обраних кандидатів».
8️⃣Готово.

Звернуть увагу! Обрати можна лише 9 кандидатів з-поміж 44 у списку.

Нагадуємо номери: 12, 15, 17, 22, 24, 30, 35, 38, 44.

Голосуйте! Робіть репост та закликайте друзів, колег та родину проголосувати. Ставте «+» в коментарях, якщо ви вже.

Дякуємо за ваші голоси!

Ю.Г. | Юрій Гудименко

24 Oct, 19:36


Я прямо за лічені секунди придумав рішення проблеми.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

24 Oct, 09:22


😮 Вибори РГК БЕБ стартували!

За результатами рейтингового онлайн-голосування з-поміж 44 кандидатів буде обрано 9 членів РГК БЕБ строком на два роки. Голосування триватиме три дні – до 00.00 27 жовтня.

Та якщо вам не спиться через тиск на бізнес, корупцію та економічні злочини чи повітряні тривоги, не відкладайте на ранок – ходіть голосувати прямо зараз! Це займе зовсім небагато часу.

👤 Ми висунули команду своїх кандидатів:

12 Аксьонов Михайло Юрійович – ГО «Центр суспільного контролю»
15 Котов Тарас Олександрович –
ГО «Центр суспільного контролю»
17 Чижмарь Василь Юрійович –
ГО «Центр суспільного контролю»
22 Білий Михайло Віталійович –
ГО «Антикорупційна Сокира»
24 Ткаченко Андрій Вячеславович –
ГО «Антикорупційна Сокира»
30 Шевченко Данило Тарасович –
ГО «Українське правниче товариство»
35 Химчак Віталій Валентинович
– ГО «Антикорупційна Сокира»

👤 А також підтримуємо ще двох фахових кандидатів від незалежних профільних організацій:

38 Хутор Тетяна Миколаївна – ГО «Інститут законодавчих ідей»
44 Гайдай Юрій Ігорович – ГО «Центр економічної стратегії»


Підтримайте їх! Для нас важливо, щоб до РГК БЕБ увійшли досвідчені, професійні люди, із сильною експертизою у сфері права, антикорупційної політики, податкового законодавства, захисту прав бізнесу та економічної безпеки, з чіткою проукраїнською позицією.

Як проголосувати?

Крок 1: Заходимо на сайт для голосування: https://competition.esbu.gov.ua/

Крок 2: Проходимо верифікацію через ID GOV UA

Крок 3: Обираємо зручний спосіб авторизації.

Крок 4: При використанні Bank ID, обираємо зі списку банк.

Крок 5: Перевіряємо коректність даних та натискаємо кнопку «Продовжити».

Крок 6: Обираємо зі списку 9 кандидатів, поставивши позначки навпроти їхніх прізвищ.

‼️Нагадуємо номери кандидатів, яких просимо підтримати: 12, 15, 17, 22, 24, 30, 35, 38, 44.

Крок 7: Під списком обраних кандидатів натискаємо кнопку «Віддати голос за обраних кандидатів».

Крок 8: Готово!

Голосуйте! Робіть репости, закликайте проголосувати друзів, колег та родину.
Ставте «+» в коментарях, якщо ви вже проголосували.

Дякуємо за вашу підтримку!


🪓Демократична Сокира🪓

Ю.Г. | Юрій Гудименко

22 Oct, 15:58


На всяк випадок, аби не було інсинуацій. МСЕК я після поранення так і не пройшов, бо після більше ніж місяця ВЛК я не знайшов в собі сил ходити ще по кабінетах. Тому руку фактично втратив, коліна і пари ребер нема, титану більше ніж на титановому комбінаті, але юридично я не інвалід і інвалідності не маю. Просто списаний військовий.

Багато думав про те, що на війні ліз першим в кожен можливий піздоріз (якщо Шерлок не встигав першим), а перед кабінетами і бюрократією спасував. Не знаю, чому так. Просто так є.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

22 Oct, 14:16


Генпрокурор Костін пиздує у відставку. І це наче добре.

Але.

В будь-якій нормальній країні генпрокурор після настільки лютого зашквару з прокурорами-інвалідами подав би у відставку хвилин за тридцять після публікації. А якби не подав би, то був би звільнений або відсторонений протягом доби максимум.

