NbaBadTweet @nbabadtweet Channel on Telegram

NbaBadTweet

@nbabadtweet


بزرگترین چنل توییت بسکتبالی در ایران🪽

💎چنل اصلی:
@NbaBadNews

🗣️راه های ارتباطی:
@AmirMatajii
@TheGreatWeReWoLf

NbaBadTweet (Persian)

با خوشامدگویی به شما علاقمندان به بسکتبال، ما به شما افتخار می‌کنیم که از این جستجوی خبرنامه تیم بسکتبالی نیویورک تیمز، به نام "NbaBadTweet" با ما همراه هستید. این کانال به عنوان بزرگترین چنل توییت بسکتبالی در ایران شناخته می‌شود. اگر علاقمند به دنبال کردن آخرین اخبار، تحلیل‌ها و توییت‌های جذاب در مورد بسکتبال هستید، این کانال برای شماست. کانال اصلی ما با نام "@NbaBadNews" می‌تواند منبعی قابل اعتماد برای آخرین اخبار بسکتبالی باشد. همچنین می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کاربران ما در این کانال در ارتباط باشید: @AmirMatajii و @TheGreatWeReWoLf. پس از این به بعد، دیگر نیازی به جستجو و پیدا کردن اخبار بسکتبالی ندارید، با دنبال کردن "NbaBadTweet" به راحتی و با سرعت از تمامی اخبار مربوط به دنیای بسکتبال مطلع شوید. شما همراهی شما ارزشمند است و ما خوشحالیم که به شما خدمت می‌کنیم.

NbaBadTweet

23 Jan, 03:20


خب. واریرز این بازی رو با چه اختلافی میبازه؟

•Chakad•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

22 Jan, 23:16


دو هفته تا ددلاین‌دی!

-به شخصه دوس دارم زایان رو تو جایی غیر از پلیکنز ببینم.

-تکلیف باتلر باید تو همین چند روز آینده مشخص بشه.
به نظر میرسه طول کشیدن پروسه ترید جیمی به خاطر چند تیمه بودنشه وگرنه ترید جیمی باکت به سانز ۹۹٪ قطعیه.

-لیکرز به ولنچونس میتونه نیم‌نگاهی برای بک‌آپ انتونی دیویس شدن ، داشته باشه.

-ناگتس میتونه برا کم جانسن به عنوان یک وینگ دوطرفه کارآمد دست به جیب بشه..

-اسپرز باید تکلیف خودش رو مشخص کنه؛
یا قراره تنک کنن که خب..
یا اگه قراره زورشونو برا پلی‌این بزنن باید یکی دوتا رول‌پلیر خوب شکار کنن؛
به نظرم سن‌آنتونیو میتونه از دل ترید باتلر به عنوان یکی از اضلاع ترید احتمالی ، صیدی داشته باشه چون اونا جیب پری دارن برا خرج کردن.

-بولز ، پلیکنز و نتس هم احتمالا فعال‌ترین تیما برای شلوغ کردن مارکت باشن.

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

22 Jan, 12:14


کلا دیگه عصر سنتر های با کمبود موبیلیتی و اسکیل که نون اصلیشون رو از فیزیکشون میخوردن رو به اتمامه
نرکیچ و گوبر و کاپلا و ولنچونس و ...
تنها سنتری که اخر سر باقی میمونه ازین دسته تریستن تامپسنه و بس.

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

22 Jan, 12:08


فکرکنم همه مشتاق به تشکیلش باشن
جیمی به ناگتس میتونست جذاب تر باشه اما خب ناگتس شرایط مچ کردن رو نداشت ولی جیمی به سانز میتونه علاوه بر کمک به دفاع یکمی هم به این تیم سافت و کم انرژی ، هایپ و اعتماد به نفس اهدا کنه
وقت نشد چیزی راجع به نیک ریچاردز هم بگیم اما فوق العاده ترید مثبتی بود برای سانز
ریچاردز خیلی سنتر توانمند و الیتی نیست اما خب نیازی هایی که از یه سنتر رول پلیر میخوای برات براورده میکنه
تو افنس بد نیست به واسطه فیزیک خوبش میتونه فینیشر و لاب چیسر خوبی باشه نزدیک به سبد
ریباندر قابل قبولیه و تو دفاع هم کیفیت مناسبی بهت ارائه میده
رو راست باشم سگش به نرکیچ میارزه

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

22 Jan, 11:39


تو تاریخ لیگ تا حالا چنین اتفاقی رخ نداده که ی بازیکن تو ی فصل تاپ تری هر سه تا شاخصه اصلی بسکتبال باشه.
نصف فصل گذشت و باید ببینیم تا پایان همین شکل میمونه یا نه!

پ.ن: دیفنس آندرریتد جوکر و ببینید که تو بحث استیل هم رتبه چهارمه.

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

22 Jan, 11:07


جدی جدی به شدت به تشکیل تریوی بوکر-دورنت-جیمی مشتاقم
دیدنش خییییلی جذاب میشه
• بوکر همچنان آپشن اول؟
• کدوم ورژن جیمیو میبینیم؟ ورژن Himmy یا ورژن تق و لقی که معمولا تو رگ سیزن میبینیم؟
• دورنت بالاخره آبروداری میکنه؟
• آفنس و دیفنس بودنهولزر چطور میچرخه؟
• اصلا پکیج های رد و بدل شده چجوری میشه؟
خیلی هیجان زده ام برا تریدش.‌ مخصوصا که مطمئنا به تیم مدعی میره
چشم دنیای بسکتبال به تلفن دفتر پت رایلیه👀

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

22 Jan, 08:32


کلاه کپ و بیس‌بالی تیم
Golden State Warriors 💙🤍💛
تمامی کار ها وارداتی کیفیت تضمینی
برند های 47 و New Era
تعداد بسیار محدود
تمامی لوگو ها گلدوزی و برجسته
کلی طرح هم از تیم های دیگه موجوده👌
#کلاه
کانال تلگرام @Mambasports24
پیج اصلی اینستاگرام MAMBA_SPORTS_24

@Mamba_sports_24 آیدی جهت ثبت سفارش

NbaBadTweet

21 Jan, 14:10


این صربستانیا چرا باگن😅
اون از جوکر
اینم از نواک جوکوویچ..🔥
قصاب برای ۵۰ امین بار به نیمه‌نهایی ی گرنداسلم رسید.

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

21 Jan, 07:11


روند لیگ تو این چند سال اینطور بوده که اون چنان فوق‌ستاره‌ها در معرض ترید قرار نگرفتن..
همین الان شما نگاه کنید
جز ی سری رول‌پلیر یا نهایتا ستاره‌های پیروپاتال و تاریخ‌مصرف گذشته کیس مناسبی برا ترید پیدا نمیکنید.
در ضمن تو لیگی که ترید گوبر ۵ پیک راند یک هزینه برمیداره قطعا ارزش فوق‌ستاره‌ای مثل یانیس بیشتر خواهد بود ؛ تازه این در شرایطیه که اون سوپراستار مدنظر درخواست ترید داده باشه.
پس به نظر میرسه این گزینه هم تا حد زیادی منتفیه


•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

21 Jan, 07:05


روی صحبتم این نیست که وریرز حتما ترید میکنه ها , نه
ممکنه اصلا تا اخر کریر استف هیچ ترید بزرگی هم انجام ندن
اما این فاز فرانچایز دوستانه که استف و دریماند تو مصاحبه های آخرشون گرفتن واضحه که نمایشه و اگه بازیکنی با لول خوب در دسترس باشه کامینگا و پودجمسکی رو جلو پاش قربونی میکنن

