STALKERUA @ua_stalker Channel on Telegram

STALKERUA

@ua_stalker


Лідер організації Національний Спротив @national_resistance_ua

Пишу про ідентаризм, націоналізм, правий рух. Також тут усі записи моїх лекцій.

Підтримка каналу

https://send.monobank.ua/jar/3uksswqWk6

5363 5420 1625 4212

STALKERUA (Ukrainian)

STALKERUA - це канал на Telegram, який належить лідеру організації Національний Спротив з ніком @national_resistance_ua. У цьому каналі ви знайдете матеріали про ідентаризм, націоналізм, та правий рух. Тут також розміщені всі записи лекцій автора. Якщо ви цікавитесь цими темами, STALKERUA - це місце, де ви зможете знайти цікаву та актуальну інформацію. Крім того, автор каналу зазначив можливість підтримки каналу фінансово за допомогою посилання або реквізитів. Приєднуйтесь до каналу STALKERUA, щоб дізнаватися більше про ці важливі теми та підтримати автора у його діяльності.

STALKERUA

13 Feb, 19:09


Під час ефіру, на УП, генерал Наєв наговорив безліч дурниць.

«Ми не замінували заздалегідь мости, бо не мали на те юридичних прав.»
«Ми не ставили міни, бо це була приватна територія.

І так далі…

Проте є дещо, що мене обурило найбільше.

Хто такий я у 2021 році?
Націоналістичний діяч, очільник невеликої організації — кілька десятків людей, кілька осередків в Україні.

У рамках оборони України нас сприймали, у кращому випадку, як кадровий резерв для окремих служб чи підрозділів ТРО.

А тут цілий генерал. І цей генерал не знав про початок війни, дізнався лише ввечері 23-го.
У той час, як нас попередили за два місяці, ми організовували тренування і з середини січня активно готувалися до війни.
У день перед початком бойових дій ми вже сиділи на речах, готові їхати на точку, де мали отримати зброю.

І це я. А очільники більших націоналістичних структур знали цю інформацію ще з листопада-грудня.

А тут цілий «генерал» — і не знав про вторгнення.

Це або відверте перекладання відповідальності за провали початку війни на інших, або ж катастрофічна некомпетентність.

«Ми готувалися, але не було правового стану.»
«Мені взагалі не повідомили.»

Звучить жалюгідно.

STALKERUA

13 Feb, 18:58


Прям Щоденники Тернера виходять.

«І де ж живуть вільні? Вони мешкають у містах та пустелях у їх яскраві блакитні очі»

STALKERUA

13 Feb, 18:54


Агентуру Трамп порізав, відповідно, внутрішній дестабілізуючий фактор втрачається.

— Навряд чи Путін дасть реалістичні вимоги під час перемовин, а якщо це буде зупинка по ЛБЗ, то і мир буде доволі умовним. Нас ніщо не зупинить у роботі на послаблення й знищення ворога.

— Зараз з нашого боку, з боку нашої дипломатії, йде грандіозна гра, завдання якої — сформувати для Трампа наш образ як сильної й готової до опору країни, проте такої, що готова підписати угоду. Водночас наші роблять усе можливе для того, щоб РФ дала максимально нереалістичні умови й не пішла на угоду.
У такому разі фактор Трампа буде для нас максимально позитивним.

Якщо ви дочитали до цього моменту, то ви молодець. Бо все це вилами по воді писано, і в нашому світі не варто загадувати. Ворог може посипатись будь-коли, тому варто робити все задля перемоги, не озираючись на геополітичні ігрища. Бо вони обговорюють ті події, які створюємо ми!

STALKERUA

13 Feb, 18:54


Просили дати оцінку останнім заявам Трампа.

— Питання закінчення війни не залежить від США. Війну може закінчити РФ, припинивши наступальні бойові операції й домовившись вийти з нашої території (принаймні станом на 2022 рік), або ж Україна, капітулювавши.

— Нинішні розклади, які нам просувають, є неприйнятними. Згідно з ними, РФ закріплює за собою окуповані території, з неї знімається частина санкцій, відповідно, Путін отримує перерву для відновлення й модернізації армії. Отримує «перемогу» у вигляді вето на вступ України до НАТО. І за все це не несе жодної відповідальності, а предметом торгу з боку РФ є лише обіцянка не проводити наступальні операції???

— Єдиним більш-менш прийнятним для нас сценарієм є торг нашою участю в НАТО задля обміну цієї обіцянки на окуповані після 2022 року території, особливо південні, на яких в окупації проживає безліч українців.
Предметом торгу може бути «демілітаризація» звільнених таким чином територій, вода в Крим, повернення зайнятих нами територій Курщини, ну і відмова від вступу до НАТО.
Правовий статус Криму й ОРДЛО (до 2022 р.) міг би бути подібний до статусу оренди Гонконгу британцями.
Я хочу наголосити, що мінімально такий варіант є для нас прийнятним. Це не перемога, але це той «справедливий мир».

Проте на це ніхто не піде. Путін воює за території, а не за ефемерну «денацифікацію», яка лише стала ідеологічним прищем на тлі необільшовицької московської ідеології, і не через «розширення НАТО». У голові цієї радянської суки є лише одне бажання, воно зациклене до безумства — відновлення СРСР на мапі світу. Тому він і веде війну не за гроші, ресурси чи вплив, а лише задля відновлення совка, розпад якого він вважає найбільшою трагедією власного життя.

— Україна справедливо може не погодитися на неадекватне перемир’я. Сили та ресурси у РФ поступово виснажуються. Прямо зараз ми можемо спостерігати, що і вони теж почали сипатись, а враховуючи їхній масштаб та характер ведення війни, можна спрогнозувати, що сипатись вони будуть значно швидше, ніж ми, хоч і запас міцності у них більший.

— Нам не варто забувати, що найтяжчий і найсильніший удар навесні 2022-го ми витримали виключно завдяки власним ресурсам. Та жменька західних ПЗРК і гранатометів не зіграла суттєвої ролі.
У той час, коли ворог був біля столиці, а західні лідери давали нам кілька діб, — ми вистояли.
Ми вистояли і минулої зими, коли без надання нам допомоги, із бажанням минулої американської адміністрації заморозити війну, нам обрізали постачання.

Вистоїмо і зараз. Бо найважче і найгірше — позаду.

— США ж понесуть колосальні втрати у разі відмови від підтримки України або ж від просування у нас вигідної для Кремля угоди.

1. США цим визнають, що час їхньої гегемонії у світі минув, світ тепер багатополюсний, і їхню думку перестануть враховувати. Своїм рішенням вони посилять Путіна й інших диктаторів.
2. Це, у свою чергу, призведе до ефекту доміно, який почався з Іраку й Афганістану, проте зупинився на нас. Далі буде активізація безлічі конфліктів, які були заморожені, у тому числі завдяки діям США. Це і тема з курдами в Іраку, тайванське питання, конфлікт у Балтії, ймовірний розквіт ІДІЛ і дуже багато чого іншого.
3. Із втратою домінуючої позиції США неминуче відбудеться криза альянсу НАТО. Загальноєвропейський проєкт оборони, який неодноразово раніше розглядався, може відродитися. У результаті більшість американських союзників сформує власний безпековий договір, який очолять Британія, Франція та Німеччина. США ж у такому разі втратять більшість союзників, адже і Австралія, і Нова Зеландія з Канадою — це країни Співдружності. Це призведе до ще більшого ослаблення США на геополітичній арені.

Прийнявши й пролобіювавши умови Путіна, Трамп із президента, у якого є шанс зробити Америку знову великою, може побити антирекорд Обами й стати найгіршим президентом в історії США.

Ну і наостанок трохи позитиву:

— Навіть за умови, що Трамп піде на умови Путіна, це для нас усе одно краще, ніж варіант поступової здачі України, який нам пропонували демократи. Бо ми можемо не піти на це рішення.

STALKERUA

13 Feb, 13:55


За офіційними даним USAID за 12 місяців заплатив ЦПК (Центр протидії корупції) 750.000$ на створення відео та постів для соцмереж.

Це 31.000.000 гривень.

Пости у соцмережах для розкрутки Шабуніна за ціною 2500 FPV.

Але ви лиш уявіть які бабки USAID вкинули у розкрутку Стерненка, Ананьєва й інших антинаціоналістичних торпєд, медійну підсвітку Ґрунта й інших «грантових ЗМІ»?
І всі ці гроші виділялись для посилення впливу власних агентів й лобістів, для реалізації вигідної(демократам) політики, не залежно від того, чи вона співпадає зінтересами України, чи ні.

STALKERUA

13 Feb, 06:16


Закиньте козакам з ББС 116 ОМБр на ремонт транспорту, та вони будуть радувати вас такими прекрасними кадрами.

Хлопці катають з мавіком, забезпечують очі для координації комбінованих ударів артилерії, ФПВ та інших засобів ураження.
Забезпечують очі над полем бою.

На відео танк 23 ОМБр розвалює в притул зайняті ворогом позиції

Банка:
https://send.monobank.ua/jar/9WitCBKZyM

STALKERUA

12 Feb, 21:39


Британське видання Forces News опублікувало фотографії новітнього зенітно-ракетного комплексу (ЗРК) Gravehawk, розробленого спеціально для України.

Цей інноваційний комплекс призначений для протидії безпілотним літальним апаратам, крилатим ракетам та літакам. Розробка обійшлася у 6 мільйонів фунтів стерлінгів (приблизно 7 мільйонів доларів США) і була здійснена невеликою командою Taskforce Kindred при Міністерстві оборони Великої Британії.

Технічні характеристики Gravehawk:

- Ракети: Комплекс використовує адаптовані радянські ракети класу "повітря-повітря" Р-73, які були пристосовані для запуску з наземної платформи. Ці ракети мають інфрачервону систему самонаведення, що дозволяє ефективно вражати цілі на відстані до 20 км.

- Пускова установка: Розміщена в стандартному транспортному ISO-контейнері, що забезпечує мобільність та приховане транспортування. На даху контейнера встановлена оптична система, яка працює в інфрачервоному діапазоні, виявляючи цілі за їх тепловим слідом. Це дозволяє комплексу працювати без активного радіолокаційного випромінювання, що знижує ймовірність його виявлення противником.

- Екіпаж: Система обслуговується командою з п'яти осіб.

У вересні минулого року в Україні були проведені випробування двох прототипів Gravehawk. У 2025 році планується передати Україні ще 15 таких комплексів, що значно посилить її протиповітряну оборону.

Використання існуючих ракет Р-73 дозволяє ефективно інтегрувати Gravehawk у наявну систему озброєння України, забезпечуючи швидке та ефективне посилення протиповітряної оборони без необхідності тривалого навчання персоналу.

Ракети Р-73 ми виробляємо у Києві.

STALKERUA

07 Feb, 18:09


Продовжуємо заганяти грантових лобістів завезення трудових мігрантів.

Длігачу було запропоновано написати публікацію, або зняти відео у якому він засудив би завезення трудових мігрантів до України. Натомість він відмовився від цього і продовжив надалі лобіювати завезення до України трудових мігрантів з країн Африки та Азії.

Що робимо на даному етапі?

1. Ставимо негативну реакцію під його сторінкою у ФБ, з відповідним коментарем.

https://www.facebook.com/share/19vu8djMjU/?mibextid=wwXIfr


2. За можливості.
Треба покласти його сайт.
https://advanter.ua/


PS: сміттєві люстрації та інші методи впливу будуть згодом.

Для нас і для мене особисто зупинка просування цієї теми, то питання життя або смерті, волі або тюрми.
Бо у разі завезення до України значної кількості трудових мігрантів з країн Африки я буду вимушений піти на певні вчинки, які можуть привести до вище згаданих наслідків. Тож поки є бодай мінімальний шанс малою кров’ю зупинити цей процес, то варто цим скористатись.

Репост)

STALKERUA

07 Feb, 15:16


Ми про це говорили роками.
Ніхто нас не слухав, крутили пальцем біля скроні і повторювали «йобнуті», «поширюєте свої теорії змови»

А воно он як вийшло
І правих у Раді не було не через низьку підтримку, а через те, що 90% ЗМІ були або під ліваками, або під московитами і правих ціленаправлено топили з обох сторін.

Зараз заганяють Ситника, починають полювання на Шабуніна.

Ну і паралельно розпочався прогрів Лещенка, Наємів та Заліщук.

STALKERUA

06 Feb, 13:59


🇺🇦 Друзі, наш проект DeepStatemap.live знову в номінації "Найпотужніша ініціатива від ІТ-спеціалістів, що наближає перемогу"

📍 DeepStatemap.live— найпопулярніша в Україні та світі інтерактивна онлайн мапа бойових дій, яка дає можливість стежити за змінами лінії фронту та перебігом воєнних дій російсько-української війни. Нашою мапою користуєтесь ви, мільйони інших людей з України та світу, ЗМІ (як українські, так і міжнародні). За нашою мапою працюють ДСНС, служби евакуації, різні асоціації та організації. Її використовує Міністерство оборони, різні національно-оборонні платформи країн світу, зокрема, були помічені на різних заходах НАТО. Але найбільша честь для нас — бачити використання мапи нашими військовими різних рівнів!

🫡 В минулому році за допомогою вашої підтримки ми перемогли в номінаціях, отримавши найвищі бали. Наша команда працює щодня і щоночі для вас, докладаючи максимальних зусиль для перемоги над московитами. Для нас буде важливо і приємно отримати ваш голос цього року.