Хоча насправді він мав піти у відставку ще до інвалідогейту, коли його заступника на прізвище Вербицький журналісти викрили на купівлі таунхауса за пів-ляма баксів на підставну особу.

І точно коли прокуратура потрапляла зі скандалу в скандал з «наїздами» на підприємців, найвідомішим з яких стала атака на мого хорошого товариша Олександра Соколовського або купа інших зашкварних історій, які випливли після кейса Мазепи.

Але Костін нічо, сидів на місці. Рівно. Заєбісь. І зараз спокійно кудись послом поїде, от побачите.

По ДБР та ж сама хуйня. Голова ДБР, відомий як «Льоша-Зіллі» (тому що любить бренд Zilli з джинсами за штуку баксів), теж мав би піти у відставку ще задовго до зашквару з Содолем, про який постійно пише начштаба «Азова» Богдан Кротевич. Там по ДБР приводів вдоль і впоперек, лінь навіть згадувати. Тим більше шо по Содолю там і генпрокуратура теж рильце запачкала.

І це тільки у відставку. А насправді там би мали бути вже тома кримінальних справ шо по Костіну з ОГПУ, шо по Зіллі-Сухачову з ДБР. Їх нема.

Якби у влади було бажання змінити хоч щось, то вже зараз можна було б зробити ці інституції максимально прозорими і відкритими для громадськості, якщо вже нікому взагалі окрім громадського суспільства ці проблеми не цікавлять. А вже після війни перезавантажувати повністю ці інституції, щоб замість людей, яких називають по елітних брендах, приходили ті, кого називають за фронтовими позивними.

Але ключові слова – «Якби у влади було бажання змінити хоч щось».

Якби.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

21 Oct, 11:26


Шановне (та блять) Міністерство оборони!

Ще взимку, при ранньому Умєрові, я прийшов до вас і сказав, що кожен поранений має отримувати пакунок з адаптивним одягом, трусами-шкарпетками, зубної щіткою, капцями, мильно-рильним і так далі – тобто всім, що зрізають з тебе при пораненні або що залишається «на базі».

Тоді ми почали працювати над цим з тодішньою замміністра МО Наталею Калмиковою, і процес пішов. Узгодили список речей, які мали видавати, узгодили список для жінок, все наче пішло на Кабмін і мало б ось-ось завершитись результатом, щоб поранений на першій закріпленій за ним койці отримував від держави (не від волонтерів!) саме необхідне.

Але як тільки Калмикову перекинули на Міністерство ветеранів, все, здається, пішло по пизді. Тобто по вагіні. Тобто не туди, куди треба.

Що ви там зараз погоджуєте? Обсяг тюбіка зубної пасти? Серйозно? При тому що поранені кожен день заїзжають в шпиталі?..

Я жодного разу не писав про це. Намагався вирішувати максимально спокійно і непублічно, бо мені потрібен не хайп, а результат.

АЛЕ ДЕСЯТИЙ СУКА МІСЯЦЬ!

Шановні, я рекомендую максимально прискоритись. Прямо рекомендую, дуже щиро.

Бо інакше я почну викладати сюди свої враження від нарад з полковниками-підполковниками, а вони, мʼяко кажучі, невтишні.

Давайте якось хоп-хоп. Цоб-цобе.

Картинка просто так. Чесно.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

18 Oct, 13:14


Пару тижнів тому на одному з заходів мій виступ був після виступу Гетьманцева. Я посидів в залі, послухав.

Особливо мені сподобалось, як пан Гетьманцев розповідав, що у нас податкова порівняно із польською – тьфу, бо у Польщі там податкова, цитую, «має не тільки повний доступ до всіх рахунків, а має право арешту цих рахунків. […] Тому чи краще це, чим система блокування податкових накладних?…»

Та нє. Звичайно що не краще. Наша податкова точно краще за польську. А ще за американську, бо там податкова має ще більше прав. Та і взагалі, податкова наша найкраща в світі. За версією, зрозуміло, самого Гетьманцева.

