Diplomat (AntiKugut) @diplomat_antikugut Channel on Telegram

Diplomat (AntiKugut)

@diplomat_antikugut


Дмитро ,,Дипломат,, Дмитрович;
Особистий блог українця з Маріуполя.

Diplomat (AntiKugut) (Ukrainian)

Дипломат (AntiKugut) - це особистий блог українця з Маріуполя, Дмитра Дмитровича. На каналі він ділиться своїми думками, враженнями та спостереженнями з різних сфер життя. Він відкрито обговорює актуальні теми, події, та проблеми, які цікавлять багатьох громадян. Дмитро відзначається своєю об'єктивністю та високою культурою спілкування, завдяки чому його канал став популярним серед різних шарів суспільства. Він також активно співпрацює зі своїми підписниками, відповідаючи на їх запитання та коментарі. Як фактичний дипломат свого часу, Дмитро має унікальні погляди та досвід, які він охоче ділиться з аудиторією. Приєднуйтесь до каналу "Дипломат (AntiKugut)", щоб отримати свіжу дозу цікавої та корисної інформації від талановитого українського автора.

Diplomat (AntiKugut)

31 Dec, 22:06


Так так. Ми в Новому році.
Працюємо далі. Попереду багато справ.

Diplomat (AntiKugut)

31 Dec, 16:17


Нехай Новий рік буде просто хоча б трохи кращим ніж попередній.

Війна триває.

Тримайтеся, єднайтеся, боріться.

Життя триває і як би не було важко, але пам'ятайте що воїнам в окопах і у полоні зараз набагато важче. В рази.

Тому не маємо права опускати руки, а погані люди нехай самі по собі відсікаються з вашого життя, бо вони не гідні навіть того щоб бути у ньому.

Я як вроджений Змій у свій рік Змії вам скажу - прорвемося 🤝🫂

Diplomat (AntiKugut)

30 Dec, 15:02


От тепер можу сказати що обмін полоненими відбувся. Щойно.

Вітаю захисників України вдома.
Також вітаю вдома побратимів з нашої 12 бригади ,,Азов,, в/ч 3057. Хоч і не багато, але дуже радий кожному.

Чекаємо надалі усіх. Боремося за них.

Diplomat (AntiKugut)

29 Dec, 05:04


Зараз дуже важкі часи. Як на фронті, у країні так і на душі. Але треба триматися.

Так багато зрадників навколо. Іноді навіть від тих від кого і ніколи не очікував.
Але зрадники обов'язково будуть покарані, якщо не судами, то обов'язково життям та кармою. Вірю в це.

Але ми ж сильні. Треба триматися і крокувати вперед. Падати духом і здаватися то не про нас.

Обов'язково не забудьте підтримати хлопців та дівчат які на фронті. Напишіть їм, згадайте. Вони потребують вашої підтримки та уваги. Дуже.

Всіх обійняв.

Diplomat (AntiKugut)

24 Dec, 18:21


Ну наскільки це можливо вітаю усіх з наступаючим Різдвом.

Бережіть себе і своїх близьких. Не забувайте про наших військовополонених і про тих хто оберігає вас у цей час на фронті і не тільки.

Нехай мрії здійснюються і ми залишимося сильною і незламною Нацією.

Усіх обійняв 🫂

Diplomat (AntiKugut)

24 Dec, 13:01


Всесвітньо відомий репер Емінем на своєму концерті підтримав Україну у війні проти расії.
Це приємно. Людина і музика гарну робить і має правильний світогляд.
От що буває з людьми коли вони не вживають наркотики і не снюхіваються.

А перед цим нашу країну підтримав письменник Стівен Кінг.

І також відомий музикант Стінг.

Значить не все ще втрачено у цьому світі. Боротьба за добро проти зла триває.

Але основне добро - це наші воїни і сили Оборони на фронті. Тож підтримайте кожного кого знаєте у цей вечір.

Всіх обійняв 🫂

Diplomat (AntiKugut)

22 Dec, 23:18


У всі часи світової історії церква мала величезний вплив на людей. Не дарма ми знаємо багато прикладів одних з найжорстокіших війн в історії - це релігійні війни. Це теж факт.
Не дарма також ми маємо приклади створення різних релігійних течій та сект. Це там де люди до останнього віддані своїм провідникам і сліпо вірять..ні, не у Бога..а у ,,провідників,, до нього, а точніше ,,провідникам,,. Просто на слово.
Я завжди розрізняю релігію, церкву і Віру. І найнебезпечніше явище наразі тут саме - церква. Церква - як інституція впливу на людей і їх розум, механізм впливу на їх дії, думки, судження. А чи може така махіна як церква впливати на людей через механізми релігії та Віри? Однозначно.

До чого це я...
А чи може людина бути завербована через церкву? А ви подумайте..і подивіться на ці оскаженілі очі тих хто так з піною у роті і ненавистю в очах захищають церкви московського патріархату. Подивіться просто в їхні очі. Радянська система ,,кгб,, навчилася вже давно використовувати церкву в своїх цілях. І вдало десятиріччями захоплювало розуми людей.

Вербовка - один з найскладніших процесів впливу на людину і надскладний процес вміння маніпулювати людиною. Але коли це робиться через ,,церкву,, та ,,Віру,,...цей процес полегшується в рази.

Думаєте я папаяний дурачок? Можливо. А можливо я просто багато читаю і вивчаю ці процеси і бачу на живих прикладах як це працює і втілюється у життя.

Не хочу просто щоб ви в черговий раз розчаровувалися.

Diplomat (AntiKugut)

21 Dec, 23:57


У українців завжди коротка пам'ять. Головна історична помилка.
Причому їх вже було достатньо тих помилок, але чомусь українці так і не навчилися робити висновки, причому зі своїх же помилок.
Тому розгрібати все це будуть і наступні наші покоління. Отак і живемо.

Головне потім не скиглити чому у нас ті чи інші проблеми і чому у нас в країні на провідних ролях завжди ті кому по великому рахунку відверто начхати на нашу країну. Так буває.

Але ми вперто будемо робити свою справу і робити усе заради України. Іншого шляху немає.

Diplomat (AntiKugut)

20 Dec, 06:50


І ще. Повірте мені, хоч назви довбойба довбойбом хоч ні, він все одно залишиться довбойбом і нічого від цього не зміниться. Довбойоб як робив те що робить так і буде це робити. Тому не вважаю це ,,ескалацією,, , а навпаки поважаю коли речі і людей (в даному випадку нелюдей) називають своїми іменами.

Нехай довбойоб біситься і ображається, але він назавжди ним залишиться і це факт.

А ми якось справимося із труднощами, не звикати вже.

Diplomat (AntiKugut)

20 Dec, 06:45


Хоч кол людям на голові чеши, але до них так і не доходить що не треба викладати у соціальні мережі відео ворожих прильотів біля об'єктів критичної інфраструктури 🤷😡

Нічому не вчить таких людей війна. Нажаль.

Diplomat (AntiKugut)

19 Dec, 09:36


Ну поки вже хоч так!

І знову ж таки через публічний розголос і завдяки небайдужим військовим!

Жмемо далі.

Diplomat (AntiKugut)

18 Dec, 16:48


Особисто я чекаю список кожного ,,депутата,, який не проголосував проти цього покидька. В тому числі від партії ,,Слуга Народу,,. Хто ці ,,слуги,,? На кого служать? І якому народові?

Diplomat (AntiKugut)

18 Dec, 16:44


Ви тільки уявіть...Верховна Рада провалила голосування щоб виключити цього покидька з цього комітету...
В голові не укладається...Ну нічого.
Треба дожимати.

Diplomat (AntiKugut)

18 Dec, 11:34


Я поки нічого не пишу по сєпаратюгє Бойко...Бо чекаємо інформацію по кримінальних провадженнях стосовно нього.

Просто дивно...відверта антиукраїнська і антидержавна діяльність з 2014 року..., точніше навіть набагато раніше! І жодних процесуальних і слідчих дій. Жодного обвинувального акту у суді.
Тож хочеться фактажу а не тільки слів і трьопа.

Зараз усі небайдужі військові підключилися до цього процесу, за що дуже дякую побратимам, за чітку громадянську позицію 🤝

Diplomat (AntiKugut)

18 Dec, 07:59


Весь світ затаїв подих перед боєм Ф'юрі - Усик , а мільйони українців чекають на ,,перемогу,,...

Але усьому світові наплювати та начхати на бої під Вовчанськом, Лиманом, Часів Яром, Торецьком, Покровськом, Гуляйполем, Оріховим, Олешками тощо.
І ті ж самі українці, тільки вже в іншій ситуації, ну не хочуть Перемоги, їх влаштовує сумнівний ,,мир,, , або ж заморозка ,,конфлікту,,...

Ось отакий парадокс.
Наче і один той самий ,,цивілізований світ,, і народ наче той самий, але такі різні цілі і пріоритети у житті...

Diplomat (AntiKugut)

17 Dec, 14:26


А от і моя позиція. Про того самого боксера О. Усика.

Може трохи емоційно і сумбурно...може.
Але...
Послідовно і принципово.
І маю за честь ще мати побратимів і друзів у яких ще є принципи і переконання.

Люблю мову аргументів і фактів.

P.S.: Цей уривок не увійшов у випуск тоді. Але напевно саме сьогодні саме той день і час щоб це викласти. І змога підтримати мого побратима який не промовчав і публічно виказав свою позицію. А я таке поважаю 🤝🫂

(Тільки дивіться до кінця. Я все аргументую як і завжди).

Diplomat (AntiKugut)

17 Dec, 14:16


Дуже цікаву позицію виклав у себе на сторінці в Інсті мій друг і побратим Давид ,,Хімік,,.

Чи згоден я з ним? А зараз я скину одне цікаве відео із моєю позицією стосовно цього питання 👇

Diplomat (AntiKugut)

15 Dec, 23:23


Під Покровськом і в Курахове на Донеччині дуже важка ситуація наразі.

Комусь свято...а комусь пекло наближається.
А у когось пекло вже давно.. наприклад у воїнів які в полоні вже майже 3 роки, а хтось і більше.

Тому цінуйте своє життя і цінуйте воїнів завдяки яким ще існують відносно ,,мирні,, міста у нашій країні.

Diplomat (AntiKugut)

13 Dec, 21:23


Ну точно п'ятниця 13.
Годину тому на зворотньому шляху знову така сама ситуація, один в один 😳 Тільки переді мною впала і втратила свідомість дівчина. Відкачали. Все добре. Передали в руки подруги яка її зустрічала. Точно сьогодні якісь демони бушують.
Бережіть себе.

Diplomat (AntiKugut)

13 Dec, 18:26


І на музичних платформах.
Для усіх хто чекає. Для усіх хто бореться 🫂🤝

https://music.youtube.com/watch?v=fiwmylneR1w&si=VCHMiXaDibgpMB6Y

Diplomat (AntiKugut)

13 Dec, 17:22


Diplomat (AntiKugut) pinned «І знову робимо все щоб підтримати родини наших військовополонених і кричимо про наших воїнів на весь світ. Боріться за них так як вони боролися за вас! Чекаємо кожного вдома!🫂 https://youtu.be/6eqMJTp7X-Y»

Diplomat (AntiKugut)

13 Dec, 17:15


І знову робимо все щоб підтримати родини наших військовополонених і кричимо про наших воїнів на весь світ.

Боріться за них так як вони боролися за вас!
Чекаємо кожного вдома!🫂

https://youtu.be/6eqMJTp7X-Y

Diplomat (AntiKugut)

13 Dec, 14:46


У мене реально була ситуація. Іду і от просто щимить в мене в спині нерв так, що віддає в ноги аж. Я тупо падаю і не можу поворухнутися. Біль у спині така що не можу нічого сказати і поворухнутися, ну заклинило. І що думаєте? Всім було насрати. Мабуть думали що якийсь п'янчуга валяється в багнюці. Було і соромно і в той же час дивувало що ніхто навіть не підійде і не спитає може чим допомогти?🤷 А можливо думали що алкаш якийсь підзаборний. А то просто Дімка із розбитою спиною і заклином нервів, але кому яке діло...І поки один хлопець не підійшов, не допоміг мене підійняти і вклав на лавочку. Я йому скрізь біль зміг пояснити що то нерв защимило. Відлежався, допоміг мені розправити спину. Потім тиждень болючих уколів так званої ,,блокади,, з вітаміном В.