⚡️ Переходьте за посиланням та голосуйте за наш проект: DeepStateMap.Live

➡️ Посилання: https://dou.ua/awards-2025/

STALKERUA

06 Feb, 13:15


Келог заявив, що вірогідність того, що Україна поверне собі ядерну зброю — мінімальна.

Проте тут виникає інше запитання. А хто буде питати дозволу у США?
Ми є суверенною країною і маємо повне право на створення ядерної зброї.

Штати могли нам, щось диктувати за наявності агентури та купи агентів впливу.
Проте станом на сьогодні Трамп порізав усю цю грантово-ЦРУшну гниль. А інших важелів тиску на нас у США нема.

Звісно, альтернативою було б кратне збільшення військової допомоги, фінансування найманців, обмежена участь військових з блоку НАТО(авіація, ППО, арта, прикриття кордону з Білоруссю) і у кінцевому результаті програш РФ у війні.

Проте данний сценарій є хоч і реалістичним, проте менш ймовірним ніж відновлення ядерного статусу Україною.

STALKERUA

04 Feb, 18:36


Оце от називається незалежною журналістикою. Чому так?

STALKERUA

04 Feb, 18:34


Усі заборони на удари вглиб московії за допомогою західної зброї були зняті, про це пишуть у Defense Express.

@KORCHYNSKIY

STALKERUA

04 Feb, 11:15


😂😂😂

STALKERUA

04 Feb, 11:13


Ось ця грантова тварина пропонує завезти до України понад 3 млн. мігрантів з Африки, Індії та Бангладешу.

Грантовий «візіонер-футурист»

Таку падаль варто заганяти на рівні з проросійськими елементами. Реакція має бути максимально жорсткою.

Внутрішній ворог поступово прогріває цю тему. Враховуючи їхню незмінну тактику з поступового просування власних наративів таких як «елементів гендерної ідеології», «ЛГБТ» тощо, то можна зробити висновок, що поки не буде реального спротиву у просуванні цієї теми. Поки, щодо говорячих голів не буде вчинено механізму індивідуального терору, то вони не зупиняться й будуть все активніше й активніше просувати цю тему.

STALKERUA

03 Feb, 21:33


Як побачив, думав то прикол.
Ну не може бути настільки все погано.

Але ні, виявилось правдою.


ЛГБТ-таролог, шаман і чорний маг подає позив за відмову надавати гранти і фінансувати лгбт
😂😂😂

STALKERUA

03 Feb, 07:06


І це ж прикиньте. Це все ті люди яким Шабуніни і Ніколови хуй сосали, нам насипали як яйця продавать не по 17 а по 16.50 і як правильно жопу витерать. Ахаха. Сука ну і бляді))

STALKERUA

02 Feb, 19:43


Виродки торгують наркотою та замовляють таргетну рекламу для вояк.

Це дно.

Накидаєм репортів їм та принаймні знесемо інст.

(Кидаємо скаргу за торгівлю наркотою)

PS: не робіть репости, не треба їм зайвої реклами.
Просто кидаєм скарги і все

https://www.instagram.com/sky_shop49?igsh=MTliY2MwdDk0MWt1Ng==

STALKERUA

01 Feb, 23:16


Убитий військовий ТЦК служив там після тяжкого поранення.

Він пройшов пекло Серебрянського лісу, отримав поранення.
Хоч і не мав здоров’я, докладав усіх зусиль для оборони України.

І після усього цього досі є натовп безмозглих дегенератів, які радіють вбивству хлопця. Ті, хто цьому радіють або вважають це вбивство заслуженим покаранням, знайте: ви - не люди, ви - гній і жодного права на те, щоб відкрити рот, у вас немає.

Люди з ампутованим мозком. Хоча після тих слів таке бидло можна назвати людьми?

UPD: фото видалив, бо воно було про іншого бійця.

STALKERUA

01 Feb, 16:03


З місця події інформує журналіст Рівне Онлайн Павло Невесенко.

ПІДПИСАТИСЬ
📩 Надіслати новину
🔝 Розмістити рекламу

STALKERUA

01 Feb, 15:25


Між першою публікацією по цій справі і постом Мойші пройшло близько 10 хв. феноменальний результат, який може бути досягнуто лиш якщо моніторити 24/7 певні регіональні ЗМІ.
Помітьте, ця скотина це написала власноруч.

Я вважаю, що Мосійчук знав про теракт ще до його вчинення, знав, що саме варто моніторити для оперативної публікації події та участі в російському ІПСО.

STALKERUA

01 Feb, 15:15


У Рівному підірвали ТЦК.
Деталей поки повідомити не можу, дізнався від знайомого.

Дуже схоже на комбінацію.
Кілька реальних історій, накручування ситуації, роздмухування цього за допомогою Шаріїв та Мосійчуків для посилення ІПСОШного ефекту з метою зірвати мобілізацію та обезкровним фронт.

STALKERUA

01 Feb, 15:12


У Пирятині двоє урок застрелили солдата, який служив у ТЦК.
Метою злочину було бажання заволодіти зброєю.

Уважно дивіться на всіх, хто буде виправдовувати такі дії та писати тези у дусі «так їм і треба, довели народ» тощо. Ці люди відпрацьовують ворожі пропагандистські методички.

Звісно, я тут маю на увазі блогерів, а не ботів у ФБ.

STALKERUA

01 Feb, 14:41


Мав дискусію з кількома «правими» європейцями з приводу війни. 

Як же там насрано в голові. 

Основна думка щодо нашої війни формується наступним чином:

• Політичні партії, на яких більшість цієї публіки орієнтується, виступають із сентиментом у бік РФ, через власну антиамериканську позицію, ну і заодно, щоб нашкодити лібералам. (От у нас все не так буде)

• Ряд окремих філософів дуже поверхнево вивчали наш конфлікт, той же Ален де Бенуа видав свого часу таку статтю, що мені було соромно її читати від примітивізму й поверхневої оцінки конфлікту. Матеріал написаний через призму власних симпатій до Московії та чимось нагадував прояв стокгольмського синдрому. 

• Ну і звісно сюди варто додати різні шизофренічні теорії змов, подібні тому, що у Києві на дахах будинків і у дворах стоїть безліч техніки НАТО. 

Звісно, зараз я кажу переважно про «проросійську публіку, окрім них там дуже багато проукраїнських правих, залежно від країни. У Німеччині менше, в Італії більше. 

Чому так? А ви читали заголовки наших ЗМІ? Які роками критикують європейських правих, прославляють ліберальних політиків, в опозиції до яких ті є, відбілюють Сороса тощо. 

А наші спецслужби чи громадський сектор - хто провели бодай мінімальну інформаційну роботу на цьому полі? Бо це не маргінальний рух, це ті, хто вже завтра буде біля керма у більшості європейських урядів. 

Саме тому нам варто вести роботу і на цьому фронті, принаймні інформаційну. 

Ну та окремо зазначу, помітив у значної маси активу повну кашу у головах, у них звісно існують окремі рефлексії, проте відчувається ампутована денацифікаціями гордість. 

В принципі у нас, в Україні, є достатньо розумних людей для генерації нової культурно-ідеологічної конструкції, яка була б актуальна і у нас, і на заході. 

Адже без українців там нічого не виникне. Ну не буде ж цей старий маразматик Бенуа їм ідеології писати, він у локальних темах навіть плутається та ставить особистий сентимент вище ідейних інтересів, що відповідає радше лівим, ніж правим.

STALKERUA

01 Feb, 12:55


Нещодавно сварив СБУ за дурнуватий список, який склав або зрадник, або людина з інтелектом равлика, але ось вже сьогодні вони радують.

У Києві була затримана група комуністів, які підривали мобілізацію. В них було вилучено комуністичну літературу.

Це дуже круто!
Респект.

STALKERUA

01 Feb, 12:13


Наш банер під час маршу 14-го жовтня 2021.

Гасла досі актуальні.

STALKERUA

01 Feb, 11:31


А ви задумувались над тим, чому більшість гендерних і грантових мразєй закінчували УКУ?

STALKERUA

01 Feb, 11:27


У 2025му році головною темою «повісточки» буде завезення до України мігрантів.

Головним спонсором цього дійства виступає фонд «Відродження». Окрім «відра», подібні грантові програми будуть відкривати окремі посольства(за лобіюванням відра), та структури афілійовані до олігарха Пінчука.

Перші 32 млн грн на це вже виділені.
Нижче приведені організації які взяли гроші для формування підґрунтя й основи для подальшого завезення мігрантів до України. Планується завозити мешканців бідних районів Латинської Америки, Бангладешу, Африки.

• “Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва”,
• “Український католицький університет“,
• “Школа політичної аналітики”,
• “Фундація культурної дипломатії”,
• “Рада зовнішньої політики
• “Українська призма”,
• “Життєстійка Україна”,
• “Нові українські наративи“,
• “Інтерньюз-Україна”,
• “Центр трансатлантичного діалогу“,
• “Докудейз“,
• “Центр близькосхідних досліджень”,
• “СТЕЙТВОТЧ”,
• “Центр “Нова Європа”, 
• “Східно-Європейський Інститут Розвитку”,
• “Ліберально-Демократична Ліга України”,
• “Міжнародне Об’єднання Комунікаційників “Піар Армі” ,
• “Українська асоціація китаєзнавців”,
• Фундація “День після” ,
• “Офіс відновлення та розвитку“,
• “ГОУЛОКАЛ” ,
• “Інститут Інноваційного Врядування“.

STALKERUA

01 Feb, 07:19


Нагадаю,

Ігор Мосійчук, то колишній нардеп, провінційний хабарник, людина з паталогічною жадобою. Особа яка, у ресторанах любила їсти за чужий рахунок, потім йти до туалету там все вибльовувати, потім повертатись їсти і пити далі.

У мене от запитання, чому цей шмат лайна досі живий?
Якщо хтось переймається, що вспливе той факт, що він був чиєюсь шісткою і ставив прослушки у офісі партії до якої належав, то всі і так це знають.

Питання повернути Мойшу до України, це питання $20-30 тис. за наявної актуальної інформації про точне його місцезнаходження і $50 тис. без інфи.
І це якщо залучати людей з вулиці, а якщо службам зробити це власноруч, то вартість розходів знизиться разів у 10-15.

Цього проросійського чорта треба заганяти туди звідки він виліз.

STALKERUA

30 Jan, 20:08


Знати, — не означає мислити.

Я завжди помічаю зверхнє ставлення ліво-лібералів до тих, хто має іншу думку. У їхньому середовищі прийнято вважати тупими всіх, хто думає інакше, ніж вони.

Адекватна людина визначає розумові здібності іншої за трьома показниками: двома об’єктивними та одним оціночним.

Перше — це здатність людини до раціонального та ірраціонального мислення.
Друге — це ерудованість, тобто певний обсяг знань, якими людина оперує. Особливо якщо ці знання — чисті, з мінімальною викривленістю концепцій, гіпотез і суджень інших людей.
Розумна людина має матеріал (інформацію, знання, досвід) і інструмент (мислення: ірраціональне, логічне) для роботи з цим матеріалом. Вона може поширювати знання через освіту, створювати продукти чи просто застосовувати їх у своєму житті.

Третій, оціночний показник — це комунікаційні навички (риторика). Завдяки ним можна побачити розумну людину. Але далеко не завжди вона відкриє свій рівень інтелекту, і далеко не завжди ви зможете його правильно оцінити за її інформаційним відбитком.

Я, маючи праві погляди, не вважаю всіх своїх політичних опонентів тупими. Так, серед них є відверті дегенерати, є люди, які вміють сприймати інформацію, але не здатні до мислення, а є й ті, хто справді вміє мислити та є розумним. Це нормально. Я вільний у своїх судженнях і можу вважати когось розумним, навіть якщо не погоджуюся з його поглядами, думками чи гіпотезами.

У ліво-лібералів усе інакше.
Значна маса цієї публіки не здатна до мислення, вони мають посередні розумові здібності. Вони можуть сприймати отриману ззовні інформацію, але їхнього мислення вистачає лише на поверхневий аналіз. Їм достатньо визначити, чи ця інформація відповідає їхній внутрішній естетиці і чи загалом виглядає логічно. А от на справжній аналіз, на прийняття некомфортної правди, на глибокий всебічний розбір, на зміну призми (точки зору) для створення іншої проекції та усвідомлення цілісної картини — на це в них просто немає ресурсу.

І ось тут з’являється людина, яка знає більше або мислить інакше. І починається класичне: «Ви всі тупі, бо не знаєте того, що знаю я». При цьому їм не вистачає мислення, щоб усвідомити іншу правду чи хоча б спробувати її логічно розібрати, а не просто тупо заперечувати. Як і не вистачає гнучкості розуму. Адже інформація, отримана першочергово, сприймається як істина, а змінити свою позицію без навичок мислення просто неможливо.

Вчіться мислити — і відкриєте цей світ по-Nовому.

STALKERUA

30 Jan, 18:54


Вмикайте ЦИНІКИ з філософом Сергієм Чаплигіним. Говоримо про ідентичність та некрополітику.

Дивитися 👀

STALKERUA

26 Jan, 13:23


Израиль начал поставки Украине затрофееного оружия советского и российского происхождения в Газе, Ливане и Сирии.