Податкова у нас найрозумніша. Просто ми, дебіли, цього зрозуміти не можемо, бо дуже тупеньки. Тому мої знайомі бізнесмени переводять виробництво у Польщу і Литву. Бо просто не розуміють, наскільки корисні ці нескінченні перевірки, ці блокування рахунків, це постійне вимагання хабарів. Отакі от тупі в мене знайомі.

Та і дійсно, кому це прийде відкрити бізнес у США? Там же податкова має огого які права. Треба підказати американцям, щоб переносили бізнеси в Україну з того пекла, в якому вони є зараз.

Щоправда, Шурма перед звільненням повідомив, що іноземні інвестори не хочуть заходити до нас, відкривати тут підприємства, заводити валюту, створювати робочі місця. Але це, мабуть, тільки тому, що виступ Гетьманцева не переклали англійською. Як тільки перекладуть, все одразу складеться.

Взагалі, всі навколо тупі. Я тупий, коли пояснюю, що система блокування податкових накладних корумпована і шкодить бізнесу, а отже і збору податків в бюджет. Тупі підприємці, бо масово переводять бізнеси в Євросоюз. Американці, які чомусь ще не перевезли Кремнієву долину під Миколаїв, а Волл-стріт на Печерськ.

Тільки Гетьманцев розумний. В своїй вигаданій реальності. А в моїй реальності ми бідніємо щодня.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

17 Oct, 17:09


Про МСЕК, державні монополії і ветеранів: програмне

Спочатку спіймали голову Хмельницького МСЕК, потім зʼясувалося що вона забезпечила інвалідність кадрам обласної прокуратури (і я думаю, що не тільки прокуратури). А потім ти читаєш доповідь по ветеранській політиці, а там про те як повернути ветеранів до мирного життя, як працевлаштувати, як втримати в країні і оце все.

Говорять про ветеранський бізнес , про соціальний захист (на який не те щоб було багато грошей), про працевлаштування. Але якось опускається (поки що) тема “кол пекла”, якими буде ходити середній демобілізований ветеран, якщо не реформувати довбаний МСЕК. А ти розумієш, що з МСЕК значна частина ветеранів матиме справу гарантовано. Але на цьому ж виклики не закінчаться. Бо будуть проблеми з бізнесом та працевлаштуванням, якщо не позакривати синекури і державні монополії для “своїх”.

Бо є одна неприємна правда. Воно психологічно детерміновано, але так буде: “після війни” і чи далі саму війну спробують менше згадувати, на залучених звертати менше уваги і державна політика (і політика взагалі) буде тему “забувати”. Просто щоб не тиснути на колективну травму, яка і так буде боліти.

Тому суспільство і ті, кому зараз пощастило мати можливість працювати в тилу мають вже допомагати тим, хто повертається і готувати інфраструктуру для тих, хто рано чи пізно повернеться. І створювати інфраструктуру під соціалізацію, щоб вони поверталися не в бюрократичне пекло. А в інфраструктуру і країну, де вони можуть жити і працювати.

З МСЕК все зрозуміло. Структура вимагає переписування протоколів, зрізання функціоналу і повноважень, розриву корупційного трикутника з соцслужбами і держорганами. Ветерани заслуговують реальної допомоги для реінтеграції в суспільство, а не зустрічі з отим одороблом.

З працевлаштуванням все те саме. Мій друг Юрій Гудименко, наприклад, звернув увагу на “поліцію охорони” при МВС, яка чомусь досі існує, захищена майже 100% бронню (в той час як приватні охоронні фірми - ні) і є клубом для “своїх”, для наближених до нацполіції панів. Воно діє як державна структура, але при цьому виконує комерційні функції охоронної фірми, насправді витрачає бюджетні кошти на конкуренцію з приватним бізнесом. Її ліквідація після позбавлення законодавчо закріплених привілеїв (наприклад, чомусь жодна інша навіть найпрозоріша охоронна структура не має права на використання зброї для охорони) створила б додаткові 16 тисяч робочих місць у приватному секторі.

Приблизно те саме стосується державних підприємств, які виконують в тому числі соціальну функцію. На відміну від поліції охорони нам не треба ліквідовувати Укрпошту, Укрзалізницю чи державні банки (поки їх не приватизують). Але більш активно створювати там програми для працевлаштування ветеранів ми можемо вже. Зараз ці програми можуть бути обмеженими через природну обмеженість демобілізації. Але саме такі програми можуть бути відпрацьовані як пілоти наступного року і масштабовані під час демобілізації.