Але це історія про байдужість людей.
Я завжди підходжу і перевіряю чи дихає людина, питаю чи все гаразд? Потім якщо бачу що п'яна то йду собі далі. А якщо приступ, серце, ще щось? Отак на дорозі помреш як волоцюга і всім буде байдуже...ехх.

Diplomat (AntiKugut)

13 Dec, 14:35


Для чого потрібні хоча б мінімальні навички і знання такмеду?

Буквально щойно, пів годинки тому назад, йду і переді мною просто падає на спину чоловік і починає битися в конвульсіях. Епілепсія. Люди аж пошарахалися, чомусь розбігаються🤷‍♂🤯 Без паніки. Я і два хлопці підлітаємо, відразу на бочок, язичок, все як потрібно, зафіксували час, викликали швидку, під голову курточку щоб людина не мерзла на землі. Потім водичка і все добре. У хлопця одного в рюкзаку ще й аптечка виявилася, турнікети, все що хочеш. Я аж офігів як співпало. Подякував хлопцям за небайдужість і швидку реакцію і допомогу. Навіть встиг попросити його щоб для кайфарику налбуфіном цього чолов'ягу штиркнув, сприйняли за жарт🤷‍♂ А я не жартував😏😅.

Є ще на світі добрі люди. Дякую небайдужим.
І вчить базовий такмед. Як виявилося штука потрібна. Як мінімум не розгубитися у перші секунди, зорієнтуватися і надати допомогу до приїзду швидкої - вже величезний плюс.

Diplomat (AntiKugut)

03 Dec, 11:06


Наболіло і поділюся з вами своєю прям свіжою історією.

Під'їхав до одного невеличкого супермаркету в одному місці.
Там перший ряд відмічений знаками та розміткою під паркування для людей з інвалідністю. Дивлюся під'їхала іномарочка. І звідти виходить здоровенний мужичара, без жодних ознак поранень чи чогось ще такого. Ну я не витримав, підходжу і обережно так кажу йому мол так і так ,,вибачте, дозвольте звернутися,, , ну дуже ввічливо..ну і питаю мол ,,чи Ви маєте оформлену групу інвалідності?,,. Він дивиться на мене як на челядь і каже ,,Ні. А що?,,. А я по гражданці вдягнений. Кажу йому ,,та наче нічого, але тут відмічені місця для певних людей і їм буде більш необхідним під'їхати ближче, а Ви можете і пройтися нозями своїми,,. Вилупив на мене очі і лупає. І такий задумався, але робить крок в сторону супермаркету..ну типу послухав мене але вирішив хуй забити. Мабуть думав що перед ним якийсь добрий ведмежатко стоїть і просто повітря сотрясає. Я мовчки йду, беру з багажника дрин (випадково у багажнику було щось схоже на биту бейсбольну🤷‍♂), наздоганяю його і кажу йому мол ,,зараз я оформлю тобі юридично право на паркування на місцях для людей з інвалідністю. А якщо ти, гнида, дістанеш свій телефон і будеш мені тикати в обличчя і знімати, то я заставлю тебе його зжерти,,. Я був дуже впевнений у своїй правоті і діях.
Він мені тільки почав казати щось типу ,,а от інші...,,. Але я його перебив і швидко кажу що ,,мені насрати на інших, я з тобою говорю зараз. Почни з себе,,.

І що думаєте? Спрацювало. Він пішов і мовчки перепаркувався. І потім ми ще перетнулися у супермаркеті і він мені на зустріч сказав фразу ,,Я почав з себе,,.

Ось так от. Можна ж до людей доносити важливі речі правильними методами. Головне знайти підхід.

Diplomat (AntiKugut)

02 Dec, 11:47


І з приводу ІПСОшного розгону наступу на місто Запоріжжя.

Пояснювальна бригада працює. Деякими військовими озвучено про концентрацію ворога і спробу наступу на ,,Запорізькому напрямку,,. Що таке ,,Запорізький напрямок,,? Це територія Запорізької області, наприклад невиличкі населені пункти по напрямку у бік міста Запоріжжя. Наприклад наступ на маленькі населені пункти Роботино чи Катеринівка це також є ,,Запорізьким напрямком,,. Це НЕ означає наступ на сам обласний центр Запоріжжя. Ви уявіть масштаби цього міста, воно в 2,5 рази більше ніж наприклад той самий Маріуполь, із такою природною загородою як могутня ріка Дніпро. Для того щоб наступати на саме Запоріжжя, ворогу потрібно сил та засобів мінімум в 3-4 рази більше ніж у них зараз є на тому напрямку. І перед цим ще потрібно пройти ті лінії оборони які наявні перед самим містом, в області, по лінії фронту.

Тож не сійте паніку. Місто Запоріжжя, столиця і мала вітчизна наших славетних пращурів козаків - повинне стати фортецею і місцем погибелі ворога.

Але зараз наші сили оборони роблять усе щоб до цього міста ворог навіть не дійшов. А ми усі з вами повинні допомогати нашому війську у цьому, в тому числі своїми донатиками.

Diplomat (AntiKugut)

02 Dec, 10:52


По ситуації в Грузії.

Все більше і більше документується фактів присутності расіянських силовиків у сутичках проти протестувальників.
Помічені представники расіянського спецназу, ОМОНу, росгвардії тощо.

Нічого не нагадує?

Я більше всього вражений діями парламенту Грузії. Ну звідки беруться такі покидьки? Ну невже вам мало війни у 2008 році? Невже вам не вистачає прикладу війни в Україні? Невже вам дійсно не болить за свій же народ!? Вам же жити в одній країні. А країна невеличка, там усі один одного знають.

Ну а ми бачимо як расіяни усіма своїми клешнями не відпускають вільний народ зробити свій самостійний вибір.
Тримайтеся, брати та сестри грузини, ми з вами!

დიდება საქართველოს!

Diplomat (AntiKugut)

01 Dec, 22:23


Ця вся ситуація у Дніпрі це не тільки про скалічені судьби і загублені життя. Це ще й про тотальну корупцію, нахабство, безкарність і рєшалово.
У цій війні яка триває у нашій країні можливо перемогти не тільки перемогою над ворогом на полі бою, а і перемогою над усим цим непотрібом всередині країни. Тільки у спайці. Тільки одночасно. Не буде перемоги без зміни всередині суспільства. Бо нас все це поглине як чорна діра. Навіть диріще. Тож поки ми є і нас багато, давайте гуртуватися у цій боротьбі.
Всіх обійняв. Бережіть себе і діточок.

Diplomat (AntiKugut)

01 Dec, 22:05


Перше. Як і в попередньому ДТП ця малолєтня мразь зникла з місця скоєння правопорушення! А це, на хвилинку, обтяжуюча обставина!
Друге. Кажуть батько цієї мразі хоче вже синочка відмазати! І роблять постановку що за кермом був хтось інший! Як очікувано. Батько і син - дві мразі які навіть не можуть відповісти за свої вчинки.

Ви подивіться на ці відео і відразу стане зрозуміло що ця малолітня мразь знову була за кермом і як обісцяна миша просто втекла.

Якщо батя цієї мразі впряжеться - його теж на кол. Чи на нари. За співучасть у скоєнні злочину і приховуванні слідів злочину.

От серед таких покидьків нам доводиться жити. Але давайте разом дожмемо цих сволот.
Як мінімум заради загиблої дитини і її батька який воює. Тож прошу максимального розголосу! Таких покидьків давно треба ставити на місце.

Diplomat (AntiKugut)

01 Dec, 22:00


Подивіться тільки...мразь 2007 року народження...Сопля. А вже така мразь.

Diplomat (AntiKugut)

01 Dec, 20:54


Якщо цей кончений підор не буде публічно повішаний у центрі Дніпра разом із тими хто видав йому куплене посвідчення і тими хто не покарав його за попереднє ДТП - я більше не буду вірити у правосуддя.
І буду вважати що відтепер маю повне право поступати з такими мразотами так як забажаю на свій розсуд.

Доречі, батько загинувшої дитини - воює на фронті за цю країну і цей народ. А офісніки і тємщіки безкарно кайфують. Вважаю це несправедливим.

Свою думку я вже сказав. Публічне повішання. Незаконно? Да ви що. Не гуманно і не демократично? Та не може бути. А як до цих покидьків нарешті дійде? Як!?

Ну гаразд, на холодну голову скажу більш гуманно. Цьому покидьку відрубати голову (Можна через рішення суду, щоб законно. І нехай рішення виносить отой суддя який відмазав від ДТП з дівчатами влітку). А тим хто видав водійське і відмазав раніше - відрубати руки. Можна по одній. Теж через суд. Щоб демократично і гуманно.

Diplomat (AntiKugut)

01 Dec, 20:43


Ви тільки подивіться на його ДТП влітку! Як він зніс дівчаток на пішохідному переході у центрі Дніпра!
І при цьому, увага! Зник з місця скоєння ДТП! Де дівчата підлетіли на 2 метри у гору! Прости зник! Не надав допомогу!
І ця мразь залишилися за кермом свого авто! І сьогодні вбила людей і серед них дитину!
Це просто жесть. Йобані підораси ті правоохоронці і суддя які не відібрали у нього права і не засадили цього ушльопка! Це просто позорисько. В мене шок.

Diplomat (AntiKugut)

01 Dec, 20:34


Подивіться тільки на цього малолітнього царька офісніка. І відмазували ж такого ушлєпана. Це просто жесть. Для мене мразі і він і ті хто видали йому куплене водійське посвідчення (що просто очевидно) і ті хто не покарав його за попереднє ДТП. Просто мразоти.

Diplomat (AntiKugut)

01 Dec, 20:29


Трагедія у Дніпрі. Смертельне ДТП.
У нас в країні кожного дня ДТП і це наче і не новина...АЛЕ.

ДТП скоїв чертіло на чорному БМВ з номерами КТ 7777 ВТ, який, на секундочку, до цього нещодавно влітку збив декілька молодих дівчаток на пішохідному переході, але йому за це нічого абсолютно не було і не позбавили водійського посвідчення і ніякого покарання він не поніс. І от сьогодні він, знову ж таки на пішохідному переході, збиває декількох людей насмерть, серед яких і дитина, нажаль.

Це пост не тільки про мажорну мразь і офісніка на БМВ, який відчуває себе ,,господарем життя,, , а і про всю нашу прогнившу систему правосуддя і рєшалово яке вже так всіх заїбало.

Дуже шкода людей..і особливо дітей які постраждали. Одна загинула дитина і доля ще декількох невідома.

Diplomat (AntiKugut)

01 Dec, 18:57


1 грудня 1991 року народ України перевернув хід історії і своїм голосуванням на референдумі довершив розпад ,,савєтской імпєрії,,.

Сьогодні ми повинні зробити все щоб цей історичний шанс не був занедбаний. Так, ми, як народ, зробили багато помилок за цей час і за це зараз війною і життями тисяч наших людей спокутуємо наші гріхи.
Але ми повинні довести справу наших пращурів до кінця. І більше ніколи не повторювати таких помилок. В пам'ять про усіх наших загиблих воїнів та усіх громадян.
Тільки вільна, самостійна і незалежна Україна.

Diplomat (AntiKugut)

30 Nov, 19:17


Блін. З Лайфа не бере теж.
Ніхто не знає, через Укрпошту можна терміновий лист на Дамаск відправити? Бо хотів Новою Поштою..але там дорого.
Ну якщо ні, то тоді будемо чекати гарних новин про втрати расіян на чужій землі.

Diplomat (AntiKugut)

30 Nov, 19:13


Спробував набрати Башару аль-Асаду.. шось не бере трубку. Мабуть зайнятий🤷‍♂
Хотів попросити щоб він побільше військ попросив у хуйтіна і той перекидав війська з України у Сирію.
Але мабуть повстанці глушать там зв'язок і Водафон та Київстар не роблять. Спробую ще з Лайфа. Бо справа важлива як ніяк.

Diplomat (AntiKugut)

30 Nov, 19:05


Політична ситуація в Сирії це справа виключно народу цієї країни і їм вирішувати як їм там жити.

Але втрати нашого спільного ворога - це завжди гарні для нас новини. Менше русні - менше зла на землі.
Плюс сподіваюсь що може з нашого фронту їх почнуть перекидати туди. Малоймовірно, але принаймні так хотілося б.