ДОХЛЫЕ РАСИЯНЕ

STALKERUA

26 Jan, 13:23


Лайк, хоч шось)

STALKERUA

25 Jan, 12:09


Тут пишуть, що «тупіковий» наступ на Херсон у 2022-му був пролобійований оточенням Байдена, а натомість нам у наказному тоні заборонили вже тоді йти на Мелітополь.

Мовляв, «якщо Україна поверне Крим або створить для нього загрозу, то Путін використає ядерну зброю, і це буде ескалація». Якщо б наші все ж не послухалися, нам би обрізали допомогу.

Нагадаю, тупіковий контрнаступ на Херсон призвів до виснаження кадрових бригад, значних втрат, скорочення ворогом активної лінії бойових зіткнень та посилення Запорізького напрямку.

Якби замість Херсону у 2022-му ми атакували в бік Мелітополя, то могли б звільнити від росіян не лише південь України, а й перенести бойові дії до Криму. Херсон при цьому теж був би звільнений, а ворог на правобережжі або опинився б в оточенні, або тікав із серйозними втратами.

Якщо це судження вірне (а логіка ніби є), то виходить, що в адміністрації Байдена сценарій розподілу України, який існував із 2021-го року й базувався на домовленостях із Путіним, не відкинули навіть після того, як ми фактично без західної допомоги зупинили вороже вторгнення навесні 2022-го. Цей сценарій, схоже, існував аж до останнього дня його президентства.

Гірше Байдена був лиш Обама.

STALKERUA

24 Jan, 20:10


Звіт по новорічному збору.

Придбали 2 обігрівачі + батареї для мавіків.

STALKERUA

24 Jan, 16:36


Один із тих, хто розстріляв наших полонених.

Яковлев Олег Володимирович, 16.06.1992 р.н., підрозділ «Шторм» 30 ОМСБр зс рф.

Місце проживання: місто Саратов, 7-й Увекський проїзд, дім 18.

Наркозалежний. Розлучений, має 2х доньок.

STALKERUA

24 Jan, 16:21


PS дякую усім хто мене підтримав!
Усім хто проголосував, хто поширив інформацію, хто зробив репост.
Ціную усіх!

Близько 18 000 голосів за добу, без ботферм, бюджету на розкрутку, — це сильно.

Дякую!

STALKERUA

24 Jan, 16:15


Хочу побажати новій(старій) антикорупційній громраді МОУ чесності й принциповості.

Враховуючи, що усі місця зайняв фактично єдиний колектив, то вони усі несуть колективну відповідальність за усі помилки в роботі. Хтось зі складу громради візьме хабар? — винні всі. Громрада не впорається чи не буде реагувати на окремий корупційний кейс? — винні всі.
Хтось з вашого складу отримає гроші за лобізм від Пашинського? — винні всі.

Тож побажаю вам успіху і не просрати кредит довіри. А ми буде дуже уважно спостерігати за вашою діяльністю😏

PS: було б добре якби ви усі прямо зараз пройшли поліграф, та проходили б його кожні 4-6 місяців, як то планували ми, коли балотувались у громраду.

STALKERUA

24 Jan, 15:30


Як у воду дивився😉

STALKERUA

24 Jan, 13:17


Австрія приїхав в Україну у березні 2022 і одразу став зі зброєю в руках до бою з московською чумою.

Правий, ідейний, щирий, хоробрий.
Загинув в бою за Україну, за вільну Європу.

Честь.

STALKERUA

24 Jan, 00:17


Рязань 🔥🔥🔥

STALKERUA

23 Jan, 18:42


Що син, що батько, — ублюдки.

З моральної точки зору брати гроші у Відродження, те саме, що і фінансуватись ФСБ.

STALKERUA

20 Jan, 12:33


Затримано генералів бездіяльність яких призвела до захоплення частини Харківщини у 2024, втрати особового складу та озброєння, зриву заходів із забезпечення оборони державного кордону України - Офіс Генпрокурора

1. Полковнику, який був командиром 415 окремого стрілецького батальйону, інкриміновано недбале ставлення до військової служби та самовільне залишення поля бою.

2. Генерал-лейтенанту, який обіймав посаду командира 125 обр ТрО ОК «Захід», інкриміновано недбале ставлення до військової служби.

3. Бригадному генералу – колишньому командиру ОТУ «Харків» інкриміновано недбале ставлення до військової служби.

Підозрюваних затримано в порядку ст. 208 та ст. 615 КПК України. Вирішується питання про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою без права внесення застави.

Підписатися | Запропонувати новину | Реклама | Автострахування

STALKERUA

18 Jan, 15:56


Тут наш солодкий австралійський зйобік знайшовся у Лондоні. Сидить там разом із Дмитруком.

Навіть не уявляю, як сивочолий лицемір це пояснюватиме. Його ручні журналісти з «Прямого», 5-го та «Суспільного» це очевидне питання про втечу екс-депутата Порошенка-молодшого не ставлять, але ж тепер доведеться відповідати.

STALKERUA

18 Jan, 10:00


СБУ прийшла з обшуками до екс-телеведучого телеканалу «НАШ» Макса Назарова, який належав проросійському депутату Мураєву.

Його підозрюють у виправданні російського агресії.

STALKERUA

18 Jan, 07:02


В полон взяли підарів, які розстріляли полонених, якщо їх буде передано на обмін в загальному порядку, це означатиме, що наша країна не визнає розстріли наших військовослужбовців, військовим злочином.

STALKERUA

17 Jan, 12:17


Портніков чорт.

Головний меседж у цьому відео наступний: «Відчепіться, я старий, більш важливий у тилу, просуваю демократичні й толерантні цінності спільноти мультикультурних лгбт, а це більш небезпечно ніж окоп на ЛБЗ. І взагалі я не етнічний українець, але буду навчати вас як жити, як правильно рахувати гендери і вкажу вам на ваші проблеми, але воювати за вас не буду, ви взагалі чорнила повинні мені дякувати, за те, що я такий крутий чоловік за вас».

Тобто жити в Україні, вказувати українцям як жити, то ок.
Заробляти тут гроші, ок. Говорити за те, що етнічна приналежність не важлива і громадянська ідентичність важливіше, то теж ок, а як діло дійшло до справи, то виявляється, що національність все ж рішає.
Це справжнє обличчя усієї цієї лицемірної лівацької публіки.

Йому зараз 57.
Мобвік у нас до 60-ти.
Три роки тому, як розпочалось повномасштабка йому було 54, коли почалось АТО йому було 47. Цілком пристойний вік, щоб піти на фронт, скажу навіть більше якоюсь мірою це доволі звичний вік на цій війні.

Висновок напрошується лиш один:

Я думаю, що було б доцільно розвалити його толерантну кабіну і закрити це питання.

STALKERUA

15 Jan, 08:25


Андрей, по данным инсайдеров, предоставляет услуги интимного характера для политиков, предпочитающих молодых и привлекательных парней. Стоимость одной ночи с ним $1500.

STALKERUA

15 Jan, 08:23


Кілька років тому, в Лондоні, я побачив будинок олігарха Пінчука за 128 мільйонів фунтів. Цей будинок входить до десятки найдорожчих у світі, в ньому 10 спалень, кінотеатр, басейн, підземний басейн і навіть бункер. Сім’я Пінчука, яка мешкає там, вочевидь, уявлення немає про всі проблеми, з якими щодня стикаються українці  через російську агресію. Ракетні удари, відсутність світла, опалення, водопостачання для них -  лише віртуальний контент. Типова ситуація для всіх олігархів: гроші заробляємо в Україні, мешкаємо у комфорті за кордоном. І, напевно, вже можна було б  звикнути до того, якби ці всраті деміурги не нехтували нами аж так відверто заради своїх інтересів.

Я вже писав, що низка пінчуківських депутатів - Железняк, Совсун та інші - посеред зими вирішили покачати профільне міністерство та міністра. Влітку та восени вони цього не робили, тому що не було команди Віктора Михайловича, а взимку вирішили скористатися конʼюнктурою по повній програмі. 

Роблять вони це не з ефемерних благих інтенцій, а за вказівкою олігарха, який веде свою чергову маленьку кадрову війну за гроші та вплив. Гадаю, вже незабаром ми почуємо цікаві історії про ліцензії на видобуток газу та інші «хлібні» теми, Які могли б допомогти утримувати лондонську «хатинку». 

За кілька тижнів Желязняк з компанією поститимуть фотки з Давосу, куди їх привезе Пінчук, традиційно оплативши дорогу та люксовий відпочинок. І знову Железняк буде виправдовуватись за це, а НАЗК - знову жувати шмарклі замість того, щоб скласти протокол про корупцію. 
Але навіть не в тому проблема, а в самому факті наявності олігархів в Україні у 2025 році. Вони як і раніше висмоктують з держави гроші, призначають та звільняють посадовців, керують ручними депутатами та фракціями у парламенті. І нічого не змінюється. А потім ми дивуємося, чому нас вважають корумпованою країною. Так саме тому, що у нас досі є олігархи і політики, які їх обслуговують.

STALKERUA

15 Jan, 08:01


Пам‘ятаєте за збір для доньки Вікінга, який загинув у серпні минулого року?

Ось подальший звіт.
Уся сума була перерахована на пряму мамі.
І вона прийшла рішення про купівлю одягу для дитини.
Мала швидко росте, тож не стали витрачати все за раз, а будуть періодично купувати.

Суму ми зібрали значно більшу ніж планувалось, тому для малої її вистачить на довго.

PS: Маленька дуже сильно дякує вам усім

STALKERUA

13 Jan, 15:02


У нас одвічна проблема у поєднанні непоєднуваних речей. 

От взяти армію та добровольців. Це ж абсолютно два різні світи, мотивація ж там діє різна. 
От яка мотивація у кадрового військового, а яка у добровольця?
Головною мотивацією кадрового є просування по службі, отримання статусу й ваги у соціальній групі(армія), влада повноваження, різні смаколики у вигляді премій, військової пенсії тощо. 
Відповідно головною цінністю у армії для нього є у першу чергу звання, відомчі відзнаки та відмітки, посада яку займає. 
Патріотизм, ідейність, війна, то все другорядне на особистому рівні. 

Звісно я тут кажу не за всіх, але в основному це є так. 

Результатом такої статутної муштри у поєднанні із подібною мотивацією та кастрацією абстрактного мислення, як не дивно є максимальна віддача службі і дуже часто самопожертва(життям) заради обов’язку й виконання завдання. 
Кадровий військовий маже ніколи не обмірковує правильність наказу начальства, а виконує його. Це звісно іноді й призводить до неприємних моментів, та й уцілому на мікрорівні дуже часто не є адекватним, проте армійська машина так працює краще, та ефект дуже сильно проявляється на глобальному рівні.

У добровольця ж інша мотивація. 

Він пішов у військо, бо війна. Іноді він пішов у військо після того, як рік відвоював без зарплати та зпалив всі заощадження, а у армії можна воювати і мати ЗП. 
Впринципі більшість добровольців через це і оформились офіційно до війська. 

Звання, відмітки, подяки все це не має жодної цінності. 
Медальки мають умовну цінність. Відповідно і заборони теж не дають ефекту. 
І тут у цьому проявляється найгірше. Система заохочень й покарань просто не діє у випадку з добровольцями. 

До чого я все це веду. 

Дана система мотивацій працює і у решті соціуму. 
Якісні кадри закінчились. Залишились у переважній більшості жлоби, які відкупились і жлоби у яких не було грошей, щоб відкупитись. 
І ми думаємо, що ці всі люди підуть на фронт, бо телемарафон і патріотизм? 
Знову мотивація не відповідає нашій пропозиції. 
Дати грошей, та водночас посилити відповідальність за ухилянство.

Проблему треба вирішувати.

STALKERUA

13 Jan, 14:47


Ввести підйомні 25к баксів, або ж 50к баксів для тих хто йде на контракт і дуже скоро проблема з мобілізацією зникне.

Ціна питання $5-10млрд
На виході отримаєм поповнення у розмірі 200 тис.

Можна ще більше, але будем платити менші суми і набирати народ з Латинської Америки, або ж одноразових африканців.

Ефект від такого рішення буде колосальний.
Бо варто визнати, що кадрові, добровольці та ідейні майже закінчились. Виграли для України кілька років і все.

Враховуючи значимість проблеми яку вирішимо, то сума не така вже й страшна.
+ сучасне озброєння від Заходу.
Насамперед велика кількість засобів ППО із ставкою на армійський компонент рівня бригади/корпусу. Артилерію й у меншій мірі все інше.

Результатом буде стабілізований фронт і кілька успішних локальних контратак.

А якщо ще збільшити кількість набраного таким чином контингенту, то за рік військова перемога оперативного, а може і стратегічного значення.

Зниження мобвіку не дасть належного результату, а фінансова мотивація дасть.

STALKERUA

12 Jan, 14:38


Поліція вночі завітала з обшуками до «мажорів»

Пишуть, що знайшли «заборонені речі»

Катарсис - Підписатися

STALKERUA

08 Jan, 21:41


У Мойши вже багато років не стоїть. От і пише бред про інших старих, які ще можуть.

STALKERUA

08 Jan, 21:41


😂😂😂

STALKERUA

08 Jan, 16:35


Ворог вдарив КАБом по Запоріжжю. На вулиці валяються руки-ноги людей.

От тупо вдень, по вулиці.