Про те, як в Україні можна і треба розвивати ветеранський бізнес можете почитати чи послухати у Сергія Позняка. Який цю тему активно рухає. В тому числі створенням механізмів інвестування та кредитування. Інфраструктура ветеранського бізнесу це взагалі ідеальне середовище, де ветерани винаймають ветеранів, мають якірного споживача (ветерани, їх родини і залучені) і роблять свій внесок в економіку.

В підсумку. Вже зараз на часі, подивившись на треш у МСЕК чи на окремі випадки неповаги до учасників війни, створювати адекватну інфраструктуру і закладати основи адекватної політики. Ліквідувати тупі монополії, місце яких може займати ветеранський бізнес. Створити програми зайнятості і відтестувати їх на невеликих кількостях людей. Обмежити волю МСЕК і інших подібних структур. І працювати з суспільною повагою і вдячністю. Бо часу вже немає. Незалежно від того, коли закінчиться війна.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

15 Oct, 17:26


Рубрика «Розваги одноруких»: пройшов на телефоні обидві ці GTA, включно з місією з вертольотіком. Зараз скачав першого «Макс Пейн».

В принципі, однією рукою норм, а вертольотік цей блядський задовбав мене ще у дитинстві.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

14 Oct, 18:14


Ми провалюємо мобілізацію через абсолютну відсутність єдиного вектора.

Як може одна держава іти одночасно в бік «нам потрібні солдати на фронт» і «давайте забронюємо всіх кого можна і особливо кого не можна»? Це ж безумство на межі дебілізму.

У нас є мобілізаційний резерв – наприклад, 5 млн людей (підрахунок «Texty.org.ua»). Ми щодня його вичерпуємо, зменшуємо – і робимо це спрямовано і навмисно! Не побороли корупцію в МСЕК і ВЛК – вважай, ще тисяча (або більше) здорових чоловіків за гроші ЩОДЕННО отримують свідоцтво, що дозволяє їм не йти у військо. Не побороли корупцію в міграційній службі, у прикордонних службах – ще вважай сотні людей В ДЕНЬ виїзжають (вибігають, випливають) і не повертаються.

Держава закрила півтора (а може і більше) мільйона людей від мобілізації як заброньованих, як «критичну інфраструктуру». І ми чудово розуміємо, що більша частина з них працює підприємствах, які не є критичними ні в якому трактуванні цього терміну. Це магазини будматеріалів, це ігорний мати його бізнес, це торгівельні мережі, це футбольні і не тільки клуби, чиї власники зуміли «домовитись» – за гроші чи на власних звʼязках. Скільки це з полутора мільйонів заброньованих? Я не знаю.

В моєму «улюбленому» департаменті поліції охорони, про який я вже писав – 16000 людей. На військовий лад – чотири бригади, всі заброньовані. А є ще і інші департаменти в Нацполі, є воєнізована охорона Укрзалізниці, є судова охорона, є багато, багато всього іншого тільки в самої держави. А ще перераховані вище заброньовані приватні бізнеси у величезній кількості.

А ще ми впевнено йдемо курсом на «економічне бронювання» (читай – легальний «відкуп» від армії), який ще більше зменшить наш мобілізаційний резерв. Тобто ми як держава системно робимо все, аби якомога менше людей в країні навіть ТЕОРЕТИЧНО можна було б мобілізувати.

І одночасно ми витрачаємо колосальну енергію (і маємо величезне зростання дизморалі) через те, що таскаємо по вулицях людей по одному. Це банально неефективно. І ще більш неефективно, зважаючи на те, що держава розмовами про «економічне бронювання» і неефективною боротьбою з корупцією фактично підштовхує потенційних мобілізованих бійців не готуватися до боїв, а шукати «варіки пропєтлять».

Тому що меседж від держави «за бабки в армію можна не ходить» звучить хіба що не вголос.

Держава має зараз, сьогодні, вже вчора показати, що вона збільшує мобілізаційний резерв, а не зменшує. Це в першу чергу МАКСИМАЛЬНЕ зняття броні і покарання тих, хто бронював за гроші. Це в ту ж першу чергу чітка заява про те, що ніякого економічного бронювання не буде. І – знову в першу чергу – максимально ефективна боротьба з корупцією всюди, де за бабки скорочується наш мобілізаційний резерв.