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

21 Jan, 06:59


من با قسمت خطر ننداختن آینده کاملا مخالفم و به نظرم استف, دریماند و استیو کر مثل سگ دروغ میگن
وریرز حاضر نیست آینده رو به خطر بندازه چون بازیکنی در دسترس نیست که ارزش به خطر انداختن آینده رو داشته باشه
بازیکنایی که الان در دسترسن کیا هستن؟ بهترینشون جیمی باتلره , که اونم به واسطه شرایط قراردادش کلا منتفی میشه برای وریرز , بقیشونم که هیچی نهایتا برای وریرز بتونن بلیط راند یک بخرن
اما بطور مثال اخر فصل یکی مثل یانیس در دسترس باشه آیا واکنش وریرز همینطور خواهد بود؟ قطعا نه اگه شده خود دریماندم میدن بره
درکل به نظر من هر سه تاشون دارن دروغ میگن

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

11 Jan, 20:46


قلعه‌حسن‌خان هم گزینه خوبی میتونه باشه

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

11 Jan, 20:46


تیم لس انجلس رمز تو پلی اف NFL بازی خونگی داشت و بازیش منتقل شد به ایالت بغلی(آریزونا)
یحتمل قضیه لیکرز هم همین شه. البته میتونن سمت اورگان(پورتلند) هم برن.
از طرفی خبر اومده آتیش به تقریبا ۲۰ کیلومتری ورزشگاه کلیپرز رسیده و ایونت یواف‌سی ۳۱۱ و بازیای خونگی کلیپرزم اینجوری میره روهوا.

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

11 Jan, 20:45


لیکرز و کلیپرز تا اطلاع ثانوی میتونن برن لاس‌وگاس.
باید ببینیم تصمیم آدم نقره‌ای چیه

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

11 Jan, 20:38


طبق تقویم لیکرز تا پنج بهمن ماه از لس‌آنجلس خارج نمیشه (حدود دوهفته)
با توجه به اوضاع بغرنج لس‌آنجلس و آتشی که هنوز مهار نشده
تو این مدت یا تمامی بازیای لیکرز لغو میشه که خب منطقی به نظر نمیرسه چون در این صورت تعداد بازیای بک‌تو‌بکشون خیلی زیاد میشه
یا اینکه بازیاشون تو ی شهر دیگه برگزار میشه که این احتمال بیشتره

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

11 Jan, 20:34


امیدواریم برا کوین گارنت اتفاقی نیفتاده باشه❤️

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

11 Jan, 20:33


خونه کوبی فقید تو آتش‌سوزی لس‌آنجلس به طور کامل از بین رفته.


•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

11 Jan, 19:44


بازیکن میتونه یهو این همه کصدست شه ولی نمیتونه یهو اونقدری کصخل شه.
در نتیجه، بنظرم افت دفاع بخاطر انگیزست. تیم واقعا پاچیده. اول فصل که میبردیم از تیم انرژی میبارید. الان تو زمین هیچکس اون انرژیه رو نداره فقط میخوان از سر وا کنن. بنظرم آفنس تیم یه تکونی بخوره و یکم به این باور که اونقدم گوه نیستیم برگردیم، دیفنس هم شلوارشو میکشه بالا.

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

11 Jan, 18:24


با احترام، خیر. واریرز تو دفاع افت شدید داشته. اونا نمیتونن جلوی توپ وایسن، مثل اول فصل مثل یه طناب به هم وصل نیستن و روتیشنا رو از دست میدن، و انگار کم انگیزه شدن.

اینا علاوه بر اینه که ملتون هم از دست دادن. البته که افت هیلد هم تاثیر داشته ولی مساله اصلی نیست.

•Chakad•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

11 Jan, 08:33


فرق این گلدن با گلدن اول فصل، افت وحشتناک بادی هیلده
افت بادی علاوه بر اینکه به صورت مستقیم رو اسکورینگمون تاثیر منفی گذاشته، به صورت غیرمستقیم هم باعث کاهش احترام دفاع حریف بهش و در نتیجه ضعف واضح تیم تو فضاسازی شده.
علی‌رغم جنده بازی هایی که خودم و بقیه گلدن فنای عزیز داریم درمیاریم، بنظرم تیم فعلی ما فقط به اندازه آدم شدن هیلد و شرودر با تبدیل به یه تیمِ خیلی خوب (نه مدعی) شدن فاصله داره.

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet
🌉 @GoldenStateFan

NbaBadTweet

11 Jan, 06:16


بازی های لیکرز-اسپرز و کلیپرز-هورنتس به دلیل ادامه آتش سوزی به تعویق افتاد(به دلیل اهمیت و حساس بودن هر2بازی اخبار تکمیلی اعلام میشه)


•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

11 Jan, 02:55


🤷‍♂️

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

10 Jan, 18:28


لوکا
کایری
دورنت
دیویس
یوکیچ

•Texas Ranger•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

10 Jan, 18:24


دریماند
یوکیچ
یانیس
شی
ومبی
تیتم

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

10 Jan, 17:03


🔰در نهایت بعد از اون سال و ورود به دهه چهارم زندگیش، روند افت ال جفرسن شروع شد و برای اولین بار از زمان خروجش از سلتیکس، میانگینش از ۱۷ امتیاز و ۹ ریباند اومد پایین‌تر. آخرشم سندرم فصل سوم باز یقشو گرفت و رفت ایندینا و اونجا دو فصل بنچ پلیر بود و نهایتا سال آخر کریرشو تو لیگ چین سپری کرد و سال ۲۰۱۹ تو ۳۴ سالگی از لیگ خداحافظی کرد.

🔰بیگ ال از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ تونست ۷ بار جایزه بازیکن هفته کنفرانس رو بگیره. اون ۴ بار تو تاپ ۲۰ اسکورینگ و ۶ بار تو تاپ ۱۵ ریباندینگ لیگ بود و در این لحظه جزو تاپ ۷۰ تاریخ لیگ در مجموع ریباند کریر قرار داره.

🔰ال جفرسن به دید من یکی از بهترین بازیکناییه که هیچوقت آل استار نشد. اون با قد ۲۰۸ سانتی متری و به لطف وزن +۱۳۰ کیلوش تو پینت همرو بولی میکرد و با پست موو هاش هر مدافعی رو اذیت می‌کرد. احترام برای یکی از فراموش شدگان لیگ: بیگ ال جفرسن
(۲/۲)

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

10 Jan, 16:56


امروز اومدم یه یکی از #Forgotten های تاریخ لیگ بپردازم که هفته پیش تولد ۴۰ سالگیش بود: Big Al Jefferson

🔰بیگ ال سال ۲۰۰۴ با پیک ۱۵ توسط باستن سلتیکس درفت شد و تو فصل اول جزو ال روکی سکند تیم بود. سال سومش یه پیشرفت اساسی کرد و یه فصل دبل دبل رو سپری کرد و تبدیل شد به اساسی ترین مهره تو تریدی که کوین گارنت رو به سلتیکس میاره.

🔰ال ۳ سال تو مینه‌سوتا بود و با اوریج گرد شده به پایینِ ۲۰/۱۰ و ۱.۴ بلاک جاشو تو لیگ تثبیت کرد. بعد از سه سال ترید شد یه یوتا. اونجا افت کوچیکی کرد ولی همچنان با میانگین ۱۸.۵/۹.۵ و ۱.۶ بلاک در طول ۳ سال حضورش تو شهر کندوها از خوبای لیگ به حساب میومد.