Ми звісно влупимо відповідь, проте конкретно у таких випадках нам варто рити більше інформації на пілотів які вчинили подібні військові злочини.
Самого пілота дістати тяжко буде, але їхні сім’ї, батьки, дружини, байстрюки не захищені.
Вони мають стати для нас легітимними цілями.

Ні не для помсти, для страху. Страху у пілотів, що у вікно його батьків полетить граната, чи якийсь наркоман за кілька сотень зелених на дозу розтрощить трубою голову його дружині з дитиною.

На сьогодні це чи не єдиний варіант спробувати вирішити проблему з російськими авіаудари по-наших містах.

STALKERUA

08 Jan, 11:08


Тищенко Пітух

STALKERUA

08 Jan, 10:58


Ну ось я в добрався до свого першого боса.

Політтехнолог з ЄС, як кажуть найбездарніший та найубогіший із усіх, що працюють на Порошенка.
Сумно, я думав для мене вони знайдуть когось попрілічніше 😔

Він активізував проти мене свою фірмову атаку у вигляді висєра професійного ухилятна Мирослава Олешко, а потім задіяв комбо із заказушних матеріалів. Букви, 5 канал та Прямий.

Все це дуже убого виглядає.
Видно у них убогість, то сімейне.
Батько джинсу закидає, синок у Лондоні наркотою барижить.

Єдині сподівання, що після того, як я здолаю цього боса, партія виставить мені в опоненти когось цікавішого.

STALKERUA

08 Jan, 09:54


Днями доповів Верховному Головнокомандувачу Збройних сил про ситуацію в 155 бригаді та рішення, які ухвалюються Командуванням Сухопутних військ для підтримки підрозділу та вирішення проблемних питань, озвучених як самими військовослужбовцями, так і журналістами. Роз’яснив ситуацію, назвав причини, відповідальних. Також зустрічався з командуванням бригади та французькими журналістами, які зараз працюють в підрозділі, відвідують позиції, щоб на власні очі побачити, як воїни “Анни Київської” виконують бойові задачі та оперують наданим Францією озброєнням.

Вважаю, що було зарано виходити в публічну площину до встановлення всіх обставин, однак станом на сьогодні уже можу поінформувати суспільство про заходи, які вживаються в КСВ, для стабілізації ситуації в 155 бригаді.

Всі події зі створенням 155 бригади сталися до мого призначення в КСВ. Однак вважаю своїм обов'язком реагувати на проблеми підпорядкованого підрозділу та вирішувати їх системно - на всіх рівнях, які від мене залежать.

Більшість системних недоліків, допущених Командуванням Сухопутних Військ, Генеральним Штабом ЗСУ, Оперативним командуванням на всіх етапах формування 155 бригади наразі проаналізовані, їм надана оцінка, по окремих питаннях вже реалізуються рішення.

Бригада на фронті менше місяця. Це – той період, коли проявляються всі недоліки у комплектуванні та підготовці особового складу. Коли розкривається дух воїна. Я дуже вдячний бійцям, які адаптуються до непростих умов і воюють. Попри всі складнощі, бригада зайняла смугу, виконує бойові завдання, тримає позиції, і паралельно – працює над усуненням помилок та покращенням боєздатності. Це відбувається в трьох напрямках: підготовка та бойовий дух; забезпечення; управління та керованість особовим складом.

Новому командиру бригади надається підтримка КСВ, у нього працює робоча група від Командування. Наразі фокус – на комплектуванні досвідченими офіцерами та командирами всіх ланок. Я цим питанням займаюсь особисто. Готовий розглянути всіх, звертайтеся за цією електронною адресою [email protected].

За моїм рішенням відсьогодні діятиме спеціальна гаряча лінія Командувача Сухопутних Військ для військовослужбовців 155 бригади. Окрім офіційних щоденних доповідей хочу мати прямий контакт та чути бійця, розуміти, наскільки наші рішення впливають на його мотивацію та реальний стан справ.

Телефон: 0800-500-410 (після прослуховування – цифра 5). Працює з 09.00 до 18.00 щоденно.

І наостанок. Вважаю, що 155 бригада імені Анни Київської – перспективна і ще проявить себе. Так, потрібен час і зусилля багатьох для виправлення помилок, допущених під час формування. Але українська новостворена бригада імені Анни Київської може і має стати справжнім “гальським півнем” - символом Франції: гордою, незламною, та готовою до бою за свободу.

Повний текст за посиланням.

STALKERUA

08 Jan, 09:54


Чесна, пряма й проста комунікація.

Описаний механізм з вирішення проблеми, а не так як було раніше «не суйте носа, ми розумніші»

Дуже мудро і грамотно.

Поки від мене перший + новому очільнику Сухопутки.

STALKERUA

08 Jan, 09:31


Продаю Мирослава Олешко.

Не дорого, Б/У, торг. У комплекті йде коробка, зарядка та інструкція до використання.

Деталі аукціону незабаром.
Увесь прибуток йде на знищення ворога.

STALKERUA

08 Jan, 09:30


Спроби Порошенка в лакшері вбранні повчати ЗСУ як треба воювати – це плювок на могили полеглих захисників.

Вчора на порохоботи на вилили на мене добрячу порцію лайна. Ухилянт Олешко, ручне видання Букви, ще ряд персоналів.

Сьогодні ж вирішив глянути, як там поживає Петро Олексійович?
А сонцесяйний замість того, щоб тримати своїх шавок на прив’язі повчає ЗСУ як воювати.

Найбагатший депутат Верховної Ради Петро Порошенко традиційно в костюмі за тисячі доларів повчає Збройні сили України військовому ремеслу. Незважаючи на те, що його сини-ухилянти ховаються в Лондоні від мобілізації, Петро Олексійович на повному серйозі корчив із себе бойового бригадного генерала.

На допомогу він покликав «капітана мальдівських війск» голову фракції «Євросолідарності» в парламенті Артура Герасимова, який якраз нещодавно купив віллу в Іспанії поруч з віллами Порошенка та його кума Свинарчука.

Разом вони розповідали, як треба будувати фортифікації, як краще розпорядитися коштами українців на ЗСУ, як перешкодити росії фінансувати її армію і багато іншого. Не буду вдаватися в подробиці цього шоу, але на правах людини, яка ще 2014 року воювала за визволення України, дозволю собі нагадати справжній внесок Петра Олексійовича в знищення обороноздатності країни:

1. Порошенко, який в 2014 році обіцяв закінчити війну за 24 години, свідомо знищив більшу частину добровольчих батальйонів під Іловайськом. Я тоді там був, і на 24-го серпня коли я стікав юшкою у полі Петро водив паради на Хрещатику, замість того, щоб відправити резерви. Цинічно і логічно, бо мертві не запитають.

2. Разом зі Свинарчуками розграбували армію та «Укроборонпром». Чого лиш вартують жалюгідні виправдання від Бірюкова, коли Свинарчуки закупили у РФ резину на літаки БЕ-12, які у нас впринципі не літають і радше є могилою для пілотів. Я вже мовчу про нульову користь у сучасній війні від цих апаратів.

3. За період його правління було знищено 60% усіх боєприпасів країни (7! великих військових складів), які суттєво вплинули б на нашу обороноздатність, особливо на період травня-липня, коли західних систем було ще мало, а наш БК закінчувався.
Окрім цього були втрачені запаси 125мм танкових снарядів та БК до РСЗВ, що для нас було дуже відчутно.

4. Розпиляв з чиновниками мільярди на фортифікаціях, які могли б зтримати ворога. 200 метрів хваленої стіни Яценюка-Порошенка, то просто смішно.
Інші укріплення були побудовані не належним чином з порушенням норм та логічно, що не зіграли суттєвої ролі під час захисту Донбасу. Зате «сивочолий» не забуває гордо фоткатись при передачі міні-тракторця «для фортифікацій», на який донатили українці.

Цей перелік можна продовжувати. Руками таких як Порошенко та його друзів Свинарчуків, Медведчуків та інших було створено підґрунтя для російського вторгнення.
Вони роками грабували країну та платили податки в росії, а сьогодні Порошенко виходить і армію як треба воювати.

Гидко все це.

PS: Я не є прихильником діючої влади, та не соромлюсь її критикувати у всіх рішеннях які є шкідливими для України. Одне кадрове призначення Решетилової чого тільки вартує. І я завжди керуюсь лиш власними принципами та ідеєю, відкидаючи особисте, тому малювати якісь теорії змови приписуючи мене до банкової, масонів та рептилоїдів, — смішно.
Шавки які вчора на мене накинулись не суб‘єктні, за них має відповідати їх господар.
Думайте.

STALKERUA

07 Jan, 20:20


Честь !

STALKERUA

07 Jan, 12:07


⚡️F-16 – УКРАЇНСЬКІ ПІЛОТИ Б’ЮТЬ РЕКОРДИ

— Привіт! Кажуть, там навіть американці не могли повірити, що ти це зробив?!
— Так, було діло…
Із цього почалась розмова із українським пілотом F-16. Під час масованої ракетно-дронової атаки у грудні 2024 року він зробив неймовірне! Вперше в історії застосування Fighting Falcon за один бойовий виліт винищувач F-16 знищує одразу шість крилатих ракет противника!
— Як це тобі вдалося? — питаю в льотчика.
— Усе щось вперше відбувається… Спробував, вийшло! Переконаний, цей досвід стане в нагоді колегам.
— ОК, поясни, як це чотирма ракетами можна збити шість «крилаток»?...
— Ну в мене ще секретна зброя на борту є, — сміється пілот...

Детальніше читайте тут 👇
https://www.facebook.com/kpszsu/posts/pfbid0AFiGdZXnw5ZQSbsvdgCGZFJRX5JGfUdhjUuJkyGzPhr1SUJFd1N2RLn9g5pNpRRil

STALKERUA

07 Jan, 09:21


Як у воду….

STALKERUA

07 Jan, 08:42


А взагалі дуже смішно виходить, коли різні грантові заробітчани пред’являють мені, що «ось погляньте на його свинячу пику, цей уж точно буде схеми мутити».

Ну перше, я на відміну від деяких «філателістів» доволі часто відмовлявся від посад, від просування по службі, та багато від чого. У 2015 відмовився піти на посаду заступника голови облради. У 2022 відмовився очолити батальйон ТРО й пішов у розвідку солдатом.
Для мене особисте ніколи не було вищім за ідейне, політичне.
Саме тому я постійно ним жертвував на користь ідейного: здоров’ям, часом, комфортом, грошима, відносинами, ризикував життям та свободою.
І у вдячність за це, я отримав стимул та сенс, який виводив із найчорніших періодів мого життя.
Ці ідіоти реально думають, що такий йобнутий як я перекреслить усе заради чого я живе задля отримання грошей?
Вони думають, що я заради бабок упущу можливість утопити корупціонера, чи грантоїдів як того кота який насцяв на килим натицяю носом. Вони реально думають, що я відмовлюсь від такого задоволення заради фарбованого різаного пеперу?😂

Ні, у їхній збоченій уяві не можливо займатись чимось задля ідеї, тим більше систематично на протязі кількох років. Вони ж борці з корупцією, бо конкуренти, тих кого вони топлять, їм бабки заносять.

Або ж вони антикорупціонери бо за імітацію бурної діяльності фонд Відродження гранти платить. 17 млн зарплати на 10 чоловік в рік.

У їхній збоченій уяві я та моє існування ніяк логічно не вписуються. Бо вони не можуть уявити, що хтось щось робить не для себе, що у когось головна мотивація це суспільне благо та ідея.

Забери у одних гранти, та вся їхня діяльність здується і вони підуть працювати у колцентри.
Забери к інших схеми в ті підуть на ринок гарбузами торгувати.

А у мене немає чого забирати, я ідейний, та поки живу буду робити все для вітчизни, адже не існує нічого на світі, шо було б ціннішим за Україну.

У разі мого потрапляння до громради обіцяю:

Поламані корупційні схеми.
Кислі писки грантового комсомолу
Побільше екшну й куражу.
А ще системну роботу над критичними напрямками.
PS: у разі обрання мого обрання поліграф до і після, він є обов’язковим.

STALKERUA

07 Jan, 08:24


Каюсь.

Йду у антикорупційну раду Міноборони, щоб пролобіювати себе як постачальника власного сала у армію.
Натуральний продукт від Свинаренка.

Правда маю дилему, що моє сало швидше закінчиться ніж мені вдасться пролобіювати його поставки у ЗСУ.

Голосуємо!
13/14/19/20/21

https://rgk.vote.mod.gov.ua/

STALKERUA

07 Jan, 08:24


Маленький новорічний збір.

Для покращення наших виробничих покажчиків з ліквідації ворожих солдат, необхідно додаткове спорядження, а саме:
Батареї для мавіків,
Дизельні обігрівачі,
Й купа різного дріб’язку: стяжки, ізоленти, пластик для 3Д принтеру, то лиш мала частина розхідних матеріалів, яких підрозділ витрачає у великих кількостях щотижня.


🔗Посилання на банку
https://send.monobank.ua/jar/jLE3ea6zi

💳Номер картки банки
4441 1111 2979 7704

STALKERUA

07 Jan, 08:24


Нагадую! Актуально

STALKERUA

06 Jan, 04:00


Пацани. Дубок 200.

2012. Бадьорий перемах на Шулявці. Цілий день накривонів. Концерт ДВМ. Щойно забили соліста Фродо прямо серед фанатів.

Блядіна напилась і заявила на попередньому концерті «бони нахуй из зала».