Diplomat (AntiKugut)

30 Nov, 19:02


Поки що у Сирії все стабільно.
Режим диктатора несе втрати, але саме головне для нас це те - що втрати несуть расіяне які допомогали диктаторському режиму.
Декілька расіянських військових угруповань вже в оточені. Багато втрат загиблими та полоненими. Повстанці дають чітко зрозуміти що дуже не гарно приходити із зброєю на чужу землю.

Спостерігаємо далі.

Diplomat (AntiKugut)

30 Nov, 11:37


Diplomat (AntiKugut) pinned «Ну дуже рекомендую цей щирий випуск про побратимство, братерство, підтримку, дружбу, спорт, футбол і незламність духу. Дякую кожному воїну, хто втратив частину свого здоров'я захищаючи нашу країну, але не здався, не зламався, не опустив руки і продовжують…»

Diplomat (AntiKugut)

23 Nov, 20:39


Але не відволікаємося від думки про пікапи на фронт!☝️

А то пудрять нам мозок тими своїми безпонтовими розбірками. Насрати на них насправді.

Краще донатик на ніч кинути хлопцям на пікапчики на фронт. Більше користі.

Diplomat (AntiKugut)

23 Nov, 20:36


Єдине..я б краще ствол собі забрав. Тренувався б частіше з коротким. Ехх...а так тепер пропаде добро в архівах речових доказів 😔

Diplomat (AntiKugut)

23 Nov, 20:33


А оце як вам? Що в Києві в якомусь там закладі SKY Loft чи як там його, подралися молодики толпою і постріляли один одного!? Там наче і загиблий і поранені.
Мені чесно все одно що один з одним роблять оці бидло і нічні тусєри, але мені не зрозуміло наступне: чому в 01:00 годині ночі у Києві працює заклад розважальний?🤔 Типу правила не для всіх? Є челядь а є обрані?

І ще. Як побухати і постріляти - так херої, а як мобілізуватися так матусини квіточки? 🤷‍♂ 🤔

Сподіваюсь тільки що усі причетні понесуть покарання найсуворіше у рамках Закону. Від власників закладу до вбивці.

Diplomat (AntiKugut)

23 Nov, 19:24


Навіть не буду голосно обговорювати одну з тем популізму сьогодення, а підійму реальну проблему, яку можна реально виправити тут і зараз.

Не знаю як в інших містах України, але я точно бачив це своїми очима у Києві. Інфа сотка і це не сарказм. А про що я? Я про деякі автівки які побачив на вулицях Києва у патрульної поліції і підрозділу ,,Тор,. І так, правильно, я кажу саме про джипи-пікапи Тойота Хайлюкс на вулицях столиці, на Хрещатику наприклад в тому числі. Ви хоч кол мені на лобі чешіть, але не переконаєте в тому що вони так потрібні на вулицях міста. Уявіть собі, а це в той час коли у хлопців на передовій не вистачає подібного роду пікапів і джипів, в той час коли волонтери гонять все що тільки залишилося з Європи і неважливо металобрухт там вже чи ще ні. Все вигрібаємо, бо вони необхідні.
Покажіть просто мені тих чиновників МВС та поліції які обоснують такий розподіл автівок по структурах і підрозділах. Ну от реально, хотів би в очі подивитися цим чиновникам і почути хоч якісь аргументи на користь таких безглуздих рішень.
Тим паче що в структурі поліції існує бригада ,,Лють,, , яка виконує бойові завдання на різних напрямках, в тому числі на Донеччині та частково на Сумщині. Проселочні дороги, лісосмуги - це там де ці автівки реально потрібні. Ну ніяк не асфальт чи бруківка Києва. Мені здається що Тойоти Пріус, Шкоди Актавіа та Рено Меган більш ніж достатньо для виконання задач по місту. Я вже навіть не чіпаю ті Рено Дастери, бог з ними, вони давно на балансі. Але ж нові Тойоти Хайлюкс, з непоганою місткістю багажника та прохідними якостями - ну ніяк не вписуються у міські пейзажі замість перерозподілення на фронт та у прифронтову зону.

Мене бомбить, бо у нас в країні так у всьому, на таких дрібницях все і будується. А треба просто трохи увімкнути логіки і раціональності та використати там де більш необхідно. Це в той час як у бойових бригадах і підрозділах - реальний дефіцит.

Це як приклад, коли у новостворені бригади пічкають купу нової техніки і сучасного західного озброєння, нові танки, в той час як бойові бригади із досвідом залишають ні з чим та на старих ресурсах і озброєнні. І ці новостворені бригади навіть не знають що робити з цією технікою у бою🤷‍♂ При всій повазі, але це факти. Бо немає досвіду і ця техніка просто бездарно втрачається.

Отак і живемо. Коли почнуть там ☝️вмикати хоч трохи мозок? Не знаю. Але треба стукати в ті двері, може відчинемо рано чи пізно. Амінь.

Diplomat (AntiKugut)

23 Nov, 10:57


Дійсно ситуація у Курахове залишається дуже складною і напруженою.
Вчора ворог наступав там певними силами, є невелике просування у них.
Але їм це обійшлося значними втратами у живій силі та техніці.

Нажаль з нашої сторони також не без втрат.

Тож цінуйте кожен метр нашої землі. Адже за кожен метр нашої землі наші воїни кожного дня віддають своє здоров'я і нажаль навіть життя.

Продовжуємо донатити на наші Сили Оборони по всім напрямкам.

Diplomat (AntiKugut)

23 Nov, 09:05


Сьогодні День Пам'яті жертв Голодоморів.

Голодоморів!

Їх у 20 сторіччі було як мінімум три. Тепер йде четвертий. Те що зараз з нами робить расія по всім критеріям підпадає під ознаки Геноциду та Голодомору, особливо це стосується наших полонених.

Нажаль у нашого народу пам'ять коротка. Дуже. Що й спричиняє нові і нові хвилі винищення нашої Нації.

Тож не забувайте. Ніколи. Ворог нам не пробачає таких помилок.

А ми ніколи не маємо забути все те горе яке приніс ворог на нашу землю!
Вічна пам'ять усім загиблим від цього страшного Геноциду під назвою Голодомор🕯️

І не забувайте боротися за тих хто ще живий і кого ще можна врятувати.

Diplomat (AntiKugut)

22 Nov, 19:26


Ну гаразд. Зізнаюся вам. То я просто їв сметану ,,Президент,, і ото нафантазував собі що мол нарешті високопосадовці почали прислуховуватися до нас, до простих людей, військових і не тільки. Що нас нарешті чують. А як сметанка з пєльмєшами скінчилася так і прийшов знову до тями. Ехх...знову ця сувора реальність, помішана із сірістю і дощем...брр

Diplomat (AntiKugut)

22 Nov, 19:20


Ну звісно я жартую. Не дзвонив Президент нам.

Він смс написав. Напевно. Але це не точно. Там наче 100 безкоштовних смс на місяць на Водафоні є. Ну ви зрозуміли.

Diplomat (AntiKugut)

22 Nov, 19:17


Сьогодні ж Президент України набрав мене, хлопців з Розвідки Ноєм та ще декількох військових поважних. Каже:
- Що ви там, козаки, ото на Верховну раду і на депутатів понаписували вчора? Що трапилося?

Ну ми пояснили йому ситуацію, кажемо мол так і так, що давно вже суспільство поділилося на челядь і держиморд. А ми ж не челядь! У нас є права, ми демократична держава...(Ну короче з Вікіпедії вичитали йому ознаки демократичного суспільства і т.д.). І що думаєте? Почув! Розкритикував цих жуліків нероботящих! 👏

Сподіваюсь їм ще знімуть премії за прогул. І догану. Сувору.

Diplomat (AntiKugut)

22 Nov, 11:16


Тобто виходить що хуйтін навіть не може відрізнити ,,Кєдр,, від ,,Орєшника,, 🤔🤷‍♂

Не бути йому садоводом і директором дендропарку. Максимум це може очолити експедицію в мавзолей з плішивим мхом.

Diplomat (AntiKugut)

22 Nov, 11:11


расія вчора завдала  удару по Дніпру балістичною ракетою зі складу ракетного комплексу «‎Кєдр», — ГУР.
 
Підльотний час з моменту запуску в  астраханській області  до влучання в місті Дніпро склав 15 хвилин.
 
На ракеті було встановлено шість бойових частин: кожна  оснащена шістьма суббоєприпасами.

Diplomat (AntiKugut)

22 Nov, 10:53


Переходю сьогодні через дорогу..і чую.. такий хлопок..бах! Ну думаю все, догралися, в якогось депутата прилетіло походу. Потім придивляюся, а ні..то автівка на пакет наїхала і він вздутий на вітрі хлопнув.
Думаю ну добре, все гаразд з нашими депутатами, Верховна Рада продовжує функціонувати.

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 21:52


Блііін. Не можна було таке писати. Ну от, сиджу і збираю баул з речами 🤷‍♂ Добре що термуха є. Носочки теплі.

Завтра скажу що то не я писав. То все котик лапками накляцав. Так..оце і скажу.

Точно. Скажу що це я про депутатів Одеської міськради які проти декомунізації і перейменування вулиць. І які за пам'ятник Пушкіна виступали. О, хорош. Фух. Все чьотко, план Б в наявності. Все нормально, працюємо далі.

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 21:44


Вибачте. Максимально толерантно написав. Але від душі.

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 21:41


Ви просто уявіть наскільки ці покидьки депутати і чиновники всіх людей заїбали, що всім реально на них насрати! От просто взагалі на них начхати абсолютно.
Ну об'єктивно і справедливо кажучи за виключенням буквально декількох адекватних і нормальних політиків, які просто потрапили у цей ,,Цирк дю Солей,, і так само в ахєрє як і всі люди.

Хочу щоб ці негідники читали це і знали що вони дискредитували себе настільки, що вони йдуть на другому місці відразу за кацапами і зрадниками по рівню ненависті.

Вже просто їх терпимо бо війна. Бо ми боремося і не хочемо дисбалансувати ситуацію в країні і всередині суспільства. Просто тільки тому що ми навчилися бути цивілізованими і терплячими із розумінням що спочатку зовнішній ворог. Але і про усіх цих внутрішніх зрадників, колаборантів і дармоєдів забувати не треба. Прикрилися в свій час популярними людьми і свіжими лозунгами і тепер просто протирають штані.

А я дивлюся інколи засідання Ради. Тупо полупуста зала! Ви розумієте про що це каже? Їм насрати на свої роботу, на свої обов'язки, вони не боряться за нормальні Закони, вони отримують заробітну плату за рахунок податків і не відпрацьовують її. Які ж ви все ж таки покидьки, у своїй більшості. Ні, не всі. Але в цілому ви просто довели вже всіх. Заїбали.

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 21:28


Ну хоч не один сидіти буду☺️ 🫂

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 21:28


Нє, ну, об'єктивно, погрозами в'єбати по ВР кацап, скоріше, підмазується, ніж залякує 😁

Підписуйся|Розвідка Ноєм

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 21:21


Червоне ,,Мальборо,, не треба, я не палю. Сінабони і Мівінку. Дякую.

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 21:19


Та реально жартую ж. Ну дуууже переживаємо за депутатів цих.

Якщо що не забувайте мені передавати грєва на СІЗО. Якщо що то шукайте мене в блоці з політв'язнями.

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 21:15


Реально ото шукають відмазочки аби не працювати. Жуліки.

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 21:14


От новина:
У Верховній Раді скасували засідання, заплановане на 22 листопада. Народних депутатів попередили про ймовірну загрозу російського удару по урядовому кварталу.

Тільки в мене питання. Точно удар запланований расіянами? Бо тут реально неоднозначно 🤔😁

Жартую 😏

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 19:38


Я не можу це не викласти.

Молодий хлопчина з Маріуполя, приблизно 20ти років і вагою десь під 70 кг.
Ще рік тому списалися, спілкувалися і він казав що наполегливо займається спортом, підганяє фізо і дуже хоче потрапити у нашу бригаду.
І от сьогодні я отримав від нього ось таке повідомлення☺️.

Я дуже радий що у нас в країні ще є такі молоді люди. Це означає що це покоління не втрачене і ми ще маємо справжніх козаків.