🔰بعدش تو ۲۹ سالگی جمع کرد و رفت شارلوت و تو همون فصل اول، بهترین فصل کریرش رو سپری کرد. اونجا با آمار ۲۱.۸ امتیاز، ۱۰.۸ ریباند و ۲ استاک تونست به بزرگ ترین دستاورد کریرش یعنی تیم سوم آل ان‌بی‌ای و رده هشتم ام‌وی‌پی برسه. تا یادم نرفته بگم ال جفرسن رای ام‌وی‌پی داره، کایری نه. (۱/۲)

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

04 Jan, 08:35


نظر پایانیم رو راجع به این داستان غرب و شرق بدم تا ایشالا پایان فصل
شاید ۲-۳ تا از تیم های شرق درحال حاضر رو فرم تر باشن مثل کوز ، مجیک یا حتی نیکس
اما این تیما علاوه بر کیفیت فنی خوبی که دارن هسته اصلی تیمشون هم بازیکنای جوون تشکیل میدن که این باعث میشه در فصل عادی عملکرد با ثبات تر و کم ریسک تری ارائه بدن
همین عملکرد رو در غرب داریم از تیم هایی مثل گریزلیز ، تاندر و راکتس میبینیم که اون ها هم تیم های جوونی هستند
از طرفی تیم هایی که امیرحسین اسم برد اکثرشون هسته اصلیشون رو بازیکنای پا به سن گذاشته تشکیل میدن که نمیتونن در طول ۸۲ بازی کیفیت یکسانی به تیم ارائه بدن
برای مثال بگم شاید برای یک فصل ۸۲ گیمه من جیسن تیتم رو به عنوان مرد اول تیمم ترجیح بدم اما در یک سری هفت گیمه قطعا انتخابم بازیکنایی مثل استف ، کی دی ، و حتی شاید لبران هست
درکل من قبول دارم تیم هایی مثل وریرز ، سانز ، لیکرز و حتی ناگتس عملکرد پر نوسانی رو ارائه دادند اما همشون هنوز در یک سری هفت گیمی از تیم هایی مثل مجیک و نیکس ترسناک ترن

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

04 Jan, 08:22


مگه لیگ قراره سالانه چندتا مدعی داشته باشه که قبل از عدد ۳ کلمه فقط بیاد
اگه به مدعی بودن باشه که شرق فقط یدونه داره تازه اونم ممکنه یهو جیمی باتلری چیزی ببینه تو پلی اف به سید ۸ ببازه

•MT•
@NbaBadTaweet

NbaBadTweet

04 Jan, 08:19


در رابطه با غرب باید بگم که سید سوم غرب دیشب تو خونه لنگارو جلو بوستون داد بالا.
سید چهارمش هم که لیکرز باشه هرلحظه ممکنه حتی به ویزاردز ببازه..
در مجموع داستان غرب خلاصه ش میشه اینکه تیم خوب و جذاب زیاد دیده میشه ولی مدعی فقط دو سه‌تا.
و علت اصلی اینکه سید ها هی بالا پایین میشه هم همینه که تیم های زیادی نمیتونن برا مدت طولانی خوب باشن
اکثر تیمای غرب این سینوسی بودن رو تو این فصل داشته‌ن..

وریرز
لیکرز
ولوز
سانز
اسپرز
موز
کلیپرز
کینگز
ناگتس

تیمای پرنوسانی بوده‌اند تا به اینجا.

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

04 Jan, 08:12


دوتا مچدی دیگه فکرکنم خود جمال موزلی و کادرش باید لباسارو بکنن بیان تو زمین انقدر که مجیک مصدوم میده
جیلن ساگز امید شهر خسته اورلندو هم امروز دچار مصدومیت سنگین از ناحیه کمر شد اما مجیک بازم تونست بازیشو ببره

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

04 Jan, 07:03


در رابطه با وضعیت غرب اینم بگم که ممکنه سید2 3 بیاد با سید12 13 بازی کنه و تو ی بازی نزدیک ببازه

هیچ تضمینی برای برد تو این کنفرانس نیست تیما کاملا به هم نزدیکن


•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

04 Jan, 06:52


یکی از جذاب ترین مچ اپ ها تا اینجای فصل قطعا بازی امروز بود هر دو تیم کیفیت بالایی ارائه دادن
فردا صبحم دوباره این دو تیم بازی دارن و احتمالا یک نبرد جذاب دیگه ببینیم
اما به شخصه خیلی دوس دارم تو این چندسالی که از پرایم نیکولا یوکیچ مونده ۱-۲ تا سری پلی افی نبرد این دوتارو ببینم
به نظرم جنگ بین تکامل بسکتبال کلاسیک و بزرگترین امیدواری بسکتبال مدرن میتونه خیلی جذاب و حتی حیثیتی هم باشه

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

03 Jan, 22:11


خارج از بسکتبال

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

03 Jan, 10:54


من همیشه فکر میکردم خودم متعصب ترین اسپرز فن ایرانم تا با استاد اشنا شدم
فرقی نداره کدوم تیما باهم بازی داشته باشن قطعا چندتا رفرنس به اسپرز و گرگ پاپوویچ میزنه وسطای بازی😂

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

03 Jan, 09:48


🚨پخش زنده
🔸لیکرز-هاکس
ساعت7:00
📺شبکه ورزش

پ.ن:هربازی از این شبکه ببینید نکته جدیدی یاد میگیرید
امروز استاد ابوالحسنی فرمودند بازیکنای یک تیم باید شعور اجرای یک تاکتیکو داشته باشن

به تلنت نیست مشتیا بازیکنای تیمتون بیشعورن


•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

03 Jan, 08:39


-لبران امروز تو ی رکورد دیگه آل تایم با نفر اول تای شد

-بیشترین بازی 30امتیازی رکورد مهمیه که لبران میتونه با ی بازی دیگه این رکوردو بشکنه


•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

03 Jan, 04:56


من خیلی وقت بود بازی امبیدو ندیده بودم امروز متوجه پیشرفت محسوسش توی فلاپ شدم

جوجو میتونه توی هرنقطه از زمین فلاپ کنه با این تفاوت که یادش رفته چجوری فری ترو بزنه

گلدنم بازی خوبی داشته بعد از مدتها


•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

02 Jan, 20:23


🚨پخش زنده
🔸گلدن-فیلی
ساعت6:30
📺شبکه ورزش
🔥رقابت جذاب کامینگا و پال جرج


•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

02 Jan, 11:28


غرب اینجوریه که ی شب که کلا 3تا بازی داره میگیری میخوابی صبح بلند میشی میبینی تیمت 2 3تا سید اومده پایین از پلی اینم خارج شدی

پ.ن:آرومتر باشین مشتیا چخبره

•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

01 Jan, 22:27


⁦ام‌جی بیا شهادت بده
⁦⁩ لبران بیا تأیید کن
⁦⁩ ویلت بیا راجبش حرف بزن
⁦⁩ کریم بیا اعتراف کن
⁦⁩ مجیک بیا حقیقتو بگو
آیا این دونفر واقعاً بهترین بازیکن تاریخ نیستند؟

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

01 Jan, 22:21


The best duo 🔥

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

01 Jan, 16:03


اورج تیمی که مالکش استن کرونکه هست. آرسنالی ها یک عمره دارن دعاش میکنن

•Texas Rangers•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

01 Jan, 08:34


ست Los Angeles Lakers
Lebron James
قیمت 575
#ست_بسکتبالی
کانال تلگرام @Mambasports24
پیج اصلی اینستاگرام MAMBA_SPORTS_24