«Ты вибриваешь ирокез, идёшь по улице гулять».

З піснею вриваємся вдесятьох у натовп. Саксофоніст Лесик-ПДсик як завжди намагається злитись з асфальтом. Справу зроблено. Алах погнув об громадне їбало Фродо офісні туфлі. Пора вшиватись. Забігаєм за ріг - нове свято. Лукʼянівка бухає. 10 на 10. Летять бутилки. Ступеньки. Ще не визначено хто кого. Частина в отключках. Бʼюсь з двома. Кричу помагайте блядь не вивожу. Найближче Дубок. Але зайнятий. Серед метушні він хазяйновито розшнуровує з прибитої шавки красовки, забирає трофей.

Добили всіх. Мигалки, сирени. Знову сйобуєм через гаражі і забори. Біжим з Дубком разом. В руках 1 кросовок чи найк чи сайконі. Кажу Дубок, нахуя тобі 1 красовок))))))) Каже їбать я так довго його знімав, то вже не буду викидать)))))

Веселий був козак. Завжди на хаха. Бувають тіпи з якими не ссикатно. А от йому не ссикатно було взагалі.

Командир роти. Сам рубився на позиціях. Пройшов цей шлях до кінця. Від самого початку.

До кінця.

Спочивай.

STALKERUA

05 Jan, 14:08


Терор проти РФ є виправданим.

Так, звісно, ми не маємо скочуватись до геноциду та масових страт російських цивільних.

Ні, не через цей архаїчний гуманізм, міфічні «права людини» чи «демократичні цінності», а з інших мотивів.
З тієї самої причини, чому не можна катувати полонених (в усіх випадках, окрім ситуацій, де варто швидко здобути інформацію).
Катування полонених, як і звірства проти цивільного населення, розбещують особовий склад. Геноцид же розбещує націю і вона втрачає моральні орієнтири.

Але ми можемо радіти їхньому нещастю та посміхатись з їхніх трагедій, плюндрувати пам’ять про їхніх «героїв».

Та й з чисто практичної точки зору, от скільки росіян загинуло у Беслані? А на Норд Ості?
А в усіх інших терактах?

А скільки з тих, хто загинув у 2022, пішли би воювати проти нас, якби були живі?

STALKERUA

05 Jan, 13:39


Якщо добряче подумати, то мені більше подобається Норд Ост, ніж цей примітивний Норд Дівіжн.

STALKERUA

03 Dec, 07:17


Тим часом ціла грядка російських лібералів у контексті Сирії кажуть, що Асад звісно «диктатор», але он у нього генерали-лгбт, та й уцілому вони всі такі прогресивні, тож погано, що ісламісти прорвали фронт.

Жалюгідна гидота.
Ідіотизм не лікується, а у випадку з російськими лібералами він хронічний й клінічний.

STALKERUA

02 Dec, 16:08


Західні спецслужби не попередили про Курщину. Уже після початку операції поставили перед фактом.

Як висновок: успішно-проведена операція.

Натомість у 2022му році західні спецслужби знали про ПМР. У результаті туди ніхто так і не зайшов. Зараз звідтіля місцева МГБ й російська розвідка вербують українців, які повідомляють про пересування військ у регіоні, також запускають розвідувальні БПЛА з регіону. На данний регіон ми досі змушені виділяти певні обмежені сили у той час як вони стали б у нагоді на фронті.

Висновок простий: хочеш, щоб все вийшло не попереджуй західнюків, бо перемога у війні далеко не у їхніх інтересах.

STALKERUA

02 Dec, 14:45


«План Келлога» є неприйнятним.

Причини тут наступні:

• Жодної реальної гарантії Україні.
• Ми не отримуємо нічого. За ворогом закріплюються окуповані території.
• Зняття санкцій з РФ дасть можливість ворогу відновитися й поновити бойові дії у значно кращих, ніж зараз, для себе умовах.

Умову, де 10 років ми не вступаємо до НАТО, або ж ми можемо не визнавати окупацію територій, дали на відкуп із метою торгів.

Данний план не дає нам нічого, а лиш відстрочує на кілька років поразку.

Якщо вже й іде мова про припинення вогню, то лиш за умов, що санкції й надалі будуть діяти та ще більше посилюватимуться, аж до повного торгового ембарго на російський будь-який експорт.

Якщо ж говорити про більш-менш тривале перемир’я, то в територіальному плані це однозначно кордони 2022 року. По всьому іншому варто розбиратися окремо: як по Донбасу, так і по темі Криму, де можлива була б якась форма «оренди», що була б виключно бюрократичною ширмою.

Нам же при будь-яких розкладах з ультиматумом Україні про «перемир’я» варто буде найближчі роки працювати на дестабілізацію ситуації в РФ, ігнорувати «обурення» з цього приводу західних розвідок та й взагалі не ставити їх до відома.

А коли настане час, незважаючи на глибоку стурбованість ліберальних демократів і вже санкції у наш бік, повернути собі й Крим, і Донбас та внести свій вклад у дестабілізацію й розвал ситуації в РФ, як би цьому не противились наші європейські партнери та американські попутники.

STALKERUA

02 Dec, 00:07


У Грузії закручуються протести.

Я думаю нашим спеціалістам добре було б працювати на подібному поприщі інструктуючи місцеву опозицію, як правильно організовувати сутички з поліцією, як перемагати її.

PS: порівняно із протестами у Білорусі у грузинів більш радикалізоване суспільство, набагато краще організовані сили й складається враження, що протестувальники мають сильні ієрархічні структури, наявність яких є запорукою успіху у подібній герилії.

STALKERUA

01 Dec, 22:39


Ех… буремна юність

STALKERUA

01 Dec, 15:27


😉

STALKERUA

01 Dec, 14:15


Вітаю вас із річницею Революції Гідності!

Революція Гідності розпочалась на Банковій)

STALKERUA

01 Dec, 13:57


Проасасадівські сили відкинули передові загони повстанців від міста Хама.
Ескалація відбулась, конфлікт затягнеться.

Для нас це означає, що путіну буде необхідно збільшити постачання власних військ у Сирії. А насамперед постачання авіаційних боєприпасів. Тих же кабів й фабів. Збільшити постачання авіаційного палива і дуже багато чого іншого.

А, якщо прийдеться збільшити сирійський контингент, то це значить, що витрати збільшаться кратно.

Для нас це значить:
— зменшення темпів нарощування використання кабів у нас. (Відповідно зростаюча динаміка використання кабів буде меншою, можливо залишиться на місці)
— Збільшення витрат ворогом на війну у Сирії ще більш послабить його та прискорить економічний колапс.
Новини позитивні.

Із негативного:
— Швидке падіння режиму Асада ще більш дестабілізувало б ситуацію вчередині РФ, адже вона дуже болюче реагує на зовнішні чинники. Ще більш болюче ніж всередині.
А так його не буде.

У будь-яких розкладах, то є вигідний для нас сценарій.

STALKERUA

30 Nov, 19:18


Карту просили

https://syria.liveuamap.com/en/2024/30-november-03-israeli-air-forces-the-air-force-intercepted

STALKERUA

30 Nov, 18:29


Збір закрили.

Зібрали 19 150
Уже переслав козакам.
Найближчим часом все закуплять і буде звіт.


Всім дуже сильно дякуємо!

STALKERUA

30 Nov, 18:14


У Хомсі сирійська армія підриває склади з БК.
Повідомляється про бунт окремих проасадівчьких угрупувань.
Це говорить про те, що Хомс може повторити долю Хами.

Якщо темпи просування і надалі будуть такими які є, російським військовим у регіоні залишається лиш рятуватись втечею на кораблі.
Покинувши озброєння, літаки які тупо немає куди передислокувати, адже навколо вороги. Хіба намагатись на великій висоті через непідконтрольну північну Сирію, Ірак, Вірменію, Грузію.
Турки не пустять.

Цікавіша доля флоту.
Куди йти? Якщо Іспанія не пустить через Гібралтар.
Залишається прохід через Босфор і то, якщо турки пустять і вийде вижити під ударами наших безпілотних катерів й дійти до Новоросійська.

STALKERUA

30 Nov, 18:09


Хама впала.
Сирійські війська відступають у Латакію та Хомс. Все ж головний бій буде там, або…

Або Асада зкинуть, буде путч і компромісне рішення, у яке я вірю мало, бо занадто багато сторін конфлікту.

STALKERUA

30 Nov, 17:03


За кого вболівати?

За зелених звісно, ну не за курдів же)

Зелені захопили в околицях Алепо значну кількість ПЗРК, що може спричинити до втрат серед російської авіації та серед ворожих пілотів.

А це у свою чергу зменшить кількість пілотів та літаків які ворог виведе з регіону коли(якщо) Режим Асада впаде.

STALKERUA

23 Nov, 18:31


Залітайте на ефір.
Старт об 20:40

https://www.twitch.tv/stalkerua_game

Банка зі збором

https://send.monobank.ua/jar/mnAhtkHU4

STALKERUA

23 Nov, 18:26


Ви тільки вдумайтесь,
лгбт-активіст збирає донати для того, щоб відкупитись від мобілізації.

Вважаю за необхідне провести з ним виховну бесіду.
Козаку який проведе данні розмову дарую дві футболки мого мерчу.

Також закликаю інших людей доброї волі доєднатись до конкурсу призами, або ж самим взяти участь у педагогічному процесі.

STALKERUA

23 Nov, 18:20


Почитайте кілька декілька свідчень очевидців про Голодомор і ви зрозумієте, що комуністів варто вбивати.

Мерзотники задля реалізації власних марксиських теорій вбили величезну кількість українців.
Так Голодомор був фактом геноциду за етнічною складовою, й мав на меті підкорити українське село. Проте для більшовиків це було насамперед частиною класової війни з ліквідації «буржуазного-націоналізму» та «кулачєства».

Ви просто уявіть, купка ображених на життя лівих-мерзотників після того як захопила владу й почала встановлювати власні порядки, задля реалізації своїх «геніальних» марксиських теорій заморила голодом мільйони людей.

Сумно тут те, що після Голодомору в Україні легально діяла КПУ, аж до заборони у 2015му році.
Тобто організація яка влаштувала Голодомор була легальна, та за неї голосовували на виборах.
Це те саме, якби у Ізраїлі існувала б місцева партія НСДАП яка сповідувала би ту саму символіку, ту саму естетику й вважала б себе правонаступницею німецької материнської структури.
І за цю партію голосували б, та вона легально діяла б.

Я скажу більше, сьогодні в Україні досі залишається певна кількість марксистів, які кажуть «Сталін, — то зло, наступного разу буде інакше».

Ні не буде, практична реалізація марксизму, то завжди голод, репресії, розстріли, ГУЛАГи.

Пам’ятаємо, Помстимось!
Смерть комуністам.

STALKERUA

22 Nov, 20:02


Залітайте на стрім!
Сталкер 2
Нарешті відновив свій твіч

https://www.twitch.tv/stalkerua_game

Збираємо на додаткове обладнання для роботи розрахунків БПАК одного дуже крутого підрозділу.

Посилання на банку: https://send.monobank.ua/jar/mnAhtkHU4

https://www.twitch.tv/stalkerua_game

STALKERUA

22 Nov, 12:37


ukrain1an ꑭ news

STALKERUA

22 Nov, 09:51


Зараз часто пишуть, що війна триває не 1000 днів, а майже 4000.

Проте варто розуміти:
Не можна оцінювати бойові дії літньої кампанії 2014 року чи бої на Харківщині у 2022 році за одними критеріями з позиційним стоянням у 2016–2021 роках.

Реально активна війна до 2022 року у сучасному розумінні тривала приблизно з квітня 2014 до осені 2015. Далі почався період позиційного стояння, де дуже часто небойові втрати перевищували бойові.

Цей період характеризувався:
- триманням позицій, на які ворог навіть не наступав;
- максимум – обстріли чи бої за «сіру зону»;
- низькою інтенсивністю бойових дій навіть на найгарячіших ділянках.

Інтенсивність боїв тодішнього фронту не дотягувала до рівня навіть найспокійніших ділянок сьогоднішнього фронту.

Тому порівнювати некоректно.
Так, війна триває з 2014 року, але кількість днів самої війни ще мають підрахувати історики, відділяючи:
- активну фазу 2014–2015 років,
- масштабну війну 2022 року,
- та «дивну війну» 2015–2021 років.

STALKERUA

22 Nov, 08:17


STALKERUA pinned «Анонсую старт освітнього парамілітарного проєкту: «Школа асиметричної війни» Метою проєкту є навчання цивільного населення для проведення підпільної діяльності та протидії окупації. У рамках проєкту для всіх бажаючих буде проведено серію лекцій, семінарів…»

STALKERUA

22 Nov, 08:15


Анонсую старт освітнього парамілітарного проєкту:
«Школа асиметричної війни»

Метою проєкту є навчання цивільного населення для проведення підпільної діяльності та протидії окупації.

У рамках проєкту для всіх бажаючих буде проведено серію лекцій, семінарів, тренінгів і вишколів.
Заходи будуть як онлайн, так і офлайн у Києві та області.

Ми навчимо:
- теорії партизанської боротьби, основам асиметричної протидії;
- основам конспірації й безпеки (як фізичної, так і інформаційної);
- організаційній роботі зі створення підпільної ланки;
- основам «цивільної» протидії окупації;
- основам «диверсійної» роботи;
- основам партизанської діяльності;
- логістиці й забезпеченню;
- інфільтрації.

