IKOTIKA блог @ikotika Channel on Telegram

IKOTIKA блог

@ikotika


Переважно писатиму тут відгуки на фільми та в цілому, як в мене справи.

Підтримати проект:
https://www.buymeacoffee.com/CoolDidko
https://www.youtube.com/channel/UCf6tst3Rs7PhI55x0nyhz_Q/join
Приват: http://surl.li/gxgkk

IKOTIKA блог (Ukrainian)

Ласкаво просимо до IKOTIKA блог - телеграм каналу, де можна знайти відгуки на фільми та дізнатися як справи у власника каналу. IKOTIKA блог є місцем, де ви можете отримати цікаві та об'єктивні відгуки на найновіші кінострічки та серіали. Власник каналу регулярно ділиться своїми думками та рецензіями, щоб допомогти вам з вибором фільмів для перегляду. Якщо ви шукаєте об'єктивні оцінки та відгуки від справжнього експерта, IKOTIKA блог - саме те, що вам потрібно! Завітайте на канал, підтримайте проект та не забудьте переглянути інші роботи власника каналу. Приєднуйтесь до IKOTIKA блог вже сьогодні та дізнайтесь більше про світ кіно та більше.

IKOTIKA блог

08 Jan, 23:02


О, ну оце хоч на шпалери. Зруйнований кремль. А ви кажете, що Марвел погана франшиза.

IKOTIKA блог

08 Jan, 22:42


Чого я не пам'ятав, що вони ще в першому сезоні одружились?

IKOTIKA блог

08 Jan, 22:36


Дарсі в першому сезоні "Що якщо" пропонувала Джейн затусити не з Тором, а з Качкою Говардом??? ВООООУ, яка жерсть.

А потім вона пішла з ним на побачення... трясця

IKOTIKA блог

08 Jan, 16:40


Люди Ікс. Початок

IKOTIKA блог

08 Jan, 16:40


В сенсі їм треба платити? А я гадав вони на бога працюють і їм бог подає. В чому тоді сенс?

IKOTIKA блог

08 Jan, 16:19


Сіли подивитись новий сезон "Що якщо?".

Перша серія пародія на Євангеліон хрінь повна. Окрім темношкірих персонажів ніхто на себе не схожий, історія про кайдзю просто якийсь треш і фінал рідкісна срака.

Друга серія про Аґату і індуса з "Вічних". З одного боку приємно що Марвел визнає Агентку Картер за канон, з іншого 10 хв індійських танців це не зовсім те, на що я підписувався. Нудно шо капець, персонажів не розумієш від слова зовсім. Повна хрінь і рідкісна срака у фіналі.

Третя серія про росіян. Ми дропнули, бо немає жодного бажання дивитись щось про росіян.

Четверта починається з того, що Дарсі народила від Говарда Качки півметрове яйце і тут ми зрозуміли, що досить з нас Марвелу.

IKOTIKA блог

07 Jan, 13:29


А у цього є якесь наукове обґрунтування?

IKOTIKA блог

07 Jan, 13:24


росія все ще існує?

IKOTIKA блог

07 Jan, 13:20


Що не можна протирати?

IKOTIKA блог

07 Jan, 13:19


Вживаним?

IKOTIKA блог

07 Jan, 12:42


Так, особисто викопував Чорне море)))

IKOTIKA блог

07 Jan, 12:41


Цікава форма погроз

IKOTIKA блог

06 Jan, 21:04


Нарешті нормальний анонс, а не оце от все

https://youtu.be/jqZuSTq9YjQ?si=O2v6PzE8DtC91SPB

IKOTIKA блог

06 Jan, 21:04


О, хтось взагалі не париться за шрифти

IKOTIKA блог

06 Jan, 20:57


Це вже якесь шоу "Холостяк"

IKOTIKA блог

05 Jan, 21:43


Президент Америки такий: "китайця треба зупинити".

Щось до мене почало доходити, чому Марвел відмовились від ідеї робити Мандарина китайським терористом... Бо Вінні Пух міг би і образитись.

https://youtu.be/cxpH_tkzCgs?si=18Egvdbn8p10Yvvc&t=33

IKOTIKA блог

05 Jan, 14:33


Вгадайте-но хто втомився найбільше з нас усіх?

IKOTIKA блог

02 Jan, 21:21


Вони прибацані

IKOTIKA блог

02 Jan, 18:18


А могли б ці гроші вкласти в хаймарси і бахнути по росні, сенсу було б більше

IKOTIKA блог

02 Jan, 17:29


Окей, рекомендації ютубу, це щось цікавеньке

https://youtu.be/0-5CtN1I5FA?si=Qt04c2sSKYv_bkvG

IKOTIKA блог

02 Jan, 17:25


Вирішили вуличного місцевого кота назвати Степаном. Бо він повністю чорний, тож він Степан Пантера.

IKOTIKA блог

01 Jan, 23:18


Ретельно дослідив цю тему і відчув, як у мене буквально падає IQ від шизогіпотез по типу "а ось в якійсь серії вони згадували озеро. А що як в озері лежить магічний артефакт, який знищить монстрів, бо... а чому б ні?"

Господи, чому все так погано з цим жанром? Таке враження, що всі ці автори каналів просто запитували в чата гпт, а той ґрунтував свої відповіді на якихось переписках школярів в редіті.

Окей, закінчили вправу. Більше не буду цікавитись гіпотезами щодо серіалів. Дослідницькою роботою займатись ніхто не хоче, всі хочуть переглядів. Окей

IKOTIKA блог

01 Jan, 22:38


Вирішив глянути, що там по теоріях і якийсь чувак вирішив прям доїти перегляди з цієї теми на повну. Офігіти продуктивність

IKOTIKA блог

01 Jan, 22:30


Ззовні [3 сезон] (2024)

Ох, у мене особливі стосунки з цим серіалом, бо він назавжди закарбувався як той, що ми дивились на початку повномасштабного вторгнення росіян і асоціюється виключно з війною. Про людей, до яких щодня сунуть монстри і намагаються їх зламати морально.

Все ще цікавенько, хоча, як на мене перенакрутили вже. Концепція першого сезону люди і монстри якось набагато краще сприймалась. Поворот з вагітністю я викупив приблизно одразу і було багато відверто затягнутих моментів. Але в принципі так було завжди, бо це серіали, тому мені поки все ок. Сподіваюсь, що в кінці вони не обісруться і воно все складеться як пазл.

#ікотікаподивився

IKOTIKA блог

01 Jan, 15:54


Коротше, у мене є теорія про серіал "Ззовні", яка все пояснює. То не монстри, то колектори, які прийшли виставити їм рахунок за світло і воду, які це місто надає

IKOTIKA блог

01 Jan, 15:26


Муза на підзарядці як символ мого душевного стану

IKOTIKA блог

01 Jan, 14:24


😳не на такий кросовер Людини-павука і Карателя я очікував...

IKOTIKA блог

01 Jan, 14:21


https://youtu.be/9bXiq9Oibfk?si=4ENBM2wo0YKUL1kc

IKOTIKA блог

01 Jan, 12:04


А тим часом, поки весь світ гуляє та святкує, рашка всю ніч обстрілювала
Україну. Навіжені покидьки)

IKOTIKA блог

01 Jan, 11:14


А хіба це не заборонено конотопськими конвенціями?

IKOTIKA блог

01 Jan, 09:32


Сонік хендехох 3 вийшов? Ой, кому взагалі цікава думка на фільми якихось там оглядачів?

IKOTIKA блог

01 Jan, 07:29


Бертон: "нумо сфоткаю оцю кам'яну фігню"
Белучі: "а сфоткай типу я зуб"

IKOTIKA блог

01 Jan, 05:21


А прикиньте Трамп реально закінчить війну за 24 години, просто несподівано лупанувши по кремлю ядеркою

IKOTIKA блог

31 Dec, 16:08


Так, цим більше не наливати

IKOTIKA блог

31 Dec, 14:34


От який ремейк нам потрібен

IKOTIKA блог

31 Dec, 13:57


Може на Нетфлікс піти працювати? Це ж буквально опис моєї роботи

IKOTIKA блог

30 Dec, 15:51


Воу, нарешті я знайшов пояснення фільму. Бо свого часу, коли подивився його, поліз шукати в інтернеті інфу, шо то взагалі було і не знайшов. Хлопець прям молодець.

https://youtu.be/qw9P_JkCRwc?si=sZmSPrOHJ8cGVqOT

IKOTIKA блог

29 Dec, 22:12


На ютубі вискочив в рекомендасьйон трейлер нового мультсеріалу про Людину-павука. Про Павука Тома Голланда. Канонічний для КВМ. З отакою анімацією. А можна не треба?

Update: окей-окей, ви мені пояснили, що його вирішили все ж робити неканонічним, типу про альтернативний таймлайн, тож можна не дивитись. Тоді все ок.

https://youtu.be/N3J2JRQg040?si=8RO9R5sbYMeXWifT

IKOTIKA блог

29 Dec, 15:15


О ні, Україна зчиняє терористичні атаки на території так званої рфії, бо нічого не сталось і рфія не вторглася в Україну у 2014-му і не розв'язувала відкриту війну у 2022-му. Це просто Україна вирішила псувати життя рфії за відсутності інших справ

IKOTIKA блог

29 Dec, 10:49


О ні, вони щось переписують на стадії написання сценарію. Готуйтесь до інсайдерської інформації що було на початку, щоб ми дружньо скиглили, що раніше було краще

IKOTIKA блог

28 Dec, 18:04


Прикольно. Чувак спирається на чутки та якусь "злиту документацію" і каже наступне:

- Файґі був з самого початку проти телепідрозділу, адже це заважало будувати послідовне оповідання. Еммм, ми точно кажемо за один і той самий Марвел? Коли це в них було послідовне оповідання? А нічого що Файґі сам доклав руку до "Агентки Картер"?