Тоха, пишаюся тобою. Пройди свій шлях і бережи себе. 🤝🫂

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 18:41


А ще йобнутий дід сказав що завжди буде попереджати цивільне населення про такі удари ракетами. Який бусічка. Тільки вранці сьогодні чомусь забув попередити🤔🤷‍♂ Деменція. А може не зміг додзвонитися меру Дніпра просто, а ми тут гонимо на діда. Бо світла ж не було і зв'язку.

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 18:36


Я хочу щоб ви просто розуміли. Вони і так нас збиралися атакувати міжконтинентальними ракетам і усім цим іншим. Це була справа часу. І ніякі Шторм Шедоу чи Хаймарси не є чинником що вони типу ,,відповіли,,. Вони в будь-якому випадку готували це і ми це розуміли. І війну вони закінчувати не збиралися. Це також очевидний факт.

Тож нам залишається тільки гуртуватися і боротися далі. За виживання Нації. Поки так.

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 18:32


Ааа. Ще згадав. Виявляється до вчора у нас був ,,конфлікт регіонального характеру,, 😳😬🤷‍♂. А тепер це ,,глобальний,, конфлікт. Ну добре. Записали.

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 18:28


Оце прикол. Подивився інтерв'ю хуйтіна. І знаєте що він робить? Погрожує нам війною і ракетами 🤔🤷‍♂

Схоже йому не доповідали раніше що вони вже останні 3 роки так роблять як мінімум...

Дивна якась істота якщо чесно.

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 16:00


Сьогодні мій топ 100 героїв України і лідерів Нації - це тисячі крутих десантників які як тигри розвалюють ворога на різних напрямках. Сьогодні ви, воїни - мій топ ,,100 лідерів,,!

І так кожного дня. Мій топ 100 - це тисячі воїнів, лікарів, службовців ДСНС, поліцейських і купа інших людей і професій які із честю виконують свою роботу! Дякую вам за все. І кожен командир від відділення до бригади - лідери. Бо ведуть за собою. Або навіть не за собою, а йдуть поруч. Ви кращі 🤝🫂

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 15:48


І безмежно дякую усім воїнам десантникам з ДШВ за їх службу.
Вітаю, воїни, з вашим Днем! Ви еліта і гордість Армії.

Дякую за службу і за вашу роботу 🤝🫂

Diplomat (AntiKugut)

21 Nov, 14:24


Вибачте, не можу промовчати. Я терпів, тримав свій рот як міг руками, але прочитав Бахмутського Демона і вирішив приєднатися, бо повністю підтримую.

Ситуація стосовно рейтингу Української Правди оце типу топ ,,100 лідерів українців,,.
В мене купа питань. Як робиться цей рейтинг? Ким? Хто ті люди які обирають? За яким принципом і критеріями? Взагалі не розумію.

Ну як можна поруч з лідерами і дійсно поважними і авторитетними людьми ставити поруч хрєн пойми кого!? Ну як? Людей які ніхрєна не зробили видатного від слова зовсім або зашкварені як незнаю хто...! Ну і навіщо таких людей нав'язувати суспільству?
Там он в приклад приводиться Шабунін...з Центру протидії корупції...Багато він напротидіяв корупції? Хтось в курсі?
Там ще є персонажі...ті ще ,,ТОПчики,,.

От хто бляха в тій комісії в УП? Хочу з ними по кожному кандидату на дебати. І подивитися який список буде у кінці цих дебатів.

Таке враження що просто до авторитетних військових і поважних діячів ще просто зверху насипають чиїхось кумів чи подруг, щоб ті потішилися.

Ну і для мене особисто лідер і авторитет Нації це той хто кожного дня в окопі відстоює її існування. І той хто в тилу кожного дня по честі і гідності бореться і працює заради тих хто в окопі. Оце рейтинг. Справедливий.

P.S.: Якщо що то мене жаба не давить, я не претендував ніколи на якісь рейтинги, у мене купа побратимів які в десятки разів крутіше за мене і завжди прислухаюся до них. Щоб не тринділи що я там від заздрості виписую.
Я виписую від засмучення що порушено справедливість. Причому з аргументами готовий розвалити цей список. Ну я конкретно про тих кого там повпихували з незрозумілих причин.

Поставте в цей рейтинг навідників і операторів мінометів і гаубиць, снайперів, бойових парамедиків які на передку, піхотинців, пілотів авіації, службовців ДСНС які кожного дня на виїзді, водія КРаЗа який підвозить БК, бабусю яка зі своєї кожної кровної пенсії віддає по 100 грн на донати, лікаря який кожного дня рятує цивільних і хлопців з фронту..і купу інших людей.

Топ 100 лідерів українців у них рейтинг...Жесть просто.

Diplomat (AntiKugut)

20 Nov, 15:04


А хочете одну армійську і військову істину? От кажу від душі і як є.

Коли ворог в'єбе по нам масованою і комбінованою ракетною атакою - ніякий кум, друг, брат, сват про це не буде знати. І ніякі розумники ,,блогери-експерти,, про це не напишуть.

Буде лише два варіанти.

Перший.
Ви на одному з офіційних ресурсів наших Сил Оборони прочитаєте повідомлення такого характеру: ,,Взліт ТУшек, всім в укриття,, або ,,Ворог виводить стратегічну авіацію на рубежі,, або ,,Пуск балістичних ракет у напрямку...,, або ,,В морі ворожі кораблі з ракетоносіями,,..або ще щось в цьому роді. І у вас буде декілька хвилин приготуватися і чекати, або пройти в укриття. Отак буде.

І друге. Ви просто прокиньтеся від сирени тривоги або вже навіть від вибухів десь поруч. В залежності хто і де живе.

Користуйтеся. 🫡

Diplomat (AntiKugut)

20 Nov, 14:08


Ну а якщо серйозно, то ворог постійно накопичує свій ударний потенціал. Ми спостерігаємо постійне поповнення ресурсів расіян за рахунок Північної Кореї, Ірану та частково навіть Китаю. Це стосується і ракет дальнього ураження. Тож вас не повинні дивувати новини про загрози обстрілів. Поки триває війна і тим паче її активна фаза, то обстріли як були так і будуть. Це потрібно сприймати як факт і не надіятися на авось.

Наша Держава зараз працює активно в напрямку поповнення ресурсів ППО. Але це теж не швидко, всі ви знаєте вже як це відбувається.

Бережіть себе і особливо діточок. Всіх обійняв.

Diplomat (AntiKugut)

20 Nov, 13:58


В мене є інформація що сьогодні окремі шахеди та ракети будуть прочиповані і скеровані на окремих громадян. Особливо треба звернути увагу тим хто народився в період з 1966 по 1973 роки, також можлива загроза для окремих Риб, Овнів і ще можливо для Раків. Інформація від знайомих представників Служби зовнішньої розвідки. Інфа десь +- 65%.

Тож не ігноруйте тривоги. Це я серйозно.

Diplomat (AntiKugut)

20 Nov, 13:34


Сьогодні черговий раз дізнався що у всіх є знайомий друг брата кума в СБУ, який точно повідомив інформацію про обстріли. Причому що, куди і як. І це підтвердили знайомі кума сестри з ГУР. Інфа сотка.

Люди. Ну звичайно що нас ворог буде обстрілювати. Вже як мінімум 3й рік повномасштабки. Тактика ворога не змінилася. Чи це когось ще дивує у наш час? Ну так, звичайно не можна ігнорувати тривогу. В цілому як і завжди. А там..як повезе🤷‍♂

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 22:18


Доречі, отака от думка існує від побратима з 3 ОШБр☺️.
Дякую, приємно. Приємно що читають люди і підтримують🫡 🫂.

І вам усім дякую. За підтримку, за відгуки та за розуміння. Ви найкращі, любі мої українці та україночки. І не тільки, знаю що і представники деяких інших держав читають😉

Самі цікаві і екзотичні, це коли мені писали з Іспанії, Мексики та Туреччини. Люди читають через перекладач!☝️ Оце приємно.

Всіх обійняв.

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 20:27


Та ладно..просто вирішив хайпанути на зірках😏 Хитро? Чи вони все одно мене не читають?🤔Блін...десь прорахувався, але де?

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 20:26


Цікаво...а мої жарти колись захочуть купити для своїх стендапів Василь Байдак чи Андрій Бєдняков?🤔 Я б їм і знижку зробив би...І мені приємно і у них виступи веселіше стали б трошки. Не те щоб вони сумні...просто стало б трохи яскравіше.

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 20:20


О, просто цікаво стало. А тут є корінні маріупольці десь віком доросліше ніж 25-30 рочків? Бо тільки вони зрозуміють. Бо дуже сильно хотілося у кінці свого монологу сказати: ,,Искренне Ваш - Волд-Бест!,,😁.

Якщо є маріупольці які зрозуміли, то з вас серденько ❤️

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 20:14


Фух. Сам собі рекламу зробив. А це не легко. Та ну нафіг.

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 20:13


А то люди ходять на концерти різних стенд-ап коміків, дивляться різних блогерів, якісь новини читають, платять за ті концерти шалені гроші...А тут вам і конструктив і гумор і серйозні теми і дружня атмосфера. Домашній затишок, де може бути все і серйозно і скандально, але в той же час і весело і легко. З душею про актуальні теми.

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 20:08


Ви тільки уявіть скільки клітин щастя і радості втрачають ваші знайомі, друзі, близькі які не підписані на цей наш з вами дружній канал. Якщо бажаєте зробити їхній світ кращим - то обов'язково порекомендуйте і підпишіть. Бо ми тут за добро і...світло☺️.

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 19:57


А, блін. Світло є. То я коли перевзувався то дупкой на вимикач натиснув. Блін. Так неловко перед сусідями. Але не буду вже виходить, світло ж є. Значить я переміг у цій битві за світло.

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 19:55


Оце ситуація. Вирубили світло в хаті. Ну я розізлився і як порядний громадянин пішов у двір, взяв машину і перекрив нею дорогу поперек двору. А нехай знають як світло вирубати. Навіть не питайте мене як я взломав чужу машину сусідську. Ну а шо? Йому що шкода? Я ж за світло борюся.

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 19:41


Ви, невідоі дизлайкери, хто б ви не були - не ображайтеся. Бо будете воду возить. Точніше на вас зверху прям. Отак дві баклажки по 6 літрів зверху..може навіть чотири...прям на спину. Отак щоб в хребет давило. І будете розносити воду по Одесі поки світла немає. Бо люди кажуть що на ображених воду возять, тому от даю вам безкоштовні поради, щоб мали змогу зберегти спини.

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 19:35


Дизлайкери, я хочу щоб ви знали - я вас хейтю. Ну так, чисто для інформації.

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 19:13


От ситуація в Одесі.
Там блекаути. Це цілком зрозуміло і логічно, бо ворог б'є по нашим енергоносіям, не тільки Одеса страждає.
Що роблять люди? Замість того щоб об'єднатися, допомогати один одному, допомогати відновлювати підстанції.. замість того щоб спитати під будинком мера у мера міста ,,Де закуплені генератори?,,..вони що роблять? Правильно. Вони перекривають дороги..таким самим мешканцям і громадянам..які так само потерпають..які їдуть по справах, на роботу, додому в кінці кінців до своїх рідних і дітей. Ну не тупі!? Егоїзм. Крінж. Жесть. Недолугість.

Чому не перекриваєте дороги у масковії? Чому не їдете на расію дороги перекривати щоб ті не били по нам ракетами!? Чому не їдете в ООН і там не перекриваєте їм засідання щоб привернути увагу до обстрілів по нашій енергосистемі і країні в цілому? Та ні, простіше ж перекрити своїм же сусідям, знайомим, друзям, співгромадянам дорогу і ходити туди-сюди і портити людям настрій 🤷‍♂🤯 НеДоЛуГіСть!

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 10:45


Нещодавно мав зустріч і мамою у якої син в полоні з серпня 2014 року...! Уявіть собі...І уявіть її біль. Який вже в 4 рази більше ніж 1000 днів...

І мати яка втратила дитину на війні, чи дитина яка втратила батька до 2022 року має біль не меншу ніж ті хто втратили після початку повномасштабки. Цей біль однаковий. Цей біль вже 11й рік. Збільшилися лише масштаби болю і людських трагедій. Але пам'ятати треба кожного і кожен день цієї війни яку розв'язала расія у лютому 2014 року починаючи з вбивств на Майдані.

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 10:27


І дуже хочу сказати вам про таку річ. Бачу сьогодні багато постів про ,,1000 днів болю,,...Але таких днів більше ніж 3500...Скоро майже 4000 буде.