@Mamba_sports_24 آیدی جهت ثبت سفارش

NbaBadTweet

27 Dec, 20:39


بیا گلدن

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

27 Dec, 14:05


📊آمار چنل ان بی ای بدتوییت در سال 2024

ممنون از همراهیتون❤️‍🔥


@NbaBadTweet

NbaBadTweet

27 Dec, 09:41


اینجا میخوام ی اسمی از کوبی بیارم

کوبی حتی به عنوان تاپ 10درفتش انتخاب نشد و تو اکثر ماک درفتا به دلیل ضعف پلی میکینگ و سلفیش بودنش ریت جالبی نمیگرفت

از لحاظ تلنت و استعداد در آفنس حتی به لوکا نمیرسید

ولی این سخت کوشی و منتلیتی که داشت باعث میشد فراتر از اون چیزی که استعدادشو داره باشه

اینکه قبول کنی شک آپشن اول تیمت باشه برای موفقیت تیم یا بعد از باخت توی فینال برگردی و بک تو بک چمپ بشی نشون دهنده ذهنیت کوبیه

نمیتونم منتلیتی کسیو تو این نسل در سطح کوبی ببینم شاید یکی مثل ومبی میتونه به اون سطح از منتلیتی برسه البته که از لحاظ تلنت خیلی اختلاف دارن با هم

•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

27 Dec, 09:23


حسرت بسکتبال دوست ها اینه که استعداد هایی مثل استعداد لوکا دانچیچ ، زایان ویلیامسن و .. دست ذهنیت هایی میوفته که انقدر اشغاله
حیف و صد حیف که این استعداد ها داره تو بدن و ذهن این افراد هدر میره

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

27 Dec, 09:15


و من حتی این پیش‌بینی سخت رو میتونم بکنم که شاید لوکا دانچیچ هیچوقت موپ نبره.
یعنی حداقل تا دو سه سال آینده که فکر نکنم روند کاهشی از یانیس و یوکیچ و شی ببینیم.
بعد از این بازه هم کم کم وارد پرایم ومبی میشیم.
یعنی ممکنه لوکا بزرگترین بازیکنی بشه که ام‌وی‌پی نمیشه!

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

26 Dec, 19:06


دوستان! توی روزای آخر سال 2024 هستیم... 5 سال پیش توی سال 2019 پت بورلی به استف گفت 5 سال بعدی مال منه
خواستم یاداوری کنم خدمتتون که استف باید زبان عبری یاد بگیره 😁


•یوسف•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

26 Dec, 18:11


شمس گفته لیکرز آمادس تا 3تا پیک راند یکشو ترید کنه به شرطی که بتونن ترکیب تیمو کامل کنن

عقل داشته باش پلینکاجان یا جمع کن برو ریبیلد یا آل این کن برا مدعی شدن


•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

26 Dec, 09:47


فرق بین گلدن امسال و گلدن ۲۲ میدونید چیه؟
اینه که گلدن ۲۲ هر بازی یکیو داشتیم که کون بقیه رو جمع کنه. نوبتی یکی Step Up میکرد کارو درمیاورد.
ولی تو گلدن امسال هربازی یکیو داریم که بشاشه تو زحمات بقیه. نوبتی یکی ننش خراب میشه

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet
🌉 @GoldenStateFan

NbaBadTweet

26 Dec, 08:31


جرزی کمیاب و خاص Allen Iverson
تمامی لوگو ها به صورت برجسته و گلدوزی
بالاترین کوالیتی
کار وارداتی
#جرزی
کانال تلگرام @Mambasports24
پیج اصلی اینستاگرام MAMBA_SPORTS_24

@Mamba_sports_24 آیدی جهت ثبت سفارش

NbaBadTweet

27 Nov, 13:00


در سال های اخیر چنتا از دامیننت ترین بیگ من های لیگ مثل گرین، دریماند، دریماند گرین، انتونی دیویس، بوگی کازینز و یانیس، پشت خط سه امتیازی بی خطر بودن و تنها باگ بازیشون همین بوده. ومبی الان فرصت داره واسه ازمون و خطا. بنظر من اون وقتی تیمش اماده رقابت و قهرمانی باشه بازم برمیگرده به همون سبک کلاسیک و بازی تو پینت ولی فعلا باید تنها نقطه ضعفی که بیگ منای دیگه رو اذیت کرده رو رفع و رجوع کنه. Just trust the old man

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

27 Nov, 12:56


الان که بیش از ۱ ساله از ترید گذشته اما به نظرتون اگه دیم به هیت ترید میشد هم وضعیت هیت و هم وضعیت باکس بهتر از حال حاضرشون نبود؟!

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

27 Nov, 10:38


تو اون دوره بلاک کردن راحت تر بود یا حداقل در دسترس تر بوده چون تیم ها مجبور بودن زیر سبد اقدام کنن
مثل الان نبوده که تیما ببینن رقیب یه شات بلاکر خوب داره تا حد ممکن سعی میکنن رو دستش شوت نزنن و اقدام از سبد دور نگه دارن

یه نگاه به امار بلاک های ثبت شده اون دوره این رو نشون میده مدافع های متوسطی مثل پت یووینگ یا المور اسمیت اوریج ۴-۵ بلاک میزدن
دیگه امثال ایتن و رابینسن و حکیم که خوراکشون بوده

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

27 Nov, 10:33


حکیم توی دوره‌ای که بازیکنا زود تموم می‌شدن و پرایم طولانی نداشتن (البته جز کارل مالون و اکسیر ۱۳ ساله‌ش) این رکورد رو زده
خیلی حرفه....



•یوسف•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

27 Nov, 10:03


برای شکستن رکورد ۳۸۳۰ بلاک حکیم اولاجوان ، باید به مدت ۱۵ سال (۸۲ بازی کامل) ، میانگین ۳.۱ بلاک تو هر بازی به ثبت برسه!
ومبی تا به اینجای کریرش میانگین ۳.۶ بلاک شات تو هربازی داشته؛
به نظرتون یک روزی رکورد افسانه‌ای حکیم توسط ومبی شکسته میشه؟

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

27 Nov, 08:23


Area 51 👽

لقبی که براشون ساختن واقعا پشم ریزونه اگه یروزی بتونن به موفقیت برسن فکرکنم یکی از خفن ترین القاب بشه😂

•MT•
@NbaBadTweey

NbaBadTweet

27 Nov, 07:40


آه شیفو بود
بسکه با سه تا پیک بالا و پایینش مقایسش کردن، اون سه تا هم پکیدن
هم پودج و هم این و هم ویتمور



•یوسف•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

27 Nov, 07:36


یکی از نا امید کننده ترین بازیکنای فصل برای من هیم هاکز بوده
هاکز نه تنها پیشرفتی که ازش انتظار میرفت رو نداشته بلکه افت فاحشی هم داشته

به شخصه انتظار داشتم هاکز تبدیل به بازیکنی تو مایه های دریک وایت بشه اما فعلا از این مسیر خیلی دور شده و کاملا جایگاهشو در ترکیب هیت از دست داده

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

27 Nov, 05:26


ترید لیکرز برای بیگ من باید محتمل باشه
جکسن هیز هم به نظر میاد دچار یه مصدومیت سنگین شده باشه و با کالولو قطعا نمیشه تو NBA بازی کرد