- Далі автор стверджує що Файґі отримав керування над серіалами через те, яким успішним був "Ендґейм", що також повний булщіт. Просто "Марвел Телевіжн" перестала існувати.

- Окей, те, що Файґі хотів змінити правила гри і робити замість серіалів міні-серіали, з бюджетом і підходом як у фільмів. Багато хто скаржився, що багато проєктів відчувались як наче це були фільми, які штучно розтягнули на 6 годин, щоб продати на ДіснейПлюс. Гадаю, що це не Файґі хотів змінити правила гри, а це Дісней хотіли привернути увагу до свого нового сервісу, якому тепер потрібен безперебійний постійний потік контенту. І вони пам'ятали, як швидко широка спільнота втратила інтерес до, наприклад, "Агентів ЩИТа", коли зрозуміли, що там не буде бюджетів і видовищності як у фільмах.

- От стаття "Голівуд Репортер" це вже цікаво. Там йдеться про те, що Марвел не пишуть пілотні епізоди, не наймають шоуранерів і вкладають божевільні за телевізійними мірками гроші в реалізацію будь-якої ідеї кімнати сценаристів. А коли все починає розвалюватись, займаються дорогими перезніманнями, як в кіно. І якщо за цим всім намагається слідкувати і контролювати той самий пул продюсерів, що і фільми, то зрозуміло, чому від такої кількості проєктів страждає якість.

- Далі він розповідає про серіал "Шибайголова: Народжений наново". Мовляв виробництво застопорилось через забастовки сценаристів і акторів. Тож у Марвелів був час сісти і продивитись відфільмований матеріал, який їм не сподобався. Подейкують, що фокус-група скаржилась, що Шибайголова вдягав свій костюм тільки аж у 4-й серії і це всіх вибісило. Тож Марвел звільняють головних творців, відмовляються від відзнятого матеріалу і заявляють, що все перепишуть і виправлять. Після чого оголошують про створення другої версії "Марвел телевіжн", в якій вони повернуться до традиційного телевізійного підходу виробництва: з пілотними епізодами, шоуранерами та бюджетами.

Останні дві статті я не читав, але звучить правдоподібно. Взагалі якщо ми дістанемось колись до огляду четвертої фази, я затрону цю тему, як Файґі дістався до вершини світу, до місця в кінематографі де він буквально може робити будь що і витрачати будь які гроші на будь яку забаганку. Останньою настільки впливовою людиною в кінематографі був хіба що Волт Дісней.

А взагалі мене найбільше веселить, скільки претензій у фанатів до КВМ, при тому що всі ті самі проблеми все життя існують в коміксах і нікого ніколи не бентежили. Але коли авдиторія стала настільки величезною, то одразу знайшли до чого докопатись. А потім всі почали критикувати телешоу Марвел за в принципі все те саме, що було присутньо в цих телешоу ще з другої фази і всім було ок. Але тепер прийшла ширша авдиторія і полились невдоволення. Типу щороку Марвел хоронять-хоронять і все ніяк.

https://youtu.be/kMtWVmANtG4?si=5x-2pyQj8TPnuIxz

IKOTIKA блог

28 Dec, 17:24


це наче потуги в гумор, не знаю, мені було лінь читати далі назви каналу. якщо комусь не пофіг, можете почитати

IKOTIKA блог

27 Dec, 17:48


Вони і досі фантазують, що їхні ППО здатні щось збити окрім цивільних літаків. Цікаво, а ролик знято на росіянські відеокамери? А змонтовано на росіянських пк і росіянському софті?

Якшо їм не потрібно нічого західного, то може це вимога посилити санкції?

IKOTIKA блог

26 Dec, 23:06


Існують біженці з курська? Ох, слава богу мені срати

IKOTIKA блог

26 Dec, 21:43


Настюха скинула тікі-ток, суть якого - це почитати коментарі)))

Кому цікаво: https://vm.tiktok.com/ZMkkNqfVB/

IKOTIKA блог

26 Dec, 13:54


Цікаве відео про ШІ. Мені останнім часом в коментарях часто пишуть "а нашо ти так заморочуєшся?", "чому ти пишеш сценарії без ШІ?", "чому ти замовляєш малюнки, а не генеруєш ШІ?", "чому ти сам монтуєш, а не користуєшся ШІ?". І відповідь завжди одна: я занадто тупий для ваших ШІ, я старовір, мені легше самому, ніж довіряти машинам.

Але принципово є реальна проблема, що люди сильно довіряють тому самому чату GPT. Моє спілкування з ним закінчилось, коли я зрозумів, що він переважно вигадує факти замість того, щоб шукати їх. І в цьому відео дівчина наводить факти, що ШІ зараз навчені здебільшого імітувати інформацію замість того щоб дійсно її шукати і підбирати.

Лякає які масиви даних вимагає ШІ для навчання. І компанії заявляють, що всього, що зараз є в інтернеті все ще не достатньо, тому вони крадуть роботи користувачів соц мереж де можуть і де не можуть. В сенсі ботоферми ШІ, які створюють контент для навчання ШІ звучить просто як щось з антиутопії.

А от те, що Спотіфай почав генерувати музику за допомогою ШІ, щоб менше платити музикантам, оце взагалі капець. Бо просто уявіть, що сьогодні звукозапис доступний як ніколи і кількість музики, що записується щодня ще ніколи була настільки великою. Щодня на сервіси спотіфай потрапляють тисячі пісень, які ніхто ніколи не почує. І сайт віддає перевагу штучно згенерованому контенту на базі оцих робіт.

Знаєте, слово "контент" увійшло в повсякденність десь у 2016-му і відтоді сильно мене бісило. Бо я навчався писати сайти, я знаю, що контентом називали будь що, чим тобі потрібно заповнити простір. Себто у мене одразу асоціація, що це щось максимально штучне і за великим рахунком неважливе. Бо щось дійсно цінне ти контентом не назвеш, ти даси йому більше індивідуалій. І от зараз якась реальна епоха контенту.

Ринок книжок взагалі вже посипався, бо це ж бізнес-модель: ШІ пише за тебе книгу, ШІ малює тобі обкладинку і ти за 10 хвилин без зусиль і вкладень отримуєш книгу, яку виставляєш десь на сайт і фармиш гроші. І зараз на спеціалізованих сайтах мільярди книжок, штучно згенерованих комп'ютером, які просто знищують цінність людської праці.

Насправді тривожних тенденцій і справді значно більше ніж позитивних, тому фігзна що воно буде далі.

https://youtu.be/tSSoArmKtO8?si=uVTicqi63Mt5mDeQ

IKOTIKA блог

26 Dec, 11:25


Вчора перед сном глянув огляд Сэрдючки і засмутився. Дуже поверхнево.

В тому розумінні, що я, який ніколи не цікавився Сєрдючкою не почув для себе нічого нового, ба більше, я знаю декілька цікавіших фактів. Наприклад, що Сєрдючка дуже допомогла Коломойському приватизувати Приват, коли рекламувала ваучери. А тут наче переказ Вікіпедії, те що всі і так знають.

Іронічно що ми на Новий Рік перед повномаштабним вторгненням росіян вирішили передивитись новорічні мюзикли Інтера, покрінжувати. І тоді ми подивились також "Пригоди Вєркі Сєрдючкі". Я пам'ятаю, що якщо хтось дав бюджета на знімання повнометражного фільма про Вєрку, то хтось поставиться до цього серйозно і видасть нам повноцінний лор. Ну типу воно ж само проситься креативно обіграти і пояснити біографію Вєркі, її метаморфози в зовнішності, де коли і ким вона працювала, як вона спочатку була крамаркою, потім провідницею, потім почала вести вечірнє шоу в вагоні, потім заспівала. Ну типу це ж такий потенціал для гумору і фантазії. Однак на виході мюзикл той виявися просто ні про шо. Далі жарту з дорослим Данилком, який грав першоклашку Вєру, фільм не сунувся. Як на мене, оце було одне з неприпустимих упущень українського шоубізнесу евер.

https://youtu.be/dRqgEyCEkaI?si=jDzl-qT9Nii4OGsg

IKOTIKA блог

24 Dec, 19:06


росія країна гній

IKOTIKA блог

24 Dec, 14:07


Слухайте, а от мені щось стало цікаво, якщо українці сказали "ми не дивитимемось російське, бо це роблять рашисти і це як мінімум тригерить", то чи зробили так росіянські ліберали? Ну типу чи стало для них чимось неприпустимим дивитись "Інтернів" чи слухати, наприклад, переклади відкритого орка пучкова? Чи говорять вони про те, що "оце ми не толеруємо, бо його робили люди, які або підтримують війну, або причетні до неї"? Я здивуюсь, якщо виявиться, що так.