Анексія Криму і окупація Донбасу нам принесла наш перший біль у сучасній історії. Загиблі воїни...Вбиті і закатовані цивільні...
Цей біль розпочався у далекому березні 2014 року...Просто трошки очі привідкрилися трохи пізніше у більшості...
Але ми не маємо права забути про той біль який розпочався до 2022 року. Це також тисячі загиблих, тисячі переселенців які покинули свої домівки...назавжди. Як і втрачені життя наших воїнів... назавжди.
Я не розділяю ДО 2022 року і ПІСЛЯ. Чому? Тому що пам'ять про загиблих побратимів не дозволяє цього зробити, а вони віддали своє життя набагато раніше так само захищаючи всіх нас. Цей біль кожного дня. І назавжди.

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 10:08


І довершу цю тему. Ще раз і підсумково.
Якщо людина чиновник, держслужбовець і хабарник та нажилася на інших - це вже не людина і горіти їй в пеклі. Передати інформацію в антикорупційні органи і вимагати покарання.

Якщо людина має бізнес та/або сама заробила своїм трудом, розумом і працею - да це її особисте діло що купляти і на що витрачати.

Якщо невідомо чи хабарник це чи це людина яка має бізнес і ніхто не розібрався який саме бізнес і як він працює - то нєфіг взагалі щось постити і викладати. Лише по факту. Що так і так, от хабарник, от факти, ось його тачка, будинок, тощо. І всі підхоплять і розкрутять. Не питання.

Але інакше це виглядає лише як кугутярство і зазирання у чужі рти і кишені.

Оце все що хотів сказати. Нікого не захищаю, бо і не знаю навіть хто там власник. Можу лише додати що я б звичайно як нормальна людина хотів би заробляти багато і достатньо для того щоб дозволити собі дороге авто. І більше того, я б хотів щоб кожний українець ставив собі такі цілі і пробував заробляти. Чесним трудом. Всім цього і бажаю від душі. Я за багату Націю.

Бо в Ліхтенштейні і Швейцарії можуть, а ми не гірші.

Diplomat (AntiKugut)

19 Nov, 09:50


Я короче зрозумів прикол. То раніше у молоді була тема щось типу ,,поясни за шмот!,,. Тіпа приставали до людей і питали а чому вони у такому бренді ходять, а де взяв і т.д. А тепер нова фішка, більш складного рівня під назвою ,,поясни за тачку!,,. Це вже для більш дорослих і продвинутих юзерів. Але там умова, обов'язково треба бути ,,людиною з народа,,. Інакше ти не можеш таке питати.

Ох...тепер навіть не знаю які ці щасливі власники Шкоди Фабіа чи Шевроле Авео будуть пояснювати звідки в них такі статки...🤷

А я б ще особисто перевіряв тих хто на бензиновій автівці і у них не стоїть газ! Ото реально де хабарники і мажори.

Я просто не знав що такий тренд тепер в моді. Тепер буду підходити і питати ,, дизель чи бензин?,,. Якщо бензин і без газового балона...ну це наш клієнт. Такого відразу здаємо в НАБУ, нехай перевіряють цих держиморд.

Diplomat (AntiKugut)

14 Nov, 21:39


Ситуація на Куп'янському і Кураховському напрямках приблизно така: ,,Х'юстон, у нас проблеми,,.

І це при тому що Х'юстон щось не дуже то й хоче допомогати.

Зараз на ці напрямки у різних підрозділів і бригад багато зборів. Але їх треба закривати. Бо ситуація дійсно важка.

Diplomat (AntiKugut)

13 Nov, 12:28


Сьогодні легендарному воїну і командиру підполковнику Василю ,,Незнайці,, Копаню могло б бути 29 років...
Народився 13 листопада 1995 року...у місті Маріуполь.

Навіки в строю. Вічно молодий.
Пам'ятаємо🫡🛡

Diplomat (AntiKugut)

12 Nov, 13:51


І на останок по цій темі.

Військові, шановні, причому порядні і гідні, майте до себе ж самоповагу. Не робіть собі кумирів з тих хто і близько не дотягує до вашого ж рівня. Не лобизайте і не принижуйтеся перед тими хто і так повинен робити те що робить. Це чисто моя суб'єктивна порада і думка.

Цивільні, громадяни. Не робіть ідолів і кумирів з тих хто переслідує корисливі цілі і політичні в тому числі. Мисліть трохи ширше. Ну як мінімум люди які за строк у 10 років міняють по декілька разів свої політичні погляди і вподобання, змінюють лагеря і покровителів - повинні викликати певні запитання.

Пройде час і ви обов'язково всі ще усвідомите істину і правду цих слів. Але вже може бути пізно..бо ті справжні, які віддають себе повністю своїй справі і країні, вже на той час можуть закінчитися, нажаль..або у повному розчаруванні відвернутися і уйти у забуття.

Так і залишитися з мильними бульбашками..грати у свої ігри. Але чи сподобається усім кінець такої гри? Не впевнений.

Diplomat (AntiKugut)

12 Nov, 13:22


Можливо коли людина вдягала джинси то їй хтось казав збоку ,,пісь пісь пісь,,..ото воно так і вийшло 🤷‍♂ Або палець в воду з сіллю засунули а він і не помітив. І таке буває. Це серйозні речі.

Diplomat (AntiKugut)

12 Nov, 13:20


І дивіться, я максимально з повагою сказав. Не ,,обісцяні,, а ,,обпісяні,,. Тобто тут видно що я поважаю блогерів реформаторів. Тож не треба сміятися.

Diplomat (AntiKugut)

12 Nov, 13:13


Блін...а хтось може підкаже, а де це продаються такі джинси 👖 в стилі ,,обпісяні штани,,?
Не те щоб я собі такі хотів..але такий цікавий стайл. Може зараз це в тренді у реформаторів ? А я дебіл звичайні штані ношу..а воно давно не модне?
Відстаю від трендів.

Ви нічого такого не подумайте. Я просто питаю. Бо бачив що деякі популярні блогери і волонтери такі носять от і цікаво стало.

Чи то не стиль джинсів?🤔🫣😏🤷
Загадка та й годі.

Diplomat (AntiKugut)

12 Nov, 12:38


Хоча я оце пишу про них добрі слова, подяки їм за службу і за дружбу, а вони гади навіть ніколи не відмічають і не репостять мене. А я їх завжди згадую усюди. І знаю що вони читають мене...Бляха.. якась дивна дружба 🤔 Треба ще раз перечитати тлумачення що означає фраза ,,та ми теж тебе любимо, лошара,,. 😑

Diplomat (AntiKugut)

12 Nov, 12:25


Ви навіть не уявляєте як я радий що все ж таки є в мене адекватні побратими і бойові товариші, які завжди підтримають, підкажуть щось. З якими можна поговорити на будь-яку тему, тебе почують, тебе вислухають, ти почуєш і вислухаєш. Є консолідованість у поглядах і позиції.
Саме в такі моменти відчуваєш що ще не все втрачено, що є ще надія і є з ким боротися пліч-о-пліч у цій боротьбі за Державність.

Оце ком'юніті надкрутих військових тільки і рятує від депресухи і охуєванія від того що відбувається навколо.

Diplomat (AntiKugut)

12 Nov, 09:49


З дитинства вболівав за 4х людей.
За Андрія Шевченко коли він грав ще у Динамо, за Роналдо зубастика у Реалі..і ще більше вболівав і переживав за С. Стерненко і М. Берлінську коли вони ще тільки народилися, просто щоб вони потім могли робити реформи у війську.
Бо справжні зірочки не згасають і назавжди будуть у світовій історії футболу і армійських реформ.

Diplomat (AntiKugut)

11 Nov, 21:07


Хочу щоб вся країна, та навіть весь світ казав про наших військовополонених!
А не тільки рідні і небайдужі люди які когось чекають і підтримують тих хто чекає!
Щоб не тільки рідні і спецслужби знали про цю проблему!
Щоб всі знали. Бо це загальнонаціональна проблема. Це горе всієї країни. Бо це може статися абсолютно з кожним і у кожній родині. Бо це війна і полон як наслідки цієї жахливої війни. І щоб не забували про наших загиблих воїнів! Ніколи! І шанували кожного дня. Кожного. Має бути тільки так.

Diplomat (AntiKugut)

11 Nov, 20:53


Кажуть сьогодні дуже багато людей були на моновиставі Андрія Бєднякова у Києві.
Так от, наскільки знаю його відвідало багато людей, а саме небайдужих і родин які боряться за визволення наших військовополонених, люди які є переселенцями з Маріуполя і в тому числі прийшли і бійці звільнені з полону саме з числа захисників Маріуполя.

Почув дуже багато гарних відгуків, але для мене головне те що Андрій згадав і нагадав суспільству і країні про наших полонених і про необхідність до кінця боротися за них.
Ну і нагадав усім що Маріуполь - це Україна.
Навіть якщо рідне місто окуповане, але все одно назавжди залишиться для нас нашим рідним і українським. Бо воно нікому там і ніколи не буде так потрібне як нам, тим хто дійсно всією душею любить це місто і воно назавжди у нашому серці.

Так само бачив у соцмережах звіти людей з багатьох концертів інших відомих гуртів і людей, які постійно нагадують про наших військовополонених і про необхідність за них боротися. Знаю що величезний месседж був на концерті і у Олі Полякової.
І таких людей і нагадувань все більше. Це приємно.

Що я хочу сказати..я не ходжу на концерти і подібного такого роду заходи, але я вдячний усім хто підтримує нашу боротьбу за визволення наших воїнів з полону. Дякую щиро усім хто нагадує про наших воїнів з полку/бригади ,,Азов,, , про весь Маріупольській гарнізон і захисників з ,,Азовсталі,, , про усіх тих хто потрапив в полон на інших напрямках оборони нашої країни.

Наша боротьба триває. Разом ми сила. Боремося за наших разом і до кінця. І дякую усім хто консолідується із нами у нашій боротьбі.

Diplomat (AntiKugut)

11 Nov, 14:34


Схоже я захворів.
Але діагноз в мене дуже незвичайний.
Відчуваю хронічну ненависть до тупих людей..які взагалі не керуються ні аргументами, ні фактами, ні критичним мисленням, ні логічними висновками. Як відчуваю таких..так відразу якесь подразнення і зудіння у голові, яке зжирає зсередини.

Хто знає, чи є від цього якісь ліки?🤔
Бо важко переноситься..голова тріщить.

Diplomat (AntiKugut)

10 Nov, 22:45


Так.. нажаль ворог малими групами входить вже в Курахове на Донеччині.
Йдуть бої і контрдії на околицях міста.

Також хочу відмітити що там знаходиться доволі велика і важлива ТЕС, по якій вже неодноразово завдавалися ракетні удари ворогом.

Ситуація на цьому напрямку надважка.

Diplomat (AntiKugut)

10 Nov, 16:43


Ой люди добрі... обов'язково хочу з вами поділитися цією піснею, яка в мене сьогодні декілька разів на репіті.
Про реалії сьогодення..і образ нашого суспільства у великій своїй кількості. Нажаль.

Хтось, можливо, у цій пісні знайде себе..хтось сусіда..хтось колегу з роботи.. хтось якогось родича...

Але головне моє побажання - щоб нарешті у нашій країні таких ставало все менше. Щиро в це вірю і надіюся.

Для тих хто може ще не чув...👇

https://music.youtube.com/watch?v=OKWl5brw8TE&si=HC0unxqKi-b55Qdf

Diplomat (AntiKugut)

10 Nov, 11:45


А знаєте що саме страшне? Ну кажу як є. Пройде час і для багатьох людей в Україні це забудеться. Я не кажу для українців, бо я реально, нажаль, не можу назвати усіх людей в Україні українцями (я зараз не про належність до інших національностей, а ви розумієте про що я). Я ж спілкуюся з багатьма людьми, абсолютно з різних міст, різних областей, отримую якісь фітбеки від людей і різні історії життєві..і дійсно розумію що наша Нація ,,хвора,,. Я поки не знаю які ліки нас врятують..і де їх знайти? Який рецепт? Все це дуже важко.
До сих пір у центрі таких міст як Дніпро, Київ і Одеса можна почути з вікон автівок русняву мерзенну музику, яка прям волає на всю..і ці люди ще наче як спеціально приспускають вікна. І це у містах які, на секундочку, майже щоденно під атаками і обстрілами! Уявіть цей сюр. У Києві молодь у самому центрі міста на Майдані та на Хрещатику співає кацапські пісні і пляшуть під сучасних кацапських виконавців..і це в 200х метрах від ,,Меморіалу загиблих воїнів,,. Уявіть. А ще є люди які у соціальних мережах радіють перемозі Трампа і вважають що нарешті можна буде літати у маскву а з маскви у Київ!😳 Так, є і такі. І при цьому у них на аватарках прапорці України. Уявіть і цей сюр.