Так, все це – в першу чергу. Другої черги тут немає. Якщо ми не виконуємо першу, то другу будуть досліджувати історики в світі з іншими кордонами України на політичній мапі.

І це – у кращому випадку. У гіршому і мапа, і світ обійдуться без нас.

Доповідь закінчив.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

08 Oct, 07:44


«Головний воєнком країни», начальник (з 2024 року) мобілізаційного управління Головного управління персоналу Генерального штабу Збройних Сил України, полковник Сергій Іванюк, за карʼєру два рази був затриманий «на гарячому» за вимагання і отримання хабаря.

Якщо точніше (а дуже точним бути важко, бо частина судових рішень відсутня в реєстрі), 25 травня 2011 року співробітниками УМВС України у Вінницькій області спільно з працівниками військової прокуратури Вінницького гарнізону в м. Бершадь були затримані місцеві жителі, військовий комісар Бершадсько-Теплицького окружного військового комісаріату Іванюк Сергій Юрійович та спеціаліст першої категорії Юрченко Ольга Юріївна (яка, до речі, потім стане другою дружиною майбутнього «головного воєнкома»). Предмет затримання – гроші у розмірі 700 гривень з маркуванням «ХАБАР», які солодка парочка взяла за незаконну видачу призовнику військового квитка.

В процесі справи сам Сергій Іванюк якось з неї випав, як пташеня з гнізда, і з підозрюваного перекваліфікувався в свідка, а вся важка (не дуже) рука закону впала на його майбутню дружину, яку було засуджено по ч. 1 ст. 366 та ч. 1 ст. 368 КК України і негайно амністовано, так що фактично мова йшла тільки про штраф. З матеріалів справи (справа № 1-248/11, провадження № 1/202/28/12) можна дізнатися купу смішних моментів, на кшталт (цитую вирок дослівно): «ОСОБА_2 [ота майбутня дружина] йому [призовнику] сказала, що потрібно вже дати для вирішення вказаного питання не 300 гривень, а 500 гривень, плюс 100 гривень на якийсь могорич та ще кілька гривень як подяку, тобто всього 700 гривень.»

А наступного року майбутній «головний воєнком» взяв хабар вже сам. Зі справи № 202/1192/2012 випливає, що «20 березня 2012 року, близько 08 год. 30 хв., в автомобілі ОСОБА_4, військовий комісар Бершадсько-Теплицького ОРВК Вінницької області майор ОСОБА_3 [Іванюк С.Ю.] отримав неправомірну грошову винагороду у розмірі 1000 гривень від ОСОБА_4 за сприяння останньому в наданні його сину - ОСОБА_5 відстрочки від призову на строкову військову службу терміном на 6 місяців, після чого, одразу після передачі грошей, був затриманий співробітником УСБ України у Вінницькій області».

Я не знаю, як майбутній «головний воєнком країни» залишався на посаді після цих двох зальотів, не знаю з ким він домовлявся і як «вирішував питання». Я знаю три речі: а) він зараз полковник і служить у Генштабі, б) ціни на «відмазатись від армії» зараз суттєво більші, ніж 700 і навіть 1000 гривень. Я от праву руку віддав, аби далі не служити (так, я можу собі дозволити такі жарти, а ви ні).

І нарешті я знаю, що люди рідко змінюються докорінно. У тому ж 2011 році, в якому було вперше піймано за хабар цього майбутнього полковника, мене було заарештовано нібито за підрив памʼятника Сталіну, кинуто до СІЗО, а потім засуджено за кримінальною статтею «Хуліганство». Після Євромайдану вирок, звичайно, анулювали, але я навряд чи сильно змінився з тих часів. Принаймні, не перестав намагатися потрапити у кожну халепу в радіусі кілометра.

Чи змінилася людина, яка керує мобілізацією в країні під час війни на виживання, я не знаю. Але знаю, що в телефонах ще не пійманих хабарників є фото і покруче, ніж з парою мільйонів баксів на дивані.