IKOTIKA блог

24 Dec, 13:28


фіцо бачить закінчення росіянського газу, орбан бачить закінчення дипломатичних стосунків з Україною. А ви кажете, шо тільки у Мейхер-Грановської відкрилось третє око

IKOTIKA блог

02 Dec, 10:19


Наші люди роблять меми навіть зі скандалів з проплаченою рашкою західної преси. Лайк

IKOTIKA блог

02 Dec, 06:59


Треба віддати їм належне, у цих психічно хворих рашистів є навіть якісь задатки фантазії, щоб викривлювати в голові реальність та вигадувати собі біографію.

IKOTIKA блог

01 Dec, 11:57


Мабуть, один з найбільших крінж-моментів мого минулого це те, що я в часи виходу "Наших котиків" писав всіляку хрінь по типу "навіщо ви розпалюєте ворожнечу". Навіть не усвідомлюючи, що кажу про один з найважливіших фільмів свого часу. А чуваки реготали з путіна і вбивали його на екрані ще до того, як це стало мейнстрімом.

https://youtu.be/kots1RZw2b4?si=V1xBGSYtWSTMTDE5

IKOTIKA блог

01 Dec, 09:46


І це вона ще не сказала про погрози і залякування з боку рашки. Наприклад, на локальному рівні, коли якась країна оголошує про допомогу Україні, рашка одразу у відповідь погрожує, а потім вербує місцевих ідіотів, щоб ті влаштовували підпали, наприклад.

Але думка вірна, ніщо так не розбещує маніяків, як безкарність.

https://youtu.be/klxbtw0gTO0?si=dHfHm4eZIAEv9omm

IKOTIKA блог

01 Dec, 07:36


Якесь трохи сумне відево вийшло, а пані класна

https://youtu.be/n4EBFj_luPs?si=3HClHFkBOOyV5GqE

IKOTIKA блог

30 Nov, 11:13


В якому прибацаному світі ми живемо... рашка руйнує нашу країну, чинить геноцид, а люди готові платити гроші, щоб на це подивитись

IKOTIKA блог

30 Nov, 11:02


А що сьогодні відбувається? Поміч прийшла звідки не чекали?

IKOTIKA блог

29 Nov, 15:48


Добре, якісь довбні мені пишуть на пошту, прив'язану виключно до українського каналу. Дивує інше. А вк ще існує?

IKOTIKA блог

29 Nov, 09:36


Ці новини пов'язані?

IKOTIKA блог

29 Nov, 07:36


Ці новини пов'язані?

IKOTIKA блог

28 Nov, 21:49


Весь цей час існувала друга версія кліпу?

https://youtu.be/uryLhOT9jiI?si=tJhCNCR_y0vO-3iS

IKOTIKA блог

28 Nov, 18:57


Не знаю, чи стосується це цього автора, але нагадало про чуваків, які ведуть канали і українською, і росіянською одночасно. То щоб їх розрізнити один з них треба назвати з вказівкою на мову. І вони обирають додати ua до українського каналу і обов'язково український прапор на лого, бо він же кльовий, що як на мене одразу робить канал другорядним від основного, де приписки і прапору немає.

Мабуть мало чого так сильно відмовляє від повернення до росіянської мови, як думка, що тоді російськомовний канал доведеться перейменувати з припискою ru і ймовірно додати росіянський прапор. Одна ця думка викликає нудоту і розставляє в голові чому зараз робити щось росіянською це просто вища форма ідіотизму.

А ще, до речі, у чувака назва ролика прикольна. Це як пройди тест і дізнайся хто ти з "Гаррі Поттера".

IKOTIKA блог

28 Nov, 14:12


О, чергова порція погроз від поїхавшого диктатора. А я вже думав, що цього тижня він забуде

IKOTIKA блог

27 Nov, 16:58


Ви бачили "Сутінки" без смарагдового кольорокору? Я в шоці.


https://youtu.be/Dqx4n0KBeqs?si=plKyR6eLjpGkxSJk

IKOTIKA блог

27 Nov, 15:52


А про цю пошту як вони дізнались? Треба прикривати рукою екран, коли заходжу до себе до скрині.

IKOTIKA блог

27 Nov, 13:55


Які цікаві листи надходять на пошту. Цікаво, ютуб не знає про такі шляхи обходу санкцій, чи їм просто срати? Гадаю друге.

IKOTIKA блог

27 Nov, 09:47


Саме час йти до росіян і казати "а з чого ви взяли, що то ракета? Вони ж вибухають", "а чого ви вирішили що то атакамс? На ній, що написано?" І головне "а де на ній написано, що то з України прилетіло? Може ви самі себе обстрілюєте, щоб звинуватити Україну і продовжувати війну"

Що вони там ще пишуть зазвичай? Єдина проблема, що вони тупі і ніколи не викупають наших приколів

IKOTIKA блог

27 Nov, 09:42


Я підвис з цієї орфографії

IKOTIKA блог

26 Nov, 17:08


Блін, от коли я писав про перший сезон і радив подивитись, ніхто не звертав уваги на серіал. Коли писав про другий, всім було байдуже. А тепер вийшов третій і весь інтернет про нього гудить.

Навіть прикро якось, це була наша з вами локальна тема, міні-шедевр який ми знайшли і про нього мало хто знав, а тепер він якоюсь попсою стає.

https://youtu.be/R3G4SMUUVqA?si=OTpm4to3hWo4jTaf

IKOTIKA блог

26 Nov, 13:11


Останнє речення змусило мене засміятись в голос. Слухайте, а це "месники", чи все ж "месниці"?

IKOTIKA блог

26 Nov, 11:45


Чому я раніше не чув цієї версії?

https://youtu.be/fR-aOdHhScg?si=JrwfadjydpBX8OuS

IKOTIKA блог

25 Nov, 20:27


Це триндець

https://youtu.be/rw7z5YIrcFs?si=P_ngFq1BwSnctXmm

IKOTIKA блог

25 Nov, 19:22


Скажіть, я ж не один сприймаю WTF як частину тижня, яка, зазвичай, хочеться, щоб скоріше минула?

Wednesday-Thursday-Friday.

IKOTIKA блог

25 Nov, 19:15


Блін, останні два відео про Арестовича це просто концентрована вижимка його шизи, оце нове відео це взагалі щедевр. Є враження, що Ельґато розібравися в лорі Арестовича краще ніж я в лорі Марвел.

Обов'язково до перегляду. Якщо не для освітніх цілей, то як мінімум для розважальних.

https://youtu.be/OgLtXpF9t6E?si=pwroRSMcE9b1m8Zk

https://youtu.be/PR9YHhLPCNg?si=k3oMwLSrmiyNOBCu

IKOTIKA блог

25 Nov, 18:23


Цьому відео 8 років...

https://youtu.be/KeGsXmp2RFI?si=lu5PiyyJ2pjwgkoQ

IKOTIKA блог

25 Nov, 16:14


Сказати, що тут я охрінів це нічого не сказати.

Увага запитання: що з показаного у цьому кадрі фільма є CGI?
Відповідь: абсолютно усе

IKOTIKA блог

25 Nov, 15:21


Продовжуємо конспектувати:

5 - В роботах Ролінґ дуже сильно сквозить її власне ставлення до товстих людей. В книгах взагалі абсолютно нормальна оця система - гарний значить хороший, потворний значить лихий.

Як в "Гаррі Поттері" висміюється зовнішність Дурслів і їхня повнота, бо називати Дадлі свинею це смішно, так і в "Корморані Страйку" приводом для сміху стають спроби тучних персонажів сісти на дієту.

Всіх негарних жінок в своїх романах Ролінґ переважно описує мужніми рисами.

Далі наводиться приклад про Лаванду Браун, яку персонажі всіляко критикуть її за підліткову закоханість, показуючи поверхневою дурнушкою і мовляв погано акцентується, що вона в кінці виявилась відважною і віддала життя в битві за Гоґвортс. Але я не бачу в цьому проблеми, бо тут більше проблеми фокусу читача, а не авторки, яка якраз дала над чим пороздумувати.

Материнство в романах про Гаррі Поттера дуже романтизується як найбільший подвиг на який здатні жінки. Хоча знов таки авторка сама ж знаходить вийняток - Петунья, чиє надмірне материнство якраз висміюється.

Далі авторка наводить приклади, що для феміністки Ролінґ у її жіночих персонажів якось капецьки мало особистості. Джинні вийшла здебільшого картонною, чисто любовний інтерес Гаррі, з чим я не згоден, бо то радше наклалось сприйняття її персонажа з фільмів, тоді як в книзі вона була ок.

Авторка каже, що єдиними цікаво прописаними персонажками є Герміона і Полумна, які як наче зписані з Моніки і Фібі з "Друзів". Ха-ха, смішний жарт, але тут я все ж не розумію. Вона перейшла на розмову виключно про фільми? Чи ми все ще говоримо і про книги, де ситуація була сильно кращою?

Підсумуємо: дуже дивне відео. Де якраз політичні погляди авторки відео змушують її багато чого перекручувати, що я навіть коментувати не став. Проаналізувавши, прийшов до висновку, що ні, вона мене не переконала.

https://youtu.be/U3dE0sYZqvI?si=usxjJr8-u3xslAgq

IKOTIKA блог

25 Nov, 15:17


Продовжуємо конспектувати:

4 - Далі у неї тут блок про втрачені можливості. Наприклад, що недовіра дядька Вернона до магів мабуть мала б до чогось призвести у цих книгах. Наприклад, Гаррі міг посилатись на нього, доводячи магам, що немає нічого хорошого в тому, що дві групи ворожо налаштовані одне до одного. І Гаррі міг би стати тим, хто ніс би в світ ідею єднання замість того, щоб бути просто нудним обраним, який просто вижив. Двічі.