Окрім цього, ви отримаєте практичні навички:
- мінно-вибухової справи;
- стрільби з різних видів зброї та теоретичні знання з роботи з важкою піхотною зброєю;
- збору інформації та розвідки;
- управління БПЛА типу FPV і Mavic 3;
- тактичної медицини й прискореного теоретичного курсу медицини в умовах підпільної діяльності.

Лекторами та інструкторами будуть ветерани війни та профільні спеціалісти.

Формат курсу:
- навчання в умовах групи;
- можливість індивідуального відвідування окремих заходів проєкту.

Вартість курсу:
Основна програма – безкоштовна.
Додаткові заняття (стрільби та інші практичні заходи) – платні (оплата розхідних матеріалів).

Організатором виступає громадський рух «Національний Спротив»

Фінансування проєкту здійснюватиметься за рахунок донорів і донатів.

Старт: курсу з лютого 2025
Запуск пілотних заходів з січня 2025

Увесь навчальний матеріал спрямований виключно на протидію російській окупації.

Краще, щоб ці навички вам не пригодились, проте, якщо буде потреба, ліпше хай вони у вас будуть.

STALKERUA

22 Nov, 07:53


Стрім буде сьогодні об 16:00
Третя частина

STALKERUA

21 Nov, 21:41


Вже скоро за ваші донати від 2000 ми будемо дарувати вам такі прекрасні футболки.

З часом за менші донати будуть інші бонуси.

Виграють усі!
• Ми отримуємо ресурси для закупівлі обладнання
• Ви отримуєте крутий мерч
• Путінські солдати відправляються у пекло.
Всі задоволені!

STALKERUA

21 Nov, 15:55


Залітайте на стрім!
Сталкер 2

https://www.twitch.tv/stalkerua_game18



Збираємо на додаткове обладнання для роботи розрахунків БПАК одного дуже крутого підрозділу.

Посилання на банку: https://send.monobank.ua/jar/mnAhtkHU4

STALKERUA

21 Nov, 11:27


У далекому 2012-му році, ще до того як я отримав псевдо Сталкер у мене були хоббі з участі та організації страйкбольних Ігор.
І тоді я 18-ти річний юнак організував одну із найперших власних ігор.

Вона була слабопропрацьована, трохи всрата, але все ж вийшла і як на той час була вдалою, враховуючи, що організатором був я один. Людей було мало, до 50-ти чоловік.

Ось вам кілька ретро фоток того часу)

STALKERUA

21 Nov, 10:45


Стрім по Сталкеру сьогодні на 18:00

За вчора зібрали 9500! Ви просто космос!

Збираємо на ось такі кабелі. Це розхідний матеріал, проте без якого ефективна робота екіпажів БПАК не можлива.
А їх доволі часто перебиває осколками та й уцілому від серйозних навантажень вони часто виходять з ладу. Дрони то заісно круто, але без додаткового обладнання їхня ефективність мінімальна, якщо взагалі не нульова.

Ми назбирали вже майже на 1 комплект. Мінімальна потреба підрозділу 3шт.
Якщо назбираємо буде круто!
Якщо на 5, то це взагалі буде космос.
Ну, а якщо на 10штук, щоб на тривалий час закрити потребу з ними то я взагалі налисо побриюсь від радощів)

Посилання на стрім буде згодом на каналі.
Посилання на банку: https://send.monobank.ua/jar/mnAhtkHU4

STALKERUA

20 Nov, 19:26


Запустив все ж стрім залітайте!
https://www.twitch.tv/stalkerua_game18



Збираємо на додаткове обладнання для роботи розрахунків БПАК одного дуже крутого підрозділу.

Посилання на банку: https://send.monobank.ua/jar/mnAhtkHU4

STALKERUA

20 Nov, 18:49


Виникли певні технічні складнощі пов’язані з входом в Твіч Аккаунт.
Це вже не вперше, найбільш дегенеративна платформа, проте іншої для стріму поки не маю.
Тож переношу стрім на 21:30

Якщо не вийде владнати, то запущу стрім з нового акаунту.
Але при будь-яких розкладах стрім сьогодні буде, все готово)

STALKERUA

20 Nov, 12:16


Деякі російські командири вважають, що у них занадто низький рівень втрат.
Ще командування може подумати, що погано воюють. Тож вирішили ставити таке, щоб у разі прильоту шанси зібрати Бінго-200 були вищими)

STALKERUA

19 Nov, 17:07


Стрім завтра [20.11.2024]
На 21:00
Твіч, посилання буде завтра.

Збираємо на обладнання для KG.

STALKERUA

19 Nov, 07:49


Ми вистояли, хоч нам в давали кілька днів.

Так, ми втратили певні території, проте могли втратити державу та ідентичність.
Ми втратили людей як на фронті, так і на окупованих територіях та загиблих від обстрілів у тилу. Але це набагато менші втрати, ніж ті, які ми б понесли у разі повної окупації України.

Сьогодні фронт тримається. Не без проблем, але тримається. Ми займаємо ворожі території - хай і незначні за площею, проте важливі за значенням.
Ворог виснажується швидше ніж ми, хоч і запас його міцності більший, ніж у нас.
У нас досі є союзники - хай не такі послідовні, як союзники нашого ворога, проте набагато сильніші.

1000 днів це багато, бо кожну хвилину хтось гине на полі бою, мати отримує звістку про смерть сина; хтось прямо зараз бажає померти, бо розуміє, що з такими травмами йому не вижити, а смерть лиш позбавить від болі; хтось прямо зараз цілує хрест перед бойовим, а хтось витягує пораненого побратима і мріє лише про те, щоб він вижив.

Війна тяжка, кривава. Вся романтика закінчилась ще давно, сьогодні це лише каша з бруду під гусеницями траків, холод у промерзлому окопі, тривога від звуку пролітаючого над головою КАБу. Запах нової зброї в мастилі змінився за запах війни: симфонію запаху горілого пороху, вихлопів дизелю та солодкого смороду від трупів. Усе це зливається в один аромат війни.
Не ми обирали власну долю, не ми починали цю війну, проте ми з гордістю її зустріли. І ми переможемо, іншого не може бути. Питання лиш у тому, яку ціну нам ще прийдеться заплатити заради неї.
За майбутнє тих, хто ще не народився та у пам’ять тих, кого вже немає з нами.

STALKERUA

17 Nov, 20:49


Краще пізно, ніж ніколи

STALKERUA

17 Nov, 18:55


🤦‍♂️ А тепер уявіть, якби вони знали про Курську операцію...

🚀 Байден дозволив Україні використовувати зброю США для ударів усередині московії — Reuters.

👀 Давайте краще почекаємо офіційних коментарів. Поки ж підтримайте збір на FPV-дрони для бійців 80 ОДШБр, 100 ОМБр та 225 ОШБ: https://send.monobank.ua/jar/2y2T1i5wph.

Мапа🛑Блог🛑Написати нам🛑 ЗСУHelp🛑Магазин🛑Донат

STALKERUA

17 Nov, 10:53


Стрім буде.
Збирати будем на три комплекти кабелів до БПАК. Це розхідник, які доволі часто перебиваються осколками.

Три комплекти то самий мінімум який наразі треба, усього потрібно більше 5-ти.
Минулий збір нажаль закрили лиш на третину(

STALKERUA

15 Nov, 22:14


Як вам ідея 20-го листопада провести стрім із проходження Сталкер 2, зі збором на мій підрозділ?

Бо всього треба багато, та постійно, а минулий збір закрили лиш на третину(

STALKERUA

15 Nov, 09:55


Бажаю всім доброго дня шановні співвітчизники.

Починається новий збір для 93 Бригади.

Нажаль сталася прикра ситуація і деяке критично важливе обладнання спалили кацапські виродки.
Але тому як обладнання саме критично важливе, зараз дуже потрібна ваша допомога у зборі.

Тож давайте не опускати руки і допомогати усім, бо від нас залежить 50% успіху нашого війська. А можливо навіть більше.

Банка: https://send.monobank.ua/jar/bhH5Xukvj

Картка банки: 4441111128867706

Приват: 4731219646857106


Зарядна станція Blueetti:

https://kvshop.com.ua/zaryadnye-stantsii/bluetti/bluetti-ac200p.html

STALKERUA

08 Nov, 17:33


Бінго.
Ми ж якось там виживем, але бідні й нещасні шизи не зможуть стать змінити і то горе.

ЛГБТ — сміття!

STALKERUA

06 Nov, 19:22


Макрон провів 25-хвилинну телефонну розмову з Трампом, назвавши її «дуже гарною». Лідери підтвердили спільне прагнення «сприяти відновленню миру та стабільності».

STALKERUA

06 Nov, 19:22


😂😂😂😂😂😂

😛😋🍑🍑🍑

STALKERUA

06 Nov, 19:19


Там пишуть, що одеський ТЦК оголосив Стерненка у розшук за ухилення від служби.

Яи пов’язано це з виборами у США та зміною вектору нашої політики, яка орієнтувалась на демпартію — думайте самі.

STALKERUA

06 Nov, 16:42


Трамп повертається в Білий дім. Для США і Західної цивілізації це дуже добре. Але що ж стосовно України?

Маємо розуміти, що так як є наразі – це прямий шлях до воєнного розгрому. Левова доля відповідальності за це лежить на адміністрації Байдена, яка за три роки війни запропонувала нам лише одну стратегію – довготривала війна на виснаження з країною, яка переважає нас в природних ресурсах, в кількості населення та має союзників, готових забезпечувати її зброєю та гарматним м’ясом. Тобто «ми вам періодично будемо підкидати трохи зброї, а ви вже воюйте як знаєте». При цьому ніяких гарантій, ніякої іншої відповідальності, ніякої системи, яка убереже Україну від руйнування та забезпечить перемогу та довготривалий мир.

Трамп в питанні україно-російської війни – справжня «темна конячка». Твердження на кшталт «Трамп є людиною Путіна» – це казки для ідіотів. Проте другом України він також не є. Як саме Трамп вчинить – наразі не знає ніхто, в тому числі і він сам. Є декілька сценаріїв, як позитивних для нас, так і не дуже, на реалізацію кожного впливає маса факторів, тому немає сенсу їх обговорювати зараз. В чому можна бути точно впевненим – це в нарощуванні виробництва різноманітної зброї в США. Кампанію Трампа активно фінансували оборонні концерни, і борги треба буде віддавати.

Вірити в трампівське твердження «я припиню війну» до офіційного його вступу на посаду – це велика наївність, якщо не дурість. В Кремлі це чудово розуміють, і тому зараз будуть посилювати натиск на всіх фронтах. Росіяни останні тижні постійно підкреслюють, що «цілі СВО будуть обов’язково виконані воєнним шляхом». Тому по той бік фронту все і так очевидно – альтернативи продовженню війни для Москви наразі немає.

STALKERUA

06 Nov, 15:38


Дорогі друзі, хочу перепросити за те, щоб вів вас в оману сьогодні, сказавши, що квитків на нашу дискусію з Дмитром Корчинським у театрі «Культ» уже немає.

Насправді ще зовсім трохи є, тож встигніть їх придбати просто зараз, бо їх не буде.

Встигнути придбати квитки 🎫

STALKERUA

06 Nov, 13:50


Враховуючи роль України у сьогоднішньому геополітичному розкладі, можна сміливо стверджувати, що після тотальної перемоги республіканців на виборах у США ми перейдемо у сферу їхнього впливу. Це буде дійсно феноменальна подія, адже всю свою історію, ми були у сфері впливу демократів.

Наскільки я зрозумів, Банкова вже подає сигнали щодо готовності звільнити ключових персоналій, на яких будувалася комунікація з демократами, та замінити їх на тих, хто зможе налагоджувати контакти з республіканцями.

Ймовірно, аналогічні кроки зроблять і в США. Насамперед можуть замінити частину апарату посольства, а також розвідку (відповідно, кураторів, на яких працює наш локальний комсомол).

Якщо коротко: на виборах партія Притули і так званий ЛГБТ-комсомол, який йтиме з ним у списках, навряд чи пройдуть у Раду.

Саме тому так у їх горить від Трампа.
Бо думали, що все зарішали, криша залізобетонна, можна мутитись, нічого за це не буде, а як вибори почнуться, то у Раду зайти.

Не вгадали чорти ослячі😂

STALKERUA

06 Nov, 12:56


Після перемоги Трампа дуже багато ліберальних комсомольців, у найкращих традиціях української політики, почали перефарбовуватися.

У зв’язку з цим у мене до вас «товариші» є дуже вигідна пропозиція.
Ми організовуємо для усіх бажаючих курси: «як не виглядати лівим»
Завдяки нашому курсу ви:
• Перестанете ходити на гей-паради.
• Очистите свою вимову від цих огидних фемінітивів та ідеологічних термінів типу: об’єктивізація, квір і тд.
• Почнете ходити до церкви
• Ваш настрій та самопочуття покращиться.
• Отримаєте знання з основ консервативної, націоналістичної, або будь-якої іншої правої ідеології.


Курси платні, оплата на збору підрозділу.

STALKERUA

06 Nov, 12:47


Яна Матвійчук розповідає про ідеологію республіканців.

https://youtu.be/Rg9APY1U9DI?feature=shared

STALKERUA

06 Nov, 08:15


З позитивного.