Молодший сержант ЗСУ у відставці Гудименко доповідь закінчив.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

06 Oct, 19:06


Ну припустимо ВОС «Стрілець» я бачив.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

06 Oct, 17:45


Гоооооооол!

Ю.Г. | Юрій Гудименко

06 Oct, 11:29


Вам абсолютно точно нема чим зайнятись у неділю, тож почитайте моє інтервʼю Цензор.Нет:

https://m.censor.net/ua/resonance/3513400/yuriyi_gudymenko

Ю.Г. | Юрій Гудименко

05 Oct, 09:17


Одним з внесків Умберто Эко в семіотику була ідея «перевантаження інтерпретацій», коли кількість можливих трактувань тексту(символу) більша за ті, які закладав автор.

Символізм події «6 лямів у матраці» вкрай широкий.
В мене досить розлога стрічка фб і інтерпретацій занадто багато. Там є все, і «як зросла корупція при поточній владі», і «що допомогли тобі антикорупціонере твої пепи і декларації», і «6 лямів в матраці, а ви в мою кишеню за посилкою лізете» та й «ми звичайно проклинаємо мсек і справді за діло, але хто відніс ці 6 лямів кешу». Десь там філосовствують кавалери Ордену Тисоплава Хороброго, про те з якого пекла вони пливли з держави, яка їм щось заборгувала і он бачте недарма. Бізнес в шоці типу нас білетять на кожному повороті, а тут таке робиться. Для людей, які зараз в окопі без розуміння коли дембель, це висновок що самі такі 6 лямів — причина відсутності хоча б ротацій.

Нюанс тут полягає в тому, що автор ніяких сенсів не закладав. Та й автора нема. Є величезна кількість процесів, інерція яких породжує поточний стан справ. Насправді абсолютно броунівський рух багатьох частинок і призвів до ситуації сьогодення. Так само як колись броунівський рух призвів до єднання нації в лютому 22 року. Тоді більшість цих людей мали спільну інтерпретацію про Україну, яку треба захистити. Чи виникне ця інтерпретація ще раз - це велике питання. Кожен в чомусь правий в своїй інтерпретації (крім тисоплавських тамплієрів, вони всі просто біосміття).

Події, які збільшують ймовірність появи спільної інтерпретації наближають перемогу України. Події, які зменшують - віддаляють. На жаль з моменту початку контр-наступу подій, які б об'єднували бачення вкрай мало. Хотілося б щоб цей тренд розвернувся, але поки не видно жодних передумов. І звичайно дуже хотілося б помилитися в своїй інтерпретації.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

04 Oct, 10:47


Розмова про те, про що не люблять говорити.

https://lb.ua/news/2024/10/04/638118_demobilizatsii_bude_natomist.html

Ю.Г. | Юрій Гудименко

04 Oct, 09:02


👀 ❗️ДемСокира збирає на «очі» для ночі!

Знаєте, що об’єднує арту та піхоту, танкістів та десантників, розвідку та бійців ССО? Усі вони потребують якісної оптики, щоб виявляти ворога не тільки вдень, але й у темряві.

Ми розпочинаємо збір 1 500 000 гривень на десять сучасних приладів нічного бачення, щоб наші бійці могли розрізняти позиції ворога, виявляти засідки, проводити нічні рейди та операції.

Формула дуже проста. Ви донатите. Ми купуємо нічну оптику. Військові роблять ворогу гаряче.

Погнали!
Долучайтеся до спільної справи за реквізитами нижче:

🏦 Банка — https://send.monobank.ua/jar/9HBS8PKmM2
💳 Номер банки — 5375411218134117
🏦 Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/2Pvj6y2
💳 Карта — 5169335100475223
🌐 PayPal — [email protected]
(Обирайте в «Payment type» опцію «For friends and family»)
🪓Підписатися на регулярний донат — https://bit.ly/33x63od

Дякуємо кожному, хто робить свій внесок!

Ю.Г. | Юрій Гудименко

02 Oct, 15:48


Поговорили.

https://biz.nv.ua/ukr/markets/stavlennya-biznesu-do-veteraniv-yuriy-gudimenko-rozpoviv-shcho-ne-tak-z-cim-50455396.html

Ю.Г. | Юрій Гудименко

01 Oct, 16:57


Прийшло зле НАТО і пояснило міністру оборони і всім причетним, що ДОТ (нелетальні закупівлі) і АОЗ (летальні закупівлі) мають kept separate at least during wartime (залишатися окремими як мінімум до кінця війни).