Ролінґ в інтерв'ю казала, що їй дуже цікаво досліджувати культурні розбіжності, наводячи приклад конфлікту Гаррі і Ґрипхука щодо меча. Але по факту конфлікт полягає в запитанні кому в решті решт належить предмет? Тим, хто його виготував, чи тим, хто його купив? І висновок, до якого приходить Ролінґ, що в цілому насрати, бо Гаррі молодець, а Ґрипхук мудак.

Далі вона наводить приклад, що Ролінґ настільки розкритикували за часоворот в третій частині, що вона закрила цю сюжетну діру в п'ятій частині до смішного незграбно і недолуго. Мовляв замість того, щоб описати обмеженність використання часовороту, щоб пояснити, чому з його допомогою було б не врятувати наприклад Седріка, вона буквально написала, що персонажі пізніше просто розбили поличку де дуже зручно зберігались всі часовороти в світі, тож більше їх немає. Ну тут згоден, це реально настільки ліниво написано, що прям уявляєш її розлючене обличчя, коли вона це пише.

Що є ще одним доказом, чи точно Ролінґ вміє в тонкощі? Тобто очевидно, що їй добре вдаються штуки типу "давайте уявимо який вигляд оця звичайна штука мала б у чарівників", але складна багатошарова побудова магічного світу це трохи не в зоні її компетенції і саме тому можливо всі ці коментарі щодо расизму необов'язково є критикою.

https://youtu.be/U3dE0sYZqvI?si=usxjJr8-u3xslAgq

IKOTIKA блог

25 Nov, 15:11


Продовжуємо конспектувати:

3 - Цікаве запитання, що нікого в цих книжках не хвилює, що навколо триндець і ніхто нічого не хоче змінити.

Всім чхати як влаштована магія. Якщо вони вірять в чистоту крові, то чи можна отримати магічні здібності переливанням крові? Як взагалі влаштована магія? Чому вона в когось є, а в когось немає? Як вона працює? Ніхто не намагається ні в чому розібратись, бо всіх все за великим рахунком влаштовує.

Те, як влаштована політична система це просто сміх. Вони обирають міністра магії раз на сім років. І все, всі інші обіймають посади без виборів і термінів. І навіть Дамблдору неодноразово пропонували стати міністром магії і я теж не чув, щоб при цьому звучало слово "вибори".

Тобто система влаштована так, що щоб встановити диктатуру Волдеморту навіть не довелось нічого змінювати. А в кінці ніхто теж нічого не міняв, просто всі посади обійняли хороші люди, тож тепер все стало ок. А Гаррі стає аврором, як і хотів, тобто охоронцем цієї системи.

В Гаррі Поттері є Азкабан, який начебто пародія на Алькатрас, але насправді йому більше підходить порівняння з Гуантанамо - в'язницею для терористів, в якій не просто ув'язнюють людей, а катують.

Проблеми з Азкабаном починаються з того, що туди відправляють не лише вбивць, ґвалтівників чи терористів, а навіть тих, хто "заманював свого сусіда-маґла до чайнику".

Після другої світової магічної війни і падіння Волдеморта-Гітлера (тут дійсно дуже тонкі метафори) дементорів нарешті вигнали з Азкабану, і їх замінили аврори. Але не тому, що хтось зрозумів, що це триндець, а тому що дементори стали на бік Волдеморта у війні.

Тобто у нас знову є величезна проблема з системою покарання, але в книзі це навіть ніхто не засуджує, не те щоб щось з цим робити. От просто воно є і є.

Себто це співпадає з риторикою нео-лібералів 90-х років, що проблема не в системі, просто керувати мають хороші люди.

Тут авторка наводить приклади Френсіса Фукуями, який на основі робіт Гегеля і Маркса написав "Кінець історії та остання людина", де стверджував, що поширення лібералізма свідчить про те, що це остаточна форма соціальної еволюції людства. Мовляв, зараз стало зашибісь і краще вже не буде. Що дуже сподобалось тодішнім лібералам і насправді дуже відображало народні настрої людей в ті роки.

Тут мені важко щось коментувати, бо по-перше я не в темі Фукуями і навіть він вже встиг декілька разів змінити свої погляди, а зараз наче базує щодо росії. По-друге я не те щоб згоден з політичною позицією авторки, тож не певен наскільки можу довіряти її саркастичним інтерпритаціям.

Також вона наводить в приклад що тут попахує лейбніцівським оптимізмом і тут я я не дуже зрозумів її думку. Бо вона сама каже, що у Ролінґ не те щоб прям всі були повністю задоволені системою і сприймали магічний світ ідеальним. Тож авторка зводить думку до "у Ролінґ просто не вистачає фантазії вигадати як порушити статус кво магічного світу, який, по суті є відображенням нашого"

https://youtu.be/U3dE0sYZqvI?si=zruiOK7GNCQOqNfK

IKOTIKA блог

25 Nov, 15:06


Продовжуємо конспектувати:

2 - Ролінґ очевидно критикує класову нерівність. У нас є кастова система чарівників, де є лайка по типу "бруднокровки", але при цьому нам всіляко показують, що чистота твоєї крові ні на що не впливає. Бо Герміона з батьками маґлами найкраща учениця, Лілі ледь не свята, чистокровні Візлі вважаються невдахами, а чистокровні Мелфої чистокровні покидьки. І взагалі фашизм Волдеморта, який намагався зробити етно-державу це начебто головна тема романів. Окей, з цим проблем немає.

Мудрий Дамблдор був головним ідейником, хто критикував чарівників, що вони не визнавали магічних істот за рівних собі та сприймали інші раси за щось нижче людей.

За словами Ньюта Скамандера всіх магічних мешканців можна поділити на дві основні групи: "звірів" і "істот". За словами самої Ролінґ істотами вона називає тих, хто здатен усвідомлювати магічні закони і нести за них відповідальність.

Але істоти - це не чарівники, бо чарівники все одно вищі будь кого з інших рас, бо тільки їм дозволено носити чарівні палички. І це було б чудовою передумовою для критики, але єдине питання, яке порушують книги і фільми - це чи будуть магічні істоти допомагати расистам-чарівникам допомогати боротись проти расиста-фашиста-Волдеморта?

Себто це все вказує нам, що Ролінґ дуже свідомо підходить до алюзії на расизм.

І отут ми підходимо запитання, де нема чим крити: хто в світі магів гобліни? Бо в світі Ролінґ гобліни це народ гачконосих банкірів, яким чарівники не довіряють. Єдине, що ми дізнаємось про гоблінів з книг, що їх хвилюють тільки гроші. Себто їх зображують як стереотипних євреїв. Але цікаво, що дизайн гоблінів у фільмах дуже сильно нагадує те, як євреїв зображувала німецька пропаганда у 1930-х роках. А в Ґрінґотсі навіть є більш ніж очевидна єврейська символіка. Тобто чи точно ми тут критикуємо расизм?

Також є факти про магічний світ, який Ролінґ вигадувала в твіттері заднім числом. Наприклад те, за що над нею зараз найбільше ржуть. Це те, скільки в її світі магічних шкіл і виявляється що по одній на континент + Гоґвортс для Британії.

Наприклад, є африканська школа Уаґаду, яка обслуговує сотні країн з різними мовами і культурами, що знаходяться на африканському континенті. І в описі школи на Поттерморі зазначено, що африканці в світі магів є нижчою расою тому їм не дозволяється використовувати магічні палички. Але насправді тут авторка трохи перекручує, я перевірив і там те, що вони не користуються паличками, було вказано заради жарту, що мовляв вони можуть робити свої типові африканські штуки, махатимуть руками, а в тебе від того відвалиться підборіддя, поки вони казатимуть "ой вибачте, я не знав як це працює". Тобто в оригіналі там просто вказано, що магічні палички то європейський винахід, що звісно можна інтерпретувати, як те, що це "цивілізація, яка чужда африканцям", але це спірна територія.

А ще цікаво наскільки толерантно Ролінґ ставиться до інших рас на прикладі Чо Чанґ, чиє ім'я це просто дві найпопулярніші найлінивіші китайські прізвища.

https://youtu.be/U3dE0sYZqvI?si=usxjJr8-u3xslAgq

IKOTIKA блог

25 Nov, 15:02


Конспектуємо:

Днями наштовхнувся на ролик, який трохи напряг моє уявлення про Джоан Ролінґ і тепер не можу не поділитись з вами для дискусії. Отже, авторка наводить приклади того, що я завжди вважав в Гаррі Поттері свідомим висміюванням нетолерантності і людської тупості, та починає доводити, що це не висміювання, а позиція Ролінґ. Бо щось тут відсутні ознаки висміювання. І це цікаво. Вйо подивимось на приклади:

1 - В світі магії є рабство домових ельфів. І це буквально нікого не бентежить. Гаррі Поттер, який буквально все дитинство провів в схожому становищі, бачачи рабство домових, не те щоб активно це засуджує. В п'ятій книзі вони з Сіріусом навіть беруть активну участь в цій системі й самі жахливо поводяться з власним рабом, бо Крічер він же був неприємним, а значить все ок. У нас є історія, що Доббі проти, але не рабства, а злих Мелфоїв. Мудрий Дамблдор який нібито за рівноправ'я з магічними істотами робить Доббі таким самим рабом, наймаючи на роботу в Гоґвортс за заробітню плату меншу мінімальної та з одним вихідним на місяць.