Таке враження що до останнього усю трагічність цієї війни зрозуміють тільки ті хто на цій війні щось або когось втратив...Нажаль.

Чи буде пробудження? Оце питання. Але поки що маємо усі симптоми ,,хворої,, Нації...Але їх треба лікувати. А якщо така хвороба буде критичною злоякісною пухлиною на тілі нашої Нації...То я думаю ви самі усі знаєте що треба робити з такими ,,пухлинами,,.

Diplomat (AntiKugut)

10 Nov, 11:20


Думаю всі вже бачили відео із розстрілом руснею нашого пораненого і беззбройного українського захисника...😔😡

Це черговий раз доказ для усвідомлення того з ким ми маємо справу, яку жорстокість по відношенню до українців мають ці нелюди і що вони прийшли на нашу землю виключно для того щоб нас знищувати і вбивати.

Не жаліють навіть беззахисних і поранених...Не жаліють цивільних...Не жаліють наших українських дітей...

Отакий ,,мир,, вони несуть і хочуть насправді. Не забувайте цього ніколи.

Diplomat (AntiKugut)

09 Nov, 23:05


Так-с...якщо що то завтра скажу що мене взломали і то все не я взагалі писав.
Або скажу що залишив телефон на столі і то котик лапками натицяв.
Оце я придумав круто😏.
Всім добраніч.

Diplomat (AntiKugut)

09 Nov, 22:30


Я дуже радий що у таких ситуаціях хоча б зрозуміло хто є хто.
Мене абсолютно не лякає що у нього дуже потужна медійка, він розкручений, у нього відомі і медійні друзі.
Але я за правду і я її знаю.
Мені більше шкода що багато тих людей які знають теж саме - зараз бояться іти проти цієї медійної глиби і бояться що він зможе задавити своїм ресурсом.
Але мені все одно. Нехай йде на ВЛК.
А його прошлі діяння не забуті. Хоча відбілювання волонтерством то звичайно добре. І я вже звик жити у сюрреалізмі.

Diplomat (AntiKugut)

09 Nov, 22:04


Божеее...що я накоїв? Посмів на величайшого патріота України усіх часів слово погане сказати...жах.
Вибачте, погарячкував. Переплутав його із Шарієм. Просто і той і той в окулярах. Вибачте. Каюсь.

Diplomat (AntiKugut)

08 Nov, 23:22


Вчора Запоріжжя і Київ, сьогодні Одеса...І це ще не кінець...

Хтось ще реально вірить в ,,мирні,, наміри від русні? Перестаньте вже вірити в казочки і в те що хтось може їх зупинити. Їх може зупинити тільки сила і зброя. Це очевидно.

Diplomat (AntiKugut)

08 Nov, 18:57


Фронт все більше просувається у західному напрямку, а у великих містах наче ,,бенкет під час чуми,,.

Може об'явити військовий стан в країні треба? А, точно..вже ж давно. Може прокидатися від ракетних обстрілів щоб почути? А, точно..вже ж давно...

Що? Що повинно розбуркати рабів? Чи рабам без різниці під яким прапором і на якій галері гребсти веслами?🤷‍♂

Я вже і не знаю...

Diplomat (AntiKugut)

08 Nov, 18:49


На фронті надважкі часи. Нагадує весну 2022 року. На деяких ділянках можливо і ще гірше.

Прокиньтеся. Ворог йде. Йде у ваші домівки.

Не залякування і не жарт. Ви просто не уявляєте навіть якими силами ворог давить на окремих ділянках.

Прокиньтеся.

Diplomat (AntiKugut)

08 Nov, 15:04


Про підрозділ, який у сучасній історії 12 бригади ,,Азов,, НГУ побудував герой і легендарний загиблий воїн і командир підполковник Василь ,,Незнайка,, Копань 🫡🛡

Підрозділ у якому побратимство, колектив, відвага і честь - не пусті слова, а сенс існування підрозділу.

Легендарні, неперевершені і неймовірні розвідники ,,Азову,,👇

https://youtu.be/K14vAzev2b0?si=VdnhOYoVTjHIaMur

Diplomat (AntiKugut)

07 Nov, 15:44


Сьогодні дізнався що малороси і хохли возмущаються що їх так називають 🤔🤷‍♂
Дивні такі... Мабуть заздрять нам, українцям, що їм до нас ще далеко. Але і кацапи за своїх їх не вважають. Ото влипли людішки 🙈.

А я вже казав, що у кожного є шанс на спокутування провини і є можливість перетворитися на українця і гідного громадянина України.
Все в ваших руках. Чи головах. У кого як.

Diplomat (AntiKugut)

06 Nov, 21:40


Чортові сінабони, нагетси і сосіски в Сільпо по 49 гривень. Але не можу довго злитися на це все. Бо довго не злюся на тих кого люблю.

Diplomat (AntiKugut)

06 Nov, 21:38


Якщо що, то то в мене не зайва вага. А підготовка до зими.
І взагалі, то Ліберови прифотошопили мені зайві кілограми щоб на моєму фоні здаватися гарнішими🤷‍♂
Булінг і бодішеймінг чистої води.

Diplomat (AntiKugut)

06 Nov, 12:47


Сьогодні о 19:00 на платформах ,,Укрінформ,, та Центру протидії дезінформації при РНБО 👇

Чекатиму на ваші відгуки в лічку в Інсті🤝

https://youtu.be/kcijUkZx4zU

Diplomat (AntiKugut)

06 Nov, 08:11


А взагалі навіть трохи смішно спостерігати за людьми які так переживають за Америку і так далі, в той час як у нас в парламенті і на високих керівних державних посадах до сих пір знаходяться дегенерати, дебіли, ватніки, сєпари, антидержавники, тупі люди з купленими освітами, тупі люди з язиками як помело у ситуаціях де вони взагалі не розбираються, ну і просто мерзенні і інфантильні людішки мета яких полягає набити свій карман а не інтереси Народу та Держави.
А ми хочемо щоб нас інші за вуха витягували з цього болота?
Може треба для початку трохи самим розворушити цей вулик зрадників і відвертих ідіотів? Які займаються явною антиукраїнською діяльністю.

Бо з таким парламентом і державним апаратом, забитим майже повністю по квотам кумівства і рішалова - далеко не підеш.

І повірте, західні партнери, посли, дипломати і так далі, які знаходяться в Україні - все це бачать. І в них очі на лоб лізуть. Про яку допомогу може йти мова?🤔🤷 Якщо корупція дійсно десь на рівні 80 левела, а якщо і не корупція то все по вказівочкам і рішалову.

Отакі справи. Це не ложка зради. Це фактаж. І з цього лайна нам треба вибиратися в першу чергу.

Diplomat (AntiKugut)

06 Nov, 07:56


Трамп..не Трамп..Трамп.

Тільки час покаже. От серйозно. Ну які можуть бути прогнози стосовно людини яка постійно змінюється у настрої, має замашки ,,манії величі,, і у різних інтерв'ю розказує абсолютно різні речі ?!?🤔🤷‍♂

Одно скажу точно, якщо навіть і він, то йому імпонують сильні люди, лідерські якості і сильні країни. З ними він готовий вести діалог.

Тож треба вибудовувати сильну зовнішню політику, вмикати дипломатію на всю потужність і працювати.

І не нити. Ми вже 11й рік війни вишкребаємо у цій війні. Можна було зробити висновки і правильно вибудувати свою роботу.

Хто б там не був - але важко працювати саме нам з вами.

Тож перед тим як зазирати що там за океаном, спочатку давайте зазирнемо собі перед носом і виправимо помилки.

Diplomat (AntiKugut)

02 Nov, 14:45


Нічого не пишу. Бо дуже багато роботи.

Дуже багато подій на фронті. Багато аналітики і інформації. Не хочу скочуватися до рівня ,,низькопрофільних,, блогерів які висєрають невчасно будь-яку новину з фронту, коли це взагалі не потрібно і не вчасно. Багато тактичних і оперативних дій зараз на фронті.

Факт лише який загальновідомий. Дуже важко. І ворог дійсно намагається оточити Курахове на Донеччині і вийти знову на Куп'янськ на Харківщині.

Підтримуйте військо. Зараз це потрібно як ніколи за останні 2 роки.

Diplomat (AntiKugut)

27 Oct, 15:16


Присутність там Саудівської Аравії та ОАЕ каже нам про солідарність із хуйтіним Близького Сходу. А це нафта, це гроші. Плюс величезну зацікавленість у цьому союзі почала проявляти Туреччина. Гегемон у Середземномор'ї.
Ну і як на мене присутності там таких гігантів як Китай, Індія і Бразилія - вже більш ніж достатньо.

От вам і санкції і світова ізоляція. Цей світ вже ніколи не буде правильним і справедливим.

І у цьому всьому лайні - нам треба вижити. Ви тільки уявіть це.

Diplomat (AntiKugut)

27 Oct, 15:02


Не знаю як ви, а я вивчаючи питання геополітичного блоку ,,БРІКС,, - охрєнєваю наскільки це потужний союз. Він росте. Рашка займає там не останню роль. Я вже мовчу про те наскільки це не тільки економічно мощний проект, а й має політично-військовий потенціал який зжере і випередить НАТО.

Якщо найближчий рік США та Євросоюз не роздупляться, то в Європі буде повна срака. А нам буде ще важче, як ніколи.

Імпотенція західних політиків вже призвела до створення потужної коаліції на чолі із навіженими лідерами-диктаторами.

Отакі справи.

Diplomat (AntiKugut)

27 Oct, 14:13


А когось ще дивує що окупант розстрілює і вбиває цивільне населення на захоплених територіях?
І Селидове не виключення. Вже давно відомо що їм начхати на людей, як і на міста як такові. Їх цікавить просто захоплена територія - як ,,символ,, сили. Не більше того.
Варвари.

Diplomat (AntiKugut)

27 Oct, 08:31


Нажаль Селидове вже майже повністю окуповане ворогом.
Ворог намагається оточити Курахове.
Активні дії на Вовчанську і у бік Куп'янську від ворога.

Додати більше нема чого.

Diplomat (AntiKugut)

27 Oct, 08:09


З Днем української писемності та мови!
Саме сьогодні, 27 жовтня.

Хто б там і що не казав, а мова - це важливо!

Згоден з висловлюванням що кожен, хто промовляє українською до своїх дітей — масштабує нашу спільну силу, творить майбутнє України.

Бо ворог навмисно знищує на окупованій території України наші українські книжки, перевиховує дітей і це для них принципово. Так само як і принципово знищуються назви міст, об'єктів культури, музеїв, театрів. І це все нам нав'язують вже сотні років!

Тому треба назавжди забути про ,,какая разница,, , бо різниця величезна і вона є!

Шануйте і плекайте нашу українську мову. З нашим Днем усіх вітаю🤝🫂

Diplomat (AntiKugut)

26 Oct, 18:42


І це ворог ще не відчув на собі усі сюрпризи від Сил безпілотних систем. А повірте вони обов'язково будуть.
І дуже вдячний усім хто працює над цими ,,сюрпризами,,.
Потужності в нас є і вони розвиваються.

Diplomat (AntiKugut)

26 Oct, 18:39


Плани які будує ворог на фронті - нам відомі.

Готуємося.

Дуже шкода і соромно за західне суспільство і всіх хто відвідав той брікс - ссикуни та імотенти. Як політичні так і фізичні.

Але вже 11-й рік ми тримаємося на 80% на своїй Армії.
Дякую усім тим відважним воїнам і толковим і відданим командирам які на своїх плечах тягнуть цю лямку.

Не забувайте - ворог в нас дуже потужний.
Треба триматися усім разом🫂

Diplomat (AntiKugut)

25 Oct, 20:32


Дай боже сил тільки щоб при обороні вистояли об'єкти критичної інфраструктури - офіси. 🤞🙏

Diplomat (AntiKugut)

25 Oct, 20:29


Подивіться на молодь міста Дніпра.
Я про гарних і підкачених молодиків 25-30 років наприклад. Тусуються, все у них класно.
Сам бачив коли був проїздом у відрядженні по службі.