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

27 Nov, 05:10


دیدم یسری از دوستان دارن به جی جی ردیک فحش میدن
کار مربی اسپیسینگ درست و بال موومنته که لیکرز مشکلی تو این موضوع نداره

دیگه اینکه راسل و وینسنت واید اوپن نمیزنن که تقصیر مربی نیست

در ضمن سانزم تیم مدعی رینگ نیست ضعف لیکرز اینجور نشون میده


•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

27 Nov, 05:09


سانز از تیم پارسال خودش واقعا تیم بهتریه حداقل با کی دی میشه اینطوری گفت
تایس جونز به واسطه سایز کوچیکش خیلی مدافع آن بال خوبی نیست اما با موبیلیتی و هوش بالاش میتونه تو سوییچ ها و جابجایی های دفاعی به تیم کمک کنه
از طرفی خود رایان دان هم مدافع فوق العاده ای هست که به تیمشون اضافه شده
من زیاد این فصل از سانز بازی ندیدم اما به نظرم از پارسالشون بهترن برعکس اکثر مدعی های غرب که نسبت به پارسال رو فرم ضعیف تری هستند

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

26 Nov, 20:34


“Dad, How good was Steph's 12-6 12-6 minutes rotation?”

𝙵𝚒𝚐𝚜

•Chakad•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

26 Nov, 18:00


چکاد جان همه میدونن این صرفا یه پست فانه و هیچ منطقی پشتش نیست این چه گاردی بود گرفتی😂

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

26 Nov, 16:52


🚨پخش زنده-شبکه ورزش

🔹لیکرز-سانز

6:30 صبح

🔸بازگشت مردگان(کی دی،بیل)


@NbaBadTweet

NbaBadTweet

26 Nov, 07:19


رول پلیر نقش نیست

بازیکنیه که صرفا چندتا اپشن محدودو داره و باید تو اون آپشنا مفید باشه برا تیمش مثل دیفنس یا پلی میکینگ

رول پلیر میتونه خوب یا بد باشه پس میتونه جزو دسته بندیا باشه
همونجور که استار و سوپراستار هم رنج خوب تا بد دارن

من فقط تایتل متنو دیدم ولی بروس براون یه رول پلیر خوبه و لوین شاید ی استار متوسط رو به بالا نمیشه براونو ففط بخاطر 2تا رولی که کنار یوکیچ بهش دادن تحسین کنی و به لوین بابت اینکه نمیتونه ی تنه بولزو کری کنه هیت بدی و مقایسشون کنی

معیار من بیشتر یوزیج و تاثیر آپشنای باریکن روی آپشنای اصلی تیم برای آفنس و دیفنسه


•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

26 Nov, 07:10


سوال اشتباهه.

رول پلیر یه نقشه. ولی سوپراستار بودن یا استار بودن به عملکرد برمیگرده. دریماند گرین در اوج خودش یه رول پلیر سوپراستار بود.

زک لوین خیلی سال‌ها آپشن اول تیمش تو حمله بوده ولی تاثیرگذاریش تقریبا همیشه منفی بوده.

از اون طرف لانزو بال هیچوقت نقش اول حمله نبوده ولی تونسته بود تاثیرگذاری مثبت بالایی داشته باشه.

میتونید نظرمو به صورت مفصل‌تر اینجا بخونید.

•Chakad•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

21 Nov, 21:07


نخیر
مهدی جان ابولشو خورده

ابول آرایه ایهام دارد 😁

•یوسف•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

21 Nov, 21:01


به قول عادل فردوسی پور استاد ابولشو برداشته؟
قبلا ابوالحسنی بود الان شده حسنی

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

21 Nov, 19:10


🚨گویا بازی مجیک-لیکرز از شبکه ورزش پخش زنده داره و میتونید بخوابید و ساعت 7صبح بیدار شید و بازیو ببینید

پ.ن:تا این لحظه اعلام نشده که استاد حسنی حضور داره یا نه

•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

21 Nov, 15:07


نوبتی هم باشه نوبت ارسال پوجمسکی و کامینگا برای یه بازیکن درست حسابیه😉

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

20 Nov, 20:10


داداش اذان صبح الان پنج و ربعه، یعنی اون تایم اولیاء الله هم بیدار نیستن نماز شب بخونن
چی خوش تایم؟ 😂


•یوسف•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

20 Nov, 20:09


فن بیسارو نمیدونم ولی قطعا ادمینای بدتوییت بی ادبن.

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

20 Nov, 20:08


🚨گویا صدای گریه های شرق فن ها به گوش دوست عزیزمون یکتامرام رسیده و فردا صبح ساعت4میتونید بازی خیلی جذاب باکس بولزو از شبکه ورزش ببینید

گزارشگر بازی هم مشخص نیست بعیده استاد ابوالحسنی 4صبح بیدار باشه


•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

20 Nov, 20:07


جا داره منم اشاره کنم چکاد خودش فن گلدنه
جزو همین فن بیسه، پس..... 🧐


•یوسف•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

20 Nov, 20:06


دوستان میگن گلدن که باید اشاره کنم اشتباه میکنن. فن بیس گلدن کسخله، گوگولی نیست.

•Chakad•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

20 Nov, 20:04


این وسط جا داره اضافه کنم که لیکرز واقعا بامزه‌ترین و گوگولی‌ترین فن‌بیس لیگ رو داره.

•Chakad•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

20 Nov, 17:33


در تمامی ورزش ها عناوین فردی که متر و معیار خاصی برای سنجش ندارن یکی از معیار های مهمشون عملکرد تیمی هست
مهم نیست شما چقدر گل زده باشی اگه هیچ عنوان تیمی نبرده باشی ممکنه اونی که یو سی ال برده بیاد و بالاسرت عناوین فردی رو درو کنه
در رابطه با بحث ام وی پی هم بخوایم یا نخوایم این پارامتر تاثیر بسیار زیادی داره
شاید از نظر کارشناسانه عقلانی نباشه اما مایی که داریم تحت عنوان یک تماشاگر و حالا شاید یک مفسر کوچیک عمل میکنیم منطقمون باید با شرایط و قوانین موجود و خارج از توانایی ما ست باشه
اینکه من بیام راجع به بحث ام وی پی صحبت کنم و از تاثیر عملکرد تیمی حرفی نزنم و نظرمو با فاکتور گرفتن این پارامتر اعلام کنم به نظرم غیر عقلانی تر میاد

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

20 Nov, 17:21


درباره بحث ام‌وی‌پی، لازمه یه روشنگری انجام بشه.

ام‌وی‌پی مشخصا یه جایزه فردیه. ولی به صورت تاریخی، کسی که این جایزه رو برده معمولا توی یکی از بهترین تیمای لیگ بوده. آیا این به این معنیه که باید نتیجه بازی تیمی در رای ام‌وی‌پی لحاظ بشه؟

برای من خیلی مشخصه که جواب این سوا «خیر» هست. اولا که کسی که خیلی بازیکن خوبی باشه معمولا تیمش نتیجه بهتری می‌گیره. اما مهم‌تر از اون اینه که برد تیمی به عنوان یک شاهد از خوب بودن یک بازیکن در نظر گرفته میشده. یعنی چی؟ یعنی رای‌دهنده‌ها میگفتن «اگه فلانی خوبه پس برداش کجاست؟». اونا از تعداد برد به عنوان اثبات خوب بودن یک نفر استفاده می‌کردن.

این رویکرد برای صد سال پیش بد نبود ولی الان که ابزار آماری خیلی پیشرفته داریم و همچنین تجربه جمعیمون در جامعه بسکتبال در دیدن و تحلیل بازی بیشتر شده، میشه فهمید که رویرکرد خیلی دقیقی نیست.