Тобто Гаррі Поттер має бороти фашизм магічного світу у вигляді Волдеморта, але при цьому його не бентежить побутовий фашизм чарівників. Він не приєднується до Герміони і оце дійсно дивно.

Єдина, хто переймається цим питанням - це Герміона і от її вже книга всіляко висміює. Спочатку висміюючи назву її організації, потім потішаючись над її поведінкою, наче вона якась божевільна. Слідом демонструючи, що ельфи, яких вона звільнила, засмучені цим і просто спиваються. І весь прикол в тому, що це звучить як аргумент консерваторів, які проти скасування рабства: "якщо звільняти рабів, вони не знатимуть куди себе подіти і почнуть спиватись" та "це раса, яка просто генетично схильна прислужувати білим".

Тобто це можна було б сприйняти за алегоричне висміювання, якщо б ця історія до чогось прийшла б. Але ні, вона не має продовження. Ельфам просто подобається бути рабами. Доббі нетакуся, але по суті залишається рабом і на тому все.

Авторка каже, що це все особиста політика Джоан, яка є центристкою та нео-лібералкою, тож її бачення проблеми рабства полягає в тому, що це не система погана, це люди на місцях не ті. Тому замінемо всіх рабовласників з поганих на хороших і все буде гуд.

І тут я б хотів посперечатись, але все по факту і мене теж тепер дивує, чому ця сюжетна лінія ні до чого не призвела і залишилась як наче обірвана думка. З іншого боку, якби у нас було б якесь повстання ельфів і скасування рабства, чи не було б це занадто в лоба? Тож питання в іншому - чи можемо ми сказати, що нам показали, що Доббі став дійсно вільним?

https://youtu.be/U3dE0sYZqvI?si=zruiOK7GNCQOqNfK

IKOTIKA блог

25 Nov, 12:09


Зайшов на ютуб не зі свого аккаунту і побачив рекламу. Чому рекламу на ютубі не можна мотати назад? Якого біса в рекламі шампуня мені як типу результат використання показують об'єм, але у хлопця очевидно CGI-волосся? Як мені дістати CGI-волосся??? Я теж таке хочу!!! Чи це ще сильніше вдарить по CGI-артистах?

IKOTIKA блог

24 Nov, 10:40


Але ж...

IKOTIKA блог

24 Nov, 10:36


Продовжуємо конспектувати:

- У повітряному місті нас мали б зустріти більш вичурні іншопланетяни, радше схожі на камініанців і які летають на повітряних скатах, як в Аватарі Кемерона.

- Ландо мав бути старим клоном і згадувати, як класно було жити в місті, де на вулиці всі ходять з однаковими обличчями.

- В поєдинку з Вейдером Люк мав застосувати темну сторону

- Хана не заморожують в карбоніті, це зробили коли виявилось, що не зрозуміло, чи повернеться Харісон Форд у триквелі. В оригінальній версії Хан в кінці відправляється на пошуки вітчима Леї.

- Пізніше Лукас сам сяде писати правки до сценарію, додавши туди Бобу Фетта, як відсиланку до персонажа Іствуда.

- Потім Лукас звернеться до Кездана, який писав сценарій до Індіани Джонса. Саме Кездан приведе сценарій до ладу і який не боятиметься казати Лукасу, що його ідеї лайно та пропонуватиме нормальні.

- Слідом Лукас найме для режесури професора Кешнера, якого він дуже сильно поважав. Кешнер вирішив підійти до справи відповідально і зробити все якомога краще. Що означало, що вони вносили багато правок під час знімань, чим затягували процес і вибивались з графіку. Плюс Кешнер погано розумів як працювати зі спецефектами, через що вони вибивались з графіку ще сильніше. А потім вони ще й вибивались з графіку через зовнішні обставини.

- Вибивання з графіку коштували Лукасу того, що в нього банально закінчились гроші. Він бігав брав позики в банку, вклавши у фільм навіть більше, ніж в нього було. Але при цьому про це ніхто не знав, бо студія дуже хотіла перекупити у нього права на фільми, а він не хотів, щоб ті втручались, тож намагався впоратись власними силами.

Підсумовуючи: тут ситуація неоднозначна, всі намагались зробити як краще, і Лукас, який не хотів продавати права, щоб в процес втручались студійні боси, і Кездан, і Кешнер. Але все уперлось в те, що Лукас опинився на межі банкрутства і тоді вже ніхто б нічого не зняв. З огляду на це, дуже зрозуміло, чому Лукас буквально на колінах благав Кездана не ризикувати так з триквелом і відмовився від багатьох сміливих ідей. В принципі, вони взяли перший драфт і банально його доопрацювали. Не певен, що я прям в захваті від початкових задумів, тут радше триквел все зіпсував.

Власне кажучи, що більше зануруюсь в цю історію, то більше переконуюсь, що трилогія сиквелів - це по суті цікавий фанатський проєкт по ранніх чернетках Лукаса. Бо там ну дуже багато понасмикано з нереалізованих ідей. Саме про це планував свого часу поговорити, взявши на огляд якийсь з сиквелів. Але зіштовхнувся з тим, що коли занурився в історію шостого епізоду, виявилось, що її не зрозуміти без історії п'ятого, і її не зрозуміти без історії четвертого. А приквели стають дійсно цікавими для вивчення тільки з контекстом історії оригінальної трилогії. Тож я зрозумів, що для того, щоб оповідь про сиквели була повноцінною, треба вивчити історію попередніх шести фільмів, от тоді можна буде розповісти, щось прикольне, а не як всі.

https://youtu.be/l9Z-Yk4PyhY?si=La1nJ5j0S2lk8mx0

IKOTIKA блог

24 Nov, 10:26


Конспектуємо:

- Під час виробництва першого фільма Лукас найняв Алана Фостера, щоб той написав новелізацію. І паралельно попросив щось вигадати з продовженням. Оскільки ніхто не був впевнений в успіху фільму, то він просив писати сиквел простеньким, щоб потім його можна було адаптувати у малобюджетний фільм.

- Малобюджетний сценарій Фостера розповідав наступний сюжет: Люк, Лея і два дроїди зазнають аварії і опиняються на планеті-болоті Мімбані. Там вони зустрічають жінку, чуттєву до сили і вона каже, що допоможе їм вибратись з планети, якщо вони роздобудуть їй кайбер-кристал, який за чутками знаходиться у якомусь храмі, куди не так легко дістатись. Але Вейдер теж на цій планеті і теж шукає цей кристал, тож їм доводиться в кінці зійтись з ним у герці. Цікаво, що тут Люк мав вбити Вейдера, після чого за допомогою кайбер-кристалу вилікувати ранену Лею. Але Зоряні війни стали хітом і від малобюджетного сиквелу відмовились, тож пізніше цей сюжет опублікують як окремий роман "Уламок уяви".

- Тож вже офіційний перший драфт писала Лі Брекетт. Лукас поділився з нею своїми ідеями, вона написала першу чернетку, але вже не змогла взяти подальшої участі, адже майже одразу після цього потрапила в лікарню і померла від раку.

- У версії Брекетт немає оцієї маячні, коли Обі Ван з'являється привидом сили і каже Люку, щоб той летів до Йоди. Натомість там інша маячня, виявляється, що в світовому мечі був прихований кристал, на якому записані координати місця, де його батько проходив навчання.

- На крижаній планеті Люк намагається відбитись від навали крижаних монстрів, але ловить облизня, тож розуміє, що він нічого не вміє і Хан каже Люкові що той не лицар джедай. Саме це спонукає Люка відправитись на навчання.

- Тим часом Лея просить Хана відправитись до її вітчима, що очолює транспортну гільдію. Мовляв він друга наймогутніша людина в галактиці після Імператора. Тож якщо вони вмовлять його доєднатись, то це допоможе їм перемогти Імперію.

- Тут базу повстанців знаходять не завдяки дроїдам-розвідникам, а завдяки допитам Вейдера. На жаль, Лі Брекетт не дуже розуміла Вейдера, тож тут він істерить як Кайло Рен.

- Також в цьому сценарію ми отримали ще більше любовного трикутника між Ханом Леєю і Люком. В якийсь момент Люк взагалі мав їй зізнатись у коханні, але Лея обрала б Хана.

- У Люка з Вейдером тут мав бути ментальний зв'язок, як між Кайло Реном і Рей. Саме таким ментальним зв'язком Вейдер душив Люка, поки той намагався полетіти з крижаної планети. Люк втрачає свідомість, Вейдер думає, що вбив його, а Р2Д2 бере керування кораблем і летить за координатами, які знайшов Люк.

- На планеті-болоті Мімбан Люк зустрічає Йоду. В цій версії він зовсім інакший на вигляд, не переставляє слова у реченні і звуть його Мінч. Лукас казав, що зіштовхнувся з проблемою. Він помітив, що Обі Ван в четвертому епізоді майже нічого не робив, тож вбив його. А тепер сюжету знову знадобився наставник Люка, тож довелось вигадувати вчителя вчителя. Кажуть, що манера переставляти слова у реченні була додана, щоб відокремити його від Обі Вана і хоч трохи приховати банальність персонажа.