Колись чув фразу ,,а от когда ко мне домой прийдут, то тогда вот и возьму автомат в руки и буду рвать голыми руками,,...Таке чув і у Дніпрі якось. І інші міста не виключення і у більшості молодь там така сама.
Але зараз вже ворог на кордоні Дніпропетровської області!
З однієї сторони фронту - 10 км, а з другої - 30 км до області.

В мене питання: це вже ,,у вас дома,,? Чи ще нє? 🤔

І дуже шкода що раніше окуповані території це було не ,,у вас дома,,...🤷

Diplomat (AntiKugut)

25 Oct, 16:43


І після таких надмотивуючих промов люди ще й відписуються? Хм. Очевидно що це тільки знедолені і зневірені. Так, слабким не місце у нашому колективі 😉🫂

Diplomat (AntiKugut)

25 Oct, 16:39


Хотів я написати про палички для суші, але згадав як колись у мене одна зламалася.

Тому краще вірте у наших воїнів на фронті.

Diplomat (AntiKugut)

25 Oct, 16:38


Вірте у незламних.

Diplomat (AntiKugut)

25 Oct, 16:37


Хотів я написати про пиво ,,Оболонь,, і сухарики ,,Флінт,, , але згадав що грошей за рекламу я не отримував і тому передумав.

Краще цінуйте тих хто з вами поруч.

Diplomat (AntiKugut)

25 Oct, 16:35


Цінуйте справжнє і справжніх.

Diplomat (AntiKugut)

25 Oct, 10:11


Останнє що подумав.
Даремно ми не цінували в'єтнамців на ринку ,,Барабашово,, у Харкові.
Ще давно їх треба було вербувати, вчити їх корейській і китайській мовам і мати агентуру яку можна внедрити.

А ми просто брали в них капці, каструлі і все на цьому. Не розгледіли агентурний потенціал. Шкода. А зараз би знадобилися б як ніколи.

Diplomat (AntiKugut)

25 Oct, 10:07


О! А якщо їм туди поскидати ,,Гра престолів,,!?🤔

Можна на довго їх затримати. Головне з перекладом на їхню оцю. Цікаво дивитися на північно-корейській ,,Гра престолів,,? Як думаєте?🤔

І цукерки ,,Рошен,,. Вони їх багато з'їдять і будуть зубки боліти. А це вже не боєздатні будуть.


Я розумію що зараз не до жартів. Зараз вступ у війну нового ворога проти нас - дуже критично. І весь світ ніяк не реагує на це.

Але не плакати ж...Просто трошки варіантів для гарного настрою.

Diplomat (AntiKugut)

25 Oct, 10:00


Ну і ще дещо.
Я хоч і не Генштаб, але також думаю над варіантами як тепер протидіяти ще й північно-корейцям цим переляканим і зомбованим.
Поки в мене виникло лише одне стратегічне рішення: над позиціями з цими корейцями з дронів скидувати на дисках і флешках серіал ,,Гра у кальмара,,. Бо їм там у себе ж заборонено усе південно-корейське. І поки вони подивляться усі серії - є час спланувати і правильно їх знищити. І бажано записувати без останньої серії і тримати їх в напрузі інтриги.

Ну або просто скидувати бомбочки на них та й хрєн з ними.

Ну вибачте, що міг то і придумав🤷‍♂

Diplomat (AntiKugut)

25 Oct, 09:51


Ну я прем реально приємно здивований.
Усік зробив реально важливу і правильну заяву і пропозицію.
Вважаю це шанс Трампа дійсно показати свою ,,могутність,,.
Чекаємо дій.

А поки боремося за наших полонених своїми силами.
Не мовчіть - полон вбиває!

Diplomat (AntiKugut)

25 Oct, 09:48


Боксер Усік закликав відомого подкастера Джо Рогана закликати Трампа на своєму подкасті натиснути на хуйтіна і звільнити усіх полонених з ,,Азовсталі,, і в цілому усіх полонених оборонців України.

Отакої. Я здивований. Але це приємно. Не люблю тебе, але за цей крок дякую.
Сашка, можеш же коли хочеш.
Мабуть просто треба пропускати удари в голову з правильної сторони і тоді воно діє у позитивний бік.

Хоч мене Джо і не читає (хоча фіг його знає 🤔🤷‍♂😅), але я приєднуюся до заклику Усіка і звертаюся до Трампа також: ,,покажи свою політичну силу, допоможи визволити наших полонених,,.

Diplomat (AntiKugut)

24 Oct, 13:14


Бої вже у самому місті.

Diplomat (AntiKugut)

24 Oct, 13:13


Так, нажаль ворог заходить у Селидове. Великими силами. Це вже факт.

Diplomat (AntiKugut)

22 Oct, 15:01


Якщо що готовий розглянути пропозицію😏

В Офісі сидіти не буду. Скоріше більше працювати у сфері виховної роботи з особовим складом. Так до них краще реформи доходять.

Там нормальні зарплати. І не окопи у грязюці як у багатьох наших воїнів. Тому думаю адекватні будуть триматися за місця і робити роботу якісно.

Diplomat (AntiKugut)

22 Oct, 14:11


Генеральний прокурор України Андрій Костін - подав у відставку.

Отакі є чутки.
Але давно пора. Головне щоб прийняли відставку.

І хотілося б щоб його місце зайняв не якийсь прокурор ,,з інвалідністю,, купленою в МСЕК, а нормальна людина, дієва і порядна. Якщо таке взагалі ще можливе у нашій країні.

Diplomat (AntiKugut)

21 Oct, 16:43


Хочу поділитися з вами, це важливо для мене.
Для кожної людини яка працює і виконує свою роботу іноді буває важливим і приємним коли її працю помічають і тим паче заохочують. Ну тут важко не погодитися ж.

Спочатку згадав як колись 10 років назад отримав на своє плече тоді ще шеврон ,,Азову,, батальйонного зразку. І я сяяв від щастя, це була честь для мене. З цим шевроном на плечі я несу гордо і назавжди розуміння того хто я.

І от на днях моя робота в сфері боротьби з ворожим ІПСО і в напрямку діяльності контрпропаганди була відмічена і я отримав усну, але таку приємну подяку і саме головне - шеврон Центру протидії дезінформації при РНБО від керівника центру і поважного мною Андрія Коваленко 🤝🫂. Це було і несподівано і приємно.

А це означає що ми на правильному шляху і нам вдається розбивати ворожі фейки і контрдіяти ворожій пропаганді.

Тож мої поради. Обов'язково підпишіться на:

1. https://t.me/akovalenko1989 ;

2. https://t.me/Diplomat_AntiKugut ;

3.https://t.me/CenterCounteringDisinformation

І ніколи не панікуйте, не дивіться кацапські теле/Ютуб канали, не читайте вороже ІПСО, не ведіться на пропаганду. Майте холодний розум. Вмикайте критичне мислення.

Дякую що ви з нами. Значить ми не даремно робимо свою роботу. А саме головне - для вас.

Diplomat (AntiKugut)

21 Oct, 13:24


Так, бачу в мене пару прокурорів після МСЕК тут сидять і хохочуть. Ну нічого. Правда за нами.

Diplomat (AntiKugut)

21 Oct, 13:18


Люди добрі, хто шарить як створювати петиції? Бо профан у цьому. Можете створити петицію ,,Прокурорів які підробили групу інвалідності через МСЕК - відправити на ВЛК і на фронт,,? Скиньте в Дірект в Інсті - будемо поширювати.

Diplomat (AntiKugut)

21 Oct, 08:55


Доречі прочитав слушну думку як дуже швидко виправити рішення МСЕК і змусити прокурорів повернути отримані кошти.

Перший крок. Пакуються в бусік.
Другий крок. Проходять ВЛК і за 30 хвилин визнаються абсолютно здоровими. А повірте мені, так воно і буде.
Крок третій. Поки будуть на передовій то перераховувати зарплатню у бюджет держави або на конкретну бригаду на дрони, поки не компенсується уся виплачена їм виплата по ,,інвалідності,,.

Все дуже просто. Треба тільки захотіти і зробити це.

Diplomat (AntiKugut)

19 Oct, 15:41


Хочу запустити своє реаліті шоу, де у прямому ефірі буду бити корупціонерів і продажних тупих депутатів і чиновників палкою. Потім намагатися домовитися без суду відправити їх на СІЗО.
Ще буду приходити на різні телеканали і у прямому ефірі казати що вони обманюють людей і на пальцях приводити факти і приклади.
Попів упц мп буду виловлювати разом із депутатами ватніками і сєпарами і намагатися їх обміняти на наших полонених.

Як вам така ідея?

Для цього мені потрібно фінансування, хороший такий донор який підтримає мене. Ну щоб ми взяли машину, купили камеру, мікрофон, палку для биття, компутєр для монтажу відео і щоб там був скайп, ну може знадобиться.
Якщо є бажаючи проспонсорувати такий проект то пишіть у дірект в Інсті.
Ну і мені потрібна криша від СБУ, МВД і ГУР, щоб я трохи міг ,,беспрєдєліти,, і давати лящей. Ну щоб мене не сварили і не дали догану.

Коротше, з мене креативні ідеї, а з вас фінансування і криша. Ну і наводимо порядок у країні потихеньку.

Diplomat (AntiKugut)

19 Oct, 12:11


А ні. Відбій. Хлопці забрали сканворд. Сказали для якихось ,,важливих потреб,,. Напевно їм теж анекдоти потрібні у такі важкі часи. Не знаю напевно.

Diplomat (AntiKugut)

19 Oct, 12:10


Якщо буде настрій, то ввечорі розповім вам анекдот якийсь. Треба почитати у сканвордах на останній сторінці, там завжди є щось свіженьке.

Diplomat (AntiKugut)

19 Oct, 11:20


Мені іноді дуже шкода що не я самий популярний типу ,,блогер,, в Україні 🤷‍♂

Не тому що я чимось кращий за інших чи в мене круті пости. Ні.

Просто міг би хоч інколи деяких уму разуму навчити. Щоб більше людей знали.

Може деякі держоргани, ЗМІ і спецслужби навчив би поняттю ,,інформаційна тиша,, , коли це так потрібно і коли ведеться певна робота.

А так просто горить срака.

Diplomat (AntiKugut)

19 Oct, 10:38


Обмін військовополоненими - важкий, багатоетапний і кропіткий процес. Інколи довготривалий. Усі чекають своїх рідних та побратимів.

Але потрібно розуміти що обмінний процес включає в себе і дуже чутливі і ризикові категорії військовополонених, однією з яких є категорія засуджених полонених на різні строки від декількох років до довічного позбавлення волі.

Для того щоб не шкодити подальшим обмінним процесам, то я закликаю публічно не висвітлювати тематику звільнених засуджених, а тим паче не вказувати які саме бійці, на який саме термін і з якого підрозділу були засуджені.

Якщо ми хочемо бачити конструктив і обміни і надалі, включно із цією категорією полонених, то не треба надавати це публічному розголосу.
Така робота любить тишу.

Я розумію бажання деяких блогерів і ЗМІ пропіаритися чи хайпанути на подібних речах, але повірте мені, це більше шкодить ніж допомогає.

Офіційні ресурси висвітлили факт обміну категорії засуджених і вказали їх кількість. Цього достатньо. Без вказаних П.І.Б. та підрозділів.

Треба думати і за інших хлопців яких ще треба витягувати, а їх ще багато.

Дякую усім за розуміння і сподіваюсь що спекуляції на тему обмінів військовополоненими на цьому закінчаться.

Дайте можливість і іншим повернутися додому, в тому числі засудженим.

Diplomat (AntiKugut)

19 Oct, 07:32


Ну і скажу те що думаю.
Бо дивлюся фото з обмінів і мені інколи і смішно і грішно.

Я зараз не про хлопців і дівчат які зустрічають своїх рідних, побратимів, чоловіків, батьків, братів, синів тощо.