فرض کنید کسی که کاندید بهترین بازیکن ساله در زمان حضور توی زمین بهترین نتیجه رو برای تیمش رقم بزنه و در زمان عدم حضورش توی زمین تیمش اونقدری بد باشه که همه کارهاش رو به باد بده. مشخصا همچین فردی نمیتونه تیمش رو به اندازه یه تیم دیگه که تعداد بازیکنان خوب زیادی داره بالا بکشه.

آیا در اینجا استفاده از تعداد برد به ما کمک میکنه که تخمین بزنیم که اون نفر به صورت فردی چقدر عملکردش خوب بوده؟ قطعا خیر. تو تمام این پروسه باید حواسمون باشه که ام‌وی‌پی برای یک نفره و اگر برامون محرض بشه که هم‌تیمی‌های یک نفر به خاطر بد بودن دارن عملکرد تیم اون نفر رو میکشن پایین نباید این عملکرد رو توی ارزیابی اون شخص لحاظ کنیم.

البته که ام‌وی‌پی هیچوقت معیار رسمی نداشته (و نباید هم داشته باشه). ولی ما همیشه دوست داریم که رای‌دهنده‌ها از سر عقل رای بدن و توی نظرات خودمون هم بهتره این مورد رو در نظر بگیریم.

•Chakad•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

20 Nov, 12:09


راجع به ام وی پی کیس بخوام نظر شخصیم رو بدم اگه بخوایم تیر بندی کنیم خب قطعا یوکیچ تک و تنها تو دسته اول قرار میگیره اگر به هر دلیلی نیکولا یوکیچ از ام وی پی ریس خارج شد که به نظرم دلیلی جز مصدومیت نمیتونه شانس زیادی داشته باشه
تو دسته دوم به شخصه تیتم ، دیویس و شی رو دارم که بین اینا شانس تیتم رو کمی بیشتر و حدود ۴۰ درصد میدونم ، شانس شی رو حدود ۳۰ درصد و شانس دیویس رو ۲۰ درصد

تیتم به نظرم عملکرد تیمیش تضمین شدست و همه چی بسته به خودش داره اما با توجه به ثبات نصفی که از تیتم این فصل دیدم به نظرم شانسش از اون دو نفر بیشتره
راجع به شی خب شی همیشه ثبات خوبی رو داره پارسالم رکورد بیشترین بازی ۳۰ امتیازی تو قرن جدید رو شکست که کاملا حرفمو تایید میکنه اما به نظرم با توجه به روند مصدومیت ها شرایط تیمیش افت میکنه این ۳۰ درصد رو میزارم برای حالتی که شی بتونه علی رغم مصدومیت ها تیمشو به سید ۱ یا نهایتا ۲ برسونه
دیویس هم که خب شرایط فیزیکیش مشخصه و یه احتمالی برای مصدومیت هست اما درکل من دیویس رو دارای اون ثبات مد نظر برای ام وی پی شدن نمیبینم یکی از دلایلشم حضور لبرانه من احساس میکنم بازی های حساس و نزدیکی در طول فصل وجود دارن که لبران سعی میکنه توپ رو خیلی بیشتر از دیویس داشته باشه و این میتونه به دیویس اسیب بزنه + اینکه لیگ و مدیا کلا با دیویس حال نمیکنن با یه بازی متوسط از رتبه اول مستقیم اوردنش پنجم تو اپدیتای قبلی

اون ۱۰ درصد مابقی هم بمونه برای سایر کاندید ها

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

14 Nov, 08:15


کلا امسال وضعیت غرب در حدی که پیش بینی میشد ترسناک نبوده
به شخصه انتظار داشتم مثل اواخر دهه اول قرن 5-6 تا تیم از غرب بیان بالای 50 برد ولی الان بعید میدونم جز تاندر و شاید وریرز نهایتا یه تیم دیگه به این رکورد برسه

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

14 Nov, 07:50


کسی به این نکته توجه نمیکنه که پورتلند ریبیلدی بک‌توبک ولوز مدعی رو برد.

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

14 Nov, 05:52


لبران تو 40سالگی هم کمترین نوسانو داره

اسکورینگش توی 4کوارتر افت محسوسی نداره

این دوربلیتی که لبران تو این سن داره رو خیلی از ستاره های جوون لیگ که باهاش مقایسه میشن ندارن

هرروز که میگذره باید احترام بیشتری برای کریر و کاری که داره میکنه بهش گذاشت


•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

13 Nov, 17:48


ی نکته ای که هست اینه که زوج تیتم براون به عنوان دو آل استار سطح پایینتری از زوج تشکیل شده در بقیه تیمای مدعی دارن
این گپ ایجاد شده با استفاده از باقی آپشنای روتیشن که خودشونم در حد ی آپشن2خوبن جبران میشه
زمانی متوجه این فاصله بین تیتم براون و بقیه زوجا میشیم که از بین پورزینگس وایت و هالیدی یا مصدومیت بوجود بیاد یا عملکرد معمولی از خودشون نشون بدن


•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

13 Nov, 08:31


تنوع محصولات از تیم Milwaukee Bucks 💚🤍🖤
ست بسکتبالی،جرزی تمام گلدوزی،کلاه کپ،جاکلیدی،دستبند سیلیکونی
تمامی محصولات وارداتی و خارجی
کیفیت تضمینی
کانال تلگرام @Mambasports24
پیج اصلی اینستاگرام MAMBA_SPORTS_24

@Mamba_sports_24 آیدی جهت ثبت سفارش

NbaBadTweet

13 Nov, 06:45


حین صحبت‌ها راجع به بازی گلدن‌استیت - دالاس ، میخوام کمی هم درباره تیم مورد علاقه‌م صحبت کنم.
بوستون این فصل رو هنوز مثل پارسال شاداب نمیبینم؛
به چند علت:

۱-عدم حضور کریستپس پورزینگس ؛ تنوع پوزیشن‌های حمله در نبود پورزی به مراتب کاهش پیدا کرده و اسمال‌بال به طور فزاینده‌ای تو تیم مورد استفاده فرار میگیره.
همین باعث میشه که اگه روز خوب شوتزنی بازیکنا نباشه تیم به مشکل بر بخوره
یادمون نره که یونیکورن چه داخل پینت چه بیرون قوس بسیار کارآمده تو آفنس

۲- کیفیت نامطلوب جناب اف‌ام‌وی‌پی!
تو بازی‌های اخیری که من از باستن دیدم جیلن براون سایه‌ای از اون چیزی که باید باشه هم نبوده.
شوت‌های اشتباه ، ترن‌اورهای زیاد و..
(البته که امروز بازی درخشانی داشت)

اما به نظرم غیر از این دو مورد مشکل دیگری هم وجود داره که سلتیکس مقابل اتلانتا هاکسِ بدون تری‌یانگ! تو تی‌دی گاردن بازی رو واگذار میکنه.
حقیقتا با اینکه شرایط بدی از نظر نتیجه نداریم اما این عدم سرزندگی و شادابی برام آزار دهنده‌ست.

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

13 Nov, 06:25


گلدن‌استیت تو چهار بازی بسیار سخت اخیرش که سه‌تاش خارج چیس‌سنتر بود عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.
اونا تونستن قهرمان و نائب قهرمان فصل پیش رو ببرن و سید یک احتمالی کنفرانس غرب امسال یعنی اوکی‌سی رو هم تو خونه‌ش از پیش رو برداشتن..
تنها باخت اونا تو این بازه برمیگرده به بازی مقابل کوزِ بدون باخت!
این تیم واقعا جذابه.
به عنوان یک هیتر وریرز ، این تیم جدای از برد و باخت‌ها نمایش دلچسبی به مخاطبش ارائه میده.