- Мінч викликав би привид сили Обі Вана, вони б робили б дружній бій на світлових мечах. Після чого з'являться привид сили Енекена і каже, що у Люка є сестра, він розлучив їх коли ті були маленькими і що в неї має бути окремий сольний фільм, перш ніж вони з Люком об'єднаються, щоб перемогти Вейдера. В готовому фільмі саме про неї каже Йода, згадуючи, що Люк не остання надія. Але пізніше цією сестрою стала Лея, що вже остаточна маячня.

- Автор каже, що те що Вейдер і Енакін тут окремі люди пов'язані з тим, що Лукас приховував свою ідею від усіх, навіть від Брікетт, але це не зовсім так. Ця ідея з'явиться у нього трохи пізніше.

- В версії Лі Брекетт Енакін, Обі Ван і Мінч посвячують у лицарі Люка, тож він офіційно отримує диплом про закінчену джедайську освіту.

- В цій версії сценарію нам мали представити палац Вейдера посеред лави, де той живе зі своїми домашніми гаргульями.

https://youtu.be/l9Z-Yk4PyhY?si=La1nJ5j0S2lk8mx0

IKOTIKA блог

22 Nov, 16:24


Я дуже далекий від відеоігор в принципі, але тут бачу хрестоматійний випадок дуже схожий на те, що в мене під відосами. росіяни ненавидять українське, але "ну колись же це було російською, а значить наше".

Ну це чисто для веселощів, подивитись, як в росіян сраки палають.

https://youtu.be/II0za1qjgww?si=eeQlOOzywBT0NrSg

IKOTIKA блог

22 Nov, 08:45


Суми, тримайтеся

IKOTIKA блог

21 Nov, 17:34


Даруйте за росіянську, мені скинути це. Тут новина, шо нікчемиш знову свого гнилого рота відкрив.

Скільки разів на тиждень цей терорист погрожує світові? Чого інші країни і досі сцуться? Інші диктатори вже прекрасно бачать, що можна робити будь що без жодного покарання. Але звісно третя світова розпочнеться, тільки якщо перешкоджати терористам🤷‍♂

IKOTIKA блог

21 Nov, 15:00


А ось і уламок міжконтинентальної ракети у мешканців Дніпра. Але ви їм не вірте, жодної ракети не було, бо путін не ескалірує, то тільки ми можемо

IKOTIKA блог

21 Nov, 14:42


Так от хто подзвонив захаровій і сказав "про мєжконтинентальну ракету не коментуємо". То були західні партнери, які побоялись, що рівень занепокоєння може стати критичним і вони почнуть вже хвилюватись.

IKOTIKA блог

21 Nov, 14:31


Але ж їхні персонажі померли... аргх, кому не пофіг, що знімає Кевін Сміт який відмовився розвиватись і застряг в минулому?

IKOTIKA блог

21 Nov, 13:59


Нарешті ми знайшли хто розколює суспільство

IKOTIKA блог

21 Nov, 13:19


Як сказав класик "чув, вони збираються знімати ще один фільм"

IKOTIKA блог

21 Nov, 12:43


Найбільше запитання, що виникає, це нашо вони знущаються над Томом Голландом? Вон все одно його костюм потім в кожному кадрі міняють на комп’ютерний. Їм по приколу молодика катувати?

https://youtu.be/zLjW5_wD8rE?si=tSf8e3Q5NzZTvdQ4

IKOTIKA блог

21 Nov, 12:13


Блін, вона вивела пляму і тепер та в океані😱

IKOTIKA блог

21 Nov, 10:39


Дуже раджу до перегляду.

Поки це найкращий оглядач фільмів на українському ютубі, тож цінуйте, бо просрете його.

Щодо шедевральності "Інтерстеллара" не знаю. Я щоразу, як Нолан щось випускає, абсолютно не в гайпі і не розумію, чому люди щоразу розчаровуються. Єдиний раз, коли було навпаки, це коли я бігав всім доводив, що "Бетмен. Початок" і "Престиж" це офігезні фільми і що зверніть увагу на цього режисера. Потім ще "Мементо" подивився і мені дах зірвало, але тоді всім було пофіг. А потім вийшов "Темний лицар", який особисто мені здався нудним. Потім "Початок", який мене теж трохи розчарував, а всі почали бігати кричати, що Нолан геній. А от я взагалі перестав його розуміти. "Повернення Темного лицаря" то взагалі якийсь трешак. "Інтерстеллар" дійсно працює на емоціях тільки один раз, а як тільки ти починаєш думати над сюжетом, то якась фігня виходить. "Дюнкерк" не дивився, уникаю військових фільмів. "Тенет" - знову цікава концепція, але сам фільм не дуже. "Опенгеймер" я взагалі не зрозумів, як на мене, хрінь повна, я не готовий дивитись купу документалок, щоб викупати історію, яку намагається розповісти Нолан.

Словом, Нолан цікавий режисер, бо ледь не єдиний в Голівуді, хто знімає щось оригінальне з прикольними ідеями. Але з реалізацією у нього вічно якісь проблеми.

https://youtu.be/w67ThtDJgk4?si=wjiXMsM-QJHeQJlp

IKOTIKA блог

21 Nov, 08:22


Росня це кончені мразоти, дякую що вкотре про це нагадали

IKOTIKA блог

20 Nov, 20:29


Друзі, це звіт!

Дякую всім, хто долучився, на ваші кошти було придбано дрон, пульт до нього, батареї, а також тканину, щоб наші волонтери могли пошити комбінезон для виконання складних небезпечних задач. А також трохи ще було за пересилку медикаментів та корсетів.

Воїни вам дуже вдячні і передають вітання. Гроші, що залишились, перекину на наступний збір.

IKOTIKA блог

20 Nov, 17:42


Привітайте Едріана з днем народження

https://youtu.be/igBNXpgwwzg?si=6J4fEBv9-DHYuZ74

IKOTIKA блог

20 Nov, 11:25


Замінити "дати народження" на "колір шкіри" і несподівано ми дізнаємось цікавий факт

IKOTIKA блог

19 Nov, 12:19


Росня кончені мразоти. Глухів, ми з вами.

IKOTIKA блог

18 Nov, 18:00


Оу, збір закрито, всім дякую)

IKOTIKA блог

18 Nov, 12:23


Народ, у нас досі збір не закрито.

Банка: https://send.monobank.ua/jar/4uPDrdrzKS

Картка банки: 4441 1111 2872 4659 (копіюється при натисканні)

IKOTIKA блог

18 Nov, 11:10


Відкрив новини і там концентрований триндець. Срані росіянські терористи знову поцілили по багатоповерхівці тепер в Одесі і вбили людей. Також лупашать по цивільній інфраструктурі щоб люди просто гинули від холоду. КНДР разом з росією сунуть, щоб нас знищити. Інші країни ссуться дозволити нам відбиватись. Тим часом вже і Китай передає зброю, щоб нас вбити. Найвпливовішому мільярдеру-додіку смішно, коли ми просимо по допомогу. А тим часом ердоган пропонує заморозити війну. Таке і в маразмі не насниться

IKOTIKA блог

17 Nov, 20:33


Суми, тримайтесь

IKOTIKA блог

17 Nov, 17:32


Нагадайте, ми все ще не ескалуємо?

IKOTIKA блог

16 Nov, 14:20


Тому що це вже не ваша справа, ось чому

IKOTIKA блог

16 Nov, 06:24


Окей, це дійсно лякає правдоподібністю

https://youtu.be/NwLC9zyPfwc?feature=shared

IKOTIKA блог

16 Nov, 05:46


Ну і як же без новин росіянського кіно? Всім поціновувачам радянського кіно наказано радіти. Їхня улюблена кіностудія відправила танки, щоб їх вбивати. Хештег кіно поза політикою.

IKOTIKA блог

15 Nov, 21:13


Добре, ви написали першу причину і тут вже важко сперечатися

IKOTIKA блог

15 Nov, 20:06


Тю, йой, і цей в мольфари подався

IKOTIKA блог

15 Nov, 19:10


Серед вас таких нема?

IKOTIKA блог

13 Nov, 11:02


Коментарі на старому каналі нагадують якийсь портал в палату психлікарні

IKOTIKA блог

12 Nov, 20:25


Слухайте, а серед вас є хтось, хто шарить за комікси про Люка Кейджа і Місті Найт і може допомогти з відеорядом?

IKOTIKA блог

12 Nov, 18:35


Народ, нагадую про наш збір.

Банка: https://send.monobank.ua/jar/4uPDrdrzKS

Картка банки: 4441 1111 2872 4659 (копіюється при натисканні)

IKOTIKA блог

12 Nov, 12:49


Сирський намагався заткнути рота Стерненко наказавши оголосити його в розшук. Тепер вони зустрілись, він може заткнути йому рота рукою. Подивитись в очі, цьомнути в лоба. Все, що дозволяє кримінальний кодекс, словом.

Якась така мутна історія. Стерненка начебто хотіли подати у розшук. Щоб шо? Залякати? Якось це дивно, це типу мало його так напрягти, щоб він перестав критикувати командування армії? Публічну людину з двома мільйонами глядачів?

А тепер цією зустріччю міноборони по суті робить демейдж контрол, мовляв, дивіться, Стерненко і Сирський помирилися. І тим самим офіційно підтвердили всю цю історію, що ставить наступне запитання: щоб що? Типу вони тупі і не розуміють що зробили все ще гірше? Єдине припущення, чому міноборони не могли просто вийти і сказати, що інформація Стерненко не відповідає дійсності, це те, що у Стерненко були реальні докази.