Незалежно від "лотереї Трампа", вже давно зрозуміло, що він намагатиметься максимально знижувати ціни на нафту.

Це означає серйозні проблеми для економіки Росії і, загалом, для її внутрішньої ситуації. Демократи, навпаки, зазвичай підтримують високі ціни на нафту, адже їхні спонсори активно інвестують у зелену енергетику та всіляко лобіюють цей напрям. Дешевша нафта робить перехід на зелену енергетику менш вигідним і фактично заморожує розвиток цієї галузі.

Для Росії, яка й так зіткнулася з наростаючими економічними проблемами, це може прискорити економічний колапс. Вірогідно, або різко обвалиться рубль і почнеться гіперінфляція, або ж більшість виробництв, особливо у військово-промисловому комплексі, зупиниться.

Єдиним фактором, який може підвищити ціни на нафту, є загострення конфлікту між Ізраїлем та Іраном. Проте і там ситуація залишається невизначеною.

STALKERUA

06 Nov, 03:12


Трамп

STALKERUA

05 Nov, 12:07


І знову ми стоїмо на роздоріжжі.

З одного боку, перемога Трампа стане для нас своєрідною лотереєю з діаметрально протилежними варіантами розвитку війни.

З іншого боку, перемога демократів означатиме продовження політики Байдена. Ця політика спрямована на поступове скорочення допомоги Україні, недопущення поразки Росії у війні та підтримку високих цін на нафту, що вигідно певним бенефіціарам Демократичної партії. А високі ціни на нафту тримають на плаву російську економіку війни.

Неприємно усвідомлювати, що майбутнє твоєї країни залежить від виборця на іншому кінці планети, який, можливо, навіть не зможе знайти Україну на карті.

Висновок для нас очевидний: ми маємо обмежити вплив іноземних держав на нашу внутрішню політику, незалежно від того, чи є ці держави формально дружніми чи ворожими до України.
І ситуація із виборами у США може суттєво вплинути на зменшення впливу лобістів з посольства на нашу внутрішню політику, які відповідно є агентами впливу демпартії США.

Це питання гідності, гордості, безпеки й просто здорового глузду. Бо за останні два десятиліття в Україні постав цілий ряд грантових хробаків, для яких інтереси окремих іноземних політиків й партій вище за інтереси України.

STALKERUA

28 Oct, 10:11


Прошу підписати цю петицію. Залишилось 3 дні і зовсім трохи підписів.

STALKERUA

25 Oct, 07:43


Про Ухилянтів, «А.У.Е.» та Беніто Муссоліні.

Нещодавно у Києві правоохоронці накрили одну дуже цікаву сходку.

Ось
стаття ( не хочу репостити страну, але там найкраще поданий матеріал) або ось.

Якщо простими словами. Перша група брала у ухилянтів гроші і кидала їх. Друга ж група брала гроші і реально переправляла їх за кордон. Представники другої групи фактично наїхали на першу з пред’явою, що вони своєю діяльністю дискридетують «бізнес», та вирішили виставити їх на суму.

Знаєте, що цікавого у цій ситуації? Представники першої групи своїми діями не несли шкоду державі, навпаки, навіть користь, адже завдяки таким кількість ухилянтів які сподівались втекти за кордон зменшилась та й уцілому було підірвано довіру до подібних схем. Тому до них у мене жодних запитань.

Представники ж другої задньопривідної-АУЄ, групи реально перевозили ухилянтів за кордон. Чим сприяли ворогу й послаблювали фронт. Ці лицемірні потвори настільки знахабніли від безкарності, що почали вимагати якихось грошей на «общак» у іншої групи.

Найбільш лицемірними є так звані «кримінальні поняття», уся ця «А.У.Е.» субкультура згідно з якими між іншим активний гомосексуалізм вітається або ж принаймні не засуджується.

У цій країні є користь від більшрсті соціальних груп.

Лікарі лікують, військові захищають, бариста варить каву, а вчитель навчає й виховує дітей.
А яка користь і роль у суспільстві від криміналітету? Одні лиш проблеми й фактично жодної користі суспільству, одна лиш шкода.

У 1920ті роки все дуже добре розумів Беніто Муссоліні, який фактично знищив італійську мафію. Терор був настільки сильний, що кримінал масово тікав й виїжджав з Італії. Вже потім, залишки того криміналітету, на Сицилії допомагали окупантам з числа союзників захопити Сицилію(фактично підтримали іноземних інтервентів). Більшість жертв режиму Муссоліні припадає саме з числа мафії, саме тому диктатуру Муссоліні наживають «сирною», та була м’якою. Настільки, що деякі демократичні режими того часу були більш кривавіше за Італію часів Мусоліні.

Так от, криміналітет є ворогом України. Це паразитуючи субкультура якій не має місця у нашій країні. Усі ці рольові ігри у «пітухів та авторитетів», лицемірні «поняття» не мають права впливати на наше суспільство.

Після приходу національно-орієнтованих сил до влади, думаю буде прийнято рішення про остаточне вирішення питання з «А.У.Е.» субкультурою, усією цією пліснявою.

Вони не потрібні цій країні, отже з ними прийдеться закривати питання.

STALKERUA

23 Oct, 16:36


А ось вам і ЛГБТ-ком’юніті у рашці.

Потвора пішла вбивати українців, у відпустці змінила стать.

Хочу усім нагадати, що ці потвори неодноразово відвідували гейпарад у Києві.
Для КиївПрайду усі ці роки то було нормою.

STALKERUA

23 Oct, 16:28


#ЛГБТКПСС

STALKERUA

23 Oct, 14:17


Байден, коли ще був сенатором
25 листопада 1991 року спіч спрямований до тодішнього президента США Джорджа Буша з вимогою роззброїти Україну, забрати нашу ядерну зброю.

«...бажання Росії отримати підтримку США для знищення цієї зброї викликане не тільки тим, що вони турбуються, що вона буде використана проти Сполучених Штатів. Вони турбуються, що її буде використано проти них (Росії).
...
На території України знаходиться значна кількість ядерних боєголовок. Завтра вони проголошують незалежність, пане президенте. По суті, вони націоналізують усю ту зброю, яка зараз перебуває на їхній території.
...
Вони МИТТЄВО стають ядерною державою, пане президенте. З урядом, про який ми нічого не знаємо, в обставинах, які ми не можемо собі уявити, і для Російської республіки... новий вимір, з яким їм доводиться мати справу»

Нажаль, тоді наші дурнуваті політики віддали за дарма ядерну зброю й купу іншого озброєння. Помилка за яку моє покоління платить власною кров’ю.

STALKERUA

22 Oct, 07:47


​​По ходу, Друга корейська війна може відбутися в Україні.

STALKERUA

22 Oct, 05:40


Наші ударні БПЛА влучили у два російські спиртзаводи.

Чекаємо на заяву ООН, про те, що подібні дії України є проявом нацизму, ксенофобії та алкофобії, та заважають мирним ініціативам й підривають основи толерантного відкритого суспільства.

STALKERUA

21 Oct, 19:21


По технічним причинам ефір переноситься на завтра.

STALKERUA

21 Oct, 12:23


Вибори в Молдові, що варто знати станом на зараз.

1. Буде другий тур:
Санду ~37
Стояногло ~30

Найцікавішими є результати референдума, щодо вступу в ЄС.
49.9 за
50.1 ні
Фактично 50/50. І саме ця тема є ключовою у рамках відносин з ПМР, та їхнім місцевим царьком.
Адже саме він проти вступу Молдови у ЄС, хоч і у Молдові та у ПМР більшість за.

Тож можу зпрогнозувати глибоку політичну кризу у Молдові найближчим часом. Можливо ситуація дійде до вуличних сутичок, як і наблизить силове вирішення проблеми з ПМР.

Як би то цинічно не звучало, для нас ця криза є вигідною, адже вона може посприяти вирішенню проблеми з ПМР нашими силами. А очищення ПМР від московського лайна за ефектом перевершить наш успіх на Курщині та поглибить внутрішню кризу у РФ.

STALKERUA

21 Oct, 08:21


ГУР опублікував відео, де молотком забили російського офіцера ВПС, який організовував атаки на українські цивільні об’єкти.

Правильна тактика та стратегія роботи з військовими злочинцями.

Дуже круто!

STALKERUA

21 Oct, 08:07


Відео Порошенка, де він каже, що особисто зі зброєю в руках захищав Київ та евакуював Бучу, Гостомель та Ірпінь, поки всі інші «здриснули» з Києва – це не просто хвора маячня політичного нарциса.
 
Заява Порошенка – це піар на смертях тисяч загиблих захисників Київщини.
Це танці на кістках закатованих в Бучі.
Це бездушна спекуляція на крові та стражданнях українців.
Це брехня, яка є настільки цинічною, що змушує усіх нас сумніватися в тому, що ми знаємо.
 
Якщо з «криголамом» все зрозуміло, то хто ж такі «ми», які разом з Порошенком за його словами захищали Київ та Київщину?
Може, його військовозобов’язаний старший син Олексій, який в перший день війни сів в літак, вилетів з України і відтоді не повертався?
А, може, його молодший син Михайло, який скаче на сцені в столиці Британії, підспівуючи російським реперам на концертах: «рускіє в Лондонє»?
Чи може невістка Петра з російським паспортом – Юлія Порошенко, в дівоцтві – Аліханова з Петербурга? Чи її сестра Анна, яка є дружиною віце-губернатора Ленінградської області Дмитра Ялова. Вони всією родиною виступали за «приєднання» Криму до Росії, тому «участь у референдумі стала святом».
А може бізнес-партнер Порошенка Медведчук, з яким разом грабували країну, та якого саме він, за домовленістю з Кремлем повернув у політику. Може це разом з ним Петро в окопі сидів?
Чи, може, куми «криголама» Свинарчуки, з якими грабували «оборонку» повернулися на день зі своєї вілли в Іспанії, щоб стати пліч-о-пліч з шоколадним побратимом?
Якщо я перелічуватиму далі, то такого добра назбирається на цілий батальйон з «гетьманом» на чолі.
Це з ними Петро захищав Київ?
 
Я не здивуюся, якщо із закінченням війни виявиться, що такі, як Порошенко з синами захищали Київ, а не пакували валізи з грошима. А нас «цинічних Бандер», тих хто дійсно боронив столицю забудуть.
 
Порошенко має вибачатись перед сім’ями загиблих і більше ніколи не відкривати на цю тему свого поганого рота.

STALKERUA

21 Oct, 07:55


Згадав на секунду, що я історик за освітою.
Тож вирішив для вас накатати цікавий матеріал про занепад європейської аристократії, формування націй та про усі ці цікаві буремні процеси другої половини минулого тисячоліття.

Але краще завтра проведу ефір об 20:00 на каналі й все вам розповім.

STALKERUA

20 Oct, 19:48


Ось так Марш УПА виглядав в 2008 році.

Зараз можна побачити червоно-чорні прапори поряд з державними над відділками поліції.

Це стало можливим завдяки не надто великій відносно всього населення України групі пасіонаріїв.

Хоробрим завжди сприяє Доля.

З якоїсь точки зору добре, що держава перенесла офіційне святкування Покрови на перше жовтня, бо чотирнадцяте по праву належить не всім.

STALKERUA

17 Oct, 16:57


Я правильно зрозумів? Це не церква, а приватний будинок, де зберігалось 60к баксів?

Ну, стосовно суми я не здивований: один Паша Мерседес чого вартує.
Але ви просто уявіть, які оборудки там відбуваються. І частина цих грошей безпосередньо йде(йшла) на фінансування різних ватників.

STALKERUA

17 Oct, 16:54


Про Черкаси.

Спочатку козаки вигнали московських попів з храму.

Потім ворог зібравши сили, підтягнувши своїх тітуханів пішов в контрнаступ і відбив храм.

Далі відбулась повторна атака у ході якої храм було звільнено.

Тепер там вперше буде лунати молитва українською мовою, та будуть молитись за українських воїнів.

Зараз різні ватні істоти стали на захист московських попів.
Насамперед: Дмитрук, Шарій та їхня дешева сучка Ігор Мосійчук.

Все ж, московська церква сьогодні чи не головна структура п’ятої колони кремля в Україні.

STALKERUA

15 Oct, 18:29


Рекомендую усім до перегляду.
Яна Матвійчук розносить жалюгідних соціалістів.

Все ж, у цій країні є люди які говорять правильні речі.

STALKERUA

15 Oct, 18:21


Все ж Бісмарк був крутим.

Саме він сформував перехідну ланку традиційних політичних рухів з монархічного до національного.
Саме тому марксисти й ліберали так часто фиркають на цю видатну історичну постать.
Адже саме він був одним із тих хто долучився до формування самого поняття нації об'єднаної : вітчизною, кров'ю та культурою, яке стало основою усіх здорових ідей ХХ-ХХІ ст.
На противагу марксистським й ліберальним антинаціональним конструктам.

До вашої уваги приведу кілька цитат Бісмарка, у котрих закладений великий сенс і які дуже актуальні сьогодні.

- Більшість має багато сердець, але вона не має серця.

- Свобода – це розкіш, котру не кожен може собі дозволити.

- Завдання державного діяча — зачути ходу Бога, який крокує історією, і спробувати вхопитися за по́ли його одягу, коли він проходитиме мимо.

STALKERUA

14 Oct, 16:58


Вітаю усіх з Покровою здорової людини.