Хто вже забув, то нагадую, що представники Міноборони включно з міністром публічно казали, що ліквідація АОЗ і передача її функцій ДОТ – це якраз вимога НАТО. Саме НАТО, як виявилось, було не в курсі.

Який позор, це пизда.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

01 Oct, 15:59


Вчора був останній день, коли Кабмін мав сформувати нову Раду громконтролю БЕБ. Повноваження попереднього складу достроково прпинилися разом з новим законом.

Як ви мабуть вже зрозуміли, Раду не сформували, але Кабмін оновив процедуру, як будуть це робити.

🗓️Коли відбір? До 27 жовтня БЕБ на своєму сайті має провести рейтингове інтернет-голосування.

На наступний день результати мають передати Мін’юсту, який в свою чергу має подати новий склад на затвердження Кабміном.

🙋‍♂️Як стати кандидатом? Подавати кандидатури можуть громадські обʼєднання, які не менше 2 років працюють у сфері кримінальної юстиції, запобігання корупції, захисту прав та інтересів бізнесу та відповідають іншим вимогам закону.

Кандидати мають бути громадянами України та проживати в країні.

Я цьому стільки уваги приділяю, бо РГК – це важливий механізм незалежного контролю після перезавантаження БЕБ. Ті дев’ять людей протягом 2 років будуть контролювати діяльність БЕБ, входити до складу дисциплінарної комісії та зможуть сигналізувати, якщо раптом виникнуть проблеми.

P.S. Про початок відбору повідомлю окремо

Ю.Г. | Юрій Гудименко

01 Oct, 15:14


Важливою якістю українців є те, що є те, що навіть зрадники України все одно українці і залишаються українцями, які ведуть себе, як українці.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

01 Oct, 14:47


Як амбасадор стипендії «Невтрачене покоління» імені Леоніда Грищенка – полеглого бійця 72 ОМБр – у Київській школі державного управління запрошую до навчання ветеранів та чинних військовослужбовців.

Стипендія заснована з метою підтримки та розвитку молодих людей, які вже пройшли через випробування на війні та мають бойовий досвід.

Місія стипендії полягає в тому, щоб допомогти цим молодим героям та героїням здобути нові знання, навички та вміння, а також підвищити професійний рівень.

Стипендія покриває витрати на навчання стипендіатів на обраному курсі в КШДУ.

ВАЖЛИВО!

Протягом року стипендіатами можуть стати до 40 осіб, з-поміж військовослужбовців/військовослужбовиць та ветеранів/ветеранок, віком від 22 до 40 років. Обирати буде конкурсна комісія.

Що треба зробити, аби податись на стипендію?

1. Обрати бажаний курс в Київській школі державного управління ім. Сергія Нижного;

2. Написати мотиваційний лист або коротеньке мотиваційне відео;

3. Заповнити реєстраційну форму на сайті.

Все.

Всі умови (їх небагато), реєстраційна форма і більше деталей – тут: https://kspa.com.ua/nevtrachene-pokolinnya/

ЩЕ ВАЖЛИВЕ: перешліть це тим військовим або ветеранам, яким можуть бути цікаві і важливі додаткові знання.

Дякую і долучайтеся!

Ю.Г. | Юрій Гудименко

01 Oct, 08:31


Не забуваємо і за загиблих.

Я не часто щось прошу, але реально ріже душу, коли один з 72 бійців, який здійснив найгероїчніший чин в історії сучасної України, полетівши в окупований Маріуполь , а потім повернувшись з важким пораненням , став в стрій автоматично не удостоєний звання Героя України.

Дуже прошу всіх, хто мене читає , підписати , зробити репост і попросити підписати друзів. Залишилось 14 днів.

Соромно буде, якщо українці відвернуться від того, хто зробив для них більше, ніж можливо уявити.

Друг Голівуд. Безмежна шана. Навіки в строю .

Підписати петицію.