IKOTIKA блог

11 Nov, 15:33


Треба може вестернам показувати який вигляд мають наші новини?

IKOTIKA блог

11 Nov, 10:27


ООН запрошує до себе Талібан, Трамп тиснутиме на нас про щось домовлятись з міжнародним терористом, в кіно продовжують знімати росію і росню, наче нічого не відбувається. Все стабільно, ми живемо в божевільні

IKOTIKA блог

11 Nov, 10:01


Народ, нагадую про наш збір.

Банка: https://send.monobank.ua/jar/4uPDrdrzKS

Картка банки: 4441 1111 2872 4659 (копіюється при натисканні)

IKOTIKA блог

10 Nov, 18:44


Не думав що таке зустріну, але є люди, які адекватно оцінюють Халкшу і критикують тих, хто критикує її. Фіга собі.

https://youtu.be/6z5Pv2WZrho?si=sPFbIswZ9SDog37V

IKOTIKA блог

10 Nov, 16:03


Реву та стогну

IKOTIKA блог

10 Nov, 11:31


Народ, хлопці, що мочать росню дронами, попросили нас про допомогу. Треба зібрати 14 000 грн.

Зараз до них заганяють новачків, які вчаться на симуляторі, а це трошки не те, тож потім в польових умовах ті б'ють вже робочі дрони. Тому хлопці попросили допомогти придбати їм навчальний дрон, пульт і акум до нього. На все про все потрібно усього 14 000 грн

Банка: https://send.monobank.ua/jar/4uPDrdrzKS

Картка банки: 4441 1111 2872 4659 (копіюється при натисканні)

IKOTIKA блог

10 Nov, 10:38


"Як пройшов ваш день, владімвладімич?"

IKOTIKA блог

10 Nov, 10:17


Три новини в пабліку підряд про те, як мужики кудись йдуть на фото. Часи зараз такі, всім треба кудись чімчікувати

IKOTIKA блог

08 Nov, 15:28


Я не здивований, бо технічно влада зробила все, щоб подібне з'явилось

IKOTIKA блог

07 Nov, 18:11


По-перше, чому ютуб все одно продовжує намагатись мені пропихнути в рекомендації росню? А по-друге чому ютуб не банить відео за матюки в назві? Це вкрай груба лайка

IKOTIKA блог

07 Nov, 13:50


Запоріжжя, тримайтеся

IKOTIKA блог

06 Nov, 16:20


Нагадаю, що в нас розіграш і прошу відгукнутися переможців

IKOTIKA блог

06 Nov, 14:19


Так, зачекайте, а кота можна???

IKOTIKA блог

06 Nov, 13:09


Ну все, тепер жарти про те, що Трампа намагався підстрелити мандрівник у часі, щоб не допустити третьої світової, вже не здаються такими смішними.

А взагалі, у нас і так стресу в житті вистачає. А що робитиме Трамп непередбачувано, не слухайте експертів, вони вічно верзуть маячню. Поки навіть Трамп не знає, що він робитиме, бо перед виборами він займався популізмом для своїх виборців.

IKOTIKA блог

06 Nov, 12:18


Зараз він веде перемовини зі джмелем

IKOTIKA блог

06 Nov, 10:17


О, дивіться, цього разу з палати втік рідкісний звір. Чомусь у мене в голові тільки провідниця Сердючка як ілюстрація

IKOTIKA блог

06 Nov, 08:14


Та, це здібні люди

IKOTIKA блог

06 Nov, 06:14


Прикиньте, підіймаєш слухавку, а тобі вже виказують претензії, що в тебе номер телефону не такий. А потім за номером тобі долю трактують. І оператор, що продав тобі сімку такий "ніфіга собі, я вершу долі"

IKOTIKA блог

05 Nov, 21:08


ну все, капець. я не у переліку найкращих україномовних ютуберів 2025-го. абідна

https://youtu.be/j7m_dULJYVQ?si=EjDDTdJpnqIIKzTq

IKOTIKA блог

05 Nov, 20:38


Дуже сподобався перший сезон. Тепер чекаю, коли серіал закриють, щоб подивитись вже нормально від початку до кінця і не згадувати, що там було рік тому. Що ж... це найкоротша стаття, що я бачив...

IKOTIKA блог

05 Nov, 15:31


Це все добре, але там все ще буде переклад від КСД, тож проблема не зникне

IKOTIKA блог

05 Nov, 14:29


СТБ напружились

IKOTIKA блог

05 Nov, 13:46


Фраза Белли, коли вона вперше прийшла до нього "а де ліжко?", заграла новими барвами😆

"Це диван вбивці, Белло"

IKOTIKA блог

05 Nov, 13:05


А отут я охрінів з двох речей одночасно.

По-перше респект оригінальному проєкту, я не думав, що вже так скоро на заході приймуть думку, що рашка це ракова пухлина людства. Я гадав, що така риторика з'явиться там значно пізніше.

По-друге, коли росіяни намагаються зацензурити незручні репліки, вони ж шукають схоже за значенням, так? То виходить, вони свідомо порівняли путіна з Гітлером, а рашку з фашизмом? А потім замінили путіна на шизофреника, а потім на кім чін іна... Сміливці, ахахаха, по десять років тюрми кожному.

Насправді, я певен, вони б з радістю за традицією переклали б наче там йшлось про Україну, але, мабуть, зараз то було б підозріло і глядачі пішли б перевіряти.

Ну насправді чергова чудова ілюстрація для всіх хто все ще дивиться росіянською.

https://youtube.com/shorts/bn4s7aE6Ao0?si=nkBx15r83fUUIIgK

IKOTIKA блог

05 Nov, 11:36


Прикольно, чувак з Великої Британії пояснює Вестернам, що те, що рашка - всесвітнє зло, це не кліше із фільмів 80-х, а в принципі так воно і є зараз. Судячи з його риторики, він живе в США, але цікаво які аргументи він наводить. Це такий дит садок насправді, в порівнянні з тим, що можна було б сказати, але навіть це його шокує.

Ну тобто тут відео про той скандал, коли викрилось, що рашка платила сотні тисяч долларів на місяць американським блогерам, щоб ті просували рашкенську пропаганду. І мені сподобалась його теза, що суть рашкенської пропаганди - це сіяти хаос і розбрат усюди, просто дестабілізація заради дестабілізації.

https://youtu.be/leCND966O4E?si=F3QPcgXXFjJOtkMQ

IKOTIKA блог

05 Nov, 10:18


Запоріжжя, тримайтеся

IKOTIKA блог

04 Nov, 15:12


Оскільки я принципово не оплачую телеграм преміум, щоб не платити гроші росіянам, прикріплюю фото призів окремим постом)

Будь ласка, переможці, відгукніться в коментарях, щоб ми могли вислати вам подарунки.

IKOTIKA блог

31 Oct, 18:29


Спочатку подумав про держ зрадника

IKOTIKA блог

31 Oct, 16:46


Поцілунок вампіра (1998)

Що я, трясця, взагалі подивився? Коротше, в пошуку мему для огляду вирішив глянути фільм і... може ви мені розкажете, як це сприймати? Може я чогось не розумію? Бо в коментарях всі пишуть, класна комедія, супер.

Головний герой, звичайний робітник, якийсь там начальник, що весь день працює, а вночі кадрить дівок. Одного разу його кусає вампірка і він весь фільм поступово сходить з розуму. Він починає зриватись на свою психотерапевтку, зриватись на свою підлеглу, вирішує, що він вампір і починає вбивати людей. В решті-решт він ґвалтує свою підлеглу, за що її друг його вбиває. Кінець. Титри.

І в кінці нам ще дають натяк, що він настільки збожеволів, що, можливо, не було жодної психотерапевтки, і не було жодної вампірки.

Який психопат це зняв і чому це взагалі показували людям?

#ікотікаподивився

IKOTIKA блог

31 Oct, 14:31


Цікаво, що самі Ворнери залишили собі місце для маневру

IKOTIKA блог

31 Oct, 07:42


Щойно прочитав новини. Харків, тримайтесь. Срана росня то не люди

IKOTIKA блог

31 Oct, 07:13


Не можу зрозуміти, який кавер Айсіфайра мені подобається більше

https://youtu.be/quM5FgYNyuc?si=9kN-qLOnzBPunZTz

https://youtu.be/aAVH-yyFVyE?si=Nb7JbqNqY1dhO6TP

IKOTIKA блог

30 Oct, 20:20


Кевін нас зовсім не береже

IKOTIKA блог

30 Oct, 19:19


Зеленский знову якийсь закон ввів? Мені знову щось заборонять?

IKOTIKA блог

30 Oct, 18:07


Прикиньте, у когось є час грати в відеоігри. Живуть же люди

https://youtu.be/Nq6OHTZkpsY?si=0XAta0H5zsbXYnAx

IKOTIKA блог

30 Oct, 16:36


Вершник на цій обкладинці наче йде і співає "З нами Мама Тереза й Діва Марія"

IKOTIKA блог

30 Oct, 14:48


Сучасні досягнення і нагороди, на які ми заслуговуємо.