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

13 Nov, 06:16


بازی امروز نشون داد که دود از کنده بلند میشه (استف) نه از کونده (ماژیک)

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

13 Nov, 06:08


یکی از مهم ترین دلایل درخشش استف تو ۲ بازی گذشته، تقابل با لوکا دانچیچ و شی گیلجس الکساندر بود. ۲ بازیکنی که فصل قبل جلو تر از او، استارتر آل استار شدن و عنوان بهترین پوینت گارد لیگ استف رو خدشه دار کردن.

حالا استف تو این ۲ بازی نشون داد که هنوزم بهترین پوینت گارد لیگه و برای اون دو نفر عزیز خط و نشون کشید. از خوشحالی وحشتناک آخر بازیشم میشه این قضیه رو فهمید.

•Semanboy•
@NbaBadTweet
🌉 @GoldenStateFan

NbaBadTweet

13 Nov, 05:49


گلدن بازی رو با یه ران ۱۲-۵ تموم کرد. استف هر ۱۲ امتیاز رو گرفت🫡

حالا سوال جالب تر: بیگ تری دالاس تو کلاچ تایم کجا بودن؟

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet
🌉 @GoldenStateFan

NbaBadTweet

13 Nov, 05:47


حالا من که چند روز پیش توییت گذاشتم انقدر از بازیکنای قدیمی بت نسازین
اما تو این نسل جز همون یوکیچ هیچکس اون مجیک موجود تو وجود امثال استف ,لبران یا حتی کی دی رو نداره
اضافه کنم کیرم تو اونی که بهش لقب مجیک دادن ماژیکم نیست مرتیکه خپل

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

11 Nov, 10:46


نیکولا یوکیچ تا پایان کریرش میتونه وارد تاپ‌تن بشه؟

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

11 Nov, 04:32


نکته عجیب تر از اینکه داک ریورز اخراج نمیشه اینه که حتی شایعه ای مبنی بر در خطر بودنش شغلشم شنیده نمیشه

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

11 Nov, 01:58


خیلی سخته که سه سال تو تیم استیو کر بازی کنی و پاس دادن یاد نگیری. موزس مودی رو عرض میکنم.

•Chakad•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

11 Nov, 00:29


کی میتونید بفهمید که استف داره یه بازی فصل عادی رو جدی میگیره؟

زمانی که شروع کنه درایو کردن به سمت سبد و فیزیکی شدن.

•Chakad•
@NbaBadTweet
🌉 @GoldenStateFan

NbaBadTweet

10 Nov, 09:38


Nah bro we fine fuck that i ain't having flashbacks of 2016 finals you can't make me cry I'm absolutely okay i mean we won the next 2 and it's 3-1 for us afterall one year doesnt matter that much

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

10 Nov, 09:25


Blocked by James >>>>



•یوسف•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

10 Nov, 09:01


Reeeejected by Anthony Davis

•Mixxhoodmeme•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

09 Nov, 22:47


لاری مارکنن به شدت بی انگیزست در عجبم چرا قراردادشو تمدید کرد قشنگ گند زد به کریرش حداقل ۲-۳ سال کریرش تو ریبیلد میمونه همچنان اگه درخواست ترید نده

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

09 Nov, 17:21


سی جی و باتلر هیچوقت فصل عادی موفقی در حد سال گذشته برانسن نداشتن
درکل اصلا هیچ استدلال و دلیل محکمی پشت این حرفم نیست صرفا حسی و بر اساس مقدار تجربه ای که در دیدن NBA داشتم این نظرو دادم
احتمال اینکه مخالفش ثابت بشه هم زیاده

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

09 Nov, 17:19


همین گزاره درباره یانیس و سیجی سال 2016 و 2017 صادق بود، یا حتی باتلر سال 2015
مشخص نیست که یه واند سیزن بوده یا روند رو به رشد قراره ادامه داشته باشه!

هر چند داده های اماری تا قبل از شروع فصل، پیش بینی میکردن برانسن بمونه تو این لول رو رشد کنه



•یوسف•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

09 Nov, 16:34


به نظرم از بازیکنی با کیفیت برانسن نباید انتظار داشت چندین سال رو فرم باشه
بعید میدونم دیگه زیاد تو مود پارسال ببینیمش نهایتا تا اخر کریرش۱-۲ فصل در حد پارسال داشته باشه

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

09 Nov, 13:00


کسی به عملکرد بد جیلن برانسن تو این فصل اشاره نمیکنه!
ذره‌ای شباهت به فرم پارسالش نداره.

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

09 Nov, 08:30


جوراب های حوله‌ای NBA
تولید چین 🇨🇳
بالاترین کوالیتی، کیفیت تضمینی

کانال تلگرام @Mambasports24
پیج اصلی اینستاگرام MAMBA_SPORTS_24

@Mamba_sports_24 آیدی جهت ثبت سفارش

NbaBadTweet

25 Oct, 16:45


بعد از رینگ2008باستن با اون تیم کاملم یسریا قبل از این دوست عزیزمون بودن که همین فکرارو میکردن قطعا
ما که نه میدونیم کی بودن نه میدونیم الان کجان ولی خب باید از گذشته ها درس گرفت و 15سال شرمنده نشد

•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

25 Oct, 16:42


همه این تحلیلای دوستان برا اینه که مشخص کنن کدوم تیم قراره فینال به سلتیکس ببازه😂

•a.z•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

25 Oct, 16:19


چندسالی بود داشتیم دنبال یوکیچ استاپر میگشتیم ولی فکرکنم مدیرای دنور زودتر از ما پیداش کردن
یکی از اصلی ترین نقاط قوت ناگتس که پارسال خیلی بهش تو همین چنل پرداختیم داستان دبل تیم کردن یا نکردن نیکولا یوکیچ بود که اگه دبل تیمش نکنی احتمالا خودش امتیاز میاره و اگه بکنی به راحتی یار خالی رو پیدا میکنه
اما حالا با اضافه شدن و حضور راسل وستبروک پشت خط تیما میتونن با خیال راحت نیکولا یوکیچ رو دبل تیم کنن و از پاس دادنش نترسن 😂

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

25 Oct, 16:17


منظورم از فرانت کورت فوروارد با حداقل 2لول اسکورینگه
ببین من همون پارسالم ی متن نوشتم در مورد ضعف دالاس رو وینگ
دالاس رو پست3خودش ضعف داره
زمانی که فشار دفاعی رو قوس میره بالا این وظیفه پست3که خط دفاعو بشکنه و درایو کنه
وقتی پست3نداری که بخواد پشت دفاعو تهدید کنه کش دفاعی حریف کامل میاد بالای قوس بدون هیچ ترسی و اینجوری بهترین شوترای لیگو خاموش میکنه

•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

25 Oct, 16:14


#تبلیغات‌بازرگانی
کص‌ مادر بیل راسل

•حسام•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

25 Oct, 16:13


با این حرفت مخالفم مهدی
دالاس به دفاع فوق العاده پیرامونی و پوینت اف د اتک سلتیکس باخت
رسما کایری و پی جی واشنگتن اپشن دوم و سوم موریکس رو فلج کرده بودن
اتفاقا تو اون فینال من معتقدم فرانتکورت موریکس به سلتیکس میچربید گفورد و لایولی به نظرم بهتر از بیگ منای سلتیکس یعنی ال هورفورد و هاوزر عمل کردند پورزی هم که تایم خیلی کمی نصیبش شد تو فینال
یه نکته که بهش توجه نکردی اضافه کردن گرایمز و مارشال هست که جفتشون علاوه بر اینکه شوت خوب میزنن مدافع های قابل قبولی هم هستند