Ю.Г. | Юрій Гудименко

30 Sep, 12:43


1 жовтня зупиниться рух на Хрещатику й Майдані Незалежності Київ вшанує пам'ять загиблих Захисників і Захисниць хвилиною мовчання.

У центрі міста рух транспорту зупинять орієнтовно на 10 хвилин.

Поліція зупинить автотранспорт вулицею Хрещатик у межах перехрестя з вулицею Алея Героїв Небесної Сотні з 8:55 до 9:05.

Підпишіться на NV

Ю.Г. | Юрій Гудименко

30 Sep, 11:48


У зв’язку з оголошенням міністром оборони наміру об’єднати дві закупівельні агенції – Агенцію оборонних закупівель (АОЗ) та Державний оператор тилу (ДОТ), змушена застерегти Міністерство оборони України від цього кроку.

Будь-яка реорганізація державної установи зазвичай займає не менше півроку, навіть за найкращих обставин. При цьому завдання, поставлені перед установою, можуть не виконуватися належним чином або просто зупинитись. Що може мати надзвичайно негативні наслідки в умовах війни.

Мені складно уявити, що буде, коли армія залишиться без забезпечення. Адже постраждати можуть не тільки процеси закупівель озброєння, але й тилові закупівлі. А це – саме те, що потрібно наразі ворогу в умовах повномасштабної війни.

Міністерство витратило понад два роки на запуск та налагодження роботи двох агенцій. Попри неодноразово озвучувану ідею створення, за прототипом країн НАТО, єдиної агенції, яка б займалася як летальними, так і нелетальними закупівлями, ці процеси були свідомо розведені. Причиною цього є специфіка ринку, його особливості, а також певна протидія поінформованості ворога.

Варто враховувати, що Україна – особливий випадок. В жодній країні НАТО не ведуться такі масштабні активні бойові дії, тому їхній досвід – не показовий. До того ж у рекомендаціях оборонного огляду України, проведеного НАТО, зазначено, що створення однієї агенції є доцільним лише після завершення війни.

Ба більше, міністерство на початку року ці всі ризики озвучувало представникам країн НАТО. І саме тому в «рекомендаціях Ради Україна – НАТО» зазначено, що створення єдиної закупівельної агенції рекомендоване та має відбутися, але після закінчення воєнного стану.

Суспільству наразі будуть розповідати, що дорожня карта лише розробляється і тільки ведеться підготовка до обʼєднання. Але тоді у мене питання: у нас є розуміння, що за півроку закінчиться воєнний стан? Може МОУ знає щось більше? Тоді можна відразу суспільству повідомити, які території ми залишаємо ворогу?

Бо у мене немає ілюзій, що воєнний стан закінчиться в січні.

Наступне.

Агенції в Україні були запущені під час повномасштабного вторгнення. Обидві, з одного боку, довели свою працездатність, а з іншого – мають багато нагальних завдань до виконання. І зараз, під час активної війни, створення єдиної агенції замість двох може призвести до хаосу та серйозних ризиків для забезпечення армії. Точніше – ризиків безперебійності поставок озброєння.

Розуміючи важливість покращення збройних і тилових закупівель в Україні, вважаю, що це варто робити через удосконалення закупівельних процедур, кваліфікований відбір персоналу, а не шляхом реорганізації агенцій, що саме по собі не гарантує покращення ефективності.

Окремо варто наголосити на необхідності якнайшвидшого призначення наглядових рад обох агенцій із залученням незалежних, доброчесних та професійних іноземних фахівців. Це не лише забезпечить більшу незалежність та незаангажованість роботи агенцій від міністерства, але й сприятиме зміцненню довіри з боку міжнародних партнерів.


Процес відбору наглядових рад триває вже понад п’ять місяців. Тому важливо, щоб ці ради почали працювати якнайшвидше.

Міністерство у своїй діяльності має виходити з інтересів кінцевих споживачів, тобто військовослужбовців Збройних Сил України, а не займатись імітацією реформ.

І наостанок.

Ця заява мала би бути від Громадської антикорупційної ради при МОУ. Та не всім вистачило духу.

Тому особисто прошу про розповсюдження кожного, хто підтримує цю позицію.

Анастасія Шуба, заступниця голови Громадської антикорупційної ради при Міністерстві оборони України