Чомусь мені здається, що якщо не ігнорувати серіали перших трьох фаз, то виявиться, що вона не перша. Бо принаймні дупа Дейзі з агентів на початку четвертого сезону колись взагалі мемом була

IKOTIKA блог

30 Oct, 07:34


Я як наче про себе слухаю... взагалі прикольний формат, у мене Настюха могла б навіть цікавіше зробити

https://youtu.be/bCbVFwnU-lE?si=wUmHcMrmdyasqopE

IKOTIKA блог

30 Oct, 06:32


Так, шо за фігня? Я на ютуб деградувати прийшов

https://youtu.be/DeayeGEuoPc?si=gqu7ZW3vKzKhS1yL

IKOTIKA блог

29 Oct, 21:24


Їхні думки... запізні

IKOTIKA блог

29 Oct, 21:23


Його думки будуть актуальними завжди

IKOTIKA блог

29 Oct, 16:32


Я набулщітив в Марвел-марафоні. Конспектуємо:

- Джон Фавро таки хотів зробити Мандарина головним лиходієм першої Залізяки, його відмовили розумні люди. А Обідая мав стати лиходієм в сиквелі, а був переписаний під лиходія в першому фільмі. Фавро погодився, бо сказав, що після Месників, коли з’явиться Тор, Мандарин і його магічні персні вже не здаватимуться зайвими.
(Хоча те, що я розповідав, мені звучало логічніше)

- Фавро мав знімати перших Месників, але після того як він їм запустив кіновсесвіт, він хотів від Марвел нормальних грошей, тож вони знайшли дешевого Відона.

- Залізну людину 2 також запустили у виробництво без сценарію, після чого постійно лізли до Фавро, розповідаючи йому, що ще треба включити у фільм, щоб прорекламувати Месників. Тому Фавро зарікся щось знімати для Марвел і залишився виключно як второплановий актор.

- Першу версію сценарію Месників писав Зак Пенн, той, що писав і фільм про Халка. Він також вважав, що магія у їх з Фавро приземленому реалістичному світі Марвел виглядатиме дивно, тому планував, що Тор і Локі мають з'явитись під кінець Месників.

- Червоного черепа не вбили у Кепі, бо за версією Пенна, саме він мав бути головним лиходієм фільму. Але, коли на роль Локі і Тора підписали Гідлстона і Гемсворда, вибір студії впав на те, щоб більше уваги приділити їм.
(Цю частину я не дуже зрозумів)

- Сцену, де всі Месники намагаються підняти молот Тора Зак Пенн написав для перших Месників. А Відон зняв у других.

- Все ж відомо, чому Нортона звільнили після Халка. Він переписав сценарій Зака Пенна під себе і Файґі його підтримав, бо сказав, що дійсно стало краще. Але Нортон не зміг зупинитись, продовжував переписувати і вносити зміни під час фільмування, чим викликав конфлікти з акторами і режисером. А коли побачив, що на фінальному монтажі прибрали його геніальні знахідки, пригрозив, що не рекламуватиме фільм, поки не повернуть сцени, які він хоче. Тож Файґі зарікся з ним працювати. (Цікаво, Фавро скаржився на те саме, тільки в зворотній бік)

- Луї Летер'є, режисер фільму про Халка, вважав, що саме Халк має стати антагоністом в першому кроссовері, щоб Месники, як і в коміксах, об'єднались, щоб зупинити Халка. Тому та кінцівка Халка несправді мала означати, що Халк виривається на свободу і йде крутишити.

- Коли прийшов Відон він, як і Нортон, сказав, що сценарій Зака Пенна лайно і його треба переписувати. І Файґі знову погодився. Я б на місці Пенна заплакав би витираючи сльози дивідендами.

- Джос Відон вважав, що Локі - якась замала загроза для Месників і запропонував додати другого диходія - сина Обідаї Стейна. На щастя Файґі сказав "ні"

- Потім у Скарлет Йогансон намічався конфлікт графіків знімання і Джос Відон написав версію сценарія, де замість неї була Оса у виконанні Зої Дешанель. Але оскільки Оса мала стати новою персонажкою, фільм мав витратити час на знайомство з нею. Пізніше, віце-президент Марвел-студіос відмітив, що вона була так прикольно написана, шо це було ледь не найцікавіше у фільмі. Але все ж є Йогансон змогла знятись

- Джос Відон написав супер-цікаву передисторію Соколиному Оку, але то все довелося вирізати. І Соколине Око по сьогодні нерозкритий персонаж

- Фразу про шавуху вигадав ще Ніколас Брендон, коли після прослуховування на роль Ксандера в Баффі, пожартував "щось я втомився, може по шавусі?"

- Ну про вирізані сцени то ми знаємо

https://youtu.be/tnrO5dw2y-4?si=-uaNPLtUbWiXCs6t

IKOTIKA блог

29 Oct, 13:18


Він не сказав "найкращій"😢😩😭

IKOTIKA блог

29 Oct, 11:44


Той, хто писав цей пост, пробував прочитати своє формулювання? Вона розглядається на посаду Кевіна Файґі?

IKOTIKA блог

28 Oct, 16:14


А з якогось віку вже можна?

IKOTIKA блог

28 Oct, 15:11


Оце як на мене найцікавіші каверисти на ютубі, обожнюю цих чуваків. Вони навіть на початку повномаштабки авторську пісню Україні присвятили, за що я став їх любити ще більше.

А от Віолета Орланді звучить прикольно тільки коли до них на фіти приходить. У себе на каналі вона не цікаво звучить. Не знаю, можливо це її фішка виконання, чи особливості тембру, але мене кумарить оця наче штучно занижена форманта в голосі.

https://youtu.be/FS5DZRarWnk?si=yh569vKLPkqPgIDV

IKOTIKA блог

28 Oct, 14:11


Продовжуючи тему жіночих голосів, для мене вчора було відкриттям, що весь цей час цю пісню співала жінка. Просто у неї голос пом'ястстіше за Озіка був і я завжди гадав, шо то хлоп. Тепер у мене відеоряд з музикою не клеїться.

https://youtu.be/ulxNrRLbhEw?si=EQFRVzewwuRxGikg

IKOTIKA блог

26 Oct, 12:19


Так і є

IKOTIKA блог

26 Oct, 11:21


З хороших новин, в рашки все ж стався удар по економіці і це прям плюс, може хоч трохи ці покидьки схаменуться

IKOTIKA блог

26 Oct, 08:56


Капець, ці мразоти знову б'ють по лікарнях. Якісь абсолютно кончені істоти, слів нема

IKOTIKA блог

26 Oct, 08:15


Подобаєца

https://youtu.be/lHZKPYQnsmc?si=9p5Vy-HfFbLs8rWH

IKOTIKA блог

26 Oct, 06:53


Окей, це щось новеньке. Рідко можу сказати, що респектую комусь з росіян, але, здається є за що. Шкода, що це поодинокий випадок

IKOTIKA блог

26 Oct, 05:54


Краще вже це аніж ворожіння на результати війни

IKOTIKA блог

26 Oct, 05:09


Вночі росіянські покидьки знову обстріляли Дніпро, є загиблі і поранені, в тому числі діти. Не забувайте допомагати ЗСУ

IKOTIKA блог

25 Oct, 17:40


Це шо якийсь мольфар своєю магією скопіював?

Якщо що, я покликаюсь на це:
https://t.me/ikotika/2287

IKOTIKA блог

25 Oct, 17:23


А я ще переживаю, що в мене на відео написи бувають дрібними і не читаються

IKOTIKA блог

25 Oct, 16:59


Чуваче, коли як. Я працював з дітьми, так, спершу це для тебе щось нове і невідоме, потім відкриття, що це такі самі люди, просто без лайна, а далі зустрічаєш і тих, які вже встигли стати лайном, та розумієш, що це правило працює не на 100%))

IKOTIKA блог

25 Oct, 16:53


Чорт, офігезна пісня. Дісторшн в голосі на приспіві просто ідеальний у чувака. Просто щось на крутезному.

https://youtu.be/6BJjUgPAOlM?si=uBbs2Btux5xrY_sh

А щодо фільму Ворон, то я гадав, хтось поглибиться в тему і якось цікаво розповість в своєму огляді. Я про нову екранізацію зокрема. Я став дивитись огляди, купа новачків на ютубі і всі якісь такі однакові, що й не розрізняєш їх. І у всіх все, що я чув, сприйняття було не глибше мого, хоча я взагалі не в темі.

Взагалі якось розчаровує ситуація з оглядами. Всі намагаються робити сухий переказ і бомбардувати мемасікамі. Я цього не розумію. Щоразу, як бачу нову назву каналу, даю шанс, і щось поки не знайшов нікого цікавого для мене. Всі якось супер-однаково роблять. І зрозумів, що мені вже стає лінь давати ті шанси і шукати.

IKOTIKA блог

25 Oct, 15:44


Мені скинули, я поржав, передаю далі

IKOTIKA блог

25 Oct, 14:57


Тю, я думав вони якийсь новий чіназес вигадали, а там оце задовбування відмінюванням

IKOTIKA блог

25 Oct, 14:32


О, а ось і актуальні меми під'їхали

IKOTIKA блог

25 Oct, 14:14


Цікаво, чим Зеленський критиме заяву Ердогана, коли той практично цитує передвиборну промову Зеленського?

IKOTIKA блог

25 Oct, 14:04


"В ясна", шановний Новиначу, виправте будь ласка. Чи Новиначе? Я й сам безграмотний