نکته واضح اینه که بک کورت دالاس دفاعش هیچ جوره خوب نمیشه ولی اونا الان با حضور واشنگتن ، کلی ، مارشال ، گرایمز عمق خوبی به وینگشون دادن
فرانتکورتشونم که پارسال با اوردن گفورد و لایولی جمع کردن و کاملا راضی کننده بود این زوج براشون تو پلی اف

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

25 Oct, 16:04


دالاس پارسال فینال لیگ بوده
تیمی که باید باش مقایسه بشه باستن و تیمای شرقن نه دنور
حقیقتا از تیمایی با این سبک بدم میاد تیمایی که کاملا متکی به شوتینگن و اگه دست بازیکناشون گرم نباشه فاجعه به بار میارن
دالاس به باستن باخت فقط بخاطر فرانت کورت و دیفنس افتضاحش
با گرفتن کلی اتفاق خیلی محسوسی تو این دو مورد نمیفته کلی به هیچ وجه مثل قبل دفاع نمیکنه
لوکا هم تو 3 کاملا کم میاره و این 3نفر عملا کنار هم خیلی خوب نیستن
دالاس شاید بازم برسه به فینال ولی جلوی تیمای شرق با اون فرانت کورتایی که دارن نمیتونه دووم بیاره

•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

25 Oct, 15:47


دالاس به مراتب تیم بهتری از دنور حال حاضره به دو دلیل

1- دالاس تیم به مراتب شوت زن تری از دنور حال حاضره ، دنور از سال 2023 دوتا از بهترین شوتر هاشو که میشه براون و کی سی پی رو از دست داده و برای جایگزینی اونها هیچ حرکتی انجام نداده. دالاس همیشه 4 تا شوتر تو زمین داره.

2- دالاس بنچ و عمق بهتری از دنور داره و بک آپ های خوبی برای استارتر هاش می‌تونه به زمین بفرسته.

•Texas Ranger•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

25 Oct, 14:05


خیلی گفتن این جمله برام سخته ولی به عنوان یک اسپرز فن که گرگ پاپوویچ رو صاحب معنوی فرانچایز خودش میدونه باید بگم ممکنه دوران پاپ تموم شده باشه و باید بره

گرگ پاپوویچ که برای دو دهه بهترین نظم دفاعی تاریخ رو در یک تیم تشکیل داده بود به طوری که هر سال و با هر ترکیبی اسپرز تاپ ۵ بهترین تیمای دفاعی لیگ بود الان درحالی که احتمالا بهترین بازیکن دفاعی لیگ رو در کنار کلی مدافع خوب در اختیار داره اما تیمش خیلی بد دفاع میکنه
واقعا منطق پشت اینکه همزمان کریس پال و جونز رو در زمین نگه داری و توپو بدی جرمی سوهن برات پخش کنه رو نمیفهمم
اینجا فقط دوتا دلیل میتونه وجود داشته باشه که امیدوارم دلیل اول باشه

۱- السلام و علیک یا کوپر فلگ
۲- بای بای گرگ پاپوویچ

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

25 Oct, 13:49


تیربندی فعلی غرب👇🏻
ناموسا مدعی: ثاندر - ناگتس - موریکس
خدا بخواد مدعی، ولی خب جمع کنیم بریم پلی آف اونجا برینیم:
سانز - ولوز - پلیکانز - کینگز
اگه رسیدیم پلی آف یکی از مدعیا رو اذیت میکنیم قبل حذف شدن:
لیکرز - واریرز - گریزلیز
پلی آف نمیرسیم، اذیت که میتونیم کنیم؟ :
گریزلیز - اسپرز - کلیپرز
بریم ۳۰ تا برد بیاریم/مارکنن فروشی نیست:
جز
همه فروشی اند/به من پیک دهید:
بلیزرز

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

25 Oct, 13:41


لیکرز حتی نزدیک به مدعی بودن هم نیست
اگه قراره برای هر کنفرانس یه لیست ۷-۸ تیمه از مدعیان بدیم خب دیگه یهویی بگیم هرتیمی برسه پلی اف مدعی قهرمانیه دیگه
اگه قراره چون شما ۵ فصل پیش با این هسته به قول خودت قهرمان شدی الان مدعی حساب بیای پس باید بری پشت تیمی مثل وریرز وایستی چون اونا هم جدیدتره قهرمانیشون هم هسته تیم قهرمانشونو بیشتر حفظ کردن😂

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

25 Oct, 13:36


چرا باید تیمی که تو ۴ سال اخیر ۳ بار با بدبختی رسیده پلی اف و یه بارم نرسیده و نه تنها تقویت خاصی نشده بلکه سوپر استار اصلیشم دیگه از دور خارج شده رو مدعی حساب کنیم؟

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

25 Oct, 13:35


جز لبران و دیویس هیچکس از اون تیم نیست
همون کور؟ کدوم هسته‌ی تیم؟



•یوسف•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

25 Oct, 13:32


خیلی جالبه برام که لیکرز کاملا از لیست مدعیان حذف شده
ما با همین کور تونستیم ی ران خوب بزنیم و رینگ بگیریم
آستین ریوزو داریم که با تجربه تر میشه هر فصل
سیزن پیشم یقه دنورو گرفتیم و سریو خیلی الکی بهشون دادیم
نمیگم جزو 3 4تا مدعی اول ولی حداقل تو غرب در این حد مدعی هستیم که اسممون تو لیست باشه

•Mahdi24KB•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

25 Oct, 13:24


موریکس و ناگتس تو وضعیت مشابهی قرار دارن از نظر مهره های اصلی
هر دو کلا یه بازیکن دارن که مطمئن باشن قابل اتکاست: یوکیچ/لوکا
یه بازیکن دارن که اگه حسش باشه کارو درمیاره: جمال/کایری
و یه بازیکن دارن که معمولا عامل بگاییه تا کمک کننده: کلی تامپسن مادرجنده و MPJ
گفورد و واشنگتن هم روی هم اندازه ارن گوردن حسابشون می کنم.
پس یجورایی دو تیم در یه سطحن

اما هیچکدوم سگِ تیم جوون و دوست داشتنی اوکلاهما نخواهد بود.

•Mo.Ali•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

25 Oct, 13:11


یه مچدی گذشته ولی میخوام یه انتخاب جسورانه داشته باشم و دالاس موریکس رو به عنوان بهترین تیم امسال غرب معرفی کنم
البته به نظرم موریکس هنوز فاصله داره تا اون تیمی که بخواد سلتیکسو اذیت کنه اما این راستر اگه کمی تو ددلاین تقویت بشه شاید به اون مرحله هم برسه

•MT•
@NbaBadTweet

NbaBadTweet

23 Oct, 18:19


و درسته که برانی به خاطر باباش و آروزی باباش کلی نقد و فشار رسانه‌ای و... رو محتمل شده؛ ولی از اونور صدقه سر باباش داره خیلی بیشتر از لیاقتش پول درمیاره
حالا اینکه این بده بستون به مذاقش خوش میاد یا نه با خودشه 😅





•یوسف•
@NbaBadTweet