Я про посадових осіб і деяких військових які ну ніхрєна пальцем об палець не б'ють в цьому напрямку роботи, не роблять ту сумашедшу кропітку роботу по роботі із родинами і визволенням полонених, але як тільки фоточки зробити чи десь засвітитися - то тут як тут. Типу ,,це я,, чи ,,це ми,, тебе витягнули. Так смішно і водночас мерзенно на душі. Вважаю вас самопіарними чепушилами. Не знаю заради чого ви це робите, чи то заради політичних якихось преференцій чи то заради підлизування дуп по кар'єрній стежині, але ви однозначно клоуни і посміховиська.

Але. Я хочу подякувати усім тим людям які кожного дня роблять ту важку і надзвичайно кропітку роботу, але в ,,тіні,,. Які кожного дня працюють на результат і головна мета яких не самопіар, а витягнути наших хлопців і дівчат з полону. Дякую вам. Ви для мене надзвичайно круті! Я знаю що ви мене читаєте, я дякую вам за вашу роботу і вашу службу 🫡🤝. Ми - команда. І я знаю що ви не на камеру і не награно, а щиро раді поверненню наших захисників і головне що це результат саме вашої роботи. Дякую вам.

Diplomat (AntiKugut)

19 Oct, 07:12


Так, підтверджую, вже командир підрозділу про це сказав. З 95 захисників яких повернули додому - 34 це саме бійці нашої славетної бригади ,,Азов,,.
Не зупинятися.
Боротися далі. Повернути кожного.

Diplomat (AntiKugut)

18 Oct, 19:04


Відбувся обмін.
Дякую усім причетним. Це була важка і кропітка робота.
Вітаю усіх захисників вдома на рідній землі і особливо побратимів з рідної бригади 🤝🫂

Diplomat (AntiKugut)

18 Oct, 12:03


А тепер без жартів.
Військові північної кореї вже воюють проти нас і вже перебувають на території окупованої України.
Декілька тисяч цих виродків перекидуються на Донеччину і декілька тисяч вже проходять тренування у навчальних центрах на расії.
Тепер вже фактично воюємо проти двох ядерних держав, а третя ядерна держава допомогає шлюхедами і ракетами.

А весь інший світ дуже стурбований.
Не переживайте, наші ,,союзники,, дуже сильно стурбовані.

Diplomat (AntiKugut)

18 Oct, 08:06


Притча вам.

Зустрів на вулиці нещодавно людину з вузькими розрізами очей. Питаю:
- ,,Кореець? З північної чи південної ? Говори скотиняка!,,;

Він мичить. Знімаю мотузку з шиї його щоб міг відповісти. Каже мені:
- ,,Я українець, просто у мене коріння з Казахстану,,.

Повезло йому. Знімаю його з дерева. Він сів на коня і ускакав в степи Наддніпрянщини.

Мораль.
Перекладіть на північно-корейську і передайте це Кон Чен Ому.
Не треба лізти на нашу землю.

Diplomat (AntiKugut)

18 Oct, 07:51


Сили Оборони України працюють. На усіх напрямках. Наші воїни неймовірні.

Ми усі працюємо. І я в тому числі.

І ви працюйте.

На благо країни. Допомогайте Армії. Прорвемося. Все буде добре.

Diplomat (AntiKugut)

17 Oct, 10:02


Поки наші воїни усіма силами тримають фронт...Наше суспільство повністю провалює тил.

На Закарпатті чиновники вирішують що їм мішки з піском важливіші ніж дрони.
В Одесі ловлять сепаратистку яка розгорнула ганчірку рф у самому центрі міста і підтримує хуйтіна, але її відразу відпустили.
А у Києві зловили корегувальницю обстрілів з ,,динири,, і яка раділа обстрілам столиці в прямому ефірі, перебуваючи на місці обстрілів. Але і її відпустили.
А в українських славетних Черкасах ватніки і сєпари атакують і захоплюють церкви, пропагандуючи маскофську церкву і вплив фсб, але місцевих поліції і СБУ як і не бувало, або десь поруч бездіють.

Подобається все це? Проте у нас дуже ,,жорсткий,, відбір у спецслужби ,,кваліфікованих спеціалістів,, і ,,патріотів,,.

Мені дуже шкода старання тих хлопців і дівчат які буквально вигризають у ворога нашу землю, а дехто все це знецінює і здає.

А хто у цьому всьому винен? Усі ми з вами в тому числі.
Але у нас ще є шанс закріпити тил і не дати змоги ворогам зжерти нас зсередини. Ще є шанс. Поки що.

Diplomat (AntiKugut)

15 Oct, 09:43


Ну і питання головне, яке цікавить мільйони читачів по усьому світу, думаю навіть на Домінікані та у Буркіна-Фасо: чому у цьому рейтингу немає головного антикугутяри країни друга ,,Дипломата,,!?
Відповідь проста: бо ми з вами і так круті, завжди підтримуємо один одного, у більшості випадків маємо спільні думки і позицію, а тому нам не потрібно визнання якогось там журналу чи рейтингу, бо головне що ми є один в одного 🫂☺️
Тож ми із задоволенням рекомендуємо друзям і знайомим наш з вами канал https://t.me/Diplomat_AntiKugut ,
бо тут ми як одна велика українська родина однодумців 🤗.

Diplomat (AntiKugut)

15 Oct, 09:35


https://focus.ua/uk/eksklyuzivy/673200-reyting-fokusu-top-50-blogeriv-ukrajini-2024-viznacheno-peremozhcya-foto?fbclid=PAZXh0bgNhZW0CMTEAAaYhSiqgm0frMsGEJBc4-FCfcd6e3Qa-mmNG-ceyiFRg1KcqgP8vkF22pdQ_aem_IyUBaqSRSHDbXzFg5owkJw

Значить так. Вийшов рейтинг топ 50 блогерів і інфлюенсерів України, тобто по факту лідерів думок. Ну почитайте його. Подивився і в мене є трошки думок.

Перше. Що мене дуже здивувало і я не зовсім розумію як ці люди потрапили саме у верх цього списку: Стася Макєєва, Олег Машуковський (чому не мобілізований?), Кенді Суперстар, Баба Даша, Діана Козачок і тим паче Олександр Волошин (як!?🤯🤷 І чому не мобілізований!?). Незрозуміло хто ці люди і чому такі популярні.
Я особисто не проти дівчат які ведуть свої сімейні і б'юті блоги, це абсолютно нормально, але на мою думку ну не можуть вони випереджати військових і тих хто висвітлює мілітарі контент. Ну для мене це очевидно. Я не проти їх у списку, але ну не перша ж десятка. Ну це багато чого мені говорить про загальну інфантильність нашого суспільства і відмороженність людей від війни.

Друге. За кого дуже радий і підтримую.
Однозначно за Максима Жоріна, Станіслава ,,Османа,, Бунятова, Андрія Коваленко, Давида ,,Хіміка,, та Євгена Карася - на цих військових обов'язково підписуйтеся у своїх телеграмах, вважаю що це гідні люди. Так само за Дениса ,,Редіса,, Прокопенко - у нього Фейсбук, підписуйтеся, слідкуйте. Абсолютно гідні люди із цікавими думками. У кожного свої, різноманітні, але є над чим думати і аналізувати.

Далі. Ніхрєна не зрозумів як у цьому рейтингу взагалі всплили вищевказаний О. Волошин і його подруги Алхім та Арестович!? Це прям сюр. І ще більший сюр це те що Волошин та Арестович у цьому рейтингу вище ніж Євген Карась та командир бригади ,,Азов,, Денис ,,Редіс,, Прокопенко!?😲😱😡 Це взагалі не вкладається у голові. Деградація? Інфантильність? Похуїзм? Що в головах таких громадян які голосували за таких придурків як Волошин, Арестович і Алхім!? Риторичне питання.

Єдине що прям радує, що хоча б у першій трійці два гідних чоловіка і військових 🤝

Тож чи справедливий цей рейтинг в цілому? Не думаю. Але мені приємно що все ж таки багато гідних військових є в топ 50 лідерів думок. І чим більше буде таких військових, тим більше буде усвідомлене суспільство.

Diplomat (AntiKugut)

14 Oct, 19:23


Доречі, поки ще не скінчився цей день.

Я щиро усіх вітаю із Днем заснування УПА. Воїни які творили історію у попередньому столітті. І буквально вигризали свободу для нас із вами.

Ну і звичайно вітаю побратимів із 3 ОШБр ЗСУ із Днем створення цієї вже видатної бригади 🤝

Круті воїни славетної бригади, які наслідують із гідністю подвиги наших пращурів.
Побратими, воїни - з вашим та нашим спільним Днем🫂

Diplomat (AntiKugut)

13 Oct, 21:26


Я збагнув чого я бажаю на ніч окрім поїсти Мівіну з тушняком!

Хочу щоб отой американський репер P Diddy чи простіше Підіді зібрав оцих усіх маминих квіточок на свій закритий концерт і дуже довго не відпускав. І там щоб ніхто до них не приходив і щоб поліція не приїхала на виклик. Ну а шо🤷‍♂

Diplomat (AntiKugut)

13 Oct, 21:09


А нормальним українцям і україночкам просто порекомендую новий фільм про наших воїнів з вершин небесних.

Сам не бачив ще, але обов'язково треба.

Diplomat (AntiKugut)

13 Oct, 21:05


Черговий концерт і чергові ,,мамкини квіточки,,.

Ех. Так соромно.

Мене дивує дві речі.
Перше. Я б з сорому згорів на місці якби мене отак виводили з концерту у своєму оточенні дівчата аби тільки ТЦК не підійшли. Ну це посміховисько а не чоловік.
Друге. Дівчата які аплодують і радіють за втікаючого типу подобія ,,чоловіка,,. В мене тепер величезні сумніви що ці жіночки колись взагалі хоч бачили справжніх чоловіків.

З цього всього цирку і приводу дуже влучно висказався побратим ,,Фрост,, який чітко обозначив таких людей ганьбою Нації. Повністю підтримую і солідарний🤝

Diplomat (AntiKugut)

13 Oct, 09:40


А ще почитав там коментарі і знаходяться люди, в тому числі військові і у яких аватарочки у вишиванках і з прапорцями, які захищають цього покидька...🤯
Аргументуючи тим що мол ТЦК ,,вже заїбали,,.
Але ж ні у кого не виникає причинно-наслідкових зв'язків чому ТЦК оцим усім займаються. Ви думаєте їм в прикол? Вони роблять свою роботу. А знаєте чому вони докотилися ось до цього всього і вештаються вулицями!? Да тому що оці всі умніки які кричать як їх ,,заїбало ТЦК,, не стали на облік, не оновили дані, бігають і никаються, ігнорують військовий стан в країні, ігнорують проблеми у війську з особовим складом.
І в мене тоді відразу відповідне питання: а чому коли дорослий, здоровий і військовозобов'язаний чоловік повністю ігнорує стан війни у країні і йому похуй на інших таких самих чоловіків які виконують свій конституційний обов'язок, то чому суспільство і Держава повинні ,,лояльно,, до таких ставитися? Тобто виходить як..цей чоловік ,,ухилянт,, бігає, найобує Державу, а потім дивується чому це Держава рано чи пізно за ним приходить!? Такі смішні.
Да якщо б кожен чоловік по совісті прийшов, став на облік, пройшов ВЛК і не ховався б, то і хлопці з ТЦК ні за ким не ходили б. Моя логіка логічна.

А оці що захищають таких чоловіків...ну мені соромно просто за таких ,,патріотичних громадян,,. Чесно.

Ви он спробуйте не послужити в Армії в Південній Кореї! Так там не активна фаза війни. Але там навіть відомі і богаті футболісти чи співаки за викликом відразу прибувають у країну і несуть службу. Факт.

Але ж в нашій країні все як завжди. Знаходяться хитровиєбані, які потім тільки волають про порушення їхніх прав. А про свої обов'язки і думати не думають. Так і живемо.

Diplomat (AntiKugut)

13 Oct, 09:09


Оце директор вікон ,,Steko,,.

Багато казати не буду, на відео і в його пості все видно.

В мене тільки декілька питань.
Перше. Як таке бидло взагалі може керувати колективом і компанією?
Друге. Абсолютно безграмотне чмо. Не розумію як такі взагалі заводять бізнес і як у них вистачає клепки?
Третє. Чому йому ніхто не дав по обличчю і не відправив копати окопи негайно!?🤔🤷

Там в пості у себе він пише що він ,,сила і гора,,. Ну давай на голих кулаках вискочимо!? Давай. Якщо ти чорт галімий програєш, то переписуєш бізнес на мене повністю. Ну другого варіанту я не вбачаю.