Сьогодні наш день, наше свято!
Саме 14 жовтня стало для нас символом боротьби за нашу націю, державу, за наші цінності й традиції.

Сьогодні день тих хто боровся за Україну, ще до того як це стало мейнстрімом. День тих хто боровся у ті часи, коли за патріотичну символіку у багатьох містах у т. ч. Києві могли проломати голову.

Сьогодні день наших перемог і нашої звитяги.

Зі святом козаки!

STALKERUA

11 Oct, 20:21


Пишут, что этот Сергей — журналист “Громадского”, известный своими заказными статьями и скандалами, направленными на дискредитацию военных за их националистические взгляды в СМИ.

Утверждается, что он пытался втянуть армию в политические манипуляции, связанные с ЛГБТ. Некоторые бойцы уточняют, что этот Сергей сам был медийным ЛГБТ военным.

STALKERUA

10 Oct, 00:03


Росіяни забороною Дискорду самі вистрілили собі у ногу.

Більшість стрімів на ЛБЗ ведеться саме через Дискорд.
І тут цікаве інше, чому Дискорд сам не припинив роботу на території РФ раніше.
Саме цим, він би паралізував ворожу роботу ще раніше.

Звісно ж, ворог знайде костиль, буде використовувати ВПН, впаде якість картинки, будуть затримки, але ворог і надалі буде користуватись данним ресурсом.

І тут для нас є важлива робота, на рівні дипломатів, та наших спецслужб. Замість того, щоб на угоду західним лівакам верещати про «заборону телеграму», варто знайти конект з адміністрацією/власниками Дискорду та спробувати реалізувати механізм блокування користувачів з РФ самим ресурсом.
Данний підхід паралізує роботу ворожих БПЛА. Ймовірно ускладнить роботу зв’язки ОТРК-Зала, яка сьогодні несе найбільше загроз нашим хаймарсам, ППО, тощо.

STALKERUA

04 Oct, 13:07


А ви не вірили, що Ігор Мосійчук вкрав та зґвалтував козу.

Пруфи він сам виклав.

https://www.facebook.com/share/zpuKfRPMm9DKDLxd/?mibextid=WC7FNe

https://www.facebook.com/share/JjxzA9RuELLrVppt/?mibextid=WC7FNe

STALKERUA

03 Oct, 06:35


Якщо так подумати, то гомофобія та русофобія нічим не відрізняється і впринципі мають одинаковий сенс та говорять про те, що людина не сприймає єдину соціальну групу.

STALKERUA

01 Oct, 22:25


США допомагали відбивати ракетну атаку на Ізраїль.

Водночас із цим, США закрити небо над Україною, принаймні над західною, щоб ми могли перекинути звідтіля ППО на східні міста відмовились.
Допомогли відбити атаку більш захищеного союзника від меншої загрози ніж то є у нас.

Причина цього проста: у сучасному «ліберальному» світі життя єврея вартує дорожче за життя українця.
Дорожче для лібералів буде лиш життя африканського трансвестита.

І тут я хочу зазначити, що нам хоч і допомагають, але при цьому ми повинні розуміти наступні речі:

• Нам допомагають не від того, що цінують наші життя, люблять Україну, чи банально з якихось там світоглядних моментів. Нам допомагають, бо вони переслідують власні цілі і це логічно!

• Якщо Україна впаде ефект доміно продовжиться й Захід втратить світовий вплив. Бо за нами послідує Тайвань, можливо південна Корея, країни Балтії, Польща, тощо.

• Західна допомога не ставить за ціль поразку РФ, а лиш недопущення нами катастрофічної поразки.
Бо, якщо РФ програє, то існує велика вірогідність того, що Захід отримає величезну головну болячку та удар по-економіці сильніший за наш програш.

• Усі типи боєприпасів та озброєння були надані із запізненням. Тоді, коли вони не могли змінити ситуацію на полі бою, винятком став лиш Хімарс.

• Перший раз нам ускладнили отримання допомоги у вересні 2022, коли Захід побачив справжню слабкість РФ, та нам прийшлось випрошувати бронетехніку, так необхідну для наступу. Але була надана в дуже обмеженій кількості, та не зовсім вчасно, ті ж Абрамси ми отримали в найстарішій модифікації яка є у на озброєнні США, та ще й в «урізаному» вигляді, у кількості 1 батальйону і з затримкою у майже рік від того часу коли вони нам були необхідні для наступу.

• Друга заморозка надання нам допомоги розпочалась після бунту Пригожина, коли захід побачив, що РФ хоч і тримає фронт, проте занадто нестабільна й слабка всередині.

• У 2014-му році західні країни проігнорували російську агресію, та надані раніше ними зобов’язання. Санкції були сміхотворні, нелетальна допомога мінімальною, а фінансова допомога стосувалась лиш фінансування власних центрів політичного впливу на кшталт фінансування «антикорупційних» активістів та різних лгбт-кампаній.
Накладені заходом фактичні ембарго на продаж Україні зброї причинили нам більше шкоди, ніж ми отримали користі від усієї їхньої допомоги. При Трампу ситуація хоч і покращилась(Джавеліни, Айленди) проте не суттєво.

• Система накладених санкцій у 2014 була спрямована у першу чергу не на «покарання» РФ, чи створенню там економічної кризи, а на збереження високих цін на нафту, що критично важливо для демпартії США. Санкції хоч і вплинули на російську економіку, проте «тут і зараз» їхній вплив був мінімальний, сама структура санкцій була побудована не вірно, бо ставила перед собою зовсім інші цілі.

• До останнього нам не надавали зброю, те озброєння яке ми отримали перед повномасштабною війною було лиш легким піхотним. Нлав, стрілецька включно з дробовиками, зі скрипом в зубах джавеліни та стінгери. Оскільки Захід щиро вважав, що переграв Путна і той після захоплення України за кілька тижнів отримає партизанську війну. Саме тому й зливали нас весь 2021-й рік, та у перші тижні війни.
Але ми, своїм спротивом поламали усі їхні плани, тому вони були змушені їх перебудувати.

• Ну і на останок. Саме США були головним лобістом з роззброєння України у період з 1991-го по 2014-й роки, та щодо окремих видів озброєння. Ця тенденція продовжилась і після. 2014-го року.
Головною інституцією тут виступало «Агенство зменшення загроз» почитайте про його діяльність в Україні.
- США були головним лобістом Будапештського меморандуму.
- Саме США найактивніше лобіювали знищення нами усього запасу стратегічних ракет та знищення нашої стратегічної авіації. Українські політики ж зробили ще гірше ніж могли. Частину авіації знищили, частину за лобіювання московією передали їм, включно з крилатими ракетами(Дякуємо Юлії Тимошенко), які РФ використала проти нас.
- Штати були головним лобістом знищення нами величезної кількості конвенційної зброї.
[1/2]

STALKERUA

01 Oct, 22:25


[2/2]
Стрілецьке озброєння, ракети, боєприпаси, тощо.
- Цікавим фактом є те, що США ніяк не обмежували нас у продажі нашого озброєння, винятком став продаж Кольчуг Хусейну, який був їхнім ворогом. Що відкидає мотив про мирні ініціативи та «роззброєння заради миру».
- У 2011-13-му році Штати пролобіювали знищення нами комплексів Ельбрус(потужні, але не дуже точні тактичні ракети які працюють на дальності до 300км) в обмін на контракт поставки наших БТР-4 армії Іраку. А ми могли ними винести ряд ворожих складів та аеродромі ще на початку вторгнення, а не випрошувати прямо зараз дозволу на удари їхніми балістичними ракетами. І тоді цей удар був би суттєвішим ніж сьогодні. Склади не були роззосереджені, оборона аеродромів була мінімальною, як і вжиті московитами заходи безпеки.
- Після 2014 року Штати не зупинили діяльність агенства, та продовжили фінансування кампаній з нашого роззброєння. Насамперед мова йде про знищення протипіхотних мін.

Чому вони все це робили? Причини тут дві.
Першою причиною є той факт, що вони так діють майже усюди, навіть з їхніми союзниками на кшталт окремих країн НАТО(Румунія, Болгарія), оскільки військова міць у разі потенційного конфлікту з країною вимірюється не кількістю зброї, а різницею, та можливостями. Умовно: «тобі не потрібно для перемоги над ворогом 300 танків проти його 100, а буде досить лиш 30ти, якщо ворог зменшить свій парк до 10-ти».
Другою причиною є те, що ми були в орбіті впливу РФ по 2014-й рік. Навіть при Ющенку. Та сприймались як потенційний союзник РФ у разі конфлікту. У період з 2014 по 2022 ми сприймались як країна яка у будь-який момент може стати російським союзником та у випадку великої війни ми лиш на першому етапі будемо на їхньому боці, але після краху нашої державності перейдем на бік ворога, хоч і створивши для нього певні регіони де буде діяти партизанський опір.

Тож який висновок ми маємо.
1. Нам допомагають, бо їм це вигідно.
2. Наше життя для них набагато менш цінне ніж життя інших їхніх союзників.
3. Ми повинні дякувати їм за кожен снаряд і кожен танк, проте ми ніколи не маємо забувати, що роззброювали нас саме вони.
4. Ми воюємо не за їхній спокій, не за їхні інтереси та благополуччя, ми воюємо за Вітчизну, свій дім, свою родину та власну честь. Саме тому не залежно від їхньої позиції ми повинні захищати те, що у нас є і Московія має бути знищена, хочуть цього наші союзники чи ні.

STALKERUA

01 Oct, 18:23


Ех… було у мене колись здоров’я😔

STALKERUA

01 Oct, 09:49


Про рабство, Африку та лівих

• Рабство існувало в Африці ще до приходу європейських колоністів.

• Абсолютна більшість рабів представляла собою полонених у міжплемінних конфліктах, або ж їх просто продали власні вожді. Міфом є те, що європейці відловлювали там когось.

• Ліві часто стверджують, що саме Європейці створили попит на работоргівлю і саме тому її вона мала великий масштаб. Саме тому вони винні. Данне твердження є абсурдним. Проведемо паралель з злочинцем який вкрав у когось телефон, потім продав його на ОЛХ, а винним виявився покупець, який створив попит.

• У ХІХ ст. масштаби рабства у світі зменшились. Причиною цьому стала відмова Західної цивілізації від рабства. У першу чергу причиною цього був технологічний розвиток та зменшення рентабельності.
Відповідно, рабство яке існувало у Африці і до приходу європейців зменшилось до мінімума на тих територіях які були під контролем Європейців, водночас на непідконтрольних землях воно продовжило практикуватись місцевим малорозвинених темношкірим населенням.

• У другій половині ХХ ст. Європа пішла з Африки давши незалежність колоніям, — уе спричинило масові війни, етнічні чистки, геноцид й розквіт работоргівлі у регіоні.

• У ХХ ст. рабство існувало лиш у деяких розвинених країнах, здебільшого у країнах з лівим урядом, та державною ідеологією. Яскравим прикладом тут є СРСР з системою ГУЛАГ, та КНДР.

Висновок:
Рабство існувало у Африці і до приходу європейців, проте саме вони його зупинили. Водночас з цим ліві які найбільше критикують західну цивілізацію за рабство та просувають БЛМ повістку, нічого не можуть побудувати, окрім чергового ГУЛАГу.

STALKERUA

01 Oct, 09:11


Доречі, він є депутатом від Слуги.

Бо тут були персонажі, які казали, що я Пороха топлю не з ідейних мотивів😂

STALKERUA

01 Oct, 09:10


Почитав за його біографію.
Коли навчався, то потрапив під вплив «Франкфуртської школи»
Для тих хто не в темі: «Франкфуртська школа» — це основоположник ліволіберальної ідеології, саме за вихідцями цієї школи лежить заснування культурно марксизму, як оновлення лівої ідеї, основи ідеї просування мультикультуралізму, лгбт, фемінізму та усього іншого лайна яке нищить традиційне суспільство й руйнує націю.

Потім ця особа потрапила у Раду у 2019 році, коли партійні списки формували з випадкових людей, так у раду потрапила значна частина грантових дегенератів та ватників. Той же Бужанський, Дмитрук є прикладом.

Україні загрожують не праві, а подібні істоти, які своїми ангажованими заявами сіють розбрат і розкол в суспільстві.

STALKERUA

01 Oct, 09:03


Ось ще декілька тез від цього ліберального дегенерата.

• Сучасна Україна відповідно до міжнародного права, як правонаступник УРСР, на території якої і за співучасті влади якої було створено геноцид українців, має нести відповідальність по відношенню до жертв голодомору і їхніх нащадків.

• «Прихильник українського націоналізму сприймає мову не просто як засіб комунікації, а як якусь особливу метафізичну сутність, що стоїть над людиною і вимагає поклоніння. У такому вигляді українська мова як мова державна стає інструментом репресії по відношенню до тих, хто говорить і думає за допомогою російської мови.

STALKERUA

01 Oct, 09:00


Нардеп Олександр Мережко заявив, що в Україні крайнє праве крило становить загрозу демократії.
Дегенерат, підігруючи заявам російської пропаганди не уточнив, що саме праві у своїй більшості першими пішли на фронт і з усіх ідеологічних груп понесли найбільші втрати, як кількісно так і відсотково.

STALKERUA

01 Oct, 07:46


Привітань сьогодні не чекайте.

Перше жовтня нічого не значить, за цією подією абсолютно нічого не стоїть.

Наше свято 14 жовтня.